Z jakého důvodu musíš dvakrát za rok do servisu? Tou pojišťovnou chceš říct co? Že ti auto neprodají, pokud si u nich neuděláš pojištění?
Vidím, že odpovědět ti dělá problém....
Obvykle nereaguji na nic z těch ptákovin, co tu někteří "znalci" píší na adresu tolik oblíbeného Hjondé, ale ve tvém případě mi to opravdu nedalo...
Mám i30, v kombi a jako služebáka Roomestera. A že by mě do Hjondé volali každého půl roku, to je naprostý nesmysl. Hyundai má stejně tak jako jiné značky servis po 1.r, nebo po určitých kilometrech. A o cenách servisu se můžeš přesvědčit třeba na mém profilu...
Jestli má někdo dojem, že je Škodovácký servis levný, tak má buď nadbytek peněz, nebo ztratil kontakt s realitou ;-)
Na mém služebním TSI byl první servis za 5,2tis a druhý dokonce za 8tis... :-!
Pro info, moje první garančka u toho strašného hnůjdaje byla za 3,3tis ;-)
Mimochodem o pojištění se u sebe na profilu taky zmiňuji a mám ho i osobně vyzkoušené, díky nějakému tragédovi, který neumí parkovat a u obchoďáku mi odřel přední nárazník... neplatil jsem ani kačku, tzn. 0% spoluúčast.
Mám takový pocit, že o takovém pojištění si můžou třeba zrovna škodováci nechat jen zdát >:D
Sodofka dala do duelu zase najvyssiu vybavu a idu to zrovnavat z holobytom este navyse v prisernej modrej. Vitazom nie je ziadna Porovnavana novinka. Je tolko zaujimavejsich a lepsich kuskov... Takze jeden za osemnast a druhy bez dvoch za dvadsat.
Nechápu, co tím chceš říct, protože konfigurace vozu poskytnutého novinářům je problém čistě českého Hjondé. Navíc jde z fotky vidět možná tak to, že má menší kola...
Nevím jestli dvě tečky u tohoto nekonečného seriálu stačí. Jsem zvědav, kolik bodů dostane za design a jak ohromně se bude určitě "všem" líbit. Opravdu se někomu líbí meloun, kulatý, či oválný u jiných modelů, osekaný mačetou ?
ten interier i20 vyzera vazne moc pekne :yes: .... a pacia sa mi aj proporcie auta..... nove i20 zacinam uz na cestach stretavat a velmi sa mi paci ch dizajn.... dokonca na mna posobi pomaly ako o triedu vacsie auto ... skutocne z i20 citit hodnotu a serioznost.... a akusi dospelost...... ;-)
Měl jsem možnost s novou i20 najet cca 200 km po všech možných cestách (i polní cesta s výmoly - a nešetřil jsem ji ani trochu). 4válec 1.2 v max. výbavě, která odpovídá střední třídě v mainstreamu (!). Pocitově srovnatelné s nižší střední třídou. Tohle auto bych nepodceňoval v žádném ohledu! Kromě středového panelu, který se chová neuctivě k mému kolenu 8-s
Taky jsem měl i20 zapůjčenou na víkend a byl jsem mile překvapen téměř ve všech ohledech. Co lze vytýkat I 20, nebo respektive v čem má fábia jasně navrch je řízení a absence přeplňovaného benzínu. Jinak je to velmi vyrovnaný souboj a záleží na preferencích každého z nás. Osobně si myslím že se základní motorizací má navrch I 20 a naopak s TSi obzvlášť 81 Kw se šestikvaltem je jasně lepší Fabka. Další plus pro fabku je varianta kombi. Pro Hyundai zase mluví útulnější a prostornější interiér obzvlášť ve předu. Řidič i spolujezdec sedí citelně dál od sebe. Škoda má ale stále citelně vyšší image a renomé ať fakticky, nebo ze setrvačnosti. Takže tipuji že v CZ bude poměr 70% fábka 30% I20.
presne tak.... ja stale s udivom sledujem ake napatie voci hyundai v cz vladne.... pride mi ze sa mi akoby sniva ( dodnes vlastne nerozumiem v com je problem ) ..... lebo kia na slovensku taketo problemy vo vnimani znacky medzi ludmi vobec nema..... a je primerane oblubena ..... vsetko je totiz o ludoch ..... auta za to nemozu
Podle mě má vše původ v příliš ambicozním prodejním cíli. Hyundai nikdy nebude domácí značkou jako Škoda a vždy zůstane jen "náplavou". Jako taková má prostě určitý limit v daném čase, kterého je možné dosáhnout.
