Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 10:59
Fakt jste nečekal že Mercedes S Klasse a BMW 7 budou výrazně pohodlnější? Maj přece od fyziky výrazně líp rozdaný karty = než těžký vysoký SUV :-|
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 11:11
Oberklasse neni o mnoho lehci (s V12 bude rozdil kolik, 200-300kg? Tedy 10% hmotnosti?), a i ty dalsi "od fyziky výrazně líp rozdaný karty" by me zajimali. Naopak, prave SUV ma teoretickou vyhodu na sve strane jak v mnozstvi gumy (128mm na R21 u Bentley vs. jen 98mm na R20 u 7er), tak v delce zdvihu tlumicu. Oboje ma SUV k dispozici vic a ma (resp. melo by) to pretavit v lepsi komfort. Pokud se tak nedeje, je to fail.
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 11:21
mne sa tiež zdá, že porovnanie s limuzínami kríva. Problém by bol až pri porovnaní s roverom alebo Q7. Benka má vyššiu hmotnosť aj vyššiu výšku podvozku aj celej kasne ako limky, to sú silné dôvody na tvršie nastavenie.
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 12:03
No ale aby se auto v zatáčkách nenaklánělo (z důvodu vyššího těžiště je k tomu mnohem náchylnější, než nižší limuzíny), nesmí být podvozek (byť různě adaptivní) nastaven příliš poddajně, navíc podvozkové díly jsou masivnější, tudíž podvozek tlumí víc neodpružených hmot, než u těch "subtilnějších" limuzín. Že je s-kláda pohodlnější než tady to, mně právě vůbec nepřekvapuje. Spíš mě u testu "kouďáka" překvapilo tvrzení, že je pohodlnější než "sup" :-O
Avatar - Hammunasakra
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 12:24
:yes: :-)
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 15:07
Přesně tak. A špičkové sedany mají stejnou techniku, stejné materiály. Proti nim si SUV nemůžou vyskakovat. Limuzíny nejsou supersporty na šlupkách. Komfort na asfaltu, to je jejich sport.
Fakt ne?
| 17. 10. 2017 07:15
Sakra neměl podle mě na mysli jen pouhou váhu, ale také vliv těžiště. Pro potlačení náklonů musí fungovat i podvozek jinak.

Že se to dá udělat i na velkých kolech skvěle, dokazuje jeho britský konkurent.
Avatar - Hammunasakra
Fakt ne?
| 17. 10. 2017 08:53
Sakra máš pravdu :-)

Viz muj palec :yes: pargimu = 16.10. 12:03 tohle vlákno

47 let praxe výroby RR je prostě 47 let praxe = možná viz já 16:10 17:43 vlákno Jedno je jasný
Avatar - lamal
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 11:16
asi ide hlavne o to, ako jazdi darca organov Q7 ... pripadne RangeRovery... tie nedrncaju
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 11:47
ale slovník sa volí podľa modelu. Ak autor hovorí, že drncá, tak asi v súvislosti s očakávaním bentley perinky, to nemusí znamenať, že drncá ako alebo viac ako rover, to by som sa divil.
Avatar - lamal
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 13:07
z clanku som pochopil, ze ak drnca vyrazne viacej ako S alebo BMW7 tak drnca aj viac ako RangeRover alebo Q7 ...
Avatar - _Karel_
Fakt ne?
| 16. 10. 2017 17:01
Edit.
Avatar - MarTin1
Bentley
| 16. 10. 2017 11:06
je navoněná bída.... dejte mi miliardu mínusů apod ale v mých očích to tak vnímám a tohle "přečalouněné Audi Q7" to jen potvrzuje.... takovej ranec za auto jízdně horší než Range Rover.... ( a tam si můžu vzít ještě Long verzi) no nerozmýšlel bych se dlouho.....

