Diskuse

Honda Civic 1.6 i-DTEC Executive – Skvělé auto ještě lepší!

7.5.2018

Japonští výrobci aut v nabídce vznětových motorů vždy mírně zaostávali za evropskou konkurencí. Jenže jak se zdá, i přes klesající zájem o vznětové motory to bez dieselu na starém kontinentě nepůjde. Důkazem budiž dieselový Civic. Co nabízí a jak moc...

 

  • 43 Reagovat !

    foto Jirka-B-

    Jirka B. 07.05.  13:37

    USB

    "Audio si v USB nepamatuje po vypnutí motoru poslední přehrávaný soubor"

    To si snad delaji p***l ne? Kdysi to takto mela Mazda 6 a uplne si pamatuji, jak se to pokouseli nekteri majitele reklamovat. A dorazilo to prohlaseni Mazdy, ze zadny update nebude. Civic muze byt super auto, ale takova malickost je pro mne absolutni no go. Chlapcum z vývoje Hondy bych dal USB a do prvního adresare bych soupl severokorejskou hymnu. :-) Verim tomu, ze do tydne by byl update na svete.
    • 11 Reagovat !

      foto nextart

      nextart 07.05.  14:02

      « Re: USB

      ...nevím, Civica jsem ještě nezkoušel, ale stejné věci novináři tvrdili i u HR-V (USB, nelze se vracet o skladbu zpět atd.) ale v praxi se nic takového nepotvrdilo a vše funguje jak má...
      • 20 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 07.05.  17:34

        « Re: Re: USB

        Přesně tak. V HR-V si Honda Connect posledně přehrávanou skladnu pamatuje. Kdo ví, kde je zakopaný čokl... ;-)
        Civic 10G má navíc novější, řekl bych odladěnější Connect.
    • 10 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 07.05.  14:13

      « Re: USB

      Stale som si myslel ze japonsko je krajina vsemoznych elektro veciciek a ze su co sa tyka elektroniky tak 20 rokov popredu. V autach to bohuzial moc nevidno. Mazda dodnes nema napr apple car play, andoid auto alebo mirrorlink. Takisto infotaiment napr vo VW group(i ked je na horsom mieste a horsie ovladatelny) daleko popredu ako grafikou tak moznostami a nastaveniami
      • 10 Reagovat !

        foto Wolfalack

        Wolfalack 07.05.  20:50

        « Re: Re: USB

        Nejhorší na tom je, že HW v Mazdě na všechny tyto věci má. Je to nevyužitý potenciál. Na netu je kupa tweaků, které dokáží z toho systému vymáčknout mnohem víc.
    • 11 Reagovat !

      foto kovv

      kovv 07.05.  14:19

      « Re: USB

      Co vím, tak by to nemělo dělat s USB, které má vyrovnávací paměť (pamatuje si samo cestu k posledním otevřeným souborům). A navíc je to prkotina protože hudbu můžete poslouchat z mobilu přes Google Play, Deezer a jiné. Navíc je to o dost praktičtější.
    • 23 Reagovat !

      foto Todie

      Todie 07.05.  22:20

      « Re: USB

      Asi jsem na špatném webu. Nebo opravdu je u auta toto nej problém?
      • 00 Reagovat !

        foto Milos-007

        Miloš_007 13.05.  17:29

        « Re: Re: USB

        Je - zvykl jsem si na delších cestách poslouchat audioknihy a pokud byste měl u 10 hodinové knihy vždy hledat, kde jste skončil, tak by to nestálo za nic
    • 00 Reagovat !

      foto camco

      camco 07.05.  23:39

      « Re: USB

      asi záleží na flešce, mě se hudba spouští normálně, kde se to přeruší. asi by pan redaktor měl nafasovat kvalitnější >:-[]
  • 100 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 07.05.  14:14

    Civic

    Test dobrý, vyznění překvapivě dobré. Jediný, co neberu, je kritika ceny. To je Tomáši totální úlet. Kdyby nešel ten motor objednat s nižší výbavou, neřeknu ani popel. Ale že v nejvyšší výbavě, s kůží, asistenty, adaptivním podvozkem, panoramou a fakt skoro vším stojí 709tis. - to je super cena. Rád si poslechnu, kteří že to konkurenti stojí míň. Jen pro zajímavost jsem zkusil třeba dobíhajícího levného Focuse a na ceně Civicu jsem dřív, než bys řekl švec, aniž bych stihl dorovnat výbavu. Oktávka 780tis- se skvostem 1,6TDI+ supermoderní pětikvalt.
    • 50 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 07.05.  15:24

      « Re: Civic

      Už sme skoro zabudli na octaviu s litrom za 9kíl >:D
    • 22 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 07.05.  15:56

      « Re: Civic

      Jak jsem zastáncem nafty, tak u Civica bych ji obešel obloukem, 1.6 nestojí za řeč, protože je za tuhle cenu 1.5T, který je totálně někde jinde. Škoda, že už není 2.2DTEC.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.05.  16:07

        « Re: Re: Civic

        Mě u těchhle aut, co umí jezdit s benzínem za 7l, nedává nafta všeobecně smysl. 2,2DTEC byla super, ale do Civica mi to přišlo trochu přehnaný - +90kg na předku. Ale v FR-V byla fantastická. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 07.05.  17:39