Jenže pokud tohle vedení nechápe a začne tlačit na pilu přespříliš, pak prostě nastává agrese. Je to vidět na interních problémech prodejců, kteří nejsou schopni plnit příliš ambiciozní cíle, je to vidět na reklamních kampaních. Hyundaie jsou výborné jako nikdy.
Ale PR a reklamní kampaně jsou prostě jeden velký HNŮJ. Tím spíš vůbec nerozumím tomu, proč při agresivní reklamní kampani nové i20 dosud neporběhly českými médii testy nové i20, proč neproběhly testy FL i30 a i40? Nové 3D i20? Nového Tucsonu?
Odkud byla první generace i20? A nikkdy jsem neslyšel na zemi původu sebemenší připomínku...
Navíc - zeptej se 10 lidí kde i20 vyrábějí a garantuji ti, že 9/10 střelí vedle :-!:-!
A ty se divíš, toppere? Když sám importér prezentuje značku tak neskutečně idiotsky, těžko k ní někdy získám pozitivní postoj. A je mi jedno, jaký s tím má úspěch.
je uplne jedno kto vyhrava na papieri... konecne slovo ma vzdy zakaznik .... ktory si moze vybrat to "svoje" auto ktore vyhovuje prave jemu najlepsie.... a ze to nemusi byt vzdy papierovy vitaz je uplne jasne....
samozrejme v CZ bude skoda mat vzdy vynimocne postavenie.... je to normalne... tak ako vo svedsku vladne volvo a v spanielsku leon ( pred nim zase ibiza ) a v nemecku golfik.....
i20 je kazdopadne solidne a dospelo posobiace auto... mne sa paci aj jej interier ktory mi nepride tak strohy a depresivny ako v skode..... z i20 citit velky pokrok... ak tymto smerom bude pokracovat aj tucson a dalsie nove modely ( co aj predpokladam ) tak sa konkurencia ma na co tesit.......
Co je to to Hyundai i20? O tom jsem tady nikdy neslyšel. Jo, vlastně jo, není to to auto, o kterém místní pisálci nesmí napsat, protože Škodivka by je už nepozvala na žádnou předváděčku se svačinou?
Ano a ne - co se výkonu týče jsou shodné. A tím to končí, logicky. 4válec Hyu bude mít větší "krouťák" než 3válec Škoda, to jen tak namátkou. Hnací ústrojí však není toliko motor, jde přece i o to jak je pro dané parametry motoru poskládná převodovka. A to mne právě na tom testu zajímá nejvíc, jelikož pro tento výkon motoru já nejsem ta pravá cílová skupina, a nebudu si to tedy testovat sám, tolik volného času zas nemám.
Poprvně a zcela zaslouženě zvítězil i20. Myslím i za tu skutečnou vnitřní šířku, ne jenom na papíře. Tzn.bez nějakejch klik apod. Ty kecy, kdy se tě snaží v autosalonu přesvědčit, že je širší než dvojka.
Pak si tam sedneš a vidíš, že se vůbec nic nezměnilo. Ibiza je třeba pořád širší.
Re: Doporučuju test v příloze mf dnes Fabia vs i20
neboj, zatimco hyundai i20 je male auto (tzn. druhe auto do rodiny; byt prostornejsi nez fabie) tak z tohoto periodika vime, ze je fabie idealni pro rodinu. vyplyva z toho to, ze kouzelnici z boleslavi maji vitezstvi v kapse, aneb mene je vice ;-)
Tož mám pravda toliko statické dojmy nicméně si dovolím tvrditi že oba dva vozy jsou na velmi dobré úrovni, oba udělali od předchozí generace krok kupředu, i20 o něco větší, oba mají nějaká plus i semtam nějaké to malé mínus. Až si doplním vzdělání o jízdní dojmy možná že si i ublognu. Lze však ale již nyní důvodně předpokládati že s koupí jednoho či druhého ze zde předmětných vozů člověk chybu neudělá. Tož tak.
