Kopřivnická automobilka se dvounápravovými tahači na základech modelové řady Phoenix Euro 6 vrátila mezi výrobce sedlových tahačů. Připomeňte si její dnes již klasické tahače návěsů.
Chybí některé obrázky a dokonce i celá auta. Tak doplním T111 [odkaz] [odkaz]
Tatra Jamal 370 SKT [odkaz] [odkaz] T163-370SKT [odkaz] Tatra 816-6VWN9T 610 8x8.1R [odkaz] [odkaz] [odkaz] (Asi 10 minut na internetu) ;-\
Ešte jedno doplnenie - dvojnápravové vozidlá viacerých prevedení vrátane sedlového ťahača vlastne neboli typ T38 ale T37. Označenie T38 patrilo vozidlám s tromi nápravami.
No to je ale v článku napsáno.
Cituji :
"Tatra 137/138 a 148
........První z této dvojice měl konfiguraci podvozku 4x4 a nosnost do sedmi tun, zatímco druhý 6x6 a nosnost do dvanácti tun. .........."
Pokud vím, tak sériové tahače 4x4 byly opravdu Tatry 138, 137 byly jen prototypy. Nicméně první fotka je medle opravdu Tatra 137, soudím tak dle dveří a větracího otvoru. Ovšem můžu se plést, nejsem nijak velký znalec tater.