Prostor pro zadní cestující... hah, koho ze řidíčů takových vozů to zajímá? Tyto typy vozidel (5er, E, A6) jezdí v drtivé většině jen s řidičem, nebo max řidič a spolujezdec. Kdyžuž se objeví někdo na zadním sedadle, nějakou chvíli to jistě přetrpí. Proč novináři hledají vždycky takové blbosti?
Dále - prosím, přestaňte už psát o tom, jak je čtyřválec nevytříbený od šestiválců... každý to ví, proč se to neustále omílá?
A samotné psaní o "sportovnosti" mi už leze krkem... psát u sportovnosti u 5er má smysl. Má to smysl i u A6, ale u MB E už to smysl nemá. To by měli novináři poznat a dle toho psát.
Jinak super dlouhý test, podrobně vysvětleno. Líbilo se mi. :yes:
Sportovnost je možná v této třídě nesmysl, nicméně XF má velmi dobře naladěný podvozek, který při skvělém komfortu dovolí i velmi jisté vedení.
A vyčítat čtyřválci čtyřválcový projev? To je hodně slabý argument... Už jsem to tu ohledně Jaguaru XF jednou psal.
Nový 2,2d je na úrovni 520d (až na drobně užší rozsah otáček, ale žádný drama!) a výrazně na vyšší úrovni než 250CDI. A6 jsem v dvoulitru nejel, ale předpokládám ho spíš na úrovni BMW a Jagu.
tak a teď už jen zbývá - bude SW, Estate, nebo jaký tomu dají název, verze ?
budou i menší benzíny ? třeba V6 3.0 ? a takový 2.0 ecoboost 176 kw by dobře zapadl na začátek ceníku. držím palce ;-):yes:
Minimálně o tom, že v černý nebrat mě článek přesvědčil. :-) Ta flaška s mašlí... >:D Velký palec si zaslouží možnost kombinace výbavy a motorizace, Jaguar tak jde vstříc zákazníkům a to je dobře.
to neřeš... prostě nestačí.... u pašíka by stačilo..... jedná se o špe***jlni mix benzinu a krve majitele... tohle je kapku početní přehmátek.... navíc mě zaráží, proč za spotřebu dostal 9 bodů - za tak špičkovou spotřebu..... mno, že se ještě divíme....
Tvrdím, že zdôrazňovanie dojazdu na jednu nádrž je trochu (dosť) preceňovaný ukazovateľ. Či dám na nádrž 900 km alebo 1000 km, z hľadiska komfortu v tom zásadný rozdiel nevidím. Inak sám mám na jednom aute (benzíne) teoretický dojazd vyše 1000 km a žeby som to pociťoval ako ohromnú výhodu voči druhému autu, ktoré mi ukazuje cca. 650 km, nemyslím.
Taky mám pocit, že pan redaktor má nějakou úchylku k velkému dojezdu, není to první test, kdy to zmiňuje.
Při dnešních cenách nafty ani dneska spousta lidí nemá peníze na plnou nádrž >:D
Možná to bude tím, jestli náhodou redaktoři nedostanou k testu auto s plnou nádrží a čím plnější, tím pro ně lepší :-)
A taky to bude tím, že pan redaktor asi ještě není starý kmet, takže lítá 1000 mil na jeden zátah :-)
Lehkou nohou by se 1000 km ujet dalo, ale rozhodně bych to nebral jako pravidelně dosahovanou jistotu (na rozdíl třeba od dieselového XJ se skoro stejnou spotřebou jako XF a 82litrovou nádrží)
Dle me je to uplne jedno, protoze tankovat plnou na jedne benzince je dneska diky kvalite paliv sebevrazda. To jsem udelal jednou a naposledy. Navic 1000 km na jeden zatah je nebezpecny a benzinek je vsude dostatek.
