Německý magazín Auto Zeitung přinesl informaci, že Suzuki a Volkswagen budou spolupracovat při vývoji nástupce modelu SX4. Nová generace se bude prodávat také pod značkou VW.
Kurňa mám problém sledovať tieto joint-venture podniky..nebyť minule strejdu ktorý chválil suzuki do nebies tak ani neviem že spolupracujú s volkswagenom >:-[]
Konečně bude mít lepší ovládání palubního počítače.Teď se ovladá tlačítkem vevnitř přístrojové desky,které u jiných značek slouží k nulování denního počítadla.
Dej pokoj, o to opravdu nestojim.
I kdyz je pravdou, ze nejakych 100 km jsem s hatapkou najel, to je ale malo na osobni hodnoceni.
Proto uvadim zdroj, ktery s temi motory ma zkusenosti od zacatku jejich vyroby.
Ja si holt nepotrebuju hrat na odbornika na vsechno :-!
Kdyby to vypadalo tak, jak popisuje článek, tak jsou HTP plný vrakoviště. A je to pravda? Ne, Není. A že jich tu jezdí fakt mraky už déle než osm let - nejprodávanější motorizace ve fabiích.
U recenzi na moje.auto bych byl opatrny. Vis jak to je. Jen opravdu mizive procento lidi dokaze napsat objektivni recenzi - nebudou prece priznavat, ze koupili spatne - ted mluvim obecne, at jde o jakykoli vuz, ci motor.
Ja s jedným HTP občas jazdím. Do otáčok, hlavne trochu pod záťažou, sa mu príliš nechce, zo spodných ide ešte horšie.
Do mesta ok, ale medzimesto alebo dlhšie trasy ani náhodou - nutné zlo.
Často je v servise kvôli trhavému rozbehu zo spodných otáčok, trebárs keď dávaš prednosť na križovatke a podradíš na dvojku...ani neprišli na chybu, nieto ešte odstrániť ju. Akurát sa pohrabú v systéme a možno nastavia vstrekovanie a o pár dní je to zas rovnaké.
HTP je najpredávanejší, lebo je najlacnejší.
Ja som najazdil s fabiou combi 1,2 HTP 47 kW vyse 100tis.KM . Kupil ako nove v roku 2004 a predal v 2009 . Kazdy den ca. 150km , z toho 90km dialnica , 50km okresne cesty a 10km mesto. Vacsinou 3-4 osoby v aute. Spokojnost na 90% , vsetko fungovalo , skoro nic sa nekazilo (akurat tam menili raz nejaky ventil a lozisko). To ze to je trojvalec sa musi niekde prejavit , takze som ani neocakaval nejake extra vykony a zrychlenia. Skratka uprednostnil som lepsiu vybavu s motorom HTP pred 1,4 v slabsej vybave. Niekto iny by to mozna spravil naopak.
Je rozdiel ak sa vozis sam a ked chodia v aute 3-4. Stala rychlost po dialnici, ak neponahlas a nemas potrebu predbiehat, tak dajme tomu, v hustejsej premavke to uz nic moc nie je.
Fabie u nas mame aj 1.4 TDI a 1.4 benzin, HTP je jednoznacne najhorsi aj si ho ludia radi neberu, vzdy ostava az nakoniec.
Na bezne jazdenie do prace a hypermarketu ok, ale na dovolenku uz by som ho skutocne nechcel.
Je to furt dokola.
S HTP bych na dovolenku nejel...
Lidi, už si konečně uvědomte, že HTP jako základní motorizace do nejmenšího modelu škodovky je pouze základní. Je určena na hrkání po městě a mimo město. Zvládne i dálnici, ale určitě to není auto na nějaké dlouhé přesuny. To přece není žádná základní motorizace od žádné značky.
Připadá mi, že tady mnozí neustále skuhrají nad svoji hlavou, která nedovede rozeznat, na co je HTP určeno.
Ten kdo si ho koupí, bude asi těžko nadávat, že se s tím na cestě do chorvatska plně naložený trápí, ten kdo ho zase nemá, má zcela jasno o tom, že je to zdechlina, která nepatří na cesty, což je další extrémně hloupý názor.
Je to pořád dokola. 8-s
Používam HTP na to, na čo je určený. Mestská a prímestská jazda, tak 10-20 km jedna trasa, posádku tvoria 3-4 ľudia, plus nejakých 30-40 kg v kufri a....rozhodne niet čo chváliť. Ak je to auto pre jedného alebo dvoch, prípadne bez batožiny, na čo sakra má 5 dverí, 5-miestny interiér a batožinový priestor...?
Copak je proboha HTP dělaný pro auto aby vozilo 3 nebo 4 lidi? Tak se třeba narvěte do Picanta a jsem zvědav, co budeš pak vykládat.
HTP je dobrý do auta třeba pro ženskou, která dojíždí do práce z vedlejší vesnice do města a pak s ním jede nakoupit nebo rozvést děcka do školy. Jestli chceš převážet v autě 3 lidi, kup si větší auto, na to není dobrá ani Fabia ani HTP. Výběr tu nepochybně je.
Ak je to auto pre jedného alebo dvoch, prípadne bez batožiny, na čo sakra má 5 dverí, 5-miestny interiér a batožinový priestor...? Prečo ho predajcovia núkajú ako rodinné auto? Prečo ho zvýhodňujú pre firmy ako fleet?
Protože je takové auto praktické. Je to jen o tom. Je to přesně v duchu škodovky. Ta taky nabízí obrovský kufr a nikdo s ním nejezdí věčně napěchovaným až po okraj. Pořád tady narážíme na omezenost uvažování jistých lidí, kteří nejsou schopni připustit, že si můžou (kdo by to byl řekl, v dnešní době) koupit dokonce i větší auto klidně jiné značky.
Přesně tak. Nevím, proč je tolik lidí nadšených z HTP. Ano je to základní motor a v rámci základních motorizací patřil už v době vzniku k podprůměru...
Možno preto, že ide o domáci "škodovácky vývoj", ku ktorému patrí aj istá národná hrdosť. Hoci ako základ poslúžila staršia pohonná jednotka o VW a ľudia, čo sa do jej prestavby pustili, nevedeli o tom motore zhola nič.
Alebo možno preto, že je to lacná motorizácia, dostupná prakticky každému záujemcovi o nové auto. Ja osobne si myslím, ako som už písal, že TSI je o niečom inom, a postupne ho nahradí - ktovie, možno prídu aj s menším objemom a výkonom pod 60 kW. Prípadne časom 3 a 2 valce...možno sa o tom už niekde písalo, ale nepamätám si to.
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Tady to platí stoprocentně.
Nikdo nikomu nediktuje, nepřikazuje ani za něj nerozhoduje, že si musí koupit HTP. Každý by měl mít v hlavě tolik rozumu, aby byl schopen určit, k čemu to HTP dobré bude a kdy už ne. Skuhrání nad základním motorem, je slušně řečeno hloupé. Není to jedinný motor v nabídce, tak nevím co pořád dokola řešíte. škodovka není mercedes, tak nutně nemusí mít ten nejšpičkovější základní motor. Chápete? pochybuju. :-!
Kde skuhřu nad základním motorem? Píšu, že to je základní motor, ale podprůměrný základní motor - prostě jsou i další základní motorizace v malých autech a ve srovnání s nimi je HTP nepovedené.
Jo? A zkusil si třeba 1.1 v Citroenu C3? Nebo základní 1.2 v Puntu? Případně trojválcový základ v Corse? To sou přesně ty motory, které stojí za stejný prd (nebo dokonce větší) než to HTP.
Jinými slovy, uvedete-li relevantní fakta podepřená odbornými znalostmi, pozásluze musíte být vystaven pokusu o zesměšnění a demagogickému zpochybnění vaší inteligence...
Jossalito teď jsi to zatloukl, nejsi než ubožák... Takový diskutující nemá v seriozní debatě co dělat. Těžko teď můžeš čekat jakoukoliv úctu. Přesně dle zásady "shodit se můžeš jen ty sám" ses suspendoval ke spodině mezi diskutujícími. Narážkami nikoho nezesměšníš, člověk může zesměšnit jen sám sebe, tím co řekne, ne co o něm poví jiní. Tak jak jsi to teď v dokonalé formě předvedl ty. Dokonale sis dokreslil své kontury a potopil se k charakterovému dnu...
Nic o čem bys měl psát domů... :no::no::no:
Každej tady doslova žvaní nesmysly, aniž by měl jakoukoli osobní zkušenost. Vždycky to dojde jen do stádia, kdy tady píše, a to včetně tebe, jen z doslechu, případně ze zkušenosti páru kilometrů, kdy ho někdo pustil za volant. Článek je psán přesně v tom duchu, jako by každé HTP bez vyjímky, mělo být po pár tisících po smrti a je? Není. Prostě je to jeden z mnoha tendenčních článků, ještě od firmy, která má poměrně pochybnou pověst i mezi samotnými úpravci motorů a jsou bráni spíše jako amatéři.
Je mi úplně jedno, co chudáček, tvého ražení předvádí zde v diskuzi, už jsem si zvykl, že ty tu předvádíš pouze osobní útoky, které schováváš za svůj pochybný nick. Malost tvé osoby je donebevolající, možná bys měl zkusit psát k tématu, ale vzhledem k absenci jakékoli sebereflexe a zkušeností, se ti to nikdy nemůže podařit. Mlíko ti teče ještě po bradě, ale řečí máš jako opice blech. Byl bych velmi zvědavý, pokud bys mi toto, co si zde vypotil, byl schopen říci přede mnou do očí, nebo by ses podělal strachy, jen co bych vystoupil ze svého auta.
PS: Seš mi naprosto ukradenej, chudáci obdobného kalibru v životě nikdy nic nedokázali a nedokážou. Jako ty. :-!
I kdyby měl problémy každý pátý je to zoufalá statistika. Článek pouze reflektuje technické problémy daného motoru. Ty to bohužel neumíš komentovat jinak než posměšky k diskutujícím...
Je mi jasné, že pro své nízké manýry nemáš jinou reakci než prázdné nadávky... Nevím co tady plácáš o přezdívkách, moje není o nic pochybnější než ta tvá >:D
Já si tady nic nedokazuju, mlátit prvňáky, abych si něco dokázal, jsem nechodil a tady je to stejné, takže je mi jedno jestli máš Favoritku nebo sedm Bentley-ů, já se bavím o tvém způsobu argumentace.
PS: když jsem ti ukradenej tak co ty nářky tady... Mohls to přejít mávnutím ruky a nechat ostatní udělat si vlastní názor.
Já vím zanadávat ti pomohlo a pouze jsi podtrhl obsah mého původního příspěvku.
PS2: My samozřejmě víme, že ty jsi ve dvaceti měl vilku se čtyřmi bazény, na kterou sis sám a poctivě vydělal, každý kdo to nedokázal, je pochopitelně chudák. Víš, díky, ale jak už jsem řekl někdy dříve, znám kolem sebe lidi, kteří mají kromě bohatství i charakter a od těch si nechám radit raději. Ti mě za chudáka nepovažují, to je zajímavé. Tenhle názor tedy asi nesouvisí s materiálním bohatstvím, ale tím intelektuálním...
PS3: Abych napsal alespoň řádku k věci: HTP do ŽÁDNÉHO AUTA!, a už vůbec ne do SX4!
Bla bla bla. Stačí se podívat do historie tvých reakcí. Předvádíš pouze osobní mindrák, ty oblíbený charakterní mladíčku, zaměť si před vlastním svědomím a o mě se nestarej. Nepochybně jsou mi lidi jako ty, u zádele. :-!
Mindrák >:D >:D >:D Vždy když někdo neuspěje je to zamindrákovanou protistranou :yes::yes:
Vykristalizoval tady druhý šašek místní diskuze, mám dokonce pocit, že jsi předčil dosavadního leadera.. Tak si tady dál šermuj svou (možná) velkou károu, je mi jasné, že smysluplnější argument z tebe nevyrazím...
>:D >:D >:D To mě fakt po ránu nakoplo.... :yes: >:D >:D >:D >:D
Dobře? No patrný závěr z toho je ten, že celý koncern neumí vyrobit malé SUV srovnatelných kvalit jako SX4, tak si nalepí znáčky na novou SX4 VW... a těch pár motorů taky není vše ;-)
SX4 - to je to auto, které v testech dostává červenou kartu za to, že - i když má mnoho velmi světlých stránek - se v rukou řidiče stává vražednou zbraní, neb výhled šikmo vpřed v podstatě neexistuje???
Pokud jsi chtěl komolit název automobilky, "mistře vševědoucí", měl bys vědět, že její název zní suZuki, ne suSuki :no:
Pokud jsi ovšem nechtěl naznačit, že aktivity VW automobilku Suzuki suspendovaly...
Doslova roky tu chválím dvojku AGILA/SPLASH, podle mého trefa v miniautech, roky tu píši pochvalně o Swiftovi, Napsal jsem tu na diskuzi dokonce testík Vitary (asi tak před třemi lety) a absolvoval terén v Jimnim. Nežij v mlze, theo, pokud to tedy dokážeš. Suzuki není žádná prémie, ale z japonských importů je to přesně to, co zde může mít úspěch ve své kategorii. Poměrně přesně totiž cílí na mezery trhu.
Volkswagen velmi silně napomůže rozvoji evropských trhů a na oplátku Suzuki zase pomůže v Asii, je to dokonalá strategie, a jak vidíš nahoře technická kooperace je na spadnutí. Pamatuj, Volkswagen ví, kam jít.
Agila je hezčí tím milým předkem - Evropa má zaděláno na ikonu malých aut. BRAVO
Když jsem to nahoře psal, chtěl jsem napsat do závorky - "dokud nevyjede Up" :-) Jo, Na Up nikdo mit nebude. Skutečnost, že to VW již odtajnilo nasvědčuje jednomu - nikdo nebude rychlejší. Up bude brouk měst a jistého životního stylu příštího desetiletí.
Inak písal sa rok 2008, čakanie na Up! je dlhé, snáď sa v priebehu roku 2011 dočkáme...
Celkovo sa Tvoje príspevky k Suzuki Splash/Opel Agila dajú spočítať na prstoch. ;-) Takže tej chvály si zas až tak veľa nenaspieval.