Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Mondeo Combi 1,6 EcoBoost – Konec umaštěných rukou

Malý turbo-benzín ve velkém kombi. Tady a teď.
Zpět na článek
24. 3. 2011 08:16
24. 3. 2011 13:26
24. 3. 2011 15:17
24. 3. 2011 15:21
24. 3. 2011 15:21
24. 3. 2011 15:41
24. 3. 2011 15:55
24. 3. 2011 16:04
24. 3. 2011 16:09
24. 3. 2011 13:53
24. 3. 2011 14:00
24. 3. 2011 21:10
24. 3. 2011 07:48
Povedený motor
Vypadá, že se motor povedl. Otázka je, jak budou současné turbobenzíny (obecně) vypadat po 200 tisíc km.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2011 08:16
Zvláštní styl
Docela hloupě napsaný test. Je plný kritiky, ale bodové hodnocení na konci říká naprostý opak.
Rozbalit vlákno
7
24. 3. 2011 08:55
Re: Zvláštní styl
A navíc, napsat "střešní ližiny" vyžaduje u člověka, který se psaním živí, dost velkou dávku odvahy. Nebo neprofesionality...
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2011 09:09
Re: Zvláštní styl
Ližiny proto, že nejsou z kovu, ale z měkčeného matrijálu......
KOV = LYŽINY, měkčené materiály = ližiny....... >:D >:D >:D
24. 3. 2011 09:34
Re: Zvláštní styl
Lenže pozor! Ližiny sa fakt v češtine píšu s mäkkým "i", to slovo nie je odvodené od "lyže" ale od "líha".
24. 3. 2011 09:52
Re: Zvláštní styl
Co je to "líha"?
24. 3. 2011 12:00
Re: Zvláštní styl
Líha bolo kedysi používané slovo pre dnešné "ližiny" (česky) - teda položené trámce po ktorých sa posunoval náklad.
24. 3. 2011 10:03
Re: Zvláštní styl
Slovo ližiny je napsáno správně. Nemá s lyžemi nic společného. Můžete si to najít ve slovníku spisovné češtiny.
24. 3. 2011 10:52
Re: Zvláštní styl
Pokud tomu tak skutečně je, sypu si popel na hlavu a autorovi testu se tímto omlouvám za neopodstatněnou kritiku. Jsem rád, že jsem nežil nadarmo :-)
24. 3. 2011 08:21
Takže takto...
Jednej z najhorších testov.
Plný kritiky (nechápem tú o zastaralom dizajne) ale nakoniec pln počet bodov.
Čo je zmyslom takto napísaného textu? Pretože do objektivity to má ďaleko...
BTW. 9-5 je stredná trieda???? Chlapče, chlapče... :no:
Rozbalit vlákno
26
24. 3. 2011 08:24
Re: Takže takto...
Je vidět, že máme stejný názor ;-)
Avatar - iudex
24. 3. 2011 08:31
Re: Takže takto...
Päťmetrové autá predsa logicky musia byť stredná trieda, nie? >:-[]
24. 3. 2011 11:28
Re: Takže takto...
ten Saab má proste smolu. Generačne povyrástli, aby sa dostali na úroveň konkurencie a aj tak vlastne spadli o triedu nižšie >:-[]
27. 3. 2011 01:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2011 09:08
Re: Takže takto...
..to víš, Mondouš to nasekal na pr.delku Supu i Pašímu tak musel, dle instrukcí, dostat naložíno jinak.
Jinak dobrý popis a srovnání s předfaceliftem..... bohužel, tohle funguje jen u některých značek a to zejména těch, které pleskají s úsměvwem některé vwýrobce po sedince....... ;-\
24. 3. 2011 12:41
Re: Takže takto...
Je to tak a je to v tom textu HODNĚ VIDĚT ;-\ :no:

Redakce zřejmě dostala "za uši" za srovnávací test, takže bylo potřeba najít na Mondeu "chyby" za každou cenu, např. "pípající parkovací asistent neztlumí rádio" - to někdo myslí vážně? :-O
Nebo "dosud přežívající odlišná logika ovládaní stěračů od zbytku světa" - znamená to snad automaticky, že je horší? V čem, proč? Třeba to má Ford LÍP, než ostatní...

