...úplně přesný opak C63, Giu QV nebo M3. Tam od určitého momentu prostě rukama i zadkem cítíš, že jsi na hraně a být rychlejší už znamená něco s volantem umět.
Třeba způsob jakým se QV při sešlápnutí plynu ve 170 umí zavrtět je kouzelný a víš, že bestii krotíš.
Neodsuzuji tím RS4, je prostě jiná a hodnější. ;-)
Cervena RS4 zboku nema chybu, siroke boky jsou opravdu sexy a fakt, ze V8 nahradili V6 je pri montazi hned za predni naraznik jen velkym plusem.
Ale ty chyby v textu, pane Machala:"...s kulaťoučkými 600 N.m překonává šestiválec 2.9 TFSI svého nepřeplňovaného předchůdce o nezanedbatelných 170 N.m. " Oujeee 8-s
Mně se nelíbí vnitřky posledních audi, příliš ostré linky, samá hrana, působí to už moc stroze, ani takhle v top verzi s kvalitními materiály mě to prostě neoslovuje. Zvenku pěkný kombík.
Každá prémie v holobytu je "průser" (nejen A4 Avant) a tahle generace A4 je opticky spíš jen facelift té předchozí. Pokud vezmu čistě design karoserie kombíků střední třídy v rámci D3, tak mi z toho naopak A4 (avant/allroad) nevychází nejhůř. Jestli něco (podle mě) Audi umí, tak je to právě design kombíků (avant/allroad).
Sice jen facelift, to souhlas, ale překvapuje mě, jak nehezky vypadá třeba na 17" kolech. Zadní světla jsou vyloženě nepěkná a kombinace stříbrné na středních kolech ničím nezaujme.
videl som chystanu novu 3er. To je uplne ina kava, audi bohuzial s touto A4 nejde v linii vyssich modelov, co je na velku skodu. Nova A6 ci A8 su dizajnom v topke.
Proti gustu...
Mně to vykrojení nevadí, naopak mi vadí příliš velká plocha zadních lamp, takže za mě zrovna tohle no problem, to se při tom "faceliftu" spíš povedlo. Na B8 se mi ta světla líbila právě méně, hlavně před fl: [odkaz]
Mně se líbí zadní lampy třeba i na nové X4 a doufám, že je BMW začne postupně podobně minimalizovat i u ostatních modelů.
Ta velikost (19") by stačila, ale v designu těch 20" co jsou tady v galerii.
[odkaz] :yes:
Stojí ale nejvíc (+ 85.800,-) a jako jediná jsou označena jako frézovaná (ostatní kovaná).
A ještě perlička, stejná kola stojí na RS5 kupé ještě víc (+92.900,-), asi daň za kupé...
Musím rozhodne nesúhlasiť. Včera som práve sedel v A4 a opäť som sa utvrdil v tom, že Audi robí najlepšie interiéry v rámci nemeckej prémie. Céčko s príplatkami na mňa pôsobí trochu kolotočiarsky, je to na môj vkus až príliš na efekt. V zásade nemám problém s 3er, všetko je jednoduché, intuitívne, ergonomické, iDrive je super user-friendly, ale celkovo pôsobí tak stroho, ani pri drahších verziách nemám nijaký osobitný pocit luxusu či prémiovosti. Kdežto interiér A4 je z môjho subjektívneho pohľadu o ligu vyššie, ten dojem je ako z o generáciu novšieho auta, a tým nemyslím len infotainment, displeje, či navigáciu z google maps, ale hlavne materiály, vypracovanie, detaily, jednotlivé ovládače, brúsený hliník, drevo, ktoré je skutočne drevo, všetko na pohľad aj dotyk top notch. Táto testovaná verzia je možno až zbytočne vyčačkaná, možno by stačilo aj menej príplatkov. Samozrejme auto nie je len interiér, pre mňa je prvoradý motor a jazdné vlastnosti, ale napr. kolega, ktorý si tú A4 kúpil, preferuje ten dojem kvality, množstvo príplatkových fičúr a nejaká dynamika je pre neho sekundárna. A nedá sa poprieť, že v interiéri je A4 triedna špička. A aj exteriérovo je testovaná RS4 nádherná.