To číslo bude ihned vyprodané >:D Normální se budou chtít podívat jak to dopadlo a hnujdajáci to budou skupovat, jak kdysi áčkaři reflex, kde se popisovaly jejich špinavé praktiky aby to ututlali. Jelikož vybrali Fabce docela lehkého soupeře, tak si troufnu i bez čtení článku již gratulovat Fabii III. k vítězství :yes:
Nevíš,co je zbytek Evropy?To je ta část na západ,na jih a na sever od našich hranic.Kdyby Fabia byla taková pecka jak je nám pořád podsouváno tak její prodeje v Evropě jdou dost nahoru,zatím jde nahoru a to hodně z miniaut jen Corsa.Jsem spokojeným uživatelem Roomstera a proti Škodě nic nemám,jen mě hodně štve absolutní nekritičnost místních novinářů.
to ma stejne spocitane, do par let po nem nestekne ani pes, porad ma sice nejvetsi naklad a ctenost, ale za posledni 2 roky se mu priblizuji konkurencni periodika v nakladu a ve ctenosti ho na naklad doslova deklasuji, takze podle odhadu tak 2-3 roky a Svet motoru bude druhy v nakladu a ve ctenosti na naklad nekde v hlouby pole, aneb jeho renome tezce klesa a lidi odchazi ke konkurenci :-!
spousta lidi si Svet motoru kupuje jiz jen ze setrvacnosti a nebo aby se pobavili jak kde co zase "po...." jen aby mela Skodovka radost
ale co se divit, Skodavka si zato muze sama, jeji marketingove oddeleni je totalne out, staci se podivat jak putuji zakazky a finance z tohoto oddeleni, kdy Skodovka ma jako hlavni reklamni agenturu v Nemecku, a ano kuprikladu TV reklamy maji zmaknute dobre, jenze dnes neni TV reklama to co by delalo marketing, as potud je to ale celkem normalni, teda do chvile nez zjistite ze prez ne jde i bezna reklama pro CR, no jo jenze oni ji nedelaji, oni ji zadaji Ceske reklamce (a zde neni dana Ceska reklamka, zadavaj to tak nejak chaoticky jak se asi zrovna vyspej a kdo nabidne nizsi cenu) a kdys us tedy zakazka u dane reklamky v CR skonci, tak ta to dale zozhazuje mezi dalsi mensi levnejsi reklamky a nebo koncove pracanty aby se jim to vubec vyplatilo (ted perla, z puvodne treba 10 milionu korun na kampan, se k tomu kdo celou reklamu dela dostane treba jen 200tisic, zbylich 9.8 milionu si rozdelujou lide co jen preposilaj dal) problem ale je ze veskera komunikace, schvalovani a feedbacky jdou vzdy prez celej retezec tech lidi, takze nez se k tomu co reklamu skutecne dela dostane nejaka informace potrebna pro pokracovani, tak ubehne nekdy i vice nez tyden >:D
mnoho kvalitnich reklamnich kampani se tak dostava u Skodovky jen do faze konceptu, a ve finale se za obycejnej billboard zaplati obrovske penize, protoze ac na billboardu mela bejt reklama obsahujici AR (augmented reality) tak diky tomu kolotoci co popisuju vejs se to proste nestihne a skonci to proste jen fotkou nejake Skodovky na billboardu se sloganem co byl puvodne soucasti konceptu s AR, viz treba billboard na Skodovku co byl na leseni Narodniho divadla, puvodne totiz to auto zakryte oponou melo po najeti na tu reklamu telefonem/tabletem pomoci AR prehrat na dispaly tech pristroju 3 ruzne divadelni scenky kde hlavni roly mela mit ta dana Skodovka (v te dobe nova Octavka), a uplne stejne je to treba s appkama pro konfiguratory a jine reklamni kampane zamerene na jine nez Tv publikum, vse jde naprosto nesmyslne prez Nemeckou agenturu a ac se to vse zaplati, je z toho nakonec kvalitni jen ta TV cast
