Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jeep Cherokee 2.0 Multijet II 125 kW – Nová doba začala

Nový Jeep Cherokee již není takový, jaký býval. Futuristická vizáž, příčně umístěné motory a absence vloženého rámu karoserie z něj však městskou fajnovku nedělají.
Zpět na článek
28. 11. 2014 09:13
28. 11. 2014 09:14
28. 11. 2014 09:16
28. 11. 2014 09:49
28. 11. 2014 10:11
28. 11. 2014 10:43
28. 11. 2014 10:49
28. 11. 2014 10:58
28. 11. 2014 11:43
28. 11. 2014 11:45
28. 11. 2014 11:48
28. 11. 2014 09:49
28. 11. 2014 10:12
28. 11. 2014 16:52
28. 11. 2014 17:11
28. 11. 2014 17:31
28. 11. 2014 19:06
29. 11. 2014 07:14
29. 11. 2014 14:54
30. 11. 2014 02:31
30. 11. 2014 07:17
11. 12. 2014 09:32
Avatar - Magister
28. 11. 2014 08:55
italiano- asiato ....jeep
Jedno z nejošklivějších aut, které bylo letos v Ženevě představeno aneb jak potopit další značku na italský způsob. ;-\
Rozbalit vlákno
30
Avatar - rimow11
28. 11. 2014 08:57
Re: italiano- asiato ....jeep
:yes:
Avatar - dal
28. 11. 2014 09:02
Re: italiano- asiato ....jeep
Vidím to tak půl na půl. Cherokee a Compass jsou vyloženě ošklivé, zatím co Grand Cherokee a Renegate jsou naopak moc pěkné.
K tomu potápění, mám dojem, že se Jeepu naopak daří lépe.
28. 11. 2014 10:24
Re: italiano- asiato ....jeep
S tím Grandem souhlasím, ale s Renegade nikoliv. i když musím uznat, že v případě Renegade dělá barva hodně. Viděl jsem ho v červený a nic moc, spíš hodně nic moc, a viděl jsem ho v bílý a vylítlo ze mě wow ;-)
Avatar - cerrbion
28. 11. 2014 15:47
Re: italiano- asiato ....jeep
Souhlas, Renegade je podle mě vyloženě povedenej, a vypadá hodně Jeepovatě, Grand Cherokee je taky v pohodě, ani ten Compas neni hroznej, spíš průměr. Opravdu ošklivej je jen ten Cherokee. Wrangler je super a ta studie nástupce vypadá úžasně, takže bych toho Jeepa tak černě neviděl :-)
28. 11. 2014 16:10
Re: italiano- asiato ....jeep
Granda robil este Jeep v amerike, majitelom bol Cerberus myslim. Taliani to asi do...
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:15
Re: italiano- asiato ....jeep
pre mna je novy cherokee totalny chameleon..... zatial co v bielej alebo inej svetlej farbe je to auto na pohlad trosku "zvlastne" a bije do oci svojimi dizajnerskymi rieseniami a "zvlastnostami" ...... staci zbadat cierny kusok na ceste .... a razom je to uplna pecka ... uplne som onemel pri pohlade na novy cierny cherokee s poriadnymi elektronmi ... zrazu vidim krasne ladne tvary a pekne schovane stylove kukadla.... pripomina mi to auto skutocneho chameleona... proste v niektorej farbe posobi divne ale v niektorej uplne paradne.... aspon z mojho pohladu to tak je.... v ciernej farbe nemam namietky....

ako to auto jazdi ani ake bude v terene to z nas v praxi asi este nevie nikto.... ale nepochybne interier jednym slovom parada.... luxus ako ma byt... ziadny gycovy tablet ale perfektne zakomponovany velky displej bez paskudnosti .... sedacky vyzeraju taktiez luxusne... kto sa citi v SUV od bmw alebo od mercedesui ci audi uz stereotypne a akosi nezaujimavo a sterilne voci okoliu.... pre toho si myslim moze byt novy cherokeee vyborna volba... to auto proste ma svoju charizmu.... je to tam... citit z toho auta tu spravnu energiu....a o tom prave auta su.... maju davat tu spravnu energiu :yes:
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 09:20
Re: italiano- asiato ....jeep
tomuhle autu narozdíl od Grandčíra žádná barva nepomůže. Grandčíro po facelift v bílé, modré, černé a zelené jde, naopak nejde v červené a pár dalších barvách.

Ale tohle nejde v žádné barvě, to je děs běs na úrovni Sssang Yongu. Takz v čr sem tohle auto krom aut dealerů neviděl, tady to za tu cenu fakt hit nebude. Tradiční zákazník Jeepu to nekoupí a pro nový zákazníky je to hnusný, není to německý a není to levný.

Takže kandidát na propadák roku zcela jasnej
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:22
Re: italiano- asiato ....jeep
v usa ma cherokee velky predajny uspech.... v europe tych par kuskov hore dole na tom nic nemeni .... ze pre jeep je novy cherokee uspesnym modelom ;-)

moja volba.... benzinovy pentastar, sleha ako sa na jeep patri :yes:
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 09:27
Re: italiano- asiato ....jeep
v USA zatím jo, otázka je jak dlouho jim to vydrží, uvidíme.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:34
Re: italiano- asiato ....jeep
prave novy cherokee ma za nasledok perfektny predajny narast jeepu v usa tento rok... kedy znacka skutocne brutalne rastie... amerika nie je europa... tam necakam po roku zavratne poklesy.... jeep je tam doma... je oblubeny a uspesny..... samozrjeme pockajme si ok.... ale uz teraz je cherokee uspesnym modelom pre jeep.... europa je stejne jeho len okrajova zalezitost .... reci o prepadaku su teda smiesne... aj corvette je v eu prepadak aj kia optima ... a pritom chevy aj kia ich nestacia vyrabat ;-)
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 09:42
Re: italiano- asiato ....jeep
Vette, která se ještěofiko neprodává v řadě zemí EU a navíc je totrochu jiná kategorie těžko může být označena za propadák. Ale tohle zcela jistě ve srovnání s Wranglerem a Grandem v EU bude.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:45
Re: italiano- asiato ....jeep
no hadam renegade uz bude aj pre europana sity a uspesnejsi z rodiny jeepov ;-) , mne sa renegade moc paci... :yes:
Avatar - Magister
28. 11. 2014 10:04
Re: italiano- asiato ....jeep
Mi ne, není to jeep, ale přečančaný ošklivý fiat.
28. 11. 2014 10:42
Re: italiano- asiato ....jeep
Ještě hůř, 500X je dokonce hezkej. Renegade jsem už viděl naživo a trochu mi přijde jako Mahindra.
Avatar - happy_driver
28. 11. 2014 09:28
Re: italiano- asiato ....jeep
topper, tvoja volba je akurat tak 1,3MPi s neprehrdzavenými podbehmi.... tiež dobrá šleha.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:30
Re: italiano- asiato ....jeep
vtip jak bej... si frajer ;-) .. uznavam ta :yes:
Avatar - happy_driver
28. 11. 2014 09:40
Re: italiano- asiato ....jeep
Radšej sa už konečne pokús dospieť. Každá diskusia zahnojená tými tvojimi detinskými výplodmi, necítiš sa trápne sám pred sebou?! Už dávnejšie som ti písal, aby si sa prebral a než strácal čas chabými pokusmi o komentovanie vecí, ktoré si videl max. na fotke na webe, radšej začni robiť niečo so sebou... Aby ti tá Felda nemusela vydržať až na starobu.... ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:42
Re: italiano- asiato ....jeep
trapny je tvoj neopodstaneny splech ktorym sa mozno snazis zaujat ... ja normalne diskutujem ( skus to aj ty ) ...

