Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Chevrolet Captiva 2,2 VCDi (135 kW) – Sestra Myšího kožíšku

Narozdíl od sesterské Antary v šedé barvě je bílá Captiva se svým mohutným předkem k nepřehlédnutí.
Zpět na článek
12. 10. 2011 11:06
12. 10. 2011 11:55
12. 10. 2011 11:44
12. 10. 2011 11:52
12. 10. 2011 13:11
12. 10. 2011 14:12
12. 10. 2011 14:07
12. 10. 2011 14:39
neregistrovaný "jenyceg"
12. 10. 2011 16:09
13. 10. 2011 17:55
14. 10. 2011 08:52
14. 10. 2011 16:00
12. 10. 2011 23:04
13. 10. 2011 23:13
14. 10. 2011 11:13
12. 10. 2011 11:06
general motors
z velkých světových koncernů asi není nikdo horší než slavný General Motors. Oni v celém koncernu nemají ani jeden pořádný diesel, benzin taky nic moc, auta dělají jen průměrná až podprůměrná a v Evropě jsou to mizerní obchodnící. Stačí se podívat kam dostali Opel a situace v Saabu je taky veledílem GM. Ještě štěstí, že po revoluci nekoupili i Škodu.

GM = talent na neúspěch :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - kosmonaut
12. 10. 2011 11:28
Re: general motors
Tak Saabu je věčná škoda, na druhou stranu tady předkládáš celkem silná tvrzení. Že dělají pouze průměrná až podprůměrná auta? Třeba Corvettu? Nebo jakýkoliv Cadillac?
Že jedna z největších automobilek světa je talent na neúspěch? Jak si představuješ úspěch?
12. 10. 2011 11:55
Re: general motors
viz nize, mluvil jsem o jejich evropskych znackach. ty jsou na tom ekonomicky na dne. i opel byl nedavno pred krachem.
Avatar - Stefič
12. 10. 2011 14:07
Re: general motors
o situaci v Opelu toho asi moc nevíš. Pravda, byl před krachem. Ale ke dnu ho táhla situca v GM v USA. Opel byla zdravá značka a také jako první začala pro koncern vydělávat peníze. Z toho důvodu ji také GM nakonec neprodal. Jinak Opel je podprůměrný vůz? Nenech se vysmát. Nech se někdy nějakým novějším Opelem svézt. :no:
Avatar - kosmonaut
12. 10. 2011 16:00
Re: general motors
"Oni v celém koncernu nemají ani jeden pořádný diesel, benzin taky nic moc, auta dělají jen průměrná až podprůměrná a v Evropě jsou to mizerní obchodnící."
Z toho jde vyčíst, že mluvíš o celém koncernu, nikoliv pouze o evropských značkách.
Avatar - dicky
12. 10. 2011 11:44
Re: general motors
Ale nech tech hloupych cechačkovskych slintu.GM v USA strci do kapsy 99% procent evropskych aut a modely typu corvette,camaro,suburban,tahoe,silverado… cadillac escalade esv,ext jsou toho jasnym prikladem.
A v naftovych motorech proti jejich 6.6 duramaxu o vykonu 397 ps a tocivem momentu 1037 nm nema evropa absolutne zadnou odpoved >:D
to vse pri chodu na bionaftu a zaruce 5 let 100 000 mil.
Coz ehm skoda s tou svou dvouletou zarukou si muze jit leda tak prodavat do indie.
Jinak to co kritizujes neni zadny chevrolet ale prekapotovane daewoo a to same opel neni zadny chev. to same saab.
Stejne jako skoda je jen VW s odznackem skoda na kapote..
A mimochodem jestli nekdy bude levny produkt postkomunisticke znacky ktera je image na urovni v zahraničí luxusnejsi Dacia na urovni chevroletu po cele planete tak o tom si v skodovce muzou tak nechat zdat dalsich 50 let.
Pojdte to zkusit do usa prodat skodu misto do indie >:D
Vsichni na celem svete jsou nateseni na ty vase 1.4tsi a 2.0 pardon vlastne uz 1.6tdi.zachranujete planetu pred emisemi ze.
>:-[]
12. 10. 2011 11:52
Re: general motors
1. nejsu cechacek, skodovka je mi ukradena a nikdy bych si ji nekoupil. jen kvuli ceskemu hospodarstvi jsem rad ze ji koupil vw a ne rencek jako dacii nebo gm jako opel a saab.

