Nový Jeep Cherokee již není takový, jaký býval. Futuristická vizáž, příčně umístěné motory a absence vloženého rámu karoserie z něj však městskou fajnovku nedělají.
Vidím to tak půl na půl. Cherokee a Compass jsou vyloženě ošklivé, zatím co Grand Cherokee a Renegate jsou naopak moc pěkné.
K tomu potápění, mám dojem, že se Jeepu naopak daří lépe.
S tím Grandem souhlasím, ale s Renegade nikoliv. i když musím uznat, že v případě Renegade dělá barva hodně. Viděl jsem ho v červený a nic moc, spíš hodně nic moc, a viděl jsem ho v bílý a vylítlo ze mě wow ;-)
Souhlas, Renegade je podle mě vyloženě povedenej, a vypadá hodně Jeepovatě, Grand Cherokee je taky v pohodě, ani ten Compas neni hroznej, spíš průměr. Opravdu ošklivej je jen ten Cherokee. Wrangler je super a ta studie nástupce vypadá úžasně, takže bych toho Jeepa tak černě neviděl :-)
pre mna je novy cherokee totalny chameleon..... zatial co v bielej alebo inej svetlej farbe je to auto na pohlad trosku "zvlastne" a bije do oci svojimi dizajnerskymi rieseniami a "zvlastnostami" ...... staci zbadat cierny kusok na ceste .... a razom je to uplna pecka ... uplne som onemel pri pohlade na novy cierny cherokee s poriadnymi elektronmi ... zrazu vidim krasne ladne tvary a pekne schovane stylove kukadla.... pripomina mi to auto skutocneho chameleona... proste v niektorej farbe posobi divne ale v niektorej uplne paradne.... aspon z mojho pohladu to tak je.... v ciernej farbe nemam namietky....
ako to auto jazdi ani ake bude v terene to z nas v praxi asi este nevie nikto.... ale nepochybne interier jednym slovom parada.... luxus ako ma byt... ziadny gycovy tablet ale perfektne zakomponovany velky displej bez paskudnosti .... sedacky vyzeraju taktiez luxusne... kto sa citi v SUV od bmw alebo od mercedesui ci audi uz stereotypne a akosi nezaujimavo a sterilne voci okoliu.... pre toho si myslim moze byt novy cherokeee vyborna volba... to auto proste ma svoju charizmu.... je to tam... citit z toho auta tu spravnu energiu....a o tom prave auta su.... maju davat tu spravnu energiu :yes:
tomuhle autu narozdíl od Grandčíra žádná barva nepomůže. Grandčíro po facelift v bílé, modré, černé a zelené jde, naopak nejde v červené a pár dalších barvách.
Ale tohle nejde v žádné barvě, to je děs běs na úrovni Sssang Yongu. Takz v čr sem tohle auto krom aut dealerů neviděl, tady to za tu cenu fakt hit nebude. Tradiční zákazník Jeepu to nekoupí a pro nový zákazníky je to hnusný, není to německý a není to levný.
v usa ma cherokee velky predajny uspech.... v europe tych par kuskov hore dole na tom nic nemeni .... ze pre jeep je novy cherokee uspesnym modelom ;-)
moja volba.... benzinovy pentastar, sleha ako sa na jeep patri :yes:
prave novy cherokee ma za nasledok perfektny predajny narast jeepu v usa tento rok... kedy znacka skutocne brutalne rastie... amerika nie je europa... tam necakam po roku zavratne poklesy.... jeep je tam doma... je oblubeny a uspesny..... samozrjeme pockajme si ok.... ale uz teraz je cherokee uspesnym modelom pre jeep.... europa je stejne jeho len okrajova zalezitost .... reci o prepadaku su teda smiesne... aj corvette je v eu prepadak aj kia optima ... a pritom chevy aj kia ich nestacia vyrabat ;-)
Vette, která se ještěofiko neprodává v řadě zemí EU a navíc je totrochu jiná kategorie těžko může být označena za propadák. Ale tohle zcela jistě ve srovnání s Wranglerem a Grandem v EU bude.
