bravo, kam sa hrabe mercedes S ktory je len pre 4 roch alebo maximalne 5tich :yes:
ja som vedel ze skoda spravi male ale priestranne auto len ta cena je skutocne taka ako rodinny minibus ;-)
ked mini auto tak jedine picanto alebo pandu a so stvorvalcami :yes: , citigo je vhodne do autoskoly kde mu stacia aj dva valce alebo aj jeden ked sa nese.rie
odbornik prehovoril...zabudol si podotknut,že ty by si KUPIL jedine tu pandu či picanto...kedže tento trojvalec je uplne novy a zatial su nan chvali nevidim dôvod prečo nebrať... ale zvykol som si kde vidim tvoj nick pod člankom nič mudre to nebude :no:
K čemu že jsou tyhle druhy testů??? Stejně je to jen málá konzerva pro 1-2 lidi >:D A pokud jste to již viděli naživo, tak by mě zajímalo kdo by v tom jezdil...
Však to odpovídá zaměření vozu - mladé rodiny - důchodci. Takže nyní očekávám, kolik se tam vejde tchýní a kolik se jich tam vejde bez ohledu, jestli se je podaří vcelku vyndat ven. ;-) >:-[]
Cituji : "K testu posloužila Škoda Citigo, jeden ze čtyř vozů tzv. New Small Family, vyráběné v Bratislavě." - rád bych se zeptal, které je to čtvrté :-)
Asi budu jediny, ale mne prijde Up zbytecne velke male auto! Diky lepsimu vyuziti obestaveneho prostoru je uvnitr rovnocenne Fabii (vpredi i lepsi) a Polu, ktera se s Up zbytecne prekryvaji. Nebylo by lepsi pokryt prostor nalevo od Pola? Pokud je opravdu mysleno jako dojizdeci auto, kde se obcas veze taska s nakupem a nebo deti, mohlo byt podle me o neco mensi. Mohli se zamerit na hmotnost, mohlo byt o 200kg az 300kg lehci a s dynamikou a spotrebou, pripadne s dojezdem elektricke verze, by to udelalo divy. Up je o neco tezsi nez vsichni primi konkurenti. (pro srovnani: skutecne revolucni a v crash testu porovnatelny T.25 by Gordon Murray vazi 575kg, Up 930kg.) Up vidim jako promarnenou sanci prijit s opravdu lehkym a tudiz uspornym autem. Tyhle parametry jsou zcela na urovni konkurence. Nic neni min pravda, nez ze je Up revolucni. Je konzervativni. I ten motor je klasika, podle vseho nema ani promenne casovani ventilu narozdil od vsech konkurentu: Ayga, Pandy a Picanta.
co sa tyka priestoru,podla mna lepsie pre pasazierov ako do kufra...no a k motoru,minimálne pre UP! sa planuje niečo na sposob 1,0TSI...ci to bude len turbo benzin alebo len elektromotor/hybrid neviem...tak daleko moje info nejdu :-)
to faktr nejsi podívej se na rozměry toho auta, a zjsitíš s překvapením, že na šířku! je to NAVLAS STEJNÝ jako fabie :-))) menší míň pohodlný městsský sedačky a už tam máš subjektivně víc místa :-)
A podélně vepředu je u třídvéřáku snad věc jasnná ne????? >:D >:-[]
Kdyby to bylo o 200 - 300kg lehci, tak by to bylo nejmin o sto tisic drazsi. A Murrayuv T.25 sem neplet, to je zatim pouze jeho osobni marketingova kampan a dojna krava na ucet britsky vlady. Od predstavovani prototypu k zivotaschopny seriovy vyrobe je totiz nekonecne dlouha cesta. Skutecnost, kolik let se v tom Murray placa, je myslim dostatecne vymluvnym argumentem. Pokud vsak T.25 skutecne uvede na trh a ta nebude stat 300 tisic (ne-li vic), pak pred nim smeknu.
T.25 ma jinou konstrukci jako monopost. Up je dnes klasicka konstrukce auta, kde je velmi tuha torzni skrin znehodnocena obrimi otvory na okna a dvere. Aby se tuhost aspon castecne obnovila, je potreba pridat dalsi vyztuhy a dalsi kg oceli. Muj nazor je, ze T.25 rozhodne neni tuhy kvuli drahym materialum za 100 tisic, ale diky chytrosti usporadani -- spodni cast ve zkratka vcelku. Ja verim, ze klasicka konstrukce je dnes prekonana a jsem zklaman, ze udajne nejmodernejsi maly automobil neprinasi v tomto smeru nic noveho. Klasicka konstrukce se uz prezila a melo by konecne prijit neco jineho. V kombinaci s novymi kompozitnimi materialy by pak Up mohl vazit kolem 500kg.
Nerikam, ze to VW udelal spatne, kazdopadne, jak uz jsem napsal: je prekvapujici, ze se nepokusil ani o mm odchylit od vyslapane cesticky. Oproti o 10 let starsimu Aygu prisla zasadni zmena -- trochu jiny tvar. Skutecna revoluce.
Pokud se nemýlím a pokud si dobře pamatuji i test v posledním SM, má proměnné časování ventilů.
Myslím, že malé vnitřní rozměry by mu zákazníci asi moc neodpustili. Je to vcelku ironie, že je tam na šířku více místa jak ve fabii, ale co si budeme povídat, fábie má svá léta za sebou.