ak ti vadi ze pisem viac ako ty... mas tu moznost hejt listu ( potom moje prispevky neuvidis ) ... pravo na diskutovanie mi neber a staraj sa o seba.... dakujem za pochopenie ... vias sa nemame o com bavit... pekny den
Avatar - happy_driver
28. 11. 2014 10:47
Re: italiano- asiato ....jeep
O akom pochopení sa to zase pokúšaš písať?! Ty musíš sám pred sebou pochopiť, že drvivá väčšina tých tvojich pokusov o komenty, sú výplody buď malého chlapca, alebo v horšom prípade dospelého človeka s mentálnou výbavou chlapca na rozhraní puberty - až zúfalo z nich kričí tvoja snaha zaujať - prosím, bavte sa so mnou niekto.... Viem, že sa to len tak ľahko nepodarí, ale neskôr si (snáď) dokážeš uvedomiť, že je to vlastne v tvoj prospech....O nejakom normálnom diskutovaní môžeš hovoriť tak v 10% prípadov. V tvojom prípade znamená 10x menej vlastne 100x viac.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 11:14
Re: italiano- asiato ....jeep
kto zacal bezdovodne rypat? ja nie ;-) svoju dospelost ukazues cim? ze zosmiesnujes inych ? mas hejt list... daj si am kludne do neho a poprosim uz ma s tymto nezatazuj.... vazne na toto nemam cas ani chut riesit
Avatar - happy_driver
28. 11. 2014 13:38
Re: italiano- asiato ....jeep
To nie je rypanie. Viem, že to možno siaha za tvoje obzory, ale v skutočnosti je to snaha niekam ťa posunúť. Otázne je len to, či si schopný si to uvedomiť.
Avatar - AUDIRS6
28. 11. 2014 14:15
Re: italiano- asiato ....jeep
Prosim ta, nestracaj s nim cas :-!
Ja som sa mu takto snazil prehovorit do duse myslim predvcerom...
Pouzil som tiez zaklinadlo : Zobud sa... No a on sa zobudil - zacal pisat tempom, ze asi kazdy 3 prispevok v diskusiji boli jeho dristy 8-s
Takze toto zaklinadlo na neho plati bohuzial opacnym sposobom, nez dobre myslena rada ;-)
28. 11. 2014 18:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 11. 2014 12:55
Re: italiano- asiato ....jeep
KIA-World, vsetko sa snažíš vyvrátiť, avšak o tej tvojej Felícii ani náznak revolty.
28. 11. 2014 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
28. 11. 2014 09:26
Re: italiano- asiato ....jeep
S tím propadákem roku z pohledu Evropy souhlasím, možná se to ale bude líbit Číňanům.
Avatar - Ozzman
28. 11. 2014 10:49
Re: italiano- asiato ....jeep
Ani jeden nový jeep už není to co býval. Tohle cherokee opravdu vypadá jak splacanina a pochybuji, že vydrží tolik ,co jeho starší bratři. Jezdil sem tímto vozem z roku 1988 a porad je v obdivuhodný kondici, uvnitř je i velmi dobře udělán na to ze k reprezentaci složil spíše grand a motor (v6 4.0) neumírá. Tohle nové sem prolezal a Už na me nepůsobí Tim dojmem neznicitwlneho vozu co muže jezdit po lese a vydrží dvě dekády. .. věřit ze je to třeba schopne auto... ale suv nikoli offroad.
28. 11. 2014 10:22
Re: italiano- asiato ....jeep
Neviděl bych to tak tragicky, nehodnoť z fotek a běž se na to podívat k dealerovi, naživo je to o nečem jiném. ;-)
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 11:53
Re: italiano- asiato ....jeep
To že sa tebe nepáči, neznamená že sa nenájde dosť iných ktorí si to bez problémov kúpia. Koniec koncov predaje minimálne v USA mi dávajú za pravdu.
Avatar - fOE
28. 11. 2014 12:45
Re: italiano- asiato ....jeep
Souhlasim, designove fakt ne, a to ani z fotek, ani nazivo.
28. 11. 2014 09:02
Dietní ošklivka
...design lze buď mít rád nebo nenávidět, to co předvedl Jeep s indiánem je prostě a jednoduše přepínačem mezi ON/OFF.
Co mě překvapilo je spotřeba...nevím nakolik byl danej kus (ne)zajetej, ale nároky menší než u lehčího, aerodynamičtějšího, na jízdní ztráty lepšího a méně výkonnějšího Passatu mě překvapily.
Rozbalit vlákno
8
28. 11. 2014 09:31
Re: Dietní ošklivka
no ale tohle je vyloženej "off", škoda že neudělali něco ve stylu menšího grand cheer., to je přece kus pěknýho auta, toto v realu vypadá úplně stejně hrozně jako na fotce, no a s tím motorem za 1,4mil. je to volba pro srdcaře :-)
28. 11. 2014 10:13
Re: Dietní ošklivka
GCh je vizuálně opravdu povedený, těžko mu něco vytknout, takhle má vypadat luxusní Jeep. Tohle je pro mě neuchopitelný a cenově naprosto mimo.
28. 11. 2014 12:38
Re: Dietní ošklivka
přesně :-) :yes:
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 12:01
Re: Dietní ošklivka
A keby urobili niečo na štýl zmenšeného Grand Cherokee, tak tu bude jedna celá diskusia len o tom, že nič nové nevedia vymyslieť, že je ich problém odlíšiť atď.
Mne sa naopak takáto vyhranenosť a jednoznačnosť každého modelového radu páči. A v zásade u každého auta riešim skôr ako s ním jazdí, ako sa mi v ňom dobre sedí, kde s tým všade prejdem. Či to má predok a svetlá také alebo onaké je mi v zásade jedno. Ak dostatočne svietia aj v noci nemám s tým problém.
28. 11. 2014 12:37
Re: Dietní ošklivka
souhlasím s tím, že pro mě je svým způsobem důležitá i vizuální stránka, čili subjektivně za design a motory :no:
Avatar - Blue Sun
28. 11. 2014 09:34
Re: Dietní ošklivka
Chtěl jsem napsat to samé, co se spotřeby týká. Objevit se tu tyhle testy v obráceném pořadí, zajímalo by mne, zda by redakce dokázala v diskusi ten "úspěch" Passatu obhájit.
28. 11. 2014 10:14
Re: Dietní ošklivka
Tady není o čem, čísla jsou jasný a dvoulitrová nafta VAG si žádá opravdu řádný zajetí, nebo úpravu jednotky ;-)
Avatar - Ham.
28. 11. 2014 09:13
Pro autora
To s těmi podélně uloženými motory je kravina.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
28. 11. 2014 09:18
Re: Pro autora
Dobrý den,