Radšej sa už konečne pokús dospieť. Každá diskusia zahnojená tými tvojimi detinskými výplodmi, necítiš sa trápne sám pred sebou?! Už dávnejšie som ti písal, aby si sa prebral a než strácal čas chabými pokusmi o komentovanie vecí, ktoré si videl max. na fotke na webe, radšej začni robiť niečo so sebou... Aby ti tá Felda nemusela vydržať až na starobu.... ;-)
trapny je tvoj neopodstaneny splech ktorym sa mozno snazis zaujat ... ja normalne diskutujem ( skus to aj ty ) ...
ak ti vadi ze pisem viac ako ty... mas tu moznost hejt listu ( potom moje prispevky neuvidis ) ... pravo na diskutovanie mi neber a staraj sa o seba.... dakujem za pochopenie ... vias sa nemame o com bavit... pekny den
O akom pochopení sa to zase pokúšaš písať?! Ty musíš sám pred sebou pochopiť, že drvivá väčšina tých tvojich pokusov o komenty, sú výplody buď malého chlapca, alebo v horšom prípade dospelého človeka s mentálnou výbavou chlapca na rozhraní puberty - až zúfalo z nich kričí tvoja snaha zaujať - prosím, bavte sa so mnou niekto.... Viem, že sa to len tak ľahko nepodarí, ale neskôr si (snáď) dokážeš uvedomiť, že je to vlastne v tvoj prospech....O nejakom normálnom diskutovaní môžeš hovoriť tak v 10% prípadov. V tvojom prípade znamená 10x menej vlastne 100x viac.
kto zacal bezdovodne rypat? ja nie ;-) svoju dospelost ukazues cim? ze zosmiesnujes inych ? mas hejt list... daj si am kludne do neho a poprosim uz ma s tymto nezatazuj.... vazne na toto nemam cas ani chut riesit
To nie je rypanie. Viem, že to možno siaha za tvoje obzory, ale v skutočnosti je to snaha niekam ťa posunúť. Otázne je len to, či si schopný si to uvedomiť.
Prosim ta, nestracaj s nim cas :-!
Ja som sa mu takto snazil prehovorit do duse myslim predvcerom...
Pouzil som tiez zaklinadlo : Zobud sa... No a on sa zobudil - zacal pisat tempom, ze asi kazdy 3 prispevok v diskusiji boli jeho dristy 8-s
Takze toto zaklinadlo na neho plati bohuzial opacnym sposobom, nez dobre myslena rada ;-)
Ani jeden nový jeep už není to co býval. Tohle cherokee opravdu vypadá jak splacanina a pochybuji, že vydrží tolik ,co jeho starší bratři. Jezdil sem tímto vozem z roku 1988 a porad je v obdivuhodný kondici, uvnitř je i velmi dobře udělán na to ze k reprezentaci složil spíše grand a motor (v6 4.0) neumírá. Tohle nové sem prolezal a Už na me nepůsobí Tim dojmem neznicitwlneho vozu co muže jezdit po lese a vydrží dvě dekády. .. věřit ze je to třeba schopne auto... ale suv nikoli offroad.
...design lze buď mít rád nebo nenávidět, to co předvedl Jeep s indiánem je prostě a jednoduše přepínačem mezi ON/OFF.
Co mě překvapilo je spotřeba...nevím nakolik byl danej kus (ne)zajetej, ale nároky menší než u lehčího, aerodynamičtějšího, na jízdní ztráty lepšího a méně výkonnějšího Passatu mě překvapily.
no ale tohle je vyloženej "off", škoda že neudělali něco ve stylu menšího grand cheer., to je přece kus pěknýho auta, toto v realu vypadá úplně stejně hrozně jako na fotce, no a s tím motorem za 1,4mil. je to volba pro srdcaře :-)
A keby urobili niečo na štýl zmenšeného Grand Cherokee, tak tu bude jedna celá diskusia len o tom, že nič nové nevedia vymyslieť, že je ich problém odlíšiť atď.
Mne sa naopak takáto vyhranenosť a jednoznačnosť každého modelového radu páči. A v zásade u každého auta riešim skôr ako s ním jazdí, ako sa mi v ňom dobre sedí, kde s tým všade prejdem. Či to má predok a svetlá také alebo onaké je mi v zásade jedno. Ak dostatočne svietia aj v noci nemám s tým problém.
Chtěl jsem napsat to samé, co se spotřeby týká. Objevit se tu tyhle testy v obráceném pořadí, zajímalo by mne, zda by redakce dokázala v diskusi ten "úspěch" Passatu obhájit.
ta kritika převodovky byla ještě hodně mírná, i smaotný Autotipa svět motorů, patřící pod jednoho majitele byli více kritičtí, o dalších testech vč. zahraničních se raději nezminuji. Převodovka údajně řadí zmateně, občas cuká, drží motor zbytečně v otáčkách a celkové sladění nefunguje jak by mělo.
Nechápu, nerozumím. Je to automat od ZF, ale dělá si ho Chrysler sám? O tom, že je na
houby jsem četl taky, to je velké zklamání.
Tuším, že ho Pája drajvoval v Evoque a nehanil ho...?
Záleží na tom, jak si automobilka vyhraje se sladěním motoru. Určitě bude jiná elektronika. JLR má s laděním moderních vícestupňových převodovek určitě větší zkušenosti a hlavně je nenasazovali pod časovým tlakem jako v případě Cherokee.
mna hlavne prekvapilo to ze 125kw je fakticky najsilnejsi dizel..... teda nie zeby to bolo malo ale uz aj taka smiesna kia sportage ma vykonove maximum vyssie a ponuka az 130kw .... tu ma podla mna jeep rezervy.... nejaky 140kw dizel by mu isto sadol paradne hlavne ked zvazime fakt ake motory ponuka konkurencia ktorej sa jeep chce postavit ako konkurent
ale zaujemca o dizel.... nechce V6 ( bavim sa tu o dizli v jeepe ).... a tomu ponukne aj sportage silnejsi motor.... alebo sa mylim?
takto sa mozeme natahovat.... ale nikam to nevedie
ak si si vsimol ( verim ze ano, bavim sa o ponuke dizlov v jeepe ) , ja len tvrdim ze by jeep mohol nasadit aj nejaky silnesji dizel ... hlavne ak chce brat zakaznikov nemeckej premie ... predpokladam ze nechce brat zakaznikov kii ... ;-)
Ano souhlasím, jedná se však o počáteční nabídku, takže no problem. Znovu opakuju, že 125kw v Jeepu může reálně působit líp než 130kw v Kii. Třeba i kvůli jemnějšímu odstupňování převodovky.
ano to je pravda... ale v porovnani s nejakym silejsim dizlom v sorente alebo ja neviem v nejakom GLK alebo Mku to uz bude mat cherookee tazke .... alebo si zober v aj take volvo
Nemíchejme hrušky a jablka. Tohle auto primárně cílí na zámoří, v Evropě do něj nacpali dostupnej Multijet a pokud budou mít dostupný biturbo, zřejmě ho tam dají taky. Na prémii motory zatím nemá.
Keby si si aspoň dal tú námahu overiť tech. údaje, tak by si ušetril zbytočný komentár. Načo by bol Jeepu silnejší motor ako 125kW, keď pri pohotovostnej hmotnosti 1953kg dosahuje prakticky zhodné dynamické parametre ako Kia Sportage (135kW) s pohotovostnou hmotnosťou 1676kg. Nehovoriac o približne 1,5 litra nižšej spotrebe v prospech Jeepu. A ty máš ešte odvahu porovnávať Sportage s Cherokee?! Vidíš, toto je praktická ukážka toho, o čom som ti písal vyššie. Meleš, meleš, ale ani poriadne netušíš o čom....
ked nechapes co chcem povedat tak zbytocne reagujes.... pisem snad niekde ze sportage je konkurent pre cherokee? ja len tvrdim ze uz aj taky sportage ( zjavne mensi a lacnejsi ) ma v ponuke silnejsi dizel ako vacsi cherokee.... ono hlavne ta sila bude jeepu chybat v boji s premiou vies? ;-) skus chapat textu co pisem a porozmyslat .....
ono tych 125kw uz nevyznie ako taka pecka ked si to porovname so sorentom vsak ;-) ( ktore mimochodom tiez nieje ziadne delo )
tu vidim velke rezervy.... nejaky dizel so 140-150kw na boj s premiou ale aj so sorentom a santa fe alebo XC60 .... by sa jeepu zisiel ako sol :yes:
topper, ty sa hlavne pokús zvládnuť rodný jazyk na primeranej úrovni. Slovné spojenie "chapat textu" je nezmysel. Slovenčina má pre to výraz rozumieť, alebo porozumieť textu. Toľko jazykové okienko k tvojim medzerám vo vzdelaní.
Porozmýšľať nie je nad čím, pretože si znovu mimo. Najprv ti to nevyšlo so Sportage-om, teraz zdrháš k Sorentu. A znovu si sa kopol. Namiesto pokusov o zosmolenie pár bezobsažných viet si mal využiť čas na naštudovanie tech. údajov. Potom by si zistil, že ani 145kW v Sorente približne rovnako ťažkom ako Cherokee nič neznamená, znovu prakticky zhodné dynamické parametre, ale samozrejme spotreba opäť v prospech Jeepu. Takže potenciálny majiteľ Cherokee môže byť úplne v kľude, ak sa mu v spätnom zrkadlo objaví Sorento.... Papierový výkon v kW je jedna vec, v praxi modernejšia koncepcia a lepšia prevodovka v Jeepe budú znamenať len toľko, že Sorento si nepípne. Detto platí pre Santa Fe. Čo sa týka XC60, tak 120kW verzia je dynamicky zhodná s Cherokee, jediná motorizácia, ktorá má už odstup, ktorý stojí za zmienku, je D5 158kW. Takže na "boj" s tebou vymenovanými konkurentmi je Cherokee dostatočne motorizovaný už teraz. Nabudúce skús najprv niečo naštudovať, aby si zase nevyplodil nejaký úlet.
O DSG taky spousta lidí tvrdí že je fajn, ale asi dvojnásobný možství, že cuká, odchází tomu setrvačníky, při parkovaní si to dělá co chce a nejde s tím plynule popjíždět, opravy daleko dražší jak U HDM a životnost taky.
Viděl jsem to a seděl jsem v tom. V černé barvě, vyšší výbava ( bylo to z půjčovny). Interiér vcelku v pořádku, ale jinak je to naprosto odporné. Nechápu jak na to někdo může nalepit slovíčko JEEP a už vůbec nechápu jak se to může honosit jménem cherokee. Další důkaz toho, že jeep je mrtvá značka. A tímto vozem jde do záhuby přímo mílovými kroky. Je to asi jako auto z pekla - Italská nafta, americká výroba a obludný čínský dizajn. Jmenovat se to Changhuang Kosmo nemám s tím problém, ale takhle. Katastrofa - nevím kdo by si to mohl někdy koupit - nehledě na to, že jízdní vlastnosti v terénu jsou jako u nějakého SUV od volkswagenu. Prostě konzumní vůz bez užitné hodnoty zabalený do odporného hávu s hroznou technikou a vpravdě ohyzdným vzhledem.
Jeep je mrtvá značka? No nevím, já jsem docela fajnšmekr, ale nový Grand Cherokee se mi líbí víc než ML, Q7, a s novou X5 je to tak 50:50. S osmistupňovým ZF, s přesahem do off-road, který X5 naprosto chybí... myslím, že je to super nabídka.
2t SUV jedouci slovy autora bez problemu pod 7,5L/100km a mluvi se jen o "přijatelné spotřebě paliva" a par dnu zpet se pri testu lehciho a klasicky staveneho passatu s motorem stejneho objemu mluvilo pri kombinovane (syrove) spotrebe 8,5l jako o "Agregáty TDI byly vždycky velebeny pro úspornost a ani tento není výjimkou."
Kolik mel tento Jeep najeto km pri testovani? Ptam se abych dostal do kontextu vyse zminene kde 7,5 ve vetsim aute je prijatelne a 8,5 v aute kde clovek ceka 6L je velebeni hodne. Diky.
Väčšia časť testu mi príde ako kopírovanie údajov uverejnených automobilkou. Písať pri svetlej výške 168 mm a lamelovej medzinápravovej spojke o schopnom aute v teréne je viac ako trápne. A preto si myslím, že väčšina údajov je okopírovaných. A úplne ma doráža technická neznalosť mnohých testujúcich, ktorým sa odpojením niektorej poháňanej nápravy zníži spotreba. Čo vyložili po odpojení kardan z auta alebo ako znížili jazdné odpory ?
Mno keď ten motor nemusí poháňať všetky štyri kolesá ale len dve (je v podstate jedno ktoré) tak je spotreba mimo terénu vždy lepšia. Čo ti na tomto nesedí?
Lidé si do přední masky auta podvědomě stylizují lidskou tvář. Pokud někdo dá autu do přední masky 4 oddělená světla (Juke, Kaktus, Multipla), přestanou to lidé chápat jako lidskou tvář s očima a vidí v tom autě podvědomě obraz jakéhosi odporného hmyzu. Výsledkem je vnitřní odpor k takovému samohybu a stav "nelíbí se". Takže prodeje letí dolů. :-!
Lidé, pokud na ně někdo hrozí pěstí, se podvědomně staví do obraného postoje a pěstmi občas také při tom začnou mávat.....
Možná to bude mít něco společného s tím subjektivním odporem?
Nevím....Jen si ádo dávej pozor, aby ti od nějakýho znalce psychologie taky někdy jedna nepřiletěla >:D
Nebo pejske s kočičkou vařili dort. To je tak, když se italové s prominutí se*ou do kategorií, které nikdy nedělali a o kterých ví kulajz (což sou větší a velké suv)
Nikoliv nečekal. Čekal jsem že Jeep bude vypadat jako Jeep. Kdyby vypadal alespoň jako kočkopes, vzhled jeho se nejvíce snad blíží vepřopakoni. Ale nešť, každý zboží má svýho kupce, tedy volba na trhu jest široká, abychtakřek dle vkusu každé soudružky či soudruha, ať jsme i genderově vyvážení ;-)
Ultraortodoxní fans Jeepu budú tvrdiť, že JEEP je jedine Willys a jeho priami potomkovia. U Land/Range Roveru zase, že jedine Defender, že zvyšné modely sú len načančané SUV s terénnymi schopnosťami. Takže definícia čo je pravý JEEP alebo Land/Range Rover bude u každého tábora diametrálne iná. Jasne aj mne sa viac páči Grand Cherokee, ale nekritizujem ani tohto Cherokeeho a ani najmladší Renegade. Všetky tieto modelové rady majú vizuálne spoločný snáď len predný gril. Dajú sa pritom jasne už zdiaľky rozlíšiť a nepomýli si ich nikto s ničím iným. Jasne pre introvertov, ktorí chcú splynúť s davom to nebude, ale pre individualistov s iným vkusom, prečo nie. Takto vidím Jeep v Európe. V USA takéto "prkotiny" málokto rieši. Pre nich je auto spotrebák, nie vlastnícka modla.
Nezaměnitelný design s čímkoliv jiným měl i předchozí hranatý Cherokee, tambyl problém pouze v zastaralých motorech, plastovém interiéru a starých převodovkách.
No nevšiml, jsem si, že bys na ně někde neustále psal takové litanie jako na současného Cherokeeho. Tobě prostě hlavně vadí Fiat, jako vlastník Chrysleru a od toho se odvíjí vše další. ;-)
To bude zřejmě tím, že o nich nikdo nepíše. Zatímco o aktuálních produktech jo.
Mě vadí, co se tam děje. To nepopírám, zvolená cesta pro některé modely mi nesedí, proto sem taky přešel ke konkurenci.
Jinak já se vlastně stal chrysleristou náhodou - já chtěl vždycky něco od GM, ale protože se tu většina modelů ofiko neprodávala, byli hůř dostupné.
Takže vlastně Chrysler bylo alternativní řešení, ale já s nimi byl spokojen. Takže nelituju.
Jo, je. Neříkám že radikálně lepší, ale ten příšerný předek je furč a interiér je taky jiná liga. Kdyby stál to co v USA, tak není o čem.
Tak staré Cherokee je legenda, však se jich tu v 90. letech prodalo hafo, měli to i hasiči, celníci, myslivci atd.
Ovšem motor 2,5 TD byl velký prů*er, takže kdo nekoupil R6 4,0, rval si vlasy, bo 40-70% úspory za benzín vrazil do spotřeby, a ještě musel kvedlat fofrklackem >:D
To je hezká teze, má však jednu vadu na kráse: v době cherokee XJ (90.léta) Wrangler existoval taky. Tedy oba modely sou svébytné a o tom, že by Cherokee mohl nahradit Wrangler nemůže být reč.
No, jenže od té doby se Wrangler, stejně jako Cherokee, posunuli. Dnešní Wrangler, ať technicky tvrďák, je uživatelsky o dost civilnější a luxusnější než v té době.
Cherokee je dnes takové, jakého ho uživatelsky lidi chtějí. Pohodlné, úsporné a dobře jezdící SUV a ve správné konfiguraci i stále hodně schopné v terénu.
compass / patriot je hlavně technicky všechno možné, jenom ne jeep . technicky jde o jakousi "scout" verzi caliberu . Facelift je myslím v tomto případě už podružná banalita.
idea cherokee xl nemá v současném programu nástupce. wrangler je jiné auto.....jak píše Barrichello.
Dovolím si jakožto vlastník a totální příznivec reagovat: ortodoxní fans Jeepu neřeší aktuální číro, bo jim doma stojí XJ V6 4.0 HO případně maximálně YJ ......pokud jsem četl dobře, nikdo takový doposud do diskuse nic nenapsal. Wrangler tak jej známe dnes podle všeho skončí, Defender končí taky bez náhrady ve smyslu nekompromisního auta dělníka, důvodem je prostě to že se tento kus trhu zmenšuje.
Ani nové číro nebo renegade nevidím tak tragicky i když si to nikdy nekoupím - jako pokus o expanzi na jinou část trhu proč ne. Cherokee si svoje kupce hlavně v US najde, berou to jinak než Evropani. Taky cenově to mají trochu jinak nastaveno. Jako alternativa ke všem těm yetim, pseudo suv z koreje apod. je to zajímavá alternativa i pro nás myslím, rozhodně to bude vyčuhovat z řady a o to s jeepem přece jde taky ...... .
Za mega a ctvrt vymyslime kazdy spostu krasnych aut :-) bude to jen osobni volba.
Otazka je jak budou vypadat smluvni ceny u dealeru, cenove se to ale na moje gusto blizi dost ke grandu.
Ragoval jsem na to vycuhovani z rady.
Osobne mi to nijak stylove nepripada, jedina vec, ktera by mohla napovedet, ze se jedna o "stylovku" je prid, ten zbytek je sed prumeru, krome prednich svetel na tom aute neni nic zvlastniho ani designove, ani technicky, ani technologicky - na to ze stoji jako premie.
Pro me osobne tohle plati i pro Q radu od Audi. Ale s evoq souhlas, jen myslim ze je uvnitr mensi. Sedel jsem v tom ale jen jednou u dealera. Jeep mi prijde vic praktictejsi auto, americky mainstream.pro evropu ulet, pro ne spotrebni zbozi.
Evoq miri trochu jinam na trhu myslim.
Q řada Audi je zrovna vystajlovatelná až do aleluja, ale to už jsme někde jinde - jde mi o to, že ač je ccena Cherokee v podstatě prémiová, tak auto jako celek je typický mainstream a srovnatelný tedy spíše s těmi korejci - ti jsou ovšem cenově podstatně níž.
Ano, Evoque míří jinam.
Problém nebude v benzínu, ale v designu. Benzínových amerických suv a offroadů tu jezdí dost, tuhle sem potkal SRX, včera Escalade, jindy potkávám Explorery, Tahoe, Yukony atd.
jasně, drtivá většina to má na plyn.
A amerických pikpaů tady jezdí hafo, RAMka je vidět každou chvíli, tedka Denker prodval funglovky GMC Sierra a Chevy Silverado atd.
Je to jen muj soukromy nazor. Nesdilim vetsinovy nazor a nadseni z koncernu. Mam jasno v tom, ze jeep je lepsi nez q5 podle hledisek, ktere mam pro me potreby vyzkousene. Nekdo jiny ma trebas opacne zkusenosti, tak ma jine hodnoceni ne?
Pozeral som , co s tym trailhawkom v benzine vedia amici v terene ( nie na polnej alebo lesnej ceste) a keby to dokazal moj korejec...nedokaze, skusil som. Santafe za 40.000 alebo cherokee za 42.000, tak ten cherokee ponuka viac
Terenni schopnosti techto aut jsou daleko za zenitem toho, na co maji, a kam se kdy dostanou, jejich majitele.
Bavime se tu o autech, ktera se sice tvari tvrdacky, ale realne stravi 99,9% sveho zivota na silnici.
Trailhawk s benzinem je v Evrope naprosto neprodejna verze, spis potkas na ceste Ferrari Enzo, nez toto...
Nemaji vsichni radi naftu. Je to zajimave zpestreni myslim.podobne jako u Land Roveru.patri to do nabidky, jasne ze v evrope to nebude dominovat v prodejich.
Podľa mňa sa im podarilo dizajnovo z toho spraviť indiána, ja tam vpredu vidím indiánsku držku a na čerokí mi to sedí a americkým indiánom sa to asi páči. Dokonca ani to rozdelenie do 6 očí mi tu nevadí, lebo narozdiel od džukov a podobných, sú tie sekundárne oči malé a nevýrazné, preto sa tak nebijú. Asi tu aj vidno, že dizajn one world one car vo väčšine prípadov robí problémy. Nám sa indiáni vo filmoch páčili len preto, lebo ich hrali európski fešáci.
Spotreba pekná, myslím, že pašík má s tým motorom problémik, to asi nebude len o surovosti.
v ciernej farbe sa mi to auto paci.... nazivo som bol prekvapeny ako solidne posobi a ake emocie dokaze vyvolat a pritom vyzaruje absolutnu dostojnost .... je to nieco ine ako nemecka premia .... a prave taketo zaujimave auta na nasom trhu chybaju....
v tmavej farbe ( napriklad cierna ) vyzera za mna v pohode: [odkaz] a zaujimavo vyzera aj ked ma cele cierne kolesa a nechromovanu masku [odkaz]
nie je to az take zle suhlas.... treba sa trosku pohrat s diskami a farbou laku .... rozhodne da sa z toho spravit vizualne zaujimavy kusok :yes:
tu je dobry testik cherokeeho [odkaz] .... viac stran a tiez slusne fotky... :yes:
Menší citlivost ve středové poloze řízení díky měkčímu uložení přední nápravy se zdá, je nyní testérským hitem, jako kdysi PETka... No zřejmě to bylo v poslední lekci "jak napsat test" >:-[]
po přečtení testu mě ale napadá opravdu hodně otázek...
1) Pozor však pří jízdě za tmy – základní zobrazení centrálního displeje a palubního počítače se sedmipalcovým displejem TFT i v nočním režimu dost oslňuje, proto přišel vhod reostat pro regulaci intenzity osvětlení. - Opravdu reostatem měním intenzitu podsvětlení TFT displaye? To by bylo docela raritní, podle mě měním jen intenzitu podsvětlení ostatních prvků. Ale možná se pletu...
2) Vysoká nakládací hrana zavazadelníku? To nevidím ke kritice, tímto trpí všechny SUV.
3) Čtyřválec 2.0 Multijet II, který se vyrábí v italském městě Pratola Serra, odkud putuje do Toleda v Ohiu na finální montáž vozu. - Opravdu motor absolvuje dvě plavby přes atlantik? Vždyť tohle moc nedává smysl... Diesel v Americe je absurdní představa a je přeci mnohem levnější dopravit sem "polotovar" a zde v nějaké fabrice dokončit finální montáž...
4) Kombinovaně se bez větších obtíží udržíte pod 7,5 l na 100 km ... ve srovnání s novým Passatem to vypadá na absolutní zázrak. Jestli se s tímhle opravdu dá udržet spotřeba na 7,5 l, pak klobouk dolů.
5) Cherokee je perfektně připraven na terén i se základní čtyřkolkou Active Drive I s lamelovou spojkou v olejové lázni. - A pak to začne: světlá výška 168 milimetrů, menší podíl ochranných plastů, umístění radaru... Opravdu zvláštní logika, kdy napíšu závěr, který následně sám autor rozcupuje argumenty na cáry 8-s
Takže celkově, rozpačitost. Ne z Cherokeeho, ale z testu.
K bodu číslo 3: a jak myslíš že to bylo za Mercedesu?
VM motori vyrobili motor v itálii, poslali ho do kanady či usa, tam to ve Windsoru a jinde namontili a auto na export šlo do EU. Finito.
VW má sice motorárnu v Mexiku, ale pochybuji, že vyrábí všechny potřebné motory. A předpokládám, že BMW i MB vozí motory pro svá SUV z Evropy (BMW celkem jistě, v Americe motorárnu nemá a v Číně vyrábí snad jen čtyřválce a také to není zase tak dlouho). Pokud motor nevyrábí v místě, tak ho odněkud musí dovézt.
To by museli posílat zvlášť kastli a "spodek." Pak by museli mít tady v EU dokončovací linku. To něco stojí. Ideální je si motory vyrobit na místě, ale na to potřebuješ dostatečný objem, jinak se to prodraží. A námořní doprava je levná. Co ti na tom nedává smysl?
Pěkný fotky :yes:
Asi mám menšinový vkus, já bych si na design zvykat nemusel, auto se mi líbí.Předpokládám,že nejkontroverznější je čumák, a ten se mi - i díky světlům- líbí nejvíc. Bílá sekne. Chtít SUV a mít tuhle částku, určitě se jdu svést.
Sam som bol na neho zvedavy, pred skuskou sa mi nepacil,no nakoniec sa tazko lucilo :-)
Jazdne vlastnosti boli super...ale pocit v interiery este viac...uprimne,toto je idealne rodinne auto pre mna :-)
narovinu, nový Cherokee se mi taky moc nelíbí.... Možná bych změnil názor kdybych ho projel a poseděl si v něm, ale vnější vzhled mě nepřitahuje.... Není to až taková hrůza jak se v diskusi člověk dočte, ale odvázaný z toho nejsem....
Co je ale podstatné jsou prodeje auta... viz:
[odkaz]
Cherokee neztrácí mnoho na legendy Wrangler a G.Cherokee a to se v tom květnu určitě ještě neprodával všude....
Takže můžete bušit pěstičkama jak chcete, blábolit o tradici a nevím čem, ale REÁLNÍ zákazníci Cherokeeho berou....
Až až se začne úspěšně prodávat Renegade, tak někteří snad raději odpojí internet, aby se na to nemuseli dívat.... :'-(
za mě je nový Cherokee úplně v pohodě. Jen ta světlá výška mi přijde poměrně nízká, pochopil bych to u verze 4x2... Jinak ale říkám proč ne? Je jiný než ostatní, podobně jako Renegade je to jednoduše osobnost. A toho si cením nejvíc :yes::yes::yes:
do terenu by som volil jednoznacne verziu trailhawk [odkaz] ktora ma vyssi podvozok ako bezny cherokee .. ma iny predny naraznik .. a vyraznejsie plastove lemy blatnikov.... paradne kolesa a iste aj par dalsich veci ktore si hned clovek nevsimne.... o technike samzorejme nehovoriac ( ale aj tam bude isto par vylepseni pre jazdu v terene )
otazne je pre ktoru motorizaciu bude mozne objednat "terenny balik" trailhawk ( neviem ci nie len pre benzin pentastar )
trailhawk v reale [odkaz] ;-) krasavec :yes: jeep nesklamal :yes:
".. a při pohledu zezadu napoprvé nevíte, zda před vámi nestojí Kia Sorento"
Ozaj? zeby svetla tak miatli,
[odkaz]
[odkaz]
ked cela zadna cast je komplet rozdielna?