1.) "Nedotáčivost jakýmsi zázrakem zmizela, respektive byla potlačena skutečně na minimum, 500C báječně drží stopu a bez reptání se obejdou i náhlé změny směru jízdy."
2.) "Práci s autem mi usnadňuje i nepřeposilované a vcelku příjemně vyvážené řízení....."
Minusy:
Nekomunikativní řízení
Nedotáčivá charakteristika podvozku
V textu je potlačení nedotáčivosti vztaženo k běžným F500, proto je to jeden odstavec. ;-) V hodnocení je to v kontextu dané třídy. Twingo R.S., případně Mini Cooper to prostě i přes obrovský posun není. :-)
+ Pětistovka je prostě rebel a dokazuje to hned po rozjezdu, jenž je také doprovázený hlubokými tóny „laďáku“. Ovšem čím déle s ní jezdím, tím více si říkám, že by ten zvuk mohl být ještě výraznější a nasupenější; tak pěkně to zní
Proč? Motor je opravdu hlučný. Hodnocení na auto.cz musí zohledňovat většinový vkus a klientela A500 se asi nebude rekrutovat z řad hardcore entuziastů. Na AUTOFUN je to v krásném souladu [odkaz] ;-)
Jen dodám dvě drobnosti:
1) Komu by 140 "cavalli" nestačilo a chtěl by s 500C patřit v dané kategorii k nejrychlejším, může sáhnout po kitu Esseesse a nechat tak výkon zvednout na 160 koní.
2) Abarth 500C je samozřejmě možno mít i s ruční převodovkou, "robot" je za příplatek (a v podobně ladném autě mi nepřipadá jako dobrá volba)
Vôbec nerozumiem tej logike predajcov- už x-tý krát sa na test pristavilo atraktívne auto so skvelým potenciálom, ktorý úplne zabíja prevodovka z doby priemyslovej revolúcie.. Námatkovo čo spomínam tak nejaké ostré ds-ko, minule na autofun zase mini countryman..
Nevyladená robotizovaná prevodovka je núdzová varianta pre ľudí, ktorí nevedia/nemôžu radiť manuálne. Ak nemám špičkovú dvojspojku tak šúpem nohami a do testov posielam manuál..logika by tak kázala.
Přesně tak, hlavně u sportovního / sportovně laděného auta. Ale někdo prostě musí mít "pádla". ;-\
Ono je to samozřejmě taky o zvyku, kdo s tím robotem najede pár tisíc kilometrů, tak se s ním naučí zacházet a půjde to dobře, jenže na to nemá redaktor při testu čas...
tie prevodovky boli vzdy tragicke jak keby to citroen a aj fiat uz dobre nevedel, ale oni ich este aj napchaju do takychto verzii, to je uplne za trest a degradacia vsetkej snahy... tragedia
Je to tím, že to lidé prostě chtějí. Poptávka po automatech jde dnes vzhůru jako nikdy. A ono je to opravdu velice pohodlné. Redaktorovi, který jezdí co chvíli v jiném autě může přijít, že to řadí chaoticky, ale pokud si to koupíš, tak se s tím naučíš a budeš spokojen.
Nějak nevím, co mě na tom bazmeku má přesvědčit, že to není pro ženský. Asi, že to je nadupaný. Ale vypadá to pořád jak auto pro Barbie, nebo pro krtečka (tam chybí jen klíček vzadu). Dokázal by jsem si představit lepší koupi za uvedené peníze, jako například Clio RS.
Vím, že žijeme v době emancipace žen a zženšťování mužů, ale pánové, tohle sakra [odkaz] stále není náhrada za tohle [odkaz] .
F500 je rozhodně povedené retro, ale nikdo mi nevymluví, že bylo designováno se stoprocentním zřetelem na roztomilost a poptávku něžného pohlaví. Tohleto by chlapa vážně nemělo za žádnejch okolností rajcovat. >:-[]
Když v tom jede nějaký chlap, ikdyž to má prostě jen jako malé posunovadlo, tak v tom prostě vypadá směšně. To přirovnání s tangama je naprosto trefné. Bohužel v dnešní době homometrofikace to bude zachvíli jedno, když ženy i "muži" budou chodit do stejných salonů na stejné zkrášlující procedury, budou u zrcadla trávit stejně času a používat stejný líčidla, tak proč by nemohli používat i stejný auta. Stále ještě většina těch normálních chlapů bude čím dál tím menší, až budou v menšině a bude se na ně nahlížet jako na zvrhlíky, protože nosí trenky, neholí si nohy a hledají normální auta.
A to neni jenom o autech... mám ten pocit, že mezi teens si dnes taky spíš štrejchne ňouma v upnutejch dřínách s ramenama jak láhev od piva a vlasama v obličeji ala Bieber než normální kluk... nechtěl bychm, aby mi v dnešní době bylo těch 15-16 ;-\
To by asi nebyl problém, když vidím ty modýlky, tak by jim stačilo fouknout do jejich tři hodiny upravovanýho čehosi na hlavě a z brekem by utíkali hledat zrcadlo. >:D
Proto strašně rád jezdím k rodičům, je příjemný z otcovejch úst slyšet věty, který by dnes ve společnosti ani člověk nemohl pronést, protože by byl ukřižován okolím jako nepokrytý a neponaučitelný šovinista nebo xenofób...