a posledni perlicka na zaver, na posledni appce pro novej Superb se opet delalo v CR, a nakonec je to snad jen na produktove strance noveho Superbu a naprosto neinteraktivni a jen poskladane z shotu z te rendrovane sceny, pritom puvodne to melo bejt interaktivni pracujici primo s modely (predrendrovane melo bejt jen to pozadi s mostem) a melo to bejt pro vsechny platformy a hlavne cca 50x levnejsi >:D
naopak, ja jiz delal na 3 zakazkach pro Skodovku, za vsechny jsem i dostal zaplaceno, ale jen jedna z nich se opravdu stihla a dokoncila jak mela, zbyle proste kolabovali na retezci kde veskera komunikace sla z CR do nemecka a zpet do CR a to same i opacne, a jen na tehle komunikaci se prosustrovalo vzdy nesmyslne nekolik tydnu casu, a Skodovackych financi ;-)
vlastne jsem delal na 4 jejich zakazkach, ale jedna byla ohledne jejich vystavnich prostor na ruznych akcich, a jako jedina nesla prez Nemce, stihala se v predstihu a jeste tam zbyl prostor na doladovani drobnosti ;-)
nekde ve Skodovce je nekdo kdo by rad delal kvalitni reklamni kampane ktere se jiz nesmyslne nesoustredi jen na TV, ma kvalitni napady a koncepty reklamnich kampani vypadaji vzdy zajimave a poutave i pro netelevizni divaky, ale zrejme ma male slovo a furt to nakonec tvrdohlave tlaci prez Nemce
tak jak pomalu vymiraj puvodni tistena periodika znama jeste z dob komancu, tak pomalu v ocich spotrebitelu umira i TV reklama
No jestli jsi delal na 4 zakazkach, tak timhle unikem informaci ses dostal na cernou listinu >:D Jinak co se tyce konfiguratoru, tak za me bohate staci, kdyz se s tim autem da otacet, takova ta videa, kde se auto projizdi, mi prijdou zbytecna. Naopak to interaktivni leseni mohlo byt docela zajimave, zalezelo by na zpracovani tech scenek.
Tak vona není reklama jako reklama - hezky udělaný klip vypadá na cca +/- metrové uhlopříčce vždycky lepší nežli na přenosných prťavcích, narážíš-li svým textem na "nová média" (na ty moje reklama nesmí). Na některý reklamy se dobře kouká, zrovna třeba ty škodovácký, naproti tomu reklamy Hyundai přepínám, nikoliv kvůli autům jako takovým, ale kvůli těm nesnesitelným průvodním kecům, zrovna tak jako kupříkladu reklamy na M-B, když se rozhodli zacílit na "mladý" :-!
jde oto ze reklama v TV dnes jiz neni tahak marketingu, i kdejaky viralni marketing beznych joudu co dotoho nedaj temer ani haler ma vetsi uspech, nez nejsedovanejsi porady na Ceskych TV (potazmo tedy i reklamy v nich), a to nekolikanasobnej
a nechtej radsi ani vedet kolik takova TV reklama stoji, spot miliony a vysilaci cas (dohromady, rta reklama bezi treba 50-80x) pak i desitky milionu, a to se bavime jen o CR, kde nema sanci takova TV reklama se svoji cenou uspet co se navratnosti investice tyce
a kuprikladu marketing jaky Skodovka predvadi treba zde na Auto.cz ji spise skodi, teda pokud to nedelaji sami redaktori zamerne, je to totiz neskutecne vtirave a po chvili se to proste ctenarum zacne prejidat, a jedinej koho to tesi jsou zpravidla zariti fanouskove co v prodejich Skodovce delaji nula nula prd
Nedomnívám se že by činnost zdejší P.T. redakce byla schopna zacloumati prodeji Škodovky ať už kterýmkoliv směrem ;-) Tak nějak se pořád dá snad ještě předpokládati že obec čtenářská na tomto relativně specializovaném webu má v hlavně i mozek, tedy ve valné většině ;-)
tak to som fakt zvedavy kto to v cz casopise vyhral ( aj ked tipnem si fabiu ) .... ozaj neviem ci cislo bude na pulte aj nasich stankov uz hned zajtra .... ak ano tak uz zajtra si ho urcite kupim ... urobim vynimku po tych x rokoch ....