          « Re: Re: Re: Civic

          Souhlasím. Měl jsem jako náhradní auto půjčeného Civica 9G s 2.2 i-DTECem a ten težký čumák jsem v první ostré zatáčce málem nerozdýchal. 1.6 i-DTEC bude jiná káva. V podstatě bych s tím motorem v 10G problém neměl, kdybych hltal 25.000 a víc km za rok. On totiž Civic 1.5 T moc úsporný v dálničním tempu není. Ale za mě a mé skladby tras, jediná volba 1.5 T, bez debat.
          • 10 Reagovat !

            foto camco

            camco 07.05.  23:33

            « Re: Re: Re: Re: Civic

            při jakém dálničním tempu je tak neúsporný? českých 130? nebo německých 207? ;-) to proč ne diesel, je pro mně absolutní otrava nutnost vypalování dpf. a honda to nijak neavizuje, prostě vzroste aktuální spotřeba
            • 00 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 08.05.  11:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

              V našich podmínkách, Německo bych tu netahal (nad 130 km/h se už i-DTEC kupodivu dle prvních testů približuje spotřebou 1.5 T). Mám s 1.5 T "něco" najeto, takže představu o provozních nákladech mám. V blízkém okolí mi jezdí dva, jeden 6MT, druhý CVT. Oba přes 7.5 l/100 km na "dálkách". I s 1.5 T se dá jet úsporně, nepopírám, je to vynikající motor, ale pokud bych měl značně vyšší nájezd, bral bych i-DTEC. Paradoxně je totiž při dálničních jízdách i tišší, než 1.5 T.
              Při mých jízdách do 15.000 km ročně, převážně po městě a okolí, by byla volba jasná, 1.5T a klidně i s CVT, ta se konečně povedla.
              • 10 Reagovat !

                foto camco

                camco 08.05.  13:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                něco najeto a v okolí mají, dobrý, nějakou takovou odpověď jsem čekal ;-) trochu Tě opravím, dálnice do 140 za 6,5, okresky 5-6 do 100. čistě město (myslím opravdu město s kolonami) za 10. právě krátký jízdy zvedají spotřebu, když nejezdíš aspoň 100 km, tak nemáš jak rozpustit předjízdění a rozjíždění, kdy se turbo síla rada napije
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 08.05.  14:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  Asi budeš souhlasit, že diesel do města nepatří.
                  Nepolemizuji, doklarovat globální spotřebu PHM je složité. Dva vzorky mají slabou vypovídací hodnotu, nepopírám. Víc lidí s GXG osobně neznám a JPP neberu v potaz. Z těch dvou, oba Praha, docela cestují i dost mimo. Když na to příjde, ani na spritmonitoru nelze brat data závazně, ať už v prospěch, nebo neprospěch Civicu (de facto i jiného auta). Validita dat v tomto hodně závisí na tom, zda při tankování, resp. zápisu spotřeby se auto opravdu pohybovalo jen ve městě, dálnici (z jak "těžkou nohou") apod.
                  Mé auto by mělo taky "žrát" výrazně víc, přesto se držím dlouhodobě na 6.06 l 100/km (což tam patří mezi rekordmany). Víkendový výlet Ostrava-Humpolec a zpět (Ostrava-Mohelnice po dálnici, zbytek okresky) za rozumných 5.7 l/dle PP (průměrná rychlost 67 km/h). Za kolik by to zajel další řidič se stejným autem, tězko říct.
                  S Civikem 1.5T nebyl problém zajet dlouhý výlet za 6.3 l/100 km, níž jsem se s CVT nedostal. Město a popojízdky kolem něj 8.7 l/100 km.
                  • 00 Reagovat !

                    foto kainatas

                    kainatas 14.05.  07:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                    Takze o spotrebe. Mam dieslovy tourer 2015 a spotreby su nasledovne / podľa tankovania /. Mesto 4.7 - 5.3l/100km, dialnica 4.9 - 5.6l/100km, okresky 3.5 - 4.5l/100km. Najazdim rocne cca. 26000km. Asi 80% jazd jazdim okresky mimo mesta. A vasinou pri spotrebe 4.0l/100km. Skusal som aj nejake eko jazdy a pri nich sa dostanem pod 3l/100km. Takze diesel v honde je usporny a stale sa oplati oproti benzinu, ale do mesta by som ho nechcel... Budem ho mat dlhodobo, takze uvidim aka spolahlivost bude, pretoze mam zatial len 80000km a kazde auto som drzal min. do 450000km.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 08.05.  08:32

            « Re: Re: Re: Re: Civic

            Když to dám do srovnávačky cena vs výkon, tak mi 1.6 88kw nedává vůbec smysl. Sice je fakt, že Honda tady ve výbavě může stát méně, než vybavená konkrence s 1.6 naftou, ale tam, kde začíná základ Hondy, se dá sehnat i dvoulitrová nafta jinde (popřípadě základní 1.6 s cenou o dost příznivější), což je pro mne pádnější argument, než výbava.

