Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
Velar
| 27. 10. 2017 08:22
je krasavec, ale v tomto srovnání by neměl vyhrát už kvůli jednomu zásadnímu faktu, čtyřválcem bojuje proti šestiválci. Z mého pohledu jednoznačně prohraný boj, pravdou je, že lidem je dnes jedno, co mají pod kapotou, milovníkům aut by nemělo.
Avatar - J@...
Velar
| 27. 10. 2017 08:50
Moje řeč. A nebo to také může být opravdu špatná vizitka pro BMW, když je mu tak dobře schopen konkurovat Rover ve čtyřválci. To že BMW šetří kde může je krásně vidět na F30.
Avatar - Dinar
Velar
| 27. 10. 2017 10:58
Běžnému uživateli to možná vadit nebude, ale takto motorizovaná, jsou ta auta nebe a dudy, ten šestiválec bmw je proti čtyřválci jagu prostě jiná liga, logicky, dodávám.

Pokud jde o F30, o šetření se toho napsalo spoustu, ale pokud bys chtěl tvrdit, že bmw nějak šetřilo na powertrainu, pak nevěřím, žes nějakou šestiválcovou F30 jel, protože jak 330d, tak 335d nebo 340i jsou v tomto ohledu naprostá špička třídy.
Avatar - J@...
Velar
| 27. 10. 2017 11:31
Máš pravdu, bmw není moc v oblasti mého zájmu, pravidelně jezdím v F30 v tříhrnku turbo /nejsem vlastník/, motor mi až tak nevadí, interiér co do kvality jo.
Avatar - Dinar
Velar
| 27. 10. 2017 12:13
Nějaká 318 v základu, předpokládám. Doporučuju zkusit třeba základní céčko nebo XE, nářky tě přejdou, aby vnitřek premie dostál svému označení, potřebuje výbavu, jinak je dojem z kvality vzhledem k očekávání horší než u mainstreamu. Říkám jen to, že to není problém pouze bmw.
Velar
| 27. 10. 2017 10:15
Souhlas, Velar potřebuje šestihrnek, jakkoliv je biturbo mnohem jemnější než základní Ingenium, nesáhne si na V6.
Ten je doladěný do téměř dokonalosti, převodovka se s ním vyložené harmonicky mazlí.
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:24
..."Interiéry vozů BMW mám rád, jsou léty prověřené..." píše autor.

Dle mého názoru interiéry všech BMW jsou, jinými slovy, zastaralé, tj. nezajímavé a nepřináši dlouhá léta nic působivého. Je to tak strašné, že to přímo koresponduje s ubohou antikorózní úpravou karoserií při výrobě vozů. Zlatý VW. Podívejte se na rozdíl přístrojových panelů a stavů karoserií napč. v roce 2005. Pochopíte, že BMW by měly stát mnohem méně peněz, když si ho pořídíte. Však ale nestojí, neboť je to stejné jako v politice. Za výsledek může lidská hloupost.
Avatar - Hittman
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:33
Máš pravdu, měl jsem pětku předminulou a interiér katastrofa, tak renault 90tých let. Myslím, že nejlépe má zmáknuté interiéry Audi (z D3), prostě přehledné a dobře ovladatelné, uvidím, co přinese nová generace, modlím se, ať to není samý display jako v A8/A7..
Avatar - speedfred
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:41
tak ak si mal e60/61 tak to bola interierovo asi najslabšia 5er hlavne pred FL.
ja sa občas zveziem v známeho A6, je to pekné ale ten systém MMI mne nejak nesedí + nejaké tlačítka.
Avatar - Hittman
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:50
Mne právě ano, ruku na středové opěrce a poslepu dělám pomalu vše..
Avatar - speedfred
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:54
kolečko je ok,ale myslel som systém v menu.
štartovacie tlačidlo a pod. ,každemu ale samozrejme vyhovuje niečo iné,príp sa dá na nejaké veci aj zvyknúť.
Avatar - _Karel_
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 15:45
Souhlas, tlačítka v Audi u řadičky jsou blbý, bez kouknutí je ovládat nejde. Mizerný systém.
Avatar - maxi!
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:55
ja som sa uz tu par krat vyjadril k interieru BMW a k lacnym plastovym rieseniam prepinacov a vyduchov.... :-!
Avatar - wakantanka
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 08:34
Neviem, či má zmysel na tento tvoj výplod vôbec reagovať. Podľa tej tvojej logiky, by ale nemal nikto kupovať ani samotný VW. V pomere value for money je lešpia Škodovka. Technika, kvalita či výbava porovnateľná a cenovo väčšinou lepšia.
Interiéry BMW
| 28. 10. 2017 15:54
Nevysvetlis. Sedel som v passate v zakladnej vybave na ocelovych diskoch. Som cumel, ze ci je niekto svojpravny, ked to vobec takto objednal.
Tiez novy superb v zaklade je tragedia. Pokial auto kupovat v zaklade, tak to dokazem pochopit u nizkej triedy, kde zakaznik potrebuje fakt setrit kde sa len da. Ale kupit si strednu triedu v socka edition je pre mna zahadou. Nerozumiem ake dovody na to mozu byt. A este horsie je to samozrejme u "premioviek" ako uz niekto hore spominal.
Interiéry BMW
| 29. 10. 2017 16:00
Myslíš, že na Alu diskoch ten passat jazdí lepšie? ;-)
Interiéry BMW
| 29. 10. 2017 19:42
Rozhodne lepsie vyzera, pointa bola, kupit passata resp superba v holobyte - neviem si predstavit rozumny argument preco kupit strednu triedu v zaklade, ked mozem ziskat ovela viac s autom ktore patri do triedy nizsej.. Tie plechace boli len ceresnicka na torte a kazilo to uz aj tak zly dojem.
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 10:10
Na takovýto PR výron prodejce škodovek snad ani nemá smysl reagovat. Nevíš, neznáš, ale meleš ;-)

Enjoy Neználku :-!
Avatar - Aoyagi
Interiéry BMW
| 27. 10. 2017 11:20
Sorry jako, ale zrovna VW má ty jenobyčejnější a nejkonzervatinější, tedy i nejnudnější interiéry na trhu.
Avatar - Brumbal
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 08:43
Jen skoda ze nebylo ve srovnani 6. valcove motory. Takovy Velar D300 vs. X4 xDrive35d by bylo zajimavejsi srovnani. Stejne tak by se dal pro porovnani s Velarem pouzit Porsche Macan, oba modely Velar a Macan jsou vetsi trhak jak X4.
Avatar - J@...
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 08:52
Co do prostoru a užitelnosti spíš Macan vs. BMW X4.
Avatar - Brumbal
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 09:48
To ano v neprakticnosti jsou si vic jako SUV "coupe" podobne X4 a Macan.
Avatar - Korendir
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 09:19
Redakce si na to odpověděla už v nadpisu. Nejsou to konkurenti. Velar je o třídu výš, tak jako RR Sport vs. X5/X6.
Rozdíl v interiéru (fanoušsci BMW snad odpustí) bych nazval propastným. Velar designově velmi povedený, čistý, elegantní, navíc "hračičkové" si užijí spoustu objevování.
Ohledně těch motorů, jsem spokojený s řadou, kterou nyní RR ve Velaru nabízí. Mají je dát i do větších modelů RR a Sport. Už teď se dá koupit Sport ve čtyřválci. Pokud dají stejné motory tak navíc bude k dispozici u Sportu benzín šestiválec, který mi opravdu úplně scházel.
Avatar - Dinar
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:02
Range Rover Sport je přímým konkurentem X5, není nic, co by ho stavělo o třídu výš, tam má LR Range Rovera, Mercedes GLSko, BMW teprve přijde s X7.
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:12
Přesná! :yes: ;-)
Avatar - Korendir
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:23
Cena, více jak 200.000 rozdíl za základ. GLS je spíše konkurent Sportu a ne LR RR. S cenovkou začínající nad 2 700.000 je velký RR o hóóódně výš než GLS.
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:28
Na cenu se nekoukej, auta se prodávají za tolik, kolik dají kupci. RRS je přímým konkurentem X5 a RR pak GLS.