Doufám, že Rolls mu ukáže jak se dělají lux. SUV.
Avatar - fostek
Bentley
| 16. 10. 2017 11:15
A je to tady zae.
Každej den
"Nerozmejšlel BYCH se dlouho"Tak nerozmejšlej a mazej pro Range....
protože pak ti výhodnějc a za dejme tomu třetinu až polovinu ceny Rabge může připadat výhodnej Kodiaq....
BYCH kupoval je problém dvšech internetovejch diskusí
Já bych kupoval raději Chiron než Cententario, ale nekafram vo tom, neb nejsem cílová skupina.
Avatar - lamal
Bentley
| 16. 10. 2017 11:19
mne sa to tiez nelubi... tiez nie som cielovka, no ak to auto nefunguje a drnca to je podla mna jeden z naj nedostatkov takehoto auta... potom fakt uver tomu, ze to nie je len prezlecena drncajuca Q7 navzdory motoru a interieru... s grafikou displ. z Audi... co by ta vlastne tak strasne malo odkazat na historiu tejto znacky okrem tych viditelnych veci ? 8-s
Avatar - fostek
Bentley
| 16. 10. 2017 11:21
No nic. Já BYCH ho taky nekoupil :-) :-) :-)
Vyvářej jen prachy.
Q7 Bentayga (a někde mezi Cayenne a pod Touareg)
R8 Huracén...
V těchto případech platíš jen za značku.
Ale když to funguje...
Avatar - lamal
Bentley
| 16. 10. 2017 11:25
presne... na druhej strane chapem, ze su zakaznici, kt chcu SUV od Bennyho tak si ho idu kupit a Audi nikto neriesi uz z principu... nikto z cielovej asi nepojde studovat cenniky Q7 a jazdit na predvadzacky, lebo by si toto fakt nekupil keby sa povozi s nejakou Q7 v top motorizacii... teda audi nema na 12valec biturbo to je fakt, ale podvozok...
Avatar - maxi!
Bentley
| 16. 10. 2017 11:38
je to predsa tak prirodzene - ved ked niekto chce Q7, tak mu budeme zbytocne tlacit Tuareg s tym, ze je to lacnejsie a podobne auto..... :-!
Ludia co si Beytangu objednaju ( nie kupuju!) >:D uz casto nejaky ten Range ci Cayenne maju v garazi a maju ine predstavi o svete ako ja ( no predstavy, skor ine peniaze,no....)
Ale logicky - kto sa tesil na nove BMW 5, tak mu nebudem ponukat najlepsi cesky kombik, ze ma velky kufor a je lacnejsi.... :-!
Avatar - fostek
Bentley
| 16. 10. 2017 11:42
:yes:
Avatar - Dinar
Bentley
| 16. 10. 2017 12:59
Ano, ale dá se to napsat i jednodušeji a jednoznačněji, velký Range za půlku je lepší auto než Bentayga. ;-)
Avatar - lamal
Bentley
| 16. 10. 2017 13:06
da sa suhlasit, ale az tak logicky to pri tych BMW VS WV/Skoda byt nemusi ako medzi Bentley VS Audi...
Avatar - MarTin1
Bentley
| 16. 10. 2017 11:36
Hele zase to tak s tim BYCHařením nepřeháněj.... za 1. si můžu psát co chci a vyjadřuju vlastní názor a jak si TY můžeš dovolit mi tady říkat jestli mám nárok tady říkat jestli jo a nebo jestli ne a za 2. TŘEBA ta cílová skupina jsem.... TŘEBA místo svejch 2 aut a jedný motorky jsem si tu Bentaygu ( třeba předváděčku >:D )mohl koupit.... takže přestaň tady někomu něco zakazovat laskavě :no: :no:
Avatar - fostek
Bentley
| 16. 10. 2017 12:52
Nejsi. Kdybys byl, tak bys to takhle nenapsal.
Alke chápu,. jak to myslíš a nemyslel jsem to ve zlým, prostě ty lidi, co si tohle kupujou (oligarchové., šejci) myslej jinak. Rozhodně ne tak, že si to koupěj místo dvou lacinejch aut a motorky. Nejsi cílová skupina.
Bentley
| 16. 10. 2017 15:31
Já bych si nedovolil na internetových diskuzích určovat, kdo je a kdo není cílkovka čekoholiv. Nevím, zda jste sociolog a nebo jen kecálista (spíš to druhé), ale honit si ego nad internetovou diskuzí a vnucovat lidem, zda jsou dobrá kasta na to hodnotit nějaký produkt, který si sice pravděpodobně nekoupí (stejně jako Vy), je prostě mimo.