2. muj prispevek se tyka Evropy. v USA maji jiste kvalitni silna auta, ale tady bohuzel ne.
12. 10. 2011 12:03
Re: general motors
On je malý dicky totiž američan :-)

Navíc si není schopen uvědomit, že evropská produkce se bez úprav dokáže prodat na celém světě, kdežto americká jen v US. Čím to asi bude? ;-)

Stejně tak nevysvětlí, čím může US konkurovat evropské prémii a ba dokonce ani mainstreamu. Život na záchodcích v McDonaldu vypadá nesmírně jednoduše.
Avatar - KANKUNEN
12. 10. 2011 12:39
Re: general motors
Musíš uznat, že v autech na hnůj jsou amíci lepší >:D
13. 10. 2011 04:47
Re: general motors
Ano i na převážení balíků...slámy ;-)
12. 10. 2011 12:17
Re: general motors
zase kopa kecov o nicom >:D . Celkom divna onania nad strkanim do kapsy eu automobiliek slavnym gm. Pozri si tabulku predaj luxusnych aut v usa a zistis po com tuzia americania co maju prachy. Pomozem ti, je tam lexus, bmw a mb >:-[]
[odkaz]
12. 10. 2011 13:11
Re: general motors
blbost. v usa je stale silny auto patriotizmus. takisto ako v japonsku alebo korei. ale aj to je mimo temu. tema je europska produkcia byvalej najvacsej automobilky sveta a jej zastarale motory - viz recenzia.
12. 10. 2011 13:58
Re: general motors
moja reakcia je na dickyho, tak nejako mimo temy zacal on. Ten patriotizmus americanov sa tyka vela veci, ale nie luxusnych aut ;-)
12. 10. 2011 14:12
Re: general motors
sorry, uz sa neda prehladne rozoznat kto koho uraza :-)
12. 10. 2011 15:36
Re: general motors
V pohode ...ja nikoho neurazam ;-)
13. 10. 2011 22:52
Re: general motors
Ale ale, jestlipak nevaříte z vody. V USA je možná v něčem silný patriotismus, ale rozhodně se nevztahuje na automobily. Nevím, v jaké oblasti a v jaké firmě jste v Americe pracoval, ale vzdělanější Američané jezdí skoro bezvýhradně evropskými a japonskými značkami. Dle mých zkušeností, americká auta a hlavně GM mají u mladších a vzdělaných Američanů špatnou pověst a považuje se za auta pro starou generaci, nižší vrstvy a černochy. O poznání lepší pověst má z amerických značek Ford. Cadillac se mezi normálními lidmi považuje za výraz nevkusu a snobismu, většinou v něm taky vidíte sedět černocha v kšiltovce. Naopak výbornou pověst má z běžných značek v Americe Volkswagen, Honda a Toyota. To je taky to, co vám každý normální Američan doporučí, abyste si koupili, když se ho zeptáte. Nevím, třeba je to jinak ve středozemí a jsem si jist, že je to jinak v Texasu. Ale v Californii nebo v New Yorku to je jak píšu.
12. 10. 2011 14:07
Jízda
Kdo s tím nejel a fyzicky neviděl, tak by měl pomlčet. A že zrovna kus, který měli půjčený si někde vrzl? Která značka si u nějakýho kusu nevrzne? A co se týče té turbo díry? Při 1500ot, se nenechte vysmát. Být to u VW group, tak to zas takový problém není.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jenyceg"
12. 10. 2011 14:39
Re: Jízda
presne kdo s tim nejel nemuze hodnotit, ja s tim taky nejel, ale mam doma dve astry h a g, obe s motorem 1,7 (c)dti, coz bude podobný motor, ale zejmena ten strasi ma jistou turbo diru pod 1400 ot, ten novejsi uz ani ne jen to chce citlivejsi praci s plynem ne na to hamtat jak na traktor.. nicmenre bych k tomu morotu rekl neco jineho, jakmile jedu na nejvyssi stupen, coz je u me 5 kolem nebo pod 1400ot (takze cca 5- 100km) tak ten motor skoro vubec nežere, mam dlouhodobou spotrebu s obema auty pod 5litr, s tou starsi kolem 4,6 a s novou 4,8 :-) a to nejsem nejaky eko-rally-zavodnik, naopak dost casto tomu na dalnici nalozim :-) ... jezdim casto praha -ostrava a muzu jet tam i zpet na jednu nadrz nebo taky jenom tam.

ps. neni nahodou daewo ktere je ted chevrolet puvodne licencovany opel :-) (daewo race = opel kadett ) a neni to take tak ze tyto dve znacky pouzivaji temre identickou techniku :-)
12. 10. 2011 16:09
Re: Jízda
Chevrolet vůbec nemá nic společnýho s Daewoom.Jen to, že ho GM koupilo a loni zrušilo. Od modelu Cruze je to čistej Chevrolet (GM). Společný s Daewem je tak leda fabrika, toť vše.
Avatar - DaewooMaster
13. 10. 2011 17:55
Re: Jízda
To je ovšem jenom Tvá naivní představa nebo spíš zbožné přání. >:-[] To, že se v rámci globalní unifikace se přelepila značka aut na Chevrolet i v Jižní Koreji (ne v loni, jak si také vymýšlíš, ale letos v prvním čtvrtletí) je jediné, co se změnilo. Vše ostatní zůstalo při starém, tj. v Koreji je nejen montážní fabrika, ale i vývojové centrum atd. atd. Captiva je ještě dílem Daewa před definitivním převzetím pod křídla Chevroletu (jako vůbec poslední Daewoo model). V USA se to maximálně montuje a prodává, jinak na to amíci ani nesáhli. To samé třeba Cruze, vývoj probíhal kompletně v Koreji pod taktovkou Korejce (Taewan Kim). Cruze se v Koreji prodával o více jak rok dříve, než jinde (např. v Evropě) a o 2 roky dříve, než se začal prodávat také v USA. To samé nové Malibu, nejdřív se bude prodávat v Koreji a pak teprve v ostatních zemích. Prostě postavení korejského GM (pro Tebe bude jistě překvapením, že GM Korea existoval už v roce 1972, kdy v něm měli amíci 50% a od tohoto roku tam byla nepřetržitá úzká vazba na GM, i když se to určitou dobu jmenovalo Daewoo) je nadále specifické a jejich produkce je stále dobře odlišitelná od té mateřské americké...
14. 10. 2011 08:52
Re: Jízda
Aby jsi se ne po, jestli první čtvrtletí, nebo konec loňského roku. Captiva přišla na trh 2006, ale GM mělo Daewoo pod palcem od 2002, kdy Daewoo zkrachovala. Ikdyž je v Korei fabrika a vývoj, ale mají to pod dohledem amíci, takže hlavní slovo mají asi oni, nebo se pletu? Máš pravdu, že se Cruze v koreji prodával pod značkou Daewoo Lacetti, ale jen proto, že na to byli korejci zvyklí. Od roku 72 tam sice byli, ale nemohli do toho nějak extra zasahovat. Ty chytrolíne. A GM Korea se odlišovat vždy bude o tom žádná.
Avatar - DaewooMaster
14. 10. 2011 16:00
Re: Jízda
Já se nepo, to ty se tady rozčiluješ. Kdy přišla Captiva na trh, je celkem irelevantní, její koncept S3X měl premiéru v roce 2004 a kompletně vznikl v Bupyeong-gu (Incheon), což opravdu není v USA. GM mělo většinový podíl v GM Daewoo již v roce 2001. Ale musím Tě pochválit, ve tvém druhém příspěvku vlastně popíráš svůj první, kde se snažíš tvrdit, že v Koreji je akorát jakási zrušená motážní hala a jinak nic, tudíž jsi prozřel, dal mi za pravdu a ani tě to moc nebolelo. ;-) PS: GM Korea není ani omylem "čistej Chevrolet". Nadále totiž vyrábí mj. separátní značky jako Damas a Labo kontinuálně už od roku 1991 (původem od Suzuki) nebo nově ještě značku Alpheon (původem Buick, předchůdci byly od Holdenu). GM Korea tedy zahrnuje a obnáší podstatně více, než si sám sobě snažíš namluvit... Jo a v roce 1972 koupil GM 50% podílu, takže jako majoritní vlastník si v pohodě sám určoval, co a jak a nemusel se ani nikoho ptát, ty chytrolíne. :-!
Avatar - Pekelná Micinka
12. 10. 2011 23:04
Volant
Ten volant vypadá děsně (a) lacině a ještě tak o třídu, možná o dvě hůř než ostatní interier.
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2011 11:13
Nádrž
Škoda,že sa neinšpirovali pri veľkosti nádrže Orlandom....ak som to správne v teste vyčítal, to malo dokonca 93l nádrž. Takémuto mini-SUV by sa možno hodila ešte viac. Podľa mňa sú súčasné nádrže v SUVéčkach trošku malé.
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2012 09:57
SUV aj mimo asfalt?
Pekná recenzia. Je trochu škoda, že keď už sa testuje SUV, nie je testované aj mimo asfalt. Schpnosť pohybovať sa aj v ľahšom teréne by mala byť predsa jedna z ich vlastností.
Rozbalit vlákno
0