Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost (110 kW) - Myší kožíšek

Tak jako ve známé pohádce i zde před námi stojí tak trochu outsider.
Zpět na článek
5. 9. 2011 09:55
5. 9. 2011 10:07
18. 12. 2011 10:50
5. 9. 2011 10:15
5. 9. 2011 10:37
5. 9. 2011 21:19
5. 9. 2011 11:04
5. 9. 2011 13:15
neregistrovaný "TanteGerda"
18. 12. 2011 10:25
5. 9. 2011 18:10
neregistrovaný "SR20"
5. 9. 2011 21:33
neregistrovaný "SR20"
5. 9. 2011 22:24
18. 12. 2011 10:47
18. 12. 2011 13:15
30. 12. 2011 10:12
18. 12. 2011 10:36
18. 12. 2011 19:09
18. 12. 2011 19:43
13. 1. 2012 23:37
18. 12. 2011 20:31
29. 12. 2011 21:46
Avatar - Nerez
5. 9. 2011 09:55
Sedan
Nedávno jsem ho okukoval. Sice není tak praktický jako hatch, ale zase je o pořádný kus pohlednější než ta pětidveřová hrůza :yes:
Rozbalit vlákno
5
5. 9. 2011 10:07
Re: Sedan
Souhlas, toto auto se desinem opravdu povedlo... škoda, že sou fordy pro mě tak tragicky neergonomické, se s koncernem nedá srovnat :-) asi mám divné tělo
18. 12. 2011 10:50
Re: Sedan
Tak jsme minimálně dva ... já se ve focusu taky nějak nemůžu usadit :-)
Avatar - miromen
5. 9. 2011 10:15
Re: Sedan
Tak to mě pravě tenhle sedan připada docela nepohledny a naopak HB je velmi pěkny kus auta. U sedanu rozhodně odvedli lepši praci u Jetty.
Avatar - KANKUNEN
5. 9. 2011 10:37
Re: Sedan
Já už to dotáhl tak daleko, že když to není kombík, tak mi tam něco chybí. "Malé" sedany stejně mají thalia image pro turky.
Avatar - twistedTSD
5. 9. 2011 21:19
Re: Sedan
Sedan jsem naživo ještě neviděl, ale...ani on mi zatím nepřijde jako nějaký skvost.
5. 9. 2011 11:04
REP
Mel jsem pujceny ze servisu hatchback, kdyz mi opravovali mondeo a tak nejak jsem si v tom jako ridic pripadal spis jako ve Fieste nez ve Ffocusu. Oproti predchozi generaci Focusu mne to minimalne z pohledu ridice prijde za volantem nejake stisnene, nemuzu si pomoct.
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2011 11:11
Omezená šířka prostoru pro nohy u spolujezdce
presne, ked som si do neho sadol ako spolujazdec bol som nemilo prekvapeny.
priestor v aute, na to ake je z vonku velke, nie je nijak zavratny :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TanteGerda"
5. 9. 2011 13:15
No
No, nechci být za hnidopicha, ale opravdu stojí tolik peněz ten plech přešít kusem nějakýho tesilu? Ačkoli se jedná o detail, myslím že celkový dojem to docela kazí, působí to dost lajdácky. Navíc jeho ostré hrany si dost říkají o poškození některých předmětů. Co mě ovšem zklamalo nejvíce je palubní deska, opravdu nechápu, proč předchozí decentní eleganci (která se k autu hodila podle mě daleko více) nahradili hnusem ala Hyundai. Ale to ryze subjektivní věc. Bližší zkušenost mám pouze s předchozí generací Focusu a ta je vynikající, tak doufám že se Ford příliš neodchýlil od toho co funguje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
18. 12. 2011 10:25
Re: No
Palubka předchozího Focusu je jeho největší slabinou.. zejména základní šedé varianty jsou opravdu laciné.
