Sny a pokusy o spojení výhod automobilu a letadla jsou snad ještě starší než první stroj bratří Wrightů a i přes neuspokojivé výsledky řady těchto kříženců se objevují stále další snílci, pokoušející štěstí.
letajici auto je nesmysl, bude to se soucasnyma pohonama a aerodinamickejma omezenima vzdy jen strasne otresne auto a velice spatne letadlo, z hlediska dopravy to nedava ani smysl aby neco takoveho bylo
letajici auto dava smysl jen ve filmu a presne tak jak ho tam prezentuji kuprikladu v Navratu do budoucnosti nebo castecne 5 elementu, aneb tam je to auto ktere i jako auto funguje a vypada, a coby letajici stroj (nikoliv letadlo) dokaze vyuzit i vzdusny presne dany koridor
soucasnej stav technologii a omezeni vlastne nedovoluje aby to fungovalo tak jak ma, ale jen to propujcuje omezene vlastnosti jednoho spatneho tomu druhemu jeste horsimu, navic za cenu ze lepsi je proste mit 3-4 auta a 1-2 letadla
Tak určitý smysl to může dávat v takových zemích, jako je např. Austrálie. Ale mělo by umět startovat a přistávat z nespevněných ploch. Vždy ale bude hlavně jezdící letadlo.
Ak chce niekto lietať, kúpi si lietadlo, ak jazdiť tak auto. Sedliacká logika.
Prax je iná. Aeromobil vás bude stáť 6 ciferné číslo v eurách. A paradoxne, má svojich kupcov z radu šejkov. Tých istý h, čo si do Bentajgy kúpi hodinky tej istej hodnoty, ako samotné auto.
Do púšte viete ísť s lacnou Toyotou či VW. Ale šejk si kúpi Bentley. A to isté je s Aeromobilom. Produkt, ktorý Vaculík predáva ako vec prestíže, nie potreby. Zberateľská kuriozita, čo možno ani raz nevzlietne a určite sa nebude preháňať po dialnici.
že je to odporná "klikačka", tak v článku chybí jedna z nejznámějších firem, která už letadlo-auta prodává - Moller skycar. Mimo jiné nejčastěji používá jako pohon 4 wankely.