Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki: Nástupce SX4 ponese také znak VW

Diskuze (74)
Německý magazín Auto Zeitung přinesl informaci, že Suzuki a Volkswagen budou spolupracovat při vývoji nástupce modelu SX4. Nová generace se bude prodávat také pod značkou VW.

Podle informací Auto Zeitung bude jedním z prvních výsledků spolupráce automobilek Suzuki a Volkswagen nový crossover, který u Suzuki nahradí úspěšný SX4. U Volkswagenu se zařadí pod model Tiguan, respektive vyplní mezeru mezi CrossPolo a CrossGolf, avšak s možností pohonu všech kol.

Technický základ nového auta poskytne Suzuki. Platforma i pohon všech kol bude odvozen od současné SX4. Podle Auto Zeitung nabídnou obě značky výběr mezi pohonem předních nebo všech kol. Mezi dostupnými motory by se mohly mimo jiné objevit agregáty 1,2 TSI a 1,6 TDI o výkonu 77 kW.

Obě automobilky odmítly k uvedeným informacím doplnit oficiální stanovisko.

Aktuální Suzuki SX4 se vyrábí od roku 2006. Jedná se o společný projekt Suzuki a Fiatu (sesterský model Fiatu nese název Sedici) – Suzuki vyvinulo podvozkovou platformu, pohon všech kol, dodává zážehové motory a zajišťuje výrobu v Maďarsku. Fiat měl na starosti design a poskytuje dieselové motory.

SX4 se momentálně nachází v druhé polovině modelového cyklu, na konci roku 2009 prošel mírným faceliftem a dostal modernizované motory. Podle neoficiálních informací bychom se měli nástupce dočkat v roce 2013. Suzuki ponese i nadále název SX4, model od Volkswagenu by se měl jmenovat Rocktan a verze s logem Fiatu se v příští generaci zřejmě již vyrábět nebude.

Diskuze (74)
4. 7. 2010 16:23
Re: Palubní počítač
Pro popojíždění po městě není ten motor ničím poddimenzovaný. A na nic jiného není ani určen. :-!
4. 7. 2010 13:13
Re: Palubní počítač
Praktické...? Čím je praktický poddimenzovaný pohon?

Blá blá...nič viac si nenapísal. :-!
4. 7. 2010 11:02
Re: Palubní počítač
Bla bla bla. Stačí se podívat do historie tvých reakcí. Předvádíš pouze osobní mindrák, ty oblíbený charakterní mladíčku, zaměť si před vlastním svědomím a o mě se nestarej. Nepochybně jsou mi lidi jako ty, u zádele. :-!
3. 7. 2010 19:20
Re: Palubní počítač
Každej tady doslova žvaní nesmysly, aniž by měl jakoukoli osobní zkušenost. Vždycky to dojde jen do stádia, kdy tady píše, a to včetně tebe, jen z doslechu, případně ze zkušenosti páru kilometrů, kdy ho někdo pustil za volant. Článek je psán přesně v tom duchu, jako by každé HTP bez vyjímky, mělo být po pár tisících po smrti a je? Není. Prostě je to jeden z mnoha tendenčních článků, ještě od firmy, která má poměrně pochybnou pověst i mezi samotnými úpravci motorů a jsou bráni spíše jako amatéři.

Je mi úplně jedno, co chudáček, tvého ražení předvádí zde v diskuzi, už jsem si zvykl, že ty tu předvádíš pouze osobní útoky, které schováváš za svůj pochybný nick. Malost tvé osoby je donebevolající, možná bys měl zkusit psát k tématu, ale vzhledem k absenci jakékoli sebereflexe a zkušeností, se ti to nikdy nemůže podařit. Mlíko ti teče ještě po bradě, ale řečí máš jako opice blech. Byl bych velmi zvědavý, pokud bys mi toto, co si zde vypotil, byl schopen říci přede mnou do očí, nebo by ses podělal strachy, jen co bych vystoupil ze svého auta.
PS: Seš mi naprosto ukradenej, chudáci obdobného kalibru v životě nikdy nic nedokázali a nedokážou. Jako ty. :-!
2. 7. 2010 23:00
Re: Palubní počítač
Jo? A zkusil si třeba 1.1 v Citroenu C3? Nebo základní 1.2 v Puntu? Případně trojválcový základ v Corse? To sou přesně ty motory, které stojí za stejný prd (nebo dokonce větší) než to HTP.