            Do Civica bych proto radši vzal 1.5T 88 vs 134 kw je pro mne hodně přesvědčivý argument za +/- podobnou cenu :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 08.05.  11:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

              Ano, je drahá a stokrát propíraná nemožnost zvolit si výbavu podle své vůle, je otravná, nepopírám. Tady se to těžko obhajuje a argumentuje. Tak nějak se pořízením Hondy, mimo jiného "uklidňuji" nízkým výskytem fatálních závad, které se Hondám docela vyhýbají.
              Odbočím, neřešme teď i-DTEC. Civic Sport už dnes koupíš za 560.000 Kč. Jaké jiné auto v této třídě se srovnatelnými parametry bys koupil?
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 08.05.  14:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                Sport je fajnová výbava, ta se mi celkem trefuje do preferencí... nejsou tam vyloženě kraviny, jsou tam světla. Je chyba, že u nafty není... ačkoli kdo to koupí v naftě, tak mu to asi patří :-)

                Za tu cenu se dá lecos... nějaký Leon FR 1.8TSI, Megane GT, ta Mazda... je to věc preferencí. Ale cena je to slušná.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 08.05.  14:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  Souhlasím, i s výběrem (na 4 roky prozování auta je zbytečné řešit možné fatality).
                  Přiznám se, že jsem na poslední chvíli vycouval od koupě Sportu, teď v dubnu. Bleskl mi v hlavě na poslední chvíli ekonomický faktor (dosud nesplacené HR-V), jinak by už dnes stál před domem. Uvidíme, co přinese FL.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 09.05.  08:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                Mluvíš o 1.5T ? No, možná kdybych hledal, tak něco podobného najdu, ale já přeci sám píšu, že v 1.5 benzínu pro mne Civic dává smysl, neodsuzuju Civic, ale cena vs 1.6 diesel 88kw :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 09.05.  08:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  Pochopil jsem, že i-DTEC Ti nedává smysl, neboj ;-)
                  Teď mám na mysli spíše prostou otázku, Civic a nebo...?
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 09.05.  10:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  Zas na druhou stranu, Focus Titanium kombi stojí 1.5EB 134kW 555t a 1.5TDCi 88kW 574t. Což je divný, protože v hb je nafta o litr levnější... ale i kdyby, tak Honda v tomhle nijak nevybočuje, za naftu si připlatíš.
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 07.05.  16:48

      « Re: Civic

      Btw, proč Hondu netestoval King? To by bylo panečku jiné čtení. Testuje on ještě vůbec?
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 07.05.  17:49

        « Re: Re: Civic

        Testuje, koukni na "japan cars". Posledně napsal docela, podle mě, objektivní recenzi na Jazz Dynamic.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 07.05.  20:23

      « Re: Civic

      Tak Mazda 3 Revolution Top s 2.2 biturbem je za ďábelských 666... ale střešní okno se třeba nenabízí, adaptivní tlumiče taky ne.

      Problém je, že tohle je nejlevnější auto s LED světlama v naftě, protože Sport se v naftě neprodává. A to je celkem blbý... kůže a panorama, hm... za 710 (v akčním ceníku je 690). Ale máš pravdu, cena je ok, konfigurovatelnost je problém.
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 07.05.  21:56

        « Re: Re: Civic

        Tak trojka mě vůbec nenapadla. Ta je pořád braná jako drahý auto, a vida. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto 99matthew99

        99matthew99 07.05.  23:47

        « Re: Re: Civic

        Co tak Golf GTD?
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 08.05.  11:44

          « Re: Re: Re: Civic

          Ale jo, ona i ta Octavia RS TDI začíná na 720t. Akorát pak přihodíš panoramu za 30 a adaptivní tlumiče za 25 a kůži a tohle a támhleto... a ve finále jsi třeba o klio výš než je ta Honda.

          Pokud teda nutně musíš tu panoramu a kůži mít. Osobně bych zůstal raději u látky než u neperforované kůže, panoramu si odpustil, DCC... jo, DCC by to chtělo, takže bych byl třeba o 50 výš a byla by to otázka cenového jemnocitu :-)

          U Civicu si můžeš taky tu kůži a panoramu odpustit, jenže pak si musíš odpustit i LED světla a to bych dost nerad.
          • 00 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 08.05.  14:54

            « Re: Re: Re: Re: Civic

            To je ta japonska politika vybav. Vsetko alebo nic. Takisto by som ozelel kozu aj pan. strechu, latka prip. alcantara mi vyhovuje viac. Tie ledky by ale mrzeli aj mna. V tom je octa prip. gtd natom lepsie. Vyberies co chces ale zase ta cena
  • 00 Reagovat !

    foto Mike-C

    Mike_C 07.05.  14:27

    Točivý moment

    1.6 JTD v roce 2008 mělo 300 Nm při 1500 ot/min, aktuálně se prodává s 320 Nm při 1700 ot...Tak nevím, zda to byla v roce 2013 taková revoluce. Proti 1.6 TDI možná ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 07.05.  14:31

      « Re: Točivý moment

      I 1,5HDI má 300Nm při 1750ot. Taky jsem si říkal, že to je běžná hodnota.
    • 00 Reagovat !

      foto Futurista

      Futurista 07.05.  17:41

      « Re: Točivý moment

      Renaultí 1,6 dCi to umí už taky docela dlouho. A proti 1,6 TDI je revoluce všechno. Ta pětikvaltová hrůza, to je teda pecka.
  • 40 Reagovat !

    foto comper

    comper 07.05.  16:05

    Cena

    No to by som chcel vidiet auto o dve triedy vyssie za cenu tohto civicu. Alebo je podla autora v segmente malych aut?
  • 12 Reagovat !

    foto Futurista

    Futurista 07.05.  17:43

    Srovnání?

    V článku mi chybí nějaká tabulka s konkurencí, která nabízí 1,6 v naftě. Jo aha, to by koncern asi dopad. Tak proto tam není.