díky moc za upozornění ;-) . Popletl jsem to jen v perexu, dále v textu již to bylo v pořádku :-)
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 09:16
převodovka
ta kritika převodovky byla ještě hodně mírná, i smaotný Autotipa svět motorů, patřící pod jednoho majitele byli více kritičtí, o dalších testech vč. zahraničních se raději nezminuji. Převodovka údajně řadí zmateně, občas cuká, drží motor zbytečně v otáčkách a celkové sladění nefunguje jak by mělo.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 09:40
Re: převodovka
ved kvoli samotnej prevodovke tusim bol aj oneskoreny oficialny prichod noveho cherokeeho.... ale snad sa vsetky muchy uz doriesia ;-)

ma to aj nejaky manual? musim pozriet
28. 11. 2014 09:49
Re: převodovka
Nechápu, nerozumím. Je to automat od ZF, ale dělá si ho Chrysler sám? O tom, že je na
houby jsem četl taky, to je velké zklamání.
Tuším, že ho Pája drajvoval v Evoque a nehanil ho...?
28. 11. 2014 10:11
Re: převodovka
Záleží na tom, jak si automobilka vyhraje se sladěním motoru. Určitě bude jiná elektronika. JLR má s laděním moderních vícestupňových převodovek určitě větší zkušenosti a hlavně je nenasazovali pod časovým tlakem jako v případě Cherokee.

Není voják jako voják :-)
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 10:30
Re: převodovka
Chrysler si je vyrábí sám ve své továrně v Kokomo, stně jako 8 st. pro RWD
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 10:36
Re: převodovka
teraz si mi pripomenil Kokomo song ;-)

tak som si pozrel udaje ... a 6M je k dispozicii len so slabsim dizlom, benzin pentastar ani teno najsilnejsi dizel uz manual mat nemozu...

ale stejne ta 103kw verzia s manualom bude podla mna najpredavanejsia... nuz uvidime
28. 11. 2014 10:43
Re: převodovka
Nemyslím si, že bude neprodávanější verze s MT...naopak.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 10:46
Re: převodovka
mna hlavne prekvapilo to ze 125kw je fakticky najsilnejsi dizel..... teda nie zeby to bolo malo ale uz aj taka smiesna kia sportage ma vykonove maximum vyssie a ponuka az 130kw .... tu ma podla mna jeep rezervy.... nejaky 140kw dizel by mu isto sadol paradne hlavne ked zvazime fakt ake motory ponuka konkurencia ktorej sa jeep chce postavit ako konkurent
28. 11. 2014 10:49
Re: převodovka
Záleží na tom, jak to auto reálně jezdí ne? Myslím, že Sportage nenabídne V6 s 200kw, nebo se mýlím? ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 10:51
Re: převodovka
ale zaujemca o dizel.... nechce V6 ( bavim sa tu o dizli v jeepe ).... a tomu ponukne aj sportage silnejsi motor.... alebo sa mylim?

takto sa mozeme natahovat.... ale nikam to nevedie

ak si si vsimol ( verim ze ano, bavim sa o ponuke dizlov v jeepe ) , ja len tvrdim ze by jeep mohol nasadit aj nejaky silnesji dizel ... hlavne ak chce brat zakaznikov nemeckej premie ... predpokladam ze nechce brat zakaznikov kii ... ;-)
28. 11. 2014 10:58
Re: převodovka
Ano souhlasím, jedná se však o počáteční nabídku, takže no problem. Znovu opakuju, že 125kw v Jeepu může reálně působit líp než 130kw v Kii. Třeba i kvůli jemnějšímu odstupňování převodovky.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 11:04
Re: převodovka
ano to je pravda... ale v porovnani s nejakym silejsim dizlom v sorente alebo ja neviem v nejakom GLK alebo Mku to uz bude mat cherookee tazke .... alebo si zober v aj take volvo
28. 11. 2014 11:43
Re: převodovka
Nemíchejme hrušky a jablka. Tohle auto primárně cílí na zámoří, v Evropě do něj nacpali dostupnej Multijet a pokud budou mít dostupný biturbo, zřejmě ho tam dají taky. Na prémii motory zatím nemá.
Avatar - happy_driver
28. 11. 2014 10:57
Re: převodovka
Keby si si aspoň dal tú námahu overiť tech. údaje, tak by si ušetril zbytočný komentár. Načo by bol Jeepu silnejší motor ako 125kW, keď pri pohotovostnej hmotnosti 1953kg dosahuje prakticky zhodné dynamické parametre ako Kia Sportage (135kW) s pohotovostnou hmotnosťou 1676kg. Nehovoriac o približne 1,5 litra nižšej spotrebe v prospech Jeepu. A ty máš ešte odvahu porovnávať Sportage s Cherokee?! Vidíš, toto je praktická ukážka toho, o čom som ti písal vyššie. Meleš, meleš, ale ani poriadne netušíš o čom....
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 11:00
Re: převodovka
ked nechapes co chcem povedat tak zbytocne reagujes.... pisem snad niekde ze sportage je konkurent pre cherokee? ja len tvrdim ze uz aj taky sportage ( zjavne mensi a lacnejsi ) ma v ponuke silnejsi dizel ako vacsi cherokee.... ono hlavne ta sila bude jeepu chybat v boji s premiou vies? ;-) skus chapat textu co pisem a porozmyslat .....

ono tych 125kw uz nevyznie ako taka pecka ked si to porovname so sorentom vsak ;-) ( ktore mimochodom tiez nieje ziadne delo )

tu vidim velke rezervy.... nejaky dizel so 140-150kw na boj s premiou ale aj so sorentom a santa fe alebo XC60 .... by sa jeepu zisiel ako sol :yes:
28. 11. 2014 11:45
Re: převodovka
Znovu opakuju, bavíme se o startovací nabídce motorů... šmarjá ;-)
Avatar - happy_driver
28. 11. 2014 13:57
Re: převodovka
topper, ty sa hlavne pokús zvládnuť rodný jazyk na primeranej úrovni. Slovné spojenie "chapat textu" je nezmysel. Slovenčina má pre to výraz rozumieť, alebo porozumieť textu. Toľko jazykové okienko k tvojim medzerám vo vzdelaní.

Porozmýšľať nie je nad čím, pretože si znovu mimo. Najprv ti to nevyšlo so Sportage-om, teraz zdrháš k Sorentu. A znovu si sa kopol. Namiesto pokusov o zosmolenie pár bezobsažných viet si mal využiť čas na naštudovanie tech. údajov. Potom by si zistil, že ani 145kW v Sorente približne rovnako ťažkom ako Cherokee nič neznamená, znovu prakticky zhodné dynamické parametre, ale samozrejme spotreba opäť v prospech Jeepu. Takže potenciálny majiteľ Cherokee môže byť úplne v kľude, ak sa mu v spätnom zrkadlo objaví Sorento.... Papierový výkon v kW je jedna vec, v praxi modernejšia koncepcia a lepšia prevodovka v Jeepe budú znamenať len toľko, že Sorento si nepípne. Detto platí pre Santa Fe. Čo sa týka XC60, tak 120kW verzia je dynamicky zhodná s Cherokee, jediná motorizácia, ktorá má už odstup, ktorý stojí za zmienku, je D5 158kW. Takže na "boj" s tebou vymenovanými konkurentmi je Cherokee dostatočne motorizovaný už teraz. Nabudúce skús najprv niečo naštudovať, aby si zase nevyplodil nejaký úlet.
28. 11. 2014 11:36
Re: převodovka
Bariku, to je zajímavé, že v recenzích, které jsem viděl, nebo četl já, zase tu převodovku velmi chválí.
28. 11. 2014 11:48
Re: převodovka
Z čehož vyplývá, že je zbytečný o tom pindat, ale jet se projet...tedy kromě mě... Tenhle kousek je mimo můj větší zájem ;-)
28. 11. 2014 11:55
Re: převodovka
Přesně tak, nejlepší je to projet. :yes:
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 11:58
Re: převodovka
Tak si četl asi jiný recenze než já >:D

O DSG taky spousta lidí tvrdí že je fajn, ale asi dvojnásobný možství, že cuká, odchází tomu setrvačníky, při parkovaní si to dělá co chce a nejde s tím plynule popjíždět, opravy daleko dražší jak U HDM a životnost taky.

Tak si to přeber no.
28. 11. 2014 19:03
Re: převodovka
blbost,ale nevadi...vraj sa to pise...ale treba zazit
28. 11. 2014 09:49
Čeština
A zase bez češtiny. :no:
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2014 10:07
Už jsem to viděl ...
Viděl jsem to a seděl jsem v tom. V černé barvě, vyšší výbava ( bylo to z půjčovny). Interiér vcelku v pořádku, ale jinak je to naprosto odporné. Nechápu jak na to někdo může nalepit slovíčko JEEP a už vůbec nechápu jak se to může honosit jménem cherokee. Další důkaz toho, že jeep je mrtvá značka. A tímto vozem jde do záhuby přímo mílovými kroky. Je to asi jako auto z pekla - Italská nafta, americká výroba a obludný čínský dizajn. Jmenovat se to Changhuang Kosmo nemám s tím problém, ale takhle. Katastrofa - nevím kdo by si to mohl někdy koupit - nehledě na to, že jízdní vlastnosti v terénu jsou jako u nějakého SUV od volkswagenu. Prostě konzumní vůz bez užitné hodnoty zabalený do odporného hávu s hroznou technikou a vpravdě ohyzdným vzhledem.
Rozbalit vlákno
2
28. 11. 2014 11:08
Re: Už jsem to viděl ...
Jeep je mrtvá značka? No nevím, já jsem docela fajnšmekr, ale nový Grand Cherokee se mi líbí víc než ML, Q7, a s novou X5 je to tak 50:50. S osmistupňovým ZF, s přesahem do off-road, který X5 naprosto chybí... myslím, že je to super nabídka.
28. 11. 2014 19:03
Re: Už jsem to viděl ...
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - fOE
28. 11. 2014 10:12
Prijatelna spotreba.
2t SUV jedouci slovy autora bez problemu pod 7,5L/100km a mluvi se jen o "přijatelné spotřebě paliva" a par dnu zpet se pri testu lehciho a klasicky staveneho passatu s motorem stejneho objemu mluvilo pri kombinovane (syrove) spotrebe 8,5l jako o "Agregáty TDI byly vždycky velebeny pro úspornost a ani tento není výjimkou."

Kolik mel tento Jeep najeto km pri testovani? Ptam se abych dostal do kontextu vyse zminene kde 7,5 ve vetsim aute je prijatelne a 8,5 v aute kde clovek ceka 6L je velebeni hodne. Diky.
Rozbalit vlákno
17
28. 11. 2014 10:16
Re: Prijatelna spotreba.
Číro má podle fotek přes 11tkm, ale i kdyby oba testovaný kousky měly spotřebu shodnou, je to stále u Passatu na pováženou.
Avatar - fOE
28. 11. 2014 10:20
Re: Prijatelna spotreba.
Popel na mou hlavu. Fotky jsem schvalne kvuli tomu prochazel a toto si nevsiml, takze diky.
A ano, z druhou casti tve vety souhlas.
28. 11. 2014 10:21
Re: Prijatelna spotreba.
Já si toho taky všiml později, take it easy ;-)
28. 11. 2014 12:02
Re: Prijatelna spotreba.
Také je otázka, kdo a co s tím autem dělá. Většinou se usměji, když čtu, "nejde to pod X." :-) I taková Panamera Diesel se dostane pod 6, když chceš.