A způsob napsání testu (např. "Inovované přístroje už nevypadají jako v dětském autíčku") je opravdu OSTUDA. Autore, styďte se! :no: :no: :no:

Poznámka: Nikdy jsem žádného Forda neměl a nemám.
24. 3. 2011 14:09
Re: Takže takto...
Nebo "dosud přežívající odlišná logika ovládaní stěračů od zbytku světa" - znamená to snad automaticky, že je horší? V čem, proč? Třeba to má Ford LÍP, než ostatní... :yes: :yes: :yes:
24. 3. 2011 15:40
Re: Takže takto...
doteď měli špatnou logiku ovládání jen frantíci a taloši (co na tom, že se tý svý logiky drží desítky let a pro jejich pravidelní uživatelé to znají a očekávají), a teď už i ty Forde!!!

Kdopak asi má nejlepší logiku ovládání? Výběr se nám zužuje.... >:-[]
29. 3. 2011 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2011 09:17
Re: Takže takto...
Sám jsem v testu našel jen vypíchnutí drobností, které chybí Mondeu k pravé dokonalosti, tudíž to nevidím tak zle jako ostatní. Jedinou a úplně největší překážkou proti tradičnímu konkurentu je chybějící automat. Jinak se toho zřejmě opravdu moc vytknout nedá.
24. 3. 2011 09:34
Re: Takže takto...
Ibaže celý ten test je napísaný v takom divnom duchu:
"když má do dokonalosti daleko"
"tak se při faceliftu učesaly některé nejkřiklavější výstřelky, konečně se omezila vnitřní hlučnost a v neposlední řadě dostaly slovo i zážehové motory, které potěší i jinak, než jen spolehlivostí a tichem"
"hodnotněji provedené střešní ližiny" ( v čom preboha?)
"přístroje už nevypadají jako v dětském autíčku"
"panely už by tentokrát nemusely po dvou letech začít vypadávat ani skřípat"
"vyhřívání předních i zadních sedaček by sice mohlo účinkovat trochu rychleji, ale lze jej aspoň regulovat"
"nekoupíte adaptivní xenonové světlomety, musíte si vystačit se statickým přisvěcováním do zatáček" funkčnosť je tá istá, tak wo co gou???
Proste celý článok je napísaný takým ľahko dehonestujúcim tónom, presvitá z toho obdiv testéra voči iným značkám a nechuť voči Fordu...
Divné
Avatar - Ricardo
24. 3. 2011 10:59
Re: Takže takto...
Vždyť je tam asi 5x napsané, že to je lepší auto než Insignia a že se dokáže vyrovnat VW!
24. 3. 2011 11:25
Re: Takže takto...
že je lepší než Insignia to jsem tam neviděl, jen že 1.6 Ecoboost je lepší než 1.6T od Opla ;-)

Pro mě test možná taky vyzněl trošku negativně, ale oceňuji vychytání všech drobných detailů. Takže problémem je možná spíš forma než obsah. Chci věřit, že podobně "kritický" test si přečteme i o konkurentech (kde sa naopak často spíš tester zaměří na pozitivní stránky a negativa jen mimochodem sepíše někde na závěr...)
24. 3. 2011 11:46
Re: Takže takto...
O to ide, že celý test je napísaný aby akosi podprahovo vyznievalo Mondeo zle.
Ja mám 2.2. diesel, najazdených pomaly 130 000 km a môžem hodnotiť.
Vŕzganie interiéru sa prajvovuje akurát atk v zime, ked klesnú teploty pod -*5°C, to mám odsledované a vŕzga mi akurát stredová opierka, lebo ten trulo (rozumej starší syn) si o nu neskonale rád opiera svoju haxnu a tlaci na nu... inak to je záťažová test.
Je mi jedni či mám aktívne bixenóny, ale Ford-ov systém svoju funkciu plní bez výhrady.
V čom sú tie ližiny hodnotnejšie?
Hlučnosť??? Ma neobťžuje, asi som nahluchlý... a tak by som mohol pokračovať.
Forma tohto testu sa mi jednoducho nepáči.
Avatar - Ricardo
24. 3. 2011 11:55
Re: Takže takto...
No takže test padl jako kosa na kámen. Nebo snad chceš tvrdit, že tvůj pohled majitele Mondea je míň zaujatý, než pohled redaktora?
24. 3. 2011 12:01
Re: Takže takto...
Nie som majiteľ, som užívateľ a k autám mám možno len o trochu vrúcnejší vzťah ako len ku približovadlám. Najzadil som možno už pomaly k miliónu kilomterov, cestami necestami, rozličnými autami. Nie som zaťažený na žiadnu značku (s výnimkou Aston Martinu :-) ) ani an prémiu/neprémiu...
Vzhľadom na to, že autá fakt mením raz za 3 roky, tak môj pohľad je nezaujatý (ak sa mi podarí vyhnúť subjektívnemu hodnoteniu)
Autor tohto testu určite nenajazdil toľko km s týmto autom a test napísal veľmi subjektívne.
Opakujem kritizujem formu, nie obsah....
Avatar - Krispos
24. 3. 2011 12:04
Re: Takže takto...
Takže autor testu má sice pravdu (to je ten obsah), jenom to nemusel psát tak naplno a měl pro jistotu 10x zdůraznit, že Mondeo to v testu nandalo Passatu i Superbu (to je ta forma)...
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 12:26
Re: Takže takto...
Nikdo není dokonalý a Mondeo taktéž. Nicméně ač je výsledné číselné ohodnocení vysoké, celkový dojem z těch řádků je rozpačitý - nekoresponduje s číselným výsledkem a množstvím kritických řádků.Nejsem majitel, ani uživatel, tak se nebudu pouštět do polemiky.
Jen doufám,že podobně podrobný popis uživatelsky nemotorných či komplikovaných řešení se objeví i v testech konkurentů a nebude gentlemansky přehlédnuto,či zmíněno jakoby mimochodem.
Avatar - Ricardo
24. 3. 2011 12:38
Re: Takže takto...
Vždyť se tam kritizují jen samé detaily a vy z toho hned vyvozujete, že test vyznívá pro Mondeo nepříznivě.
Prostě to dobře jezdí, motor je silný a úsporný, interiér prostorný, cenová politika velmi výhodná - všechno podstatné je v pořádku. A na špatné ovládání palubní elektroniky se prý dá rychle zvyknout, soudě z reakcí pod staršími články, kde bylo toto taky kritizováno.
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 13:07
Re: Takže takto...
Neútočím na vypíchnuté nedostatky.Jen jsem si odnesl jiný dojem z poměru popisu lapsů a výsledného bodového hodnocení především díky sarkastickým formulacím,jenž článek obsahuje.A jde pouze o můj pocit, nic nezevšeobecňuji.
24. 3. 2011 14:17
Re: Takže takto...
Nezdá se ti, že obhajuješ o samotě? :-) Pro mě je sice výsledný dojem důležitý, ale pokud je před ním tisíc připomínek, vyznívá to trochu jinak.
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 21:26
Re: Takže takto...
Tak nějak jsem to s tím vyzněním myslel ;-)
24. 3. 2011 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2011 15:02
Re: Takže takto...
To jo. Když jsem ráno viděl na hlavní straně test Mondea 1,6 Ecoboost, měl jsem docela radost, že se o něm něco dozvím. Místo toho je test plný kritiky maličkostí Mondea jako takového, a to za každou cenu. Informační hodnota testu je nulová :no: A navíc tenhle test vyloženě podkopává nohy serveru Auto.cz jako objektivnímu periodiku.
24. 3. 2011 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2011 21:26
Re: Takže takto...
Súhlas, pre mňa veľké sklamanie z takto napísaného tesu ;-\
24. 3. 2011 10:15
Protiváha chorobné adorace
Je pravda, že autor napsal test trochu zvláštním stylem. Samá kritika. Trochu mi to připadá jako snaha o vyvážení nekritické chvály, kterou na Mondeo pějí testy zejména na konkurenčních webech.