To je jako kdyby Vás tady lidi peskovali, proč máte napsané jako auto snů Diablo, které si nikdy nekoupíte - jste vlastně vhodný, aby jste si to vůbec mohl přát a snít o tom? Protože tohle je Vaše logika zde. Takže začněte u sebe, napište si do auta snů Octavii a nebo Superba (ať Vám přeju) a i pak bych na Vašem místě zvážil, zda budu někomu říkat, co smí hodnotit a co ne. Tahle doba tu už byla a zdá se, že díky lidem, jako jste Vy, byste ji rád zdě opět měl.
Avatar - white label
Bentley
| 16. 10. 2017 15:47
Poslední větou si to zabil, celý příspěvek kážeš vodu a v závěru si dáš sám půllitr vína.
Na tvůj závěr se perfektně hodí tvé:
"Já bych si nedovolil na internetových diskuzích určovat, kdo je (a) kdo.... Nevím, zda jste sociolog a nebo jen kecálista (spíš to druhé), ale honit si ego nad internetovou diskuzí a vnucovat lidem, zda jsou dobrá kasta..."
Bentley
| 16. 10. 2017 22:03
Však psáno s nadhledem a v nadsázce, což si o tom, na co reaguji, jistý nejsem :-! :-!
Avatar - white label
Bentley
| 17. 10. 2017 00:06
fostek to psal s patřičným nadhledem (a mimochodem taky s omluvou předem), což si o tvé reakci na to naopak jistě nemyslím... :-!
Bentley
| 23. 10. 2017 08:36
Fostek má pravdu v tom, že nejsi cílová skupina, ta opravdu neuvažuje tak, že "kdybych prodal všechno co mám v garáži, tak na to auto dosáhnu". Nebo kdybych se přestěhoval z domu do levnějšího bytu, tak mi na něj zůstane. Cílová skupina bez mrknutí oka akceptuje, že to auto za pět let ztratí na ceně pět miliónů. Cílová skupina neřeší, že to nejezdí až tak skvěle, ale že je to prostě Bentley. V jedné americké detektivce jezdil vrah v Bentley GT a jedna svědkyně vypověděla, že je to prostě "načančané Audi".
Znám člověka, co si kupé koupil a taky asi nebyl cílová osoba, protože se mu nechtělo platit výpalné v podobě servisu po 7000 km za 8000 EUR a jezdil s ním jen o víkendu:)
Avatar - Ozzman
Bentley
| 16. 10. 2017 11:44
Tady nejde o "Bych", protože pochybuji, že je tady někdo v cílovce toho monstra (a jestli ano, tak má snad vkus), ale když už mam tolik peněz, to se to opravdu někomu líbí?
Avatar - 3_diamanty
Bentley
| 16. 10. 2017 11:46
mne sa viac paci Range Rover.. ale podla mna aj Q7 je krajsia ako tato bentayga... ktora ma podobne ako cayenne s dizajnom SUV tiez kusok "problem"

ale napriklad levante vyzera fajn ( jedno modre som u nas uz parkrat videl ) .. pritom maserati ma v tradicii tiez sportove geny ako porsche... a napriek tomu to SUVecko vizualne proste umi
Bentley
| 16. 10. 2017 20:09
Já bych řekl, že tady se nejedná o krásu. Stejně jako v případě Cayenne byla stylistickým fundamentem příslušnost k značce. Z pohledu musí být hned jasné, že je to Bentley. A to poslání pan stylista, si myslím, splnil. :-!
Avatar - white label
Bentley
| 17. 10. 2017 00:16
Ano, dá se to tak napsat...a jako vždy, i tohle šlo udělat jinak (lépe/ještě hůř)....
Bentley
| 16. 10. 2017 20:28
Vkus si za penize nekoupis, takze proc by se to nekomu bohatemu nemohlo libit?
Avatar - white label
Bentley
| 17. 10. 2017 00:13
Jasně, třeba letos v září v Itálii byli s námi na hotelu nějací Vídeňáci a přijeli ve dvou autech, Huracan a Bentayga.
Bentley
| 17. 10. 2017 08:54
Doufám, že hotel měl portýra, co jim ty auta odvezl od recepce na parkoviště nebo do garáže. (A samozřejmě také bellboye, který jim vyložil zavazadla a odvezl je na pokoj). V PUPPu ve Varech je to standard. ;-)
Avatar - Riceeater
Bentley
| 16. 10. 2017 11:50
Mám pocit, že nikdo z cílové skupiny tohoto odporného kusu plechu by tady neztrácel čas kafráním s plebsem...