Souhlas.
Pokud bych měl konkrétně tomuto interiéru něco vytknout, tak (kromě už vzpomínaného, bohatě červeného prošívání) by to byl nezajíždějící displej.
Pak nechápu proč není "pytlík" u voliče převodovky také (jako volič) v alcantaře, tak jak to např. dělá Porsche.
[odkaz]
A na středy sedadel bych dal taky alcantaru místo kůže.
V klidu, popisuju design, na mně je v něm příliš mnoho geometrie, o tom píšu, je to strohé a neosobní, mě to nesedí, a jak píšu, ani v té top verzi s extra materiály to tu strohost danou designovou formou nevymaže. Že je hliník hliníkem, v tom nehraje roli, ostatně konkurence taky nepoužívá stříbrný plast, a že se mě může líbit něco jiného než tobě, no, proč ne, klidně můžeš "rozhodne nesúhlasiť".
Audi jsem nikdy nepřišel na chuť. Ani po stránce techniky, ani designu. Snad jen první B5 RS4 s 2,7biT.
Již zmíněný maximální krouťák v 1900 ot/min? To bude projevem připomínat M50d, v což asi není úplně to co by člověk od RS4 čekal. V tomto segmentu (c63 AMG, M4, QV) asi nejhorší volba. A ještě navíc žebřiňák.
Každopádně pánové v Ingolstadtu trochu přestřelili cenu.
Jak u kterého modelu. Ale obecně to tak samozřejmě není. Paleta motorů, technika a technologie, možnosti individualizace, kvalita dilenskeho zpracování. To všechno je prostě o řád výš. Někdy mi ty ceny přijdou taky už moc, konfigurace “golfa v tvém podání, tedy RS3 mě vyšla s par doplňky na 1985000.
Sterilní drahé auto, co žere trávu kolem cesty. Pokud už něco najedu a lítám po dálnicích, jdu do lejvnějšího 3,0 TDI 200 kW a ještě zbude na bohatou výbavu. A třetinu paliva ušetřím. ;-)
Ale máš za to 331 kW. S tím tu 200 kW naftu vyprášíš, že si bude myslet, že v tom nemá motor. :-) O zvuku a projevu motoru ani nemluvě. Nic proti šestiválcové naftě, taky jednu mám, ale benzín je někde jinde.
na kdejake tie rozne silne kupatka ktorym uz zvoni hrana prave pre taketo vozy... lebo dnesne silne SUV a kombiky ich coskoro uplne daju dole... nie je o com.. navyse su taketo "5 dveraky" aj ovela praktickejsie a neraz aj lacnejsie :*) ... a aj ked sami RS4 paci... v podobnej cene za mna urcite uz radsej novu A6 ... hoc kusok samozrejme nejaku slabsiu ale aj tak to bude uz dostatocne delo :-) .. v tejto triede slabe motory snad uz ani nie su
PS: len nedavno som si zajazdil s kamaratovym novym A3 so sportovym paketom a automatom S-tronicom .. tiez mal na kasni ciernu masku aj tmavy strop v kabine... tusim ze lepsie auto som v rukach asi nemal za posledne 3-4 roky ( hoc 150 koni zase v takomto kusku neni mnoho ) ... audi mi ale sadlo... celkovo tato znacka mi coraz viac ide pod kozu .. voci golfu je tu jasny rozdiel..... jazda s novou A3 bola za mna dokonala ... aj ked ten start stop system aj tu trebalo vypinat.. ale co viac treba... auto nemalo chybu.. :yes:
mne by iste stacila aj nova A3 s nejakymi 150 konikmi ... ale chapem ze kto chce RS4 kludne si za danu cenu kupi RS4 ... su ludia ktori peniaze proste neriesia v poho ... audi poslednu dobu fakt umi... posledne kusky ma dokonale ...
to nie je o tom že neriešiš peniaze,tie rieši asi každý len keď chceš takúto motorizáciu a “trošku” sa povoziť tak občas ide zdraví rozum stranou.
