Diskuse

BMW X4 xDrive30d vs. Range Rover Velar D240 – Nekonkurující si konkurenti

27.10.2017

Range Rover Velar je jedním z nejkrásnějších SUV současnosti. Jak si poradí s BMW X4, mazákem a jedním ze zakladatelů čím dál oblíbenějšího segmentu SUV-kupé?

 

  • 74 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 27.10.2017  08:22

    Velar

    je krasavec, ale v tomto srovnání by neměl vyhrát už kvůli jednomu zásadnímu faktu, čtyřválcem bojuje proti šestiválci. Z mého pohledu jednoznačně prohraný boj, pravdou je, že lidem je dnes jedno, co mají pod kapotou, milovníkům aut by nemělo.
    • 42 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 27.10.2017  08:50

      « Re: Velar

      Moje řeč. A nebo to také může být opravdu špatná vizitka pro BMW, když je mu tak dobře schopen konkurovat Rover ve čtyřválci. To že BMW šetří kde může je krásně vidět na F30.
      • 12 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 27.10.2017  10:58

        « Re: Velar

        Běžnému uživateli to možná vadit nebude, ale takto motorizovaná, jsou ta auta nebe a dudy, ten šestiválec bmw je proti čtyřválci jagu prostě jiná liga, logicky, dodávám.

        Pokud jde o F30, o šetření se toho napsalo spoustu, ale pokud bys chtěl tvrdit, že bmw nějak šetřilo na powertrainu, pak nevěřím, žes nějakou šestiválcovou F30 jel, protože jak 330d, tak 335d nebo 340i jsou v tomto ohledu naprostá špička třídy.
        • 12 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 27.10.2017  11:31

          « Re: Re: Velar

          Máš pravdu, bmw není moc v oblasti mého zájmu, pravidelně jezdím v F30 v tříhrnku turbo /nejsem vlastník/, motor mi až tak nevadí, interiér co do kvality jo.
          • 13 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 27.10.2017  12:13

            « Re: Re: Velar

            Nějaká 318 v základu, předpokládám. Doporučuju zkusit třeba základní céčko nebo XE, nářky tě přejdou, aby vnitřek premie dostál svému označení, potřebuje výbavu, jinak je dojem z kvality vzhledem k očekávání horší než u mainstreamu. Říkám jen to, že to není problém pouze bmw.
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.10.2017  10:15

      « Re: Velar

      Souhlas, Velar potřebuje šestihrnek, jakkoliv je biturbo mnohem jemnější než základní Ingenium, nesáhne si na V6.
      Ten je doladěný do téměř dokonalosti, převodovka se s ním vyložené harmonicky mazlí.

  • 71 Reagovat !

    foto Disponent

    Disponent 27.10.2017  08:24

    Interiéry BMW

    ..."Interiéry vozů BMW mám rád, jsou léty prověřené..." píše autor.

    Dle mého názoru interiéry všech BMW jsou, jinými slovy, zastaralé, tj. nezajímavé a nepřináši dlouhá léta nic působivého. Je to tak strašné, že to přímo koresponduje s ubohou antikorózní úpravou karoserií při výrobě vozů. Zlatý VW. Podívejte se na rozdíl přístrojových panelů a stavů karoserií napč. v roce 2005. Pochopíte, že BMW by měly stát mnohem méně peněz, když si ho pořídíte. Však ale nestojí, neboť je to stejné jako v politice. Za výsledek může lidská hloupost.
    • 51 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 27.10.2017  08:33

      « Re: Interiéry BMW

      Máš pravdu, měl jsem pětku předminulou a interiér katastrofa, tak renault 90tých let. Myslím, že nejlépe má zmáknuté interiéry Audi (z D3), prostě přehledné a dobře ovladatelné, uvidím, co přinese nová generace, modlím se, ať to není samý display jako v A8/A7..
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 27.10.2017  08:41

        « Re: Re: Interiéry BMW

        tak ak si mal e60/61 tak to bola interierovo asi najslabšia 5er hlavne pred FL.
        ja sa občas zveziem v známeho A6, je to pekné ale ten systém MMI mne nejak nesedí + nejaké tlačítka.
        • 01 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 27.10.2017  08:50

          « Re: Re: Re: Interiéry BMW

          Mne právě ano, ruku na středové opěrce a poslepu dělám pomalu vše..
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 27.10.2017  08:54

            « Re: Re: Re: Re: Interiéry BMW

            kolečko je ok,ale myslel som systém v menu.
            štartovacie tlačidlo a pod. ,každemu ale samozrejme vyhovuje niečo iné,príp sa dá na nejaké veci aj zvyknúť.
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 27.10.2017  15:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Interiéry BMW

              Souhlas, tlačítka v Audi u řadičky jsou blbý, bez kouknutí je ovládat nejde. Mizerný systém.
          • 11 Reagovat !

            foto maxi-

            maxi! 27.10.2017  08:55

            « Re: Re: Re: Re: Interiéry BMW

            ja som sa uz tu par krat vyjadril k interieru BMW a k lacnym plastovym rieseniam prepinacov a vyduchov.... :-!
    • 25 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 27.10.2017  08:34

      « Re: Interiéry BMW

      Neviem, či má zmysel na tento tvoj výplod vôbec reagovať. Podľa tej tvojej logiky, by ale nemal nikto kupovať ani samotný VW. V pomere value for money je lešpia Škodovka. Technika, kvalita či výbava porovnateľná a cenovo väčšinou lepšia.
      • 21 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 28.10.2017  15:54

        « Re: Re: Interiéry BMW

        Nevysvetlis. Sedel som v passate v zakladnej vybave na ocelovych diskoch. Som cumel, ze ci je niekto svojpravny, ked to vobec takto objednal.
        Tiez novy superb v zaklade je tragedia. Pokial auto kupovat v zaklade, tak to dokazem pochopit u nizkej triedy, kde zakaznik potrebuje fakt setrit kde sa len da. Ale kupit si strednu triedu v socka edition je pre mna zahadou. Nerozumiem ake dovody na to mozu byt. A este horsie je to samozrejme u "premioviek" ako uz niekto hore spominal.
        • 10 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 29.10.2017  16:00

          « Re: Re: Re: Interiéry BMW

          Myslíš, že na Alu diskoch ten passat jazdí lepšie? ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 29.10.2017  19:42

            « Re: Re: Re: Re: Interiéry BMW

            Rozhodne lepsie vyzera, pointa bola, kupit passata resp superba v holobyte - neviem si predstavit rozumny argument preco kupit strednu triedu v zaklade, ked mozem ziskat ovela viac s autom ktore patri do triedy nizsej.. Tie plechace boli len ceresnicka na torte a kazilo to uz aj tak zly dojem.
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.10.2017  10:10

      « Re: Interiéry BMW

      Na takovýto PR výron prodejce škodovek snad ani nemá smysl reagovat. Nevíš, neznáš, ale meleš ;-)

      Enjoy Neználku :-!
    • 42 Reagovat !

      foto Aoyagi

      Aoyagi 27.10.2017  11:20

      « Re: Interiéry BMW

      Sorry jako, ale zrovna VW má ty jenobyčejnější a nejkonzervatinější, tedy i nejnudnější interiéry na trhu.
  • 00 Reagovat !

    foto Brumbal

    Brumbal 27.10.2017  08:43

    Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

    Jen skoda ze nebylo ve srovnani 6. valcove motory. Takovy Velar D300 vs. X4 xDrive35d by bylo zajimavejsi srovnani. Stejne tak by se dal pro porovnani s Velarem pouzit Porsche Macan, oba modely Velar a Macan jsou vetsi trhak jak X4.
    • 20 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 27.10.2017  08:52

      « Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

      Co do prostoru a užitelnosti spíš Macan vs. BMW X4.
      • 10 Reagovat !