Společnost se propadá do obrazu naprosto korektní bezpohlavní společnosti se zženštilejma chlapama, který si snad doma navlíkaj partnerčiny punčochy... no snad mám i pocit, že jsem nějakou takovou vizi psal i pod jeden GTIho blog... už jsem to našel, ale co koukám na poslední vývoj spíš bych už změnil tu rychlost z 345 km/h na 110 km/h ... víc nám brzo zelený teroristi stejně nedovolej
Bzučení elektromotoru mě docela otupuje, zvuk je to sice trochu nepříjemnej, ale po dvou hodinách působí jako zaručená ukolíbavka. Obzvlášť když je venku tma jak v pytli. Akorát protivnej svistot vzduchu řítícího se kolem karoserie rychlostí 345 km/h a občasný zapípaní aktualizujícího se palubního systému mě vytrhává ze spárů bezesnýho spánku. Prosim Mergla, aby mi pustil rádio, snad mě probere. „Ne tak tahle to nepude, Marešovi táhne na stovku a jeho humor je rok od roku horší.“ Radši v systému vyvolávám Everybook.com, abych zčeknul která z kolegyň z práce má krámy a co se Mirkovi včera zdálo (jeho sny mě vždycky pobaví).
Při civění do palubní desky mi najednou příjde, že je něco špatně. Žhavim moje unavený mozkový závity a „Hele jo! Mám to!“ -> ze sloupku řízení čumí volant."Že bych omylem potvrdil vysunutíi volantu? Ne ne... spíš to zase bude nějakej *** virus!" Jak dlouho jsem tu věc neviděl? Tak vosum let? Jak rád bych to zase někdy měl ve svejch rukách, ale to by ti srá*ové z pojišťovny nesměli při každý aktivaci řidičskýho rozhraní zdvacetinásobit pojistku přesunem z AV (Automatizované vozidlo) do ČOV (Člověkem operované vozidlo). Stejnak je venku tma a vidim houby, protože rozsvícení nočních diod by mě stálo měsíčně dvěstě euro ekoteroristický daně. „K čertu s tim, jsem snad nějakej Ročíld? Dyť jsem vůbec rád, že z platu virtuálního barmana zaplatim tenhle lowcostovej pekáč s trojcípou hvězdou!“ Od pochmurnej myšlenek mě vytrhává až minutí cedule
Vítá vás v Prag™
hlavní město spolkové země Česko
V duchu se poplácám po ramenou, že jsem si koupil barák v okrajový čtvrti jménem Kladno a nemusím se trmácet až do centra a platit za to poplatek 100 euro… Duševní masturbaci nad mojí vychcaností přerušuju až když mě Mergl vyhodí u baráku a poděkuje za jízdu. Pak už ho jenom pozoruju, jak neslyšně odjíždí a parkuje se sám do garáže, která je jenom o pár milimetrů širší než auto samo. „Ta technika“… připitoměle se usmívám. To už ale mířím do baráku… „Sakra jak já jsem nadrženej“ strhávám ze sebe oblečení a běžim po schodech do ložnice, kde už je vše připraveno! Nasedám si na anální kolík, hubu ucpávám roubíkem a mýho kašpárka si namáčim do horkýho vosku. Víte, od tý doby co Evropská komise zakázala koitus jakožto snadnou cestu přenosu B.J.E.T., se ze mě stal trochu úchyl.
Měl jsem po tátovi knihu někdy z šedesátých let o historii a současných automobilech...možná ji někdo zná.
A končilo to vizí, jak v roce 2000 budeme jezdit po elektronicky řízené dálnici v elektromobilech a do řízení budeme zasahovat jen tehdy, když nám to dovolí stroj. Rodina jede do Košic k prarodičům, kde si povídají o tom, jak před třiceti lety museli do eMBéčka lít benzín.
Po cestě auto samo zavolá domu signál troubě, aby začala péct kuře...
Celé to bylo zakončené prosbou kluka, jestli by někam mohli jít pěšky...na to mu táta ríká, že když bude hodný, půjdou v neděli na chvíli do Stromovky.
Z toho, cos napsal, mám úplné déja vu. :yes:
Celé to je dané tím, že dnes je v módě být ženská a buzna. Chlap je out, feministky ho považujou za přežitek z pravěku. Stačí se podívat na reklamy, často z chlapa dělají dementa, o kterého se musí postarat "silná" žena.
Možná se to všechno moc řeší, což zcela zbytečně vytváří rozdíly mezi lidmi... ateistům budu jistě pro smích, ale po smrti bude zcela lhostejné, jakého jsme pohlaví, jakého majetku jsme za života dosáhli a jaké společenské sféry dosahujeme.
Pravda...ne ateistům, ale věřícím, ne? :-)
Jenže žijeme v takové pseudorovnostářské společnosti, kde se snažíme dříve utlačované pozitivně diskriminovat.
To máš kupé pro ženský, kvóty pro zaměstnávání Romů, adopce dětí homosexuály, těch příkladů je spousta.
Jsme si teda rovní? Proti menšinám nic nemám, ale odsud pocud.