Mimochodem, RR je o tolik dražší než GLS o kolik je lepším autem. GLS je stejně jako předchůdci v rámci konkurence vždy na tom konci s kratším lanem.
Avatar - Korendir
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:36
Musím se koukat. Nemohu si pomoct, ale rozdíl nějakých 800.000,- už je fakt markantní rozdíl. To prostě už není stejný segment vozů. Už i těch 200.000-250.000 dělá rozdíl mezi kategoriemi.
To je jako říct, že BMW 3er je konkurent Superbu.
Je to stejný jako Velar vs. X4 (nejsou konkurence).
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 12:13
Ta auta jsou jednoduše velikostně, technicky i motoricky konkurenty, cenu má LR/RR vyšší.
Avatar - Korendir
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:36
Musím se koukat. Nemohu si pomoct, ale rozdíl nějakých 800.000,- už je fakt markantní rozdíl. To prostě už není stejný segment vozů. Už i těch 200.000-250.000 dělá rozdíl mezi kategoriemi.
To je jako říct, že BMW 3er je konkurent Superbu.
Je to stejný jako Velar vs. X4 (nejsou konkurence).
Avatar - Dinar
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 12:17
Range jsou v základu vybavenější než D3, tam připlácíš za všechno, stejně vybavená X5 a RRS stojí podobné peníze. Každopádně jestli jedno stojí 2,5 a druhé 2,6 neřeší jejich třídní zařazení, jsi absolutně mimo, trochu mám obavu, že tu debatuju s nějakým adolescentem, co ještě auto nekupoval.
Avatar - Korendir
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 12:47
Můžeš být klidný, adolescent nejsem a auta už jsem kupoval. Diskuze slouží k tomu, aby člověk vyjádřil svůj názor. Nemusíš psát, že jsem mimo.
Cenový rozdíl mezi RRS a X5 je nějakých 227.000,-. To ho za mě staví na vyšší pozici. RR vs GLS je více jak 800.000,-
Tak například v Autosalonu na Primě, stavěli Velara proti X6, světe div se, kvůli ceně.
Technické a rozměrové zařazení nemusí být hlavní ukazatel segmentu.
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 13:45
227k czk je sice slusny rozdiel, ale zase si uvedom, ze si v cenovej hladine +- 2M. Takze je to pod 10% ceny a to je podstatny udaj.
Okrem toho porovnavanie "ceny od" je uplne irelevantne pri autach v tejto cenovej kategorii, ak uz tak ma zmysel porovnat podobne vybavene modely.

Kazdopadne cena neurcuje triedu auta iba ovplyvnuje samozrejme nakup, kedze kazdy ma obmedzeny rozpocet.