        foto Brumbal

        Brumbal 27.10.2017  09:48

        « Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

        To ano v neprakticnosti jsou si vic jako SUV "coupe" podobne X4 a Macan.
    • 11 Reagovat !

      foto Korendir

      Korendir 27.10.2017  09:19

      « Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

      Redakce si na to odpověděla už v nadpisu. Nejsou to konkurenti. Velar je o třídu výš, tak jako RR Sport vs. X5/X6.
      Rozdíl v interiéru (fanoušsci BMW snad odpustí) bych nazval propastným. Velar designově velmi povedený, čistý, elegantní, navíc "hračičkové" si užijí spoustu objevování.
      Ohledně těch motorů, jsem spokojený s řadou, kterou nyní RR ve Velaru nabízí. Mají je dát i do větších modelů RR a Sport. Už teď se dá koupit Sport ve čtyřválci. Pokud dají stejné motory tak navíc bude k dispozici u Sportu benzín šestiválec, který mi opravdu úplně scházel.
      • 30 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 27.10.2017  11:02

        « Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

        Range Rover Sport je přímým konkurentem X5, není nic, co by ho stavělo o třídu výš, tam má LR Range Rovera, Mercedes GLSko, BMW teprve přijde s X7.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 27.10.2017  11:12

          « Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

          Přesná! :yes: ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Korendir

          Korendir 27.10.2017  11:23

          « Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

          Cena, více jak 200.000 rozdíl za základ. GLS je spíše konkurent Sportu a ne LR RR. S cenovkou začínající nad 2 700.000 je velký RR o hóóódně výš než GLS.
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 27.10.2017  11:28

            « Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

            Na cenu se nekoukej, auta se prodávají za tolik, kolik dají kupci. RRS je přímým konkurentem X5 a RR pak GLS.

            Mimochodem, RR je o tolik dražší než GLS o kolik je lepším autem. GLS je stejně jako předchůdci v rámci konkurence vždy na tom konci s kratším lanem.
            • 11 Reagovat !

              foto Korendir

              Korendir 27.10.2017  11:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

              Musím se koukat. Nemohu si pomoct, ale rozdíl nějakých 800.000,- už je fakt markantní rozdíl. To prostě už není stejný segment vozů. Už i těch 200.000-250.000 dělá rozdíl mezi kategoriemi.
              To je jako říct, že BMW 3er je konkurent Superbu.
              Je to stejný jako Velar vs. X4 (nejsou konkurence).
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 27.10.2017  12:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

                Ta auta jsou jednoduše velikostně, technicky i motoricky konkurenty, cenu má LR/RR vyšší.
            • 01 Reagovat !

              foto Korendir

              Korendir 27.10.2017  11:36

              « Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

              Musím se koukat. Nemohu si pomoct, ale rozdíl nějakých 800.000,- už je fakt markantní rozdíl. To prostě už není stejný segment vozů. Už i těch 200.000-250.000 dělá rozdíl mezi kategoriemi.
              To je jako říct, že BMW 3er je konkurent Superbu.
              Je to stejný jako Velar vs. X4 (nejsou konkurence).
              • 11 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 27.10.2017  12:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

                Range jsou v základu vybavenější než D3, tam připlácíš za všechno, stejně vybavená X5 a RRS stojí podobné peníze. Každopádně jestli jedno stojí 2,5 a druhé 2,6 neřeší jejich třídní zařazení, jsi absolutně mimo, trochu mám obavu, že tu debatuju s nějakým adolescentem, co ještě auto nekupoval.
                • 11 Reagovat !

                  foto Korendir

                  Korendir 27.10.2017  12:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

                  Můžeš být klidný, adolescent nejsem a auta už jsem kupoval. Diskuze slouží k tomu, aby člověk vyjádřil svůj názor. Nemusíš psát, že jsem mimo.
                  Cenový rozdíl mezi RRS a X5 je nějakých 227.000,-. To ho za mě staví na vyšší pozici. RR vs GLS je více jak 800.000,-
                  Tak například v Autosalonu na Primě, stavěli Velara proti X6, světe div se, kvůli ceně.
                  Technické a rozměrové zařazení nemusí být hlavní ukazatel segmentu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 27.10.2017  13:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

                    227k czk je sice slusny rozdiel, ale zase si uvedom, ze si v cenovej hladine +- 2M. Takze je to pod 10% ceny a to je podstatny udaj.
                    Okrem toho porovnavanie "ceny od" je uplne irelevantne pri autach v tejto cenovej kategorii, ak uz tak ma zmysel porovnat podobne vybavene modely.