K tomu, co je napsáno výše. Já taky nejsem zrovna dřevorubec, ale kosmetika u mě končí Fahrenheitem, upižláním vlasů kamarádkou, šamponem z DéeMka a dvakrát denně sprchou. No a všude slyším, jak bych si měl najmout stylistu (na co, na ty obleky a pár svetrů?), zařídit facebook, chodit do Starbucks a používat pleťový masky. Tůdle. >:-[]
Jako přesnější pojem se mi zdá ateismus - lze jej totiž spojit s jakoukoli vírou i přesvědčením. Ale v podstatě je to jedno :-)
Každý to vidí jinak - podle mě jsme si všichni rovni v základní podstatě. Jsem přesvědčen, že každý má předurčené cíle a úkoly (možná příliš pateticky řečeno...), proto každý má ve společnosti nezastupitelné místo. Příklady, které zmiňuješ, tam nepatří - jde o uměle vytvořené záležitosti.
Dobrá zpráva je, že pořádní chlapi jsou u žen pořád v kurzu. Tím nemyslím neandrtálci. Feministky nadělají spoustu randálu, ale nemálo žen je nemá moc rádo, protože jim kazí jejich ideály. Zajímavé je to třeba v Nizozemsku, což je hodně emancipovaná země. Doslova mi bylo řečeno, že je to krásné, když s tebou zase jednou pro změnu někdo jedná jako se ženou a ne rovnocenným partnerem. :-)
BTW: Tohle vůbec není o tangách nebo manikůře. To tě nedělá ani víc, ani míň mužem.
Tak s NL mám zkušenost jen z dovolené. Zatím jsem na dlouhodobých pobytech (nad půl roku) byl jen ve Švédsku a Itálii. Ve SVG je absolutní rovnost tak nějak přirozená, v Itálii slečny na nějaký feminismus kašlou, přijímají svojí roli s grácií a to mi popravdě řečeno imponuje daleko víc. Žádný kecy o placení na střídačku, prostě já jsem hezká, ty se starej a večer se uvidí. >:-[]
V dlouhodobějším soužití taky OK, role jsou rozděleny a podle nich se hraje.
Jasně, že jakási péče z člověka slečinku neudělá, je to pravda odvěká, šaty dělaj' člověka.
Ale mě jsou bytostně nepříjemné víkendové sessions v Palladiu, pak kadeřnictví a stylista. Bohužel se mezi takovými lidmi pohybuju.
Né, že by byli po osobnostní stránce špatní, jen mají z mého pohledu zvrácené priority. Když se mě po víkendu ptají, kde jsem byl a já odpovídám, že pod autem, koukají tak divně. >:D
Oblekem člověk nikdy nic nezkazí, džínama, svetrem a Nikama Court taky ne. Tak co víc řešit? >:D
V angličtině je vyloženě slovní spojení "going Dutch," které značí, že každý platí sám za sebe (nebo se dělí účet atp.). Ale jde spíš o náhodu, původ je trochu bizarnější. Nicméně dnes to platí a kamarádka mi právě řekla něco ve smyslu I'm Dutch. We always go Dutch. It's nice when a guy picks up the bill. :-)
Vztahy s Italkami jsou zajímavé. Vyhovují mi. ;-) Pro mne je naprosto přirozené, že platím, otevírám dveře atd. Někdy je v zemích, kde berou rovnost vážně, zajímavé sledovat reakce. :-) Co jsem se s ženami a slečnami bavil, tak jde o zájem minority, který zatěžuje celou společnost. A pak také fakt dnešní doby, že ženy většinou pracovat musí. V tu chvíli tradiční rozdělení rolí drhne.
Ty jo, to jsem nikdy neslyšel a to mě AJ a NJ živí. :-)
Ukládám k budoucímu využití, díky.
Ohledně Italek jsme na tom stejně...mám jen jeden problém. S mojí "italštinou" nikdy nemám poslední slovo.
Dveře, růže, placení, kabát...samozřejmě. Propadl bych se jinak hanbou, doma to do mě vtřískali.
Jo, jazyková bariéra je v tomhle ohledu velmi nepříjemná. Naštěstí je neverbální komunikace důležitější. Pro mne je to skoro urážka, pokud mi slečna nedovolí ji usadit nebo pomoci s kabátem. Nicméně Italky pro mne nejsou tím úplným ideálem. Doma mi "Itálie" vyhovuje (lepší, než to v sobě dusit), ale přeci jen od slečny očekávám vděk a trochu pokory, jak se na dámu sluší. Často sklouzávají k aroganci, namyšlenosti. Pak mám spíš chuť ji naučit slušnému chování. Francouzky jsou mi bližší.
Pokud ti doma po večerech vykládají, že chlap je chlapem jenom tehdy, když je... chlap, nevěř jim, na všechno zapomeň, všechno je přece jinak, zahoď rašpli na holení a pořiď si univerzální strojek. S tím si oholíš jak vousy tak řasy. Místo mejdla s jelenem pořiď nějakej intimní gel, zásyp na hýždě, a masku na ksicht. Tu masku pokud možno stahující, ovšem pozor na to, kam ji nanášíš, abys pak nebyl v aquacentru pro smích i eunuchům... Zbytečnosti jako je boxer a vyhazovák vyhoď do smetí. Do kabelky pak zasuň hřeben, kloktadlo a natáčky na moudí.
No a máš to, teď už jen si koupit nějakou tu pravou chlapskou káru, co?