Také mi citigo nepřijde nijak revoluční, nicméně ani špatné auto. Počkal bych jak se ukáže v provozu a co jsem četl v SM, tak to vypadá, že má Citigo své opodstatnění vedle fabie. Už jen fakt, že při testu naměřili u 40kw verze +- úsporu třetiny paliva oproti 47kw HTP u fabie.. To zní zajímavě, nemyslíte? Tím spíš, že dynamikou je na tom lépe jak ona fabie..
Tak uvidíme jak se ukáže v provozu...a zdali onen test výpovýdající.
Ja s tim souhlasim, dobre ale konzervativni. Zde jen citim zklamani, ze neprislo neco progresivnejsiho. To asi projde odjinud, treba z Japonska.
A specialne s tou Fabii velmi souhlasim. Ale vidim to jinak, ne ze by nemelo smysl Citigo, ale Citigo zabije Fabii. Protoze ja si nedokazu predstavit si dnes jit koupit kratkou Fabii, kdyz existuje (bude existovat) 4d Citigo. Kratka Fabie s benzinovym motorem bude podle me neprodejna, protoze kazdy muze mit stejne vnitrni rozmery v lepsim a uspornejsim baleni. Jsem zvedav, kdo pak bude zakladni Fabie kupovat.
Mladším kolegům, jimž horní článek připadá nepochopitelný a směšný sděluji, že je to legendární srandička, která se uplatňuje desítky let. Vybavuji si z mládí přecpaná (původní) MINI, přecpané Brouky, dokonce snad jedničkou je v tomhle F500, kam se vtěsnalo 65 italek, psal to tu na diskusi ovšem nějakej bazalkář, takže tohle ber s velmi olivovou rezervou...
Pokud by tě však zajímalo, co je asi nejrajcovnější, pak bych to viděl na svédskou trojku v saabu nebo ve volvu... V saabu bys to ovšem musel nespíše dělat na pase zastavený linky...
.. tohle byl (asi tak) 48mý text o v Německu navrženém a na Slovensku vyráběném pidi voze. Příští rok půjde do výroby "vzor" této něměcko-slovenské trojice, nové v ČESKU vyráběné modely Toyota - Peugeot - Citroën, tak schválně KOLIK jim bude věnováno článků.. :-)
Pokud umíš počítat do padesáti, a nyní se na mne nezlob, s odkazem na tvůj opravdu úchvatný příspěvek nemohu jinak, pak se určitě dopočítáš obdobného čísla. Sakra, kam to sklouzáváš!
Tohle přece není žádné "sklouzávání"! :-|
Ze VŠECH letošních novýh modelů se tu NAPROSTO NEJVÍCE článků objevilo o takovém skoro NEautě (můj dotaz jestli se tu objeví PODOBNÉ množství o PODOBNÝCH "neautech", které jsou "alespoň" vyráběny zde mi NEpříjde nijak "zvlášť mimo" ;-)
PS: Mne by tedy potěšilo - klidně MENŠí počet o vw UP/škoda Citigo/seat Mii a místo nich VÍCE článků o ... novém BMW 3 a třeba Chevroletu Camaro a ... atd.(a nic proti pár textům o té "pidihrůze", ale ... :-)
Spíš bych se zeptal redakce, co vše je ještě ochotna a kolikráte kvůli tomuto technologickému skvostu ještě uveřejnit ...Nestálo by za to spíše založit spešl oddíl, kde by všechny ty ódy byly pohromadě - obdivovatelé a nadšenci by nemuseli pracně hledat...
Mně je těch článků o VW a škodovce, popřípadě o AUDI pořád málo! Doufám, že jich bude čím dál tím víc a že se články o ostatních zaostávajících a upadajicích značkách přestanou časem objevovat vůbec. A těším se, že se dožiju krásného světa, kde kromě bavorské a štutgartské prémie bude od koncernu už úplně všechno. :yes::-):yes::-)
Ne, myslím NOVÝ model(y) - u těchto pidiaut asi NEbude mít krize (tak jako u některých "normálních" vozů) vliv na termín uvedení, takže NOVÉ verze/varianty těchto tří vozů budou představeny "někdy příští rok"... ;-)
Myslím,že daleko větší vypovídací hodnotu o prostoru v tomto rádobyautě by mělo jeho naplnění čerstvě narozenými nedonošenými dětmi-určitě alesponˇ 1000 by se jich tam určitě vešlo! A kdyby se vyndala opravná sada tak i 1005 že? ;-\
Je to v našich končinách paráda.Všude řádí krize a my dovážíme německá auta ze slovenska.Už i ameriky ze 60 let jsou proti tomuto zázraku prdítka.V redakci mají okurkové hody,zítra by mohl vyjíti článek,že vzhledem k tomu prázdnému místu pod předním sklem tam ještě umístnily tři kopie Tatry 815 v měřítku jedna ku pěti....a ten nadpis: v cígu dvacet holek a tři Tatry 815...... ;-\
chlapských vánoc v jiném balení >:-[] ??? Příště navrhuji z důvodů originality nic tak "neortodoxního" nepřebírat a zkusit svoji verzi rekordního, ba přímo Guinnessovského počinu - třeba kolik se do cigoše vejde oslíků... >:-[]