Jak uz tu nekdo poznamenal v zadu se vetsina majitelu vozit nebude takze misto v zadu neresim. Motor hodne potesil, je k nemu schopna prevodovka no a ten design je kapitola sama pro sebe. Jako fanda BMW, ktery dokaze uznat kvality audi v teto tride (mercedes mi stavajicim Eckem designove nesedl) bych si sel zrejme tak jako tak pro Jaguar. Technikou na(d) urovni D3, pohodlim potesi, stylem a cenou vylozene nadchne :yes:
Doufam ze vic lidi ma podobne mysleni, rad bych toto auto zacal vidat casteji :yes:
Čistě a přímočaře vzato, XF je jasná volba. Ale na rozdíl od německé prémiové produkce tu před potenciálním kupcem vyvstávají neodbytná "ale".
Prvním "ale" je realita nákupu. Není prostě možné nabízet Jaguar a nedisponovat dokonalým prodejním zázemím. Brodím se kdejakým motoristickým periodikem, sem tam koukám na TV, a já dnes přes to všechno vlastně nevím, kde si mám toho Jaguara koupit. Jo, dostal jsem asi před čtvrt rokem do kanceláře tištěnou nabídku. Jenomže to bylo všechno. A to je tedy málo.
Dalším "ale" je status značky. Dnes už není jaguar tím, čím býval. Jeho mnohá desetiletí panující ostrovní velmi vysoko posazená, přitažlivá a výjimečná image se zlomila a jaguar vplul do "běžných" prémiových vod. V nich pak hraje až čtvrté páté housle. Modelové portfolio redukované doslova na existenční minimum, přínos v technice v podstatě nahodilý, zůstává tedy co? No zůstává stále ještě "duch" značky a akcent na jistou vizuální výjimečnost. Takto jsem ochoten přijmout (doufám jen dočasnou) roli jaguaru ve světě prémiových aut.
No a teď to hlavní, když si přečteš testy BMW5, AUDI A6 či Mercedes-Benz E-klasse, dostavuje se po každém testu doslovná závrať. Ano, německá prémie je až neurvale dokonalá, v podstatě nedostižná a v komplexu bez konkurence. Nikdo totiž podvědomě nemusí ani jedné německé značce držet palce naděje, tyto automobilky na nás valí jednu dokonalou prémiovou kládu za druhou, mají bezchybné modelové variace, rozšiřují modelový svět o nové subsegmenty, doslova diktují svět garáží, nesmlouvavě, drtivě, na nic se neohlíží, jejich cílem je absolutní spokojenost vlastníka. A to se daří.
A tedy vykročit pro nového jaguara, to vyžaduje především NEkoupit německou prémii. Jde to vůbec? Co má potenciálního kupce přitáhnout? Vizuální nadstavba. Ano, souhlasím, jaguar umí vypadat, lépe řečeno, vypadá na to, na co vypadat chce. Ptám se tedy - stačí to?
Úprimne, málokedy s tebou súhlasím, ale tentoraz si to ale vystihol úplne presne. Táto trieda je v rámci EU zahltená a myslím to v dobrom, Nemeckou trojkou MB, BMW a Audi. Akýkoľvek pokus o vstup, prípadne priamu konkurenciu (aj cenovú) v tejto triede zťažuje potencionálnym hráčom mimo iné aj konzervatívny postoj EU zákazníka spojený s vnímaním týchto značiek ako spoľahlivej a okázalej reprezentácie (až príliš často klamlivej) spoločenského postavenia. Nie je podstatné, či sa mi to páči, alebo nie, je to tak a nikto z nás s tým nič neurobí. O to sympatickejšie mi príde existencia a neutíchajúci boj o zákazníka zo strany značiek ako je Jaguar, Lexus, prípadne Infiniti. Že tento boj a snaha nie je márny, hovorí napríklad aj tento test. Dohnať nemeckú konkurenciu v technickom náskoku nie je nemožné, dokonca možno jednoduchšie ako sa na prvý pohľad môže zdať, problém je v náskoku chápania týchto značiek vrámci automobilovej hierarchie. Tu už ale ide o komplikovaný a roky budovaný marketing, ktorý dokážu rozlúštiť hádam len TOP psychológovia. Výsledkom je fakt, že zhýčkaná blondína s implantátmi, ktorá netuší, aký je rozdiel medzi benzínom a naftou sa bude napr. v Audi cítiť „v inej lige“ ako napr. v Jaguari, alebo Lexuse a treba zdôrazniť, že cena tu nehrá žiaden vplyv. Ako potenciálny zákazník by som už len z tohto dôvodu radšej siahol po „originálnejšej“ konkurencii a áno, napríklad aj po XF, ale....ja potenciálny zákazník nie som, takže môj názor je úplne bezpredmetný :-)
No neviem, či niekto, kto aj trebárs nemá šajnu o autách (napr. tá blondína) by mal pocit, že v Jaguari je to druhá trieda v porovnaní s Audi.
