Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai i30 vs Kia Cee’d – Československo má GDI

Stejná technika, stejný motor, ale jiný design a celkově dost jiná auta.
Zpět na článek
27. 8. 2012 09:48
27. 8. 2012 09:51
27. 8. 2012 10:32
27. 8. 2012 14:06
27. 8. 2012 17:13
27. 8. 2012 09:48
27. 8. 2012 10:02
27. 8. 2012 10:18
27. 8. 2012 14:44
27. 8. 2012 15:50
27. 8. 2012 15:51
27. 8. 2012 15:46
27. 8. 2012 15:52
27. 8. 2012 18:34
neregistrovaný "SR20"
27. 8. 2012 16:54
27. 8. 2012 17:12
27. 8. 2012 17:58
27. 8. 2012 18:45
27. 8. 2012 21:11
28. 8. 2012 08:14
28. 8. 2012 15:32
28. 8. 2012 12:04
29. 8. 2012 07:10
30. 8. 2012 08:35
22. 12. 2012 20:13
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 12. 2012 13:50
Avatar - Emel
27. 8. 2012 09:48
Duel
Kia je mi na pohled sympatičtější, uvnitř i zvenku. Z testu mi ale lépe vychází i30 - komfortnější s dotaženějším interiérem. I když výtky typu dlouhá ručička palivoměru jsou poněkud úsměvné...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - PeterLuk
27. 8. 2012 09:51
Re: Duel
Mne je tiež sympatickejšia KIA: Ináč v AutoŽurnáli písali, že robili Kiu naschvál tak, aby bol duel ceed/i30 vyrovnáný alebo aby mal mierne navrch i30. Ale vo večšine testov vyhral ceed.
27. 8. 2012 10:32
Re: Duel
No neviem, u mna je to ~vyrovnane. Spredu jednoznacne Cee'd, ten jeho "tigri cumak" stravim ovela lahsie ako podivne rebrovanie co tam ma i30. Vzadu naopak, Cee'd je tam nudny az strach, i30 ma krasne ostre krivky a zaujimave svetla. Bocny profil je u mna zhruba rovnako. Cee'd ma ale u mna vyrazne minus za to mini-okienko pred prednymi dverami. Clovek cez to aj tak prt vidi, akurat sa to spini a zle cisti. Dizajnovo (aspon zvonku) je to viacmenej remiza...

Vnutri mne osobne viac vyhovuje Cee'd, ale je jasne ze aj i30 ma svojich klientov. Obe auta sa dobre trafili do vkusu europskeho zakaznika, a H/K si za to zasluzi pochvalu...
27. 8. 2012 14:06
Re: Duel
Nelíbí se mi přední blatník u i30, a vzhledem k tomu, že šilhám po Kia SW, tak ten je jednoznačně krásnější než kombik i 30. Pro mně jednoznačně KIA Ceed SW.
27. 8. 2012 17:13
Re: Duel
Souhlas se všemi, Nový Cee´d je rozhodně pohlednější než i30 a její chromované brady >:D
27. 8. 2012 09:48
navigace i30
Dobrý den,jestli jsem správně četl, tak Hyundai i30 se už prodává s navigací v češtině? nevíte jestli už i autorizované servisy Hyundai tuto možnost nabízí přehrát software navigace do češtiny u i30 prodaných do této doby?
Rozbalit vlákno
1
27. 8. 2012 09:59
Re: navigace i30
Ptal jsem se na to a zatím ještě aktualizace nemají.Má být v češtině i palubní počítač.

Edit: [odkaz]
27. 8. 2012 10:02
Kia a Hyundai
Kedze tu nie je este nas oblubeny diskuter dovolte mi:
Kia a Hyundai slape :yes: :yes: :yes: :yes: :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 12:18
Re: Kia a Hyundai
ale noooo ;-)

ved sranda musi byt :yes:
Avatar - KANKUNEN
27. 8. 2012 10:04
Poslední krok mezi elitu
je nejtěžší a jak se krásně dotahovali těsně pod vrchal tak nahoru to nejde. Napřed i40 nemá řádný diesel, Optima není v kombíku a vlastně sportovnější dvouspojka má nesmyslně dlouhé kvalty.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 8. 2012 10:22
Re: Poslední krok mezi elitu
i40 a Optima jsou motorově zabité, ovšem Ceeď nebo i30 už imho mezi elitu své třídy patří. Ať si říká kdo chce, co chce, v rukou tradičních evropských výrobců už reálně zbývá jen málo trumfů. Jediné místo kde by korejci propadli, jsou high-endové verze kompaktů, ale hlavní tíhu prodejů stejně nesou spíše nízké - střední výbavy a motorizace a tam nabízí i30/Cee'd opravdu velmi vyvážený koktejl vlastností...
27. 8. 2012 22:06
Re: Poslední krok mezi elitu
ono to platí len pre EU...zial divna politika H/K zalozena na nizkej spotrebe a emisiach.
27. 8. 2012 10:18
Zaver testu
Zaver testu jsem tak nejak predjimal. Jde o velmi podobna auta, takze zalezi na osobnim vkusu. To z toho testu dela zbytecny epos - srovnavat by se mela odlisna auta.
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2012 10:32
Předek I30 je pro mě odporný
Zamáčknout přední nárazník do přední karoserie, to je protiaerodinamické a odporné.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 11:03
Detaily zamrzí
Detaily jsou to, co dělá celkový dojem z vozu. Netrdím, že i30 je špatný vůz. Ale na VW se sice již končící půltou generací Golfu to nestačí.
Pominu výbavové prvky, převodovky a pohony, kde H/K nemá sebemenší šanci uspokojit náročnějšího zákazníka.
Ale zpět k detailům - nastavování volantu u i30 jde stejně ztuha jako v Golfu, roletka u středové loketní opěrky okopírovaná z Golfu vypadá jako tržnicová kopie, rámy dveří jsou ošklivě svařované, tak jak mají ve zvyku u H/K (alespoň už začišťují svary), plastové výplně dveří s kapsami - kapsy jsou jen kus plastu (u Golfu vyplněné "koberečkem"), totéž přihrádka u spolujezdce, ovládací prvky u i30 - tady vidím značný posun oproti minulé generaci ale přesto jemnosti chodu VW nedosahují, řazení je u i30 hlučnější, sedadla v Golfu sice užší, ale mnohem pohodlnější s lepším bočním vedením, přehlednost budíků u Golfu je mnohem lepší a hlavně jsou mnohem hezčí - bílé podsvícení... Golf má propracovanější utěsnění dveří, nemá ošklivé lišty lemující střešní díl, interiér i30 se svými chromovanými díly vypadá velmi lacině (to chromování vypadá lacině), tmavé zakrytí B-sloupku u i30 jen tenká folie jak je u H/K zvykem atp.

Golf zkrátka zůstává mnohem dotaženějším vozem i v odcházející generaci. U Hyundaie se sice snaží a je vidět posun. V některých ohledech je i30 dokonce lepší - konkrétně zadní místa - sklápí se i sedák (tady u VW právě šetřili), chromované i výdechy pro zadní cestující (ale vypadá to lacině jak jsem psal, nicméně u Golfu rámeček chromovaný není...), na zadních sedadlechse sedí lépe (je to dáno vyšším umístěním sedáku). Golf je ale auto především pro dva, jako rodinný kočár je postavem Passat... (ano, u nás musí plnit funkci rodinného vozu Golf).

Myslím, že doba, kdy vůbec má smysl uvažovat o i30 jako o konkurentovi Golfu z hlediska provedení, se ukrutně rychle krátí :-!
Rozbalit vlákno
72
Avatar - KANKUNEN
27. 8. 2012 11:29
Re: Detaily zamrzí
pěkné postřehy :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 12:21
Re: Detaily zamrzí
este pockajme par rokov a otoci sa to :yes:

za tak kratky cas za aky sa H/K dostal na spicu nemoze byt hned aj vitazom.... ale aj to bude.... raz porazi aj golfa :yes:
Avatar - PeterLuk
27. 8. 2012 12:36
Re: Detaily zamrzí
Ono sa to ešte môže zmeniť. H/K sa rýchlo dostal na špic, rovnako rýchlo sa však môže prepadnúť. V H/K ste všetci optimisti (ty predsa patríš k nim, kedže si ich fanúšik ;-) ), lenže to sa vám môže vrátiť... ;-)
27. 8. 2012 13:00
Re: Detaily zamrzí
Golfa ze špice jak v prodejích, tak ve vnímaní trhu "předehnat" nelze.To by si to museli zkazit sami, což neudělají a bylo by to na "nobelovku".Prostor kde brát, je i jinde a i kdyby náhodou H/K udělali lepší auto, Golfu to zas tak neuškodí.Auta už jsou dnes rozdílné v "pitomostech" a pak tu máme chtíč co koupit a marketing.
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 13:32
Re: Detaily zamrzí
nastastie vyhliadky korejskej znacky su na rozdiel od mnohych europskych krachujucich znaciek ovela pozitivnejsie a tak verim ze ziadne otacanie naspat uz nebude ;-)

prave naopak... europa je v ***.... ludovo povedane...... uz korejci im podkuruju na ich pode..... totalna bezmocnost europy a ja sa ani necudujem.... europske automobilky uz 10 rokov zaspali dobu.... vo vsetkom... tam kde ma hyundai SUV ma pezot fiat seat opel velke *.... miesto toho fiat vyraba tri rozne miniauta ktore su polke europanom k nicomu aj ked ano su to zlate pekne auta a fandim im.... bohuzial bravo aj punto a dalsie veterany su dnes uz okrem talianskeho trhu predajne asi len do muzea..... seat podobne.... opel tiez tapa....... pezot bude potopeny citroenom..... no povedz ..... zlata dobra korea :yes:
27. 8. 2012 14:38
Re: Detaily zamrzí
Koupit si korejsky auto znamena co? Penize mimo evropu. Zacni myslet.
Avatar - CommonUser
27. 8. 2012 17:12
Re: Detaily zamrzí
No kamarat, si na velmi tenkom lade ...
H/K vyvoj/vyroba v EU. VW smeruje do Ameriky (USA - vyvoj, Mexiko - vyroba napr. GOLF Variant).
Tak zacni mysliet.
28. 8. 2012 21:15
Re: Detaily zamrzí
Nikdo se tu nebavi o vw, ale myslim, ze koncernovych aut se v evrope vyrobi celkem dost a za ty vyrobeny auta v cizine jde zisk kam?
27. 8. 2012 22:09
Re: Detaily zamrzí
penize pro evropu znamena co? opat dalsie dotovanie krachujucich EU clenov...a tych bastardov v bruseli :-)
28. 8. 2012 21:14
Re: Detaily zamrzí
Zijes mezi nima, jestli se nepletu
28. 8. 2012 21:44
Re: Detaily zamrzí
neznas mapu...
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 20:46
Re: Detaily zamrzí
Opel Antara ti nic neříká? Opel Mocca? Peugeot 4007, menší 4008, tomu odpovídající Citroen AirCrosser? Stále nic?
Seat není představitelem, co by se měl hnát za SUV.
IX35 je úspěšná třeba na německém trhu. Proč? Protože SUV jsou v módě a Hyundai je v DE levný.
28. 8. 2012 06:48
Re: Detaily zamrzí
V sračkách?

Když ti to tak připadá, tak co děláš proto, aby nebyla? Nebo si piluješ korejštinu a poletíš kamarádům ve skladu H/K pomoc hledat šroubky pod regály?

Připadáš mi čím dálo tím slabší Toppere... :-(
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 12:53
Re: Detaily zamrzí
1. každý ví, že z "ničeho" se dělají vždy velké pokroky...
2. dostihnout je vždy MNOHEM snažší než předstihnout
3. nemyslím si, že by se tempo pokroku u H/K nějak zrychlovalo... Spíše napoak. Zatímco první i30 byla do jisté míry revoluční, tak druhá není nijak pokroková, není to žádný skok. Koneckonců technologie výroby je stejná, stejná výrobní linka, stejné postupy... Jen je vůz lépe odladěn, dotaženější.
Ale zrovna tento atribut se nemá u takového VW příliš KAM posouvat. Golf je dokonale odhlučněn, dokonale mechnicky sladěn, odpory pedálů, citlivost řízení, utlumení rázů od kol, jemnost ovládacích prvků... Jemnost řazení - ano, snad ta se i zdá u Mazdy o malilinkatý stupínek lepší než u VW
4. a hlavně - Golf VI je jen významný FL Golfa V (vím, že zrovna teď se vám to korejofilům moc nehodí do krámu...) a světe div se, Golf V sjel z výrobní linky už v r. 2003. Tedy Nová i30, která nedokáže být dotaženější než vůz původem 10 let starý? To samé jsme mohli říkat u příchodu první generace i30 - taky byla 10 let zpět... :-!
27. 8. 2012 13:30
Re: Detaily zamrzí
Napsat že u I30 není žadný skok...no nemáš v tom jasno.Spousta aut je jen FL, ačkoli se tvrdí opak a jsou jen jiné plechy, stručně řečeno.Ano Golf je svým způsobem dotažené auto, ale proč sem pleteš koreofilce, vždyť Golf svým způsobem poraží i všechny ostatní.
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 20:48
Re: Detaily zamrzí
protože tu jsme pod diskusí k i30/Ceed ;-)
Mám v tom naopak víc než jasno. Nová i30 je evoluce, nic zásadního kromě lepšího odladění a jiného vzhledu nepřináší.
27. 8. 2012 14:35
Re: Detaily zamrzí
Já bych k tomu "růstu z ničeho" dodal ještě jednu důležitou věc. Ono je totiž těžké ne*** stávající zákazníky, resp. dokázat dlouhodobě pracovat s jejich loajalitou. Podstřelovat ceny a ukrást prodeje pomocí masivních slev umí kdejaký pitomec. Zvlášť v době, kdy si lidi kupujou nedobrovolně pořád víc biosložek v benzínu, platí vyšší DPH a mají čím dál tím míň peněz. Svým způsobem to jeden čas začal v malém dělat Ford, pak se přidal nárazově Peugeot a nakonec to šílenství dokonali korejci s Renaultem. Megane za 260, to je ukázka prodejního umění. Když to některým ani tak nejde, tak holt třeba Vošický postaví na značky pár set aut, kterým už nikdo neodolal.Jenže problém je v tom, že tak jako kopli zákazníci do zadku Škodu kvůli ovládání rádia na volantu navíc (to je samozřejmě nadsázka), tak kopnou do zadku Renaulta nebo korejce úplně stejně jakmile nebudou nejlevnější. A to je cesta do pekel.
27. 8. 2012 22:11
Re: Detaily zamrzí
jake motory boli v golfe V? tie iste?
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 20:11
Re: Detaily zamrzí
Motor nedělá generaci. Koneckonců jistě víš, že v průběhu nedávné doby proběla výměna PD za CR, a s žádnou novou generací to spojeno nebylo...
27. 8. 2012 12:24
Re: Detaily zamrzí
Tak ona I30/Ceed chce urvat hlavně ostatním a pořád "ukrajuje", zobe napříč spektrem nižší střední.Kdyby všichni kupovali jak pišeš, je tu jen Golf.Vše má svoje...
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 8. 2012 12:50
Re: Detaily zamrzí
Toto je velmi cenný příspěvek - detailing korejcům zatím vážně chybí. Ještě bych jej ale doplnil z druhé strany.

Pokud jde totiž o první dojem a hlavní funkční skupiny - je to dá se říct vyrovnaný souboj a o tom se korejcům zatím mohlo jen zdát. V tomto si myslím, že je hlavní pokrok a způsob jakým jde Korea v kompaktní třídě dopředu, mě trochu děsí.

Když jsem teď jezdil v novém Cedníku, musel jsem začít velmi moc přemýšlet, abych přišel na něco, co mi vadí, nebo co bych chtěl jinak... Nebýt té proklaté výplně dveří, kterou by autor měl nosit nejmíň týden zastrčenou v rektu, tak už mi zbývaly asi jen ty detaily, které ale člověk objeví až při dlouhodobém užívání. Co s danou situací udělá Golf VII je vcelku jedno, já spatřuju hlavní gró v tom, že korea postavila auto, jež je ve všech ohledech nad průměrem třídy, v žádném aspektu nepropadá, a to je přesně to, čím vždy bodoval a boduje Golf.

A to si zaslouží :yes:
27. 8. 2012 12:55
Re: Detaily zamrzí
Skvělej postřeh s vydáním "knižně".Ano, oni v ničem nevynikají, ale vše je prostě dobré.Špatná zpráva pro konkurenci.To je celé.
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 8. 2012 12:59
Re: Detaily zamrzí
A v čem vyniká Golf? Je snad nejprostornější? Má nejlepší jízdní vlastnosti? Má nejvýkonější či nejúspornější motory?

Kdo nechce pochopit, nepochopí...
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 13:08
Re: Detaily zamrzí
Vcelku jsi to zvládl vyjmenovat slušně, v čem Golf vyniká >:-[] :yes:
Vlastně z toho, co jsi vyjmenoval, tak i30 je o 1 cm lepší v šířce interiéru a ceed má větší zavazadelník... Tím jsme skončili.
JENŽE i30/Ceed jsou o víc než 10 cm delší a váží víc jak o metrák víc...
27. 8. 2012 20:24
Re: Detaily zamrzí
No Golf a vyniká... mnozí už to vidí jinak... i30 sklízí úspěchy; a zřetelně konkuruje; ba i překonává... je třeba si to přiznat... "Easily as good as a Focus, better than a Golf..." !!!

"i30 is now a serious alternative to the Ford Focus and even the Volkswagen Golf."

LEPŠÍ NEŽ GOLF... - HONEST J. UK ROADTESTS (Hyundai i30 2012 Road Test)... :-)
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 20:53
Re: Detaily zamrzí
Dávám přednost vlastnímu rozumu, vlastním smyslům a vlastnímu úsudku. Ale díky, číst umím také >:-[]

Jinak už z toho, co jsi vycitoval, je vidět, že je to pitomost. Těžko může být i30 STEJNĚ dobrý jako Focus a LEPŠÍ než Golf, když Focus není lepším vozem ve srovnání s Golfem. A to nejen podle mě, ale i podle prakticky kteréhokoliv srovnávacího testu >:-[]
28. 8. 2012 21:03
Re: Detaily zamrzí
Na vlastní úsudek bohužel dá tak 10% pro zbytek tedy 90% je spásou článek v časopise nebo na netu. Kdyby zde i jinde napsali že TATA dělá nejlepší auto světa tak si Hiunday ani Kia neškrtnou :-) a TATA bude No. 1 >:D
27. 8. 2012 13:24
Re: Detaily zamrzí
Ano, je to tak, žadné auto v této třídě nevyniká, jde o komplexní mix vlastností, který zase H/K posunuli o kousek výš. Spíš jde o preference jednotlivých zákazníků co koupit, at jde o design, výbavy, záruky.
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 14:42
Re: Detaily zamrzí
Já bych to předormuloval jinak - prakticky každý model něčím vyniká, jen i30 a Ceed nevynikají tak nějak... ničím (bohužel už ani cenou).
28. 8. 2012 08:48
Re: Detaily zamrzí
Nevynikají, to je pravda, ale ostatní taky ne, krom teda že evropani mají silnější verze, někteří mají i sportovní verze, ale to je minorita. H/K má v ceně aspon záruku, což je silný argument, když je u nás v podvědomí horší kvalita Ren/PSA, ale podobné nálepky má i Ford, Opel, VW jakbysmet. H/K nemají co ztratit, můžou akorát narazit a to se teprve ukáže.
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2012 18:31
Re: Detaily zamrzí
Záruku? Jenže zapomínáš obratem dodat, že mají dražší servisní prohlídky, jsi "nucen" jezdit do autorizovaných servisů atp. (jasně, teoreticky ne ale reálně ano, těžko budeš při uplatnění záruky dokazovat, že neautorizovaný servis udělal všechny úkony a správně).
28. 8. 2012 23:33
Re: Detaily zamrzí
No, dražší servisní prohlídky... Nevím se kterými servisními prohlídkami to porovnáváš, tedy které značky máš na mysli. Já mám srovnání u Škody a u Kia. Liší se tak o cca 3 % (při tak zanedbatelném rozdílu ani nesleduji v čí prospěch ten rozdíl je).
Jinak do autorizovaného servisu jezdím. Víš proč? Když tam čekám (nevyplatí se mi vracet do práce), tak si prolezu všechna auta, obvykle mi pak nabídnou projížďku s tím či oním... a když mám kalup, tak si tam rozbalím mobilní kanclík a v klidu pracuji. Většinou se s personálem znám, jsou vstřícní a velmi ochotní. No jestli toto je "nucení", tak s tím nemám problém ;-)
29. 8. 2012 10:56
Re: Detaily zamrzí
Jak je psáno výše, kdyz srovnam realne cenu u H a Forda, vychází mi to dost podobně, neriesim rozdily v ramci stovky. Pokud jsem si koupil auto nové, tak servis respektuji, záruka je bonus navíc. Jěště jiná rozvaha, pokud mám na nové auto za 350, tak nebudu resit jestli usetrim stovku na neautorizovanem servisu. Některým lidem v mém okolí byla 2 letá záruka málo, rešili opravy za desetitisíce zbytečně, kdyby měli delší. H/K ví moc dobře proč to tak nabízí. Ostatní budu muset dát záruky taky delší nebo budou méně prodávat, jednoduché.
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 20:15
Re: Detaily zamrzí
nesouhlasím. Ostatní mají taky delší záruku, jen ne v ceně... Ale pokud ji chceš, máš možnost. Jinými slovy Hyundai by mohl být s 2-letou zárukou levnější. Je mi ale jasné, že tuhle interpretaci žádný Hyundaista nebo Kia příznivec nezkousne >:-[]

Záruku neodsuzuji, určitě výhodný bonus, smůla nechodí po horách... Ale dát záruku jako důvod ke koupi,... to opravdu ne :-!
30. 8. 2012 08:51
Re: Detaily zamrzí
Není to důvod ke koupi, je to jen bonus souhlas, který může misku vah převážit na stranu konkurence v tomto případě H/K. Nevím kolik stojí u jiných záruka 5 let bez omezení kilometrů, ale lidi to berou jakou bonus a u nás kde je horší podvědomí o jiných značkách to tak berou, na prodejích je to vidět.
28. 8. 2012 21:09
Re: Detaily zamrzí
Spásné slovo ZÁRUKA >:D ach jo ;-\ Kdyby výrobce čehokoliv řekl že nedá záruku ani týden možná by mně to zaujalo. Řekl bych si asi si tak věří že nepotřebuje prodávat se zárukou a chlácholit někoho že cokoliv se v dané lhůtě podělá má opraveno - vyměněno zdarma. ČÍM DELŠÍ ZÁRUKA tím větší strach z toho že se nebudeme prodávat po prvních "reklamacích" po záruční době. Takhle alespoň potenciální zákazník vidí že se o něj "rádi postaráme" i za 6 let ;-\
28. 8. 2012 23:41
Re: Detaily zamrzí
Asi jsem tě nepochopil. Mám od Bosche (nejde o auto, ale píšeš výrobce čehokoliv) záruku 5 let. Vyplývá z toho, že Bosch si není jistý kvalitou svých výrobků? A že mě potřebuje chlácholit?
29. 8. 2012 20:07
Re: Detaily zamrzí
Svým způsobem ano. Nepřeji ti to, ale řešení poruch v záruce není žádný med i když si to spousta lidí myslí. A u aut už vůbec ne a je jedno o jakou se jedná značku ;-\
29. 8. 2012 06:21
Re: Detaily zamrzí
Mno, docela bych ti přál řešit opravu TSI v pozáruční době když to pro tebe nic neznamená :-)
29. 8. 2012 20:05
Re: Detaily zamrzí
90% poruch motorů je způsobena uživatelem a tím jak se k autu - motoru chová. A neříkal jsem že je záruka nepotřebná jen že by mě taková nabídka zaujala víc než u nás máte skvělých 7 let a přitom akorát tak velký kulový :no:
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 13:00
Re: Detaily zamrzí
s tím nadprůměrem bych byl velmi opatrný. Když totiž proletím třídu, tak Astra, Mégane, Focus (i když značně nevydařený), Mazda 3... nevím, i30 je nijak neporáží. V dílčích částech je lepší, jindy horší. Když tedy vezmu i30 jako nadprůměr, kdo je tedy ten průměr?

Tedy jinak, seznam horších vozů než i30? začínáme - Rapid, Toledo, Tiida... jaj, nějak mě nikdo další nenapadá 8-s
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 13:25
Re: Detaily zamrzí
zoznam horsich aut od i30 v danej triede?

vsetky okrem golfa a snad este astry..... ;-)

rapid toledo tiida a dalsie hokusy pokusy ktore maju ine prioroty na trhu si snad myslel ako vtip ze?

alebo mas pocit ze bravo megane mazda 3 alebo octavia su lepsie auta? ja nie..... ani nahodou
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 14:40
Re: Detaily zamrzí
Tak mě jmenuj, v čem převyšuje i30 Mazdu 3.
Nápověda - kvalita motorů, převodovek, zpracování, materiály to rozhodně nejsou 8-s

Mégane je lepší v mnoha aspektech, za všechny třeba 1.2 TCe...
27. 8. 2012 16:14
Re: Detaily zamrzí
A nebo Generation. >:-[] Ty už se běž léčit. >:D
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 20:33
Re: Detaily zamrzí
O Generationu nepadlo ani slovo :no:
Mimochodem, Mégane třeba má způsob svařování kastle stejný jako Golf, kdy výsledkem je celek bez ošklivého plastového lemu střechy. 1.6 dCi je na špici mezi diesely, 1.2TCe totéž v objemové kategorii benzin, i30? nic z toho :-!
28. 8. 2012 08:42
Re: Detaily zamrzí
Pokud budeš řešit jednotlivosti, tak ano...jinak ale Renault, aby se cenově držel, či byl levnější, tak Generation a to je horší auto.Holej fakt.
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2012 18:29
Re: Detaily zamrzí
Generation je možná horší, jenže i levnější ;-)
Avatar - Ronault.
28. 8. 2012 20:22
Re: Detaily zamrzí
Když nechceš Generation, tak si jej nemusíš kupovat. V podstatě je Generation o dost levnější než i30, takže kde je problém? Nepiš takové hovadiny a nesnižuj tak sám sebe.
28. 8. 2012 21:11
Re: Detaily zamrzí
A v čem jsou ti ostatní horší, Mooc by mě to zajmalo ;-\ A s tou Astrou si děláš srandu zase ty ne?
27. 8. 2012 13:29
Re: Detaily zamrzí
neni to jenom v tech detailech
skuste se projet po dalnici s golfem a pak s i30 a vsimnete si
jak je golf klidny a jisty a jak i30 plave a porad se pohupuje.
a co se deje s pruzenim kdz jsou na palube 4 lidi..
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 13:35
Re: Detaily zamrzí
co ja viem ma ceed aj i30 uz viacprvkovu zadnu napravu a jazdne vlastnosti si ludia pochvaluju...
plava skor favorit .... alebo stary escort.... ceed a i30 maju aj pri 130 jazdne vlastnosti na spici v triede...... nemyslim si ze v tomto su velke rozdiely...... ja na felde chodim 150 a auto sedi v pohode... je to aj o ceste..... niekedy aj pri 40tke auto skace ked je cesta sama jama......
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 14:38
Re: Detaily zamrzí
tady si jasně ukázal svoji omezenost. To jen ty si myslíš, že je v pohodě.

A hlavně - zadní víceprvková náprava neznamená automaticky dobré jízdní vlastnosti 8-s Ono taky záleží, jak ji soudruzi naladí >:-[]
27. 8. 2012 15:17
Re: Detaily zamrzí
To je sice pravda, ale aj priemerne naladena viacprvkova naprava ma lepsie vlastnosti ako to najlepsie naladene polo-nezavisle zavesenie (napr. vlecene ramena s torznou prieckou). Kinematiku neoklames...

i30 je schvalne naladeny "francuzskejsie": slabsie a maksie tlmice dovoluju vyraznejsie pohupovanie a naklony. Su ludia, ktorym prave toto vyhovuje. Kto chce skor tvrdsi podvozok s dojmom lepsej stability, pre toho je Cee'd.
Avatar - Ronault.
28. 8. 2012 20:23
Re: Detaily zamrzí
Není pravda.
28. 8. 2012 21:13
Re: Detaily zamrzí
Opět The Best multilink >:D Ach jo ;-\
27. 8. 2012 14:12
Re: Detaily zamrzí
Tohle tady radši nepiš, tady se jede podle ceníků.
27. 8. 2012 14:19
Re: Detaily zamrzí
Neumím ohodnotit ty detaily, ale nesouhlasím s hodnocením sedadel. Všechny sedadla koncernu VW včetně Škody jsou tvrdá a nepohodlná. Sedím jak u babičky na štokrli. Jistě, kdysi někdo napsal, že tvrdé sedadla jsou sportovnější a neboli záda při dlouhé jízdě, a teď se všichni opičí. Dávno to není pravda.Absolvoval jsem trasu 1800 + 1800 km v Fiatu GP bez problémů a sedadla jsou při tom podstatně měkčí a pohodlnější než u VW.
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 14:35
Re: Detaily zamrzí
"problém" sedadel i30 je není v tuhosti, ale jde o to, že mají (oproti Golfu) slabé boční vedení a hůře tvarované opěradlo. Seadla v i30 bych rozhodně neoznačil jako špatná, ale Golf i Mégane nabízí pohodlnější sezení :-!
27. 8. 2012 15:19
Re: Detaily zamrzí
kolko ludi, tolko chuti. Niekomu prave take sedadla vyhovuju. Kto chce vyssie a tuhsie bocne vedenie, moze sa pozriet na Cee'd.
Avatar - SCHROJF
27. 8. 2012 15:51
Re: Detaily zamrzí
Presne tak,aby sa obe auta aspon trosku priblizili ku kvalite Golfa,a uz maju iba zhruba mesiac,aby sa vyhrievali na tejto popularite...potom bude predstaveny GOLF VII...a o dvojici H & K budu snivat iba zufalci!!!P.S.uz dlho som nevidel odpornejsiu "paku" automatickej prevodovky...to su 90 roky???
27. 8. 2012 17:00
Re: Detaily zamrzí
No, myslím, že 95% lidí, kteří budou zvažovat koupi i30/cee´d to s novým Golfem VII porovnávat nebudou. Ten bude o pořádný kus dražší.
Ohledně hlavice řadící páky toho automatu...já s tím problém nemám, to je asi věc vkusu, ale třeba na druhou stranu to auto má ovládání rádia na volantu...to jsem třeba v tom tvém úžasném Golfu nenašel...na to už nezbyly prachy co?
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 20:38
Re: Detaily zamrzí
Proč by měl být dražší?
Golf VII sice bezpochyby bude začínat na vyšší ceně, jenže nabídne lepší výbavu a silnější motory. Takže adekvátní i30 nebude ta "již od", ale lepší výbava s 1.6 GDI... A tam to s cenovou výhodou nebude nijak dramatické. Hlavně s ohledem na nižší spotřebu u Golfu, která cenovou výhodu i30 smaže :-!
28. 8. 2012 09:22
Re: Detaily zamrzí
Tomu věříš snad jenom ty rohYpnole 8-s
Golf bude začínat (zatím jsou to jen odhady, ale az posledních 10 let tomu tak vždycky bylo, takže nevidím důvod ke změně) s cenou o dost výš. Osobně si nemyslím, že 1,4 TSI bude základní motor, ale budiž...nicméně právě ten nebude úplně nejlevnější a proto bude jeho základní cena o hodně výš. U i30 je příplatek za GDi tuším 30k. Takže v Trikoloru jsi na nějakých 345 000Kč a to rozhodně Golf stát nebude. Taky nevím, kdy Golf nabízel za podobné peníze lepší výbavu, to jsou prostě kraviny...ten cenový rozdíl bude natolik veliký, že většina kupujících i30 o něm nebude ani přemýšlet (i30 si kupují starší lidi, kteřá řeší finance...člověk, který by měl půl měga na auto C segmentu zatím na i30 moc pokukovat nebude). A s tou nižší spotřebou jsi tomu svému příspěvku nasadil korunu...schválně si doma na kalkulačce spočítej jaký by musel být roční nájezd a jaký by musel být rozdíl ve spotřebě, aby se smazal cenový rozdíl cca 50 a více tisíc... :-!
Avatar - rohYpnol
28. 8. 2012 18:28
Re: Detaily zamrzí
Tak prvně - nemá smysl se bavit o ceně, která bude při uvedení, ale dejme tomu po půl roce.
Za druhé ano, 1.4 TSI nebude základní motor, jen zřejmě ze začátku výroby.
Já bral 1.2 TSI. A i ten dokáže být poměrně srovnatelný s 1.6 GDI, tím spíš, že váha Golfu půjde dolů.
Ano v trikoloru s GDI jsme na 345 tis. Základ Golfu s 1.2 TSI bych odhadl na cca 400 tis., spotřebou srazíš tak 15-20 tisk Kč na 100 tis. km. Opravdu ti přijde rozdíl 35 tis. Kč TAK významný?
To jsem vůbec nezmíniol aspekt zůstatkové hodnoty, která tento rozdíl dál přemění v prach...
29. 8. 2012 06:11
Re: Detaily zamrzí
Pořád nechápu, co máte s tou zůstatkovou cenou.... když vysolím o 50tis víc při nákupu a později prodávám o 30 dráž než levnější konkurence? To má být ta výhoda? Stačí si srovnat např. Octavky a ceedy z r. 2007-2009. A Golf na tom nebude lépe. Tohle je naprosto nesmyslný mamon zdejších diskutérů :-)

A spotřebu snížit o 15-20tis... :-) možná tak po přestavbě na LPG >:D
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 20:21
Re: Detaily zamrzí
neznáš mapu. Spotřeba u 1.2 TSI (současného!!!) je o půl litru až o litr nižší než u 1.6 GDI. Jistě víš, že současný TSI v některých režimech musí kvůli teplotě spalin spalovat "bohatší" směs, tedy větší spotřeba. Navíc nový Golf má být lehčí... Takže si tu spotřebu přepočti na 100 tis. km...
Ano, správně chápeš tu výhodu, prostě tím snížíš počáteční rozdíl v ceně, to snad chápeš. Ceny Ceedů rozhodně stejné jako u Octavií/Golfů není. Rozhodně ne u vozu ve stejném stavu :-!
29. 8. 2012 11:08
Re: Detaily zamrzí
Spotřebou nic nesrazíš, je to na stylu jízdy. H/K muzěš továrně předělat na lpg a náklady jsou ještě nižší, hodně aut se předělává, hypotetická úspora turbobenzínu na papíře v reálném světě neobstojí, cena benzínu bude stoupat. Zůstatkovou hodnotu řeší plakátovci. Jsem zvědav na hmotnost golfu, ale nějakému dramatickému snížení hmotnosti nevěřím. Podle mě bude podobná.
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2012 20:25
Re: Detaily zamrzí
I KDYBY byla podobná, tak je stále o víc jak metrák nižší než u i30 >:-[]
Továrně na LPG přejít nemůžeš, alespoň zatím (ale je to v plánu u min. Hyundaie).
Nižší spotřeba není jen mantra, s TSI jde bez problémlů jezdit velmi úspotně bez dramatického omezování dynamiky - to je dáno právě naladěním motoru, kdy zdola nabídne téměř vše, takže je ani nemá velký smysl příliš vytáčet, přitom dynamika netrpí. Kdo tohle nepochopí, nebude s TSI nikdy jezdit úsporně :-!
30. 8. 2012 08:59
Re: Detaily zamrzí
Spíš bych počkal na oficiální zvážení v nějaké testu. H nabízí pro oba benzíny mimo gdi v rámci servisu předělání na lpg bez ztráty záruky, je to uvedeno i v ceníku, auta se tak díky tomu hodně předělávají, protože náklady na přestavbu se při větším nájezdu rychle vrátí. Potom se mouhou turbo motory s náklady zahrabat, navíc je problém stále vyšší cena benzínu. Je pravda, že turbo má svoje výhody. Záleží na každém co zvolí.
28. 8. 2012 21:17
Re: Detaily zamrzí
No tak ovládání autorádia na volantu to je silný argument >:D. Nevim jak ty, ale při řizení se starám hlavně o volant, pedály a dění kolem vozu. Radio se zapne a vypne s klíčky a víc mně netrápí.
28. 8. 2012 23:50
Re: Detaily zamrzí
Také se při řízení starám o to nejzásadnější - v tom souhlas.
Ovšem každý máme své možná dost specifické nároky. Osobně ovládání audia na volantu už očekávám jaksi automaticky - neodvání mou pozornost někam mimo zorné pole na středový panel. A při řízení ho dost potřebuji - ztlumit, když někdo z pasažérů telefonuje, když chci přeladit, či spíš přeskočit něco v playlistu při přehráváni z mp3 (radio skoro vůbec nepoužívám - tzn. bez USB portu bych auto nikdy nekoupil).
Avatar - Starfighter
27. 8. 2012 12:01
Spadlé šraňky
Neradostné čtení o dvouspojkové převodovce. To má být od H/K vtip?
Rozbalit vlákno
3
27. 8. 2012 12:15
Re: Spadlé šraňky
Ne to není ftip, to je schválně.H/K testuje jak lze nabízet špatné převodovky a kolik jich lidé budou ochotni koupit a kolik kvalitních diskuterů to bude na netu řešit. >:D
28. 8. 2012 10:52
Re: Spadlé šraňky
ja si myslim, ze to je trochu o nepochopeni automatickej prevodvky. Z pohladu funkcnosti Aj p. Vaverka nenamietal nic. Jedina vec, na co narazal boli dlhsie prevody a z toho vyplivajuce ovplyvnenia. A prave tu je to nepochopenie a prave to, co si myslim, ze automat je lepsi ako menual v tomto pripade. Neviem ako ostatnym, ale mne jednoznacne vadia na atmosferickych motoroch, kratke prevody, proste len zle tolerujem fakt, ze tocia 3600rm a viac. A prave u automatu je perfektne, ze tato atmosfera toci len 3000 a pre mna je toto iba dalsi argument, preco ist do automatu.
No ale podme spat, preco si myslim, ze automat p. Vaverka nepochopil. V pripade cloveka odchovaneho na manualoch ma ten clovek zazite, ze podradit je akasi komplikacia, proste treba stlacit pedal, druhy pustit, preradit paku co zamestnava ruku, berie cas, potom zase hratky s nohami.... vela ukonov, ktore proste clovek podvedome neberie uplne koser pri beznej jazde. Preto sofer manualu nepodradi 5krat behom minuty ked napr mysickuje medzi autami na vacprudovej ceste (pre pochopenie som vybral extremnu situaciu) , ale iba proste stlaci plyn na tom prevode, ktory ma zaradeny. A tu je ten zasadny rozdiel, pretoze ked tento clovek sadne do automatu, tak ma stale zazite, ist na rovnakom prevode a ked automat podradi, tak uz sa to berie ako ukon naviac(technicky nie, ale psychicky ano). V pripade automatu to je ale uplne normalna situacia podradit, nestoji to ani pol sekndy casu (len nabeh vykonu u turbomotorov zaberie viac) a dynamiku mam v cukuletu ovela vyssiu ako keby som len pridal na tej istej rychlosti na manuale.
V konecnom dosledku aj napriek papieroovym hodnotam je v praxi nech aj rovno hydromenicovy automat napriek papierovym hodnotam zivsi ako manual!
dalsi priklad pre vykreslenie toho co chcem povedat, v lavom pruhu sa niekto serinka 110 a nie a nie uhnut, na automate len stlacim pedal, hned mam o dva stupne menej a letim dopredu, hned za nim zabrzdim, rovnaky cas to zaberie, ako to citate a to mam len 110kw 1800kg auto. Kazdy po tomto ukone uhne :-) Na manuale by som takyto ukon nerobil koli strateniu komfortnosti jazdy.
28. 8. 2012 21:47
Re: Spadlé šraňky
Stacilo napisat,ze p.Vaverka zase neco nepochopil...a vsetci tomu prozumeju! ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 12:19
u mna vyhrava ceed
jak dizajnom exterieru tak aj interierom..... :yes:

obe auta su vsak spickou v triede.... konkurentom zamrzli usmevy.... :yes:

v tabulke hodnot batozinoveho priestoru ma i30 zapisany chybny udaj..... objem kufra je v i30 rovnych 378 litrov a nie 348, to len taky detail pre redakciu......
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pumpkin
27. 8. 2012 13:42
Re: u mna vyhrava ceed
počkaj ešte pár dní a uvidíš komu zamrzne úsmev po predstavení ultrašpicanajsamlepšieho sedmičkového golfu. >:D
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 15:41
Re: u mna vyhrava ceed
ved golf bude spickove auto ale mne nema preco zamrznut usmev, ceed je uspesne auto a jeho uspech sa este len zacina ;-) :yes: golf na tom nic nezmeni, skor ma mstrach o niektore tradicne eu znacky ktore sa rutia do zahuby ;-\
27. 8. 2012 19:15
Re: u mna vyhrava ceed
Nenapadá mě jediný argument pro Ceed. Exteriér i interiér dost hnus.. Minulé generace na tom byly jinak, tam byl u exteriéru lepší Ceed, ale tohle snad nemyslí vážně. Interiér, který má i30 taky sice moc nemusím (typ Astra, Cruze a spol.), ale devadesátá léta v podání Ceedu už bych neskousnul.
28. 8. 2012 08:45
Re: u mna vyhrava ceed
A co sedláš ty?
Avatar - Katikakus
30. 8. 2012 11:01
Re: u mna vyhrava ceed
5-ku: [odkaz] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
27. 8. 2012 13:58
Korejské hnutí
Kvůli zadní části, interiéru a větší sympatii k značce bych vzal Kiu. Jinak v té verzi "bez talířů", vypadá i30 mnohem líp. Ale nevím, jestli se to neváže jen k určitým výbavám. Navíc Hyundai vypadá širší a aktuálnější.
Rozbalit vlákno
1
27. 8. 2012 14:39
Re: Korejské hnutí
Jj, byt to ty dve posledni auta na svete, sahnul bych po ceedovi.
27. 8. 2012 14:44
Auto na zabavu
Co si myslite, ake auto je vhodnejsie na obcasne jazdenie pre zabavu. Cee'd, i30 alebo Ford Focus. Cee'd alebo i30 by boli s motorom 1,6 GDI DOHC ( 99kW ) a Focus by bol s motorom 1.6 Duratec Ti-VCT ( 77kW ). Od VW group nic nechcem, lebo mam teraz Polo a nie som s nim spokojny. To auto budem pouzivat kazdy den na jazdu po meste, len obcas si chcem uzit jazdu cez nejake zakruty a tak podobne. Zatial mi to vychadza na Cee'd s tym 1,6 GDI motorom.
Rozbalit vlákno
24
27. 8. 2012 15:21
Re: Auto na zabavu
Povedal by som ze u auta "na zabavu" (okresky, zakruty a tak) je dolezitejsi podvozok, nez vykon motora. Osobne by som teda bral Focus, ktory je v tomto jasne na spici (aj ked dizajn tejto poslednej generacie sa mi vobec nepaci)...
27. 8. 2012 15:50
Re: Auto na zabavu
Ano, najdolezitejsi je podvozok, avsak v testoch dost nadavaju na sucasnu generaciu focusu co sa tyka jazdnych vlastnosti a naopak dost chvalia i30 aj cee'd. Mne sa dizajn focusu celkom paci avsak dizajn nie je pre mna dolezity. Focus bol jasny favorit, ale ked teraz vysiel novy cee'd aj i30 a chvalia ich jazdne vlastnosti, tak uvazujem aj o nich.
27. 8. 2012 20:30
Re: Auto na zabavu
Kromě podvozku je velmi důležité také řízení. Nevím, jaký máš rozpočet, ale pokud ti nevadí malé rozměry, tak velmi dobrou volbou je Swift Sport. Mezi auty do 400 tisíc by to nejspíš byla moje volba.

Nikdy nedej na cizí dojmy. Hodně záleží, co pro tebe znamená zábava. Jdi a zkoušej. :-)
28. 8. 2012 06:42
Re: Auto na zabavu
No, já to trochu napravím. Novej Focus jezdí vedle Golfu NEJLÍP VE TŘÍDĚ. Problém není ani tak podvozek, jak víc kompromisně naladěný řízení, který ztratilo citlivost. Pořád je ale v úplně jiný lize než H/K.

A ještě jedna věc...vem turbomotor.
28. 8. 2012 08:34
Re: Auto na zabavu
No právě že v úplně jiný lize není, to je ten problém, nevím jestli si jezdil tuto a minulou generaci, ale II jezdí výrazně líp než tahle nová generace, II je taková víc chlapská, víc je všechno slyšet, lépe zatáčí, limit má výš, III je moc měkká nedotáčivá, řízení taky nepomáhá. Korejci mají taky nic moc řízení, ale limit má podle mě i30 výš než focus. Věřil bych že na okresce by byl i30/ceed rychlejší než nový focus, II by se je podala asi všechny. Komfort je ale lepší u focusu což souvisí ještě s měkkčím uložením než u H/K.
28. 8. 2012 09:59
Re: Auto na zabavu
Právě, že mi FII nesedl a nyní je líp odladěnej, má horší řízení, ale to ani ve druhý generaci oproti první nebylo nic moc.
28. 8. 2012 11:37
Re: Auto na zabavu
To je ta právě ta určitá míra subjektivity, kterou má každý posunoutou jinam, jak kolega praví dole. II je chlapské auto, abys něco z něho dostal musel ses víc snažit, s III to jde líp, ale limit je nečekaně blízko i na suchu. V tom mi přišla i30 lepší. Je zajímavé že focus III se při testu esp při vyhýbacím manévru ani neudrží ve vytyčeném směru. I tady je vidět jak měkké má pružení.
28. 8. 2012 11:09
Re: Auto na zabavu
ako vies, oskial mas tieto info, rad by som videl exaktn casy exaktnych merani.
Pretoze toto, co pises su podla mna skreslene subjektivne domienky.
Nikdy som nevidel ani objktivne merania jazdnych vlastnosti focusu 1, ci 2, vsetko boli iba subjektivne pocity z jazdy, kde ten golf/focus akoze drzi na ceste, dava vela informacii z povrchu cesty atd. Focus3 stratil uz aj tieto vlastnosti z testov, ktore su tiez iba subjektivne.
Subjektivna realita a objektivna realita su ale dve rozdielne veci. A preto je chyba ked sa subjektivne pocity zacnu prezentovat ako objektivne argumenty, ktore sa casom este aj upravia a vlastne nakoniec sa budu prezentovat na novy model napriek tomu, ze presne ten zaklad, na ktorych argumenty vznikli uz novy model stratil.
Ale ty urcite nie si taky hlupy, ze by si robil popisovane vyssie, preto ta iba poprosim o objektivne fakty, casy, podmienky merani, pretoze ja hlupak som zatial jediny takyto test nenasiel. Vopred vdaka za rozsirenie mojho obzoru.
Avatar - Starfighter
27. 8. 2012 15:28
Re: Auto na zabavu
Půjč si je postupně na vyzkoušení a pak se rozhodni. Jestli hledáš zábavu, tak si do seznamu přidej Mazdu 3 a naopak vyškrtni i30 s přeposilovaným řízením.
27. 8. 2012 15:51
Re: Auto na zabavu
No na Mazdu 3 som zabudol. Musim si nieco zistit aj o nej a uvidim. Vdaka za tip.
Avatar - petrumr
27. 8. 2012 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 8. 2012 15:46
Re: Auto na zabavu
S Polom nie som spokojny preto, ze ma drahe nahradne diely, drahy servis a kazi sa. Cakal som vyssiu kvalitu od znacky Volkswagen, ale je to obycajny spotrebny tovar. Od VW group mi nevyhovuju ani motory v Golfe, pretoze chcem atmosfericky benzinovy motor najlepsie s variabilnym casovanim ventilov a VW vsade dava motor s turbom.
Avatar - petrumr
27. 8. 2012 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 8. 2012 21:19
Re: Auto na zabavu
Které auto v téhle cenové skupině není spotřební? Kromě Caterhamu mne nic nenapadá. Pokud jde o přiměřenou zábavu za volantem, třeba mezi hatchbacky nižší střední mi vyhovuje Golf GTI s DSG. Není to to, co normálně hledám, ale dokáže poskytnout uspokojení. A přeplňování mi nevadí. O auto se starám, vím, jak s ním zacházet, a zatím bez problémů.
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 15:42
Re: Auto na zabavu
mestske auto?

ak ma byt velkosti pola tak mozno yaris alebo rio :yes:

polo by som nebral ani ja.... so starym som mal dost problemov.... generacia 6N1, uz nikdy viac, terajsia felda je oproti tomu zlate auto
Avatar - Renton
27. 8. 2012 15:52
Re: Auto na zabavu
A co si, topper, predstavujete pod tym pojmom "terajsia felda" ? :-)
27. 8. 2012 15:52
Re: Auto na zabavu
No praveze ma byt vecsie ako Polo, takze velkost Golfu. Ja mam Polo 9N1 ale VW uz nechcem.
Avatar - PeterLuk
27. 8. 2012 16:02
Re: Auto na zabavu
Na zábavu by som bral z nižšej strednej :
Chevy Cruze 2.0 diesel ;-)
Citroen C4 THP 155 ;-)
Alfa Romeo Giulietta ;-)
Alebo, ako už kolega napísal, Mazdu 3 ;-)

A ak ti nevadí dizajn "Veloještera" (Hyundai Veloster) tak môžeš siahnuť aj po ňom.
27. 8. 2012 16:59
Re: Auto na zabavu
Doporučuji i30... hezký a podrobný test "Test Hyundai i30 2012 1,6 CRDi: neuvěřitelně dobré!" zde: [odkaz]
28. 8. 2012 06:40
Re: Auto na zabavu
Doporučuju si udělat řidičák a jezdit :-)
neregistrovaný "SR20"
27. 8. 2012 18:34
Re: Auto na zabavu
Ak este nemas/neplanujes rodinu, tak kasli na nizsiu strednu. Su to vsetko tlste kravy so slabymi jednasestkami priskrtenymi euro V.
Ber swifta sport, alebo nejaku jazdenku s dvojlitrom, co neni zabity dlhymi prevodmi. Viem, je to uplne nekonzistentne, ale pisal si o zabave, nie o rozume :-) .
28. 8. 2012 07:34
Re: Auto na zabavu
Pokud by ses vešel rozpočtem, tak jednoznačnědoporučuji Alfu Romeo Giulietta. Už nejslabší verze jsou sportovně laděné a mají systémy DNA a Q2. A těch 120 koní verze 1.4 T-Jet docela stačí. :yes:
Avatar - Ronault.
28. 8. 2012 20:31
Re: Auto na zabavu
Pro zábavu ani jedna, navíc motor GDI je sice fajn, ale mdlý, takový bez charakteru. Na každý den ano, na zábavu VŮBEC.

Když už zábavu a každý den, tak Mazda 3, klidně s dvoulitrem v dieselu, Jullietta s 1,4 T a dalo by se pokračovat... A nebo něco jako předváděčka nebo klidně i nové Clio Sport, jedna z posledních dosud živých atmosférických legend... a brzo nebude :-(
28. 8. 2012 21:27
Re: Auto na zabavu
Sorry ale osobně nechápu proč řešíš trojici aut kterou jsi napsal když hledáš auto pro zábavu byť občasnou ;-\ A už vůbec nechápu proč srovnáváš Polo se zbytkem koncernu a co jsi od pola čekal že jsis ho koupil? Chápu jen to že uvažuješ u korejců nad GDI jelikož jiný motor nejede :-)
27. 8. 2012 16:54
H/K MISTŘI!
Hyundai i30 se Ceedem jsou perfektní volbou mezi kompakty... K i30 z testu Autoforum.cz (i30 Neuvěřitelně dobré!): - Ano, je to totiž NEJLEPŠÍ kompakt... z mého pohledu jako „balíček” PŘEKONÁVÁ i Golf nebo Focus a zrovna u Volkswagenu musejí mít těžké spaní... - [odkaz]

>:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
8
27. 8. 2012 17:12
Re: H/K MISTŘI!
Zase začínáš? Že bychom se ani dnes nevyhnuli tapetování >:D
27. 8. 2012 17:41
Re: H/K MISTŘI!
CARBUYER.UK: 5 bodů z 5!!! Excelentní Hyundai i30! >:-[] - [odkaz]
27. 8. 2012 17:58
Re: H/K MISTŘI!
ty jsi fakt mimo >:D
27. 8. 2012 20:16
Re: H/K MISTŘI!
;-) ... ještě že jde o to auto >:D ... Pěkný výsledek z testu i zde CAR BY CAR (5 z 5)!: "All-new i30 looks more distinctive than original model. High quality interior. Very efficient engines. Excellent steering ride and handling..." - [odkaz]

A road test: "Easily as good as a Focus, better than a Golf." :yes:
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 21:03
Re: H/K MISTŘI!
čtení se učí od první třídy. Zde bych očekával hodnotnější debatu, než jen kolovrátkové opakování cizího názoru 8-s
Mimochodem, je zcela jasné, co vyhraje srovnávací test i30/Ceed/Rapid. Český novinář napíše - "Škoda představuje se svými simply clever řešeními, 550 l zavazadelníkem a skvělou podélnou prostorností nejkomplexnější pojetí vozu a právem se stal vítězem"...
27. 8. 2012 21:11
Re: H/K MISTŘI!
No jo, učil se na tapetáře a teď nám to předvádí >:D
28. 8. 2012 06:39
Re: H/K MISTŘI!
Čest práci soudruhu, kolik toho dnes míníš vytapetovat? Dostaneš prémie?

A vůbec, kdy budeš mít řidičák???!
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2012 20:58
Detaily co zamrzí II
a ještě další drobnost - hádejte, co na Golfu nenajdete, zatímco na Ceedu/i30 ano?
Malá nápověda:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
27. 8. 2012 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 01:37
Aus/EU
Jak je to tedy s těma čumákama? Verze bez chromované dvojlišty se ještě v testu na ACZ neobjevila. Přitom ta vypadá velmi dobře [odkaz] Při hledání obrázků na googlu to našlo, že v "áčkách" dokonce jsou na prodej několikery, tak buď to odněkud tahaj, nebo Hyu dává ACZ k testu jen tu verzi s. Škoda interiéru, pak už bych vůči i30 neměl z hlediska vzhledu výtky. Nevím, jestli je Ceed méně nápadný, ale zatím jsem na cestách viděl víc ítřicítek než Ceedů.
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2012 08:14
Re: Aus/EU
Ty chromované hrůzy mají jen dva nejvyšší pakety - Style a Premium (který obsahuje Style). Takže v testu ještě nebyla verze bez, protože zatím testují jen nejvyšší výbavy.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 11:43
Re: Aus/EU
Tak nevím, jestli to je fajn zpráva, pro ty, kterým se víc líbí bez. V těch paketech určitě bude i něco podstatného dovnitř. :-|
28. 8. 2012 15:32
Re: Aus/EU
No není to povzbudivé, protože mimo pakety si můžeš koupit leda klimatizaci (z těch věcí, kterou v nich jsou). Tedy, to není přesné. Samostatně můžeš mít manuální, automatickou, která je ve Style, jen k výbavě Trikolor, pokud máš paket Parking. Já bych si tohle auto nemohl koupit. Už ze skladby výbav.

Paket Style (pakety Plus,Komfort,Parking + 16" kola z lehkých slitin, pneu 205/55, bluetooth handsfree, chromová dvojitá mřížka chladiče, chromové spodní lišty bočních oken, chromové vnější kliky dveří, int. klíč a startování tlačítkem, solární př. skla, automatické sklápění vnějších zrcátek, dešťový senzor, rozmraz. skla pod př. stěrači, přístrojová deska "Supervision" s TFT displejem, kombinované čalounění látka/kůže, zadní opěrka rukou, kolenní airbag řidiče, dvouzónová automatická klimatizace s funkcí automatického odmlžování a s ionizérem vč. chlazení schránky před spolujezdcem)

Paket Premium (paket Style + 17" kola z lehkých slitin,pneu 225/45,el. parkovací brzda,zadní ventilační průduchy,el. sedadlo řidiče vč. bederní opěrky,př. xenonové adaptivní světlomety s ostřikovači, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, kožené čalounění sedadel, monitorování tlaku v pneumatikách)
28. 8. 2012 12:04
Octavia vs H/K
Mě by teda lepší výbava ke koupi korejce nepřesvědčila :-)

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2012 06:19
Re: Octavia vs H/K
Hmm ceny na tom 2.0 f TDI jsou opravdu skvostne :yes: jen ta absence hlavových ABG mě zaráží... v dnešní době.
Avatar - Ronault.
28. 8. 2012 20:35
Pane Vaverka, do prčic...
"Drobným, ale nepříjemným, nedostatkem je pro Kiu typický velký palivoměr – ručička má dlouhou dráhu, a tak se zdá, že Cee’d spaluje palivo rychleji, než jaká je realita."

Přestaňte ty testy psát stylem "no ty vole, tu je velká ručička, to bude vypadat, že to moc žere", ale pište to tak trochu s pohledem člověka, který auta nestřídá každé úterý a pátek, ale má je třeba 5 let v kuse. :-|

Jinak ale jo, test dobrý, jen teda ten úlet :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2012 08:33
Re: Pane Vaverka, do prčic...
treba vzdy najst nejaku somarinu ;-)

ale tentokrat uz ludia nie su slepi.,,,,, ceed a i30 su skvele auta.... predaje stupaju, parada :yes:
29. 8. 2012 07:10
recenze
"nedostatkem je pro Kiu typický velký palivoměr – ručička má dlouhou dráhu, a tak se zdá...." No, páni. To je mi sakra vážný nedostatek :-O

"Po obou stranách řidičova sedadla ale najdeme zásadní chyby. Výstupek před řadicí pákou, který ohraničuje otevřenou přihrádku, je nebezpečně blízko pravému kolenu."
- Nesmysl. Pro nohy (koleno) je tam místa bohatě, na rozdíl od některých jiných vozů.

"A loketní opěrku ve dveřích tvoří z velké části tvrdý plast – pokud jste menšího vzrůstu, budete mít levý loket opřený právě o něj."
- Mohu polemizovat. Vzrůstu jsem spíš vyššího a mi to vychází někde uprostřed a řeknu vám, že se spíš posunuji k tomu plastu než celkem "hrubému" textilu. Kůže by samozřejmě byla nejlepší. V zimě s oblečením to bude úplně jedno ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2012 08:35
Re: recenze
:yes:

nie je co kritizovat tak treba najst nejake akoze chyby , tak dokonale a vyvazene auto ako je ceed v tejto triede snad ani este nie je , ceed :yes: paradne auto :yes:

nazivo este krajsie ako na fotkach, proste ceed sa podaril..... predaje rastu aj v inych statoch eu.... sranda pre mnohych posmeskarov skoncila :yes:
Avatar - Ada je zase tady
22. 12. 2012 23:57
Re: recenze
Hezčí z těch dvou je nepochybně KIA, i když interiér je tragický v obou vozech. Nicméně nechápu, jak může někdo zkratku GDI přisoudit benzínovému motoru. Já v tom názvu furt slyším "diesel injection". A také když slyším motor GDI, slyším klepání, nebo chcete-li, tak "nýtování" podobně, jako u motoru TDI. Asi nejsem daleko od reality s názorem, že GDI je vlastně nepodařený diesel s nízkou kompresí a vstřikováním nesprávného paliva. Z vyššího kompresního poměru než u běžného benzínového motoru plyne trochu lepší energetická účinnost GDI a explozívní průběh hoření paliva (což se projevuje tím zvukem) podobně, jako u dieselu. Chybí tomu jen trochu zvýšit kompresní poměr (a tomu úměrně robustnější části motoru) a změnit palivo na naftu. Anebo si raději rovnou koupit Golfa s TDI, čímž za srovnatelnou cenu dostanete hezčí, lepší, kvalitnější a vychytanější vůz s větší životností a menší spotřebou.
BTW: [odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 12. 2012 20:13
Ceskoslovensko
Ceskoslovensko nema nic, pretoze nic take ako Ceskoslovensko neexistuje...

Termin je stupidny tak na talentovke ako aj na auto.cz...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2012 00:07
Re: Ceskoslovensko
Asi trpíš nějakou frustraci, pokud tě výraz Československo irrituje. V mé česko-slovenské rodině se nikdo proti tomuhle výrazu negativně nevymezuje. Každý je totiž především sám sebou a to, jestli mluví slovensky, nebo česky, či to, kterému státu platí daně, je jeho interní záležitostí. A taky, až se někdy dostaneš někam za velikou louži, a to zejména do Latinské Ameriky, si na mě vzpomeň, že ještě rád se budeš k Československu hlásit, protože jinak tě tam budou mít za občana druhé kategorie z nějakého státu bývalého Sovětského svazu. Takže za to tvoje vyjádření ti dnes patří :no:
23. 12. 2012 13:50
Re: Ceskoslovensko
Československo, Juhoslávia, Sovietsky zväz, Rakúsko-Uhorsko,...... Či sa mýlim?