To už spíš narazíte v brdských lesích na puntíkovaného jednorožce než v automobilové branži na dvanáctiválec. Navíc dvakrát přeplňovaný. Potřebujeme BMW M760Li xDrive?
.... mně nepřijde u takového auta jako dobrá trefa. Na můj vkus jich tam bylo až moc, zrovna jako až příliš jízlivých poznámek. Vůbec nejsem proti kritice, aby to nebylo špatně chápáno, ale k tomuto autu někdy až rádoby veselé vyjadřování, jakoby dvacetiletého floutka, mi jaksi nesedí.
Asi nějak vůbec nechápu. Ještě možná krátkou verzi, ale todle mi přijde jako kára pro CEO velký firmy, kterýmu řídí někdo jinej a on maká. No a na co je potom to M? Proč proboha cokoli sportovního (včetně zvuku), pominu-li stovku pod 4s? Domů si to mladej bohatej floutek nekoupí si myslim, páč by si připadal s tou dlouhou verzí jako taxikář. Pro toho bude nová osmička..
Jako nepochybuju o tom, že BMW ví, co dělá, ale já tomu prostě vůbec nerozumim.
Ještě za ty prachy:)
To mozno ano, ale aj tak si sadne dozadu a po narocnom dni mu tak o chvilku pojde na nervy. Priklanam sa k nazoru, ze v takomto aute ma panovat ticho, max.hudba z nejakej super zostavy.
Myslim ze kupec si to auto kupi proste preto lebo je to top verzia tohto modelu..... ps : poznam ceov firiem ktori po narocnom dni sadnu do quattroporte a presne ten zvuk im spravi radost >:D >:D >:D
Aha.
A seděj vzadu na masážní sedačce za 150 a maj nohy hore?
Mícháš to.
Možná se shodnem, že by se to mohlo nechat nějak nastavit?
Pokud bych si ale měl vybrat, vyberu si v tomle autě vzadu na tom lehátku s nohama nahoře a Chopinem v reprákách na 500km se šoférem... ticho.
Pretoze chce proste to najlepsie a je mu jedno ze ma predlzenu verziu, hoci sa vozi vpredu. Co je na tom? chcem V12 a maju iba dlhu verziu...hmm tak to si kupim V8?
Niekto potrebuje auto ako statut, alebo mu to robi dobre :-)
Nic jim přeci nebránilo udělat "sportovnější" verzi od té krátké. To BMW se rozhodlo pro dlouhou. Pochopitelně, že takhle si krátkou těžko koupíš (i když by ji určitě zvládli postavit, jen to zaplatit). Tak si holt koupíš dlouhou. Asi jako když si koupím sedan, protože odpovídající kupé není.
Pointou je, že do uřvaného chuligána (QP) přeci nebudeš dozadu strkat kanape se stolečky, ledničku na víno atp. O to tu jde. Prodloužené verze by měly být na vození se vzadu. Jediným důvodem k jejich koupi by mělo být větší pohodlí vzadu. Že si ji koupíš, když tě do ní dotlačí produktovou politikou, na tom těžko něco změní.
So zvukom mas pravdu. Mam sice iba nieco cez 180koni ale ked po praci nastartujem a vyfuk mi pekne zabrumla zozadu, tak mam hned radost po tazkom dni. A to som mlady cucak s malym autom. :-)
Kritizovat 12 valec za 5 melionov ceskych dukatov to by mi uhoreli prsty na klavesnici...Aj ked ja by som bral za tie dukaty ine auto, toto je velka trieda a popravde v 12 valcovom osobaku som nikdy nemal tu cest sa previest a tak to uz aj asi ostane a rozpravky je konec...Inak :yes:
To samý udělal kdysi ňákej Honza Koubek v Meziplynu. Pak kolem novinářskejch bavoráků musel hodně dlouho chodit velkým vobloukem.
Trvalo velmi dlouho, nevím přesně, ale myslím, že určitě víc než rok, než mu je zase začali půjčovat. >:D:-! Teď už je opatrnější. ;-)
Kdo chce kam, pomozme mu tam..... >:-[] , nebo tak dlouho se chodí se džbánem..... >:-[] , kdyby poplival nějakou upocenou jedničku nebo dvojku, ale sedmu V12 vlajku nejvlajkovatější ?
Na jednu stranu ano, ale je otázka, kdo posoudí, jde-li o objektivní kritiku nebo o záměrné "poškozování obchodních zájmů" nebo jak to tenkrát vysvětlovali. Oni mají klíče od aut.
Určitě na to mají právo, ale na mě to působí hodně špatně. Tedy v případě Koubka.
Pak si musím říkat, jestli i ostatní novináři píší o jejich autech raději neobjektivně pod tíhou možného postihu.
To jsme se dostali daleko a zadělali na složitou diskuzi.
Kde je hranice etiky, novinářské objektivity, tlaků výrobců, inzerentů, sponzorů a já nevím čeho všeho.
Je jen divné, že klidně poplivou sedmu V12 a článek tématicky nehorázně a nevhodně postaví na bezduchých pipinách a co ACZ na světě stojí k jisté jiné nejmenované značce si to nikdy nikdo nedovolí. ;-\
Kámošovýho šéfa do p***le poslat můžeš, svýho už daleko hůř. ;-)
Nemyslel jsem Koubka, to vím že šlo o X4, myslel jsem, že zde plivli na sedmu. Asi jsem to blbě napsal. Mělo tam být ...kdyby zde poplivali nějakou upocenou....aby to bylo jasné. Oddělit odstavcem nestačilo, teď to vidím taky. ;-\
Plivli...jen tohle auto není pro kolotočáře a těžko za jeho volantem hledat sotva odrostlého teenagera, co si honí triko před děvčaty (nebo každý pětadvacátý před chlapci).
Takže bych to bral jen jako snahu o odlehčení.
Je pravda, že u některých automobilů vychází testy pozitivněji i když jde o průměr a negativa se stávají nakonec plusy, u většiny jiných je tomu kolikrát naopak. ;-)
...neznamená to, že není hvězdná. V posledních generacích se opět německá D3 vrací jednotlivě tam, kde se nejvíce proslavila. I díky tomu chceš, aby tvůj V12 od BMW uměl dát najevo, jaká jaderná bomba se krývá pod kapotou, nebo naopak aby eSko konejšilo za všech okolností.
M760 jsem jel pár chvilek loni. Ani na ten moment na mě nepůsobilo nepohodlněji než naftová S-Klasse, přesto decentně a dráždivě ostře i jemně. A zvuk? Ten patří ke klenotům tohoto modelu, žádné hraní si na... (sakra, na co si hrát víc než na dvanáctihrnek?!), ale poctivá, plná a přesto dostatečně utlumená symfonie neomezené škály nádherných tónů podávaných nejlepší filharmonií.