K designu je obtížné se vyjádřit, to je subjektivní. Ale pokud jste Mondeem jeli, neunikla Vám vyšší hlučnost interiéru (obzvlášť u dieselů) a horší interiér (vzhled dílů, u stařších kousků povrzávání). Hlavně ten hluk od motoru i od kol mi docela vadil. Naopak je to auto s výborným vnitřním prostorem a dobrou odezvou řízení. Podvozek drží dobře v zatáčkách, ale na můj vkus je trošku tužší. Slabinou byly motory, ale to už je zažehnáno.

Osobně bych dal Mondeu přednost před Passatem.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2011 10:19
Otázka pro redakci
Neměli byste údaje o okamžité spotřebě při 100 km/h a 130 km/h?
Díky.
Rozbalit vlákno
7
24. 3. 2011 11:07
Re: Otázka pro redakci
Mě by spíše zajímala dlouhodobá spotřeba v praxi, zda se dá skutečně jezdit do 8 litrů. Pokud ano, pak to auto nemá chybu.
24. 3. 2011 11:41
Re: Otázka pro redakci
Ja mám 2.2 diesel a v poho.... a to teda určite na spotrebu nejazdím....
24. 3. 2011 11:51
Re: Otázka pro redakci
Ale já myslel spotřebu s tím benzínem 1.6 EcoBoost.
28. 3. 2011 09:43
Re: Otázka pro redakci
tak ja jezdim s 2,0 Ecoboostem a vubec ho nesetrim a spotreba je okolo 9, kdyz jezdim podle predpisu tak pada k osmi. (jezdim ale spise delsi trate) Ciste jizda po meste to hezky vyhani k 10l.

Tak verim ze u 1,6 tech 8 je bez problemu.
24. 3. 2011 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2011 15:22
Re: Otázka pro redakci
Třeba o skutečně naměřené spotřebě není v testu ani zmínka. Jediná zmínka. A to prosím u motoru, o němž 99 % potenciálních kupujících uvažuje jako o alternativě k dieselu. Takhle se to prostě nedělá :no:
24. 3. 2011 15:36
Re: Otázka pro redakci
Trochu si protiřečíte s tou zmínkou o spotřebě. (V testu zmíněná 8 litrová spotřeba, i když se nebudete příliš snažit.) Spotřeba stejně nevíce závisí na řidičově "těžké" noze. Ale budiž, autor mohl zmínit letmo, kolik bude auto brát s tímto motorem ve městě, mimo město a na dálnici.
24. 3. 2011 13:26
Ford
Ford není in pro ty, co hledají image,......... a já jsem za to rád. Mondeo mám2,2 TDCi, je spolehlivé a nemám za dva roky žádnou závadu.. a nikoho nedráždí a mohu ho klidně nechat stát někde u lesa. Taky se nekrade a nemívá rýhy v laku od závistivců......

V podstatě mě ten tendenční přístup vůbec nepřekvapuje, v podstatě předem už vím, v jakém duchu je komentář na auta Německá, Asijská, Francouzská, Italská.......Škodovky ...:-)
Rozbalit vlákno
7
24. 3. 2011 15:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2011 15:21
Re: Ford
Kdyby jste nehleděl na image, tak nemáte diesel 2,2 TDCi. ;-) Mě například dráždí, kdo má ten "traktor" poslouchat a čichat. Navíc nevzhledný interiér.
24. 3. 2011 15:41
Re: Ford
Trochu si protiřečíš...kdyby koukal na image, bude chtít mít minimálně benzínový šestiválec.
24. 3. 2011 15:55
Re: Ford
Já myslím spíše tu pochybnou "českou image" v nekultivovaném pseudoekologickém motoru. Hlavně mít na zádi TDCi.
24. 3. 2011 16:04
Re: Ford
Myslím, že u nás je ikonozní značka turbonafty o jedno písmenko kratší ;-)
24. 3. 2011 16:09
Re: Ford
Myslel jsem všeobecně turbonaftu. ;-)
Avatar - jj_de
24. 3. 2011 13:53
Test
veru, zvlastne napisany test ... za kazdu cenu nieco najst (ako to uz niektori predo mnou uviedli), osobne mam tiez forda, sice nie mondeo ale smax, ale napr. s tou kritikou convers+ vobec nesuhlasim ... taha oci v noci? ze vyzera ako budiky z hrackarskeho auta? autor testu mal evidentne zly den .... :-)
Rozbalit vlákno
1
24. 3. 2011 13:56
Lživá fakta u motoru - redakce!
V článku uvádíte 15-letý konstrukční základ motoru, pochybuji, že máte tento údaj potvrzen reálnými fakty, tedy takovýto údaj mi přijde čistě jako jen účelová pomluva.

Dále v textu ....(nebo čtrnáctistovky twincharger, pozn. red.), pěkná reklama na motor 1.4 od VW, (který ale VW přestává podle infrormací na autowebu.cz vyrábět, pozn. autor.).

Zajímavě napsaný test, (VW asi dobře platí, pozn. autor.). :-)

Příjde mi, že VW musí za každou cenu mít pořad alespoň v něčem navrch, jinak by asi nebyly žádné prémie.

Zajímalo by mě, jestli jste reakci na plyn meřili nějakým exaktním zařízením nebo jestli jste kvůli tomu volali do Wolfsbursku?

Pokud jste slušně chtěli v něčem faktickém přidat body Passatu, pak za možnost pohonu všech-kol, ale to jste raději nepsali, protože by to Ford mohl slyšet a udělat a Passat by ztratil poslední výhodu co má.
Rozbalit vlákno
7
24. 3. 2011 14:02
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
:yes: :yes: :yes:
24. 3. 2011 14:21
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
Přečti si test v anglickém periodiku a zajásáš, ve francouzském budeš udiven výhrou třeba Laguny atd...
Ale narážky na domnělou korupci sem netahej prosím.
24. 3. 2011 14:58
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
Jasně, jen v ČR korupce není velký problém. :-)
24. 3. 2011 15:04
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
Je to hodně silné nařčení, to jsem myslel.
24. 3. 2011 15:49
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
:yes: Je to hodně velká schizofrenie s tím nařčením z korupce.
24. 3. 2011 15:52
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
Pak by bylo dobré se i zeptat, jestli to není naopak a i přes nesporné vady má Mondeo vysoké hodnocení ;-)
24. 3. 2011 15:58
Re: Lživá fakta u motoru - redakce!
;-) :yes:
24. 3. 2011 14:37
ochrana pred odretím?
"Na horní hranu nárazníku totiž konstruktéři tentokrát už nezapomněli umístit ochranu proti odření nákladem"
Nech sa pozerám ako pozerám, ja tam nič iné ako mám na svojom Mondeu z roku 2008 nevidím... Ba?
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2011 15:01
Pláč bezmocnejch
No to je brekotu!Hošci,o co jde?Co by jste chtěli?Jak se má psát?....Proč se sem pořád tahá Passat?Spousty otázek, spousta kritiky místních diskutérů, nějak nechápu, proč?Test je napsán v nějakém duchu a každý si vybere, to co si vybrat chce.Někteří si vybirájí jen to, co nechtějí slyšet.Maj asi v ve své automobilové duši zmatek.....a zřejmě ne jen v té automobilové.Brečte dál...aspoň je tu nikdy nekončící zábava.Někteří vědí co kupovat a nemusí číst žádné testy s předem danou oponentůrou,uplakaných jedinců, kteří jediní vědí co je správné a co ne.Od zaprašené klávesnice... ;-)