U tebe to neni tak, ze by se ti to auto (tedy auto celkove, vcetne myslenky, ktera ho privedla na svet) "jen" nelibilo - ty jim doslova opovrhujes :-)
Nicmene se ti moc nedivim, Abarth se mel postarat spis o Bravo, nez o 500, ktera je viditelna uz tak dost a dost, mozna by ted Fiat nemusel quashqaiovat...
Počkat počkat! Snad si neopovažuješ naznačit, že topperové a podobní (třeba tady Unnamed nademnou) se ve své logice mýlí, ne? Copak není pravda, že majitel maskulinního SUV je "malý" muž s malým sebevědomím a majitel feminního minivozu ho má velkýho jak předloktí černého basketballisty a obhospodařuje nějakou tu milenku v každém větším evropském městě? Chápání mého světa bylo otřeseno >:D
ale, ale, potrefena husa se hned vzdycky ozve >:D ne, sranda, jenom tim chci rict, ze kdyz ma nekdo petikilo, tak nemusi byt holka, stejne jako kazdy, kdo ma S-klasse neni rapper. Kategorizace aut (tohle je pro baby, tohle je pro gaye, ...) je proste stupidni, at si kazdy jezdi v tom, co se mu libi. :-)
No a o tom to přece je, ani nevíš, jak hlubokou pravdu jsi právě napsal - každý ať jezdí v tom, co se mu líbí... >:D Někomu se líbí pětistovka a někomu to eSko... >:-[]
P.S. Ale, že by se letos terminátoři světa masivně soustřeďovali kolem prodejen pětistovek, tomu snad nevěříš ani ty sám... >:D
No tak ona vůbec samotná obyčejná 500 je velmi povedený obchodní trik. Prodávat Pandu za cenu kompaktu s ročním prodejem atakujícím 200t. Je to jedna z mála věcí co se současnému Fiatu podařila.
Nikdy som moc nerozumel dokazovanie "mužnosti" prostredníctvom auta. Už som to tu raz písal ale zopakujem: Skutočný chlap zostane chlapom aj v chevrolete spark. Naopak, potlačované komplexy a pleťové masky z teba nestrhne ani mitsubishi pajero s rámom proti srnkám.
ps- pod testom o vw beetle by si podobný výgrc nenapísal, všakže nie.
Tvá reakce je zcela nesmyslná. Kdybych nahoře tvrdil, že chlapa z tebe udělá to pajero, pak ano, jenomže o tom můj příspěvek není. Nahoře nepíši o tom, že auto z tebe cokoliv dělá či , že si autem něco dokazuješ či dokazovat máš, naopak, píši o tom, že napřed nějaký jsi, a právě podle toho jaký jsi, si následně vybíráš... auto, hodinky, tepláky... vložky atd... Trénuj čtení golde ;-)
Zaujímavé. Vo svete kde žijem ja, si ľudia kupujú autá, aké sa im páčia a v rámci svojich finančných možností na ne dosiahnu. Takže ak sa niekomu páči/potrebuje/chce nabrúsené mini auto pre zábavu, kúpi trebárs aj F500. A nemusí kvôli tomu chodiť na meranie hladiny testosterónu. Ani kupovať kabelku.
A jaká auta se těm tvým lidem asi tak "páčí"? No přece taková auta, která harmonizují s jejich vnitřkem, s jejich naturelem, s jejich charakterem. Zrovna tak je to přece s oblečením, a vůbec se vším, čím se (dobrovolně) obklopují.
V zásade áno, ale v tvojej večnej snahe "škatuľkovať" svet prehliadaš realitu. Každý kto si kúpi F500 (abarth neabarth) je gay? Niečo v tom štýle sa nám snažíš posunúť? Naschvál zjednodušujem, aby lepšie vyznela hlúposť podobných konštatovaní.
Nic nepodsouvám, nahoře jsem vykreslil postavičku, předpokládám, že nikoliv neživotnou, nedělej, že neznáš tyhle metrosexuály? Současně nahoře nepíšu o žádném autě. Napiš tedy ty sám, jaký vůz bys tomu "mému" hošanovi doporučil, v jakém autě by mu to podle tebe nejvíce slušelo. Je to sice trochu zkarikované, ale na tomto formátu to jinak nejde.
Diskutujeme o většinovém výskytu, nikoliv o tom, jak to chodí v extrémech. Jistě, souhlas, oblečení, domácí knihovna, motorka či auto dokonale vypovídá o tom, jaký je člověk uvnitř.
Zde se kolegové dopuští dokonale povrchního postoje - tvrdí, že auto z tebe neudělá někoho jiného. Ale tohle přece není jádro diskuse. Kdyby trochu více uvažovali, došlo by jim, že vlastně potvrzují přesně to, co píši já, že totiž člověk si vybírá vůz zásadně podle svého naturelu, někdo pětistovku a někdo to pajero... :-)
Nechci rozlišovat auta na holčičí a klučičí, ale do tohohle bych se prostě nevešel, nic bych v tom neodvezl, bouchal bych se ramenama do spolujezdce a kdybych se nedejbože někde rozmlátil, bylo by po mně, protože čelní srážku v tomhletom přežije vždycky jenom ten co seděl v tom druhým autě... tohle by nemělo překročit ceduli s názvem města přeškrtnutou červenou čárou ;-)
500 nahore ma ode me samozrejme :yes: . Fiat by mohl vyucovat jak se tvori uspesne retro mini. Jiny primy konkurent se v tom jiz druhou generaci placa a nevi kudy kam. Ale jak jiz znamo, "kdo umi ten umi, kdo neumi, ten...."
