Diskuse

Dlouhodobý test: Nissan Qashqai dCi 130 Xtronic (3.díl) – Má to za sebou!

14.6.2017

Japonskému crossoveru skončila jeho půlroční šichta v Auto.cz. S jakým výsledkem?

 

  • 22 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 14.06.  13:29

    hmotnost

    nie je tam chyba? len ci nahodou... lebo 1,6 tony vazi o triedu vacsi outlander s dvojlitrom .. na relativne kompaktny kaskaj s 1,6 dizlom je to az neskutocna vaha ( skoro ako dve 1,2 litrove balena ) .. ako nic v zlom.. len vychadzam z porovnania s inymi vozmi a pride mi proste tazky tak neviem... alebo mozno je to ok ... hmmmm
    • 21 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 14.06.  14:26

      « Re: hmotnost

      Ohledně hmotnosti bude zakopaný pes v upřímnosti výrobců, kde Nissan uvádí pravdu a Mitsu přikrášluje stejně jako Ford u Mondea... Váha Q. se mi zdá odpovídající, přeci jen nafťák a automat můžou zvednout hmotnost klidně o metrák oproti 1.2T + 6°MT (nemám čas študovat katalogy ;-) ).

      K tomu Balenu, sice je pěkné, že váží cca tunu, ale bourat bych v tom nechtěl.
      • 00 Reagovat !

        foto Balsam

        Balsam 15.06.  09:31

        « Re: Re: hmotnost

        Tak nabúrať nechce asi nikto v ničom. Len neviem, prečo by mala nižšia hmotnosť byť problémom pri prípadnom náraze. Vždy sa môžeš zraziť s autom o tonu ťažším. A ak to napáliš do pevnej prekážky, väčšia hmotnosť auta je horšia.
  • 31 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 14.06.  14:17

    Podařené

    Podařené auto, konečně Japonci dostáli vyhlášené spolehlivosti, zejména u aut s nižší výbavou bude téměř "neprůstřelná". Kdo jezdí hlavně město, stačí 1.2, s automatem dává největší smysl právě 1.6dCi - i když objektivně nejhorší varianta (ale stále lepší než DSG u Atecy 1,6TDI). Sám bych přemýšlel o obou 1.6, nicméně vzhledem k nízké spotřebě (na benziňák) by mě asi zlákal onen pohon.

    Chválím za objektivní test - byla by zajímavá srovnávačka Quashqai 1,6T vs. Ateca 1,4TSI (hlavně rozdíly v chování podvozků, tipuji, že Ateca bude vedle Q. uskákaná koza, tak jestli by redakce měla koule to přiznat >:D ).
    • 11 Reagovat !

      foto bez-prislusnosti

      bez_prislusnosti 14.06.  14:25

      « Re: Podařené

      Já bych zvažoval spíš 1.5 dci - reálně 115 hp, vs těch 130 u 1.6dci není takový rozdíl a váží o 100 Kg míň. Ta 1.5 má menší turbodíru a tak jezdí víc "zábavně".
      • 11 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 14.06.  14:37

        « Re: Re: Podařené

        Ta 1,5DCi (110k) v Laguně mě překvapila, ne že by to bylo letadlo, ale nedostavoval se pocit nedostatku výkonu, jen tam muselo být alespoň 1800 otáček. Zábavnost = okreska a tam bude vždy lepší ta 1.2 (pořizovací cenu vzhledem ke spotřebě beru zhruba 0 od 0 ). Na dálnici se projeví vyšší stavba a Q. pojede znatelně líněji než ona Laguna, což nebude žádná výhra. I když se do SUV nafta hodí principielně víc než do klasických aut, tady mi nějak nedává smysl, ale kdo jezdí styl klobouk, nechť skočí po 1.5dCi.
        • 01 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 15.06.  08:04

          « Re: Re: Re: Podařené

          U QQ navíc doporučuji zůstat na 16" kolech. I přes vylepšení komfortu a zároveň stability je to pro městský crossover nej volba.
          • 00 Reagovat !

            foto jakubMG

            jakubMG 15.06.  15:23

            « Re: Re: Re: Re: Podařené

            Muj pocit je ze 17" jsou optimum, 16" nepridaly na komfortu subjektivne nic ( MY 2015), hur drzi a nevypadaji tak dobre. Vim to, potreboval jsem usetrit 50k a nevzal vybavu Tecna, ted celkem lituji.
    • 23 Reagovat !

      foto mikinko

      mikinko 14.06.  18:25

      « Re: Podařené

      no keby si sledoval nissanforum zistil by si ze nissan okrem ceny a výbavy boduje v podpriemernosti a hlavne v kolísavej kvalite. Sú majitelia ktorí auto vrátili... a sú takí čo sú akože spokojní. Naprieč modelmi je to ale biedne. Žiadna japonská kvalita sa nekoná.
      • 14 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 14.06.  22:59

        « Re: Re: Podařené

        tak ono to uz je taky renaultoidny nissan... proste taky krizenec... a aj motoricky to uz proste nissan nie je ... ja osobne by som ale radsej ASX ak by som si mohol vybrat.. ;-)
        • 31 Reagovat !

          foto Balsam

          Balsam 15.06.  09:34

          « Re: Re: Re: Podařené

          čo si ty za vola...
        • 30 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 15.06.  12:28

          « Re: Re: Re: Podařené

          ty sa tomu hov.no rozumieš tak netliachaj zase
      • 22 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 15.06.  12:27

        « Re: Re: Podařené

        prve kusy mali zopar problemov ktore majitelia museli riesit u ktorej znacky nie ? to je uz peknych par rokov do zadu, kaskai je uz davno vychytany

        chodis s tymto strasit do kazdej diskusie pod kaskaia, obohrana platna, ti za to niekto plati ?
    • 25 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 15.06.  08:00

      « Re: Podařené

      Kupodivu musím napsat opak. Ateca ve verzi 1,4T je podle mého názoru tou nejlepší, s DSG a 4WD velmi dobrá volba. Navíc na větších kolech komfortnější než QQ.
      U QQ bych se pak vyhnul základní naftě, funguje do cca 100kph, pak už nestíhá. Navíc nemohu souhlasit s absencí turbodíry, tam kde je kopcovitější terén, je dýchavičná a právě kvůli nadechnutí turba je dynamika špatná. Kvalita zpracování a použité materiály jsou na úrovni levnějších vozů. Nicméně za slušnou startovací cenu.
      • 23 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 15.06.  08:10

        « Re: Re: Podařené

        Já jsem si tuhle variantu projel, s atecou bych to vůbec nesrovnával, sladění motor-převodovka je v atece jiná liga. A za cenu téhle vyšperkované verze kvašky je ateca i se čtyřkolkou, reálně v nákupu samo ještě výrazně níž, nemluvě o výrazně lepším prostoru vzadu a větším kufru. Souhlas s tím, že kvaška je dobré auto, ale právě v těch spodních cenových variantách. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto jakubMG

          jakubMG 15.06.  15:30

          « Re: Re: Podařené

          Souhlas, ten rozdil je v kvalite zakladu, je poznat na jizde, pokud trochu pritlacis a vis co od auta chces. + kufr, zadni sedadla jsou v QQ dostatecna, vice mista potrebujes az pro roli 1. auta do rodiny, pak ano.
      • 01 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 15.06.  12:31

        « Re: Re: Podařené

        to by ma zauijimalo ktore materialy su na urovni levnejsich vozu ? snad Skodovky su na tom lepsie ? uvidime ked pride Yeti, pojem nekvalitne tvrde plasty plati hlavne na koncern okrem VW a Audi kt samozrejme robia rozdiel oproti tym nizsie v hierarchii
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 15.06.  13:08

          « Re: Re: Re: Podařené

          Srovnej si potahové látky, tapecírung v kufru, obklady boků atd.
          • 10 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 15.06.  13:34

            « Re: Re: Re: Re: Podařené

            obklady dveri atd su dost dobre... kufor ? ak pozeram na aktualneho yettiho nevidim dovod na staznosti u kaskaia.. ale v pohode ked si niekto vyberie podla lepsieho pocitu z koberca v kufri tak budis ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 15.06.  16:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podařené

              Však taky nikdo netvrdí, že Yeti je na tom s kufrem dobře... naopak, je to kufr, který podle mě brání tomu, aby byl Yeti jako rodinné auto oblíbenější. Když jsem to poprvé otevřel, musel jsem se smát... sice vysoký, ale hrozně krátký.
              • 00 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 15.06.  20:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podařené

                tak on pisal nie o rozmeroch, ale o tom ze kaskai ma spracovanie na urovni lacnejsich vozov a prisiel na to pri pohlade do kufra asi sa mu nezdal koberec >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.06.  04:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podařené

                  Nejn koberec, obklady boků z plastu náchylné k poškrábání, mizerný plsťák na podlaze auta (stačí trochu neopatrnosti při luxování a už je problém) atd.
          • 00 Reagovat !

            foto jakubMG

            jakubMG 15.06.  15:33

            « Re: Re: Re: Re: Podařené

            Pracoviste ridice na mne pusobilo luxusneji v QQ, Ateca je lepsi spise v podvozku, motorech a miste vzadu.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.06.  04:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podařené

              Jezdil jsem druhou úrovní výbavy a tohle bych neřekl. Na druhou stranu je to za slušné peníze.
              • 00 Reagovat !

                foto jakubMG

                jakubMG 16.06.  20:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podařené

                Muze to byt i o vkusu, na mne QQ pusobil hodnotneji a prijemneji, ale respektuji tvuj nazor. V kontextu s cenou 500k za 1,5 dci az neskutecne prijemny interier. Za 750k uz samozrejme lze nalezt dospelejsi reseni.
  • 30 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 14.06.  18:03

    Povolení sváru na karoserii

    není v žádném případě netradiční závada. Zabýval jsem se profesiálně touto tématikou a můžu potvrdit, že tato závada je docela běžná a vyskytuje se v seriích díky odfláknuté údržbě svářecích robotů.
    • 21 Reagovat !

      foto mikinko

      mikinko 14.06.  18:26

      « Re: Povolení sváru na karoserii

      kto z nich prizná že je to bežné?
      • 02 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 16.06.  03:23

        « Re: Re: Povolení sváru na karoserii

        Můžete mi pls někdo vysvětlit, co znamená "lehce povolil svár"? Jak moc lehce, když auto vrzalo? A co by následovalo třeba za půl roku? Prasklina? Havárie?
  • 02 Reagovat !

    foto pelikos

    pelikoš 14.06.  20:37

    jo

    povedené auto, mimo jiné o tom hovoří prodeje všude tam, kde se prodává. bravo nissan :yes: :yes:
    p.s. facelift to ještě zvýrazní..
    • 04 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 14.06.  22:56

      « Re: jo

      kaskaj je europsky superseller... o tom bez debaty.. :yes:

      skoda len ze pulsar sa uz tak neuchytil... pritom je vcelku este lacnejsi a rozmerovo dost podobny kaskaju
      • 00 Reagovat !

        foto pelikos

        pelikoš 15.06.  16:37

        « Re: Re: jo

        řekl bych, že to je nedoceněné auto a zasloužilo by si větší marketing...
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.06.  04:48

          « Re: Re: Re: jo

          Zasloužilo by si spíš větší možnosti kombinací převodovka/motor/pohon.
          • 00 Reagovat !

            foto pelikos

            pelikoš 16.06.  11:02

            « Re: Re: Re: Re: jo

            jako myslíš třílitr, 4x4 a desetistupňový automat za 299.000 bez dph :-!
  • 14 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 15.06.  13:32

    V čem byl ten test dlouhodobý?

    Aha, už vím... prvních 250 tisíc km by ty rendlíkovské křápy nepřežily... :no:
    • 21 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 15.06.  13:34

      « Re: V čem byl ten test dlouhodobý?

      dokaz ze nevydrzi a potom to bude za nieco stat tie reci
  • 40 Reagovat !

    foto SR20

    SR20 15.06.  18:03

    QQ ano, benzín 1,6T

    Kvašku áno, ale s 1,6t benzínom. Je lacnejší než oba dízle, vzadu viacprvok. Navyše má slušnú dynamiku a aj spotrebu. Na 4x4 kadí pes, len škoda, že sa nekombinuje s automatom.
    • 10 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 18.06.  10:16

      « Re: QQ ano, benzín 1,6T

      Pokud někdo chce auto do města , je to dobrá volba.
      Při větším nájezdu dává smysl diesl.
      QQ je uvnitř klasické auto , žádný stupidní digi štít atd..super.
      A lidi to oslovuje..prodeje jsou jasné.
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.07.  10:14

    Pazvuky

    Nakonec v servisu přišli na to, že lehce povolil jeden ze svárů na karoserii. Trochu netradiční závada, prý i v případě qashqaie.

    Tož bacha! I v dnešní době svářecích robotů docela běžná závada. Proč? Protože se šetří i na inspekci. Kdysi chodil kolem svářecí linky inspektor s majzlíkem a kladivem a namátkově kontroloval integritu svárů. Dnes už takový inspektor neexistuje a spoléhá se jen na neomylnost robotů. Chyba! I robot potřebuje lidský servis a když údržba svůj job odflákne, tak problém je na světě coby dup, inspekce žádná a problém objeví až nespokojený zákazník. Špatně! (Mám 25 let zkušenosti v oboru).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Mladá Chorvatka se přiznala k založení požáru: Byla to pomsta Srbům

Mladá Chorvatka se přiznala k založení požáru: Byla…

Chorvatští hasiči pokračují v boji s řadou požárů, které v posledních dnech ničí rozsáhlou oblast podél…

Na Břeclavsku se zřítilo motorové rogalo: Polský pilot (23) pád nepřežil

Na Břeclavsku se zřítilo motorové rogalo: Polský…

Tragédií skončil ve středu odpoledne let polského účastníka evropského šampionátu v motorovém paraglidingu na…

 

iSport.cz

Jandač po prohře od Slovenska: Góly chybí, trápí nás to dlouhodobě

Jandač po prohře od Slovenska: Góly chybí, trápí nás…

Vyzkoušel si nové chlapce, trenér hokejové reprezentace Josef Jandač byl s projevem svého týmu ve středečním…

Slavia - APOEL 0:0. Konec nadějí na LM, domácím zbývá Evropská liga

Slavia - APOEL 0:0. Konec nadějí na LM, domácím…

Fotbalisté Slavie Praha na druhý postup do základní skupiny Ligy mistrů nedosáhli. Český šampion v odvetě…

 

Reflex.cz

Papež František a migranti: Totální ztráta pudu sebezáchovy

Papež František a migranti: Totální ztráta pudu sebezáchovy

Je jistě svatokrádežné nazírat na konání papeže, hlavy katolické církve, očima etologie, nauky o chování zvířat.…

Pozůstatky sovětského impéria: Fotografie tajných základen, které na mapě nenajdete

Pozůstatky sovětského impéria: Fotografie tajných…

Jedna návštěva u babičky, to bylo vše, co u Danila Tkachenka stačilo k zažehnutí touhy po prozkoumání vojenských…