Civic se sedanem až za Golfem bez sedanu..., přesto na evropské poměry úspěch Civicu. Zajímalo by mě kolik % z toho už je Civicu 9.g., i když US Civicy jsou jiné, než ty evropské..
I kdyby to skutečně bylo "auto všech aut", tak ve světě bez verze sedan nemá na bednu šanci (přičti Jettu a budeš mrkat na drát), proto jeho umístění není vůbec zlé, naopak.
Který kompakt je na tom celosvětově, bez sedanu!, lépe, než Golf?
Satistiky mají skutečnou výpovědní hodnotu jen tehdy, pokud v nich člověk umí racionálně číst.
Rozhodně nejpodstatnější núdaj je ten, kolik která automobilka vyrobila kompaktů celkem, tedy bez ohledu na název, kar. var., generaci apod.
Nemáš zač, každému občas uniknou souvislosti s čísly ve statistikách.
Přitom by stačilo dát sem (jako obvykle) i souhrnnou tabulku podle značek, ale to by se odpůrci koncernu škrábali za uchem ještě týden. Stačí sečíst řádky v TOP20 patřící VW, ale kdo by to dělal, když by mu vyšlo něco, o co zrovna moc nestojí. ;-)
Sčítám rád a je to na mně doufám znát
Sčítám rád že chtěl bych trochu štěstí dát
Častokrát když celý kraj šel v písní spát
Klakson VW já slyším v dálce znít a hrát
Sčítanie mám zo všetkého najradšej
Sčítanie sú moje chvíle najkrajšie
Sčítanie som ako v rozprávkovom sne
Klakson VW aj pre mňa v dialke krásne znie
Sčítání-sčitanienie
Krásně zní-krásne znie
Táto melódia ozaj zázračne
Poslouchám a chvěje se mi trémou hlas
klakson VW já slyším zpívat v každém z nás
Sčítání je to co máme společné
sčítám rád a to je právě báječné
Častokrát když celý kraj šel v písních spát
Klakson VW já slyším v dálce znít a hrát
Sčítání-sčitanie
Krásně zní-krásne znie
Táto melódia ozaj zázračne
Poslouchám a chvěje se mi trémou hlas
Klakson VW já slyším zpívat v každém z nás
Poslouchám a chvěje se mi trémou hlas
Klakson VW já slyším zpívat v každém z nás
Ano, ano viz 15:29. Vidíš jak si dobrý, a hlavně originální, textař...
Mimochodem, co jiného je každá statistika, než souhrn různých součtů, viz i tabulka k článku. Takže zkus si třeba ještě procvičit text písně: Statistika nuda je, má však cenné údaje... ;-)
Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
VW - 1.782.568
TOYOTA - 1.487.064
FORD - 1.036.686
Je zajímavější statistika podle jmen/názvů/ typů, než celková třídní produkce podle značek?
Vzhledem k tomu, že redakce nic podobného v článku nevypíchla a nedala ani tabulku po značkách (která tady běžně u statistik prodejů bývá), těžko ji pak někdo může obecně podezírat z nějaké objektivní zaujatosti ve prospěch VW.
Re: Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
lenze tvoj pocet plati len pre auta z prvej dvadsiatky, okrem nich sa vyrabaju aj dalsie modely jednotlivych automobiliek, takze keby tu mali byt tabulky podla znacky, nielen sucet prvych 20 modelov v tabulke, vw by aj tak nebol prvy.
Ako je mi uplne jedno kto vyrobi najviac aut na svete, ktory model je najpredavanejsi na svete, len ked chce clovek precitat testy, tak chce aby boli v co najvacsej miere objektivne a nie ako niektore "PR" testy co tu clovek najde z ktorych mi je na ...
takze ci je auto.cz zaujate v prospech koncernu je myslim kazdemu jasne, kto tu pravidelne cita testy.
Re: Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
Ten nadpis příspěvku je snad dostatečně výmluvný, takže ten úvod tvé reakce je zbytečný. I proto píšu, že tu měla být (jako obvykle) také tabulka se souhrnem podle značek.
Pod Top20 budou počty modelů logicky klesat, a další modely tam může mít kdokoli, včetně VW. Každopádně je nepravděpodobné, že by VW v této třídě někdo celkově předběhl, i když možné to je. Samozřejmě, že to, kdo vyrobí nejvíc aut (ať už v jednotlivých třídách nebo celkově) není žádnou alfoumegou pro cokoli jiného, než jsou podobné statistiky. A tohle je pouze diskuse pod jednou z nich.
Re: Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
Mr. White Label to tě fakt bere kolik se prodá lidowágenů? ty tu horní tabulku bereš jako osobní selhání nebo co? měl sis místo allroada koupit dva passaty nebo tři golfy a mohl jsi zahýbat pořadím:-)
mně tahle statistika zajímá asi jako kolik se prodalo *...
Re: Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
Můj příspěvek je reakcí na některé černobílé závěry určitých diskutujících. Diskutujeme snad nad statistikou, takže proč bych si měl k vůli nějaké statistice kupovat jakékoli auto, které mě osobně (jako zájemce o koupi vozu) nezajímá? Tebe snad diskusně zajímají jen ta auta, které máš doma?
Re: Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
To má snad každý a obvykle ne pouze jednu automobilku, pokud vynechám SS, tak u mě to jsou minimálně čtyři a půl značky...
Šlo mi hlavně o to, že světové prodeje Golfu se nedají objektivně přímo srovnávat s kompakty, které jsou ve verzi sedan, která je ve světě (mimo Evropu) zcela dominantní.
Re: Souhrn podle značek z tabulky TOP 20 kompaktních modelů
Jasně, ale já u těch tří položek záměrně nemám uvedeno pořadí. Je to vytaženo pro ilustraci, která poukazuje na to, že ač je Golf "až" šestý, má VW v této třídě celkově (v TOP20 modelů) nejvíc, tedy hlavně víc, než značky s nejprodávanějším jedním modelem, proto je tam ta Toyota a Ford.
Nějak nechápu, kde Cruze nabral ta prodejní čísla. V USA, což byl jeho největší trh, to bylo vloni necelých 240.000, Čína dá nějakých 230 a odkud je ten zbytek? Když to porovnám s Civicem, ten má USA + Čínu asi o 70.000 méně, Evropě se ho asi prodá víc. Zajímavé.
"Skopčáci" a do "huby"..., jsi fakt tvrďák, nebo spíš jen "natvrdlý"?
Zmiňovaná forma "patriotismu" je (do jisté míry) obecně přirozený jev, tedy v případě že není extrémní. A v Německu (potažmo v Evropě) je v tomto ohledu mnohem méně extrémní, než v Korei, nebo Japonsku (viz srovnání těchto trhů).
Pokud máš nějaké další nejasnosti, klidně se zeptej, pokud možno slušně...
Zvláštní, že jsem nikde nečetl takové připomínky, pokud se tady píše o "rejži", "měkouši" nebo "naměklý"?
Srovnání "patriotizmu" jakéhokoliv národa s německým neobstojí, to je jen tvé přání... Nacionalismus je jejich druhá přirozenost.
Bavíme se o prodejích, tedy konkrétně o trhu s automobily a tam čísla hovoří jasnou řečí (viz poměr importu k celkovým číslům), to co si někdo z nás dvou případně přeje, s tím logicky nijak nesouvisí.
Hlavně, že třeba zrovna Japonci jsou naopak tradiční pacifisté.
Japonci to mysleli dobře, jen prostě nečekali, že se Amíci tak nas.erou....jasně, byli v Ose zla, ale jen tak napůl, to bych se skopčákama nesrovnával... :-O;-) >:D
Odvetná opatření nelze zavést.Před smlouvou o zrušení cel,měla EU na dovoz z JK cla ve výši 10% a JK na dovoz aut z EU 8%.Je z toho patrné,kdo více bránil svůj trh.
Cla by neměla vůbec existovat.
Myslel jsem to tak, že zatímco Cruze se na svém domácím trhu prodává, tak Civic na tom svém nikoli, i když by to zřejmě až tak zásadně čísla nezvýšilo.
to by mě taky zajímalo, kde je Octavia. Minulý rok se jich prodalo přes 409 600... asi hold v jiné tabulce :-(
co takhle sem dát, milé Auto.cz, pouze tabulku dejme tomu se 100 nejprodávanějšími vozy a ať si z toho každý vybere, co potřebuje... a ne takto rádoby třídit do jakýchsi skupin - ať už to třídil kdokoliv?!
[odkaz]
Podle mě je ale kravina míchat do kupy různý generace a naopak rozdělovat od sebe sesterský auta pod různými značkami (třeba Rapid/Toledo 4), když se montují v jedné fabrice, jenže takhle je to jednodušší a nikomu se to nechce počítat, takže například Rapid zahrnuje evropskou verzi (Toledo) i indickou verzi (Polo Classic) a Passat zahrnuje evropskou B7 i americký NMS, ale nezahrnuje např. čínský Magotan, což je úplnej guláš.
Tahle statistika cpe Oktávku do střední třídy, už se to řešilo po článkem s celkovými světovými prodeji podle těchto statistik. Celkově (mezi všemi modely vůbec) je Oktávka 35., kolikátá je ve střední třídě nevím.
edit - Takže ve střední třídě je dokonce 5.! :yes: viz Ham.