Za usmevne vsak povazuji kastovani majitelu a majitelek do automobilu podle sexualni orientace. Ne nadarmo je faktem, ze pouze jedinec dusevne nejisty o vlastni orientaci vidi (nebo chce videt) ve vecich estetickych jistou sexualni "deviaci".
Zde na diskuzi ACZ, coz je ironicke, jde o prave ty, kteri az fanaticky brani toto [odkaz]
Ty se podivuješ nad tím, že věci mají svůj erotický podtext, svou smyslnou přitažlivost, že jsou věci svým výrazem a charakterem cílené více na muže a jiné více na ženy?... Svatá pubertální prostoto... :-)
Panictví, Mariánku ( a já se ti nyní nevysmívám) je stav dočasný, časem jistě i ty vstoupíš do světa dospělých a skrzevá svůj falický pohled též (skoro)všechno pochopíš, už dnes bys však měl vědět, že auta, motorky, jachty, letadla, rakety (přečti si Oheň na Měsíci od Normana Mailera) prostě všechny ty krásné silné stroje jsou velmi těsně propojeny se smyslovým bytím nás lidí, a že jejich erotické, smyslné podtexty, jinotaje a náznaky tu jsou do těchto strojů jejími tvůrci vtělovány již více jak sto let...
P.S. Tedy... chci věřit, že nejsi ani duševní ani tělesný impotent... :-|
Pokud mám tohle považovat za reakci k tomu, co jsem napsal, pak jen potvrzuješ to, co tu píšu roky, že jsi puberťák, který si nevidí na špičku... heveru >:D
Zbytek tve reakce jsem ani necetl, nestojis mi za to. Ocekavam vsak, ze jde o tvych 10 recyklovanych vet ktere pravidelne skladas v ruznem poradi takovym zpusobem, jako kdyz Volkswagen stavi modelove rady.
Panictví, Mariánku ( a já se ti nyní nevysmívám) je stav dočasný, časem jistě i ty vstoupíš do světa dospělých a skrzevá svůj falický pohled též (skoro)všechno pochopíš, už dnes bys však měl vědět, že auta, motorky, jachty, letadla, rakety (přečti si Oheň na Měsíci od Normana Mailera) prostě všechny ty krásné silné stroje jsou velmi těsně propojeny se smyslovým bytím nás lidí, a že jejich erotické, smyslné podtexty, jinotaje a náznaky tu jsou do těchto strojů jejími tvůrci vtělovány již více jak sto let...
P.S. Tedy... chci věřit, že nejsi ani duševní ani tělesný impotent... :-|
... mě fascinuje, jak tohle autíčko vždycky vybudí ve zdejších drzcích doslova pudové nutkání se vůči němu vymezit a navzájem si mezi sebou potvrdit svoji mužnost >:D
Je to dokonale fraškoidní a ukazuje to na dost nízké sebevědomí....
Jó, správnej tvrďák už dnes nechodí vymlátit bar, ale diskusní fórum >:D >:D
Krásně to všem nandá - buznám, aktivistům, feministkám.... Škoda je, že se ten souboj odehrává jen... v jeho hlavě.... :'-(;-)
Já se též divím, co se tu všechno dočtu, za skutečně objevnou věc epochálního významu považuji například tvrzení, že auto z tebe chlapa neudělá... >:D
Ti hoši jaksi zapomínají, že status chlapa není samozřejmý, že nejde o to, co z koho auto dělá, ale že je důležité, kdo vybírá, a že pokud už píšeme o autech, tak že na počátku je ten chlap, ta dívka, jejich charektery, a každý z nich vybírá auto podle svého naturelu, podle svého charakteru. Ti hoši se asi domnívají, že jiím auto bude jednou vybírat soused... >:-[]
"...že nejde o to, co z koho auto dělá, ale že je důležité, kdo vybírá, a že pokud už píšeme o autech, tak že na počátku je ten chlap, ta dívka, jejich charektery, ...." - no tak sa teda pozrime, ake 4kolesace si vyberaju teplosi:
[odkaz] ... And the winner is ... JETTA ;-) To plati zrejme pre americky trh, vzhladom na tu ponuku homocars.
Ale napr. iny rebricek gay cars: [odkaz]
"Any car from Germany is subject to be driven by a homosexual at any time."
GTI, je to zial tak, priznaj si to. Je to normalne a nikto ta v dnesnej dobe neupali ani neposle na liecenie.
Dnes mi to tu připadá, že až na jednu dvě výjimky jsem zabloudil snad do nějaké odpolední kavárny, v níž si puberta dodává nesměle odvahu k opravdovému životu skrzevá colu s garážovým rumem. Jak jinak si vysvětlit objevné věty o tom, že auto z tebe chlapa nedělá?
Mimochodem, kontextově je to krutá pravda, co... >:-[] Další to tu tradičně křečovitě zachraňuje kňouráním, že jako jediné ne, ale jako druhé auto by si to v rodině představit dovedl... Pánové, chlapi, hošani, tohle je tu snad nejostudnější diskuse za posledních pět set let...