Jaguar je v hlavách ľudí proste JAGUAR, to meno má stále cveng. Taký WOW efekt, aký spôsobí prejazd Jaguaru, môžu MB či BMW iba tíško závidieť, čo samozrejme súvisí aj s tým, ktorých áut sa dá koľko stretnúť, ale to "pozri, Jaguar", stále výrazne funguje.
Je pravda, že vyšli zo zabehaných dizajnových koľají, na druhej strane sa otvorili širšej skupine zákazníkov, keďže retro až tak veľa ľudí nebralo.
Čo sa týka image, Jaguar sa určite nedá porovnávať s Infiniti, alebo s Lexusom, tí sú niekde úplne inde (pričom autá robia tiež veľmi kvalitné, o tom niet pochýb).
Ano, je to "roky budovaný marketing"...otázkou je, co si většina představí pod pojmem marketing :-) Nejpodstatnější součástí marketingu D3 jsou totiž...ty vozy samotné :yes:
:yes::yes: Co tak "kupcům" Jagu poradit? Zavřít oči, nekoukat nalevo (MB), napravo (BMW) ani rovně (Audi) a prokličkovat poslepu za svým ideálem XF...a pak už nikdy nenavštívit kokpity D3 neb to by bylo na roztrhání plakátu >:D
co se týká té německé "dokonalé" konkurence, tak si o Jaguáru právě myslím , že má smysl. Jde o to že když si někdo kupuje takovýhle typ auta, tak se chce odlišovat a proto mnoho lidí sahá po nekoncernových značkách.
Když se někdo pohybuje v manažerských kruzích, tak všichni jeho známí, kolegové atd.., si vozí * právě v německých autech a machrují na sebe kdo má lepší výbavu, ale když si někdo koupí třeba Lexus, tak má celé auto jiné a ostatní se o to auto zajímají, protože v něm nikdy nejeli, za to manažer který nikdy nejel v mercedesu, bmw, audi snad ani není manager :-)
Nekoncernových... Jaguar, Land Rover a Tata je co? Klub gentlemanů? Budeš asi překvapen, ale řada lidí se odlišovat nechce. Často, čím víc odlišný jsi, tím víc chceš splynout.
Jak trestuhodně jsi přehlížen marketingem Jaguaru! Neslýchané, troufalé a drzé!!!
Osobně a i spousta dalších lidí v mém okolí nemá s tímto problém, snad tedy problém v osobní rovině s projevením zájmu o vozy této značky.
Pražská dealerství rozhodně v pozvánkách skoupá nejsou a úroveň prezentací, stejně jako technických vědomostí zástupců jsou na prémiové výši.
Kde je divné rozhraní? To vidím v netřídním posazení vnímání značky...pro spoustu lidí tedy otázka "mám na Jaguar?"
V této otázce nejde jen o finanční stránku věci, ale i o následné vnímání majitele okolím. To se nezjistí jinak než více než jednodenním používáním, pakliže na ní odpoví kladně, není problém.