na nete je uz niekolko porovnavacich testov i20 vs fabia a uplne otvorene treba povedat ze fabia vzdy nevyhrava... a nie je to nahoda.... akonahle si odmyslime ceske testy kde je domaca skoda logicky vo vyhode tak zistime ze existuju aj testy ( napriklad slovenske ) kde sa tato skodovacka domaca vyhoda uz straca a misky vah idu na stranu i20..... [odkaz] ... inak suhlasim s nazorom v teste.. ze na skode sa uz zacalo setrit ..... suhlas aj s tym ze hyundai spravil vacsi pokrok ako skoda ( a to aj v dizajne ) ... tu uz o setreni nemoze byt ani reci ... misky vah sa uz tentokrat obratili v prospech i20 ... a ja si dovolim tvrdit ze plne zasluzene, i20 posobi aj na mna dospelejsie hodnotnejsie a bez pocitu nejakeho setrenia :yes:
Tak vono furt je to auto, žejo. Mne tedy zajímá který líp jezdí (a to ešče prozatím ozkůšané nemám), to poměřování p*ndíků na základě obrázků a tabulek jest nuda. Jinač viz výše .......
obe auta su velmi dobre.... Kubo to v tom porovnavacom teste dobre povedal..... aj podla mna bude hodne zalezat na osobnych preferenciach kto aku znacku ma radsej po tej asi siahne ..... lebo po technickej stranke a praktickosti su obe auta uz dost podobne.... a podobne dobra v tomto bude aj nova corsa ...... takze tu uz hodne zavisi len na osobnych preferenciach... zle alebo lepsie povedane nepodarene auto uz dnes asi fakt nemas... ( az na par vynimiek ) .....
kto ako jazdi sa da najst v testoch.... uz je ich celkom dost .... ovsem na limite sa v beznej premavke stejne nejazdi.... takze ci bude istejsia v krizovke fabia alebo i20 alebo nova corsa je pre beznu spotrebitelsku prax vsedneho pracovneho dna uplne jedno ..... clovek tu v reale vsedneho dna asi skor oceni priestor, vybavu, komfort .... zaruky
moja volba by bola i20.... paci sami.... mam k tej znacke citovy vztah a zaroven je priestranna a dospelo a hodnotne na mna posobi.... druha volba by bola fabia a potom zrejme corsa..... tvoj rebricek ale moze byt kludne opacny.... a to je prave na tom to krasne..... ze sme ludia... a kazdy mame toho svojho favorita a svoje pocity emocie a svoj nazor... a svoje priority ......
samozrejme na okruhu bude fabia asi najrychlejsia.... ale to nie je to co je pre mna u maleho auta najdolezitejsie ...... kazdy sa musi rozhodnut sam.... co vlastne od maleho auta s najazdom zhruba 50-70 % po meste vlastne ocakava....
Předesílám, že jsem ani jedno ještě naživo neviděl. S obrázků na mě Fabia působí něco jako faceliftovaný Favorit. i20 naopak velmi moderně, minimálně o generaci novější vůz. :-!
No, Fabii jsem viděl před 2 dny u supermarketu - poprvé naživo. To auto vypadá jako papírový model z "ABC mladého modeláře". Sorry, ale tak to prostě je.
Tady vůbec nejde o to, kdo kolik prodá, jak tady furt někdo vyzdvihuje prodeje.
Nejde tady ani o žádný značky.., prostě když si postavíme tydle dvě auta vedle sebe, obě v nejvyšších výbavách, tj . na slušnejch kolech (ne jako na titulce světu motorů, kde je Fabie top s černou střechou, a i20 na nějakejch 15" ani nevim, jestli to jsou alu, každopádně jsou votřesný..), vypadá větší, širší a dospělejší i20, bohužel, tak to je.
Ještě markantnější je to po nasednutí dovnitř, úzká Fabie vs relativně normální prostor v i20. Na zadních sedadlech to samý, rozvor i20 robná se +10cm!!!
Samozřejmě, TSI je TSI na to Hyundai odpověď zatim nemá, tam je to jasný. Nicméně pokud budeme brát základní motorizace, Fabii i20 jasně převálcuje.
Ty testy by měly vypadat, že se postaví proti sobě skutečně základní motorizace, tam se teprve ukáže výhoda toho kterého modelu. Tzn. 1,0 44kW vs 1,2 55kW.