Tedy pro ty normální, jimž je auto (jedno zda první či druhé v rodině...) tím, čím auto je a být má - totiž nejkrásnější hračkou, jakou může chlap mít, jako předmětem touhy, předmětem silniční lásky, dokonalou masírkou ega a prodlužovačkou... životních (nad)pozemských obzorů píši to podstatné - auto si nikdy nevybirá nějaká hypotetická postavička, nýbrž vždy je za koupí konkrétní člověk. Tu chlap, tu antoušek, tu hošík s maturitou z hodně zvláštní školy, tu krásná štíhlá dívka, tu baba jaga okresu, prostě auta přesně tak jako kalhoty, boty, televize či fény si kupují živí lidé. A ti lidé, si auta kupují podle svého naturelu, podle svého charakteru. Doufám, že se nedomníváš, že si lidé kupují auta podle charakteru svého souseda...
No a tím je myslím k dnešnímu ústřednímu garážovému tématu řečeno vlastně vše, ne? ;-)
2007 Volkswagen EOS
Another topless taker on the top gay list. VW's old Rabbit had to be the gayest car ever made. Now it's evolved sister, the EOS, wears the tiara. Ride up or down. Either way, no gay sticker necessary.
[odkaz]
An American website called gaywheels.com announced the VW Golf, also known as the Volkswagen Rabbit in the States, as their top-researched car for this year, being most popular among their users. Second is the VW Eos. At number six is the Mexican-built VW Jetta. Not to be outdone, the Audi A3 is at number five. Now you know where you stand if you own a VW.
I když se dá v některých ojedinělých případech i souhlasit s obsahem příspěvku (jako třeba s tímto) je vždy zcela spolehlivě degradován marnými, většinou až křečovitými, pokusy o vtip, humor a nadsázku.
To se však nedaří a proto je výsledek vždy stejně žalostný. Dře to. S některými vlastnostmi se musí prostě člověk narodit.
Začíná to už "lákavými a vtipnými" nadpisy - třeba zrovna RAMBO ZA 500 - pokračuje to babami jagami okresu nebo - nevidí si na špičku... heveru a končí to zlatejma ventilkama. O příliš rozvleklých a nic nesdělujících, rádoby vtipných, pasážích nemluvě.
Asi tak před 30ti lety jsem měl nádhernou pětistovku. Takže jsem trochu zaujatý.
Teď jezdím sice v autě, které má dvakrát tolik válců, je skoro dvakrát větší, má víc než dvakrát větší výkon než tenhle Abarth a plně mi vyhovuje, ale přesto se neubráním představám, že v Abarthu klidně jedu.
Chlapa dělají činy. Spousta lidí v toyotě land cruiser v offroad úpravě doma neumí přidělat ani poličky. Půlka těch ,,manažerů,, v passatech neumí ani do pěti napočítat. Mladej hošan v trojkovýmbmw všude tvrdí jak rozjíždí projekty a vymýšlí strategie ,ale to že jede na kreditku svýho otce neřekne. ... Pro mě bude 100x milejší nějaký ředitel v F500 abarth než nableštěnej kokůtek v A8čce. Tady se totiž pozná pravej chlap ,pravej chlap si koupí auto a vůbec mu nezáleží na tom jestli je pro buzničky a nebo pro holčičky ,jestli je to reprezentativní a nebo pro socky. Prostě se mi to líbí a ostatní mi polibte prde*l .... :-!
Re: Chlapa nedělají auta a ani oblečení a nebo styl.
Ty máš jasno! >:D
Chlapče, potkat nějakého mladíka v této pětistovce, tak je narposto jasné, že to bude někdo kdo "všude tvrdí jak rozjíždí projekty a vymýšlí strategie ,ale to že jede na kreditku svýho otce neřekne".
Člověk, kterej po něčem jde a něco chce dokázat, nebude utrácet horentní sumy za malý auto, který není ani pohodlný, ani uživatelsky přijemný. Koupí prostě neco univerzálního, ne tohodletoho exota. :-!
Re: Chlapa nedělají auta a ani oblečení a nebo styl.
To jsem nějak nepochopil. Takže člověk co si koupí 500 abarth po ničem nejde a nic nechce dokázat. A právě ti kteří si na něco hrají by si tohle nikdy nekoupili ,protože by to nesedělo k jejich ,,vymazlenýmu,, egu.
Re: Chlapa nedělají auta a ani oblečení a nebo styl.
Teď jsi mně odhalil. nemám doma ani vrtačku, jednou za čas, až se to nahromadí,zavolám hodinového manžela a ten se hrozně diví:-) mám auto, za které bys mně nepochválil a fiata 500ku bych si nekoupil, protože za ty prachy je to auto naprosto k ho.vnu, a hlavně podle mého, cílová skupina jsou ženy, neříkám, že je to gay auto, říkám, že je to auto pro ženskou, rozměrově apod. A tipuju, že kupců - chlapů bude tak 4%:-)
Re: Chlapa nedělají auta a ani oblečení a nebo styl.
To jistě, ale třeba u tohoto Abarthu je výkonová hmotnost (obecně používaná jako ukazatel dynamiky auta v přímce) velmi podobná třeba Gofu GTI, který tu byl v testu nedávno. O verzi Esseesse ani nemluvě...
