S terénními vozy mají u Suzuki dlouholeté zkušenosti. Nejnovějším přírůstkem je koncept iV-4, který sází na povedený vzhled a adekvátní výkony mimo pevnou vozovku.
No nevím, upřímně se mi moc nepozdává. Nicméně pořád je to jen koncept a snad se ještě trochu víc obrousí ;-) Konkurence je nejen P2008 a Captur, ale i další novinka Kia Soul, která mi z téhle čtyřky (zatím jen designem) přijde nejlepší :yes:
aby něco vypadalo, že to tak prostě má být. Teda - vlastně to jen vypadá jednoduše. Suzuki říká: "i" = individuální, čili osobně přizpůsobivé, "v" = vehicle, čili vozidlo a "4" je samozřejmě "4WD". Prý si lidi budou moct vybírat barvy, materiály aj. prvky exteriéru a z nich si poskládat své "individuální" auto. Že celým svým ksichtem i postojem tenhle macík vypadá mnohem jedovatěji než slečinky typu Capture nebo Soul, není náhoda: Suzuki prohlašuje, že kočkolapání po městě je sice prima, ale že tohle auto se stejně tak bez zaváhání pustí po šotolině do vysokých hor, kterých si běžný rekreant v pozadí Alanye pomalu ani nevšimne. Tedy: jemným plížením po bulváru, ale taky bez cavyků ve stopách Jimnyho. To se mi líbí, ale otázka je, jestli "typický spotřebitel" nechce raději jenom tu slečinku...
Oproti S-Crossu se především zkrátila délka na 4215, což znamená i menší kufr, takže ten a potažmo rodina tady nemají prioritu, tohle je prostě kohout s ostruhami. Tleskám, protože opravdu drsných střelců je dnes čím dál míň - a doufám, že to nakonec nebude falešný sob.
Tady je odkaz na ofiko tiskovou zprávu s dalším infem: [odkaz]
Celkové hodnocení: 3
+ tvrďák vzhledem i technikou
+ ničemu se nepodobá
- chybí mu firemní identita (SX4 ukazuje vhodný směr)
- Vitara je při vší "tvrďákovitosti" mnohem elegantnější
tak uvidime jak bude vypadat seriova verze, oni koncepty od suzuki jsou vetsinou odvaznejsi nez seriovky. Treba se objevi firemni identita a elegance ktera ti chybi.
Na tohle auto jsem byl opravdu zvědavý (Civic Tourer i Mazda 3 byly zveřejněné už dřív), a docela zklamání, respektive jsem čekal - doufal v nějakého šikovného nástupce Ignisu, v něco, jako menší a levnější nová SX4, a tohle je úplně mimo, vypadá dobře, ale už jen ta 20´´ palcová kola ...
Koncept je pekny, ale pochybuju ze ve standartu bude mit 20ky kola. Design se urcite trochu upravi aby se zamirilo na sirsi vyber zakazniků. Jinak za me je to povedeny auto stejne jako s-cross, ktereho dost lidi kritizuje za vzhled. Je to subjektivní pohled kazdeho a bud se libi nebo ne. Drzim palce aby se v evrope chytil, predpoklady k tomu má. Mozna to bude nase dalsi auto po grand vitare, ktera je uz preci jen 7let stara a v soucasne dobe zbytecne velká.