Jinak to neni objektivní, zvlášť pokud ty ceny začínají téměř na stejné částce.
no uz za par tyzdnov by mala mat i20 v ponuke novy 1.0 T-gdi ( mozno duben, kveten ) .... potom bude zaujimave sledovat tych ktori teraz silou mocou tvrdia ze fabia je lepsia ako i20 lebo ma zivsi turbomotor .... som zvedavy ked pride t-gdi co napisu potom.... mozno nieco v tom style ze fabia je opat lepsia ako i20 lebo ma zase kombik... ( ktory i20 zatial tiez nema ) .....
toto porovnavanie zakladov o ktorom pises ..... cize 44kw vs 55kw je uplne irelevantne lebo napriklad take rio ma zaklad so 63kw a tiez ho nikto neporovnava s 44KW fabiou... to nejde.... niekto proste zacina na nizsom vykone a iny na vyssom.... tiez nemozes porovnavat zaklad 1,6tku v lanceri s 1,4 zaklad v ceede... to motoricky nejde... preto je logicke ze sa vzdy porovnavaju vykonom k sebe co najblizsie motorizacie bez ohladu na to ci jeden z nich je postaveny ako zaklad a iny nie....
jo to mas pravdu... zaujimave to bude.... uvidime s akym vykonom vlastne pride t-gdi v i20... ci pojde o rovnaku specifikaciu ( 120 koni ) ako v ohlasovanom ceede GT line alebo nie.... kazdopadne predajom i20tky turbo rozhodne nemoze uskodit.... marketing je nastaveny jasne... turba su aj v malej triede v kurze bez ohladu na ich logicku pouzitelnost v meste.....
Zítra si to zadarmo přečtu u nás v Tipáči. Prachy za takovej škvár bych nedal. Jinak vítězem v dlouhodobých statistikách bude Dacie a jejich matka Renault. Roční nárust prodeje v Evropě je neskutečný. Samotnou ČR nepočítám., jelikož národ Ládi Hrušky a jeho kůžiček, Vožralýho prezidenta nebo Fabie HTP nepovažuji za regulérní trh.
co sa tyka toho testu v SM vsadim sa ze to vyhra fabia.... uprimne fabia je vyborne auto... tak preco by nemala doma vyhrat... ved kde inde uz ma vyhrat ked nie doma
Závidět mi nemusíte, protože není co. Kdo vyhraje nebo prohraje je mi uplně fuk. Jen jsem napsal příspěvek, protože jsem se nudil. Teď študuju basket NBA a NHL na noc co vsadit.
Jo už to chápu. Národ sobě. Bydlím na maloměstě a volítanejch Octavek a Fabii jsou tu mraky. Teď když koukám z okna na parkoviště tak by se našel i nějakej ten vorezlej Ford Mondeo nebo Focus. Zajímavé bude ještě srovnání co se týče kanibalismu s Rapidem. Toho jsem moc na silnicích nepotkal.
volitanejch octavii a fabii mas mraky aj u nas.... ale za to novych octavii na sidlisku a v meste u nas moc nevidim.... vlastne ich nevidim vobec... kde sa podeli nove ( stare dobre ) octavky spred barakov v meste neviem..... inak popravde rapidy a zvlast spacebacky su u nas uz celkom rozsirene..... neviem ci prave rapid trosku octavii neskrizil cestu..... a nenahradil tak starsie O1 s O2 v rodinach mnohych ludi ..... zvlast u nas skutocne v meste stretnut novu octaviu je stale este dost problem... neviem ako na zapade... v blave a potom u vas v CZ ... ale mam pocit ze u nas na vychode octavkam ruze moc nekvitnu..... a viac vidim rapidy pripadne korejcov alebo golfy..... asi plati ze ..... iny kraj iny mrav...
PS: ja prave sledujem zapas realu v la lige.... jednym ockom... tak uvidime ci zvysi naskok na barcu....
Přesně co se čekalo. Neobjektivní test, i20 v základu, fabie ve stylu plus příplatková výbava, ovl.na volantu atd.
Tohle je žumpa první kategorii, ne objektivní test.
No jo, svět motorů..
Jen jsem se podíval v trafice na výsledek,ani jsem to nečetl.Horší plasty v Hyundai mě po tom co jsem viděl ve Fabii docela pobavili.Někde nahoře je odkaz na slovenský test,ten se mi líbil,objektivní a nezaujatý,hlavně nezatížený českým škodakomplexem.