PS - kupujete auto dle testů?
Rozbalit vlákno
13
24. 3. 2011 15:03
Re: Pláč bezmocnejch
A ty, Kinge ?? Podle barvy ??
24. 3. 2011 15:06
Re: Pláč bezmocnejch
Vim co je dobrý a vím co je špatný. ;-) Ford Mondeo je dobrý auto.... :yes: Mi se nelibí vzhled...ale to je podružné.
24. 3. 2011 15:11
Re: Pláč bezmocnejch
A odkud víš, co je dobrý a co je špatný ?
24. 3. 2011 15:55
Re: Pláč bezmocnejch
Třeba s trejdu kolik stály vstřikovače do slavných Fordových dieselů a jak se zadírali. >:D Tak sem si ho nekoupil.Dal jsem přednost dieselu od Hondy, kde není žádný problém. ;-)
24. 3. 2011 15:18
Re: Pláč bezmocnejch
Že je Mondeo dobrý auto je jasná věc. Ale nikde jsem zatím nečetl test 1,6 Ecoboost v kombinaci právě s velkým a těžkým Mondeem. A těšil jsem se, že se o něm něco dozvím z tohoto testu. Místo toho jsem si přečetl, že Mondeo mělo před faceliftem "budíky jako dětské autíčko". Skvělé, že nás pan redaktor seznámil se svým vkusem. Ten ale nikoho nezajímá. A o to jde.
24. 3. 2011 15:26
Re: Pláč bezmocnejch
Asi jsem každý četl jiný test, protože v tomhle jsem se právě dočetl, jak se auto chová s tímto motorem.
24. 3. 2011 15:28
Re: Pláč bezmocnejch
A třeba něco o naměřené spotřebě? Obvykle udáváných otáčkách motoru při běžných rychlostech?
24. 3. 2011 15:39
Re: Pláč bezmocnejch
8 litrů, ale chování motoru není přece jen o spotřebě. ;-)
24. 3. 2011 15:05
Re: Pláč bezmocnejch
On je Passat natažen už v textu ty soudče :-)
24. 3. 2011 15:08
Re: Pláč bezmocnejch
A jako co....stejně se tady brečí a imho zbytečně.
24. 3. 2011 15:41
Re: Pláč bezmocnejch
Souhlas, brečí se tu zbytečně. "Každý si vybere, to co si vybrat chce." Jen některé údaje mohly být zmíněny podrobněji.
24. 3. 2011 15:43
Re: Pláč bezmocnejch
A jako nic, jen se tu snažíš dělat bohorovného, pokud...pak vynech plačky ;-)
Avatar - Ronault.
24. 3. 2011 17:45
Re: Pláč bezmocnejch
Tak nějak s tebou souhlasím. To, že je mondeo jedno z lepších aut v třídě je pravda, klade to tak trochu dojem, že je ve všem nejlepší a když se na ten mylný předpoklad upozorní řadou negativních stránek, tak je zle.

Na Mondeo je tady navíc mnoho testů, mnoho pochvalných a když si člověk vybírá auto, tak negativně napsaný test ocení, protože opěvování jen pozitiv po pár článcích otupí do stereotypu stylu "Ford nejlepší řízení=nejlepší auto". Plus pokud se budu o to auto zajímat hlouběji, tak si z více testů více redaktorů udělám obrázek a koneckonců možná mě přesvědčí k testovací jízdě nebo koupi
24. 3. 2011 16:04
Hysterické výlevy
Nestačím se od rána divit, kolik diskutérů trpí diagnózou: PARANOIA. Já nevím, jestli jste četli stejný test jako já, kde Mondeo celkově nehodnotili vůbec špatně a vytkli jen pár kravin??? Až na tradičně měřené hodnoty spotřeby při konstantní rychlosti mi nic nechybí...

Dostaly mě úvahy některých, kteří si zřejmě myslí, že si VW zaplatil text testu...fakt PARANOIA >:D
Rozbalit vlákno
1
24. 3. 2011 16:18
Re: Hysterické výlevy
Také si říkám, že je to hodně paranoidní, včetně té korupce. Nekteří zřejmě četli jiný test. Jen letmo zmíněná spotřeba, to je tak jediné, co by se dalo doplnit.
24. 3. 2011 18:50
jiný test téhož auta
Zde je test téhož auta z jiného webu, tam to vyznívá drobet jinak.... ;-)
Vč, srovnání parametrů s konkurencí
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
24. 3. 2011 21:10
Len tak ďalej..?
Pochvala redakcii za naozaj úprimnú recenziu...kiež by sme sa takto jednoznačného "vypichnutia" slabých miest dočkali aj u iných značiek ;-)

Pretože v-v-vo tom to je...čítať o dokonalom dizajne snúbenom s praktickosťou a jedinečnými jazdnými vlastnosťami môžem aj v reklamnej brožúrke
Rozbalit vlákno
1
24. 3. 2011 21:58
Re: Len tak ďalej..?
tiež si myslím,že to je dobre napísané,omnoho zaujímavejšie ako tie oslavné ódy.
netreba z toho robiť tragédiu, je to v podstate taký dodatkový test po facelifte a s novým motorom už mnohokrát testovaného auta. väčšina negatív sú len drobnosti, ktoré môžu a nemusia zavážiť (mňa napr. štve absencia trojkliku u japoncov).
26. 3. 2011 02:29
Ford Mondeo Combi 1.6 EcoBoost
Nemá náhodou autor vytetováno na čele VW? Rozhodně to tak působí. Obraty jako "nevypadne na vás přístrojová deska" atd. Jediné auto u kterého se to údajně stalo byl Citroen C3 minulé generace. Nebo výtka typu že "vozíte vzduch." Zrovna u nás, kde je pro spoustu lidí velikost zavazadlového prostoru mantrou. Proč mám pocit, že tato výtka by v testu auta německé provenience vůbec nepadla?
Rozbalit vlákno
2
27. 3. 2011 01:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 3. 2011 09:00
Re: Ford Mondeo Combi 1.6 EcoBoost
Vtipné-)
28. 3. 2011 10:16
Nu opravdu divný test ...nestandartní co se týče webu auto.c
Tak po přečtení testu jsem jen kroutil hlavou..ne každému se může design exteriéru či interiéru Mondea líbít, ale takové rýpání si snad nezaslouží. Ano je správně poukázat na "nedokonalosti"

Bohužel to hraničí až s lhaním...což by se v profi testu nemělo stávat viz pár věcí:

- "přeskládané titěrné puntíky klimatizace se nyní hledají ještě hůře" - ehm ty "puntiky jsou pořád stejné, jen se celý panel dotykové navi s ovladáním klimy posunul o pár cm nahoru a tím jsou lépe v dosahu

- "lýtka už se nyní nepotkávají s nepříjemným výstupkem" - prosím pěkně..s jakým výstupkem se lýtka potkávají ve verzi pred faceliftem? přístrojovka je úplně stejná, stejně kvalitní a měkkčené materiály, jen středova konzola a to jen její "vnitřek" se změnil (k lepšímu, hezčímu to ano)

- "plastové panely už by tentokrát nemusely po dvou letech začít vypadávat ani skřípat" - já Mondeo s vypadáváním plastových panelů nezažil...pan redaktor ano? někdo jiný ano?

- Autor zmiňuje problém s Convers+ a jeho oslňováním - mě neobtěžoval ani při první cestě, která měřila 2200km...tak nevím...spíše to je jen subjektivní názor, testuju přes den..ono to bez tak bude svítít v noci.

- Teploměr chladící kapaliny se již nezobrazuje u více aut a to vůbec.

- Odlišná logika stěračů? a v čem? Naprosto vyhovující.

- Vyhřívání sedadel, se mě zdá pomalejší než v minulé generaci (nez před FL), ale auto po minus 15 stuupnovém mrazu, stojící venku a topí do cca 60-90 vteřin (sedačky)

Vůbec dále v testu se projevují protichůdnosti . Výrobce jako všichni slibuje nesplnitelně kombinaci dobré kontroly a komfortu....přitom to zkombinoval velmi dobře :o)))

Masáž od volantu??? Jsem si toho ještě nevšiml....asi málo jezdím. Navíc jsem to od nikoho nestihl, že by měl zkušenost s masáží volantu u Mondea...a nebo si to redaktor plete se systémem, který varuje před opuštěním jízdního pruhu a pouští vibrace 3X do volantu???

Dlouhý rozvor.....zkrátit o 15 cm? Na to je Focus nebo Octávie atd ne?
Co takové BMW 5 (nechci srovnávat nic krom rozvoru..ať mě tu neukamenují) to se asi v ostrejší zatáčce zlomí v půl ne? tak že další nesmysl....

A ano souhlasím , že oreinetace v Convers plus je občas zdlouhavá..třeba hledat kontakt v telefonním seznamu ..to je skoro nemožné (leda na displ. navigace)

Proč raději jako mínus nezmíní, že do Mondea nejde objednat otvor pro lyže v zadních sedadlech?

Uff.......nic proti kritice Mondea...každé auto má své menší větší mouchy a každý rád něco jiního...ale proč to dělat tak "hloupě"? a ještě u toho lhát?

>:D
Rozbalit vlákno
0