    Tak OK, nechme to bejt. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto St-

    St. 07.05.  19:17

    Civic v naftě

    Byl dřív unikát. Měl jsem 7. generaci s 1,7 naftou od Isuzu (Honda ještě neměla vlastní). Ale jelo to parádně, dlouhodobá spotřeba 5,2. Myslím, že Honda se diesely naučila moc dobře, klidně bych si to auto koupil. Jen mě mrzí ty ústupky z UFO. Přístrojovka v 8. G byla fantastická. Holt u Hondy je to někdy od zdi ke zdi. Aktuální design je takový všelijaký, docela se mi líbí vový Insight, ale u nás asi nebude.
  • 00 Reagovat !

    foto camco

    camco 07.05.  23:35

    automat k 1.6 dtec

    v Bratislavě ukázali 9stupňový automat ovládaný už jen tlačítky
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 08.05.  08:50

    Sedadla

    Nedavno jsem měl kratkou zkušenost se civicem a zklamali mě sedadla, ktere se davaji do vyššich vybav. Už kontakt na prodejně nebyl přesvědčivy, kdy latka zřejmě nějaky tesil byla poměrně dost kluzka k tomu docele nevzhledna a v sedadlech jsem se necitil uplně nejlepe, ale přesny duvod jsem neodhalil. Každopadně jsem neměl dobry pocit z bočniho vedeni. To se při jizdě bohužel projevilo a nejen, že sedak dostatečně nepodržel trup takže při jizdě bylo potřeba se vic spolehat na volant, ale i sedak je plochy takže nohy putovaly občas ven. Kdyby se jednalo o nějake zakladni sedačky tak bych řekl obstojne nebo snad dostačujici, ale nic vic. Jenže takhle je považuji za negativum a jako docela nevyhovujici a facelift by měl určitě s tim něco udělat.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 08.05.  11:49

      « Re: Sedadla

      Je fakt že sedačky nejsou nic extra... asi bych s nima neměl zásadní problém, ale pro dynamicky laděné auto by mohli trošku máknout.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 08.05.  12:10

        « Re: Re: Sedadla

        Ja měl tu smulu, že předvaděci civic měl pod kapotou sice 1.5T, ale už nechtěna CVT převodovka a bohužel stale ještě obuto na zimnich pneu. Takže jsem byl dost limitovany a z jizdy moc poznatku zrovna neni. Navic jezdim dost agilně, ale ty sedadla i přesto, že potencial auta jsem zdaleka nevyužil naplno bohužel zklamala a s tim bych se asi nesmiřil. Udajně ty kožene jsou o něco meně klouzave, ale idealni to taky neni a navic sedadla v kuži nevim nevim. Na jinem foru kolega taky byl zklaman ze sedadel v civicu a psal, že v takovem meganu je to jasně lepši což mužu častečně potvrdit. Respektive i bez jizdy byly sedačky v meganu v nějake středni vybavě na prvni posaz přijemnějši a hlavně bočni vedeni pusobilo o dost funkčnějši z mojich poznatku.
    • 00 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 08.05.  12:08

      « Re: Sedadla

      Je pravda, že sedadla dostávají u CXG docela kritické připomínky. Ono taky záleží, jak jsi vysoký a široký (nejsou pro každého). Osobně mi ale vyhovují (mám 177 cm a 94 kg). Třeba do O1RS jsem se tak tak nasoukal.
      Co mi spíše vadí jsou použité materiály na sedadlech, nevypadají trvanlivě. První, do čeho bych investoval, jsou kvalitní potahy, třeba od MAD (bral jsem je i do HR-V).
      Co se sedaček týče, v Civicu Sport, či Sport+ bych uvítal třeba příplatkovou možnost z US verze Si

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 08.05.  12:19

        « Re: Re: Sedadla

        Ony ty sedadla kazi dojem z interieru celkově jak už jsem naznačil. Jak se mi třeba libi palubni deska tak sedadla jsou takova na oko ne zrovna pohledna a navic ten tesilni potah to ještě umocňuje. To by mi až tak nevadilo, ale prostě funkčně už jen to horši, už jen to že prakticky nepodrži a to ja mam 176cm a cca 80kg. Osoby s vyššim BMI podle mě ani nebudou mit problem se do nich vlest už pravě pro tu svou plochost, ktera na prvni pohled až tak nepusobi. No každopadně sedačky z US verze vypadaji na pohled, že by svou funkčnost mohli zvladat rozhodně lepe. Jsem zvědavy jestli se něco změni s faceliftem, ale ten dřiv jak za 2 roky zřejmě nepřijde.
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 08.05.  12:37

          « Re: Re: Re: Sedadla

          Tak jsem nad tím nepřemýšlel. Možná do těch sedáků, vzhledem k větší váze, lépe zapadnu, sedák se víc poddá. Na druhou stranu mi nevadí menší boční vedení opěradel, vlezou se mi tam ramena a záda. Kdyby bylo větší, výraznější, asi bych tam byl nasardinkovaný, jak ve vzpomínané ORS. Udělat sedadla "pro každého" je docela boj. V tom se mi líbí třeba možnost "přifouknutí" bočnic, už aby to bylo dostupnější.
          Jinak samozřejmě souhlas, na matroši se šetřilo, o tom bych mohl vyprávět (po poce používání vypadaly bočnice v HR-V leskle, opotřebovaně).
          • 00 Reagovat !

            foto camco

            camco 08.05.  13:46

            « Re: Re: Re: Re: Sedadla

            pro agilnější jízdu je lepší vyfouknout bederku, pak se do opěradla líp zapadne, zase na delší štreky je lepší plně fouklá a položenější opěradlo. je fakt, že jste drobečci, tak ani to vám nepomůže. mám vepřsesle, pravidelně ošetrované voskem a rozhodně bych neřekl, že nekloužou, naopak je nezvyk nasedat do textilu a pohodlně se nesklouznout
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 08.05.  14:01

            « Re: Re: Re: Re: Sedadla

            No ony celkově ty sedačky nejsou prostě o nějakem zapadnuti a neřekl bych, že je to o tom jestli jsou širši. Ano poznal jsem i sedadla, ktere jsou užši což sice neni připad sedadel v civicu, ale je řada sedaček, ktere s přehledem vyhovy i rozměrnějšim postavam a docela slušně se do nich zapadne a i solidně podrži. Zde bych celkově ty sedačky viděl prostě jako slabinu a docela mě udivuje, že zrovna civic je ma. On i ten kolega, ktery nebyl spokojeny je tušim o dost vyšši. A ja jsem třeba dosti ramenaty a širši v hrudniku, spiše mam nohy jak hajzlovy pavouk. Dost mi to připomělo dobu kdy jsem měl jedničkoveho focuse tam to bylo dosti podobne, prostě ploche jak prsa korejske ženy v autě, ktere se prezentovalo jako sportovněji zaměřene. Určitě bych to viděl na napravu, kterou by si civic zasloužil.
            • 00 Reagovat !

              foto Jopino

              Jopino 08.05.  14:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

              Těžko říct, co bylo při návrhu sedaček CXG, u kontruktérů etalonem. Výtky k sedačkám jsou prostě fakt. Na HC jsem zaznamenal názory majitelů Accordů 8G, že by i zvažovali koupi CXG, např. sedanu, ovšem "žalostné" sedačky tento nápad rychle vyvrátily.
              Jak jsem psal, mě to zásadní problém nedělá, jsem malý a široký (ne tlustý), takže za mě docela o.k. Pokud by mě to žralo a opravdu chtěl nahradit současné auto CXG, nechám si poslat z US ty z modelu Si :-)
              Seděl jsi, resp. jel už v oplích AGR?
              • 00 Reagovat !

                foto Loptos

                Loptos 08.05.  15:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                Ahoj, v AGR mam spravenych cca 3000km a sedelo sa mi ok. V Civicu ma sedadla na prvy pohlad odradili hodne ale ani po 10tis km nevidim zasadny problem. Ano latka je na dotyk divna ale nikdy som zo sedadiel nevystupil s mokrym chrbtom, co sa mi na kozi stane behom par minut a su nepremokave. Ako pise camco - bez bedrovej opierky auto chrbat drzi lepsie ale je pravda ze pri mojich 100kg sa mi v nich sedi pohodlne. A uprimne radsej 600km v pohodli ako 10km okresiek v plnom tempe s idealnym drzanim tela. Navyse auto je rovnako ako v amerike a podla mna to vyrabali s ohladom na ich hustotu tela >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 08.05.  18:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                  Ahoj. Zajímá mě, zda jsou ta AGR taková pecka, jak se traduje, píše. Neříkám, že bych nutně musel mít všemozně nastavitelná sedadla, ventilaci, masáž, ale možnost např. prodloužení sedadla, obvzlášť v dnešní "módě" krátkých sedáků, proč ne.
                  V podstatě s Tebou souhlasím, po delší cestě jsem vystoupil z CXG odpočatý, nerozlámaný. Kůži nepotřebuji, jednou mi to stačilo. Amíci ať si kecají do sedanu a hatch ať nechají v režii Swindonu :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 08.05.  19:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                    Ventilace a masáž není nutně součástí AGR, základní AGR sedačky jsou jen s tím prodlužovacím sedákem a vícesměrným nastavováním. Jsou hodně dobré, ale zase že by se tím dostavil nějaký extatický zážitek ze sezení, to úplně říct nemůžu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 08.05.  19:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                      Díky, od vlastníka je kritika cenná informace :yes:
                      Co bych dal za možnost nastavení úhlu (sklonu) sedáku. Pořád mám pocit, že sedím na židli. Teď už se ten sedák trochu poddal, ale u nového auta to bylo dost markantní.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 08.05.  19:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                        To není kritika, těm sedačkám není co vytknout. Ale pokud je dobře udělaná běžná sedačka, tak v tom pro mě není tak zásadní rozdíl. Mám celkem konfekční postavu a slušně si sednu v lecčem.

                        Na to jak se velebí posez v Mazdě 6, tak tam jsem až tolik nadšenej nebyl... sedí se relativně vysoko a sedačky jsou spíš průměr (ty látkové). Ale jak říkám, zásadní rozdíl v tom nevidím.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Jopino

                          Jopino 09.05.  08:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                          Nepochopili jsme se, nemám na mysli negativní kritiku :yes: O.k., tak zhodnocení.
                          V Mazdě 6 jsem seděl taky, sice před FL, neměl jsem zásadní výtku, asi bych si zvykl, bezbolestně ;-) S konfekční postavou Ti zřejmě nebude dělat problém řada sedadel, v tom to máš docela "jednoduché" a můžeš se zaměřit na jiné věci. A když už jsme u Mazdy. teď nevím, jestli to byla CX-3, nebo 3, ale na sedáku se mi zdálo málo pěny. Tuším, že stejný pocit měl i nějaký novinář při testu. Ale jsou to už téměř 3 roky, za tu dobu se to mohlo změnit.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 08.05.  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                Sedačky jsou určitě docela individualni zaležitost, ale jsou takove, ktere vyhovy většině a nařku na ně najdeš poskromnu a vubec nemusi jit o nějake spešl s kde jakou certifikaci. Jinak v oplich AGR jsem neseděl, ale poseděl jsem si v ergoactive sedačkach v golfu. A jak mi ty sedačky sedly na prvni dobrou a da se řict, že jsem do nich zapadl tak to jsou zrovna sedačky jak ty uvadiš uzke. Prostě si nedokažu představit jak by tyto sedačky vyhověly osobam, ktere jsou buď to kulturiste nebo prostě zavalitějši. No každopadně budu zvědavy na FL civica protože tenhle model mě určitě zajima a připadal by v uvahu jako nastupce.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jopino

                  Jopino 08.05.  18:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sedadla

                  Golfácké příplatkové sedačky jsou taky GUT. Pohověl jsem si v nich docela dost. Ale na delši cestu bych to obepnutí asi moc nepochválil, tedy alepoň doufám, že ne. To je těžko, předváděčku mi nepůjčí na 1.000 km, abych to posoudil ve všech "režimech". Víš, kde se mi ještě dobře sedělo a vůbec bych to neočekával? V sedadlech faceliftovaného Qashqaie.

      • 00 Reagovat !

        foto lumixx

        lumixx 12.05.  09:40

        « Re: Re: Sedadla

        Mám 205cm výšku, cez 130kg váhu. Nedávno som sedel v civicu X vo výbave executiv, po nastavení sedadla podľa potreby sa mi sedelo výborne. Samozrejme za mňa si nikto nesadne, ale to by som neriešil. Kebyže mám možnosť, tak civic by bol vážny kandidát.
        V Renaulte - modely megan a scenic som sa citil asi ako sardinka v konzerve, ako do výšky tak do šírky.
  • 11 Reagovat !

    foto Octa-RS

    Octa RS 08.05.  17:21

    Filtr pevných částic

    Škoda že u těchto testů není ještě tabulka s cenou běžných náhradních dílů, kdysi jsem to vídával, ale už nevím, jestli to bylo i na tomto serveru. Každopádně Honda má u svých dieselů nejvyšší ceny za filtry pevných částic a to hrubě přes 100t., druhej v pořadí z běžné konfekce je Hyundai, prémie ted' do toho neplet'me. Vzhledem k tomu, že u firemního CRV se už vysral při 15t. km a byl měněn v záruce je pro mě tohle auto nepřijatelné už z tohoto důvodu a může být skvělý jak chce. Myslím,že u téhle novinky, kde je ještě vylepšen bude cena přes 150t., to už ale někomu musí vážně přeskočit, aby si tuto motorizaci koupil...
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 08.05.  17:36

      « Re: Filtr pevných částic

      Ve své době stál filtr na FR-V 2,2D 170 tis., což je absurdní. Ale co se na něm může polámat? Může se při nevhodném používání ucpat a neměl by být problém ho vyčistit.
      • 00 Reagovat !

        foto Octa-RS

        Octa RS 09.05.  22:02

        « Re: Re: Filtr pevných částic

        To asi ano, ale i tak Honda dala po 2 vynucených regeneracích nový díl při 15t., co tam bylo špatně ale víceméně nevěděli. Na špatný jízdní styl to neházejte, před tím Ford Kuga a vydržel do 320t. než šel do světa...
    • 00 Reagovat !

      foto Mino21

      Mino21 09.05.  09:20

      « Re: Filtr pevných částic

      Pokud vím, tak Honda snižovala ceny filtrů už před cca dvěma lety a teď stojí víceméně standardní částky.
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 09.05.  10:40

        « Re: Re: Filtr pevných částic

        Ano. 700 liber za DPF pro 1.6 i-DTEC v CIXG mi nepřijde jako závratná částka :-!
        • 01 Reagovat !

          foto Octa-RS

          Octa RS 09.05.  20:50

          « Re: Re: Filtr pevných částic

          Originální filtr?? To si asi zavolám do Hondy a dám ti vědět ;-) On totiž není filtr jako filtr:[odkaz]
          Ovšem pokud nebereš např. Starline a spol. jako renomovanou značku po vzoru Auto Kelly >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Mino21

            Mino21 09.05.  23:50

            « Re: Re: Filtr pevných částic

            Však se tady pořád bavíme o originálních filtrech. Ještě jednou, je už rok 2018 a Honda před nějakými dvěma či třemi lety (nevím přesně) velmi výrazně snižovala ceny DPF filtrů. Neznám přesně hodnoty, ale např. tady na Auto.cz se píše 13 tisíc bez DPH pro 1.6i-DTEC a 45 tisíc bez DPH pro 2.2i-DTEC v CR-V (pro 2.2 v Civicu je o něco levnější, tuším kolem 30 tisíc, ale to fakt nevím jistě). Tak tam schválně zavolej, možná budeš překvapen.
          • 00 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 10.05.  07:52

            « Re: Re: Re: Filtr pevných částic

            Nebuď katastrofik :yes: Jak píše Mino, píšu o ceně originálního příslušenství. Který sebevrah by si dal DPF do auta dejme tomu s tržní cenou 300-400 t. Kč od no name výrobce.
            Jsou díly a díly. Nesmíš kupovat hned v prvním servisu, který se naskytne.
  • 01 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 08.05.  18:57

    auto urcite super .. honda je honda

    ale tie predne a zadne narazniky s megaplochami zaslepeneho tmaveho plastu su v reale nekukatelne a ako z garaztuningu nejakeho tinedzera ( absolutne vizualne KO .. elegencia pod bodom mrazu ) .. kto toto vymyslel? ja som to tusil ze za tym predoslym ( spociatku kontroverznym ) ufo civicom nam nakoniec este bude smutno ... rovnako mam citak ze tento novy civic uz asi kombik nebude .. predosly ale v kombiku bol... ale inak chapem ze prioritou civicu je nadalej usa a japonsko a nie europa ...takze mozno aj preto tieto zmeny :-) .. no a samozrejme ked hondu tak jedine s benzinom ( v tomto pripade je jasna volba 1,5 turbo ) ... tu dizel stejne nema co robit ...
  • 04 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 08.05.  22:46

    Elektromechanicky posilovac

    Pokud vim ten ma Honda Civic uz od VII.

    Nepochopil jsem co je na tomto noveho a uz vubec co ma spolecneho s Oct. II.

    A googlit se mi dnes nechce :-)

    A par postrehu. Nazor na vybavu - "japonsky" model mne naprosto vyhovuje. Jelikoz kdyz chci neco extra, tak si holt priplatim za odpovidajici vybavu.
    A treba dostanu neco, co bych ani nevyzadoval.
    U Skodovky si za tu samou cenu nakonfiguruju jen to nejnutnejsi :-) Tady mam nejlepsi motor (spolu s 1.5hdi), nejlepsi podvozek, prevodovku atd.
    Neni divu, ze Civic je globalne moc silnej.
    [odkaz]
    Bohuzel ne u nas.

    Civicu zdar
    • 50 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 08.05.  23:10

      « Re: Elektromechanicky posilovac

      Jako že chceš LED světla, tak si připlatíš 100t a jako bonus dostaneš kožený sedačky bez perforace a bez ventilace? Tak to gratuluju :-)
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 09.05.  01:43

        « Re: Re: Elektromechanicky posilovac

        >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 09.05.  11:01

        « Re: Re: Elektromechanicky posilovac

        Ty to ale člověku umíš znechutit.... 8-s >:D
      • 10 Reagovat !

        foto xenon04

        xenon04 09.05.  12:42

        « Re: Re: Elektromechanicky posilovac

        přední perforovaný jsou ;-)
        [odkaz]
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 09.05.  12:58

          « Re: Re: Re: Elektromechanicky posilovac

          "Kůže" s perforací je lepší, než bez, ale bez ventilace to stejně není ono.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 09.05.  16:32

          « Re: Re: Re: Elektromechanicky posilovac

          Aha... moje chyba, to jsem měl zafixovaný blbě.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 09.05.  17:35

    Skleněná střecha

    Ten skleněný nesmysl je bohužel u dvou vyšších výbav a snižuje zatížení střechy ze směšně nízkého na nulu. To bych do záporů napsal. Že Sport a Sport+ nemůže mít kouli je další -, ale to se chrochtáka netýká. Taky to má poloměr otáčení jak prémiový sedan nejvyšší třídy nebo spíš horší.
  • 10 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 10.05.  18:22

    Skvele auto este lepsie

    Jasne, až najslabší diesel urobí z auta niečo nadpozemské :D. Neviem, kto by si to súkromne kúpil, keď liter je o 100 000CZK lacnejší a silnejší... Ak požítame rozdiel v spotrebe 2l, tak sa to vráti približne po cca 150 000, ak nerátame servis a PZP a HP... takže reálne tak 200 000km. Diesel bude hlučnejší... O výdrži ťažko teraz hovoriť, oba sú to nové motory. Proste to podľa mňa nedáva zmysel....
    • 00 Reagovat !

      foto Jopino

      Jopino 10.05.  21:01

      « Re: Skvele auto este lepsie

      Kdyby, asi, možná bude, apod...
      Než si vytvořit nějaký soud, je dobré si ověřit fakta. Třeba to, že dieselový motor je v novém Civicu lépe odhlučněn, než ten benzínový 1.5T, co teprve tříválec.
      Polští zástupci Hondy provedli mini srovnání 1.6 i-DTEC v 1.5T (spotřeba, hlučnost)
      [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto Rasto

        Rasto 11.05.  00:08

        « Re: Re: Skvele auto este lepsie

        tak moja Polština nie je top ale z videa som pochopil, že nafta si vzala 6,4l/100 a 1.5T 7.5l/100km - tak 1.0 bude o niečo úspornejší asi, tak to ekonomicky diesel potom absolútne nedáva zmysel - ale tá spotreba nafty sa mi zdá strašne vysoká, možno surový motor alebo čo - so starou 406 2.0HDI som jazdil za menej diaľnice....

        Otázka hlučnosti - no nie je hlučnosť ako hlučnosť aspoň pre mňa. Pri benzíne, bol pravdepodobne cieľom konštruktérov, aby nejaký ten zvuk z motora bolo počuť. Kdežto dunenie naftového štvorvalca nikto počúvať nechce - pri dialničnej rýchlosti už ale zvuk motora spravidla prehlušuje aerodinamický hluk... Skôr by ma zaujímalo aká je nafta hlučná pri jazde cez obec... Ale možno len naftovému Civicu krivdím a je odhlučnený lepšie ako Passat - nesedel som v ňom tak naozaj neviem.

        Každopádne video ma skôr utvrdilo v tom, že nafta nemá zmysel, komu záleží na nákladoch vezme 1.0T a kto chce auto s nádychom športovosti vezme 1.5T. A kto si chce priplatiť za slabšie auto ale s ťahom odspodu a zvukom diesela vezme naftu - stále ale nechápem prečo by to niekto robil >:D (aj keď mi je jasné, že takí ľudia sa nájdu :D)
        • 00 Reagovat !

          foto kainatas

          kainatas 14.05.  08:01

          « Re: Re: Re: Skvele auto este lepsie

          Takze o spotrebe. Mam dieslovy tourer 2015 a spotreby su nasledovne / podľa tankovania /. Mesto 4.7 - 5.3l/100km, dialnica 4.9 - 5.6l/100km, okresky 3.5 - 4.5l/100km. Najazdim rocne cca. 26000km. Asi 80% jazd jazdim okresky mimo mesta. A vasinou pri spotrebe 4.0l/100km. Skusal som aj nejake eko jazdy a pri nich sa dostanem pod 3l/100km. Takze diesel v honde je usporny a stale sa oplati oproti benzinu, ale do mesta by som ho nechcel... Budem ho mat dlhodobo, takze uvidim aka spolahlivost bude, pretoze mam zatial len 80000km a kazde auto som drzal min. do 450000km. Oproti benzinovej 1.8l bol drahsi o 1000Euro, takze rozdiel uz mam davno vrateny. Ceny servisnych prehliadok su kupodivu skoro cenovo rovnake pri nafte aj benzine / rozdiel 10-20Euro /... Ale je pravda, ze v meste je benzinak tichy oproti dieslu, mimo mesta uz to take jednoznacne nie je.
          • 10 Reagovat !

            foto Rasto

            Rasto 15.05.  11:00

            « Re: Re: Re: Re: Skvele auto este lepsie

            Jo tak tvoja spotreba už vyzerá rozumnejšie - a pri rozdiele cien 1000 eur, to dáva aj ekonomický zmysel. Pri súčastnom rozdiele cien 100 000CZK a nižšej spotrebe 1.0T oproti starej 1.8 - to bude s návratnosťou asi horšie - teda fakt len pre niekoho, kto jazdí 50 000 km ročne. (plus ešte vyššie poistky pre diesel). Predpokladám, že kvôli prejavu si v dnešnej dobe benzínových túrb diesel nikto nekupuje :D.
            • 00 Reagovat !

              foto xenon04

              xenon04 15.05.  13:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Skvele auto este lepsie

              já si 9G civica v naftě bral právě kvůli projevu a spotřebě
              měl jsem předtím od 2008 8G civica 1.8 sedm let/170tis km
              do 9G kombi mi přišla nafta lepší, jede to naložený kopec nekopec bez podřazování, je úspornější, zkrátka mi to k němu sedlo líp
              s 1.8 jsem měl po 170tis km skutečný průměr 7.7
              s 1.6 po 45tis km pak 5.2

              teď jezdí tourerem manželka, já přesednul do 10G sedanu 1.5T
              po skoro 10tis km mám skutečnou 7.2

              jezdím převážně dálnice a město +- pořád stejné trasy
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemřel herec Julek Neumann (†65): Feťák a blázen ze seriálů měl slavné předky

Zemřel herec Julek Neumann (†65): Feťák a blázen ze…

Ve věku 65 let zemřel herec a režisér Julek Neumann! Jméno široké veřejnosti možná nic neřekne, ale jeho herecký…

Janu Dostálovi (76) selhaly ledviny: 13 hodin týdně na dialýze!

Janu Dostálovi (76) selhaly ledviny: 13 hodin týdně…

Selhávající ledviny a nutnost pravidelně docházet do nemocnice na dialýzu. Bývalý ekonom Jan Dostál (76) patří…

 

iSport.cz

Košťálkův příběh. V zámoří mu říkali: Nic nevymýšlej. Ve Spartě válí

Košťálkův příběh. V zámoří mu říkali: Nic…

Šest let dřel, aby si splnil sen: zahrát si v NHL. Nepovedlo se. Jana Košťálka ve Winnipegu plácli do škatulky…

Galavečer FIFA: Přehlídka odvážných dekoltů i rodin slavných fotbalistů

Galavečer FIFA: Přehlídka odvážných dekoltů i rodin…

V Londýně už 66 let vládne britskému impériu královna Alžběta II. Na pondělním vyhlašování ankety o nejlepšího…

 

Reflex.cz

Fascinující cesta Evropou v roce 1904 na starých fotografiích, na Karlově mostě jezdily povozy se senem

Fascinující cesta Evropou v roce 1904 na starých…

Ta mimořádně zajímavá fotografie, jak po pražském Karlově mostě jede vozka s povozem, který je plný sena, se…

Za větu „ženy nemají penis“ zničili člověka. Naše civilizace končí

Za větu „ženy nemají penis“ zničili člověka. Naše…

Míra cenzury v našem civilizačním okruhu je dnes vyšší, než byla za komunismu i nacismu. Západní Evropa trestá…