Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla vyvíjí systém automatického dobíjení elektromobilů

Jediný diskomfort, který zažívají majitelé luxusního elektromobilu Tesla Model S, tedy nutnost neustále připojovat nabíječku, by se už brzy měl stát historií.
Zpět na článek
3. 1. 2015 15:43
3. 1. 2015 16:19
3. 1. 2015 16:37
3. 1. 2015 19:35
3. 1. 2015 16:21
3. 1. 2015 17:23
3. 1. 2015 22:40
Avatar - petrumr
3. 1. 2015 15:43
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
3. 1. 2015 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 19:35
Re: ok
Všetko je možné spraviť bezpečne.
3. 1. 2015 16:21
Re: no
jak se me tesla libi, tak tohle beru jako krok zpet, a souhlasim ze indukce je v tomto mnohem lepsi napad, nehlede na fakt ze indukce nas jednou ceka primo ve vozovkach, byt je to jeste pro osobni individualni dopravu asi hodne vzdalena budoucnost
3. 1. 2015 19:53
Re: no
PŘESNĚ TAK!
Indukční je přeci u TESLY logická tutovka [odkaz] [odkaz] a ne nějaký robotický hadice, ja nevim co ten Elon poslední dobou blbne ;-\ jesi nějaká zdržovací politika ...
3. 1. 2015 23:47
Re: no
Musk je génius v analýze problému a nalezení praktického a nejdostupnějšího řešení.

Pochopil,že bezdrátové řešení v sobě má zabudovány systémové problémy, které nikdy neodstraní, pouze je může zredukovat - trvalá ztráta energie při každém přenosu, potřeba trvale vozit "přijímač" v každém voze, zásah do vozovky ale i další.

Indukce ve vozovkách není hodně vzdálený cíl. Je to příliš vzdálený cíl. Tak vzdálený, že ho nemá cenu řešit. Zásadní požadavek na změnu infrastruktury a na unifikaci mezi automobilkami, že dříve než by se z obrovskými náklady za několik desítek let uskutečnil, tak ho pokrok v bateriích učiní zbytečným, asi jako systémy pro výměnu baterií. Vidíme,že už jen postavit jednoduché dobíjecí stanice je problém na několik desetiletí. Natož postavit kilometry silnic s indukcí.

Místo toho použije nějaký x-y mechanizmus se 2ma servy, v nákladech dnes stokoruny a dosáhne tím všeho, co s dražším bezdrátovým systémem a ještě navíc s ním dokáže obsloužit téměř libovolný elektromobil, který splní nějaké základní předpoklady, nejspíše i většinu těch stávajících. Což s induxí určitě nepůjde.
3. 1. 2015 17:23
Tesla jede
Teslu bych si koupil hned,kdybych na ni měl..A bylo by mi úplně jedno,že do ni musím zapojovat nabíjecí konektor..Proboha co je na tom?? Jak se tankuje benzín do auta??Strčím pistol do hrdla,minnutu čumím nikde a pak ji vytáhnu../plně stejně jako u Tesly,akorát minutu nečumím do blba..Lidi by nejraději nedělali vůbec nic a potom tak vypadají..Baby jsou tlusté,chapi jsou tlustí a leniví,jediné co dnes lidi baví je jezdit autama na kávu do shopingparků a pak hurá na slevy.. :-( :-(
Rozbalit vlákno
3
Re: Tesla jede
Tak tak, konzumní společnost v plné kráse. Tesla je pěkné auto, ale trochu mi jí zkazil jeden nejmenovaný blbec. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
3. 1. 2015 19:58
Re: Tesla jede
vo kom to sakra mluvíš >:D
Tak zaprvý TESLA jestě vůbec nemusí přijít ... Jesi Saudi vážně ropu za 20cku
Zadruhý TESLA se musí vybojovat !! V €jroSocDemDemagogii bez Elektropodpory te jako průměrnýho čecha V PRVNÍ FÁZI čeká leda INVAZE DOVOZU DÍZLSAJRATU Z NĚMECKA A FRANCIE
Zatřetí - NA TESLU PRŮMĚRNÝ ČECH NEMÁ A ANI NA MODEL 3 ZA 900.000 NEBUDE MÍT A NEDÁ = JE POTŘEBA PŘIPRAVIT PŮDU A MASÍROVAT MAJETNÝ
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
NIC NENÍ ZADARMO ANI TESLA = TO ŽE JE, ROKY ODDŘELO SPOUSTY LIDÍ
a přejmenuj se kukuřináku, to je strašnej nick :-)
Re: Tesla jede
Máš pravdu, přejmenuju se na velkoodběratele_řepkyolejky a budu podporovat >:D naftu s biosložkou a snad stoupnu v očích Áďi :D.
Avatar - eniel lorien
3. 1. 2015 22:40
Indukcne
Nabíjanie nie je zase az taká výhra. Je pomerne stratové ale hlavne na to aby sa rozumne preniesol výkon akým disponujú superchargery /tuším okolo 130kW/ by v aute musela byt cievka ako prasa. Plus ďalšie krámy k tomu. Takze min pre superchargery je rozumnejšie voliť nabíjanie "po drôte".
Rozbalit vlákno
0