Re: Chlapa nedělají auta a ani oblečení a nebo styl.
Jestli to bylo na mě, tak nevyměnil a to z toho důvodu, že na trhu není kvalitnější mini, než je Mini :-) Ale 500 se mi taky líbí.
Prostě, je drahé jako prase, ale vleze pod kůži, jako prase.
Já osobně se v něm většinou vozím, jen jako spolujezdec. Už se samozřejmě začíná pomalu uvažovat o nástupci a nepřipadá nic jiného v úvahu. Rozhodnutí bude jen, zda S, nebo JCW.
Zkrátka, já v tom nemám žádné slovo, po mě se chce, jen abych to zaplatil >:D
Re: Chlapa nedělají auta a ani oblečení a nebo styl.
No vidíš. Já vidím "smysl" v základní 500 jako stylovce, která je sradnovní, hravá. Naopak tato nejvyšší (když pominu Essse...) verze jde do hodně sportovně zaměřeného teritoria, kde už jsou solidnější hráči. 500 se mi taky líbí, ale jako základní sranda auto. Když se chce tvářit dospěle, tak už to nějak přestává fungovat. Tak trochu karikatura sama sebe.
pre teba bohužial..ono je to svojim spôsobom prebalená formula ;-)
A snad si nemyslíš že môže štýlom a imidžom Scirocco (ďaleko) konkurovat 500ke Abarth >:D
Ani zdaleka...
Osobně jsem vděčný za diskusi, konečně jsem se dozvěděl, jak to v pravým chlapským světě chodí. Žádný boxery, ani boxstery, žádný fiňáky, beretty, ray-bany, heuery, ten pravej chlapskej svět vězí v tom, že tomu pravýmu chlapovi je jedno, jestli si vzal ráno omylem manželčiny lodičky, podprsenku nebo korzet, ten pravej chlap totiž ani neřeší, v čem má jezdit, on to řešit ani nemusí, protože intuitivně jezdí pětistovkou.
Skutečně impozantní úvaha je také to, že auto chlapa nedělá... Jako by to tu někdo snad někdy tvrdil. Samozřejmě, že auto chlapa nedělá, protože je to obráceně, ten chlap si koupí auto, které mu sedí vnitřně, koupí auto podle svého naturelu, charakteru. Přeně tak, jako si jednou snad auto koupí i zdejší kapitán autoprůmyslu.
Když už jsme u kapitána, ten se zasloužil za vůbec největší intelektuální průšvih diskuse, on popírá, že svět aut je hluboce protkán smyslností, erotikou. Já chci věřit, že kapitán přes svůj intelektuální hendikep daný evidentně věkem, není přes to všechno ani duševním ani tělesným impotentem... Vždyť auta, motorky, jachty, letadla, rakety, prostě všechny ty krásné silné stroje jsou velmi těsně propojeny se smyslovým bytím nás lidí, a jejich erotické, smyslné podtexty, jinotaje a náznaky tu jsou do těchto strojů jejími tvůrci vtělovány již více jak sto let...
Tak pamatuj, to, co ti škube pod kiltem to je tvoje řadička, která ti dává dokonalou životní forsáž, turbo pod čepicí pak tuhle forsáž umocní do nebeskýho rajcu. A když už tu chceš mermomocí horovat ve prospěch Ramba za pět set, pak bys měl vědět, že leporelo je pouhou náhražkou života a láme se to u normálního jedince někdy kolem třináctého roku jeho věku...
Chápu ,že si myslíš ,že z tebe udělá boxer bijce , boxster závodníka, berreta mafiána ,ray-bany pilota, heuery - obchodní kapacitu ... pleteš se. Nic z těchle věcí to z tebe neudělá. Možná si to budeš sám myslet. Ale až člověk v košili a s brejlema přerazí nos tvým tdvěma kámošům ,až zajedeš na okruhu v boxsteru lepší čas(po 6 letech píle) než 16 letej kluk ve starým BMW,až ti zachrání život tvůj starej soused s tokarevem po svém otci, až tě chlap s dredama vezme proleťet letadlem, až nastoupíš do práce a tvůj šéf bude mít flanelku a starý primky ,tak v tu chvíli si to uvědomíš. Že si jen na něco hraješ.
Já bych si nyní tohle auto taky nepořídil, ale ne proto že se mi zdá teplý ale proto že ho nevyužiju. Kdybych bydlel v nějaké evropské metropoli byla by to dobrá volba.
Ale kdo o mě ví akorát v čem jezdím popř. co mám na sobě, na zápěstí atd. naprosto nemůže vědět, jestli jsem chytrý nebo hloupý, pravdomluvný nebo lhář, fér nebo podrazák, hetero nebo homo, dokonce ani jestli mám dvě vysoké nebo s bídou základku.
A co je pro tuhle debatu ještě důležitější: nemůže vědět, PROČ jsem si zrovna takovéhle auto koupil.
Mám (třeba) kombíka. A mám ho protože mám velkou rodinu? Nebo jsem svobodný, ale letecký modelář a vozím dvoumetrové modely? Nebo obden vozím kolegy a jejich bagáž z a do práce? Nebo takové auto třeba vůbec nepotřebuju a třeba se mi ani nelíbí, ale dostal jsem ho jako služební?