Modelové portfolio? V pořádku, vychází z obecně vysokého vnímání postavení značky, začíná na vyšší střední a končí úžasnými GT. Chybí malý prémiový sedan na kterém se pracuje a možnost pohonu všech kol společně s kombi verzí modelu XF. Minimální první nedostatek bude u obou nabízených sedanů vyřešen příští rok. Přesto jsou vozy poháněny tou správnou nápravou a už v základní ceně nechybí téměř nic co potřebuje pravý gentleman.
Co na Jaguaru ocenit nejvíc? Konejšivost a přitom vytříbenost podvozku, tedy to co konkurence umí jen v kombinaci správné velikosti kol a leckdy jen s adaptivním odpružením.
Nežárlím :-) jen naznačuji, jak to vnímám. Jistě, kvalita podvozků je známá, nic proti, ale na tohle nelze přece nahlížet optikou vytrženosti jednotlivosti. Dole to píše kolega Figurka trefně - jaguar, to je (to "musí" být) elita, nikoliv "jakžtakž" stíhající třídu.
No vidíš, ty to píšeš hezky - bude bude bude. Jenže v autech platím jenom to,co je.
Co se týče toho vnímání značky, no, píši to již nahoře, já právě v těch nových modelech spatřuji jistý sestup z jaguařích ikonických výšek. Je to prvotřídní kastle, ovšem o nějaké aristokracii to už samozřejmě není (a popravdě asi už ani být nemůže), prostě XF je pěkný (sportovní) prémiový vůz třídy vyšší střední. Není to málo, ale mohlo by to být málo na jaguar...
Stíhající třída...co si pamatuju, tak od 80-tých let neměl Jag tak silné portfolio jako nyní.
Je to taková třída sama pro sebe, něco jako postavení Porsche jen u některých modelů o level níž bez ohledu na velikost. taky tu nikdo neřeší, že Panamera nedokáže nabídnout to co A8 nebo BMW 7, CLS...
Jaguar když jede i parkuje vzbuzuje spíše obdiv (konečně po odporném S-Typeu a nekonečně omílaném XJ, kde až nynější generace pochopila, že čtyřdveřová 911 v pěti metrech nefunguje), oproti některým vozům z D3 budících nepatřičnou a hloupou závist.
V mém oku mi Jaguary obecně dávají největší smysl v TOP variantách a u XF konkrétně XFR. Nejde o absolutní rychlost, ale o tu nadstavbu "hojnosti" v aristokratickém stylu, který nejvíce sedí právě Jaguaru. M5 OK, ale pořád je to "jen" pekelně rychlý sedan s porcí absurdity a humoru. RS6 stejně tak, kde to bylo umocněno základem v lambu. Tomu se člověk směje, jen na to pomyslí. U obou zmíněných mám pocit, že alespoň jednou denně se prostě musí ukázat v plné síle. Ne okolí, ale majiteli. Naopak XFR mi přijde jako uvědomělí "kliďas".
Chápu nutnost těchto základních verzí, ale vzhledem i ke stále velmi silně zakotvené vyjímečnosti a exkluzivitě Jaguaru je vnímám jako nejslabší článek nabídky.
Asi jsem divný, ale já bych si raději koupil Jaguar než německou premiovou trojku.
Nezávodím, nevyžaduje nejvyšší high tech, chci se pohodlně svézt. A toto mi Jaguar poskytne a navíc k tomu přidá jisté "charisma", které možná někoho již neoslovuje, ale pro mě nádech něčeho výjimečného, odlišného, luxusního, aristokratického, anglického, ....
Já bych ale volil spíše benzínový motor.
Jo stačí to bohatě. Není to okoukaná kára kterou má každej strejda z Mnichova. Jediná výhrada k testované vozu je ta, že po má pod kapotou špatnej mtor. Správě je 5,0 V8 kompresor. :yes:
Pak není co tomu autu vytknout.