A hlavne tieto vrcholy modelu nie si iba o motore,ale aj brzdy,podvozok,riadenie.
To je co za nezmyselne hodnotenie? Ako od 15 pubertiaka, ktore auto druhemu utecie. Ak uz to porovnat v beznej premavke, tak je to len a len o vodicovy a jeho ochote riskovat.
RS4 je ina trieda, ovela vykonnejsia a s vybavou, ktoru Cupra ani nemoze mat. Uplne rozdielne auta.
Svoje hodnotenie mojho hodnotenia si nechaj pre seba, je to moje subjektivne hodnotenie ku ktoremu nemas co povedat. Uz z nazvu aut si mohol pochopit ze ide o dve rozdielne auta, v tom spociva logika porovnavania ;) Ja porovnavam ich vyuzitie na verejnych komunikaciach. Obe su to koncernove AWD kombiky, Audi dokonca s mensim kufrom, vyssou vahou a teda bez ohladu na priplaok ani nemoze mat take jazdne vlastnosti ako Leon, osobne vobec nemam rad to nedotacave spravanie sa Audin a smykanie sa po nose kvoli prilis v predu ulozenemu motoru, tam sa maju od BMW a MB este co ucit. Tak isto ani nemoze mat taku cenu ako Leon. O tom je porovnanie, u mna v pomere sportove vykony/cena jednoznacne vyhrava Leon.
Tak ako pise autor v zavere, auto je prilis ladene do komfortu a bezpecia a prave ubera z pocitu rychlosti a ten je pri Leone v rovnakych rychlostiach silnejsi.
>:D tohle je diskuzní fórum. Diskuzní od slova diskuze. Pokud ti dělá problém, když na tvoje příspěvky někdo reaguje, pak je asi nejlepší je sem nevkládat.
P.S. Souhlasím s kolegy, že tvoje porovnání je hloupé a nesmyslné.
"Pri predpisovom jazdeni po CSSR cestach aj pri tom menej predpisovom nema sancu RS4 Cupre vyrazne utiec" - co je na tom konkrétně ta "osobní preference" ? Je to prostě dětinskej žblecht typu "radši bych si koupil Superba než Rolls Royce, protože bude podobně pohodlný a daleko levnější."
>:D Ty si fakt nechapavy. Nahradim ti tvoju cestinarku:
Radsej Cupru ST 300 AWD a pritom poriadne usetrit. - osobna preferencia.
Pri predpisovom jazdeni po CSSR cestach aj pri tom menej predpisovom nema sancu RS4 Cupre vyrazne utiec. - konstatovanie skutocnosti.
Suzuku Swift Sport je v Prazskej / Bratislavksej dopravnej spicke rovnako rychly ako Cupra resp. RS4. Ani jedno z aut mu nema sancu utiect. - Konstatovanie bez hlbsieho vyznamu, rovnako ako to tvoje.
Vlastne rovnako to bude aj na cestach 3. triedy s malym polomerom oblukov >:-[]
Ak uz tie auta porovnavat, tak na okruhu, tam je to relevantne porovnanie, ako rychlych "sportovych" aut. Skus dat relevantne data, alebo osobnu skusenost a diskusia ma zmysel.
Este by ma zaujimalo s akymi Audi si jazdil, ze su tak horzne nedotacave. Nie ze by neboli, ale to platilo hlavne pre starsie rocniky a tazke diesle. Quatro s vektorovanim tociveho momentu na zadku a lahsim bezninovym motorom rozhodne nie je nejak extra tazke na predok. Zadokolka to samozrejme tiez nie je, ale u auta s 330kw si ta zadokolka vyzaduje aj adekvatneho vodica a to nie je pre kazdeho :-)
Mě by zajímalo, v kolika nových Audi od Audi Sport jsi jezdil. Já jsem měl možnost vyzkoušet Audi RS3 a Audi RS5 a musím říct, že více neutrální auto pro ideální čistou stopu se hledá jenom velmi obtížně. A co se týče učení se, tak se někdy podívej jaké má Audi RS 3 rozložení hmotnosti vůči Mercedesu A AMG 45.