To povrchní vnější pozorovatel neví a vědět nemůže. Podle auta (oblečení, hodinek...) se o člověku nedozvíš NIC, může to sloužit jen k dokreslení obrazu, ale ten základ soudu o někom musí, MUSÍ (!!) vycházet z jiných informací. Když už tedy chceš soudit...
To, že někdo vystoupí z Abarthu 500 (nebo jakéhokoliv jiného auta) o něm bez dalšího nevypovídá NAPROSTO NIC.
Ale ale ale, tak tvůj vůz odráží tvůj naturel, tvůj charakter... :-) Všechno cos napsal potom je než pištění o ničom. Zejména ta věta o vystoupení z pětistovky. V dané věci nejde o to vystoupení z nějakého vozu, nýbrž o to, si ten který vůz koupit. Ano, souhlas, tvůj vůz věrně odráží tvůj naturel, tvůj charakter. A samozřejmě i naturel a charakter majitele pětistovky, jaguara XKR a třeba i majitele... avensise...
Přeber si to jak uznáš za vhodné. Já opakuji: jen z toho čím kdo jezdí, o tom člověku bez dalšího nelze říct naprosto NIC.
Chápu že se snažíš vidět svět jednoduše a černobíle (třeba že chlap řidič F500 = homosexuál), abys ho byl schopen pochopit, ale on prostě tak jednoduchý a černobílý není. Díky Bohu.
Nemusím si nic přebírat, vím přesně jak to v životě chodí, nemusím si též nic namlouvat, nemusím, jako ty, dodávat blábolivá souvětí a nemusím, jako ty tu psát nesmysly o tom, že jedinec mužského pohlaví v pětistovce je homosexuál. Na tohle jsi tu kádr ty - povrchní, plochý, neznalý diskutér. Myšlénkově mělký jak louže před delvitou...
Tak to jsem rád, že ses toho nesmyslného názoru, že 500 není auto pro normální chlapy (jako jsi to jasně naznačoval na začátku) už zbavil. Gratuluji k pokroku a zrníčku pochopení, jen tak dál. :yes:
To já taky - volil bych Esseesse s pevnou střechou a manuálem :yes:
A pokud by někdo měl nějaké pochybovačné poznámky o mužnosti, vždycky je možno mu něco ukázat - buď tohle [odkaz]
nebo zadek - myslím samozřejmě zadek auta ;-) Při 0-100 za 7,4 už většině posměváčků ten úsměv ztuhne :-)
Aha, tak pardon. Takže jsme ve shodě, že jezdit 500 není žádná ostuda ani pro homo- ani heterosexuálního chlapa a samozřejmě ani pro ženu. Výborně, souhlas :yes:
Stále v tom lítáš jak nudle v garáži. Aktuálně píšeme nikoliv o tom, že někdo jede v daném voze, píšeme o tom, že ten kdo kupuje (ku-pu-je, kapiš?) auto si ho vybírá podle svého naturelu, podle svého charakteru. Tedy, že ve své garáži najdeš výhradně sebe, nikoliv, že bys snad sebe našel v autě, které testuješ >:D nebo v autě kamaráda...
Nezlob se, ale pojem jako "ostuda" v případě koupě vozu, to snad ani nemůžeš myslet vážně. Ostuda není, ani když si koupíš thálii za 114 tisíc!!! to bych se nyní velmi na tebe zlobil, abys tu rozehrával platformu absolutních diskusních garážových zoufalců.
Já někde snad píši, že chlapa dělá beretta? ;-\ A cos jako chtěl říci těma dredama a primkama? :-( Já přece nahoře líčím přesně stejnej chlapskej svět jako ty. Akorát holt ti tak nějak kontextově nedopatřením do textu vlítlo to zcela nevhodné... BMW >:D
Nelži si do kapsy, esenbe, nehledej důvody v mlze nesmyslů. Věc je přímá jak dálnice - každý, tedy i ten příslovečný chlap si auto vybírá podle svého naturelu. To jaký jsi vevnitř, to se zračí i v tvé garáži. Některý jedinec si třeba, jako ty, pořídí pětistovku, dokonce v růžové barvě, a jiný jedinec si pořídí tmavě zeleného Jaguara XKR. Přemýšlej o tom proč to jednoho táhne k pětistovce a druhého k tomu jaguaru. Prozradím ti tajemství - je to proto, že to auto mu uvnitř rezonuje, nebo ty si snad kupuješ auta, která rezonují tvému sousedovi >:D
:-) Koukám, že jsi ještě stále v pubertálním amoku. To tě tolik sebrala diskuse o panictví? Klid, myslel jsem to přece dobře, nevysmíval jsem se.
Popravdě si však musíme napsat, že to cos tu předvedl není ani na tu pubertu, neb popírat erotiku, smyslnost jako jednu z esencí designu aut, to může opravdu jen... super platonický panic.
P.S. Ještě za dlouho tě čeká, abys v sobě objevil kus ženský, nespěchej, tohle potřebuje desetiletí, a i tohle patří ke správnýmu chlapovi. Zatím se drž pádla >:D a sbírej zkušenosti.
O panictvi se tady bavis jen sam se sebou.
Ale neboj GTI, mozna si nejakeho toho chlapa jednou zase najdes. Klid, myslim to s tebou dobre, nevysmivam se ti. ;-)