Možná jen nekonkureneschopnou spotřebu se srovnání s německou trojkou, ovšem kdo z majitelů jaguaru kouká na spotřebu není hoden v něm jezdit.
Velakrat som mal chut prispiet do diskusie, ale nechcelo sa mi registrovat a pod. No po tomto teste som uz neodolal. Nechapem co za cloveka to testovalo, ako moze byt tak zaujaty a ked uz nevie najst co by napisal do negativ, tak napise ze stvorvalec ma prejav ako stvorvalec... To je co za chujovinu? ked je to stvorvalec tak je to raz stvorvalec... Nabuduce napiste ze kolesa su prilis okruhle, a dajte to do negativ... Alebo ze vzadu to spati jedna koncovka vyfuku... A kolko ich tam ma byt? Styri? aby to vyzeralo ako ze tam ma minimalne patlitrovy osemvalec? Jaguar nie je znacka triafajuca sa do priazne zakomplexovancov kupujucich si vyhradne BMW, Audi s motorom tak 1,8 ale hlavne aby to vyzeralo ako 300konove delo, tz. aspon dva vyfuky aj ked jeden falosny, na elektrony to si este priplati, hlavne nizkoprofilove a idealne aby trcali mimo auta, aj xenony su cool atd... No a samozrejme patricky na spatnom zrkadle nesmu chybat! TOTO ALE NIE JE TYPICKY ZAKAZNIK JAGUARU, ked si chcem kupit 2,2 tak mi staci jeden vyfuk a ani sa za to nehanbim, ked si kupim 3,0D tak budem mat dva...
A to s tym ukazovatelom okamzitej spotreby. Koho to zaujima? Kedysi, ked som mal auto, ktore to malo, akurat ma otravovalo ze som musel viackrat stlacit tlacitko, pokial som sa dostal k udaju, ktory ma zaujimal, lebo tam bolo o jednu chujovinu (okamzita spotreba) viac. Takze pokusy najst nieco negativne, uplne mimo, a to netvrdim ze XF nejake negativa nema...
Ukazatel okamžité spotřeby nemá ani 911.... a nikoho to nes.ere.... čtyřválec zní jako čtyřválec - to kyselo je moc kyselý - Kubo, Anče, Hajnéééééj.... >:D
Mas ciastocne pravdu, ale nie uplne. Aktualne BMW 520d ma jednu dvojitu koncovku vyfuku vlavo rovnako ako 530d, len 535d a 535i maju po jednej okruhlej koncovke vlavo aj vpravo, 550i ma koncovky hranate, jednu vlavo a jednu vpravo.
Audi A6 2,0 TDI s nahonom prednych kolies ma vzadu po oboch stranach po jednej koncovke vyfuku rovnako ako vsetky ostatne verzie okrem S6.
Len Mercedes 200CDI a 220 CDI ma v zaklade obycajne koncovky skrcene kdesi pod naraznikom, tie snad ani nevidiet.
Inak XF ma velmi neoslovuje, v testovanej motorizacii uz vobec. Chyba mi nejaky pouzitelnejsi benzinovy V6. Za cenu v hladinach MB, BMW, Audi nevidim dovod kupovat ho. Ak by ho zlacnili na uroven Lexusu GS alebo Infiniti M, dalo by sa o nom uvazovat. Vyssia stredna trieda je presytena, ale pre kupujucich je to samozrejme velke plus :yes:
Tam to není potřeba. Se smíchem vzpomínám, když jsem (při zábavném ježdění) jako ukazatel okamžité spotřeby používal ukazatel stavu paliva u které šlo téměř pozorovat jeho pohyb. >:D
Jo, Alfonsovi taky při plnym kotli do kopce náhle ubyde asi čtvrtka nádrže. Aspoň, že se ten benzín nahoře zase objeví. >:D
Ale u něj to bude asi kombinovaný efekt víru v nádrži a špatné konstrukce plováku (nebo jak se to tam měří).
Jaguar by se tak strašně rád "trefil do přízně" všech těch "zakomplexovanců" (fuj), co si kupují BMW a Audi, ale nějak mu to nejde... :-) Ani kdyby protáhl ledky dvakrát dokola nebo z nich udělal ležatou osmičku...ne a ne a ne >:D D3 :yes:
řeknu ti jedno malé tajemství.. webpajovo srdce bije pro "5", k ní se modlí, nad ni slastně vzdychá. Ale na rozdíl od většiny má s D3+Jagem najeto dost na to, aby věděl o čem mluví.. oslíku ;-)
Tentokrát (a nie výnimočne) si trafil capa. Paja patrí k menšine na tomto webe, ktorá sa vyjadruje (a fundovane) zásadne k tomu, s čím má skúsenosti, má rozhľad a nepokrivený pohľad fandením určitej značke. Ty bohužiaľ patríš k tej väčšine. ;-)
Som Ti natoľko ukradnutý, že žiadnu moju reakciu na Tvoj príspevok nenecháš bez komentára. ;-)
P.S. To, že nevieš, nie je také zlé, ako to, že Ti Tvoja nevedomosť nevadí.
Nabídnu vám dva úhly pohledu na vaši výtku. Jednak prémiový vůz vyžaduje přísnější měřítka. To co bychom u auta za 300 tisíc nekomentovali, u auta mainstreamové střední třídy zmínili jako drobný nedostatek, to může být u prémiového vozu při jeho celkové dotaženosti výrazné negativum. A na takové body narazíte nejčastěji, protože prémiové značky díky dražšímu a pečlivému vývoji a větším zkušenostem prostě nedělají fatální přehmaty (i když asi najdeme výjimky).
Další rovinou je můj pozitivní vztah ke značce Jaguar. Jsou novináři, kteří zásadně nepíší testy svých oblíbených aut, a pak jsou takoví jako já, kteří si na to troufnou¨, protože věří svým zkušenostem a hloubce pohledu do nejrůznějších souvislostí. O to větší si ale dávám pozor, abych byl objektivní a přiměřeně kritický, abych nemusel čelit komentářům, že tady zveřejňuji neobjektivní ódy.
Lukáši, ta objektivita je dechberoucí... Na straně jedné velebíte motor 250CDI a na straně druhé vyčítáte výrazně klidnějšímu 2,2d jeho čtyřválcovost ;-) .
Objektivní nejsi ty, ani nikdo jiný v redakci, ani jiný novinář, ani jiný člověk. Může být jen větší či menší snaha o objektivitu.
Je škoda, že se člověk nedočte o nepříliš intuitivním M-B Command, výtce jedné větve koncovek u BMW, nebo přímo podměrečné výbavy A6...
nejsou to fatální přehmaty, ale objektivní výtky...jen se jaksi nenapíší tak důrazně jako chybějící a z mého pohledu obzvláště u ultrašetřivých šmudlů ukazatel okamžité spotřeby.
Inu, Vánoce po chlapsku :-)
Domnívám se, že to je stejně jen věc software a pak není důvod proč by to ten šmudla neměl dostat, už pro tu )(, že to tam prostě je. Takže uvést to jako mínus, pokud to konkurence má, nevidím jako něco, co by bylo potřeba nějak řešit.
Ad. kdo chce, přečte mezi řádky to, že je to sice dobré auto, ale že ten opravdový kočičí zážitek začíná až na 6ti válcích. To je to, co čtu za tím "čtyřválec zní jako čtyřválec" ;-)
To bude tím, že: :-)
- 2,2D/2,2 HDi/2,2 TDCi se v různých autech projevuje různě. V XF je utlumený podle standardů třídy, ale příjemné zvuky nevydává (ve Světě Motorů to dokonce "schytal" mnohem víc - až podle mě neoprávněně).
- se systémem Mercedes Comand se mně pracuje dobře. Je přehledný a hlavním ovladačem se dá ke každé funkci rychle dostat. A pak má (kromě třídy S) ještě ten "záchranný" panel pro rychlé vyvolání důležitých funkcí. Čili z mé strany není důvod ke kritice.
- jedna dvojitá koncovka na BMW 520d nevypadá zle, podobný prvek v provedení Jaguaru je jako pěst na oko.
- Audi A6 v základní verzi opravdu není moc dobře vybavená (ale to ani BMW), tabulka v úterním srovnávacím testu to myslím ukázala dost názorně.
- ukazatel okamžité spotřeby má dnes každé nové auto, kromě těch úplně nejlacinějších - a Jaguaru s Land Roverem. Přitom tato funkce poskytuje řidiči dost přínosnou informaci o tom, jestli motor zbytečně nezatěžuje a jestli má zařazený vhodný převod.
U R4 nafťáku jde o utlumení, ne o zvuk...co s ním chceš dělat??? :-)
Ve srovnání Třeba s iDrivem? To snad ne ;-)
To je ale vtipné, u BMW gut, u Jagu no good :-)
Jestli má zařazený správný převod? U automatu? :-):yes: skvělé!!!
btw. jedna z nejhorších věcí je spořivý řidič visící zrakem na displeji, jestli náhodou nejede za 7litrů a bez ohledu na provoz tomu upravuje jízdu. Vyhodil bych tento údaj ze všech PC.
Snaha najit nejake chyby tam byla, na druhou stranu, jedna se o premii, na kterou musime hledet trosku jinak nez na nejaky Mondeo.
Ale ted uprimne, jen se podivejte do diskuse, vetsinou tady kazdyho stve jen prisnost testeru, ale jinak diskuse mrtva, neco pres 30 komentaru pod takovym testem, to znaci jen jednu vec, to auto nam nedava moc duvod proc se o nem hadat.
Otazku pana GTI ted asi vyridim tim jeho vyrokem, kdyz sam rika, ze "Jaguar umi vypadat, teda vypada na to, na co chce!!! Maschce vypadat na premiu, a to mu jde bez jakykoli upoceny namahy. :yes:
Nemecka premie je dobra, A6ka k tomu nikoho neurazejiciho designu exterieru á la krabycka od mydla, dostala konecne i odpovidajici premiovej interier, 5er se vraci k exterierovym korenum a 'vnitrni hodnoty' jsou porad na excelentni urovni, E-classe porad umi nabidnout ten pocit praveho nefalsovaneho Mercedesu. A Jaguar, je zase Jaguar, ktery je plnohodnotnym konkurentem nemcu, ze nic vic nenabidne nez oni? V garazi muzes mit tuhle selmu, to nestaci? >:D:yes:
Vystihl jsi to přesně...to auto nevzbuzuje tolik emocí (pozitivních i negativních), jak se nám tady někteří snaží sdělit...počet příspěvků je toho odrazem...to u testů z D3, to je jiný kafe :-) Jaguar je už hodně lidem ukradený...takhle nějak to začínalo se Saabem...
když jsi uděláš rychlou analýzu, tak většina článků s milionem reakcí je o boji - o boji pro konkrétní značce, konkrétnímu modelu. Spousta lidí nemá rádo Audi protože to není prémie a nemá zadní náhon a je předražené ....
Spousta lidí nemá rádo BMW protože tím jezdí piráti a je málo místa vzadu a je předražené
Spousta lidí nemá rádo MB protože je to auto zelinářů a má divně páčky pod volantem a je předražené....
Ale Jaguar prostě nemá takovou skupinu nepřátel. Kromě předraženosti >:-[] mu až tak moc není co vyčítat - technika je +/- na úrovni, některá řešení má jiná než D3, ale to je o vkusu.
A důležitá je i zkušenost - spousta lidí si tady myslí, že když byly v bazaru na projíždce s vylágrovaným, 3x stočeným, 2x bouraným a 1x ukradeným a zlegalizovaným 10let starým Bávem, že pak můžou fundovaně psát i o nové 5er.
Tohle u Jagu nehrozí, s ním osobní zkušenost (detto dlouhodobou) má minimum lidí.
Tak jsem se asi vyjadril spatne, tim, ze tu neni ten typickej diskusni boj, jsem chtel naznacit jen to, ze tomu Jagu vazne nemuze nikdo nic vytknout, je to kvalitni auto, plnohodnotna premie a konkurent nemecke trojky.
Jaguar muze byt ukradeny asi tak tobe, ale urcite ne hodne lidem, prodeje z poslednich dob to taky potvrzuji.
Ale ja chapu, ze to vnimas tak, ze je ukradeny tem lidem, na druhou stranu to muze byt jen tim, ze Jaguara nemaj, ne financne, intelektem, lidsky, stylem...
Jak jsem psal nize, pro nekoho je to minus, ze v garazi nebude mit neco s kruhama/hvezdou/vrtuli, a pro nekoho je to jedno, kupuje vyhledava kvalitu, kterou ted uz nabidne bez pochyb i ten Jaguar, a pak zbytku je to primo vyhoda, ze budou mit tu selmu na kapote.
Zrovna mně ukradený není, ale nejsem jeho kupec...ovšem to, že na něj někdo nemá "intelektem, lidsky, stylem... "...tak to je SUPERKLIŠÉ :-) Tak to chodí max. u RR...možná ;-)
Mrazí mne po zádech, když vzpomenu na nákup nového P 406 v roce 2002 za necelých 900 tisíc. Teď stačí přihodit jen pár šestáků a v garáži se na mně může smát Jaguár. A6 je stejně jako zbytek D3 tuctovka, imponuje mi výmečnost značky.
Mno ono tuctovka neni ani D3, ale je jich hodne, a kdyz se kouknes na ceny, vim, ze to o vysledni cene moc nevypovida, ale kdyz vychazis z obligatnich neoficialnich 10% slev u vsech prodejcu, stejne te vyjde ten Jag o par stovek tisic levnejsi, pri provnatelne vybave... A i v techle kategorii, je 200 taci 200 tacu, tim spis, ze nemuzis delat kompromisy, dostanes plnohodnotnou premii s necim jinym nez kruhama, hvezdou nebo vrtulou na kapote. Pro nekoho to muze byt minus, pro nekoho plus, ale to je snad jedina vec ktera muze rozhodovat o prodejich.
Myslim ze o prodejich, zejmena v uplynulych letech rozhodovala i prodejní a servisní síť. To se sice, zdá se, zlepšuje z hlediska rozsahu, ale stále to bude jen o lidech a tam pak bude záležet, na koho člověk narazí, resp. jestli se k tomu postaví čelem od hlavního managera až po uklizečku, nebo jestli zejména ti, se kterými jako zájemce/vlastník přicházíš do styku, budou dosahovat určitých kvalit, a že jsme v ČR, tak bych mezi nimi zdůraznil i poctivost a férové jednání.
Souhlas, ale v neposledni rade, zel to byla i absence kvalitnich dieslu... Ktere ted uz v nabidce maj, je to kompromis, kterou jaguar udelat musel, ale vysledek je vic nez prijatelny. :yes:
-nemá ukazatel okamžité spotřeby
-čtyřválec zní jako čtyřválec
??
viac ako okamzita spotreba je dolezitejsi dojazd,z okamzitej spotreby,ktora sa meni kazdy sekundu ma vodic co?
rovnako to minus o tom 4valci....wtf?
taktiez enchapem,aka vybava vam chyba?
koza,ventilovane sedadla,navi+cuvacia kamera,blis,acc,aktivne xenony ....vybavy do bludu.
paradne auto,jedno z najlepsich v triede. palec hore,bravooo :yes: