Ak zvazim, za kolko som kupil uz pred vyse rokom a stvrt (!) mojho Splasha 1.0 SE ja (v prepocte 229.639,90 Kc !), tak mi neostava nez radovat sa. Pre porovnanie so sucasnymi cenami. Za priplatok 25.000,- Kc oproti akcnej cene verzie Limited, dostal som bocne airbagy, hlavove airbagy, ESP/ASR, hmlovky, vyhrievane sedadla, zamtavene zadne skla, 15" kolesa, hlinikove disky, laktovu opierku, metalizu, zapalovac + popolnik, automaticke rozsvietenie svetiel, povinnu vybavu, koberce, rohoze, bezpecnostne skrutky na kolesa, plnu nadrz, MP3/radio s ovladanim na volante...atd. Alebo vsetko toto navyse (okrem bocnych airbagov a radia) za priplatok 5.000,-Kc oproti verzii GL/AC....
Skratka....cena stale podstatne vyssia. Co mna, ako majitela Splasha, tesi ;-)
Kurz je terajsi, no vtedy bol cenovy rozdiel oproti akciovemu cenniku podobne vyrazny. Islo viac-menej o skladovku limitovanej serie s najvyssou moznou vybavou, ktoru bolo velmi tazke zohnat, nakolko sa jednalo len o par kusov, povodne urcenych vraj pre svedsky trh. Podobnu zlavu som vsak s predajcom predtym zjednal aj na iny, neskladovy model (nakolko som disponoval informaciou, ze 1.0 SE su davno vypredane). A tak som si sice nevybral metalizu zadarmo podla vlastneho vyberu, ale musel som sa uspokojit so sedou, ktora vsak patrila medzi 3, ktore u mna prichadzali do uvahy. Jedine, co bolo treba spravit, bolo nie skocit k najblizsiemu predajcovi, ale obvolat viacerych a vysvetlit im, ze cennikovu (hoci akciovu) cenu viem ziskat u ktorehokolvek (aj miestneho) dealera. Sikovny predajca zarobil, ja som usetril.
Ako mozes porovnavat vtedajsi kurz so sucasnou cenou? U vas stalo 255000 [odkaz] a to este treba priratat metalizu (350 EUR), original povinnu vybavu + koberce (spolu cca 160 EUR?), rohoze (cca 30), laktovu opierku (150), bezpecnostne skrutky (30?), skvelu poistku (obe, uspora cca 200 EUR?), plnu nadrz (cca 54 EUR)...
Neporovnavam vtedajsi kurz se soucasnou cenou, ale tehdejsi cenu se soucasnou cenou. Tvoje auto bys tehdy za tech tvych ceskych 229.600 proste neporidil.
Ano. Kupoval som ho v SR, lebo tu vyslo lacnejsie. A vyslo 9340 EUR, ani o cent viac, ci menej. Co je oproti akciovym cennikom z tej doby, i z tejto, zo SR i z CR, neporovnatelne lepsia cena. A to uz presiel rok, auto technicky zostarlo a stale je podstatne drahsie...
Tak to jsem si nevsimnul ze slovenska GLX verze je proti te ceske tak oholena ;-\ No, vzhledem k tomu ze GLX verze 1.0 se jaksi v cesku neda poridit, nejbliz k tomu ma 1.2, ta se da poridit za 255tis., coz je sice maly priplatek vuci tve verzi, ale zato s pouzitelnym motorem. Povinnou vybavu, rohozky a podobne ptakoviny ti da kazdy dealer, loketni operka (ne kazdy o ni stoji) vyjde na 3400, popelnik o ktery nestoji asi nikdo muzes klidne odecist, takze -1700. Tudiz jsi na sve vybave za 255T +1700Kc. A s motorem, ktery jede. Dobra nabidka, ne?
1.2 som mohol mat za priplatok cca 440 EUR. A nechcel by som ho ani gratis. Myslim, ze keby 1.0 nesla, tak ju nechvalim. Slabi su vodici, nie auta. A to ho mam este k tomu na LPG ;-) Ono, ani 5.0 nejde, ked namiesto jazdenia pises o nej do fora ;-) Kazdopadne mam zrejme najuspornejsie auto v SR (a mozno aj v CS), za skvelu cenu so super vybavou. S vybavami je to tak: (CR/SR) GA=GL, GL=GLX, GLX=GS (s tym, ze cesky GLX dost dlho oproti slovenskemu GS postradal ESP). Ja mam 1.0 SE (Special Edition), v papieroch je to 1.0 ESP. Kazdopadne stupen vybavy nie je na aute nikde evedeny a tak ho nazyvaju, ako ich napadne a ako je v danej krajine zauzivane.
"Slabi su vodici, nie auta." >:D Zajimave ze tohle vzdycky zazniva od nekoho se slabym motorem ;-) . Motor 1.0 dle meho opravdu nejde, ale na to mame kazdy jiny pohled. Tobe to proste lip nepojede i kdyz bys potreboval, tak sis vsugeroval ze to je optimalni ;-)
...od niekoho, kto silnejsi motor nechcel. To neznamena, ze na silnejsom nejazdil. To, ci nieco ide, alebo nie, nie je zalezitost subjektivna, takze skutocne sa nema zmysel o tom bavit. Moj prvotny prispevok bol k cenam daneho typu a v porovnani s tym, aku cenu som (bez problemov) vybavil na moje auto ja, je to rovnako evidentny rozdiel.
>:D Ani nahodou. Uz na prvy pohlad mu chybaju hmlovky, 15ky kolesa, elektrony...(oproti mojmu navyse aj metaliza a este k tomu je v mnou nenavidenej cervenej)...a podla popisu vybavy to nesiaha ani na prostredny stupen (u Vas GL, u nas GLX)... Cele je to akasi volovina. Aj ta udavana normovana spotreba...
Jestli je nebo neni obrazek spravny je otazka, ovsem ze by to podle popisu nesahalo ani na stredni stupen vybavy, to jses fakt tezce mimo (6airbagu, vyhrivana sedadla....) >:D
No fajn, no. Nevsimol som si, ze sa ta vybava da "rozkliknut" na uplny zoznam. Tak ci tak chyba (pekna) metaliza, denne svietenie, laktova opierka, koberce, bezpecnostne skrutky na kolesa, zapalovac + popolnik, sada na opravu defektu (pre mna, kvoli LPG, velmi dolezite), plna nadrz, zlava na poistke, ESP (hlavny dovod, preco som napokon vylucil C1ku - s tiez vyraznou zlavou dojednanou pri zatlaceni predajcu), ....a mensi a hlavne uspornejsi motor....ak este priratame poplatky spojene s prihlasenim auta z CR do SR....stale drahe!
Inak, za 8999 EUR mali pred casom bielu (u mna kedysi zvazovana farba na 1. mieste - kvoli priplatku za metalizu 350 EUR) 1.2 GS (s ESP) aj u kosickeho dealera, s ktorym sa inak, ohladom zlavy, debata viest nevie. Urcite by som k tomu nedostal tolko zaujimavej vybavy a bonusov, no pre mna je hlavne ta 1.2ka minusom. Kazdopadne inak, asi najzaujimavejsia cena po mojom exemplari...