PS. V cenovej hladine Octavie je bezne ze jeden model ma zakladnu cenu vyssiu o 50k ako iny a nikto ich neradi do roznych tried. A to tam 50k predstavuje vyrazne viac ako 10% z ceny >:D
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 14:40
Autosalon na Primě? To snad ani nemá smysl řešit. Taková banda nýmandů a hlupáků jako tam se skládá asi špatně ;-)
Avatar - maxi!
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 15:49
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
Velar je soucasny kral stylu mezi SUV
| 27. 10. 2017 11:13
Ještě k interierům, srovnává se tu interier novinky s interierem šest let starým, tedy ano, velar vypadá čistěji moderněji. Na druhou stranu, je to první range, který má použitelný infotainment, tady je bmw o světelné roky vepředu, na novinku mu stačí, co mělo před šesti lety, a z osobní zkušenosti můžu odpovědně říct, že infotainment, který RR nabízel ještě v letošních modelech, byla ostuda.
Avatar - maxi!
redakcia?
| 27. 10. 2017 08:52
Tak to je ten obrovsky Velar, co ste minule spominali v teste Beytanga!? A teraz ho zrovnavate s malym bavorakom ( X4 aka X3 )
:-!
Avatar - J@...
redakcia?
| 27. 10. 2017 08:54
Spíš redakce srovnává co jim pujčí. ;-)
Avatar - Floyd
redakcia?
| 28. 10. 2017 00:05
>:D >:D >:D
Avatar - maxi!
Velar
| 27. 10. 2017 09:00
je to fajn dizajnovka, velmi som sa na neho tesil,kupili sme si aj s kolegom, ale uz som ho dal do inzercie.
:-!
Avatar - speedfred
Velar
| 27. 10. 2017 09:08
kúpiť nové auto a hneď ho predávať ? Čo potom sklamalo ?
Avatar - maxi!
Velar
| 27. 10. 2017 09:17
ale bol som zase raz nadrzany a nedockavy, klasika u mna...
a po prvom malom probleme panika ( mame nejake este dva RR a aj tam sme mali dost problemov a uz som si to x-rat povedal, ze nikdy viac od nich nic nekupime, tak znova som v tom! :-! )
Avatar - Korendir
Velar
| 27. 10. 2017 09:21
Můžu se zeptat jaké modely? Zajímá mě Sport, nebo velký RR. Jaké problémy? Děkuju
Avatar - maxi!
Velar
| 27. 10. 2017 09:46
tie nase spominane dva su RR Sport, ( 2016 ) a uz oba nechali kolegov v problemoch. Doslova nechali! Raz na letnej dovolenke, ( Taliansko) a potom aj vlani v zime este len cestou na hory. A zial nie raz... ale to je dlhsie rozpravanie. Ale obaja si auto nechali, jeden pre zenu s detmi.
Ale aj tu v Prahe ma kamoska velky RR a tiez pomerne casto blbne elektrika.
Velar je ale krasne vozitko, ze ked by sa nepredal, tak budem dufat, ze neprinesie problemy, uvidime.... :-!
Avatar - Korendir
Velar
| 27. 10. 2017 09:57
Děkuju. Ptám se, protože otec přemýšlí o Sportu, nebo "velkým". Kamarád má Sport, ale rok 2012 tuším. Už měl také pár problémů. Nešlo mu z nějakého důvodu občas startovat.
Další má RR Autobiography V8 (2015), zatím prý bez problému.
Myslím, že nejlepší bude si počkat na facelift Sportu. "Velký" už ho má.
Velar je krásný, ale ti větší bratři mají takový svůj charakter :-)
Velar
| 27. 10. 2017 10:41
Oba po FL nebudou špatná volba, ale plnotučný je ještě o dost dražší. Prostorově jsou na tom podobně, RRS je agilnější a umí jezdit jen o málo méně komfortněji.
Avatar - Dinar
Velar
| 27. 10. 2017 11:05
Sport 2012 je ještě ta přebouchaná diskoška, hrozné auto, pojízdná stodola, aktuální Sport je zcela jiná dimenze.
Facelift sporta už je. [odkaz]
Avatar - happy_driver
Velar
| 28. 10. 2017 15:27
Typická kvalita RR. Auto, ktorá ťa v dnešnej dobe nechá na ceste - v tejto cenovej triede! - treba okamžite buď vrátiť, alebo predať. :no:
Avatar - J@...
Velar
| 27. 10. 2017 09:28
Klasika, hlavně Range-Rovery jsou tak uživatelsky zajímavá auta, že jim majitel ledasco odpustí. :-)
Nějak nerozumím známkování,
| 27. 10. 2017 09:33
rozdíl v naměřené dynamice je propastný (6,1 vs 8,7) a autor testu to "vyřeší" udělením známky 8 a 6. Proboha kolik by si autor představoval aby dal 190 kW motoru ve skoro dvoutunové krabici devítku nebo desítku? A nepřipadá mu, že na udávaný výkon 177 kW Velaru je dynamika naopak doslova žalostná a tudíž rozdíl v podobě dvou bodů je evidentní výsměch? Takže jak špatný by musel být aby mu dal autor 4 body? Nemluvě o hladkosti a nenucenosti podání výkonu u šestiválce, což není zohledněno vůbec nikde.
Nějak nerozumím známkování,
| 27. 10. 2017 10:20
Známkování je zmatečné. Stejně tak není v komfortu odpružení X4 za 6 a Velar za 8. Ten rozdíl je obrovský, díky perfektně naladěnému pérování pak má smysl přepnout na Sport, který auto zpevní, dovolí vyšší rychlosti v nájezdech a lépe pracuje s distribucí přenosu výkonu na zadní kola.
Avatar - maxi!
Nějak nerozumím známkování,
| 27. 10. 2017 10:27
ja uz to bodovanie ani neskusam pochopit.
beriem tieto testy skor ako zabavu a nejake to info o verziach, ktore nepoznam
:-!
Avatar - Aoyagi
Hm.
| 27. 10. 2017 11:17
"12,3palcový digitální přístrojový štít s přehlednou grafikou a snadným ovládáním"

Dotykové ovládání v autě =/= snadné ovládání

Vždy mě pobaví tvrzení o tichosti a kultivovanosti rakovinometů. Že zrychlení přes 6 sekund je "neskutečně rychlé" je taky vtipné.

No, už aby móda těchto """"SUV"""" (čili crossoverů) skončila.
Hm.
| 27. 10. 2017 11:27
Třílitr se zrychlením na 100 za 6 je snad pomalý?

Btw není touchscreen jako touchscreen ;-)
Avatar - Aoyagi
Hm.
| 27. 10. 2017 11:48
"Třílitr se zrychlením na 100 za 6 je snad pomalý?"

Ne, není pomalý. To z něj ale nedělá "neskutečně rychlý". 6-7 na do 100 je tak akorát.

"Btw není touchscreen jako touchscreen "

Pravda, tenhle nemá ani haptickou odezvu. Ale jinak ano, je touchscreen jako touchscreen. Ani v autech jako Cadillac, které mají "vodící lišty" aby se to lépe ovládávalo, to je objektivně horší, než kdyby tam místo toho nesmyslu dali normální tlačítka.
Hm.
| 27. 10. 2017 12:13
Cadillac má jeden z nejhorších ovládání touchscreenu, která jsem kdy zažil a může mít haptickou odezvu jakou chce.
Avatar - Aoyagi
Hm.
| 27. 10. 2017 12:40
Nejde mi o samotnou obrazovku, ta mě, jako řidiče nemá co zajímat. Každopádně jestli je to nejhorší nevím, seděl jsem teď v Praze v CT6, ale nenechali mě nastartovat >:D
Hm.
| 27. 10. 2017 12:47
Asi tam byl čtyřválec >:D
Avatar - Aoyagi
Hm.
| 27. 10. 2017 12:55
No na zadku to mělo vyraženo vrcholné 3.0TT, tak snad ne. Ale bylo to uvnitř haly :-)
známky sem známky tam
| 27. 10. 2017 11:49
super krostest, dobrý nápad, niekdy treba rozseknúť, ktorú kasňu vziať, až potom porovnávačka konkurencie. Známky sú vedľajšie, info tam je. Mňa na nových roveroch negatívne zaujalo riešenie typografie vzadu. Vymazlený dizajn a potom taká túzingová preplácačka, mega rangerover nápis, model, logo a naposledy keď tam capol nejaký umelec modrožltú cd samolepku, tak vyzeral jak amatérsky obrandovaný predajca dlažby.
(Ne)konkurenti
| 27. 10. 2017 11:50
První problém je cena, ten kdo si půjde koupit X4 nebude uvažovat o 20% dražším Velaru. Kdo je zvyklý na pohodlí RRV, nebude chtít X4 a tak by se dalo pokračovat dál. Navíc jde v případě vrtule o končící model, kde ve finále cena s R6 bude ve slušné výbavě reálně na základní ceně Velaru se 180HP R4.
(Ne)konkurenti
| 27. 10. 2017 12:50
dá sa takto meditovať, ale mňa zaujalo, že v X4 nemal 190 vzadu nad hlavou problém, to je silný argument, k tomu 6valec a zrazu by som si mohol povedať, že radšej osvedčená a lacnejšia X4 ako dizajnová novinka, ale drahšia s otáznou spoľahlivosťou (viď maxi). A kolotoč jede.
(Ne)konkurenti
| 27. 10. 2017 12:53
Už jsem to tu někde psal, pár majitelů RR/RRS tu je (poslední generace) a co já vím, tak na úrovni konkurence. Sám jsem na začátku roku řešil RRS taky, ale cenová nabídka BMW byla o tolik lepší, že jsem šel k vrtuli. Nebýt tam takový rozdíl, tak jsem neměl žádný problém s RRS.
Avatar - Johny.Rico
(Ne)konkurenti
| 27. 10. 2017 15:58
Cos teda koupil a kde?
otázka do pranice
| 27. 10. 2017 13:50
raději r4 benzín nebo v6 nafta (oboje kolem 180kW:)
otázka do pranice
| 27. 10. 2017 15:38
pre tazke SUV? Nie je sa o com rozhodovat.
Vacsi objem vyhrava, takze 6 valec bez debaty. Ak je to nafta o to lepsie bude bojovat hmotnostou a celnym odporom na dialnici bez masivneho narastu spotreby.

Dilema by to mohla byt ak by islo o biturbo R4 naftu vs. v6 benzin :-)
otázka do pranice
| 27. 10. 2017 16:08
hezky jsi odpověděl:) biturbo r4 nafta vs v6 benzin, pokud nejsi masochista a nemiluješ naftu a nenajedeš ročně 50 tis, uděláš si radost benzinem :-)
Avatar - Googlit
škoda
| 27. 10. 2017 16:01
Škoda že v testu nebyl Karoq. Tihle dva konkurenti by to měli ještě náročnější.
Avatar - _Karel_
Dobrý test!
| 27. 10. 2017 16:01
Hezky se to čte, Honzo.

Velar je fakt nádhera, zcela souhlasím, že nejhezčí SUV. Móc by se mi za pár let (až bude stát polovinu) líbil, ale mám z toho pocit finanční sebevraždy. Kua, 250tis. za dva světlomety?! Je mi jasný, že RR není auto pro chudý, ale 10% pořizovací ceny nového auta za světlomety, to je děs.
Dobrý test!
| 27. 10. 2017 18:07
To neni tak zly, prvni matrixy na A7/A8 byly za 180 tisic ... nevim teda za kolik ted ... :-)
Velar kráska?
| 27. 10. 2017 19:38
Jak pro koho. Pro mě normální jezevčíkovatý pohřebák... :-! Nekomentuju interiér...nezájem. Jo a ta cena? Za ussrranný čtyřhrnek? To si dělaj kozy?
Avatar - Emel
Velar kráska?
| 28. 10. 2017 11:46
Když se oprostím od své nelásky k SUV... tohle je paráda:
[odkaz]

Jako by to bylo minimálně o generaci novější než všechno ostatní co na cestách jezdí.
Velar kráska?
| 28. 10. 2017 13:09
Co to je? Evoque nebo Discovery sport u mě OK. Škoda, že u nich nenabízí šestiválce.... ;-\
Velar kráska?
| 28. 10. 2017 15:39
No, v Disco Sportu mi benzínovej čtyřválec přišel úplně v pohodě...

:-)
Velar kráska?
| 28. 10. 2017 16:15
OK. Jak dlouho si jezdil s šestiválci?
Avatar - Emel
Velar kráska?
| 28. 10. 2017 23:49
Pro mě je Velar designově lepší než Evoque i Disco Sport. Chápal bych výtky na "jezevčíka" u normálního Discovery, ale Velar mi přijde proporčně ok.
Velar kráska?
| 29. 10. 2017 09:54
No nezlob se, ale když řidič sedí někde za středem rozvoru a třetina kabiny je za osou zadního kola, tak by to bylo proporčně ok u nějakého dragsteru, ale ne u SUV. Podívej se prosím znovu a pozorně. Jo, kdyby byl zadní převys o cca půl metru kratší, to by byla jiná káva. Nemohu to jinak popsat než že je zkrátka "arse heavy".......sorry......

[odkaz] ;-)
Avatar - white label
Velar kráska?
| 29. 10. 2017 23:18
Třetina kabiny není za osou zadního kola, ale co se designu týče, tak ten zadní převis mohl/měl být kratší a zejména naživo je to zřejmě jediná optická vada na jinak pěkném Velaru.
Evoque jezdí (zvlášť proti Velaru) tak špatně, že to žádný design nemůže zachránit.
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 17:03
Pro mě je celá tato kategorie nepochopitelná. SUV proste nemůže jezdit jako kupe, kupe nemůže být prostorne a praktickéjako SUV. Vzniká předražený zbytečně velký mastodont, který ve výsledku neumí pořadně nic. Vždycky přemýšlím, kdo se zdravým rozumem to koupí.
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 17:10
Prodává se? Prodává! Takže těch lidí bez "zdravého rozumu" je dost, ne?
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 17:19
Prodává. Jak řekl tuším Clarkson. Bmw X6/X4 - krásná ukázka toho, že bohatsví a vkus spolu vubec nemusí souviset
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 17:24
Clarkson? To je ten co zmlátil svého spolupracovníka? Názory takového hulváta na vkus jsou chucpe...
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 17:45
Vezmi si X6. Je to velky jak stodola, stoji to jak barak, jezdi to podle zakonu fyziky podobne jako vw transporter a mista je v tom asi jako v Renaultu twingo. Takze kdyz mi to koupi tatinek/manzel a vubec nemam paru o autech ani o tom jak tezky je ty prachy vydelat, ok. Jinak, neok. Muj nazor. Nemusis souhlasit. Slunce v dusi
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 18:02
Podívej se, X6 bylo původně myšleno jen pro US, kde na používání takových obrů jsou podmínky. Proto je tam BMW spolu s X4, X5 a X3 i vyrábí a dováží je do Evropy.
Že se takové vozy zalíbily i Evropanům, s tím nic nenaděláš. A ano, lidé chtějí ukázat, že na to mají a také se chtějí od obyčejných plebs miserable odlišit. S tím také nic nenaděláš. Je to zkrátka tak. Ale já osobně věřím, že bych s takovou X4 M40i dokázal žít... ;-)
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 18:13
Ja vubec nepotrebuju poucit, ale dekuji. Samozrejme, dokazal bych to taky. Ale... budu chtit auto na zabavu, M3/M4. Suv, X5. Tato auta delaji dobre to, co maji. Ta X4 bude vzdycky kockopes. Nekonecna diskuze, nemajici smysl
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 18:20
Nedivil bych se, že těm lidem, kterým stojí v garáži X4 nebo X6 (pro manželku) hned vedle stojí i M2 nebo M3 v manuálu... ;-)
Avatar - _Karel_
Kategorie SUV kupe
| 28. 10. 2017 18:35
To myslíš vážně, že X6 umí jezdit zatáčky podobně, jako VW transporter? To je i jako nadsázka dost nesmysl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku