Diskuse

Bentley Bentayga – Anglická obludka drncá

16.10.2017

V poslední době navštívilo redakční garáž už druhé Bentley. Nadchlo nás SUV Bentayga tak jako minule superluxusní sedan Mulsanne?

 

  • 71 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 16.10.  10:59

    Fakt ne?

    Fakt jste nečekal že Mercedes S Klasse a BMW 7 budou výrazně pohodlnější? Maj přece od fyziky výrazně líp rozdaný karty = než těžký vysoký SUV :-|
    • 12 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.10.  11:11

      « Re: Fakt ne?

      Oberklasse neni o mnoho lehci (s V12 bude rozdil kolik, 200-300kg? Tedy 10% hmotnosti?), a i ty dalsi "od fyziky výrazně líp rozdaný karty" by me zajimali. Naopak, prave SUV ma teoretickou vyhodu na sve strane jak v mnozstvi gumy (128mm na R21 u Bentley vs. jen 98mm na R20 u 7er), tak v delce zdvihu tlumicu. Oboje ma SUV k dispozici vic a ma (resp. melo by) to pretavit v lepsi komfort. Pokud se tak nedeje, je to fail.
      • 31 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.10.  11:21

        « Re: Re: Fakt ne?

        mne sa tiež zdá, že porovnanie s limuzínami kríva. Problém by bol až pri porovnaní s roverom alebo Q7. Benka má vyššiu hmotnosť aj vyššiu výšku podvozku aj celej kasne ako limky, to sú silné dôvody na tvršie nastavenie.
      • 50 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 16.10.  12:03

        « Re: Re: Fakt ne?

        No ale aby se auto v zatáčkách nenaklánělo (z důvodu vyššího těžiště je k tomu mnohem náchylnější, než nižší limuzíny), nesmí být podvozek (byť různě adaptivní) nastaven příliš poddajně, navíc podvozkové díly jsou masivnější, tudíž podvozek tlumí víc neodpružených hmot, než u těch "subtilnějších" limuzín. Že je s-kláda pohodlnější než tady to, mně právě vůbec nepřekvapuje. Spíš mě u testu "kouďáka" překvapilo tvrzení, že je pohodlnější než "sup" :-O
        • 30 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.10.  12:24

          « Re: Re: Re: Fakt ne?

          :yes: :-)
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 16.10.  15:07

          « Re: Re: Re: Fakt ne?

          Přesně tak. A špičkové sedany mají stejnou techniku, stejné materiály. Proti nim si SUV nemůžou vyskakovat. Limuzíny nejsou supersporty na šlupkách. Komfort na asfaltu, to je jejich sport.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 17.10.  07:15

        « Re: Re: Fakt ne?

        Sakra neměl podle mě na mysli jen pouhou váhu, ale také vliv těžiště. Pro potlačení náklonů musí fungovat i podvozek jinak.

        Že se to dá udělat i na velkých kolech skvěle, dokazuje jeho britský konkurent.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.10.  08:53

          « Re: Re: Re: Fakt ne?

          Sakra máš pravdu :-)

          Viz muj palec :yes: pargimu = 16.10. 12:03 tohle vlákno

          47 let praxe výroby RR je prostě 47 let praxe = možná viz já 16:10 17:43 vlákno Jedno je jasný
    • 01 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 16.10.  11:16

      « Re: Fakt ne?

      asi ide hlavne o to, ako jazdi darca organov Q7 ... pripadne RangeRovery... tie nedrncaju
      • 01 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.10.  11:47

        « Re: Re: Fakt ne?

        ale slovník sa volí podľa modelu. Ak autor hovorí, že drncá, tak asi v súvislosti s očakávaním bentley perinky, to nemusí znamenať, že drncá ako alebo viac ako rover, to by som sa divil.
        • 10 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 16.10.  13:07

          « Re: Re: Re: Fakt ne?

          z clanku som pochopil, ze ak drnca vyrazne viacej ako S alebo BMW7 tak drnca aj viac ako RangeRover alebo Q7 ...
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 16.10.  17:01

        « Re: Re: Fakt ne?


        Edit.
  • 86 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 16.10.  11:06

    Bentley

    je navoněná bída.... dejte mi miliardu mínusů apod ale v mých očích to tak vnímám a tohle "přečalouněné Audi Q7" to jen potvrzuje.... takovej ranec za auto jízdně horší než Range Rover.... ( a tam si můžu vzít ještě Long verzi) no nerozmýšlel bych se dlouho.....

    Doufám, že Rolls mu ukáže jak se dělají lux. SUV.
    • 64 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.10.  11:15

      « Re: Bentley

      A je to tady zae.
      Každej den
      "Nerozmejšlel BYCH se dlouho"Tak nerozmejšlej a mazej pro Range....
      protože pak ti výhodnějc a za dejme tomu třetinu až polovinu ceny Rabge může připadat výhodnej Kodiaq....
      BYCH kupoval je problém dvšech internetovejch diskusí
      Já bych kupoval raději Chiron než Cententario, ale nekafram vo tom, neb nejsem cílová skupina.
      • 10 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 16.10.  11:19

        « Re: Re: Bentley

        mne sa to tiez nelubi... tiez nie som cielovka, no ak to auto nefunguje a drnca to je podla mna jeden z naj nedostatkov takehoto auta... potom fakt uver tomu, ze to nie je len prezlecena drncajuca Q7 navzdory motoru a interieru... s grafikou displ. z Audi... co by ta vlastne tak strasne malo odkazat na historiu tejto znacky okrem tych viditelnych veci ? 8-s
        • 23 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 16.10.  11:21

          « Re: Re: Re: Bentley

          No nic. Já BYCH ho taky nekoupil :-) :-) :-)
          Vyvářej jen prachy.
          Q7 Bentayga (a někde mezi Cayenne a pod Touareg)
          R8 Huracén...
          V těchto případech platíš jen za značku.
          Ale když to funguje...
          • 30 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 16.10.  11:25

            « Re: Re: Re: Re: Bentley

            presne... na druhej strane chapem, ze su zakaznici, kt chcu SUV od Bennyho tak si ho idu kupit a Audi nikto neriesi uz z principu... nikto z cielovej asi nepojde studovat cenniky Q7 a jazdit na predvadzacky, lebo by si toto fakt nekupil keby sa povozi s nejakou Q7 v top motorizacii... teda audi nema na 12valec biturbo to je fakt, ale podvozok...
            • 31 Reagovat !

              foto maxi-

              maxi! 16.10.  11:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

              je to predsa tak prirodzene - ved ked niekto chce Q7, tak mu budeme zbytocne tlacit Tuareg s tym, ze je to lacnejsie a podobne auto..... :-!
              Ludia co si Beytangu objednaju ( nie kupuju!) >:D uz casto nejaky ten Range ci Cayenne maju v garazi a maju ine predstavi o svete ako ja ( no predstavy, skor ine peniaze,no....)
              Ale logicky - kto sa tesil na nove BMW 5, tak mu nebudem ponukat najlepsi cesky kombik, ze ma velky kufor a je lacnejsi.... :-!
              • 20 Reagovat !

                foto fostek

                fostek 16.10.  11:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

                :yes:
              • 40 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 16.10.  12:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

                Ano, ale dá se to napsat i jednodušeji a jednoznačněji, velký Range za půlku je lepší auto než Bentayga. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 16.10.  13:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

                da sa suhlasit, ale az tak logicky to pri tych BMW VS WV/Skoda byt nemusi ako medzi Bentley VS Audi...
      • 43 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 16.10.  11:36

        « Re: Re: Bentley

        Hele zase to tak s tim BYCHařením nepřeháněj.... za 1. si můžu psát co chci a vyjadřuju vlastní názor a jak si TY můžeš dovolit mi tady říkat jestli mám nárok tady říkat jestli jo a nebo jestli ne a za 2. TŘEBA ta cílová skupina jsem.... TŘEBA místo svejch 2 aut a jedný motorky jsem si tu Bentaygu ( třeba předváděčku >:D )mohl koupit.... takže přestaň tady někomu něco zakazovat laskavě :no: :no:
        • 23 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 16.10.  12:52

          « Re: Re: Re: Bentley

          Nejsi. Kdybys byl, tak bys to takhle nenapsal.
          Alke chápu,. jak to myslíš a nemyslel jsem to ve zlým, prostě ty lidi, co si tohle kupujou (oligarchové., šejci) myslej jinak. Rozhodně ne tak, že si to koupěj místo dvou lacinejch aut a motorky. Nejsi cílová skupina.
          • 31 Reagovat !

            foto michael-snow

            michael.snow 16.10.  15:31

            « Re: Re: Re: Re: Bentley

            Já bych si nedovolil na internetových diskuzích určovat, kdo je a kdo není cílkovka čekoholiv. Nevím, zda jste sociolog a nebo jen kecálista (spíš to druhé), ale honit si ego nad internetovou diskuzí a vnucovat lidem, zda jsou dobrá kasta na to hodnotit nějaký produkt, který si sice pravděpodobně nekoupí (stejně jako Vy), je prostě mimo.

            To je jako kdyby Vás tady lidi peskovali, proč máte napsané jako auto snů Diablo, které si nikdy nekoupíte - jste vlastně vhodný, aby jste si to vůbec mohl přát a snít o tom? Protože tohle je Vaše logika zde. Takže začněte u sebe, napište si do auta snů Octavii a nebo Superba (ať Vám přeju) a i pak bych na Vašem místě zvážil, zda budu někomu říkat, co smí hodnotit a co ne. Tahle doba tu už byla a zdá se, že díky lidem, jako jste Vy, byste ji rád zdě opět měl.
            • 12 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.10.  15:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

              Poslední větou si to zabil, celý příspěvek kážeš vodu a v závěru si dáš sám půllitr vína.
              Na tvůj závěr se perfektně hodí tvé:
              "Já bych si nedovolil na internetových diskuzích určovat, kdo je (a) kdo.... Nevím, zda jste sociolog a nebo jen kecálista (spíš to druhé), ale honit si ego nad internetovou diskuzí a vnucovat lidem, zda jsou dobrá kasta..."
              • 11 Reagovat !

                foto michael-snow

                michael.snow 16.10.  22:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

                Však psáno s nadhledem a v nadsázce, což si o tom, na co reaguji, jistý nejsem :-! :-!
                • 02 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 17.10.  00:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

                  fostek to psal s patřičným nadhledem (a mimochodem taky s omluvou předem), což si o tvé reakci na to naopak jistě nemyslím... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 23.10.  08:36

          « Re: Re: Re: Bentley

          Fostek má pravdu v tom, že nejsi cílová skupina, ta opravdu neuvažuje tak, že "kdybych prodal všechno co mám v garáži, tak na to auto dosáhnu". Nebo kdybych se přestěhoval z domu do levnějšího bytu, tak mi na něj zůstane. Cílová skupina bez mrknutí oka akceptuje, že to auto za pět let ztratí na ceně pět miliónů. Cílová skupina neřeší, že to nejezdí až tak skvěle, ale že je to prostě Bentley. V jedné americké detektivce jezdil vrah v Bentley GT a jedna svědkyně vypověděla, že je to prostě "načančané Audi".
          Znám člověka, co si kupé koupil a taky asi nebyl cílová osoba, protože se mu nechtělo platit výpalné v podobě servisu po 7000 km za 8000 EUR a jezdil s ním jen o víkendu:)
      • 40 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.10.  11:44

        « Re: Re: Bentley

        Tady nejde o "Bych", protože pochybuji, že je tady někdo v cílovce toho monstra (a jestli ano, tak má snad vkus), ale když už mam tolik peněz, to se to opravdu někomu líbí?
        • 20 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.10.  11:46

          « Re: Re: Re: Bentley

          mne sa viac paci Range Rover.. ale podla mna aj Q7 je krajsia ako tato bentayga... ktora ma podobne ako cayenne s dizajnom SUV tiez kusok "problem"

          ale napriklad levante vyzera fajn ( jedno modre som u nas uz parkrat videl ) .. pritom maserati ma v tradicii tiez sportove geny ako porsche... a napriek tomu to SUVecko vizualne proste umi
          • 30 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 16.10.  20:09

            « Re: Re: Re: Re: Bentley

            Já bych řekl, že tady se nejedná o krásu. Stejně jako v případě Cayenne byla stylistickým fundamentem příslušnost k značce. Z pohledu musí být hned jasné, že je to Bentley. A to poslání pan stylista, si myslím, splnil. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 17.10.  00:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

              Ano, dá se to tak napsat...a jako vždy, i tohle šlo udělat jinak (lépe/ještě hůř)....
        • 11 Reagovat !

          foto kozakm

          kozakm 16.10.  20:28

          « Re: Re: Re: Bentley

          Vkus si za penize nekoupis, takze proc by se to nekomu bohatemu nemohlo libit?
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 17.10.  00:13

            « Re: Re: Re: Re: Bentley

            Jasně, třeba letos v září v Itálii byli s námi na hotelu nějací Vídeňáci a přijeli ve dvou autech, Huracan a Bentayga.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 17.10.  08:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bentley

              Doufám, že hotel měl portýra, co jim ty auta odvezl od recepce na parkoviště nebo do garáže. (A samozřejmě také bellboye, který jim vyložil zavazadla a odvezl je na pokoj). V PUPPu ve Varech je to standard. ;-)
      • 52 Reagovat !

        foto Riceeater

        Riceeater 16.10.  11:50

        « Re: Re: Bentley

        Mám pocit, že nikdo z cílové skupiny tohoto odporného kusu plechu by tady neztrácel čas kafráním s plebsem...

        A BYCH do diskuse zcela jistě patří...
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.10.  11:55

      « Re: Bentley

      na tej uvodnej foto v teste ta predna maska a celkovo naraznik vyzera ako z roku 2002... akoze celkovo vizualne za tie prachy je to na rok 2017 uz kusok slabe ... Range Rover je fakt inde ( a to zrejme nielen viazou ) a pritom stoji polovicu.. pride mi ze Bentayga je len ucelovo spravene pompezne megaSUV ... ale inak celkovo za tie prachy nezmyselne a hodne "slabe" auto ... Range Rover je tu nadalej po kazdej stranke skutocnym kralom SUV :yes:

      som zvedavy co predvedie nove velke SUV od Rollsa ... ale mam kusok obavy ze aj tam to bude kusok hokus pokus dizajn .. tu ma v tomto Range proste velku tradicionalnu a historicku "SUV vyhodu" ...
  • 10 Reagovat !

    foto camco

    camco 16.10.  11:08

    fotka kufru

    nějak ji nevidím
    • 12 Reagovat !

      foto comper

      comper 16.10.  11:11

      « Re: fotka kufru

      Parafrazujem niekdajsi slogan rollsu - koho zaujima velkost kufru, ten si tuto obludu nemoze dovolit.
      • 10 Reagovat !

        foto camco

        camco 16.10.  11:20

        « Re: Re: fotka kufru

        čteš, co nepíšu ... zajímá mě zpracování
        • 12 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 16.10.  11:22

          « Re: Re: Re: fotka kufru

          To máš šumák. 100% Půjde připlatit za kufr v Alcantaře nebo kůži.
          • 10 Reagovat !

            foto camco

            camco 16.10.  11:26

            « Re: Re: Re: Re: fotka kufru

            v kůži? nikdy jsem nic takového neviděl, ale možný je všechno,
            když může být v kufru u jiné značky fošna
            • 21 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 16.10.  11:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: fotka kufru

              Tomu věř.
              V Alcantaře mi kufr nabízeli i u Audiny-
            • 20 Reagovat !

              foto Habakuk14

              Habakuk14 16.10.  15:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: fotka kufru

              Myslím, že Mercedes měl možnost příplatku za dřevo a kůži v kufru.
              • 21 Reagovat !

                foto maxi-

                maxi! 16.10.  15:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: fotka kufru

                ano, v CLS som mal drevene oblozenie v kufri
                kupoval som to ako predvadzacku - sam by som to neobjednal, ale bolo to velmi efektne :-!
  • 51 Reagovat !

    foto tomas4568

    tomas4568 16.10.  11:13

    Inu, nová doba

    Možná je to jenom pocit, ale dříve byly jednotlivé značky čitelnější a držely se toho, co je charakterizovalo. Volkswagen byl pro das Volk, Bentley pro sportovní aristokracii a kdo chtěl mimo silnice (včetně britské královny), ten si pořídil Landrover. Dneska se značky snaží kvůli prodejům vyplnit všechny kategorie a podkategorie a hlavně se všichni převlékají za SUV. Inženýři dokáží hodně, marketéři ještě víc, ale výsledek je nakonec dost rozpačitý.
  • 34 Reagovat !

    foto knoxvile

    knoxvile 16.10.  11:17

    Subjektivní názor

    Toto naprosto zbytečné a opulentní SUV je opravdu velmi ošklivé v exterieru i v interieru. Přeju mu velmi brzký konec.

    Radši bych koupil sesterské Audi Q7/SQ7 za mnohem nižší cenu.
    • 33 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 16.10.  11:19

      « Re: Subjektivní názor

      Další BY si koupil.
      NEJSI CÍLOVÁ SKUPINA!!!! Neřeš to.
      Buďme rádi, že předraženéá Bentayga má své kupce. Platí to vývoj a snižuje ceny jinejch sesterskejch aut.
      • 20 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 16.10.  13:04

        « Re: Re: Subjektivní názor

        No v tomto s tebou nesúhlasím, skôr to vidím naopak. Sesterské autá zaplatia väčšinu hlavných komponentov a na tomto sa hlavne ryžuje. >:D
        • 10 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 16.10.  13:30

          « Re: Re: Subjektivní názor

          OK, asi taky dobrej úhel pohledu. Beru
    • 22 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.10.  11:24

      « Re: Subjektivní názor

      mne sa daleko viac paci klasicky Range Rover... ktory je podla mna nadalej skutocnym kralom medzi velkymi kuxusnymi SUV a ziadna maloseriova podivna pompezna bentayga na tom nic nezmeni ;-)

      bentayga mi svojim sposobom propomina cayenne... kde tiez nemas pochyb o kvalite o luxuse ani imidzi ( vsetko bude top ) ale bohuzial dizajn a akesi to terenne meno a caro aj tradicia skutocneho terenaku tomu chyba
      • 11 Reagovat !

        foto pallas

        pallas 16.10.  13:02

        « Re: Re: Subjektivní názor

        lenže - Bentley vôbec nezaujímaa, čo si ty myslíš. Ty tú Bentaygu kupovať nebudeš.
  • 23 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 16.10.  11:18

    Jedno je jasný

    Když si přečtete starší redakční test Kodiaqu (vlastně jen extatické chrčení ejakulujících redaktorů) dostanete dojem, že tady něco není v pořádku...
    Bentayga?
    Kodiaq?
    nebo autoři?
    • 20 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 16.10.  11:21

      « Re: Jedno je jasný

      problem ? Bentayga iba skritizovali... to je cely problem, s Kodiakom a kritikou je to asi horsie :-)
      • 10 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 16.10.  11:23

        « Re: Re: Jedno je jasný

        Však to myslím. :-)
        • 20 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 16.10.  11:27

          « Re: Re: Re: Jedno je jasný

          ochvilu pride Karol... ci Karoq ? podla jazdnych dojmov je vydareny aspon s 1.5tsi tak to bude chvaly ;-)
    • 50 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.10.  11:31

      « Re: Jedno je jasný

      Ale tak nejak se divas na kodiaq za 700k a jinak na Bentley za 7000k. V tom nevidim problem. Tam kde kodiaq si meritelne (v dB) muze doprat vetsi bouchnuti, vic aerohluku, vic hluku z podbehu a furt to muze vyjit klidne na 5***** protoze bude treba nejlepsi z konkurence, tam klidne bentayga muze odejit s 3*** bo ve svem reviru proste nesplni co by vedle konkurentu a vzhledem k cene melo.

      Ikdyz obecne vzato souhlasim, ze zdejsi autori a jejich vztah ke skodovkam obecne je, no, rekneme nadstandartni. Pecunia non olet ;-)
      • 13 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 16.10.  11:35

        « Re: Re: Jedno je jasný

        tak celkovo, Kodiaq keby kritizujes za dizajn, kvalitu interieru... ako prakticka odnoz Wagenu ma aj vo svojej cene tieto uskalia /viem, ze dizajn sa nehodnoti moc, ale Kodiaq je vazne obluda, krabica a to dost nevkusna pre mna/ v porovnani s koreou je asi aj exterier aj interier pozadu...
    • 11 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 16.10.  12:03

      « Re: Jedno je jasný

      V pořádku poslední dobou nejsi akorát ty...
      • 11 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 16.10.  12:54

        « Re: Re: Jedno je jasný

        Něco k bentayze nebo článku?
        Asi ne co...
        Hezký den-
    • 30 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 16.10.  12:56

      « Re: Jedno je jasný

      Tak pokud kladeš stejné nároky na auto za mega a za sedm, pak, a to není dojem, s tebou není něco v pořádku. Zkus Květy.cz, tam se s tímhle moudrým mudrováním snad chytneš.
    • 01 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.10.  14:06

      « Re: Jedno je jasný

      To "srovnání" myslíš vážně...?
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.10.  17:11

      « Re: Jedno je jasný

      Já si vyvozuju, že Bentayga. To, co se dá přehlídnout u "levnýho" Kodiaqa by asi mělo vadit těm, co vysolí takovej ranec za Bentley. Když jsem otevřel test - koukám - jen 4 hvězdy?! Když jsem ho dočetl, tak se divím - za co plný 4 hvězdy? Když tomu bouchá podvozek, cuká převodovka a nemá to interiér na požadované a očekávané úrovni. Zbývá mi jen špičkový motor.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 16.10.  17:36

        « Re: Re: Jedno je jasný

        Já vyvozuju že obráceně. Bentayga = se dá klidně trochu zkritizovat. Jednak za ty peníze poprávu a druhak = její kupec nečte ACZ
        Zato kupec Kodaqa.. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 16.10.  17:41

          « Re: Re: Re: Jedno je jasný

          Asi jsem úplně nepochopil, co je na tom obráceně?
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 16.10.  17:43

            « Re: Re: Re: Re: Jedno je jasný

            SORRY = stejně. Taky mi vychází že horší je Bentayga :-)

            Důvody viz.. ;-)

            Doplnim: S Bentaygou to může bejt jako s Continental GT. Když přehlídnu základ kterej sem napsal v prvnim příspěvku diskuze a s kterym toho asi moc nenadělaj = určitě se snažili ale holt velká váha vysoký těžiště, prostě SUV = je možnej scénář jako s CGT. První generace na prd, facelift kterýmu se řiká 2. generace = takovej jako měla bejt 1. už dost dobrý a hotový plně dotažený auto je až 3. generace
  • 70 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 16.10.  11:20

    ...

    Přestože je Mulsanne ještě mnohem dražší (v základu stojí bezmála osm milionů korun, zatímco Bentayga začíná na 5,5 milionu), my bychom neváhali ani minutu a raději ušetřili na něj. Nestojí ani dvojnásobek...
    Protože přesně takhle se Bentleye a Rollsy kupují. Šetříš, šetříš a pak si dojdeš k dealerovi. Najednou mi ty srovnávačky bez přihlédnutí k ceně začínají dávat smysl. :no:
  • 22 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 16.10.  11:21

    jazda

    mam moznost pomerne casto v tom sediet a aj ho riadit (uz som to spominal - kamaratka ho ma, je to casto vidiet v centre)
    nemam dojem nejakeho malo prijemneho spolocnika na cestovanie, bol som s tym aj dlhsiu jazdu ( Milano, Tatry,...) - samozrejme vychadzam z danej koncepcie. Tento rok som sa nechal ukecat na par mesiacov na Q7 a to je pomerne blizky pribuzny pre Bentaygu a ani nevidim velky dovod, preco by ( napriklad diesel ) rovnake verzie mali odlisny pocit z pohody a z rychleho presuvania sa Europe.
    Tvarove sa mi na fotkach nepacil, ale teraz uz ho v celku mam rad, je to podobne ako s minule testovanym Bentley....
    ( a vam pride Velar ako velke auto? :-! )
    • 11 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 16.10.  14:12

      « Re: jazda

      tak drncá alebo nedrncá ? ovsem ak si jazdil s W12
      • 12 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 16.10.  15:45

        « Re: Re: jazda

        nie, je to diesel a ten fakt nedrca :-!
        je to mozno o nieco menej sport nastavenie
        • 10 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 17.10.  10:22

          « Re: Re: Re: jazda

          tak asi w12 je trochu utiahnutejsia >:D
  • 11 Reagovat !

    foto UncleHell

    UncleHell 16.10.  12:06

    Hele ...

    ... a není to vlastně německá drncačka?! Vždyť to vlastní WV/Audi ...?
  • 20 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 16.10.  12:08

    bože můj

    to je tak blbý, až je to komický ... >:D >:D :no:
  • 40 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 16.10.  12:36

    v těch testech, aby se prase vyznalo

    V nějakém jiném testu psali, že Bentayga je doslova hyperpohodlná, tady ovšem drncá.

    Sneseme-li se o 10 levelů níže, tak Karoq jinými testy hodnocený jako překvapivě nekomfortní, je tedy hodnocen jako pomalu nejpohodlnější SUV na světě...

    Co tak srovnání Karoq/Bentayga? Nebylo by? >:D >:D >:D
    • 40 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 16.10.  13:04

      « Re: v těch testech, aby se prase vyznalo

      Karoq vyhrá. S litrom stojí 13x menej, žere 3 x menej a má väčší kufor. Výsledok bude síce tesný, ale Karoq to nejako dá, vo vyššie uvedených disciplínach rozdrví celú lux kategóriu... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.10.  04:35

      « Re: v těch testech, aby se prase vyznalo

      Kde o Karotce psali, že není komfortní? Zatím jsem to nikde nečetl.
      • 00 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 18.10.  11:39

        « Re: Re: v těch testech, aby se prase vyznalo

        Psali to na novinkách. Jasně, že to je poněkud bizarní zdroj informací, ale uvážíme-li, že tady jsme vlastně v Blesku, tak proč ne...
  • 31 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 16.10.  13:11

    Prístrojovka

    Táto veta ma rozosmiala:
    "Ideální je i zachování analogových budíků (pouze doplněných o digitální displej palubního počítače), které vypadají mnohem lépe než laciný digitální přístrojový štít v Mercedesu třídy S."

    Takže " laciný digitální přístrojový štít" ? To by ho mali montovať aj do Citiga, nie?
    • 43 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 16.10.  14:13

      « Re: Prístrojovka

      V Mercedesu S ten displej opravdu působí hodně lacině.
      • 21 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 16.10.  16:15

        « Re: Re: Prístrojovka

        pytal som sa, ze ci vy Velar povazujete za velke auto?
        neviem, ci poznate ten Velar, je to take nove auto - lebo som videl zrovnavacku s X4 bavorakom.....

        citujem:
        ....protože i jiná SUV (třeba jinak velký Range Rover Velar) najednou proti tomuto obrovi vypadají malinkaté.
      • 21 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 16.10.  16:23

        « Re: Re: Prístrojovka

        BMW X4 vs. Range Rover Velar

        The technical comparison between Range Rover Velar vs. BMW X4
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 17.10.  07:12

        « Re: Re: Prístrojovka

        Hmmm, nejsem zrovna mercedesák, ale tohle si zapamatuju. A připomenu...je to pěkný nesmysl.

        Předpokládám, že myslíš grafiku, ne display jako takový, takže navíc vyjadřování jak testérka Květů. Nicméně další z perel redakce. ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 16.10.  14:32

      « Prístrojovka

      Tak ony ty displeje skutečně budou levnější (na výrobu), než dobře provedený panel s tlačítky.
      • 01 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 16.10.  14:45

        « Re: Prístrojovka

        Všiml sis, že se mluví o přístrojovém štítu, tedy o něčem, kde tlačítka vůbec nejsou?
        • 10 Reagovat !

          foto Odan

          Odan 16.10.  15:01

          « Re: Re: Prístrojovka

          Všiml - platí to i pro displej vs panel s rafičkama.
          • 01 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 16.10.  18:45

            « Re: Re: Re: Prístrojovka

            No panejo, to je přesmyčka hodná našich vrcholových politiků...
  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 16.10.  13:13

    Podvozek

    Třeba Bentley po této kritice přetáhne někoho od Škody aby je naučil dělat pohodlné podvozky alá Kodiak a Karoq.
    • 22 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 16.10.  13:42

      « Interier

      Akurat poznamka ... Autor uvadza ze to ma drahsie budiky ako lacny digi tablet u S classe...mna by zaujimalo ktore auta maju teda drahe digitalne displeje...Su to napr. Samsung tablety u BMW 7 , alebo nej ine touch screen zamastene displeje po gothajskej salame.Vsetky auta dnes pouzivaju lacne tablety , drahe tu uz bolo...
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaX

    JirkaX 16.10.  18:09

    motor do W

    Co to je "motor do W"? Něco jsem zaspal?
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 16.10.  18:17

      « motor do W

      To byla dlouhý zdřímnutí ;-)

      Před 100 lety to s konstrukcí W zkoušeli v Anglii pro letadla, od roku 2011 ho VWAudi používá místo V12 = je blbější = nejsou to holt dva R6 na společný klikový hřídeli, takže trochu chybí ten Woow efekt pro kterej V12 chceš ale zase je skladnější a počet válců a objem to holt má = prostě dva VW VR6 = W12 :-)
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 16.10.  18:46

        « Re: motor do W

        Myslím, že dost o autech vím, ale tohle mi nějak uniklo. V je mi jasné, ale W mne zarazilo. Ok, dík.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.10.  18:50

          « Re: Re: motor do W

          Sorry ne 2011 ale myslim že už 2003 = ale to je fuk :-)

          W je trochu divná konstrukce = udělaná mj proto aby se V12 vešlo do Bentley Continental GT
      • 00 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 16.10.  19:07

        « motor do W

        Já teda myslím, že W12 má, nebo aspoň míval jednu klikovou hřídel také. Ale dost složitou. Rozvody byly vysloveně jednoduchý..
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 16.10.  19:17

          « motor do W

          Já má ale krátkou [odkaz] jak je vidět na obrázku = to dělá základ chodu. Prostě V12 je V12. W je zajímavá náhražky, ale..
    • 10 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 16.10.  19:10

      « Re: motor do W

      Běžný V12 motor jsou, respektive původně byly, dva řadové šestiválce sevřené v úhlu 60 (běžný motor) stupňů. Blok u MB i BMW býval opravdu sešroubovaný ze dvou polovin. U limuzín se oproti sporťákům liší pořadí zapalování valců.
      Motor W12 je trochu paskvil, respektive vznikl z důvodu nutnosti uložení na a před přední nápravou, takže byly požadovány malé rozměry, respektive malá délka. Kupodivu tím v první celohliníkové variantě vznikl motor i dost lehký. Tuším, že měl 230 nebo tak nějak kg. Další výhodou je modulárnost, která umožňuje výrobu motorů VR6, (tedy polovina w12), W8 (to bývalo v Passatu B5) a pak W16 v Bugatti. Existovala i VR5. Nevýhodou je jiný zvuk, klasická v12 zní prostě úplně jinak.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 16.10.  19:18

        « Re: Re: motor do W

        VR6 s uříznutým válcem na VR5 radši nezmiňovat. W8 snad radši taky ne :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 16.10.  19:58

          « Re: Re: Re: motor do W

          Z celé VR "rodiny" bych zkusil pouze "čínskou" VR6 2,5TSI s 500Nm a 300hp třeba v Golfu. ..
          3,6 v 300hp verzi v CC měla hezkej zvuk, sup už byl nějakej horší. Mělo to v supu snad nějak obraný sání a svody.
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 17.10.  12:30

            « Re: Re: Re: Re: motor do W


            VR6 2,5TSI..?
            • 00 Reagovat !

              foto kesumb

              kesumb 18.10.  10:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor do W

              Tady se o tom taktně mlčí, ale jmenuje se to VW Teramont 530 V6 4WD a motor se do Číny vozí z EU.
              [odkaz]

              Objem 2,5 je kvůli místní dani, psalo se hlavně o 3,0 VR6 s cca 350HP s jedním turbem až po okrajovém biturbu s 500hp.
  • 00 Reagovat !

    foto Brumbal

    Brumbal 17.10.  06:07

    Obluda na B

    Tahle obluda je na silnici k neprehlednuti, stejne to bude s Rollsem Cullinan. Je to az opuletne bizarni vedle praktictejsiho M-B GL nebo Range Roveru. Zase britska aristokracie do lehkeho terenu je prijatelnejsi jak chystane supersportovni Coupe SUV od Lamba a Ferrari, ktere jsou uplnej nesmysl kdyz uz jsme u tech SUV k nicemu. Aspon ze Mclaren a Aston Martin zustanou normalni, nebo to bude jen otazka casu kdy je taky vic ovladne marketing nebo koncern nad zachovanim sve image vyrobce ciste sportovnich vozu?
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 17.10.  07:11

      « Re: Obluda na B

      AM své SUV chystá.
      • 00 Reagovat !

        foto Brumbal

        Brumbal 17.10.  09:47

        « Re: Re: Obluda na B

        Tak to je skoda, radsi meli vyrobit nastupce Rapide s DB11.
  • 00 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 17.10.  18:54

    SQ7 JASNÁ VOLBA

    stejné auto s v podstatě stejně výkoným motorem a navíc Diesel a SUV to šlo vždy do hromady, lepší spotřeba větší kufr, komfort stejný a SQ7 e finále vypadá líp

    neodpustím Bentely , že nedotáhla do konce ten dokonalý koncept : [odkaz] do konce je to ostuda i kdyby to mělo stát o pár mega navíc, to je fuk, bylo by to Bentley, namísto toho udělaly přikrášlenou Q7 a to je ostuda :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…