Mas cudne detinske predstavy... ja som porovnaval jazdne vykony v beznej premavke, predbiehanie, vyjazdy zo zakrut atd.. drviva vacsina majitelov RS4 nikdy neuvidi zavodnu drahu a budu mat pozerske auto so zbytocnym vykonom, mensim kufrom a za sialenu cenu so super predrazenymi priplatkami. U mna taketo auto vyvola dojem: ten asi nevie co s peniazmi a neviezol sa v konkurencii.. (ako autor pise, klasicke sterilne audi).
A co když tam je třeba něco jiného? Já jenom nechápu proč všichni argumentují pozérstvim a snobskými vlastnostmi. U mě je to třeba úcta k tradici, obrovské historii, sportovním úspěchům. Pro mě je Audi značka, která si doslova vydřela místo na slunci. A srovnávat seat a audi je docela šílené, nedávno jsem jezdil v Cupře a to auto mě absolutně neoslovilo.
No při předpisovém jezdění Cupra i RS4 neujedou ani Dacii Logan. Ovšem když bude řidič RS4 chtít a umět, tak Cupru roztrhá na cucky a těmi oválnými laufy vyplivne do škarpy v prvních dvou zatáčkách.
No to jistě ano, ovšem pokud to bereš takto, tak nejlepší auto je ta Dacia, oválné koncovky si na ní pořídíš za pět pade u první pumpy a když budeš jó šetřílek, tak vezmeš doma rouru od kamen, sešlápneš jí a poměr velikost roury a ceny bude zcela bezkonkurenční a i ten Seat bude vedle toho vypadat jenom jako předražená masírka.
Dacia má čtyřválec stejně jako Cupra, takže druhá koncovka je svým způsobem fake u obou aut, protože od motoru jde jenom jedna roura (na rozdíl od V6 v RS4). To že Cupra má dva vývody ze zadního hrnce jde zajistit i u té Dacie.
[odkaz]
Při předpisové jízdě je poměr výkon/cena nezajímavý. Rozhoduje nejnižší cena a btw. ten Logan má 75hp a stojí 170thczk, myslím, že cupru s 300hp za 680thczk neseženeš (u nás stojí minimálně 770thczk). >:-[]
Tak to sa velmi mylis. Skus si porovnat zrychlenie na predpisovych 90 alebo 130 a potom si porovnaj zrychlenie (alebo vobec schopnost vyjst do kopca) na snehu, rozdiely budu priepastne vo vsetkych porovnaniach.
Ne, velmi se mýlíš ty, psal jsi o poměru výkon/cena a ten má prostě Logan lepší než Cupra.
Pokud od porovnávání cena/výkon chceš přejít k porovnávání zrychlení, tak jistě je Cupra rychlejší než Logan, ale RS4 je zase rychlejší než Cupra.
A pokud chceš od porovnávání cena/výkon přejít k porovnávání podvozku, tak jistě má Cupra lepší podvozek než Logan, ale zase vedle RS4 je podvozek Cupry jenom takový mainstreamový fejk.
Ferrari je pro pozéry, opravdu bohatí lidé nepotřebují ostentativně dávat najevo svůj finanční potenciál a nestydí se jezdit v Dusterech, v nejhorším případě pak v Subaru >:-[]
Aj pre webpaja: Na porovnanie zrychlenia,
Tesla Model 3 0-60mph 5,1
Cupra 300 ST 4drive 0-62mph 4,9 , pri zhorsenej adhezii alebo snehu vyrazne vacsie rozdiely a zaroven vyrazne vyssia cena Tesly.
Zlaty ventilek si zasluzis ty za nevedomost volne dostupnych udajov..
Stále nerozumím, jde tu o to honorovat Cupru ST jako nej auto na světě? Jestli potřebuješ medaili do garáže, klidně si ji tam dej. Ale nemůžeš očekávat všeobecný souhlas ;-)
Mimochodem, už B8 zatáčela na principiální předokolku velmi dobře. Nechyběla hbitost a slušné řízení.
Pozeram ze nerozumies viacerym veciam :-) Napises nezmysel ktory ti vyargumentujem faktami a nevyjadris sa k nemu, neuznas si chybu ale zacnes tocit dalsi nezmysel o medaili..
Jazdne vlastnosti su uzasne, o tom nie je pochyb, v tejto sialenej cene s este sialenejsimi priplatkami sa vsak musi porovnavat s principialnymi zadokolkami.
Vidim to na zufalu obhajobu vlastnej garaze za kazdu cenu.
Pritom by si stacilo priznat, ze kazdy ma ine poziadavky a obmedzenia a teda je pre neho najlepsie ine auto. Nesnazit sa tvarit, ze to jeho auto, je najlepsie na svete 8-s
To ty by si si mal priznat ze si napisal nezmysel ktory som ti dokazal, ale nejako to nevidim. Ja pisem fakty, ak sa ti nezdaju, vyvrat mi ich opravou spravnych udajov, to sa nestalo. O tom je produktivna diskusia v ktorej sa nesnazi diskuter vyhrat alebo obhajit svoju pravdu.. ale ak napisem pravdivu informaciu tak trapne reci o ventiloch a medailach su prejav neschopnosti diskutovat.
To je fajne, jak si tu z tebe vsichni delaji s.randu a ty to nechapes, a porad jsi za saska vic a vic >:D Jen pokracuj, prijemne osvezeni pri nabitem ctvrtku :yes: >:D
Mám přesně tuhle Cupru a i ve srovnání s S4 je to absolutně něco jiného (měl jsem možnost si to srovnat).
Ano, Cupra je pro 95% populace dostačující, ale jízdní projev, kvalita interiéru, výbava,... Prostě tato auta se nedají srovnat, věř mi, že vím, o čem mluvím. Kdybych měl prachy na S4 nebo RS4, jdu do nich a ani chvíli nepřemýšlím nad tím, že ušetřím a koupím Cupru, a to jsem s ní maximálně spokojený.
Cupra je v rámci cenové hladiny okolo 1 mil. CZK podle mého ideální kompromis mezi výkonem, praktičností, denní použitelností a vzhledem. U 2 mil. to je S4/C450/340i, u 3 mil RS4/C63 + další.
Ano, pokud mám 1 mil, Cupra mi stačí a jsem z ní nadšený. Pokud mám na auto více, jsou tu lepší "kompromisy"
Auto je to urcite famozne ale pri zakladnej cene nad 2 mil. by som cakal aspon 2 zonovu klimu v zaklade a kludne mohli byt aj tie Matrix LED svetla. Uz nevedia zaco a hlavne kolko si priplacat! Tempomat v zaklade tiez predpokladam ze len klasicky.
Tak za ty Matrixy je celkem přijatelný příplatek. Ovšem jednozónová klima, to je pošušňáníčko. Nebo DAB za 10t, obyčejná navi za 43. Prvky, co i u blbé škodovky jsou součástí nejvyšší výbavy (bezklíč, zmíněná navi,zadní kamera) ...... A u auta za víc než dva míče nejsou. ;-\ :no:
Jeden by z těch příplatků až zaplakal >:D
Jinak za mě barva good, kola good, fotky good, ale že by se mi ty Machalovo vejšplechty nějak hezky četly, tak to ani omylem. :no::no::no:
Tady se musím své oblíbené značky nezastávat. Je to někdy masakr. Pokud konfigurujes M3/M4, mas tam v podstatě všechno v ceně. U RS5 chtějí 100 tisíc jen za karbonovou střechu (u BMW opět v základní ceně).
jede to jak kobyla na koksu, no ale holt zadarmo to nebude, v Audi zřejmě vědí, proč se připlácí skoro za vše, prostě proto, že to zákazníci dají :-) leona cupru sem netahejte, tu je řeč o symfonii sextetu, no za ty 3 meba BYCh zvážil RS3 + a4 ve dvoulitru, amen :-) btw, jiná dimenze, podobná cena [odkaz]
Zdejší klasika, argumentace ceníkovou cenou "novinářské" konfigurace.
Kdo chce RS4, nemusí za ni dávat hned +3 mega. A RS3 + A4 ve dvoulitru se dá taky nakonfigurovat za "nesmyslnou" cenu.