Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai ix35 1,7 CRDi vs. Kia Sportage 1,7 CRDi – (Ne)znám bratra!

Toto je duel dobře vybavených dvoukolek z jednoho těsta. Která bude mít navrch?
Zpět na článek
2. 2. 2011 00:56
neregistrovaný "Karlos_1"
2. 2. 2011 07:19
2. 2. 2011 08:32
2. 2. 2011 09:02
2. 2. 2011 09:35
2. 2. 2011 23:15
neregistrovaný "Karlos_1"
2. 2. 2011 06:25
2. 2. 2011 09:35
2. 2. 2011 10:34
2. 2. 2011 12:46
2. 2. 2011 12:50
neregistrovaný "Oplik1.3"
2. 2. 2011 13:02
neregistrovaný "Oplik1.3"
2. 2. 2011 12:13
2. 2. 2011 09:55
2. 2. 2011 10:07
2. 2. 2011 13:13
neregistrovaný "boss b 23"
6. 2. 2011 17:43
neregistrovaný "jerryk"
2. 2. 2011 11:39
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 23:07
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 23:35
2. 2. 2011 23:45
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 23:51
2. 2. 2011 13:26
2. 2. 2011 13:27
2. 2. 2011 13:40
2. 2. 2011 16:26
2. 2. 2011 16:34
2. 2. 2011 17:13
2. 2. 2011 20:30
2. 2. 2011 21:02
3. 2. 2011 00:48
2. 2. 2011 13:47
2. 2. 2011 14:53
2. 2. 2011 19:23
2. 2. 2011 22:08
neregistrovaný "adalbert"
3. 2. 2011 18:05
neregistrovaný "adalbert"
2. 2. 2011 22:00
neregistrovaný "adalbert"
2. 2. 2011 23:43
neregistrovaný "adalbert"
4. 2. 2011 02:25
neregistrovaný "adalbert"
4. 2. 2011 02:50
neregistrovaný "adalbert"
2. 2. 2011 12:43
2. 2. 2011 13:16
2. 2. 2011 13:21
2. 2. 2011 14:46
2. 2. 2011 17:21
2. 2. 2011 21:10
2. 2. 2011 14:32
2. 2. 2011 15:10
2. 2. 2011 15:50
2. 2. 2011 17:23
2. 2. 2011 18:14
2. 2. 2011 21:04
2. 2. 2011 22:37
2. 2. 2011 22:36
3. 2. 2011 10:47
2. 2. 2011 13:27
2. 2. 2011 14:42
2. 2. 2011 15:01
2. 2. 2011 16:35
2. 2. 2011 21:36
2. 2. 2011 23:22
4. 2. 2011 00:52
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 21:30
neregistrovaný "TommasII"
2. 2. 2011 21:53
2. 2. 2011 22:40
3. 2. 2011 07:24
2. 2. 2011 22:20
4. 2. 2011 03:01
neregistrovaný "adalbert"
14. 4. 2011 00:31
neregistrovaný "MrSalRobi"
3. 8. 2011 11:59
neregistrovaný "Kia 1,7 CRDI"
16. 12. 2011 20:13
17. 12. 2011 21:45
10. 8. 2012 11:26
15. 9. 2012 12:12
neregistrovaný "Karlos_1"
2. 2. 2011 00:56
Kufr?
Jak je možné, že je uváděný objem kufru u Kie zásadně větší (o 100 litrů!), když vypadají oba stejně, ale především naměřené míry jsou prakticky stejné? Kde se bere ten rozdíl?

Díky za fajn test, za sebe bych dodal subjektivní kritérium designu vnějšího (Kia: 1 bod, Hyundai: 9) a vnitřního (Kia: 5 bodů, Hyundai: 8), ale možná jsem v tom sám :-) .
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2011 07:19
Re: Kufr?
Tady jsi v Evropě a tady je zákaz reálné pravdy. Vypočteme si spotřebu, objem kufru dle metodiky schválené komisí EU 1 x 1 x 1 = 1,5 a výpočet váhy dle metodiky 1 tuna = 800 kg.
2. 2. 2011 08:32
Re: Kufr?
tipol by som si, ze je za tym vyska v ktorej je umiestnene deliace plato. Vsimni si, ze pri maximalnej hodnote sa karta obracia, a vacsi objem ma ix35. Taktiez vidno ze linia okien stupa viac u kie, to je tiez dobry naznak toho, ze deliaca rovina kufra lezi u sportage vyssie...
Avatar - xavier911
2. 2. 2011 09:02
Re: Kufr?
ono totizto existuju dve normy, podla ktorych sa meria velkost kufru, jedna je VDA 211, v ktorej ma ix35 hodnoty 465/1436 a norma VDA 213 / 214, podla ktorej je to 591/1436.

no a zatialco Hyundai uvadza obe normy, tak Kia len jednu. V skutocnosti ma Kia kufor asi o 30 l mensi ako Hyundai, to je sposobene vyskou kufru, ktora je u Hyundai o nieco vyssia.

Inak jedna norma uvadza objem po spodnu hranu okien a druha po hornu hranu okien alebo az po strechu?

Inak dalsich minimane 100l maju obe vozidla pod podlahou kufru, kde je standardne rezerva, v pripade lepiacej sady sa tam este tych 100l vlezie.
2. 2. 2011 09:35
Re: Kufr?
Nejsi, Sportage opravdu vypadá hrozně.
Re: Kufr?
Oba výrobci uváděli jinou hodnotu na základě rozdílných metodik, jak výše píše xavier911. Kia neměla k dispozici "správný" údaj, teď ho však už zdá se našla a kufry jsou stejné. Omlouvám se za matení, už je to opraveno.
neregistrovaný "Karlos_1"
2. 2. 2011 23:15
Re: Kufr?
Díky, netřeba se omlouvat. Na tohle jsem narazil už dřív a přemýšlel, čím to asi bude, ale teď jsem teprve viděl naměřené míry a doslova mě to trklo - že Kia použije takhle trapný fígl bych opravdu nečekal ... Ale zřejmě funguje, ač je to subjektivně snad nejošklivější nové auto na silnici u kufromilných Čechů zabodovovalo náramně ... Celkem by mě zajímalo, jestli Ceed kombík vs i30cw nemá s tímhle taky něco společného (i přesto, že tam Kia kufr větší má).

xavier911: díky :yes:
2. 2. 2011 06:25
Zmysel
Má zmysel porovnávať dizajn koncernových súrodencov? Sú to technicky prakticky zhodné autá zámerne odlišné najmä dizajnom, aby oslovili širší okruh zákazníkov. Lepší alebo horší - ostáva jediné kritérium, subjektívny dojem. Ak už koncernové, technicky zhodné autá, tak aspoň tak rozdielne ako Astra/Cruze povedzme. Ale určite najlepšie je spraviť duel rivalov - pretože obaja chcú osloviť tých istých ľudí a každý to robí svojim spôsobom. Tento článok som si prečítal, ok, fajn, ideme ďalej - k diskusii ma zrovna neláka, nie je veľmi o čom s výnimkou úrovne páči/nepáči.
Rozbalit vlákno
5
2. 2. 2011 09:35
Re: Zmysel
presne nad tymto som premyslal.. Motor rovnaky. Podvozok rovnaky. mietso v interieri rovnake. Jedine co je ine je dizajn exterieru a interieru. Skor by som bral porovnanie jedneho z nich oproti konkurencii..
Avatar - dicky
2. 2. 2011 10:34
Re: Zmysel
trochu divny test srovnavat dve uplne stejna koncernova auta a zjisteni:jeden ma centimetr vic druhy ma min , motory jsou stejne ,o par mm vetsi rozvor a to je tak vse...a jedno je tvrdsi druhy mekci podvozek ale v praxi to tak zas neni >:D
nemate tam neco lepsiho nebo uz ted v lednu zbyly jen tyhle dvojcata a nic jineho neni...

jinak tyto image trendy vozy koncernu hyundai ve dvoukolkach pobizeji k usmevu tridy suv
ja vim najde se vas hodne co budete obhajovat ze 4x4 neni potreba ze to moc papa a ze sedet vis o 10 cm je super a hlavne ta bezpecnost , argumenty uz si jiste najdete >:D mam sice jiny nazor o bezpecnosti ale kazdeho vec
ja mam neurazejici usmev pro tyto kupujici
>:D
2. 2. 2011 12:46
Re: Zmysel
to nie len koncern hyundai, ale snad kazda nepremiova automobilka ponuka aj varianty s pohonom len jednej napravy, po novom uz aj Land Rover vo svojom Freelanderi ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
2. 2. 2011 12:50
Re: Zmysel
tak, a nyní nam ještě napiš v které části Evropy leží Katar.....já mám taky pro Tebe neurážející úsměv >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
2. 2. 2011 13:02
Re: Zmysel
tak, a nyní nam ještě napiš v které čýsti Evropy leží Katar.....já mám taky pro Tebe neurážející úsměv >:D
Avatar - strýček BOB
2. 2. 2011 07:37
Pěkný duel
Proč mi tohle děláte? >:D Už jenom titulní fotka stačí, zmuchlaný mastný papír od tlačenky a usměv klauna, který právě dostal kopanec do koulí. Odporný kontra odpornější, fuj.

>:-[]
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Katikakus
2. 2. 2011 08:13
Re: Pěkný duel
Proc nam o vasem rodinnem fotu pises tady pod clankem o autech. :-!
2. 2. 2011 08:52
Re: Pěkný duel
Pise asi o sve Lade Nive
Avatar - Johny.Rico
2. 2. 2011 10:16
Re: Pěkný duel
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - DoubleSix
2. 2. 2011 09:28
Re: Pěkný duel
>:D už dlouho jsem se tak nezasmál. :yes: A docela to i vystihuje ten design aut.
Design Hyundaie (vlastně všech jejich modelů) jsem nějak nepřekousnul. A Sportage, ač hezčí jak ix35, tak se mi také nelíbí.
2. 2. 2011 09:37
Re: Pěkný duel
Koho zajima, co se tobe nelibi a co si neprekousnul? :-|
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 09:56
Re: Pěkný duel
Podnětný příspěvek do diskuse :-) Co tam máš dál? Bude to k tématu? >:D
2. 2. 2011 09:58
Re: Pěkný duel
Zato tvuj je extrapodnetny.
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:15
Re: Pěkný duel
Ale já jsem dole svůj názor k tématu napsal, narozdíl od tebe. Nic, moudřejší ustoupí, takže ti přeju krásný den, vyhráls >:D Sbohem
2. 2. 2011 11:24
Re: Pěkný duel
Tobe neslo o vybidnuti k podnetne diskusi, ale o vytvoreni umeleho sporu, vyhrat pri a dokazat si, jaky jsi zdatny recnik. Jak pruhledne. :-!
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 11:26
Re: Pěkný duel
Toto je diskuse, kde lidi vyjadřují své názory.... nikdo tě nenutí je číst. Autor, na kterého jsi reagoval, pouze vyjádřil svůj názor, což se smí, a tvoje reakce byla mimo mísu....
2. 2. 2011 12:13
Re: Pěkný duel
:yes: :yes: Přesně tak. Je to stejné, jako když zde někdo blije z VW. Koho to zajímá? Když se mu to nelíbí, nekoupí VW/Audi aj, ale koupí RR, který do koncernu VW nepatří. Prosté, netřeba to dál řešit... :-!
K věci: mně se Kia líbí a ix35 vůbec.
2. 2. 2011 19:18
Re: Pěkný duel
K věci - KIA, jednoznačně a naživo je ten můj dojem ještě ostřejší.
Avatar - DoubleSix
2. 2. 2011 16:07
Re: Pěkný duel
Á jéje, tady někdo nedokáže překousnout něčí názor, no nic. Asi jsem majiteli korejského vozu šlápl na kuří oko.
Jinak děkuji Krisposovi za snahu vysvětlit Broukovi, co je to diskuze, ale asi je to zbytečné.

BTW nechápu trochu smysl SUV s hnanou jednou nápravou. Je to pouze póza? Nebo co za tím je?

PS : Můj otec vybíral mezi Hyundaiem ix35 a VW Tiguanem. Od stolu a z katalogů to bylo nerozhodné, ale když se svezl, tak byl jasným vítězem Tiguan 2.0 TSI s DSG. ;-)
Aby mě někdo nenařknul z toho, že jsem VW fanda, tak čestně prohlašuji, že jsem VW neměl a nemám a ani v nejbližší době ho kupovat neplánuji.
Přeji hezký den všem slušným a rozumným přispěvatelům.
2. 2. 2011 09:36
Re: Pěkný duel
aj to je nazor.. Ale respektuj potom ked bude niekto kydat na tvoju znacku podobne grcky ako ty tu.. :-)
Avatar - positivemind
2. 2. 2011 09:52
Re: Pěkný duel
Ale dvoulitrový turbo do toho dávaj dobrý
2. 2. 2011 21:37
Re: Pěkný duel
Nesmysl: Pozor! Výsledky jsou vynikající i v prestižních recenzích:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
2. 2. 2011 22:34
Re: Pěkný duel
Múdri odkaz,značí Tvoj prehľad :yes:
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 09:55
Hmm...
Subjektivně se mi zezadu víc líbí Kia, zepředu ani jedno.... tady bych si nevybral, ikdyž poměrem cena/výkon to budou určitě zajímavá auta...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xavier911
2. 2. 2011 10:07
Design
je fakt, ze na tych fotkach tie auta vyzeraju divne, nazivo je to ale od dost lepsie. a dost podstatnu cast na prvnom dojme ma farba auta, ta farba blata na ix35 dost kazi dojem zo vzhladu, v bielej alebo bordovej vyzera omnoho lepsie. biela sportage je fajn, ale oranzova omnoho krajsia...je to samozrejme subjektivny pocit
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 11:21
To hezčí ze dvou hnusných
Tady je výběr těžký. Dost těžko se hledá něco hezkého na tědlech dvou autech. Jejich designu jsem na chuť nepřišel. Hyundai je jak zmuchlaný plechy a interier jak čínský radio. Kia je zvenku jak obrněný transporter a klidně jí na ty miniaturní okénka mohli dát sklápěcí plech, aby s tím mohli do boje. Takže kia je o malilinko lepší v interieru. Takže kdyby člověk na mučidlech trpěl, aby řekl, kterou obludku si má vybrat, tak by před posledním výdechem vzal asi Kiu. Ale z těch dvou aby si prase vybralo.
Rozbalit vlákno
18
2. 2. 2011 11:36
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Sportage získala za design cenu iF product design award :-!
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2011 15:55
Re: To hezčí ze dvou hnusných
podobně jako Fabia II ;-)
2. 2. 2011 16:37
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Aha tak proto získali obě auta tu cenu.Malá zadní okna,ty mají shodné.Zmenšující se zadní okénka je společný pro Sportage i Fabii,je zajímavé,že u Fabie to nestranný kritik Kari nekritizuje. :-!
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 20:26
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Třeba pro to, že tohle není článek o Fabii? Asi nejsi nejbystřejší, když jsi si toho nevšiml >:D
2. 2. 2011 19:46
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Fabia-2 tuto cenu nezískala (ani žádný jiný model Škody)!
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2011 21:30
Re: To hezčí ze dvou hnusných
já vím, proto píšu "podobně" ;-) [odkaz]
2. 2. 2011 23:11
Re: To hezčí ze dvou hnusných
o.k.
Avatar - pocitac
2. 2. 2011 12:10
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Máš na ty auta stejný názor jako strýček Bob, dokonce se i velmi podoběn vyjadřuješ, gratuluji.
neregistrovaný "boss b 23"
2. 2. 2011 13:13
Re: To hezčí ze dvou hnusných
:no: a představ si, že v Evropě si vybralo už víc než 200 tisíc "prasat" a o takovém úspěchu by si mohl například "krasavec" YETI nechat za dlouhých zimních nocí jen zdát.
Nicméně je jenom dobře, že je tak pestrá nabídka, prakticky pro každého a ať si každý vybere podle svého gusta a bez zbytečných nadávek.
( snad tě na cestě nepotkám abys mě nechtěl sestřelit, na jednu z těch "obludek "
čekám víc než půl roku.) :-)
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 13:24
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Upřímnou soustrast
Avatar - deliqent4
2. 2. 2011 13:43
Re: To hezčí ze dvou hnusných
By mě zajímalo jaké se ti líbí auto v dané kategorii když jsou hnusné jak říkáš.
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 14:52
Re: To hezčí ze dvou hnusných
GLK, Q5, Xtrail, Tiguan, Outlander, XC60, RAV4, Forester, Yeti, Poměrně i CR-V a světe div se docela se mi líbí i Santa Fe.
2. 2. 2011 16:23
Re: To hezčí ze dvou hnusných
To by me zajimalo co je zrovna na Yetim tak hezke :-) jinak tezka vsehochut... vypada to jako bys vyjmenoval to, na co sis zrovna vzpomnel ;-)
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 16:30
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Yeti je kalsické SUV s hranatými tvary, je v pohodě. Napal jsem tam toho víc, ale všimni si, že ani jedno auto co jsem uvedl, nemá interier jak čínský radio, nebo nevypadá jak zmuchlaný plechy. Nechápu, proč se nedrželi něčeho, jako je Santa Fe, které je pěkné.
2. 2. 2011 17:09
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Kde je definován klasický tvar SUV?
To že někteří nasedají do rozjetého vlaku hodně pozdě (Yeti) a pouze kopírují své vzory nic přeci neznaméná.Doba tradičních drsných SUV tvářících se jako offroud je pryč.Zase je i Yeti příkladem,kolik se ho prodá jen s předohrabem.Lepší aerodynamika,ne jako krabice od bot.
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 20:28
Re: To hezčí ze dvou hnusných
A kterému SUV se Yeti tak hrozně podobá, že píšeš, že kopíruje? Vypadá jako normální auto a ne jak auto, co šlo 3x přes střechu (ix35) nebo BVP (Sportage)
2. 2. 2011 23:38
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Tak bych řek, že každé z nich je dobré!
H ix35 je tzv. barokní, či spíš jde o to jejich fluidní sochařství (pozn.: pracuji v oboru "grafický design" a vím, že tento styl je velmi obtížný, lehce se zde dá uklouznout a výsledek "zmatlat"). V architektuře mi k tomuto stylu naskakuje… Kaplický.
Š Yeti je blíž (když byla řeč o architektuře) funkcionalismu. Potkám-li ho, je mi to příjemné setkání - působí sebejistě, bez kocoviny, prostě ví, na co má. Je tedy docela bez emocí… (aspoň pro mě je to mínus).
K Sportage… tady to nevidím na BVP/BT (pro nevojáky: bitevní vozidlo pěchoty/bitevní tank). Ani v architektuře nevidím asociaci (že by Peter, prý vzděláním architekt, dovedně kombinoval styly?). Pracuje se tu s rozložením hmoty (víc než u většiny konkurence). Tím pádem vzniká i jakési podvědomé vnímání vozu jako celku… řeklo by se až animální (Sportage je kočkovitá šelma, Picanto 2012 zase připomíná žábu).
Tak zase zítra :yes:
neregistrovaný "jerryk"
6. 2. 2011 17:43
Re: To hezčí ze dvou hnusných
Jsem rád,že se tady našel někdo kdo neumí jenom pomlouvat a naříkat.
Já si myslím,že si každý dobře rozmyslí než zaplatí půl mega za auto zda je pro něj vhodné či ne. Co se týče vzhledu u obou aut nemyslím,že by byli nějak odpudivé a že by něčím vybočovali s dnešního průměru. Kia je sportovnější a možná se dříve okouká ale na druhou stranu je spousta lidí,co se ráda za Kia otočí právě pro její vzhled. Doufám,že jsem neurazil všechny kritiky těchto nádherných vozu.
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 11:39
Pozastaveni nad příspěvky....
Tak si čtu některé příspěvky.Jsou opravdu na zasmání....Většinou ty povedené jsou od autorů co v ostatních diskuzích vynášejí do nebe značku VW a Škoda...Stačí si jen projít jejich předchozí příspěvky..Asi nemohou přenést přes srdce,že jim vyrůstá konkurence..Jo fenomén internet a speciálně ten český...Za monitor se dnes schovává více lidí a řeší své osobní problémy..Pokud chcete opravdu hodnotit objektivně nějaké auto tak se v něm dojděte projet a ne podle značky,která se mi líbí....Já například nehaním žádnou značku a dám na osobní zkušenost..Zkuste se nad tím někteří zamyslet.Stačí si projít prodejní čísla za poslední dobu.. :yes:
Rozbalit vlákno
33
2. 2. 2011 12:17
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Co je k zasmání na tom, že někdo píše kriticky o autu,. které máš v garáži? Z čeho dovozuješ, žes ty jediný, který si dané vozy projel? Bránil bys tu stejně úporně i kritické poznámky na adresu Yetiho?

Močíš si nyní než do vlastní garáže, to si doufám uvědomuješ.

Píšeš, žes dal na osobní zkušenost. A jaké vozy jsi projel? Kdybys dal jen na osobní zkušenost, počítám, že bys jezdil v tomto segmentu buďto BMW X5 nebo Mercedes-Benz GL. Nebo ty snad máš špatnou osobní zkušenost s těmito vozy?

Není horšího diskuzního kýče, než slepě obhajovat vlastní, navíc lowendovou garáž. Přečti si poctivě horní příspěvky kolegů, a pak si přečti ještě jednou (a poctivě) ten svůj. Možná ti dojde, kdo je schopen psát objektivně a kdo jen s šilhavejma vočima a s s jazykem přilepeným na zámek vlastní garáže.

A konečně, co sis chtěl svojí poslední větou vysvětlit, že podobně neduživejch, jako jsi ty je v republice více? To je přece obecně známá věc, to tu na sebe nemusíš do světa halekat.

Co se týká aut nahoře, pak Hyundai představuje designově odeznívající generace SUV, tak jak je i zvěčnělá například v modelu koleos od renaultu. Bachratoidním tvarům dala sbohem naštěstí i Sportage, která pod taktovkou Petera Schreyera vypadá na první pohled velmi rozervaně, jenomže je v ní skrytá budoucí vizuální potence. Z pohledu designu je tedy Kia ta, která určuje styl.

P.S. A nelži si tu veřejně do kapsy. Kdyby sis projel Mercedes-Benz GLK, Volvo XC60, AUDI Q5 či BMW X3 případně X1, v životě by tě nenapadlo si pořídit v segmentu kompaktních/středních SUV něco jiného. Pokud bys tedy mohl dávat, jak píšeš, na své dojmy...
2. 2. 2011 15:23
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
docela trefa davat X5 a GL do segmentu s ix35 a Sportage >:-[]
ide ti karta gti...
a priznaj si sam, ze 35ka a sportage vyzeraju lepsie ako yeti ci tigi ;-)
no taaak__kaaapni bozskou >:-[]

mimochodom ,prehliadol si jeden zaujimavy clanok >:D
[odkaz]
2. 2. 2011 15:58
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Já ale nedávám do jednoho pytle ta auta, to děláš ty. Nauč se číst, nauč se chápat psaný text.

Opravdu jsi přesvědčený, že Yeti a TIGI nemají kvalitnější design?

Tomu odkazu ve vztahu ke smíchu nějak nerozumím, když tak mi to tu vysvětli.
2. 2. 2011 16:07
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
"Kdybys dal jen na osobní zkušenost, počítám, že bys jezdil v tomto segmentu buďto BMW X5 nebo Mercedes-Benz GL"
no ako to mam chapat??? a dalsia vec, je jasne ze hyundai a kia sa nechytaju na bmw, ci mercedes (aj ked hyundai ponuka tak isto vykonny dvojltrovy diesel ako bmw) lenze mi u teba unika, preco vytahujes auta, ktore nemaju spolu nic spolocne? a cena je diametralne odlisna... cize v tomoto maju horeuvedene modely navrch...sice postradaju imidz premie, ale urcite sa nemaju za co hanbit po stranke techniky...hyundai je podla autobildu najkvalitnejsou znackou na trhu za rok 2010, bmw a mercedes su 8.
tak o co tu ide? chces mat imidzove a pritom poruchove vozidlo co ta stoji nehorazne peniaze, alebo das utrzit niekomu, kto sa snazi a ponuka ti v niektorych veciach toznu techniku a spolahlivost.
a k tomu prispevku...no proste si ho odignoroval... :-) motory renaultu v mercedesoch... uuuuf...
2. 2. 2011 16:21
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Špatně sis vyložil má slova, jde o to, že kolega ten nákupní akcent položil výhradně na osobní dojmy, pak se tedy ptám jaké dojmy má z GL, například. Kdyby současně napsal, že ty dojmy filtroval stavem svého konta, bylo by to alespoň upřímné...

Oceňuji, že tvou modlou je autobild, ale nestavěl bych to, být tebou, tak kategoricky.

Přiznávám, že článek jsem přehlédl, no, nyní jsem to tam diskuzně napravil... :-)
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2011 19:06
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Dokázal bys připustit, že někomu se tvé prémiové modly nemusí líbit? Že ho ta auta nechávají zcela chladným, bez ohledu na společenské postavení? Silně o tom pochybuji, jinak bys nepsal pořád dokola ty stejné bláboly o stavech kont či prémiových lidech. Neboť ti skutečně prémioví sedlají to, co se jim líbí a ne to, co se jim snaží vnucovat zblblá masa.
Moc tvé adoraci prémiových značek a rozplývání se nad každým jejich produktem nerozumím. Od nich se to očekává. Mnohem více si oslavné texty zaslouží dobrá auta neprémiových značek.
2. 2. 2011 20:55
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Nejsou to "mé" prémiové modly, jsou to než prémiová auta. A pokud někoho (tebe?) nechávají chladným, svědčí to jen a než o celkové chladnosti autora pocitu... jestli mi dobře rozumíš.

Máš pravdu, že ti skutečně prémioví lidé sedlají, co se jim líbí. A co si asi tak myslíš, že to je, Duster? :-)

Dokonale zblblou masu (abych se vyjádřil tvým slovníkem) tu reprezentuješ především ty. Nemám nic proti Feliciím ani proti lidem, kteří v nich jezdí. Pokud ovšem se nesnaží mi vnutit myšlénku, že vedle stál Aston Martin a ta Felda to vyhrála...

Jinak s tebou souhlasím, že stejnou pochvalu jako prémiová auta zaslouží i dobrá (výborná) auta z nižších kvalitativních tříd. Proto například občas píši o GOLFu, nebo o designu dvěstěšestky...

A nebul ;-) Mám pro tebe možná větší pochopení, než bys byl schopen si vůbec představit. Jen to chce, aby sis tu nelhal veřejně do kapsy.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2011 22:02
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Blb jsi byl, blbem zůstaneš... nepřekvapíš. Stále stejné kecy, i když psané poutavým jazykem... To jediné opravdu umíš, poutavě psát. Zbytek je už jen prázdno, bohužel.

Dovolil jsem si použít tvých zbraní proti tobě. Předpokládám, že nic nenamítáš. Urážka proti urážce, slovo proti slovu. S pozdravem... modré slunce.
2. 2. 2011 22:44
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Nechci tě přece urážet, také nikoho neoslovuji tak neurvale jako ty, píši jen a jen fakta - tys přece zvažoval, zda nekoupíš ojetou Felicii. Nebo ne? Jak je to? Mimochodem, dokážeš najít ještě horší garážovou a životní rezignaci, než je olítaná Felicie? Upřímně.

P.S. A nezlob se tolik na sebe, já chápu že těch padesát koní tě často dohání k šílenství, ale zde to nemusíš tak okatě dávat najevo.
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 17:33
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Kvalitnější design.....to je ale spojení. Y a T jsou nám designem blíže. To je pravda. Do korejského auta sednu a řeknu si, no musím si zvyknout. Do Tiguana jsem sedl a byl jsem doma. Stejně tak Yetti je takový nějak náš. :yes:
2. 2. 2011 20:08
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Také mě to spojení slov zaujalo… a připomnělo film Nejistá sezóna ("Konstruktivní kritika - jestli už ve spojení těch slov není něco neřešitelného") >:D
Čili "kvalitnější design" je blbost. Ale smysl uspořádání ovládacích prvků (například), řekněme "logistika", je věc jiná. A je potřeba toto vždy vyzkoušet! Marná sláva, časy "feldy", kde je pár "čudlíků", je ta tam. Abych porovnal: Zabil bych člověka, který navrhl rozhraní pro Windows 6 (Vista), resp. Windows 6.1 (tzv. "sedmičky") - a bylo by to na cenu za mír. Je to totiž zoufalost… ale to (koukám) není do této diskuze >:D
Závěr: V každém autě zprvu nevím kam šáhnout, pokud zrovna vedle mě nesedí kráska z autosalonu ;-)
2. 2. 2011 21:14
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
I design lze hodnoti stupnicí kvality. Je to otázka mixu estetiky a účelnosti.
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:45
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Ano.
2. 2. 2011 16:53
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Osobními dojmy jsem se řídil při výběru nového auta střední třídy vloni na jaře. Z testovaných vozů mi nejlépe vyhovovala Sonáta.Na jiných autech mi vždy něco vadilo a nebyly to jen prkotiny.Na ceny jsem přiliš nekoukal, hodnotil jsem jen zážitky z jízdy, chování auta a celkový dojem.(Více v sekci na moje auto) Času na pečlivé výběry bylo dost a tak jsem ležel i v materiálech a prospektech a všemožných redakčních testech. Sonáta u mě vyhrála.Kdybych potřeboval SUV a měl dalších 600 tisíc, už nesrovnávám mezi tolika auty jako jsem srovnával vloni.Jdu jednoznačně do ix35 2.0 DCVVT 121kW, ten motor je prostě paráda, ale s pohonem 4x4. Na maximální výbavu sere pes, stejně z toho používám minimum. Ikdyž možná jestli bude nové SantaFéčko, tak bych šel kvůli velikosti do něj. Taaak, teď se do mě pusťte ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2011 19:08
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
Proč se pouštět? Není vůbec důvod. Vybral sis podle svého vlastního vkusu, tedy správně. Podle mého názoru se tomuhle říká prémiový výběr...
2. 2. 2011 19:28
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
:yes: :yes: Souhlas,vlastní výběr je lepší než spoléhání se na názor ostatních.Jenže jak vidno,všichni nemají na to koule.
2. 2. 2011 20:11
Re: Pozastaveni nad příspěvky....
To by mě zajímalo: Kam by (pokud by) zapadalo nové SantaFé? Mezi ix35 a ix55 nebo výš (ix65)?
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 23:07
Re: GTI
@GTI
Mohl bys napsat svůj věk..A kolik si vlastnil v životě aut??Kolik let řidičské praxe máš za sebou,,,?,Možná by to zajímalo více lidí... :yes:
2. 2. 2011 23:35
Re: GTI
Napsat bych to vše mohl, avšak nesouhlasím s tebou, že by to tu zajímalo ještě někoho jiného mimo tebe.

Proč tě zajímá můj věk?

A proč tě zajímá kolik jsem vlastnil aut?

Tak snad jen tu řidičskou praxi bych mohl považovat za diskuzně racionální a poměrně korektní dotaz. Čti blogy, tam to všechno je... Dokonce jsem tam popsal, jak jdou desetitisíce a statisíce kilometrů za sebou, a co to s tebou jednou udělá :-)
neregistrovaný "liwest"
2. 2. 2011 23:45
Re: GTI
Žádnou jinou odpověd jsem ani nečekal..Tak děkuji aspon za tuto.. :-)
2. 2. 2011 23:51
Re: GTI
:-) Časem tu tyhle dotazy ani nebudeš muset klást, neb tohle všechno poznáš z kvality příspěvků. U některých kolegů tě dokonce bude napadat, že k předmětným otázkám by museli nutně napsat... nulu :-)
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 13:26
Re: GTI
A když se mi to auto hroně nelíbí, tak ho mám vychvalovat?
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 13:27
Re: GTI
Ty jsi příznivce zlého koncernu a ten avatar je jenom maskování :-)
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 13:40
Re: GTI
Mám již páté francouzské auto
Edit: A jsem s nimi spokojený, ale neskrývám, že se mi líbí i něco jiného.
2. 2. 2011 16:26
Re: GTI
Obcas si rikam, ze by mu ho meli smaznout - jeste jsem nevidel Peugeotaka, ktery se tak silne bije za VW :-)
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 16:34
Re: GTI
A proč by jsem nemohl být příznivce více značek? Já nechápu Wollfa a jeho Fiatfanatismus, Barrichella a jeho USAfanatismus... a tak by jsem mohl pokračovat.Já mám rád více aut. To že se mi německá produkce líbí nepopírám. Ale nemusím tvrdošině obhajovat peugeot tam, kde pro to nemám důvody.
2. 2. 2011 17:13
Re: GTI
Ano jezdím Octávii 2,0TDI a také jsem příznivce mnoha značek.
Kii i Hyundai za tyto vozy chválím,jsou skvělé,i když osobně na mne udělal interiér ix35 lepší dojem,než ve Sportáži.
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 20:30
Re: GTI
Vidíš, mě se prostě hrozně nelíbí. Mě se líbila Santa Fe. Tyhle kreatury snažící se zapůsobit prvotním bumem z odlišujícího se designu, jsou prostě :no:
2. 2. 2011 21:02
Re: GTI
Slepě tu obhajují jen prosťáčci automobilky přes vlastní garáže. Na víc nemají, navíc to odráží jejich charakter - jejich balanci života udržuje než faleš, že jejich auto je nejlepší na světě. Člověk, který se orientuje ví přesně co je bravo, co Focus a co GOLF, a to bez ohledu na vlastní garáž.
Avatar - deliqent4
2. 2. 2011 13:47
Re: GTI
Borče až tady budeš něco psát tak si zjisti jaká je to kategorie Mercedes,Volvo,Audi a BMW je jiná liga to je to samé jak kdybych chtěl porovnávat BMW a Ferrari tak se uklidni a přemýšlej o jakých autech se tu bavíme experte !!!
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 14:53
Re: GTI
Kategorie to je tak akorát jiná cenová, jinak segment stejný.
2. 2. 2011 19:23
Re: GTI
Kolik diskuzí jsi přečetl na internetu mimo domácí servery - třeba v Anglii, Německu, Polsku nebo i Rusku, že se pasuješ na soudce, co je typicky české. Takže, když doporučuješ zamyšlení druhým, tak ti poradím - kdo chce mentorovat, ať začně u sebe.
2. 2. 2011 12:12
23%,které ne zcela chápu
Nechápu logiku kupujících, kteří si koupí "SUV" a koupí si ho ve dvojkolce. To, že to nechápu, neznamená, že nemají na tuto volbu nárok - volba je subjektivní určení si priorit, ale safraporte proč? Proč si lidé kupují auto, které není za pár stovek, řekněme, že se jim i líbí(proč by ho jinak kupovali) a odmítnou investovat pár tisíc navrch(ano třeba 40) do pohonu 4x4? Jasně - většinou ho nevyužijí - většina jezdí na dvě hnaná..... Já to jen zkrátka nechápu no...........

Ke srovnávání dvou designérských prostocviků na téma jedné platfrormy a většiny stejných komponent - Kia působí agresivněji a Hyundai tak trošku uhlazeně Kugovski(zřejmě pár hochů od hyundaie navštívilo salon Fordu). Volba toho kterého vozu je opět čistě individuální záležitostí a nelze kohokoliv za jakoukoliv hanět. Je to zkrátka produkce středního proudu, která ani neurazí, ale ani nevynikne. V naší kotlině navíc bude hrát cenu každá kačka plus hafo výhod:-) - záruka mamko záruka.............
Jen mi zkrátka na těch autech něco zásadního chybí, čím bych si zrůvodnil nákup těhle korejských stvoření - pohon 4x4 - bez něho marně hledám důvod, který by mne přiměl zajít do jejich salůůůnu.............
Rozbalit vlákno
34
Avatar - dicky
2. 2. 2011 12:28
Re: 23%,které ne zcela chápu
musis je brat s usmevem kazdy druhy chce sedet o stupinek vis nez ostatni a i kdyz zustane pod kopeckem bez trakce sedi vys nez ostatni a hlavne ma prece bezpecne auto-tedy suv >:D :no:
Avatar - Loptos
2. 2. 2011 14:26
Re: 23%,které ne zcela chápu
Neviem teda ci ide az tak o stupinek vys. Som mlady clovek tiez by som jazdil v inom aute ako SUV a nechapal som ludi preco si to kupuju. Ked ho vsak dostal ako sluzobne moj otec pochopil som to. Otec si ho nevedel vynachvalit, ma sice 4kolku ale snad ju este nezapol. Neslo mi to do hlavy a tak som sa ho opytal preco je s nim tak spokojny a preco je s nim dokonca spokojna aj mama(ktora sa len vezie)

Vzhladom a pokrocily vek oboch rodicov mi otec vysvetlil, ze pri vstupe do auta sa len sadne a zdvihne nohy a je v aute. Ked jazdil v A4 (minula generacia) hovoril ze auto jazdi skvelo a za malo, ale neskutocne ho boleli krize a mamu tiez.

Pointa je ta, ze by som neodsudzoval SUV, tie auta maju svoj vyznam!
2. 2. 2011 19:35
Re: 23%,které ne zcela chápu
Já tohle chápu, mně se nelíp nastupuje do Scéniku (občas s ním jezdím a mám ho docela rád, z hlediska autověku je to rodinný dědeček) a i když to u mně není o věku, ale o výšce tak už dobře vím, že při dlouhých cestách to prostě je pohodlnější. A SUV je to samé, já jsme dost častým spolujezdcem v poslední RAVce. Pohodlí, lepší výhled - a pak on ten rozdíl vě ceně mezi dvoukolkou a čtyřkolkou není až jenom 40 tisíc - dvoukolky se dělají s menšími motory, čtyřkolka bez dvoulitru v dieslu asi není to pravé (viz. pokus Dusteru a recenze), ale co když třeba potřebuji jenom vyšší světlost. Kdo chytil někdy na polní cestě spodkem auta o ten vyvýšený prostředek ví, co mám na mysli, stejně jako odporný zvuk skřípající spojleru o obrubník na parkovišti a nebo i nakládání do zavazadel výš....je to ho dost a váha těch argumentů může být různá.

Na druhou stranu je komické, jak si zase v opačném extrému někteří borci myslí, že čtyřkolka vyjede všechno a všude.
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 00:52
Re: 23%,které ne zcela chápu
:yes:
2. 2. 2011 12:29
Re: 23%,které ne zcela chápu
Jedna věc je proč si lidé dvoukolky kupují a druhá, že si je prostě kupují. A pokud je poptávka, je za normálních podmínek i nabídka. Pravda, výhodnější je vhodnou nabídkou tuto poptávku vyvolat, jak se to povedlo Nissanu s Kaškajem. Pak je totiž ten nabízející i nějakou chvíli jediný.
Jinak pro pojíždění po městě (k čemuž velká většina těchto pseudoSUV slouží) stačí i dvoukolka. Výhodou je pak kromě ceny i nižší hmotnost a technická jednoduchost. Přeci jen ty haldexy nějakou netriviální údržbu vyžadují a nejsou věčné.
Druhá věc je, jestli bych si dvoukolku koupil já nebo ty. Nicméně si teď můžeš alespoň vybrat. A můžem samozřejmě dlouho diskutovat, proč dvoukolku a proč vlastně Korejce. A o tom to je...
2. 2. 2011 12:30
Re: 23%,které ne zcela chápu
Neviděl bych tu dvoukolku jako velkej problém. Ostatně, proč dělat rozdíly mezi jinou karosářskou třídou? V BMW 5 sedanu také ctíme jak zadokolkaře tak čtyřkolkaře. Každý z nich má svůj důvod, proč nechce resp. chce daný pohon.
2. 2. 2011 15:06
Re: 23%,které ne zcela chápu
to samozřejmě beru, i když motiv pro vrtulku bude asi jiný než pro sourozenecký tandem. Proto i píši, že je to otázkou volby. Zkrátka si myslím, že pokud už auto má potenciál být čtyřkolka, mělo by se zkrátka do toho jit, ať už kvůli aktivní bezpečnosti či zkrátka jako zálohy pro strýčka příhodu.
2. 2. 2011 15:52
Re: 23%,které ne zcela chápu
Souhlas, u toho SUV tam opravdu ten čtyřkolkový potenciál je, to máš pravdu :yes:
neregistrovaný "adalbert"
2. 2. 2011 22:08
Re: 23%,které ne zcela chápu
Aktivní bezpečnost u SUV - není to (snad mimo BMW) protimluv? Řídil jsem asi 4 (včetně Santa Fa a předchozí verze Sportage) a měl jsem problém je při 120ti na dálnici vůbec udržet v pruhu ...
3. 2. 2011 10:43
Re: 23%,které ne zcela chápu
no tak to s Tebou nemohu souhlasit- před Foresterem - což je taky SUV - a pádí přes 230 aniž by ztrácel stopu, tak jsem měl SF 2,7V6 - a ujišťuji Tě, že zvládolo dlouhodobou zcela bezproblémovou jízdu v Reichu 170-180km/h.
Možná jsi měl blbé gumy nebo geometrii.................
neregistrovaný "adalbert"
3. 2. 2011 18:05
Re: 23%,které ne zcela chápu
Forester jsem nikdy neřídil, ale věřím, že jízdní vlastnosti má vyladěné. To je i vzhledem k tradici a směřování značky samozřejmě jiná kapitola a můžeme také diskutovat o tom, zda je to opravdu SUV nebo přerostlý kombík (model 2011 SUV je, ale u předchozí generace bych se spíš klonil k tomu kombíku).

S tím SF se samozřejmě dá jet 180, ale nechěl bych se v té rychlosti vyhýbat někomu, kdo mi udělá myšku, nebo prudce brzdit.

Řízení i pneumatiky byly v pořádku, jen to byly běžné vysoké a široké SUV pneumatiky s profilem někde kolem 65 (přesné rozměry si tedy už opravdu nepamatuji). Měl jsem problém s tím, že jsem řízení těch SUV musel věnovat mnohem víc pozornosti, než bych věnoval řízení byť jen průměrného osobáku, korigovat okamžitě každou odchylku a reakce na řízení byla pomalá a nepřesná.

Pokud bych tedy za aktivní bezpečnost považoval to, že Tě auto udrží ve střehu, pak samozřejmě SUV vede (tedy SF, Vitara, Suburban, Sportage, abych byl konkrétní v tom, co mám na mysli). Takový adrenalin, jako ve 120ti v jiných autech zažiješ až okolo dvoustovky. Ale to s pohonem 4x4 nemá moc společného...
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 17:17
Re: 23%,které ne zcela chápu
Přesně tak. Je to navíc třída, kde jízdní vlastnosti v extrému až tak prim nehrají a kdo tu 4x4 nevyužije,tak nemá důvod si ji kupovat. A důvod, proč si koupit tuto kategorii vidím v tom, že je vyšší pro jízdu na chalupu, kde jsou vyježděné koleje a hlavně asi v tom, že se do a z toho lépe vystupuje a nastupuje. Je to prostě pohodlné a praktické.
2. 2. 2011 21:11
Re: 23%,které ne zcela chápu
Přesně.
Avatar - saldy
2. 2. 2011 14:08
Re: 23%,které ne zcela chápu
Taky to nechápu, mám pocit kdyby výrobce ještě výhodněji nabízel pohon 4x1, bude se to taky dobře prodávat, vysoké auto s větší světlou výškou bez 4x4 je paskvil a nedodělek, tahal jsem na Bouřňáku při kalamitě s Pajerem zapadlé fábie ale jak tu psal jeden diskutér, tyhle chytrolíny bych tam taky nechal ;-\
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 17:20
Re: 23%,které ne zcela chápu
Ty jsi kecal. Tyhle auta mají smysl stejný pro jednu skupinu zákazníků, jako 4x4 pro druhou. A jestli to dává smysl? V této velikosti ano. Pokud by ale byl Touareg 4x2 už by to vypadalo....zvláštně ;-) >:D
Avatar - saldy
2. 2. 2011 18:10
Re: 23%,které ne zcela chápu
jojo... vyšší výhled, bezpečnost, lenost skrčit se při nastupování...., to už jsme slyšeli, blablabla 8-s
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2011 19:12
Re: 23%,které ne zcela chápu
Lenost se skrčit... Ty jsi ještě hodně mladý a hodně málo aktivní, že? Ještě tě nikdy nebolela záda a nemusel ses soukat do nízkého auta se skřípěním zubů. Ještě nikdy tě nebolely svaly natolik, že bys proklínal nízko posazené sedačky auta.
Kolikrát si po fakt náročném tréninku, když se skládám do sedačky svého auta, říkám, že bych potřeboval něco, kam bych se jen pohodlně usadil do té správné výšky...
2. 2. 2011 19:29
Re: 23%,které ne zcela chápu
To máš pravdu,já s nastupováním a vystupováním problém nemám za to můj otec (a vím že mnoho dalších starších lidí) s tím problémy má.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2011 19:38
Re: 23%,které ne zcela chápu
Já obvykle taky ne. Ale stačilo mi jednou na tréninku spadnout a s odřeným bokem se pak snažit poskládat do dvěstěšestky. Myslel jsem, že bolestí to auto rozmlátím. O takových lahůdkách jako jsou silové a sprintové tréninky, kdy jsem pak rád, že vůbec chodím, ani nemluvím.
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:43
Re: 23%,které ne zcela chápu
Ta zumba ti dává ale zabrat ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 00:55
Re: 23%,které ne zcela chápu
>:D >:D Tak tomu říkám pecka >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
3. 2. 2011 07:12
Re: 23%,které ne zcela chápu
;-) >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:42
Re: 23%,které ne zcela chápu
No vidíš, slyšel jsi to a pořád nechápeš. ;-\ :-|
Avatar - saldy
2. 2. 2011 23:24
Re: 23%,které ne zcela chápu
JiRi, taky budu jednou starej a budou mě bolet kolena ale nebudu kvůli tomu kupovat kozu se základnim moterem, drandit s tim město a říkat jak je to super. Mám pochopení pro dodávky a autobusy, ale proč mi má zaclánět výhled vysoký auto? Nebo blb co si zalepí okna foliema, to si mám koupit ještě vyšší? Lidi přemejšlejte prosím, vždyť vydíte jak to na silnicích vypadá 8-s
Avatar - Ji/Ri
3. 2. 2011 07:20
Re: 23%,které ne zcela chápu
Nikdy neříkej nikdy. Ono se klidně může stát, že jednou koupíš kozu se základním motorem, budeš s ní drandit město a říkat, že je to superrrr. .......ty kozle s turbemS. :-! A dáš si třeba i ty folie, aby nebylo vidět, že tam vozíš třeba .... tchyni nebo rybářské pruty. Snad už to pochopíš. Napověděl jsem ti už dost - další štace nakopnutí ;-) >:D >:D >:D
2. 2. 2011 16:03
Re: 23%,které ne zcela chápu
Většina SUV stejně jezdí po městě a zřídkakdy se vydá na venkov, nemluvě o terénu, takže k čemu čtyřkolku ? Spíše se divím, že to je jen 23 %.
neregistrovaný "adalbert"
2. 2. 2011 22:00
Re: 23%,které ne zcela chápu
U SUV to je k pochopení i pro mne obtížnější, ale kolik z nich se někdy podívá mimo zpevněné cesty ... většinou je vidím parkovat před obchoďáky nebo před školami.
Ale rozhodoval jsem se mezi dvojkolkou a čtyřkolkou (haldex) u "normálního" auta a zvolil dvojkolku, ač nerad a rozumem. Jezdil jsem dlouhé trasy a lepší dynamika, větší maximálka a nižší spotřeba byly pro mne klíčové. Těch pár dní v zimě, kdy čtyřkolka opravdu dělá rozdíl, jsem prostě přetrpěl a jezdil pomalu. Řetězy jsem na to auto nikdy nenasazoval (4 zimy, cca 20 cest do hor na lyžování).
2. 2. 2011 23:13
Re: 23%,které ne zcela chápu
Jseš první, kdo jako výhodu dvoukolky oproti čtyřkolce uvádí větší maximální rychlost. Ale asi je pro tebe důležitý, jestli můžeš jet 204 km/h místo 202 km/h :-)

Když už bych chtěl lepší dynamiku a větší maximálku, tak to vyřeším výkonnějším motorem a ne pohonem...
neregistrovaný "adalbert"
2. 2. 2011 23:43
Re: 23%,které ne zcela chápu
Rada je to sice dobrá, ale u toho vozu, u kterého jsem to řešil to byl nejsilnější motor a rozdíl byl 225 proti 215, v dynamice pak asi 0,5 sekundy a ve spotřebě víc než půl litru, hlavně v "mimo město". Jo a těch 225 (235 podle tachometru) jsem s tím párkrát jel a zdaleka jsem v Německu nebyl mezi osobáky nejrychlejší. Tam to totiž, hlavně v noci, dost zkrátí dojezdové časy. To ale, pravda, u SUV asi nehraje tak velkou roli.
Ještě tam máš nějakou radu?
2. 2. 2011 23:52
Re: 23%,které ne zcela chápu
Jo, v tom případě bych ti poradil zvolit jinou značku, která ti ten výkonnější motor nabídne :-)
neregistrovaný "adalbert"
4. 2. 2011 02:25
Re: 23%,které ne zcela chápu
Napsal jsem to nepřesně, chtěl jsem se zeptat "máš tam ještě nějakou DOBROU radu ..."
4. 2. 2011 13:14
Re: 23%,které ne zcela chápu
Na tebe je každá dobrá rada zbytečná >:D
Avatar - Ji/Ri
3. 2. 2011 07:23
Re: 23%,které ne zcela chápu
kolo s motorem ne jen kolo.
Koupil sis dvoukolku, protože jsi na 4kolku neměl, proto.
neregistrovaný "adalbert"
4. 2. 2011 02:50
Re: 23%,které ne zcela chápu
Na nevěcné argumenty nemá smysl reagovat. Ale pro tvůj klid - na tu čtyřkolku jsem měl, a ušetřené peníze jsem dal do lepšího rádia a nezávislého topení. A té volby jsem za 3 roky nikdy nelitoval.
Avatar - Well-being
2. 2. 2011 12:38
Dva šikovní fešáci,
kteří si na českém trhu ukrajují značný podíl z tržního koláče SUV a to navzdory hanlivým výrokům některých "odborníků" (povětšině ducha mdlého) na korejské vozy ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 13:27
Re: Dva šikovní fešáci,
Pokud jsou "odborníci" na korejskou produkci ducha mdlého, tak co jsou potom "odborníci" na německou konkurenci
2. 2. 2011 13:28
Re: Dva šikovní fešáci,
Nečil se.
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 13:40
Re: Dva šikovní fešáci,
Nečílím, jen když někdo napíše něco proti korejcům, tak je ducha mdlého, ale když to někdo píše k jiné značce, tak je to v pořádku
2. 2. 2011 20:31
Re: Dva šikovní fešáci,
Dyť děláš kolikrát to samé ty kecale ;-)
3. 2. 2011 10:28
Re: Dva šikovní fešáci,
Nebyl jsi to nahodou ty, kdo kupci Korejce vyjadroval "Uprimnou soustrast"? :no:
2. 2. 2011 12:43
KIAI
Dobrý počin, sourozenecký dvojtestík. Tušené se potvrzuje. Osobně bych jen snad ještě velmi vyzdvihl kiu za design, jinak bych to nechal na kupcích. Ti si jistě rádi a podrobně budou test číst, vždyť tohle dilema musí snad povinně řešit každý potenciální vlastník jednoho z těchto aut. Nepředpokládám tedy, že by snad se našel někdo, kdo by si najednou koupil obě...

Ostrost, dravost až jistá pohledová neurvalost Sportage má v sobě skrytou silnou budoucí designovou potenci. Oproti ní vnímám vizualitu ixtřicet až jaksi jako... impotentní.

Jinak k těm 23% dvoukolkářům v esuvečkách - k nim přiřaďme ještě těch (kolik?)... 98% dvoukolkářů ostatních... ano, souhlas, pod zasněženým kopcem získává čtyřkolka status jízdního klenotu, a to i kdyby byla vyrobená v Rumunsku...

BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - dicky
2. 2. 2011 13:16
Re: KIAI
jj tak ja chapu nahon na jednu napravu napr. v californie,florida teple pasma ale tady je prece v zime snih a ve mestech jsou kopecky a neni jich pomalu- zatacky se stoupanim a podobne..
nevim asi je to jinou mentalitou ale je zvykem kde snezi a pada vubec nejaky snih tak si porizovat suv proto treba abych deti odvezl do skolky nebo si dojel na nakup v pripade i nekterych snehovych vykyvu pocasi...
ve statech kde nikdy nesnezi tam je jedna hnana naprava normalni a naprosto neni na poradu dne premyslet 4x4..
ale ve state kde jsou zimy jake jsou suv s jednou napravou?To se vyrobce odvazne trochu srandovne zmylil v nabizeni >:D
a lide to kupuji zajimavy fenomen nekdy je evropa zazracna co se zde da prodat..
ale jak rikam beru to s usmevem : tuto zimu jsem pod mirnym naklouzanym kopcem do mesta zmrzli snih- jednoho zrovna s takovym suv jednokolo pohon potkal hrabal se tam skrz po cele sirce silnice a moc se o metr nehnul a kdyz jsem se snazil projet okolo nej tak jsem pribrzdil a rikam mu nezabira ti zadni kola a on ze nema 4x4 a kdyz sem ho uz rozladeneho zeptal proc? nebyl schopny vzteky odpovedet...nechal jsem ho tam vzteklouna a nevytah jsem ho.
bylo to korejske auto nic proti nim >:D
2. 2. 2011 13:21
Re: KIAI
Já to chápu, ovšem nečiním rozdílu mezi suv a jinou karosářskou variací. Přece ze stejného důvodu si může člověk pořídit i E-Klasse jako čtyřkolku, to není o tom, že by se snad dvoukolkář v SUV mělza sebe stydět a dvoukolkář v cee´du ne, je to o tom, jak správně píšeš, kde bydlím, resp. kde jezdím, a jsou-li tam podmínky na sníh v délce třeba několika měsíců, pak logicky volím čtyřkolku, ovšem bez ohledu na karosářský segment.
2. 2. 2011 14:46
Re: KIAI
Souhlas, navic bez 4x4 klesne hmotnost a snizi se spotreba. Je to kazdeho vec, jestli ctyrkolku chce. Nekdo ji potrebuje, nekdo chce.
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 17:21
Re: KIAI
Nebo Carrera4 ;-) :yes:
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2011 14:32
Re: KIAI
Věř tomu, že každý SUVéčkář chce primárně 4x4, ale jsou v tom zase prachy, stojí to desítky tisíc navíc a ne každý je ochotný to připlatit.
2. 2. 2011 15:10
Re: KIAI
Dobře vystižené podstaty vzhledu. Proč ty musíš vždycky tu podstatu trefit líp? ;-) :yes:
A pod zasněženým kopcem si každá čtyřkolka zaslouží pokřik z nadpisu Tvého příspěvku :yes: . Btw - rumunský diblík Dastrojic je docela šplhoun kopcovitý a jeho obliny mají něco do sebe.....
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 17:23
Re: KIAI
...ještě pusu taťko ;-) >:D >:D
2. 2. 2011 18:14
Re: KIAI
chceš obejmout synku? ;-)
2. 2. 2011 21:04
Re: KIAI
Dej mu spíš jeden výchovnej pohlavek :-)
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:37
Re: KIAI
Je to jasné: Ozawasan je mamka pro svou něhu a ty jsi tatín.... no hezky to máte rozděleno kucí. ;-) >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:36
Re: KIAI
No rád bych, ale nejdříve musíš pustit GTIho ;-) >:D >:D >:D
3. 2. 2011 10:47
Re: KIAI
ty milášku, zvládnu Vás oba ;-) . A teď vážně - chceš bejt taťka nebo mamka? ;-) Ne a teď už úplně vážně - nedělá mi problém někomu uznat větší schopnost trefnějšího popisu, stejně jako mi nedělá poslat někoho do renaultoviny, když si to zaslouží a napíše dílko hodné Milky z orikinál alpskcýh chor panééé. A zkrátka - ač se mi má nedokonalost přiznává fakt hoodně trpce - tenhle GTI -má trefnější klávesnici, páč má lepší styl. Záměrně nepíši o pomůcce, která se kdysi plnila inkoustem a kterou se často psalo, aby to zase nevyvolávalo nějaké emoční křivky ;-)
2. 2. 2011 13:27
...
Pokud pominu fakt, ze primarnim ucelem techto sourozencu je poskytnout sedadlo ve stejne vysce jako maji machri v ikspetkach, vypadaji oba celkem prijatelne. Kdyz uz, tak ale jen v ctyrkolce, v testovanem provedeni ta auta pripominaji spise paraplegiky.
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2011 13:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
2. 2. 2011 21:35
Re: mitsubishi outlander
Pozor! Výsledky jsou vynikající i v prestižních recenzích, opravdu:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - miromen
2. 2. 2011 22:32
Re: mitsubishi outlander
Mam oči ktere nelžou a ani nejsou uplatne.
3. 2. 2011 13:08
Re: mitsubishi outlander
Ale to snad ne, není to přece jen o očích, výše uvádíš "podle zahranicnich testu i lip jede"; nevím nevím, kdeže Outlander: [odkaz] ... pouze průměr!!!
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2011 13:37
Re: mitsubishi outlander
co je pěknýho na SUV s předkem ze sedanu nižší střední? 8-s
2. 2. 2011 14:42
Duel
IMHO, toto je těžkej duel. Ještě tam měli přihodil Kolea a měli bychom pohromadě tři nejošklivější SUV na trhu. Doufám, že redakce udělá v brzké době srovnávačku XC60 (třeba s X3), ať si spravím chuť :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
2. 2. 2011 15:01
Re: Duel
A ja by som chcel porovnávačku GT-R MY2011 a 911 Turbo S, nech si spravím chuť. :-)
No ale realita je taká, že testované "SUV" sú žiadané a dosť kupované, preto reálny význam takejto porovnávačky je veľký. A ja som si aspoň ujasnil, že Sportage je nakoniec celkom vzhľadné auto (keď ho postavíš vedľa ix35) >:-[]
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 16:35
Re: Duel
dát tahle tři vedle sebe, tak by to muselo být ve zvláštní rubrice s varováním, co čtenáře čeká >:D >:D >:D
2. 2. 2011 21:36
Re: Duel
Pozor! Výsledky jsou vynikající i v prestižních recenzích, opravdu:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
2. 2. 2011 23:22
Re: Duel
Já to říkám pořád že Angličani mají divnej vkus. U žen a v jídle moc vybíraví být nemohou, ale aspoň u aut by mohli mít lepší vkus. Přestal jsem číst u první věty. Good looking, well equipped and cheap... >:D
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 2. 2011 16:08
Obludný vs. Nevkusný
Jenom nevím, kterej je kterej... 8-s
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 17:24
Re: Obludný vs. Nevkusný
Ten v zrcadle je Obludný....ten před ním Nevkusný, wene. ;-) >:D >:D
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 20:32
Re: Obludný vs. Nevkusný
Tak to aby do showroomu kia hyundai začali instalovat zrcadla >:D
2. 2. 2011 21:33
Re: Obludný vs. Nevkusný
Pozor! Výsledky jsou vynikající i v prestižních recenzích, opravdu, o podprůměru a podobné nesmysly, už zde není řeči:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
3. 2. 2011 10:31
Re: Obludný vs. Nevkusný
Nemyslím si, že by korejci byli nějak podprůměrní, jen jsou prostě výrazně nepěkní. To je samozřejmě otázkou vkusu, někomu se líbí funkcionalismus, někdo ucvrkává z podnikatelského baroka...
3. 2. 2011 13:09
Re: Obludný vs. Nevkusný
Ano, to chápu...
Avatar - miromen
2. 2. 2011 17:02
Otřesny vzhled
Jak se mi design Korejskych aut docela libi tak jak Sportage tak ix35 jsou opravdu OT(obrněne transportery). Kdybych si musel pod hrozbou nasili jedno z aut vybrat tak je to Spotage. Tak přeplechovane a překombinovane patvary se opravdu jen tak nevidi a to jsem si podle fotek řikal že je to opravdu pěkne. Bohužel v realu jsem byl velice zklaman a to se ještě držim při zdi.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 2. 2011 18:54
Re: Otřesny vzhled
To víš, dost bylo krabic či jak to je v té stupidní reklamě...
2. 2. 2011 21:35
Re: Otřesny vzhled
Pozor! Výsledky jsou vynikající i v prestižních recenzích, opravdu, o podprůměru a přímo o "otřesném vzhledu" a podobné nesmysly, už zde není řeči:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
3. 2. 2011 10:33
Re: Otřesny vzhled
Jo ták, ty nám tu spamuješ, tak to jó 8-s
neregistrovaný "liwest"
4. 2. 2011 00:52
Re: Otřesny vzhled
Jak koukám opravdu je to tu samej odborník..A...Svět si na rozdíl od vás si myslí úplně něco jiného..Stači se kouknout na nominace..

World Car Design

Volba nejlepšího designu roku je svěřena odborné pětičlenné komisi, ve které jsou zastoupeni novináři i akademici. Jejich finálová volba má osm kandidátů. Zajímavostí je, že Citroën se v užším výběru objevuje už popáté (z roku 2006 má dokonce triumf s tehdejší C4).

World Car Design of the Year 2011 - finalisté
Alfa Romeo Giulietta
Aston Martin Rapide
Audi A7
Citroën DS3
Ferrari 458 Italia
Honda CR-Z
Kia Sportage
Nissan Juke
:-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
4. 2. 2011 10:31
Re: Otřesny vzhled
No tak to finále je teda pěkná trma-vrma: 458, A7, Juke... jak to vybírají? Hazí si kostkou???

Na obsahu tvého příspěvku je jasně vidět, jak jsou všechny soutěže krásy pochybný a nesmyslný. Ať už se hodnotí ženský, chlapi nebo auta!

Jinak Citroen dělá dlouhodobě hezký kousky, vzlášť u C5 asi nikdo nepochybuje, že se jedná o vzor elegance.
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2011 20:07
2 kladiva na europske podpriemery typu tiguan, yeti a pod.
Tak toto je naloz

parada len ktory si vybrat

beriem KIU
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
2. 2. 2011 20:33
Re: 2 kladiva na europske podpriemery typu tiguan, yeti a po
Zato tyhle kreatury jsou vyloženě nadprůměrný >:D
neregistrovaný "TommasII"
2. 2. 2011 21:30
Re: 2 kladiva na europske podpriemery typu tiguan, yeti a po
Ty jsi komik, Tiguan a Yeti podprůměr a ix35 a Sportage jsou jako nadprůměr??? Nebo kladivo na podprůměr??? >:D
2. 2. 2011 21:32
Re: 2 kladiva na europske podpriemery typu tiguan, yeti a po
Pozor! Výsledky jsou vynikající i v prestižních recenzích, opravdu, o podprůmeru a podobné nesmysly, už zde není řeči:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:39
Re: 2 kladiva na europske podpriemery typu tiguan, yeti a po
...tos netrefil.... ;-\ zkus to znova >:D >:D
2. 2. 2011 21:53
zajímavé
zaujala mě (relativně) příznivá pohotovostní hmotnost. astra se stejně velkým dýzlem je přesně o metrák těžší: [odkaz] ..i když jsou to až na výšku v podstatě stejně velký auta.

jinak mi tahle kategorie moc neříká, ale třeba se tyhle vysoký předokolky jednou stanou standardem rodinného auta ;-\ .
no a z tědlech dvou se mi víc líbí, aspoň z vnějšku.. duster.. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
2. 2. 2011 22:40
Re: zajímavé
....a jeje... další Mr. Hmotnost..... Jo dastík je fajn zvenčí,ale ten vnitřek je chacharský....
2. 2. 2011 23:28
Re: zajímavé
za tu poslední větu :yes: :-)
3. 2. 2011 11:55
Re: zajímavé
Jsem se sekl, to patřilo lubemu :-)
2. 2. 2011 22:20
IX 55
Zo záujmom som si prečítal väčšiu časť príspevkov,niektoré sú k veci iné nestoja za nič,ja si dovolím osobnú skúsenosť k veci.Porovnávať tieto dve autá je vec vkusu niekomu sa páči ix35 inému Kia a ďalší by Kórejca nechcel ani zadarmo.
Ja som zodral BMW X3 a pri rozhodovaní o kúpe nového auta som zašiel aj do salónu Hyundai,dostal som do rúk ix55 a nemal som o čom rozmýšlať vo výbave STYLE 4x4 pohodlie,priestor a celkový dojem sa absolutne vyrovnal BMvéčku ,dokonca priestoru viac a vôbec mi nevadí že to nie je prémiová značka,mám to ako druhé auto v zime na lyžovačku a v lete na ryby.Veci sa majú tak ,niekto potrebuje auto pre "imič" a niekto pre skutočnú potrebu ja pre potrebu a skúsenosť z nedávnej lyžovačky vo Flachau na ix55 nemôžem povedať jediné hanlivé slovo,ale to je moja osobná skúsenosť a nikomu ju nevnucujem ,ináč tiež nechápem význam SUV 4x2.
Všetkým prítomným prajem dobrú noc a príjemný zajtrajší deň
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "adalbert"
4. 2. 2011 03:01
Design Kia
Kritikům designu Kia doporučuji, aby se podívali na fotky předku Kia Optima 2011 a VW Passat 2012 (americká verze). ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2011 22:49
Ako pozeram na diskusiu
Tak vela ludi zrejme svoj nazor na korejske auta nezmeni. Bude tu obhajovat ine ,hlavne premiove znacky cim sa vlastne sami seba utesuju.
Ked porovnam nove auto ako Sportage, Sorento, atd.. a 5 rocne premiovky ziadny velky rozdiel tam nenajdem. Radcej si kupim auto s novsim desingom a niekedy aj technikou ako 5 a viac rocnu okukanu premiovku.
kde mam aj min. 5 rocnu zaruku a nemusim trpet ,kedy mi oprava zavad predrazi vstupnu hodnotu automobilu. .

Auto berem ako spotrebnu vec, ten kto si kupuje jazdene premiovky ,je bud zakomplexovany uchyl, nema peniaze na nove, alebo tych co je menej, ktorym sa pacia tie vozidla.

napr X3 a nove Sorento... bmw 5 radu,alebo audi 6 ovela dlhsie trva nez pridu z novym modelom ako napr. korejske znacky a japonske znacky.
Vtom pripade radcej zvolim novy korejsky model,ako jazdenu premiovku,a uz vobec nie 6az 7 rocne technicky "stary" novy automobil.
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2011 16:14
Nádherné vozy
Na silnici se na tyhle auta vždy ohlédnu. Design vuzů Hyundai i Kia se mi moc líbí a tyhle dvě auta patří mězi to nejkrásnější, co na našich silnicích může člověk zpatřit. Bravo!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MrSalRobi"
14. 4. 2011 00:31
Piroska - Červený Hrak
Ahojky!

[odkaz]

[odkaz]

Teď už máme doma ale bez at. Jsem s autem spokojený. A jsem rád, že mám Korejce.
Základní cena je: STYLE 4x4 2.0i DOHC D-CVVT VIS
120/163 5-ti st. manuální 594 990 CZK.

Tak vypadá to naše vozidlo.

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kia 1,7 CRDI"
3. 8. 2011 11:59
Užitečná hmotnost
Skvělý test dvou nejhezčích aut. Ale...V článku je uvedena provozní hmotnost 1415 kg a užitečná 525 kg. Auto stojí před barákem (KIA 1,7 CRDI) v ruce mam velký techničák a jejda Max. hmot. 1940, provozní 1490 - 1612. Na stránkách KIA to samý. Úmyslná lež, nebo ste auto přetížili o přibližně od 70 - 200 kilo? Mě vychází 328 - 450, podle výbavy.
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2011 16:20
Kia asi zaplatila víc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dvě uplně stejný auta co se týče podvozku a ostatního ,rozdíl jen v boudě.Fakt super srovnání.Mám co dočinění se značkou Hyundai i Kia a takový blábol je asi fakt jen o tom ,kdo dá víc :no:
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2011 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2011 21:45
Fajn test...
... po dlouhé době mám potřebu napsat o výplodech redakce něco pozitivního... ano... jsou to v zásadě stejná auta... ale jak je vidět, zase tak stejná nejsou... fajn srovnání... nebudu komentovat některé zdejší srdceryvné příspěvky... za sebe říkám, že Sportage je pěkné auto... :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2012 11:26
DOPORUČUJI!
Hezký den všem! Doporučuji kouknout na tento web [odkaz] , dozvěděa jsem se zde spoustu informací navíc.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2012 12:12
Děs.
No nedá se to číst.
Hyundai a Kia mají stejný podvozek a hlavně motor,takže tady se fakt srovnává jen bouda nic jiného.Jediné co tu sedí, že výhled z Kia Sportage je děsný. Navíc zkušenosti s korejcem mám a to Kia Ceed ,větší krám jsem v životě neměl a tak po roce a půl šel pryč. Neustále v servisu apod.Když dnes nad tím přemýšlím tak je mi jasné proč tyto dvě automobilky mají levná auta.Někde se to projevit musí a to v kvlaitě. Ale bohužel lidi slyší na sportovní vzhled samé tlačítko na volantu apod.Ale kvalita hrozná.A to nejsem zastáncem německých aut jak tu někdo píše.A nakonec nedavno jsem se zastavil v servisu Kia apod.Bylo mi řečeno bud rád že jsi to prodal, nestačíme opravovat každý den máme plno.Takže to asi mluví za vše.
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2012 09:41
Další test
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0