5. 9. 2011 17:33
toto mi nejak nelezie do hlavy
"Sedan je v zatáčce o kousek déle neutrální, je také více citlivý na přenášení hmotnosti vozu při sportovnější jízdě." hm, nevylucuje jedno druhe?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
5. 9. 2011 18:10
ad: prakticnost
Sedan ma sice menej pristupny kufor, ale oproti kombi neposobi ako dodavkova varianta auta, teda dynamickejsia a elegantnejsie silueta.
Oproti liftbacku ma hlavne pevnejsiu karoseriu, nizsi hluk od zadnych kolies a hlavne na zadne plato sa da instalovat poriadna muzika. A pri bicykloch na streche sa neda otvorenim piatych dveri rozdrbat neopatrnostou zadne okno.
No kazdopadne pre rodinu s kociarom to nieje ziadne terno.

Ozaj, to sa v EU uz pomaly ziadny atmosfericky benzinovy dvojliter konat nebude? Sranda s linearnym prisunom vykonu a ochotnym vytacanim do cerveneho sa konci?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
5. 9. 2011 19:17
Re: ad: prakticnost
Vyzkoušej tento motor a na žádný zdechlý atmo dvoulitr si ani nevzpomeneš.
Avatar - petrumr
5. 9. 2011 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "SR20"
5. 9. 2011 21:33
Re: ad: prakticnost
Zatial som mal skusenosti iba s 1,4 tsi a to slo jak dizel. Nic moc.
Kamos obchodak mal taky nenapadny sluzobny focus combi, dvojliter s hnusnou pristrojovkou a s bielymi budikmi a sportovymi sedankami na velkych kolach, asi sedemnastkach. Fakt sme sa rehotali, jak to bohovsky slo do otacok. Ak toto eco pojde lepsie, tak to teda klobuk dole, uz sa tesim.
Ten Focus este obcas vidam, kupil ho jeho stryko, ci bratranec, ci co a prerobil na LPG. Ma uz skoro pol mio, blatniky hrdzave, ale lieta stale jak besny pes.
Avatar - Atlis
5. 9. 2011 22:24
:)
az na tu kozu presne ako moj focke-wulf :-)

najazdene mam teraz vyse 8000km a som nezmierne spokojny...
Rozbalit vlákno
3
18. 12. 2011 10:47
Re: :)
Můžu se zeptat, kde bylo tvoje auto vyrobené ? Dělají to v Craiově v Rumunsku jako předchozí generaci ?
Avatar - petrumr
18. 12. 2011 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atlis
30. 12. 2011 10:12
Re: :)
v nemecku - saarlouis
Avatar - Emel
18. 12. 2011 10:36
Focus
Nový Focus vypadá pěkně, 1.6 turbobenzín by pro mě byl perfektní volbou... tak proč jich nepotkávám víc? Cena testovaného vozu 654.000 je asi tou nejpádnější odpovědí. Kupci zvyklí na výprodejové ceny předchozí generace se zřejmě zdráhají zaplatit řádově stejné peníze jako za větší Mondeo.
Rozbalit vlákno
4
18. 12. 2011 19:09
Re: Focus
No já jich po Praze vídám mraky...
Avatar - El_Scorpio
18. 12. 2011 19:43
Re: Focus
Design sedanu sa mi páči, je to krajšie auto ako hatchback. Zadné svetlá sa mi však zdajú až moc priveľké. Interiér je oveľa podarenejší ako v predchádzajúcich generáciach. Pôsobí mierne futuristicky a trocha viac americkejšie. Myslím, že aj pre mňa by to bolo veľmi zaujímavé auto. So sedanmi mám skúsenosti a nerobí mi problém "hrať tetris" kvôli kufru. Podstatnejší je ten vnútorný priestor a veľkosť kufra. Presadal by som do toho z väčšieho Mondea no v rámci ekonomičnosti by sa to dalo. Naozaj škoda, že z ponúk miznú atmosférické jednotky. Avšak na EcoBoosty ide chvála, som zvedavý ako ich preverí čas.
13. 1. 2012 23:37
Re: Focus
Vzhledem k tomu, že velice uvažuji nad koupí nového Focuse, se snažím nějakého v běžném provozu najít a je jich málo (i v Praze). Když už nějaký vidím, tak je to snad vždy v Trendu. Jako kdyby Titanium nikdo nekupoval... ;-\
18. 12. 2011 20:31
Re: Focus
"Ford Focus třetí generace patří k visuálně nejzdařilejším vozům nižší střední třídy." Skoro jsem se zalknul. Hůř už v nižší střední nevypadá nic. V interiéru ani o třídu výš a níž.
18. 12. 2011 20:39
1,6 EcoBoost - bomba !
Podle mě nejlepší motor pro Focus, 110Kw a 240Nm je tak akorát :yes:
Sedan a hatch bych uplně vynechal a vzal si rovnou kombi, což je nejzdařilejší karosářská varianta Focusu... ;-)
Rozbalit vlákno
2
19. 12. 2011 14:52
Re: 1,6 EcoBoost - bomba !
Ano super auto. Sedan je nej volba a s tímto motorem paráda.
Ale řikám NE. Hlavní důvod palubka. Možná si někdo řekne to je prkotina. Ale pro mě , který stráví v autě hodně času je to dost podstatná věc. Naprosto nechápu proč z toho udělali takovou Hyundajovskou vesmírnou loď. V tom se třeba Golfu nemůže absolutně rovnat. A to je pro Ford velká škoda.
19. 12. 2011 15:39
Re: 1,6 EcoBoost - bomba !
Každá karos. var. má něco do sebe.5D není úlet,jak všichni tvrdí (zadní světla),trochu záleží na barvě.V červené za 20900,- je to jako celek vyváženo.Sedan je možná pěknější na obr-problém je,že i prodejci je mají v této barvě testu, a ta mu dvakrat nesekne.Kombi je celkově proporčně vyváženo,dokonce je jedno,jakou má barvu.Sedí mu každá,v níž jsem jej viděl.Jízdní vlastnosti-jednak jsou úžasné obecně,kombi sedí (vlastní zkušenost stylem co to snese) srovnatelné s M6 1.generace.Motor 1,6 EcoB 110kW je na 10b z deseti,sice při akceleraci se někde těsně pod 2 tis/ot vyskytne malé zaváhání (motor byl zajet),ale nic,co by vadilo.Parkovačka-nemyslím,je po ruce.Ergonomie jako celek příkladná,ticho-motor,aerodyn. hluk při 160-v nadsázce se dá říct "naprosté ticho",dokonce ani velký prostor za zadními sedadly u kombi nezvyšuje hlučnost.Jediná výtka-mohli si u nejvyšší výbavy odpustit kovový,lesklý, ale hl.hladký povrch knoflíků na regulaci teploty.Kdyby byl vroubkovaný...tento klouže.To byla moje zásadní výtka.Srovnával jsem s Golfem 6 Variant 1,4 TSI ve stejné (resp.G6 nepatrně horší) výbavě.Focus je o kus jinde a dál.Ceny?Jsou smluvní,záleží na domluvě.Ceníkové nefrčí,mají akci,ale dá se jít i o další desítky tisíc níž vč. několika paketů navíc.Není to JPP,ale doma leží konkr.nabídka.Aktuálně nejlepší auto v dané třídě(byť se mi nelíbí maska)-ale tu řidič nevidí...
Avatar - MAP2009
29. 12. 2011 21:46
Je libovej
Mám mondeo s podobným motorem a na daný objem umí zázraky. Ale po nákupu tohoto auta jsem si uvědomil jak moc nepravdivé je když někdo tvrdí že třeba za audi či bmw si připlácí jen pitomec protože kromě značky na kapotě nic nenabízí. Je zvláštní pozorovat v Mondeu za ceníkovou cenu cca 750tis velmi kvalitní kůži v kontrastu s plastovými díly interiéru, imitací hliníku a dřeva a podobnými příšernostmi.
Rozbalit vlákno
0