Je možné, že ten motor zmrvili, ale stejnou jednotku montují už nějakou dobu do jiných modelů.
28. 11. 2014 12:43
Re: Prijatelna spotreba.
Prodejce mi projížděl V6 a dosáhl 4,9 na 90km dlouhý trati...nevím teda jak to udělal, ale poklona :-)
Avatar - fOE
28. 11. 2014 13:03
Re: Prijatelna spotreba.
No, ja bych tusil jak to udelal a clovek je najednou rad, ze ma v aute automat a ne dvouhmotu.
28. 11. 2014 13:07
Re: Prijatelna spotreba.
Já se jednou koukal po fakt kloboučnický jízdě a 5,5...takže další pů litr dolů už nevím ;-)
Avatar - fOE
28. 11. 2014 13:15
Re: Prijatelna spotreba.
Tak pak uz prichazi na radu nejvyssi level => 85km/hod, 85cm za kamionem. >:D
28. 11. 2014 14:21
Re: Prijatelna spotreba.
na laně.
28. 11. 2014 13:45
Re: Prijatelna spotreba.
Pěkné.
28. 11. 2014 14:02
Re: Prijatelna spotreba.
Nemám tolik sebekázně a sebetrýznění v sobě, abych ho chtěl napodobit >:D
28. 11. 2014 15:52
Re: Prijatelna spotreba.
>:D Se ti nedivím. Protože je řidič asi největší proměnnou, neberu spotřeby moc vážně.
28. 11. 2014 11:26
Re: Prijatelna spotreba.
Väčšia časť testu mi príde ako kopírovanie údajov uverejnených automobilkou. Písať pri svetlej výške 168 mm a lamelovej medzinápravovej spojke o schopnom aute v teréne je viac ako trápne. A preto si myslím, že väčšina údajov je okopírovaných. A úplne ma doráža technická neznalosť mnohých testujúcich, ktorým sa odpojením niektorej poháňanej nápravy zníži spotreba. Čo vyložili po odpojení kardan z auta alebo ako znížili jazdné odpory ?
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 12:08
Re: Prijatelna spotreba.
Mno keď ten motor nemusí poháňať všetky štyri kolesá ale len dve (je v podstate jedno ktoré) tak je spotreba mimo terénu vždy lepšia. Čo ti na tomto nesedí?
Avatar - Honza Mička
28. 11. 2014 12:06
Re: Prijatelna spotreba.
Dobrý den,

auto mělo při přebírání do testu najeto asi 13.500 a ujel jsem něco přes tisíc km. Focení proběhlo dříve pro Auto Tip :-)
Avatar - fOE
28. 11. 2014 12:44
Re: Prijatelna spotreba.
Diky.
Avatar - Ada je zase tady
28. 11. 2014 10:55
Už jsem to tu psal
Lidé si do přední masky auta podvědomě stylizují lidskou tvář. Pokud někdo dá autu do přední masky 4 oddělená světla (Juke, Kaktus, Multipla), přestanou to lidé chápat jako lidskou tvář s očima a vidí v tom autě podvědomě obraz jakéhosi odporného hmyzu. Výsledkem je vnitřní odpor k takovému samohybu a stav "nelíbí se". Takže prodeje letí dolů. :-!
Rozbalit vlákno
7
28. 11. 2014 11:00
Re: Už jsem to tu psal
Ado, upozorňuju tě, že ač se nám to v Evropě líbí nebo ne, prodeje Čerokíze letěly ve světě nahoru. ;-)
Avatar - Magister
28. 11. 2014 11:07
Re: Už jsem to tu psal
Však ve společnosti vládne většinou nevkus :-)
28. 11. 2014 11:49
Re: Už jsem to tu psal
To souhlasím...definice vkusu je natolik těžká, že i my můžeme byýt pro někoho nevkusní >:D
28. 11. 2014 11:49
Re: Už jsem to tu psal
Lidé, pokud na ně někdo hrozí pěstí, se podvědomně staví do obraného postoje a pěstmi občas také při tom začnou mávat.....

Možná to bude mít něco společného s tím subjektivním odporem?
Nevím....Jen si ádo dávej pozor, aby ti od nějakýho znalce psychologie taky někdy jedna nepřiletěla >:D
28. 11. 2014 12:42
Re: Už jsem to tu psal
>:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - simply never
28. 11. 2014 20:10
Re: Už jsem to tu psal
Súhlasím, tak nejako si představujeme teba. >:-[] >:-[] >:-[]
28. 11. 2014 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
28. 11. 2014 11:24
Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Tož nic jiného se ke vzhledu nového Čerokéze ani říci nedá.
Snad lze toliko dodati IT/USA vs GB/IND 0:1 ;-)
Tož tak. :-!
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 11:39
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Nebo pejske s kočičkou vařili dort. To je tak, když se italové s prominutí se*ou do kategorií, které nikdy nedělali a o kterých ví kulajz (což sou větší a velké suv)
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 12:10
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
A čo si čakal že Jeepy budú vyzerať ako Range Rovery?
Avatar - donPedro
28. 11. 2014 12:28
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Nikoliv nečekal. Čekal jsem že Jeep bude vypadat jako Jeep. Kdyby vypadal alespoň jako kočkopes, vzhled jeho se nejvíce snad blíží vepřopakoni. Ale nešť, každý zboží má svýho kupce, tedy volba na trhu jest široká, abychtakřek dle vkusu každé soudružky či soudruha, ať jsme i genderově vyvážení ;-)
28. 11. 2014 12:41
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Podle mě jsou dvě definice Jeepu:
1) tvrďák tj. Wrangler
2) luxusní SUV/offroad Grandčíro

A tak bych stavěl ostatní modely...stejně jako LR/RR ;-)
Avatar - donPedro
28. 11. 2014 14:26
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Bať ....... tak nějak přibližně přesně jsem to měl na mysli :yes:
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 13:07
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Ultraortodoxní fans Jeepu budú tvrdiť, že JEEP je jedine Willys a jeho priami potomkovia. U Land/Range Roveru zase, že jedine Defender, že zvyšné modely sú len načančané SUV s terénnymi schopnosťami. Takže definícia čo je pravý JEEP alebo Land/Range Rover bude u každého tábora diametrálne iná. Jasne aj mne sa viac páči Grand Cherokee, ale nekritizujem ani tohto Cherokeeho a ani najmladší Renegade. Všetky tieto modelové rady majú vizuálne spoločný snáď len predný gril. Dajú sa pritom jasne už zdiaľky rozlíšiť a nepomýli si ich nikto s ničím iným. Jasne pre introvertov, ktorí chcú splynúť s davom to nebude, ale pre individualistov s iným vkusom, prečo nie. Takto vidím Jeep v Európe. V USA takéto "prkotiny" málokto rieši. Pre nich je auto spotrebák, nie vlastnícka modla.
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 13:15
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Nezaměnitelný design s čímkoliv jiným měl i předchozí hranatý Cherokee, tambyl problém pouze v zastaralých motorech, plastovém interiéru a starých převodovkách.
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 13:42
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Nehnevaj sa na mna, ale hranaty Cherokee z 90 rokov vyzeral ako o trochu mensi Patrol. Ale asi nemyslime na rovnaky MY.
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 13:45
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Patrol byl větší, ale já myslel předchůdce tohoto modelu. Tedy toto [odkaz]
Avatar - wakantanka
28. 11. 2014 15:14
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Hm,ved to je Nitro so znakom Jeep alebo naopak.?
28. 11. 2014 13:48
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Bariku zajímavý je, že ti třeba nevadila taková zrůdička, jako byl Compass před faceliftem.
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 13:54
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
A jak víš že nevadil?

Já ho tu někde obhajuju?

Vadil, Stejně jako Sebring 2006-2010.

Nikdy sem o tomto duu neřekl, že se mi líbí a že to byla pecka.
28. 11. 2014 14:18
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
No nevšiml, jsem si, že bys na ně někde neustále psal takové litanie jako na současného Cherokeeho. Tobě prostě hlavně vadí Fiat, jako vlastník Chrysleru a od toho se odvíjí vše další. ;-)
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 14:31
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
To bude zřejmě tím, že o nich nikdo nepíše. Zatímco o aktuálních produktech jo.

Mě vadí, co se tam děje. To nepopírám, zvolená cesta pro některé modely mi nesedí, proto sem taky přešel ke konkurenci.
Jinak já se vlastně stal chrysleristou náhodou - já chtěl vždycky něco od GM, ale protože se tu většina modelů ofiko neprodávala, byli hůř dostupné.

Takže vlastně Chrysler bylo alternativní řešení, ale já s nimi byl spokojen. Takže nelituju.
28. 11. 2014 13:58
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
A on je Compass po FL výrazně lepší? Díky za připomenutí absolutního přešlapu :yes: >:D

Jinak, definice Cherokee je tato, ne co sem dával Barik ;-)

[odkaz]
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 14:07
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Jo, je. Neříkám že radikálně lepší, ale ten příšerný předek je furč a interiér je taky jiná liga. Kdyby stál to co v USA, tak není o čem.

Tak staré Cherokee je legenda, však se jich tu v 90. letech prodalo hafo, měli to i hasiči, celníci, myslivci atd.
Ovšem motor 2,5 TD byl velký prů*er, takže kdo nekoupil R6 4,0, rval si vlasy, bo 40-70% úspory za benzín vrazil do spotřeby, a ještě musel kvedlat fofrklackem >:D
28. 11. 2014 14:16
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Compass po FL se podle mě výrazně zlepšil, takže už to není šeredka, ale jen šedivá myška.

Pokud jde o ideu původního Cherokeeho, tak tu dnes podle mě bezezbytku naplňuje současný Wrangler.
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 14:28
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
To je hezká teze, má však jednu vadu na kráse: v době cherokee XJ (90.léta) Wrangler existoval taky. Tedy oba modely sou svébytné a o tom, že by Cherokee mohl nahradit Wrangler nemůže být reč.
28. 11. 2014 14:41
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
No, jenže od té doby se Wrangler, stejně jako Cherokee, posunuli. Dnešní Wrangler, ať technicky tvrďák, je uživatelsky o dost civilnější a luxusnější než v té době.

Cherokee je dnes takové, jakého ho uživatelsky lidi chtějí. Pohodlné, úsporné a dobře jezdící SUV a ve správné konfiguraci i stále hodně schopné v terénu.
Avatar - ladsla
28. 11. 2014 18:04
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
compass / patriot je hlavně technicky všechno možné, jenom ne jeep . technicky jde o jakousi "scout" verzi caliberu . Facelift je myslím v tomto případě už podružná banalita.

idea cherokee xl nemá v současném programu nástupce. wrangler je jiné auto.....jak píše Barrichello.
Avatar - ladsla
28. 11. 2014 17:57
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Dovolím si jakožto vlastník a totální příznivec reagovat: ortodoxní fans Jeepu neřeší aktuální číro, bo jim doma stojí XJ V6 4.0 HO případně maximálně YJ ......pokud jsem četl dobře, nikdo takový doposud do diskuse nic nenapsal. Wrangler tak jej známe dnes podle všeho skončí, Defender končí taky bez náhrady ve smyslu nekompromisního auta dělníka, důvodem je prostě to že se tento kus trhu zmenšuje.

Ani nové číro nebo renegade nevidím tak tragicky i když si to nikdy nekoupím - jako pokus o expanzi na jinou část trhu proč ne. Cherokee si svoje kupce hlavně v US najde, berou to jinak než Evropani. Taky cenově to mají trochu jinak nastaveno. Jako alternativa ke všem těm yetim, pseudo suv z koreje apod. je to zajímavá alternativa i pro nás myslím, rozhodně to bude vyčuhovat z řady a o to s jeepem přece jde taky ...... .
30. 11. 2014 07:12
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Celkem souhlas, ale za mega a čtvrt bych raději vyčuhoval z řady v Evoqe.
Avatar - ladsla
30. 11. 2014 10:34
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Za mega a ctvrt vymyslime kazdy spostu krasnych aut :-) bude to jen osobni volba.
Otazka je jak budou vypadat smluvni ceny u dealeru, cenove se to ale na moje gusto blizi dost ke grandu.
30. 11. 2014 11:31
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Ragoval jsem na to vycuhovani z rady.
Osobne mi to nijak stylove nepripada, jedina vec, ktera by mohla napovedet, ze se jedna o "stylovku" je prid, ten zbytek je sed prumeru, krome prednich svetel na tom aute neni nic zvlastniho ani designove, ani technicky, ani technologicky - na to ze stoji jako premie.
Avatar - ladsla
30. 11. 2014 11:50
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Pro me osobne tohle plati i pro Q radu od Audi. Ale s evoq souhlas, jen myslim ze je uvnitr mensi. Sedel jsem v tom ale jen jednou u dealera. Jeep mi prijde vic praktictejsi auto, americky mainstream.pro evropu ulet, pro ne spotrebni zbozi.
Evoq miri trochu jinam na trhu myslim.
30. 11. 2014 16:50
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Q řada Audi je zrovna vystajlovatelná až do aleluja, ale to už jsme někde jinde - jde mi o to, že ač je ccena Cherokee v podstatě prémiová, tak auto jako celek je typický mainstream a srovnatelný tedy spíše s těmi korejci - ti jsou ovšem cenově podstatně níž.
Ano, Evoque míří jinam.
30. 11. 2014 18:24
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
No nadruhou stranu technika je podle mě na špici mainstreamu (9st. automat, podvozek, pohony všech kol, motory).

A třeba za toho 1 a čtvrt mega už je k dostání verze trailhawk, ke které nemá mainstream ani premie adekvátní alternativu.
Avatar - ladsla
30. 11. 2014 18:48
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
motory mimo penty takový výkřik vědy a techniky zase nejsou, ale jinak souhlas. Než Q5, raději určitě tohoto Jeepa. o tom žádná.
30. 11. 2014 22:38
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Tak pokud mas jasno v tom, ze radeji cokoliv, nez Audi, tak to je konce debaty.
Avatar - Barrichello
1. 12. 2014 09:09
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Problém nebude v benzínu, ale v designu. Benzínových amerických suv a offroadů tu jezdí dost, tuhle sem potkal SRX, včera Escalade, jindy potkávám Explorery, Tahoe, Yukony atd.
jasně, drtivá většina to má na plyn.

A amerických pikpaů tady jezdí hafo, RAMka je vidět každou chvíli, tedka Denker prodval funglovky GMC Sierra a Chevy Silverado atd.
Avatar - ladsla
2. 12. 2014 18:15
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Je to jen muj soukromy nazor. Nesdilim vetsinovy nazor a nadseni z koncernu. Mam jasno v tom, ze jeep je lepsi nez q5 podle hledisek, ktere mam pro me potreby vyzkousene. Nekdo jiny ma trebas opacne zkusenosti, tak ma jine hodnoceni ne?
30. 11. 2014 18:45
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Pozeral som , co s tym trailhawkom v benzine vedia amici v terene ( nie na polnej alebo lesnej ceste) a keby to dokazal moj korejec...nedokaze, skusil som. Santafe za 40.000 alebo cherokee za 42.000, tak ten cherokee ponuka viac
30. 11. 2014 22:36
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Terenni schopnosti techto aut jsou daleko za zenitem toho, na co maji, a kam se kdy dostanou, jejich majitele.
Bavime se tu o autech, ktera se sice tvari tvrdacky, ale realne stravi 99,9% sveho zivota na silnici.
Trailhawk s benzinem je v Evrope naprosto neprodejna verze, spis potkas na ceste Ferrari Enzo, nez toto...
Avatar - ladsla
4. 12. 2014 10:21
Re: Jamala lalicha, paprťála, patláma, patláma, žbrdluch!
Nemaji vsichni radi naftu. Je to zajimave zpestreni myslim.podobne jako u Land Roveru.patri to do nabidky, jasne ze v evrope to nebude dominovat v prodejich.
28. 11. 2014 12:26
neni to také zlé
Podľa mňa sa im podarilo dizajnovo z toho spraviť indiána, ja tam vpredu vidím indiánsku držku a na čerokí mi to sedí a americkým indiánom sa to asi páči. Dokonca ani to rozdelenie do 6 očí mi tu nevadí, lebo narozdiel od džukov a podobných, sú tie sekundárne oči malé a nevýrazné, preto sa tak nebijú. Asi tu aj vidno, že dizajn one world one car vo väčšine prípadov robí problémy. Nám sa indiáni vo filmoch páčili len preto, lebo ich hrali európski fešáci.
Spotreba pekná, myslím, že pašík má s tým motorom problémik, to asi nebude len o surovosti.
Rozbalit vlákno
3
28. 11. 2014 12:34
Re: neni to také zlé
Mě třeba ta horní LED světla připomínají válečné malování.
Avatar - petrumr
29. 11. 2014 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 14:51
Re: neni to také zlé
v ciernej farbe sa mi to auto paci.... nazivo som bol prekvapeny ako solidne posobi a ake emocie dokaze vyvolat a pritom vyzaruje absolutnu dostojnost .... je to nieco ine ako nemecka premia .... a prave taketo zaujimave auta na nasom trhu chybaju....

v tmavej farbe ( napriklad cierna ) vyzera za mna v pohode: [odkaz] a zaujimavo vyzera aj ked ma cele cierne kolesa a nechromovanu masku [odkaz]

nie je to az take zle suhlas.... treba sa trosku pohrat s diskami a farbou laku .... rozhodne da sa z toho spravit vizualne zaujimavy kusok :yes:

tu je dobry testik cherokeeho [odkaz] .... viac stran a tiez slusne fotky... :yes:
Avatar - KANKUNEN
28. 11. 2014 13:48
To vypadá jako když japonská motorka poskáče gazík
:no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 13:55
Re: To vypadá jako když japonská motorka poskáče gazík
Trefné. dneska máš bod :yes: >:D
28. 11. 2014 14:01
Re: To vypadá jako když japonská motorka poskáče gazík
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
28. 11. 2014 16:52
Ovladače
"Ovladače denní potřeby"- to zní dobře. Občas by se to hodilo, když jsem nachlazenej, musím zastavovat na benzince co půl hodiny.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
28. 11. 2014 17:11
Re: Ovladače
ved vidim, ze mas nejaku nezdravu ( EU >:-[] ) farbu 8-s
Avatar - rohYpnol
28. 11. 2014 18:44
Zmatečný rozsudek
Menší citlivost ve středové poloze řízení díky měkčímu uložení přední nápravy se zdá, je nyní testérským hitem, jako kdysi PETka... No zřejmě to bylo v poslední lekci "jak napsat test" >:-[]

po přečtení testu mě ale napadá opravdu hodně otázek...

1) Pozor však pří jízdě za tmy – základní zobrazení centrálního displeje a palubního počítače se sedmipalcovým displejem TFT i v nočním režimu dost oslňuje, proto přišel vhod reostat pro regulaci intenzity osvětlení. - Opravdu reostatem měním intenzitu podsvětlení TFT displaye? To by bylo docela raritní, podle mě měním jen intenzitu podsvětlení ostatních prvků. Ale možná se pletu...

2) Vysoká nakládací hrana zavazadelníku? To nevidím ke kritice, tímto trpí všechny SUV.

3) Čtyřválec 2.0 Multijet II, který se vyrábí v italském městě Pratola Serra, odkud putuje do Toleda v Ohiu na finální montáž vozu. - Opravdu motor absolvuje dvě plavby přes atlantik? Vždyť tohle moc nedává smysl... Diesel v Americe je absurdní představa a je přeci mnohem levnější dopravit sem "polotovar" a zde v nějaké fabrice dokončit finální montáž...

4) Kombinovaně se bez větších obtíží udržíte pod 7,5 l na 100 km ... ve srovnání s novým Passatem to vypadá na absolutní zázrak. Jestli se s tímhle opravdu dá udržet spotřeba na 7,5 l, pak klobouk dolů.

5) Cherokee je perfektně připraven na terén i se základní čtyřkolkou Active Drive I s lamelovou spojkou v olejové lázni. - A pak to začne: světlá výška 168 milimetrů, menší podíl ochranných plastů, umístění radaru... Opravdu zvláštní logika, kdy napíšu závěr, který následně sám autor rozcupuje argumenty na cáry 8-s

Takže celkově, rozpačitost. Ne z Cherokeeho, ale z testu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
28. 11. 2014 20:21
Re: Zmatečný rozsudek
K bodu číslo 3: a jak myslíš že to bylo za Mercedesu?
VM motori vyrobili motor v itálii, poslali ho do kanady či usa, tam to ve Windsoru a jinde namontili a auto na export šlo do EU. Finito.

To samý s motory Mercedes a VW TDI.
Avatar - rohYpnol
28. 11. 2014 20:26
Re: Zmatečný rozsudek
Ale je přeci něco jiného, když si MB objednal diesel u VM a poněkud jiné je, když tohle dobrovolně dělá sám koncern.
28. 11. 2014 21:20
Re: Zmatečný rozsudek
VW má sice motorárnu v Mexiku, ale pochybuji, že vyrábí všechny potřebné motory. A předpokládám, že BMW i MB vozí motory pro svá SUV z Evropy (BMW celkem jistě, v Americe motorárnu nemá a v Číně vyrábí snad jen čtyřválce a také to není zase tak dlouho). Pokud motor nevyrábí v místě, tak ho odněkud musí dovézt.

To by museli posílat zvlášť kastli a "spodek." Pak by museli mít tady v EU dokončovací linku. To něco stojí. Ideální je si motory vyrobit na místě, ale na to potřebuješ dostatečný objem, jinak se to prodraží. A námořní doprava je levná. Co ti na tom nedává smysl?
28. 11. 2014 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2014 19:06
Cherokee
je super auto...na dizajn sa da zvyknut,ked vsetko ostatne prekvapi pozitivne (postavte si vedla Tiguan a spol a chvilu rozmyslajte)...par fotiek

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
29. 11. 2014 07:14
Re: Cherokee
Pěkný fotky :yes:
Asi mám menšinový vkus, já bych si na design zvykat nemusel, auto se mi líbí.Předpokládám,že nejkontroverznější je čumák, a ten se mi - i díky světlům- líbí nejvíc. Bílá sekne. Chtít SUV a mít tuhle částku, určitě se jdu svést.
29. 11. 2014 14:54
Re: Cherokee
Sam som bol na neho zvedavy, pred skuskou sa mi nepacil,no nakoniec sa tazko lucilo :-)
Jazdne vlastnosti boli super...ale pocit v interiery este viac...uprimne,toto je idealne rodinne auto pre mna :-)
30. 11. 2014 02:31
Re: Cherokee
Interier je super, aj posed v nom. Asi najvacsie prekvapko na jednom mini autosalone, kde som to videl/chytil.
30. 11. 2014 07:17
Re: Cherokee
Fotky :yes: :yes:
28. 11. 2014 19:21
TABULKA PRODEJÚ
narovinu, nový Cherokee se mi taky moc nelíbí.... Možná bych změnil názor kdybych ho projel a poseděl si v něm, ale vnější vzhled mě nepřitahuje.... Není to až taková hrůza jak se v diskusi člověk dočte, ale odvázaný z toho nejsem....

Co je ale podstatné jsou prodeje auta... viz:
[odkaz]

Cherokee neztrácí mnoho na legendy Wrangler a G.Cherokee a to se v tom květnu určitě ještě neprodával všude....

Takže můžete bušit pěstičkama jak chcete, blábolit o tradici a nevím čem, ale REÁLNÍ zákazníci Cherokeeho berou....

Až až se začne úspěšně prodávat Renegade, tak někteří snad raději odpojí internet, aby se na to nemuseli dívat.... :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2014 19:30
Re: TABULKA PRODEJÚ
Má charisma. Jezdím kolem nich celkem často a vypadá skvěle. Stejně tak ta oranžová budka.... to je mazlík :-)

Takže ať si kňourají, naštěstí to vidí ostatní jinak

Jeep :yes:
Avatar - rohYpnol
28. 11. 2014 20:29
Re: TABULKA PRODEJÚ
za mě je nový Cherokee úplně v pohodě. Jen ta světlá výška mi přijde poměrně nízká, pochopil bych to u verze 4x2... Jinak ale říkám proč ne? Je jiný než ostatní, podobně jako Renegade je to jednoduše osobnost. A toho si cením nejvíc :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 20:43
Re: TABULKA PRODEJÚ
do terenu by som volil jednoznacne verziu trailhawk [odkaz] ktora ma vyssi podvozok ako bezny cherokee .. ma iny predny naraznik .. a vyraznejsie plastove lemy blatnikov.... paradne kolesa a iste aj par dalsich veci ktore si hned clovek nevsimne.... o technike samzorejme nehovoriac ( ale aj tam bude isto par vylepseni pre jazdu v terene )

otazne je pre ktoru motorizaciu bude mozne objednat "terenny balik" trailhawk ( neviem ci nie len pre benzin pentastar )

trailhawk v reale [odkaz] ;-) krasavec :yes: jeep nesklamal :yes:
30. 11. 2014 02:33
Kupte si konecne spravne bryle
".. a při pohledu zezadu napoprvé nevíte, zda před vámi nestojí Kia Sorento"
Ozaj? zeby svetla tak miatli,
[odkaz]
[odkaz]
ked cela zadna cast je komplet rozdielna?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
30. 11. 2014 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 12. 2014 09:32
Hnus
Neskutečně hnusné auto. :'-(
Rozbalit vlákno
0