                    Kazdopadne cena neurcuje triedu auta iba ovplyvnuje samozrejme nakup, kedze kazdy ma obmedzeny rozpocet.

                    PS. V cenovej hladine Octavie je bezne ze jeden model ma zakladnu cenu vyssiu o 50k ako iny a nikto ich neradi do roznych tried. A to tam 50k predstavuje vyrazne viac ako 10% z ceny >:D
                  • 31 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 27.10.2017  14:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

                    Autosalon na Primě? To snad ani nemá smysl řešit. Taková banda nýmandů a hlupáků jako tam se skládá asi špatně ;-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto maxi-

                      maxi! 27.10.2017  15:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

                      :yes: :yes: :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 27.10.2017  11:13

        « Re: Velar je soucasny kral stylu mezi SUV

        Ještě k interierům, srovnává se tu interier novinky s interierem šest let starým, tedy ano, velar vypadá čistěji moderněji. Na druhou stranu, je to první range, který má použitelný infotainment, tady je bmw o světelné roky vepředu, na novinku mu stačí, co mělo před šesti lety, a z osobní zkušenosti můžu odpovědně říct, že infotainment, který RR nabízel ještě v letošních modelech, byla ostuda.
  • 40 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 27.10.2017  08:52

    redakcia?

    Tak to je ten obrovsky Velar, co ste minule spominali v teste Beytanga!? A teraz ho zrovnavate s malym bavorakom ( X4 aka X3 )
    :-!
    • 00 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 27.10.2017  08:54

      « Re: redakcia?

      Spíš redakce srovnává co jim pujčí. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 27.10.2017  09:00

    Velar

    je to fajn dizajnovka, velmi som sa na neho tesil,kupili sme si aj s kolegom, ale uz som ho dal do inzercie.
    :-!
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 27.10.2017  09:08

      « Re: Velar

      kúpiť nové auto a hneď ho predávať ? Čo potom sklamalo ?
      • 10 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 27.10.2017  09:17

        « Re: Re: Velar

        ale bol som zase raz nadrzany a nedockavy, klasika u mna...
        a po prvom malom probleme panika ( mame nejake este dva RR a aj tam sme mali dost problemov a uz som si to x-rat povedal, ze nikdy viac od nich nic nekupime, tak znova som v tom! :-! )
        • 00 Reagovat !

          foto Korendir

          Korendir 27.10.2017  09:21

          « Re: Re: Re: Velar

          Můžu se zeptat jaké modely? Zajímá mě Sport, nebo velký RR. Jaké problémy? Děkuju
          • 10 Reagovat !

            foto maxi-

            maxi! 27.10.2017  09:46

            « Re: Re: Re: Re: Velar

            tie nase spominane dva su RR Sport, ( 2016 ) a uz oba nechali kolegov v problemoch. Doslova nechali! Raz na letnej dovolenke, ( Taliansko) a potom aj vlani v zime este len cestou na hory. A zial nie raz... ale to je dlhsie rozpravanie. Ale obaja si auto nechali, jeden pre zenu s detmi.
            Ale aj tu v Prahe ma kamoska velky RR a tiez pomerne casto blbne elektrika.
            Velar je ale krasne vozitko, ze ked by sa nepredal, tak budem dufat, ze neprinesie problemy, uvidime.... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Korendir

              Korendir 27.10.2017  09:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velar

              Děkuju. Ptám se, protože otec přemýšlí o Sportu, nebo "velkým". Kamarád má Sport, ale rok 2012 tuším. Už měl také pár problémů. Nešlo mu z nějakého důvodu občas startovat.
              Další má RR Autobiography V8 (2015), zatím prý bez problému.
              Myslím, že nejlepší bude si počkat na facelift Sportu. "Velký" už ho má.
              Velar je krásný, ale ti větší bratři mají takový svůj charakter :-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 27.10.2017  10:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar

                Oba po FL nebudou špatná volba, ale plnotučný je ještě o dost dražší. Prostorově jsou na tom podobně, RRS je agilnější a umí jezdit jen o málo méně komfortněji.
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 27.10.2017  11:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velar

                Sport 2012 je ještě ta přebouchaná diskoška, hrozné auto, pojízdná stodola, aktuální Sport je zcela jiná dimenze.
                Facelift sporta už je. [odkaz]
            • 30 Reagovat !

              foto happy-driver

              happy_driver 28.10.2017  15:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velar

              Typická kvalita RR. Auto, ktorá ťa v dnešnej dobe nechá na ceste - v tejto cenovej triede! - treba okamžite buď vrátiť, alebo predať. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 27.10.2017  09:28

          « Re: Re: Re: Velar

          Klasika, hlavně Range-Rovery jsou tak uživatelsky zajímavá auta, že jim majitel ledasco odpustí. :-)
  • 32 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 27.10.2017  09:33

    Nějak nerozumím známkování,

    rozdíl v naměřené dynamice je propastný (6,1 vs 8,7) a autor testu to "vyřeší" udělením známky 8 a 6. Proboha kolik by si autor představoval aby dal 190 kW motoru ve skoro dvoutunové krabici devítku nebo desítku? A nepřipadá mu, že na udávaný výkon 177 kW Velaru je dynamika naopak doslova žalostná a tudíž rozdíl v podobě dvou bodů je evidentní výsměch? Takže jak špatný by musel být aby mu dal autor 4 body? Nemluvě o hladkosti a nenucenosti podání výkonu u šestiválce, což není zohledněno vůbec nikde.
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.10.2017  10:20

      « Re: Nějak nerozumím známkování,

      Známkování je zmatečné. Stejně tak není v komfortu odpružení X4 za 6 a Velar za 8. Ten rozdíl je obrovský, díky perfektně naladěnému pérování pak má smysl přepnout na Sport, který auto zpevní, dovolí vyšší rychlosti v nájezdech a lépe pracuje s distribucí přenosu výkonu na zadní kola.
      • 11 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 27.10.2017  10:27

        « Re: Re: Nějak nerozumím známkování,

        ja uz to bodovanie ani neskusam pochopit.
        beriem tieto testy skor ako zabavu a nejake to info o verziach, ktore nepoznam
        :-!
  • 02 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 27.10.2017  11:17

    Hm.

    "12,3palcový digitální přístrojový štít s přehlednou grafikou a snadným ovládáním"

    Dotykové ovládání v autě =/= snadné ovládání

    Vždy mě pobaví tvrzení o tichosti a kultivovanosti rakovinometů. Že zrychlení přes 6 sekund je "neskutečně rychlé" je taky vtipné.

    No, už aby móda těchto """"SUV"""" (čili crossoverů) skončila.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.10.2017  11:27

      « Re: Hm.

      Třílitr se zrychlením na 100 za 6 je snad pomalý?

      Btw není touchscreen jako touchscreen ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Aoyagi

        Aoyagi 27.10.2017  11:48

        « Re: Re: Hm.

        "Třílitr se zrychlením na 100 za 6 je snad pomalý?"

        Ne, není pomalý. To z něj ale nedělá "neskutečně rychlý". 6-7 na do 100 je tak akorát.

        "Btw není touchscreen jako touchscreen "

        Pravda, tenhle nemá ani haptickou odezvu. Ale jinak ano, je touchscreen jako touchscreen. Ani v autech jako Cadillac, které mají "vodící lišty" aby se to lépe ovládávalo, to je objektivně horší, než kdyby tam místo toho nesmyslu dali normální tlačítka.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 27.10.2017  12:13

          « Re: Re: Re: Hm.

          Cadillac má jeden z nejhorších ovládání touchscreenu, která jsem kdy zažil a může mít haptickou odezvu jakou chce.
          • 00 Reagovat !

            foto Aoyagi

            Aoyagi 27.10.2017  12:40

            « Re: Re: Re: Re: Hm.

            Nejde mi o samotnou obrazovku, ta mě, jako řidiče nemá co zajímat. Každopádně jestli je to nejhorší nevím, seděl jsem teď v Praze v CT6, ale nenechali mě nastartovat >:D
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 27.10.2017  12:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm.

              Asi tam byl čtyřválec >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Aoyagi

                Aoyagi 27.10.2017  12:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm.

                No na zadku to mělo vyraženo vrcholné 3.0TT, tak snad ne. Ale bylo to uvnitř haly :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 27.10.2017  11:49

    známky sem známky tam

    super krostest, dobrý nápad, niekdy treba rozseknúť, ktorú kasňu vziať, až potom porovnávačka konkurencie. Známky sú vedľajšie, info tam je. Mňa na nových roveroch negatívne zaujalo riešenie typografie vzadu. Vymazlený dizajn a potom taká túzingová preplácačka, mega rangerover nápis, model, logo a naposledy keď tam capol nejaký umelec modrožltú cd samolepku, tak vyzeral jak amatérsky obrandovaný predajca dlažby.
  • 11 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 27.10.2017  11:50

    (Ne)konkurenti

    První problém je cena, ten kdo si půjde koupit X4 nebude uvažovat o 20% dražším Velaru. Kdo je zvyklý na pohodlí RRV, nebude chtít X4 a tak by se dalo pokračovat dál. Navíc jde v případě vrtule o končící model, kde ve finále cena s R6 bude ve slušné výbavě reálně na základní ceně Velaru se 180HP R4.
    • 20 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 27.10.2017  12:50

      « Re: (Ne)konkurenti

      dá sa takto meditovať, ale mňa zaujalo, že v X4 nemal 190 vzadu nad hlavou problém, to je silný argument, k tomu 6valec a zrazu by som si mohol povedať, že radšej osvedčená a lacnejšia X4 ako dizajnová novinka, ale drahšia s otáznou spoľahlivosťou (viď maxi). A kolotoč jede.
      • 11 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 27.10.2017  12:53

        « Re: Re: (Ne)konkurenti

        Už jsem to tu někde psal, pár majitelů RR/RRS tu je (poslední generace) a co já vím, tak na úrovni konkurence. Sám jsem na začátku roku řešil RRS taky, ale cenová nabídka BMW byla o tolik lepší, že jsem šel k vrtuli. Nebýt tam takový rozdíl, tak jsem neměl žádný problém s RRS.
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 27.10.2017  13:50

    otázka do pranice

    raději r4 benzín nebo v6 nafta (oboje kolem 180kW:)
    • 10 Reagovat !

      foto Redmex

      Redmex 27.10.2017  15:38

      « Re: otázka do pranice

      pre tazke SUV? Nie je sa o com rozhodovat.
      Vacsi objem vyhrava, takze 6 valec bez debaty. Ak je to nafta o to lepsie bude bojovat hmotnostou a celnym odporom na dialnici bez masivneho narastu spotreby.

      Dilema by to mohla byt ak by islo o biturbo R4 naftu vs. v6 benzin :-)
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 27.10.2017  16:08

        « Re: Re: otázka do pranice

        hezky jsi odpověděl:) biturbo r4 nafta vs v6 benzin, pokud nejsi masochista a nemiluješ naftu a nenajedeš ročně 50 tis, uděláš si radost benzinem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 27.10.2017  16:01

    škoda

    Škoda že v testu nebyl Karoq. Tihle dva konkurenti by to měli ještě náročnější.
  • 11 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 27.10.2017  16:01

    Dobrý test!

    Hezky se to čte, Honzo.

    Velar je fakt nádhera, zcela souhlasím, že nejhezčí SUV. Móc by se mi za pár let (až bude stát polovinu) líbil, ale mám z toho pocit finanční sebevraždy. Kua, 250tis. za dva světlomety?! Je mi jasný, že RR není auto pro chudý, ale 10% pořizovací ceny nového auta za světlomety, to je děs.
    • 00 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 27.10.2017  18:07

      « Re: Dobrý test!

      To neni tak zly, prvni matrixy na A7/A8 byly za 180 tisic ... nevim teda za kolik ted ... :-)
  • 02 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 27.10.2017  19:38

    Velar kráska?

    Jak pro koho. Pro mě normální jezevčíkovatý pohřebák... :-! Nekomentuju interiér...nezájem. Jo a ta cena? Za ussrranný čtyřhrnek? To si dělaj kozy?
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.10.2017  11:46

      « Re: Velar kráska?

      Když se oprostím od své nelásky k SUV... tohle je paráda:
      [odkaz]

      Jako by to bylo minimálně o generaci novější než všechno ostatní co na cestách jezdí.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 28.10.2017  13:09

        « Re: Re: Velar kráska?

        Co to je? Evoque nebo Discovery sport u mě OK. Škoda, že u nich nenabízí šestiválce.... ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 28.10.2017  15:39

          « Re: Re: Re: Velar kráska?

          No, v Disco Sportu mi benzínovej čtyřválec přišel úplně v pohodě...

          :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 28.10.2017  16:15

            « Re: Re: Re: Re: Velar kráska?

            OK. Jak dlouho si jezdil s šestiválci?
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 28.10.2017  23:49

          « Re: Re: Re: Velar kráska?

          Pro mě je Velar designově lepší než Evoque i Disco Sport. Chápal bych výtky na "jezevčíka" u normálního Discovery, ale Velar mi přijde proporčně ok.
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 29.10.2017  09:54

            « Re: Re: Re: Re: Velar kráska?

            No nezlob se, ale když řidič sedí někde za středem rozvoru a třetina kabiny je za osou zadního kola, tak by to bylo proporčně ok u nějakého dragsteru, ale ne u SUV. Podívej se prosím znovu a pozorně. Jo, kdyby byl zadní převys o cca půl metru kratší, to by byla jiná káva. Nemohu to jinak popsat než že je zkrátka "arse heavy".......sorry......

            [odkaz] ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto white-label

              white label 29.10.2017  23:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velar kráska?

              Třetina kabiny není za osou zadního kola, ale co se designu týče, tak ten zadní převis mohl/měl být kratší a zejména naživo je to zřejmě jediná optická vada na jinak pěkném Velaru.
              Evoque jezdí (zvlášť proti Velaru) tak špatně, že to žádný design nemůže zachránit.
  • 12 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 28.10.2017  17:03

    Kategorie SUV kupe

    Pro mě je celá tato kategorie nepochopitelná. SUV proste nemůže jezdit jako kupe, kupe nemůže být prostorne a praktickéjako SUV. Vzniká předražený zbytečně velký mastodont, který ve výsledku neumí pořadně nic. Vždycky přemýšlím, kdo se zdravým rozumem to koupí.
    • 20 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 28.10.2017  17:10

      « Re: Kategorie SUV kupe

      Prodává se? Prodává! Takže těch lidí bez "zdravého rozumu" je dost, ne?
      • 12 Reagovat !

        foto dr-Remorey

        dr.Remorey 28.10.2017  17:19

        « Re: Re: Kategorie SUV kupe

        Prodává. Jak řekl tuším Clarkson. Bmw X6/X4 - krásná ukázka toho, že bohatsví a vkus spolu vubec nemusí souviset
        • 20 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 28.10.2017  17:24

          « Re: Re: Re: Kategorie SUV kupe

          Clarkson? To je ten co zmlátil svého spolupracovníka? Názory takového hulváta na vkus jsou chucpe...
          • 02 Reagovat !

            foto dr-Remorey

            dr.Remorey 28.10.2017  17:45

            « Re: Re: Re: Re: Kategorie SUV kupe

            Vezmi si X6. Je to velky jak stodola, stoji to jak barak, jezdi to podle zakonu fyziky podobne jako vw transporter a mista je v tom asi jako v Renaultu twingo. Takze kdyz mi to koupi tatinek/manzel a vubec nemam paru o autech ani o tom jak tezky je ty prachy vydelat, ok. Jinak, neok. Muj nazor. Nemusis souhlasit. Slunce v dusi
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 28.10.2017  18:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kategorie SUV kupe

              Podívej se, X6 bylo původně myšleno jen pro US, kde na používání takových obrů jsou podmínky. Proto je tam BMW spolu s X4, X5 a X3 i vyrábí a dováží je do Evropy.
              Že se takové vozy zalíbily i Evropanům, s tím nic nenaděláš. A ano, lidé chtějí ukázat, že na to mají a také se chtějí od obyčejných plebs miserable odlišit. S tím také nic nenaděláš. Je to zkrátka tak. Ale já osobně věřím, že bych s takovou X4 M40i dokázal žít... ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto dr-Remorey

                dr.Remorey 28.10.2017  18:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kategorie SUV kupe

                Ja vubec nepotrebuju poucit, ale dekuji. Samozrejme, dokazal bych to taky. Ale... budu chtit auto na zabavu, M3/M4. Suv, X5. Tato auta delaji dobre to, co maji. Ta X4 bude vzdycky kockopes. Nekonecna diskuze, nemajici smysl
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 28.10.2017  18:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kategorie SUV kupe

                  Nedivil bych se, že těm lidem, kterým stojí v garáži X4 nebo X6 (pro manželku) hned vedle stojí i M2 nebo M3 v manuálu... ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 28.10.2017  18:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kategorie SUV kupe

              To myslíš vážně, že X6 umí jezdit zatáčky podobně, jako VW transporter? To je i jako nadsázka dost nesmysl.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dieta láskou: Hana Gregorová (65) po návratu ke Koptíkovi mizí před očima!

Dieta láskou: Hana Gregorová (65) po návratu ke…

Mění se před očima! Herečka Hana Gregorová (65) během léta shodila několik kilo. Svoji hubenější postavu přišla…

Módní policie: Módní peklo i uhrané bitky se vkusem

Módní policie: Módní peklo i uhrané bitky se vkusem

Spousta party, komerčních prezentací, tiskovek. Také filmové a divadelní premiéry. Občas velkého gala hodný…

 

iSport.cz

Dojetí v Anglii. Báli se, jestli přežije, teď Silva se synem poprvé slavil!

Dojetí v Anglii. Báli se, jestli přežije, teď Silva…

Ve fotbale toho zažil víc než dost, má medaile pro vítěze Premier League i zlato z evropských a světových…

Francouz: Roli trojky v NHL přijímám. Proč odmítl bohatství Petrohradu?

Francouz: Roli trojky v NHL přijímám. Proč odmítl…

Nebušil zuřivě rukou do zdi, že Colorado přivedlo Philippa Grubauera, což v praxi znamená, že začne sezonu na…

 

Reflex.cz

Ať Babiš odevzdá nakradené peníze, národ na to čeká. Je to malý Čecháček, říká Vladimír Merta

Ať Babiš odevzdá nakradené peníze, národ na to čeká.…

Hudebník a filmař Vladimír Merta byl jedním z prvních umělců, který veřejně vystoupil proti Andreji Babišovi a…

Krvavý konflikt Iráku a Íránu trval skoro osm let. Byl nejdelší válkou 20. století, skončil patem

Krvavý konflikt Iráku a Íránu trval skoro osm let.…

V červenci 1988 pátý generální tajemník Organizace spojených národů, peruánský diplomat a spisovatel Javier…