A BYCH do diskuse zcela jistě patří...
Avatar - 3_diamanty
Bentley
| 16. 10. 2017 11:55
na tej uvodnej foto v teste ta predna maska a celkovo naraznik vyzera ako z roku 2002... akoze celkovo vizualne za tie prachy je to na rok 2017 uz kusok slabe ... Range Rover je fakt inde ( a to zrejme nielen viazou ) a pritom stoji polovicu.. pride mi ze Bentayga je len ucelovo spravene pompezne megaSUV ... ale inak celkovo za tie prachy nezmyselne a hodne "slabe" auto ... Range Rover je tu nadalej po kazdej stranke skutocnym kralom SUV :yes:

som zvedavy co predvedie nove velke SUV od Rollsa ... ale mam kusok obavy ze aj tam to bude kusok hokus pokus dizajn .. tu ma v tomto Range proste velku tradicionalnu a historicku "SUV vyhodu" ...
fotka kufru
| 16. 10. 2017 11:08
nějak ji nevidím
fotka kufru
| 16. 10. 2017 11:11
Parafrazujem niekdajsi slogan rollsu - koho zaujima velkost kufru, ten si tuto obludu nemoze dovolit.
fotka kufru
| 16. 10. 2017 11:20
čteš, co nepíšu ... zajímá mě zpracování
Avatar - fostek
fotka kufru
| 16. 10. 2017 11:22
To máš šumák. 100% Půjde připlatit za kufr v Alcantaře nebo kůži.
fotka kufru
| 16. 10. 2017 11:26
v kůži? nikdy jsem nic takového neviděl, ale možný je všechno,
když může být v kufru u jiné značky fošna
Avatar - fostek
fotka kufru
| 16. 10. 2017 11:43
Tomu věř.
V Alcantaře mi kufr nabízeli i u Audiny-
fotka kufru
| 16. 10. 2017 15:08
Myslím, že Mercedes měl možnost příplatku za dřevo a kůži v kufru.
Avatar - maxi!
fotka kufru
| 16. 10. 2017 15:51
ano, v CLS som mal drevene oblozenie v kufri
kupoval som to ako predvadzacku - sam by som to neobjednal, ale bolo to velmi efektne :-!
Inu, nová doba
| 16. 10. 2017 11:13
Možná je to jenom pocit, ale dříve byly jednotlivé značky čitelnější a držely se toho, co je charakterizovalo. Volkswagen byl pro das Volk, Bentley pro sportovní aristokracii a kdo chtěl mimo silnice (včetně britské královny), ten si pořídil Landrover. Dneska se značky snaží kvůli prodejům vyplnit všechny kategorie a podkategorie a hlavně se všichni převlékají za SUV. Inženýři dokáží hodně, marketéři ještě víc, ale výsledek je nakonec dost rozpačitý.
Subjektivní názor
| 16. 10. 2017 11:17
Toto naprosto zbytečné a opulentní SUV je opravdu velmi ošklivé v exterieru i v interieru. Přeju mu velmi brzký konec.

Radši bych koupil sesterské Audi Q7/SQ7 za mnohem nižší cenu.
Avatar - fostek
Subjektivní názor
| 16. 10. 2017 11:19
Další BY si koupil.
NEJSI CÍLOVÁ SKUPINA!!!! Neřeš to.
Buďme rádi, že předraženéá Bentayga má své kupce. Platí to vývoj a snižuje ceny jinejch sesterskejch aut.
Avatar - wakantanka
Subjektivní názor
| 16. 10. 2017 13:04
No v tomto s tebou nesúhlasím, skôr to vidím naopak. Sesterské autá zaplatia väčšinu hlavných komponentov a na tomto sa hlavne ryžuje. >:D
Avatar - fostek
Subjektivní názor
| 16. 10. 2017 13:30
OK, asi taky dobrej úhel pohledu. Beru
Avatar - 3_diamanty
Subjektivní názor
| 16. 10. 2017 11:24
mne sa daleko viac paci klasicky Range Rover... ktory je podla mna nadalej skutocnym kralom medzi velkymi kuxusnymi SUV a ziadna maloseriova podivna pompezna bentayga na tom nic nezmeni ;-)

bentayga mi svojim sposobom propomina cayenne... kde tiez nemas pochyb o kvalite o luxuse ani imidzi ( vsetko bude top ) ale bohuzial dizajn a akesi to terenne meno a caro aj tradicia skutocneho terenaku tomu chyba
Subjektivní názor
| 16. 10. 2017 13:02
lenže - Bentley vôbec nezaujímaa, čo si ty myslíš. Ty tú Bentaygu kupovať nebudeš.
Avatar - fostek
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 11:18
Když si přečtete starší redakční test Kodiaqu (vlastně jen extatické chrčení ejakulujících redaktorů) dostanete dojem, že tady něco není v pořádku...
Bentayga?
Kodiaq?
nebo autoři?
Avatar - lamal
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 11:21
problem ? Bentayga iba skritizovali... to je cely problem, s Kodiakom a kritikou je to asi horsie :-)
Avatar - fostek
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 11:23
Však to myslím. :-)
Avatar - lamal
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 11:27
ochvilu pride Karol... ci Karoq ? podla jazdnych dojmov je vydareny aspon s 1.5tsi tak to bude chvaly ;-)
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 11:31
Ale tak nejak se divas na kodiaq za 700k a jinak na Bentley za 7000k. V tom nevidim problem. Tam kde kodiaq si meritelne (v dB) muze doprat vetsi bouchnuti, vic aerohluku, vic hluku z podbehu a furt to muze vyjit klidne na 5*** protoze bude treba nejlepsi z konkurence, tam klidne bentayga muze odejit s 3* bo ve svem reviru proste nesplni co by vedle konkurentu a vzhledem k cene melo.

Ikdyz obecne vzato souhlasim, ze zdejsi autori a jejich vztah ke skodovkam obecne je, no, rekneme nadstandartni. Pecunia non olet ;-)
Avatar - lamal
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 11:35
tak celkovo, Kodiaq keby kritizujes za dizajn, kvalitu interieru... ako prakticka odnoz Wagenu ma aj vo svojej cene tieto uskalia /viem, ze dizajn sa nehodnoti moc, ale Kodiaq je vazne obluda, krabica a to dost nevkusna pre mna/ v porovnani s koreou je asi aj exterier aj interier pozadu...
Avatar - Blue Sun
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 12:03
V pořádku poslední dobou nejsi akorát ty...
Avatar - fostek
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 12:54
Něco k bentayze nebo článku?
Asi ne co...
Hezký den-
Avatar - Blue Sun
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 13:02
Děkuji za velmi jasný důkaz.
Avatar - Dinar
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 12:56
Tak pokud kladeš stejné nároky na auto za mega a za sedm, pak, a to není dojem, s tebou není něco v pořádku. Zkus Květy.cz, tam se s tímhle moudrým mudrováním snad chytneš.
Avatar - white label
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 14:06
To "srovnání" myslíš vážně...?
Avatar - _Karel_
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 17:11
Já si vyvozuju, že Bentayga. To, co se dá přehlídnout u "levnýho" Kodiaqa by asi mělo vadit těm, co vysolí takovej ranec za Bentley. Když jsem otevřel test - koukám - jen 4 hvězdy?! Když jsem ho dočetl, tak se divím - za co plný 4 hvězdy? Když tomu bouchá podvozek, cuká převodovka a nemá to interiér na požadované a očekávané úrovni. Zbývá mi jen špičkový motor.
Avatar - Hammunasakra
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 17:36
Já vyvozuju že obráceně. Bentayga = se dá klidně trochu zkritizovat. Jednak za ty peníze poprávu a druhak = její kupec nečte ACZ
Zato kupec Kodaqa.. ;-)
Avatar - _Karel_
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 17:41
Asi jsem úplně nepochopil, co je na tom obráceně?
Avatar - Hammunasakra
Jedno je jasný
| 16. 10. 2017 17:43
SORRY = stejně. Taky mi vychází že horší je Bentayga :-)

Důvody viz.. ;-)

Doplnim: S Bentaygou to může bejt jako s Continental GT. Když přehlídnu základ kterej sem napsal v prvnim příspěvku diskuze a s kterym toho asi moc nenadělaj = určitě se snažili ale holt velká váha vysoký těžiště, prostě SUV = je možnej scénář jako s CGT. První generace na prd, facelift kterýmu se řiká 2. generace = takovej jako měla bejt 1. už dost dobrý a hotový plně dotažený auto je až 3. generace
...
| 16. 10. 2017 11:20
Přestože je Mulsanne ještě mnohem dražší (v základu stojí bezmála osm milionů korun, zatímco Bentayga začíná na 5,5 milionu), my bychom neváhali ani minutu a raději ušetřili na něj. Nestojí ani dvojnásobek...
Protože přesně takhle se Bentleye a Rollsy kupují. Šetříš, šetříš a pak si dojdeš k dealerovi. Najednou mi ty srovnávačky bez přihlédnutí k ceně začínají dávat smysl. :no:
Avatar - fostek
...
| 16. 10. 2017 11:24
MY BYCHOM
>:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
...
| 16. 10. 2017 17:13
>:D :yes:
...
| 17. 10. 2017 12:25
>:D :yes:
Avatar - maxi!
jazda
| 16. 10. 2017 11:21
mam moznost pomerne casto v tom sediet a aj ho riadit (uz som to spominal - kamaratka ho ma, je to casto vidiet v centre)
nemam dojem nejakeho malo prijemneho spolocnika na cestovanie, bol som s tym aj dlhsiu jazdu ( Milano, Tatry,...) - samozrejme vychadzam z danej koncepcie. Tento rok som sa nechal ukecat na par mesiacov na Q7 a to je pomerne blizky pribuzny pre Bentaygu a ani nevidim velky dovod, preco by ( napriklad diesel ) rovnake verzie mali odlisny pocit z pohody a z rychleho presuvania sa Europe.
Tvarove sa mi na fotkach nepacil, ale teraz uz ho v celku mam rad, je to podobne ako s minule testovanym Bentley....
( a vam pride Velar ako velke auto? :-! )
Avatar - lamal
jazda
| 16. 10. 2017 14:12
tak drncá alebo nedrncá ? ovsem ak si jazdil s W12
Avatar - maxi!
jazda
| 16. 10. 2017 15:45
nie, je to diesel a ten fakt nedrca :-!
je to mozno o nieco menej sport nastavenie
Avatar - lamal
jazda
| 17. 10. 2017 10:22
tak asi w12 je trochu utiahnutejsia >:D
Hele ...
| 16. 10. 2017 12:06
... a není to vlastně německá drncačka?! Vždyť to vlastní WV/Audi ...?
bože můj
| 16. 10. 2017 12:08
to je tak blbý, až je to komický ... >:D >:D :no:
Avatar - Barry Lyndon
v těch testech, aby se prase vyznalo
| 16. 10. 2017 12:36
V nějakém jiném testu psali, že Bentayga je doslova hyperpohodlná, tady ovšem drncá.

Sneseme-li se o 10 levelů níže, tak Karoq jinými testy hodnocený jako překvapivě nekomfortní, je tedy hodnocen jako pomalu nejpohodlnější SUV na světě...

Co tak srovnání Karoq/Bentayga? Nebylo by? >:D >:D >:D
v těch testech, aby se prase vyznalo
| 16. 10. 2017 13:04
Karoq vyhrá. S litrom stojí 13x menej, žere 3 x menej a má väčší kufor. Výsledok bude síce tesný, ale Karoq to nejako dá, vo vyššie uvedených disciplínach rozdrví celú lux kategóriu... >:D
v těch testech, aby se prase vyznalo
| 17. 10. 2017 04:35
Kde o Karotce psali, že není komfortní? Zatím jsem to nikde nečetl.
Avatar - Barry Lyndon
v těch testech, aby se prase vyznalo
| 18. 10. 2017 11:39
Psali to na novinkách. Jasně, že to je poněkud bizarní zdroj informací, ale uvážíme-li, že tady jsme vlastně v Blesku, tak proč ne...
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 13:11
Táto veta ma rozosmiala:
"Ideální je i zachování analogových budíků (pouze doplněných o digitální displej palubního počítače), které vypadají mnohem lépe než laciný digitální přístrojový štít v Mercedesu třídy S."

Takže " laciný digitální přístrojový štít" ? To by ho mali montovať aj do Citiga, nie?
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 14:13
V Mercedesu S ten displej opravdu působí hodně lacině.
Avatar - maxi!
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 16:15
pytal som sa, ze ci vy Velar povazujete za velke auto?
neviem, ci poznate ten Velar, je to take nove auto - lebo som videl zrovnavacku s X4 bavorakom.....

citujem:
....protože i jiná SUV (třeba jinak velký Range Rover Velar) najednou proti tomuto obrovi vypadají malinkaté.
Avatar - maxi!
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 16:23
BMW X4 vs. Range Rover Velar

The technical comparison between Range Rover Velar vs. BMW X4
Prístrojovka
| 17. 10. 2017 07:12
Hmmm, nejsem zrovna mercedesák, ale tohle si zapamatuju. A připomenu...je to pěkný nesmysl.

Předpokládám, že myslíš grafiku, ne display jako takový, takže navíc vyjadřování jak testérka Květů. Nicméně další z perel redakce. ;-)
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 14:32
Tak ony ty displeje skutečně budou levnější (na výrobu), než dobře provedený panel s tlačítky.
Avatar - Blue Sun
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 14:45
Všiml sis, že se mluví o přístrojovém štítu, tedy o něčem, kde tlačítka vůbec nejsou?
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 15:01
Všiml - platí to i pro displej vs panel s rafičkama.
Avatar - Blue Sun
Prístrojovka
| 16. 10. 2017 18:45
No panejo, to je přesmyčka hodná našich vrcholových politiků...
Avatar - Verny_2013
Podvozek
| 16. 10. 2017 13:13
Třeba Bentley po této kritice přetáhne někoho od Škody aby je naučil dělat pohodlné podvozky alá Kodiak a Karoq.
Interier
| 16. 10. 2017 13:42
Akurat poznamka ... Autor uvadza ze to ma drahsie budiky ako lacny digi tablet u S classe...mna by zaujimalo ktore auta maju teda drahe digitalne displeje...Su to napr. Samsung tablety u BMW 7 , alebo nej ine touch screen zamastene displeje po gothajskej salame.Vsetky auta dnes pouzivaju lacne tablety , drahe tu uz bolo...
motor do W
| 16. 10. 2017 18:09
Co to je "motor do W"? Něco jsem zaspal?
Avatar - Hammunasakra
motor do W
| 16. 10. 2017 18:17
To byla dlouhý zdřímnutí ;-)

Před 100 lety to s konstrukcí W zkoušeli v Anglii pro letadla, od roku 2011 ho VWAudi používá místo V12 = je blbější = nejsou to holt dva R6 na společný klikový hřídeli, takže trochu chybí ten Woow efekt pro kterej V12 chceš ale zase je skladnější a počet válců a objem to holt má = prostě dva VW VR6 = W12 :-)
motor do W
| 16. 10. 2017 18:46
Myslím, že dost o autech vím, ale tohle mi nějak uniklo. V je mi jasné, ale W mne zarazilo. Ok, dík.
Avatar - Hammunasakra
motor do W
| 16. 10. 2017 18:50
Sorry ne 2011 ale myslim že už 2003 = ale to je fuk :-)

W je trochu divná konstrukce = udělaná mj proto aby se V12 vešlo do Bentley Continental GT
motor do W
| 16. 10. 2017 19:07
Já teda myslím, že W12 má, nebo aspoň míval jednu klikovou hřídel také. Ale dost složitou. Rozvody byly vysloveně jednoduchý..
Avatar - Hammunasakra
motor do W
| 16. 10. 2017 19:17
Já má ale krátkou [odkaz] jak je vidět na obrázku = to dělá základ chodu. Prostě V12 je V12. W je zajímavá náhražky, ale..
motor do W
| 16. 10. 2017 19:58
Souhlas
motor do W
| 16. 10. 2017 19:10
Běžný V12 motor jsou, respektive původně byly, dva řadové šestiválce sevřené v úhlu 60 (běžný motor) stupňů. Blok u MB i BMW býval opravdu sešroubovaný ze dvou polovin. U limuzín se oproti sporťákům liší pořadí zapalování valců.
Motor W12 je trochu paskvil, respektive vznikl z důvodu nutnosti uložení na a před přední nápravou, takže byly požadovány malé rozměry, respektive malá délka. Kupodivu tím v první celohliníkové variantě vznikl motor i dost lehký. Tuším, že měl 230 nebo tak nějak kg. Další výhodou je modulárnost, která umožňuje výrobu motorů VR6, (tedy polovina w12), W8 (to bývalo v Passatu B5) a pak W16 v Bugatti. Existovala i VR5. Nevýhodou je jiný zvuk, klasická v12 zní prostě úplně jinak.
Avatar - Hammunasakra
motor do W
| 16. 10. 2017 19:18
VR6 s uříznutým válcem na VR5 radši nezmiňovat. W8 snad radši taky ne :-)
motor do W
| 16. 10. 2017 19:58
Z celé VR "rodiny" bych zkusil pouze "čínskou" VR6 2,5TSI s 500Nm a 300hp třeba v Golfu. ..
3,6 v 300hp verzi v CC měla hezkej zvuk, sup už byl nějakej horší. Mělo to v supu snad nějak obraný sání a svody.
motor do W
| 17. 10. 2017 12:30
VR6 2,5TSI..?
motor do W
| 18. 10. 2017 10:50
Tady se o tom taktně mlčí, ale jmenuje se to VW Teramont 530 V6 4WD a motor se do Číny vozí z EU.
[odkaz]

Objem 2,5 je kvůli místní dani, psalo se hlavně o 3,0 VR6 s cca 350HP s jedním turbem až po okrajovém biturbu s 500hp.
Avatar - Brumbal
Obluda na B
| 17. 10. 2017 06:07
Tahle obluda je na silnici k neprehlednuti, stejne to bude s Rollsem Cullinan. Je to az opuletne bizarni vedle praktictejsiho M-B GL nebo Range Roveru. Zase britska aristokracie do lehkeho terenu je prijatelnejsi jak chystane supersportovni Coupe SUV od Lamba a Ferrari, ktere jsou uplnej nesmysl kdyz uz jsme u tech SUV k nicemu. Aspon ze Mclaren a Aston Martin zustanou normalni, nebo to bude jen otazka casu kdy je taky vic ovladne marketing nebo koncern nad zachovanim sve image vyrobce ciste sportovnich vozu?
Obluda na B
| 17. 10. 2017 07:11
AM své SUV chystá.
Avatar - Brumbal
Obluda na B
| 17. 10. 2017 09:47
Tak to je skoda, radsi meli vyrobit nastupce Rapide s DB11.
Avatar - flyboyeda
SQ7 JASNÁ VOLBA
| 17. 10. 2017 18:54
stejné auto s v podstatě stejně výkoným motorem a navíc Diesel a SUV to šlo vždy do hromady, lepší spotřeba větší kufr, komfort stejný a SQ7 e finále vypadá líp

neodpustím Bentely , že nedotáhla do konce ten dokonalý koncept : [odkaz] do konce je to ostuda i kdyby to mělo stát o pár mega navíc, to je fuk, bylo by to Bentley, namísto toho udělaly přikrášlenou Q7 a to je ostuda :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku