Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Sorento 2.2 CRDi AT – Full House

Kia se rozhodla zaútočit na vrchol velkých mainstreamových SUV. Třetí generace modelu Sorento je luxusnější, kultivovanější a prostornější než dříve.
Zpět na článek
2. 3. 2015 08:56
2. 3. 2015 09:33
2. 3. 2015 09:53
2. 3. 2015 10:12
2. 3. 2015 10:26
2. 3. 2015 10:39
2. 3. 2015 11:32
2. 3. 2015 12:49
2. 3. 2015 13:01
2. 3. 2015 13:06
2. 3. 2015 13:13
2. 3. 2015 13:55
3. 3. 2015 15:36
3. 3. 2015 18:08
4. 3. 2015 08:53
4. 3. 2015 07:52
4. 3. 2015 08:55
2. 3. 2015 14:01
2. 3. 2015 22:26
2. 3. 2015 23:00
3. 3. 2015 07:30
2. 3. 2015 10:54
2. 3. 2015 11:04
2. 3. 2015 11:20
2. 3. 2015 11:25
2. 3. 2015 12:40
2. 3. 2015 13:33
2. 3. 2015 11:37
2. 3. 2015 11:49
2. 3. 2015 12:05
2. 3. 2015 12:28
2. 3. 2015 12:42
2. 3. 2015 11:25
2. 3. 2015 12:00
2. 3. 2015 12:40
2. 3. 2015 12:59
2. 3. 2015 13:10
2. 3. 2015 13:24
2. 3. 2015 08:57
2. 3. 2015 09:38
2. 3. 2015 11:16
2. 3. 2015 12:44
2. 3. 2015 10:15
2. 3. 2015 11:18
2. 3. 2015 12:21
2. 3. 2015 12:41
2. 3. 2015 22:32
3. 3. 2015 09:09
3. 3. 2015 19:01
2. 3. 2015 12:38
2. 3. 2015 13:03
2. 3. 2015 22:33
3. 3. 2015 18:57
2. 3. 2015 16:23
2. 3. 2015 16:35
2. 3. 2015 16:31
3. 3. 2015 01:17
3. 3. 2015 23:07
4. 3. 2015 01:45
18. 3. 2015 11:09
18. 4. 2015 14:45
2. 3. 2015 08:56
Pohon všech kol
Tohle má mezinápravový diferenciál, jak autor píše v testu? Esivá jo, tak palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
7
2. 3. 2015 09:17
Re: Pohon všech kol
Mea culpa, uzamyká se spojka, která jinak neustále mění poměr točivého momentu mezi přední a zadní nápravu.
2. 3. 2015 11:11
Re: Pohon všech kol
A funguje to neustále do jakekoliv rychlosti ta ctyrkolka? Fakt se uzamyka spojka? Nebo mezinapravova spojka?
2. 3. 2015 11:14
Re: Pohon všech kol
Ano, mezinápravová spojka, ve vyšších rychlostech by měla přejít do režimu Auto.
2. 3. 2015 11:18
Re: Pohon všech kol
Diky. Neplanujete nekdy srovnavaci test ruznych systémů 4x4, jak se to v tehle novinkach chová. Byť to má většinou stejnou "filozofii", tak rozdily mohou být značné..
2. 3. 2015 11:56
Re: Pohon všech kol
To je určitě zajímavý podnět, předložím jej zbytku redakce :-)
2. 3. 2015 12:01
Re: Pohon všech kol
ideálně něco od hondy,subaru, d3 + koncern a nějakej model ze zámoří, dokážu si představit rozjezdy do kopce na sněhu, závod kdo vyjede výš + třeba sníh jen na jedné straně apod, ale zase abysme nechtěli příliš :-)
Avatar - Jaros71
3. 3. 2015 01:00
Re: Pohon všech kol
:yes: :yes: >:D
Avatar - Emel
2. 3. 2015 08:56
Well done
Well done, Kia :yes: . Usedlejší vzhled rozhodně nevidím jako mínus, takhle velká krabice se k nějakým experimentům moc nehodí a Kia to podle mě zvládla výborně, hlavně příď je fajn.

Jako perfektní motorizaci bych viděl naftový třílitrový šestiválec, se kterým nakonec ten Touareg nebyl o tolik dražší, ale Kia kontruje fullhouse výbavou... no, já bych vzal Touareg, ale nic proti Sorentu.
Rozbalit vlákno
59
Avatar - Uživatel_5340709
2. 3. 2015 09:04
Re: Well done
Cena - to bude její největší problém.
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2015 22:09
Re: Well done
pockajme si na realne predaje v eu... ak budu dvojnasobne voci staremu sorentu tak som zvedavy co napises potom..... dajme autu cas.. aspon rok... a potom hodnotme co bude najvacsi problem... ja si osobne tipnem ze cena tu problem nebude ;-)
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 09:33
Re: Well done
Touareg je hezčí, alespoň dle mne, ale výhodu u Kie vidím v základnějších verzích, kdy dostaneš za 900 tisíc solidně vybavené velké SUV s adekvátním motorem. Tam, kde Kia cenově končí, začíná Touareg a v těch vodách asi už moc válčit nebude tak dobře. Do milionu směle může útočit na vybavené Tiguany, Kugy, CRVčka a podobné menší SUV, protože po jejich dovybavení se šplhají k milionové hranici také.

Trochu mne ale zarazilo chválení první generace v terénu. Já to v lehčím zkoušel a třeba oproti dobovému Pathfinderu to Kie moc nešlo, ale byl to obrovský rozkymácený koráb v US stylu :-) Pro polňačku ale postačilo :-)
Avatar - fOE
2. 3. 2015 09:53
Re: Well done
No, ten touareg by s temi 6 valci nakonec mohl byt o milion drazsi kdyby jsi si nekladl ve vybave meze. Kdyz si je klast budes, bude ten touareg stale o nemalo drazsi a navic na nem bude videt ze jsi setril. Tudy ekonomicka cesta dle me moc nevede, touareg hraje jiz vyssi (cenovou) ligu.

Jinak souhlas s tim well done. Tohle ma smysl. :yes:
2. 3. 2015 10:12
Re: Well done
Základní Touareg s 6válem a automatem startuje na 1 050 000, to si myslím, že je velice solidní nabídka (do FL stál v této verzi dokonce baťovských 999 000). Výbavy se mi srovnávat nechce, ale už v základu máš lepší motor (V6 proti R4), lepší pohon všech kol (mezinápravový diferenciál) a lepší automat (8st. ZF proti 6st.).
2. 3. 2015 10:15
Re: Well done
no a za mega a čtvrt budeš mít xenony,navigaci a v6 v základu, pápá kia
Avatar - simply never
2. 3. 2015 10:21
Re: Well done
Toto auto je budúci porazeny v teste proti Snowmanovi, A-cku, či uz ako sa bude volat nová velká škoda.
Avatar - fOE
2. 3. 2015 10:26
Re: Well done
A ted jste oba vyjmenovali vsechno co to auto za ty penize bude mit >:D
Kdyz se clovek rozsoupne dopadne takto [odkaz] a to uznejte je uz cenove trosku jinde nez ona Kia (a ikdyz z toho vyhodite vybavu za 300tis Kc furt budete o pul milionu nad Sorentem ;-) ).

Chapu kam tim mirite, ale zasadme ted vase uvahy do realneho ekonomickeho ramce >:D
Avatar - simply never
2. 3. 2015 10:37
Re: Well done
Realny ekonomický rámec? Fabia combi 1.0 výbava tulák.
2. 3. 2015 10:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 19:14
Re: Well done
;-) .... neblazni..... boze co sem zase tahas skodu ;-)
Avatar - wakantanka
4. 3. 2015 09:43
Re: Well done
Akože chápem, že máš nejaký mindrák zo Škodovky, resp. VAG. Tiež nepatrím k ich zarytým priaznivcom. Ale tým ako ich ťaháš do každej diskusie aj bez racionálneho základu, vyznievajú tvoje príspevky rovnako ako Kharl-ove, Marosove atď.
Avatar - Emel
2. 3. 2015 11:32
Re: Well done
Jasně, vzduchový podvozek za 100 a kola za 80... to je jistě fajn, ale jde to i bez toho. Navíc tam je silnější varianta Touaregu (193kW). Testovaná Kia je 1.265, za to si umím tu slabší verzi 3.0TDI představit.
Avatar - fOE
2. 3. 2015 12:49
Re: Well done
Jak pise MT u te nemoznosti navigace pro zaklad. Jednoduse Touareg za ty penize nebude s "mensi vybavou", on bude prakticky bez vybavy a pak otazka co kdo chce. Jestli lepsi technicky zaklad v podobe 6 valcu, nebo vybavou nacpane auto. V dobre odhlucnenem voze pro rodinu a na pohodovu jizdu bych volil to druhe mnohem radeji, nez temer na kost oskubanou edici drazsiho vozu.
Auto za 1,25mil v roce 2015 bez navi? ;-)
2. 3. 2015 13:01
Re: Well done
Je to o prioritách. Někdo by se mohl zeptat, auto této velikosti za 1,25 mil sice s navi, ale bez 6válce?
Avatar - Emel
2. 3. 2015 13:06
Re: Well done
Přesně tak to bylo myšleno :yes:
Avatar - fOE
2. 3. 2015 13:13
Re: Well done
Ale tam nejde jen o tu navigaci, tam jde o desitky priplatku, ktere jedno auto ma a druhe (za ty penize) nikoliv. Byt volba jen mezi V6 a navi tak navi taky ozelim, ale odpustit si temer vse kvuli 6 valcum POKUD nejsem zadny zavodnik a 200k mi ke stesti staci?
Chapu, vase volba by byla jina nez moje. Me to, kupovat auto teto tridy temer oholene na kost, ale hlavne ze s V6, smysl nedava.
Stejne tak by mi treba davala vetsi smysl rozumne nakonfigurovana 520d nez 530d v naprostem zakladu atd. 6 valcu je krasnych, ale ne za kazdou cenu.
Avatar - Emel
2. 3. 2015 13:55
Re: Well done
Nevím jestli bych dal dohromady deset příplatků, které bych si do toho Touarega chtěl koupit... ale budiž, ani Kia asi nutně nemusí být v této výbavě a pak by také byla levnější.

Touareg byl jen příklad, ono v této třídě není moc s čím srovnávat... jen říkám, že pokud bych si mohl vybrat a příplatek byl rozumný, tak v takto velkém autě už bych rád viděl třílitr... a ano, ideálně kolem těch 180-200kW.
Avatar - simply never
3. 3. 2015 13:27
Re: Well done
neni mi znamo absolutne nic o tom, ze by kdy vw vyrobil alespon podprumerny offroad... radeji bych projel afriku skrnaskrz v patnact let stare toyote land cruiser 75 co ma pulmilionu najeto, nez v tomto bezucelnem bezpohlavnim smejdu...
kategorie SUV je pro zoufalce, kteri nevedi, co chteji... kdyz offroad, tak poradny (napr. defender, land cruiser ci patrola).... jinak pokud nekdo potrebuje velke auto, kombik ma stejne velky vnitrni prostor, ovsem vzhledem k tezisti, vaze a dalsim aspektum ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti
smeji se zoufalcum, co si koupi napriklad cayenne... a pak pro zlepseni jizdnich vlastnosti na silnici ho snizuji, zatimco vsichni normalni offroadisti auto zvysuji...
proc si rovnou takovy traged nekoupi nizkeho sportaka je mi dosud zahadou...
jedine auto jez se da radit do kategorie SUV, ktere jede v terénu je Range Rover
Avatar - Emel
3. 3. 2015 15:36
Re: Well done
Dobře, že té kategorii nerozumíš šlo napsat i stručněji...
Avatar - simply never
3. 3. 2015 17:56
Re: Well done
A pretoze jej nerozumiem, skopiroval som text, ktorý mal v minulosti palce hore. Zase zle,tak sa dohodnite. Alebo kritizujete obsah, alebo autora bez ohladu na obsah. Proste som ta nnachytal na hruskach ako neobjektivneho... Bod pre mna kamarat, hovor si co chceš
Avatar - Emel
3. 3. 2015 18:08
Re: Well done
Počkej... když něčemu nerozumíš, tak si najdeš text s palečkem nahoru a doufáš, že tentokrát ty palečky dostaneš ty? No to kamaráde nevím jestli je bod pro tebe...
Avatar - simply never
3. 3. 2015 18:16
Re: Well done
Mne su palce hore dole jedno. Mna zaujima tvoja objektivnost, ta teraz dostala KO a ja o KO nieco teda viem, ale nechajme tému KO. K teme, mam najazdene skutocne hromadu km s Grand Vitarou rv 2009, teda co znamená schopné SUV naozaj viem. Santa Fe je kombi s polofuncnym (noc viac) pohonom 4 kolies. Pre mna v pohode. Opakujem, mna zaujima iba objektivnost, aj keď ta radim medzi diskutermi do prvej trojky, teraz ti to nevyšlo. Ale budem ta chvalit, velmi rád si citam co pises.
Avatar - Emel
4. 3. 2015 08:53
Re: Well done
pretoze jej nerozumiem, skopiroval som text, ktorý mal v minulosti palce hore

Hele, tuhle větu mi ještě někdy vysvětlíš... doufám, žes to nemyslel tak jak já to pochopil.

Abys pochopil zákazníky SUV, je potřeba si v první řadě uvědomit, že prostě nechtějí projet půl Afriky. To není tak že nevědí co chtějí, jen ty nevíš co chtějí. Chtějí velké auto, bezpečné, silné, hezčí než MPV, které případně zvládne dojet k té horské chatě v Krkonoších nebo Alpách. Jízdní vlastnosti toho SUV je neomezují, spotřeba je zase tolik netrápí. Kdybych si měl vybrat jednou auto pro svojí rodinu, asi by to byla A6 Allroad... ale i pro toho Touarega mám pochopení.
4. 3. 2015 07:52
Re: Well done
Hm, takhle se podříznout >:D prý pod pro tebe, teď sis, kamaráde, vstřelil hezkého vlastňáka :-!
Avatar - Emel
4. 3. 2015 08:55
Re: Well done
Jak jsem se s GTIm spíš hádal, tak mi teď chybí některé jeho komentáře :-)
2. 3. 2015 14:01
Re: Well done
K těm 6 válcům ovšem dostaneš poctivý mezinápravový diferenciál, 8st. ZF převodovku a to už dokáže omluvit leccos. A když mluvíš o oholeném Touregu, má taky bixenony, automatickou 2zónovou klimu, 17" lité kola, tónovaná skla, okna a zrcátka v elektrice, tempomat, dálkový centrál, 8repro, přídavné el. topení, dešťový sensor... to jako holobyt docela ujde, ne?
Edit: Jinak, samozřejmě, chápu tvůj akcent na zcela jiné věci :-)
2. 3. 2015 22:26
Re: Well done
Touareg ma k V6 v zaklade nepoctivy medzinapravovy dif, takze haldex
Avatar - AUDIRS6
2. 3. 2015 23:00
Re: Well done
Ty si nepoctivy, alebo nevzdelany:
Toureg ma medzinapravovy diferencial, to nieje Tiguan ! :-!
Ked citam tie tvoje dristy, je mi z teba na grc !!!! 8-s :no:
2. 3. 2015 10:54
Re: Well done
Vidím to stejně.
2. 3. 2015 11:04
Re: Well done
Pro Nomad snad navigaci nenabízí. Xenony by měly být v základu. To je jeho slabina, omezená nabídka příplatků. Když je budeš chtít, budeš si muset připlatit za silnější šestiválec a to je zhruba +360 tisíc.
2. 3. 2015 11:09
Re: Well done
dejme tomu,ale navigaci mi tam pak dají v každým vw servisu dodatečně..
2. 3. 2015 11:20
Re: Well done
Ne že by to nešlo, ale pochybuji, že to bude výměna jednotky za jednotku bez dalších úprav. V lepším případě bude stačit dodělat anténu/-y, v horším případě budeš mít nekompatibilní elektroinstalaci/ datovou sběrnici a upgrade bude pěkně mastný. Nemám tušení, jak je na tom Touareg, ale je tu potenciál pro problémy.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 11:25
Re: Well done
Myslim ze to nebude jednoduché.Chtel sem dodělat do mého vozu originál navigaci, ale problémy s anténou a software byly narocne a vyšlo by to hodně draho.
2. 3. 2015 11:32
Re: Well done
o jaký auto šlo, na kolik ti to spočítali..
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 12:40
Re: Well done
Mondeo MK IV, no nakonec asi 20 tisíc včetně té naviny, což v době navigace ve smartphonu mi přišla jako zbytečná investice :-) Kdyby to bylo za polovic, přemýšlím o tom.
2. 3. 2015 13:01
Re: Well done
tak 20je dost, na netu člověk sežene leccos za 1/4 toho co chtějí za orig
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 13:33
Re: Well done
Ano, tohle ale byla montáž té menší navigace originální od Fordu, ale v neoriginálním, byť zaměřeném servise. Před časem sem našel kolem 12-15 tisíc i s montáží neoriginální čínské rádio s navigací, které vypadá úplně stejně, ale přeci jen to není ono :-)
2. 3. 2015 18:31
Re: Well done
to je furt hodně,na aliexpresu se dají ty navigace koupit o dost lacinější, ale jde o to čemu dáš přednost, ono je to všechno nakonec made in china))
2. 3. 2015 11:30
Re: Well done
jo tak to všechno možný je, jinak ty xenony jsem se díval a jsou za příplatek 48000,-, zajimavý, že tu navigaci tam nemají
2. 3. 2015 11:37
Re: Well done
Podíval jsem se do konfigurátoru a jsou psané v základní výbavě - příplatek je zřejmě za LED denní svícení a natáčení. Ještě je možnost, že jsou základní xenony ve stylu Rapidu (snížený výkon, bez ostřikovačů a výškové regulace).
Avatar - Emel
2. 3. 2015 11:49
Re: Well done
No a nebo maj chybu v konfigurátoru... ten příplatek je jen za natáčení a LED denní poměrně vysoký...

PS: mrknul jsem na německé stránky, xenony jsou v základu i tam, ale příplatek za natáčení a LED je jen 885€.
2. 3. 2015 12:05
Re: Well done
To je vždy možnost (chyba v konfigurátoru). Také mi přijde vysoký, i kdyby to byly komplet xenony proti halogenům, české zastoupení si však může nastavit ceny, jak jen vysoko chce. Beru je stejně jen jako orientační, proto jsem to ani nezmiňoval.

I ta chybějící navigace může být jen opomenutí. A ve veřejných materiálech nejsou vždy všechny možnosti.
2. 3. 2015 11:55
Re: Well done
z toho konfigu taky člověk všechno nevyčte, nicméně pořád radši touareg bez navigace než horní autíčko
2. 3. 2015 12:28
Re: Well done
Xenony jdou i bez ostřikovačů?
2. 3. 2015 12:42
Re: Well done
Povinnost ostřikovačů je dána světelným tokem, nikoli zdrojem světla.
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2015 13:15
Re: Well done
Stejně navigaci máš v mobilu zdarma.
Avatar - Emel
2. 3. 2015 11:25
Re: Well done
Jak jsem psal, je to otázka osobní volby. Já nekritizuju Kiu za přehnanou cenu, podstata připomínky je to, že pokud bych si mohl vybrat, tak bych do SUV této velikosti chtěl šestiválec (jakkoli ta 2.2 bude zřejmě důstojná motorizace). I kdybych musel obětovat něco z výbavy.
2. 3. 2015 11:56
Re: Well done
no ta motorizace právě bude všechno než důstojná, tenhle motor můžu fungovat v sedanu střední třídy ale tady je dynamika prostě podrůměrná..
Avatar - Emel
2. 3. 2015 12:00
Re: Well done
V sedanu střední třídy je standard 2.0 kolem 110kW. 2.2 147kW je v mainstreamu fakticky top nafta.

Ve velkém SUV - jak píšu, zlatý střed vidím 3.0TDI kolem těch 180kW, ale tohle bude jistě ok. Nic víc... nic míň. On ten základní třílitr není o moc silnější.
2. 3. 2015 12:06
Re: Well done
není ale jede jinak, jel jsem naftu(r4) s automatem v podobném suv a prostě ta kultura jízdy je mimo
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 19:10
Re: Well done
podla mna tych 200 koni bude bohate stacit..... navyse to nie je sportiak ale ostavame v rovine SUVecka..... tu nejde o co najlepsie zrychlenie aj maximalku.... ale popravde tie su tiez slusne na takyto kolos :yes: .... motor problem nebude... ten sa mi javi ako ideal ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 3. 2015 12:40
Re: Well done
Well done - Peter Schreyer !!! :-) :yes:
Povodne som chcel napisat ovela viac, ale vidim ze netreba:
V diskusii vacsina pochopila o ake dobre auto sa jedna, porovnavat s Touaregom je predsalen uz trosku ina kava ( tam ta technika stoji nejaky ten gros navyse ) ale celkovo som s Petovou robotou extremne spokojny !!! :yes:
Materialovo, spracovanim a dizajnom interieru na mainstream - pravdepodobne absolutorium ( po osobnej skusenosti rad potvrdim - dufam ze coskoro ).
Exterierom - mozno je to aj tym, ze Peta mam asociovaneho s Audi, tak podvedome v tom nachadzam trochu Q7 :-) - a to sa mi fakt pozdava - takato myslienka - no a buducim zakaznikom mozno tiez ;-)
Motor - R4, 1 turbo - proste TOP ! - 205 Nm / liter nema nikto - takze aj motory vedia ! - plus - vraj je dobre odhlucneny a kultivovany. - pre R4 taketo slova chvaly su skor vynimkou ;-)
Kultivivanost, komfort a cestovatelska privetivost podvozku a celeho auta tiez super, skoda len toho slabsieho odhlucnenia od podbehov - ze je pocut pneumatiky...
Suma-sumarum - toto je na 4 hviezdicky ? - a nie na 4,5 ? ... ;-)
Avatar - speedfred
2. 3. 2015 12:50
Re: Well done
P508 - 2.2hdi 1 turbo 150kW/450Nm
Avatar - AUDIRS6
2. 3. 2015 12:59
Re: Well done
ok, tak su dvaja :-)
Avatar - Emel
2. 3. 2015 13:10
Re: Well done
No a proč se omezovat na jedno turbo? Dvouturbové instalace se nedělají primárně kvůli samotnému výkonu, ale spíš kvůli reakci na plyn. Reference je teď asi BiTDI od VW s 500Nm, ale třeba i Mazda má svých 420Nm. Takže je to takové vítězství Pyrrhy ;-) .
Avatar - AUDIRS6
2. 3. 2015 13:24
Re: Well done
420 Nm mali z 1 turba v min. generacii motora.
Uz davno mal Mercedes z 2,1 litra vdaka 2 turbam 150 Kw / 204 PS a 500 Nm.
Dnes je to hlavne o tom poondiatom downsizingu - vytlacit z motora parametre slabsieho V6 a spotrebu "ututlat" na R4. Niekde ( v EU-cykloch niektorych automobiliek ) to funguje, niektore sa snazia ladit tie V6 dalej a ponuknut proste kupujucemu viac.
Priklad za vsetky je tvoj uvedeny BiTDi v Passate - kontra V6 TDi v Audi A6 ;-) - kde v tej A6 zere aj podla toho EU-NEDC merania ta V6 menej ;-)
Avatar - speedfred
2. 3. 2015 08:57
Prívesy
no,na tak velké auto,žiadna sláva s brzdenými prívesami,
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 09:38
Re: Prívesy
To mne také trochu zarazilo, 2.5Tuny tahaj menší SUV, třeba od VW... Přitom by to auto na to bylo více než vhodné :-)
Avatar - Barrichello
2. 3. 2015 10:04
Re: Prívesy
za ty prachy radši mírně jetý GrandCherokee
2. 3. 2015 10:16
Re: Prívesy
já mám problém s motorem, proč alespon jako alternativu nenabídnou benzinovou v6, klidně bych si na ni nějakej ten pátek počkal, motory v nabídce pro zbytek světa jsou, to že tu všichni sedlají naftu je už pořádně ohraná zonka..
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 11:16
Re: Prívesy
No, na tahání přívěsu při cenách benzínu bych volil rozhodně turbonaftu... čím větší, tím lepší :-)
2. 3. 2015 11:31
Re: Prívesy
naftu nikdy :-) to tam radši narvu plyn
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 19:09
Re: Prívesy
v SUV velkosti sorenta uz nafta dava zmysel , ved prave tu jedine dava zmysel :yes:
Avatar - hedvin
2. 3. 2015 10:15
Re: Prívesy
Jestli to nebude tím, že na rozdíl od první generace nemá rámovou konstrukci
Avatar - speedfred
2. 3. 2015 10:41
Re: Prívesy
myslíš,že tuareg,x5,ml má rámovú konštrukciu?
2t vlek môžem ťahať s kdeakým sedanom v automate
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 11:18
Re: Prívesy
2.5t dává menší Tiguan, pro představu neprémiové Mondeo dává 2.2t.... Od sorrenta bych čekal více. Oktávka se snad v určité specifikaci taky dostane ke 2 tunám.
Avatar - hedvin
2. 3. 2015 12:21
Re: Prívesy
To netvrdím, ale auta s rámem obecně utáhnou víc jak se samonosnou karoserií. Stejně moc ženských po městě tahat 3 a pul tuny nebude. Horší to budou mít majitelky koní, těm to bude stačit tak na jednoho velkýho nebo dva malý. První sorento je celkem častý auto u koňáků ale tohle asi nebude.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2015 12:41
Re: Prívesy
Tak třeba si poveze svého koně na přívěsu, co ty víš >:D
Avatar - Barrichello
2. 3. 2015 14:34
Re: Prívesy
RAMka nebo Silverado a Sierra utáhnou 4 tuny, takže pokud nkdo chce tahat něco v tomhle stylu, tak ideální volba.
2. 3. 2015 22:32
Re: Prívesy
Nad 750 kg privesu uz treba aj tak viac, ako obycajne B, takze tych 2 az2,5 tony, nehovoriac o 3,5, uz nemoze kazdy, takych Beckarov je mensina.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 09:09
Re: Prívesy
Jak to myslíš? Pokud máš B a celková povolená hmotnost soupravy je do 3.5t, může být vozík i nad 750kg. Tj. třeba maximální hmotnost auta 2,5t a maximální hmotnost přívěsu 1t je s B ok.
3. 3. 2015 19:01
Re: Prívesy
Asi si myslí, že je B omezené na 750 kg. Je pravda, že na tahání 3,5, ale i 2,5 tuny budeš pravděpodobně potřebovat B+E. A B si můžeš nechat rozšířit až na 4,25 tunové soupravy.
2. 3. 2015 12:38
Re: Prívesy
Zober si konkurenciu s porovnatelnym motorom a daj vediet… .
2. 3. 2015 13:03
Re: Prívesy
Jaké konkurenty máš na mysli? Sedmimístná SUV nejsou v EU zrovna doma. Jak už tu bylo zmíněno, Tiguan zvládne 2,5 tuny do 12 % stoupání a to i se 103 kW dvoulitrem, Touareg 3,5 tuny i se základním 150 kW motorem.
2. 3. 2015 22:33
Re: Prívesy
V teste Allradu to nezvladol...
3. 3. 2015 18:57
Re: Prívesy
Psal jsem samozřejmě o údajích výrobce, pokud to nebylo jasné. A může v nich být chyba. A co to nezvládlo kdeže?
2. 3. 2015 11:24
od Sorenta k Sorentu
SorentuPamatujete začátky Sorenta? Doba, kdy tohle korejské MLko byli nedostatkové a na rámu? Pak přišel následovník. Bez ramu a mírně zmekcily. A teď přišel tenhle mastodont. Nic ve zlém. Ja se na SUV koukám z pohledu schopnosti vyslapnout si se mnou do lesa ci na horší polní cestu. Dnes takovým autům doba nepřeje. Tohle je velké, mastodontí, hodně mi to připomíná Q7. Budiž. Je to jistě zdařilý kousek, ale SUV, jako sport utility to pro mne skutečně neevokuje...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
2. 3. 2015 14:29
Re: od Sorenta k Sorentu
Na vyšlápnutí do lesa je starej LandCruiser, Niva, Wrangler, Degender a UAZ >:-[]
Avatar - petrumr
2. 3. 2015 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 3. 2015 19:01
Re: od Sorenta k Sorentu
a víš, že jo - ale jeho problém není trakce, ale slabý motor s malým kroutícím momántíkem....Protože,což si moc lidí nespojí, má systém z mnohem dražšího nissanu. Ale ty motory...ach jo...
2. 3. 2015 22:34
Re: od Sorenta k Sorentu
A ono do hocakeho lesa uz tiez nemozes, bez obav iba do vlastneho.
2. 3. 2015 18:59
Re: od Sorenta k Sorentu
a soft nazvedaný Foryn ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2015 16:03
tak som sa dockal
uz v piatok som lamal palicu nad tym ze tych slubovanych par dni cakania na test je uz akosi moc ( od 12 februara ) .... ale nakoniec zda sa ze do velkej noci cakat nebudeme a chlapci to zvladli a otestovali sorento este skor ako mnohi ini..... aj ked jeden video test na webe uz je.... ale to je jedno ... nejde tu o to....

podla mojho nazoru je sorento skutocne zaujimavy kompromis medzi lacnejsimi mensimi SUV a medzi tymi drahsimi a premiovejsimi.... povedal by som ze ide o taky zlaty stred ponuky na trhu .... aj velkostou aj vykonom a cenou.... pre niekoho to moze byt zaujimava volba obzvlast pre tych ktori si nepotrpia za imidz za 3 miliony ale skor ocenia praktickost a solidnost za solidne peniaze.... nepohybujem ze je x lepsich a drahsich aut ale je aj x horsich a lacnejsich.... skutocne za svoje peniaze clovek dostane solidne velke a slusne vykonne SUV s modernou technikou a podla mna velmi prijemnym a elegantnym dizajnom..... nebude to naloz ako X5 ale ani to nie je pre mnohych zakaznikov potrebne takuto naloz na beznu spotrebnu prax pouzivat ... sorento moze byt zaujimavym autom aj pre tych ktori zvazuju velke drahe mpv.... v 6 miestnom prevedeni je to docela solidny dostavnik a rodinny kriznik...... a stale za celkom prijemnu cenu s obrovskym priestorom ........

necakam zazraky ani predajne ani ine.... ale ocakavam ze sorento svojim zaujimavym mixom skvelych vlastnosti za primeranu cenu .... s obrovskym priestorom .... moze byt velmi silnym hracom na poli vacsich SUV...... ved popravde kto nepremiovy na trhu ponuka podobnu solidnost a rozmery a vnutorny priestor ( snad len touareg je vacsi a drahsi a aj ten sa uz skor hra na premiu ) ....

necham sa prekvapit ale verim ze 15-20 tisic aut v eu predat je realnych ( ved stare sorento dalo takmer 10 000 kusov este v r 2014 ) .... mozno je trosku skoda ze v cz ani u nas nebude aj ten slabsi 136kw dvojliter crdi.... ale hadam by to u nas ( malych trhoch ) predaje moc neovplyvnilo........

mne sa sorento paci... pride mi po kazdej stranke ako dost vyvazene a hodnotne auto... s nevtiereavou eleganciou a za stale prijemnu cenu... ( ved nie je problem mat aj yetinu za milion a to nebude ani tak vykonna a priestranna a tak bohate vybavena )

cas ukaze... ako trh v eu prijme sorento ale som pozitivne naladeny.... a vzhladom na to ze takychto mainstraimovych SUV s vacsimi rozemermi nie je v eu vela ocakavam to ze to moze byt do istej miery aj vyhoda pre sorento..... najvacsi konkurent tu bude teda paradoxne jeho bracek santa/grand santa fe.... pride mi ze outlander je uz kus mensi a aj ked ma silne motory priestorom a rozmermi uz asi stihat nebude ......

ocenujem vyber farby v dodanom aute do testu ... cely cas som sa bal ze to bude zase modna biela.... ktora posobi niekedy az moc umelo a na aute neukaze vsetky dizajnove chutovky...... tato tmavsia farba je na sorente ozaj pekna.... a podobne aj ta sorentovska hneda metaliza.... ktora pasuje autu hadam najlepsie .....

test neprekvapil ani nesklamal.... auto verim ze takisto nesklame aj ked asi tiez moc neprekvapi..... teda hadam priestorom ano.... ale kvality uz malo solidne aj predosle sorento... tak este raz dik..... uz len ten test i20 ..... a bude to parada :yes:
Rozbalit vlákno
8
2. 3. 2015 18:34
Re: tak som sa dockal
palec hore ale číst to všechno nezvládnu :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 19:12
Re: tak som sa dockal
ved prave preto pisem po odstavcoch.... aby si sa nestratil v texte .... uplne staci ked si precitas len ten odstavec ktory zvladnes ;-)
Avatar - wikinko
2. 3. 2015 22:51
Re: tak som sa dockal
Sorry topper, chcelo by to vidiet nazivo, lebo predosle Sorento po FL sa mi velmi lubilo, najma tie zadne svetla boli super. Toto je take nijake, zozadu to vyzera ako nafuknuty fiat freemont. A ten interier, kde vyduchy klimy vyzeraju akoby bol ten stredovy panel usaty ako usiplesk, to je uplna tragedia. Ako sukromne auto pre zenu ktora vozi dve deti by som to prezil, ale keby som toto vyfasoval ako sluzobne tak davam vypoved.
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 19:05
Re: tak som sa dockal
no ja by som sa za taky voz potesil....... kazdopadne sorento ma neurazi .... prave naopak... paradne a prakticke SUV presne podla mojho gusta :yes: moja jasna volba v dnesnom SUV svete :yes:

moc sa mi sorento paci... keby som mal milion vo vrecku na auto... tak ver ci never.... ziadna RSka od octavie ... ziadny passat .... ale zoberiem prave sorento....
Avatar - wikinko
3. 3. 2015 23:04
Re: tak som sa dockal
hmmm vidim ze asi vela nejazdis... ak by si jazdil 70tis km rocne, namiesto sorenta by si vzal... passat. Ja jazdim 2x tyzdenne trasu KE-BB. najkratsie je to cez certovicu. So Sorentom sa prevratis na strechu hned v prvej zakrute. Preto nemam Sorento. Ani Passat ;) ale nieco, co sa na tie cesty a kilometre hodi viac...
4. 3. 2015 07:59
Re: tak som sa dockal
TVL Toppere, dyť to je delší než samotný test >:D
18. 12. 2015 00:20
Re: tak som sa dockal
nikdy som nevlastnil japonske alebo nemecke auto, ked nepocitam 100-konovu Fabiu z roku 2000, musim uznat skvele, ale male auticko pre moje potreby, kedze chodim na vystavy so psami a uz aj mackami. do leta som mal Peugeota 508, na moj vkus velmi slusne auto, vo full vybave, 120kW HDi s automatom, bi-xenónmi, s hovadinami, ake vas len napadnu a ... 4-zonovou klimou na nezaplatenie. nech si kazdy hovori o tejto znacke, co len chce, bol som spokojny ... az do doby, kym si nebohy kamarat parasutista (nehoda pri Cervenom Kameni 20.08.2015) nekupil Kiu Sorento a neukecal ma na nu tiez ... je to uz moja 4. v poradi ... Sportage, Rio, Picanto (pre tatka) a teraz Sorento pre mna.
jednoznacne vyhrala tmava bordova farba ... volam ho baklazan (lilek po cesky) ... lebo presne tak vypada ... najlepsia farba pre toto auto vobec ... toto auto ma jednoznacne dostalo. ano, ma svoje muchy, ako kazde jedno. za 4,5 mesiaca som prebrazdil cca 11000 km ... bez najmensieho nedostatku. jasne, spotreba 2-tonoveho drobceka nie je na hranici 5-6 litrov, ale to by chcel asi len blazon ... a my vsetci, co sme si kedy zaobstarali taketo auto, tejto kategorie, urcite neriesime jeho spotrebu, co je totalna kravina ... ale moj dlhodoby priemer je niekde medzi 7,2 az 7,5 litra na 100 km ... vsetky typy ciest, doma aj vonku. jednoznacne mam automata, manual uz nikdy, to su moje prioritne hodnoty. 200-konovy 4-valec autu staci, aj v kopcoch, na sportovom rezime v kopcoch je to diabolsky sikovne vozitko s apetítom len mierne zvysenym. mam ho takmer v plnej vybave okrem parkovacieho asistenta, "vtacej" kamery, adaptívneho tempomatu a selflevelizera, podla mna uz zbytocnosti, co zvysuju cenu, a nepouzijete to skoro nikdy. rovnako, ako vypinam kontrolu opustenia jazdného pruhu.

co mi vyhovuje - full koza, nikdy som nebol jej fanusik, ale zvyka si clovek hodne rychlo, kapacitne pomery, ak niekto tvrdi, ze je v tom aute malo miesta, tak keca, aj kufor je ohromny a postacujuci, posed za volantom, optitronove budiky, vsakovake bezpecnostne funkcie, ktore clovek ani nepotrebuje ... velmi chvalim sledovanie mrtveho uhla, automaticke otvaranie zadnych dveri je na nezaplatenie s plnymi rukami alebo v dazdi, clovek sa ani nezaspini ani nezamoci ... ozvucenie Infinity je skvele, funckie, ktore mozete softwarovo vypnut, aby neotravovali (az na jednu, o tej neskor). jazdny komfort je velmi slusny, zrychlenie tiez, unava zo sedenia za volantom ziadna ani po stovkach kilometrov. vydareny dizajn predku a optiky vzadu, vsakovake hluposti, ktore su v zakladnej vybave a nemaju ich ani premiove znacky ... a v neposlednom rade ... pocit neotreleho luxusu na znacku Kia v kabine ... clovek nema pocit, ze sedi v plastovej kravine, ako v inych modeloch. elektricky posuv sedadla vodica pred nastupenim do auta. a este nieco, co obkukal od Kie aj Mercedes ... dvere, ktore prekryvaju hodne hlboko prahy ... palec nahor za toto! ... clovek sa nezasvini.

a teraz to zle ... ISG stupidny system, ktory sa neda vypnut v zakladom nastaveni, ale clovek to musi robit po kazdom starte, ja to jednoducho odmietam pouzivat, a kym sa zbadam, ze auto sa nechce pohnut v krizovatke, potom zistim, ze som ho nevypol. vecna skoda, ze auto nema Bi-xenony, sikli by sa (ak by som si mal znova kupit predosle auto Peugeot 508, tak kvôli fantastickému motoru a neskutocne super svietiacim Bi-xenonom), tieto na pocit svietia slabsie ako mal Peugeot 508, navigacia za kazdu cenu hlada trat aj s nezmyselnymi skratkami, ktore su mimo hlavných tahov, listovanie v telefonnom zozname cez dotykovy displej je nesikovne (pristal by som na koliecko alebo sipky hore-dole niekde na volante a aj s potvrdenim volania napríklad, miesto listovania v zozname skladieb v case telefonovania vyuzit tieto fukncie uz existujuce na volante, ako to mal Peugeot 508, tuto to bola totalna parada), obcas mam pocit, ze kurenie, akoby miestami vypadavalo, ale je to zrejme nejako zavisle na zatazeni motora a teplote vonku, alebo co, netusim, vnimam obcas pocit chladu v aute, aj ked mam 24 stupnov nastavenych, na nic ine, negativne, som zatial neprisiel. sem tam automatika zbytocne drzi vyssi prevodovy stupen, a nema to packy pod volantom, co povazujem za nedostatok dost zasadny (ale Range Rover Sport je na tom uplne rovnako), ale da sa s tym zit a aj jazdit. na hluk pri jazde nemam zasadne vyhrady, je to podla mna o hodne lepsie ako predosly Peugeot 508, hodne zalezi od asfaltu, a 18´´ pneu su tak akurát, 19´´ uz ja povazujem za zbytocne.

moje celkove hodnotenie: hodne vysoke ... mam pocit, ze rozhodnutie vozit sa na tomto aute, neolutujem. okrem iného casto mavam problem s chrbatom, takze vyssi posed pride vhod ... >:D ... ja som spokojny ... nie som zavisly na nemeckých autach. pripadne mozem aspon pokojne spavat, kto by to kradol ... :D.

ja vrelo doporucujem ... >:D ... pokial si niekto nepotrpi na nemeckom alebo svedskom image ... nikdy ich nebude behat take mnozstvo, ale svojmu majitelovi daju si myslim to, co treba.
Avatar - petrumr
2. 3. 2015 16:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2015 16:35
Re: ok
prave dizajn mi pride ako velmi zaujimavy.... obzvlast na velkom aute vynikne lahko kazda hlucha plocha a kazda zbytocnost ci vec navyse.... schreyer a jeho tim to opat zvladli na jednicku s dvoma hviezdickami .... moc krajsich SUV na trhu nenajdeme aj ked toto moje tvrdenie moze byt hodne subjektivne uznavam...... kazdopadne dizajn bude silnou zbranou sorenta a aj velky priestor ...... motor je zda sa silny tahun takze toto uz riesit nemusime... automat zda sa tiez vydareny ... a komfort a vybava asi tiez nebudu problemom sorenta..... takze suma sumarum.... celkom fajn auto .... rozhodne jedno z najlepsich nepremovych SUV takze nie je coho sa bat.... ludi si to auto najde aj v eu... nielen v usa.... americky styl tu naopak sorentu moze pomoct... ista vizualana odlisnost od beznych SUV v eu rozhodne nemusi byt na skodu ... ale naopak... autu dava robusntost originalitu a nadych exotiky.... co u SUV su nie uplne zanedbatelne atributy..... ludia chcu dnes auto ktore uputa... ktore zaujme a zaroven bude posobit inak ako vsetky skatulky naokolo ale bude aj prakticke priestranne ... ja verim ze sorento ich nesklame... kvality to auto rozhodne ma.... nejeden americky test uz teraz sorento posuva kdesi do vod skutocne solidnych a luxusnych velkych SUV ...... tak drzim palce aj v eu.... je o co hrat.... SUV su v kurze.....
Avatar - Delfin2
2. 3. 2015 16:31
sorento
Interiér by som asi nestrávil, nie že by bol zlý, ale za mňa nie :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2015 16:39
Re: sorento
prave v interieri vidim najvyraznejsi pokrok voci predoslej generacii [odkaz] .... mne sa moc paci... a pride mi krajsi a zaujimavejsi a solidnejsi ako to co ponukaju v kabine mnohe ine nepremiove SUVecka... samozrejme nebude to X5 .... aj ked komfort ponukne mozno podobny ....
Avatar - Jaros71
3. 3. 2015 01:17
Re: sorento
Design má SORENTO povedený..hlavně předek auta.
Z boku je dost těžké na zadek.

Interier za mne tak na 3..asi bych se na ten chaos dlouho dívat nemohl.
A kde berou tak šeredné korejské volanty?
I první KIA Cee'd měla volant rozhodně povedenější! 8-s

Ale někomu se to možná bude líbit , asi lidem , kteří nic lepšího nikdy nevlastnili.
Jen si myslím , že kdo má milion na SUV tak si nekoupí KIU.
Ta cena je úplně mimo.

Možná v USA , se prodávat bude , ale uvidíme za kolik..bude to nejlevnější nabídka na trhu. Jako obvykle u korejce. A amíci na ceny slyší..cca od 700 tis? :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2015 19:01
Re: sorento
a tvoj odhad kolko toho moze predat v europe? v usa predavalo sorento doteraz vyse 100 000 aut rocne... a par solidnych kuskov zhltne aj kanada.... nechcem byt prorokom ale ak by v europe predalo nove sorento aspon 15-20 tisic tak by to bolo v pohode.... nikto hadam necaka aby americky ladeny korejcan v europe slapal na krk koncernu .... sorento ma totiz uspechy tam kde zase nema touareg a opacne.... kazda znacka ma svoje uspechy a prioritne trhy inde... ale tych 20 tisic kusov by sorento v eu zvladnut mohlo... ma na to vsetky predpoklady a kvality....

PS.. v usa sa nove sorento uz isty cas uspesne predava ... a ver mi ze prekona aj usepsneho predchodcu ... ma na to.. amikom sorento sedi.... jak dizajnom tak cenou a rozmermi.... predat 10 tisic kusov moze byt o nahode ale predavat 100 000 kusov rocne uz o nahode nebude.... a toto nove sorento ma nabeh predavat aj viac ako to stare... len mu dajme trosku casu nech sa rozbehne naplno

co sa tyka interieru tak to si chaoticky interier asi este nevidel... lebo tak jendoducho posobiaci a prehladny interier ako ma sorento nenajdeme hadam v ziadnom podobne velkom suv...... chaos vyzera uplne inak...
Avatar - wikinko
3. 3. 2015 23:07
Re: sorento
Dost si tie Sorenta vsimam, kedze o nom uvazujem ako o sukromnom aute, pre manzelku. Jazdi ich vela, strasne vela, az sa sam cudujem kolko ludi vyhodi 30litrov za auto.
Avatar - Jaros71
4. 3. 2015 01:45
Re: sorento
Má skoro 5 m ... 8-s
V U.S.A. to je OK , tam na to mají opravdu dost a dost místa ;-)

V EU , bych ho nechtěl ani náhodou...zaparkovat ve městě?
To musí být zážitek...jedině tak na venkov , pro sedláky príma auto! >:D
Ale ano , občas se nějaké i v ČR prodá..ale za tyto ceny?
Topper je optimista , když jich v EU prodají přes 10 tis..tak to bude moc.

A tohoto mastodonta pro manželku? Ty jo , tak to tedy nechápu..
Možná tak pro Helenku Růžičkovou by to pasovalo :-) Tedy 110 kg +...

Jinak pro ženu by SUV jako Mazda CX5 , Toyota RAV4 , New NISSAN X-Trail atd..byly lepší volba.

Když už takto velké auto , kromě Touaregu , např v ceně KIE je nový PREMIOVÝ JEEP CHEROKEE a kolem mega i GRAND CHEROKEE.
Nebo nový LAND ROVER DISCOVERY SPORT! >:-[]
TO JSOU AUTA JINÉHO IMAGE A KVALITY.
4. 3. 2015 17:12
Nové vs. ojeté
Hezké...drahé...Toto auto bych raději ale nové. Tchán kupoval postarší v auto ESA. všechno dle prodejců O.K.. Jenom s ním ale teď furt jezdí po servisech a na toto auto jelikož je veliké stojí všechno o něco víc. Kia dělá dobrá auta ale raději bych chtěl 7.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2015 19:40
100 000 nesmyslů
Video z jedné strany oceňuji - ubylo strojeně učeného textu k ničemu, konečně přibylo přirozeného výkladu. Potud :yes:

Nicméně postavit myšlenku na cenovém rozdílu staré a nové verze, když proti sobě postavím cenu staré odcházející vs. cenu novinky?? Nosná myšlenka pak v kombinaci s rádoby žerty na mě působí asi stejně atraktivně jako tzv. trapnomagie 8-s 8-s

Kdy se dá žertovat - no jednoduše když mám zmáklý obsah základu. Proč mi nikdo neukázal onu prostornost na zadních výklopných sedadlech?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2015 19:51
Král "chudých"
Panstvo ať se vozí ve svých X5kách, pozéři ať chytají roštěnky v X6kách, zlatokopky ať sedalají Q7, ... Sorento je pravým vrcholem SUV mezi vozy bez modré krve.

Není co vytýkat, dokonalost techniky se potkala s dokonalostí designu. Nejpovedenější Schreyerovo dílo. Precizně vyrýsovaný, originální, nenápadný a přece mistrovsky vyzývavý. Tohle je pravý playboy mezi SUV :yes: :yes: :yes:

Taková Q7 se může jít vzhledově čvachtat za velkou louži. Kdo by to byl před pár lety řekl, že Sorento zastíní i samotné Audi...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
5. 3. 2015 00:44
Re: Král "chudých"
Tu dokonalost techniky tam nevidím... slušný standard.
Avatar - guze
5. 3. 2015 12:20
Re: Král "chudých"
Zastíní Audi leda v tvých očích, mne se sice nova Q7 moc nelibi, ale furt je propracovanejsi, nez Sorento ...
Avatar - Katikakus
5. 3. 2015 17:00
Re: Král "chudých"
Guze, jeste jednou si precti Rohypnoluv prispevek... ;-)
18. 3. 2015 11:09
Radost z jízdy
I já přidám svou trošku do mlýna. Dost názorům jsem se vysmál, dost názorů mě zaujalo a oslovilo.
Můžu přidat ohledně auta informace z první ruky, jelikož mě živí jejich prodej a momentálně si jedním novým Sorentem v maximální výbavě jezdím a je to skutečně pecka.
To auto má v sobě naprosto vše co člověk potřebuje a i x dalších věcí které nepotřebuje, ale zážitek z jízdy zvětší. Jen od maličkostí že při nastupování se Vám odsune sedačka dozadu, aby se vám dobře nastupovalo, pak paměť vrátí sedačku do polohy původní. Nebo znělka při zmáčknutí startovacího čudlíku. Až po HI-TEC vymoženosti, kdy auto je schopné samo parkovat (podelně i příčně), je schopné samo ze zaparkovaného místa vyjet (jen podelně), je tam radar který čte značky omezující rychlost či zákaz předjíždění, super 7" displej místo tachometru, super 8" displej kde je navigace, parkovací kamera - celkem 4x (umí i ptačí pohled), rádio, média atd... 1. Kia co má Android - je možné pouštět videa i fotky.
Já tomu autu nemám co vytknout, jediná jeho nevýhoda je, že není moje. :-)
Cena auta je na Kiu velká, ale oproti prémiovým značkám je podstatně nižší a ovládání, motorizace a další funkce jsou na špičkové úrovni.
O tom svědčí i prodeje. Minulý týden bych prodal 4 Sorenta, pro 3 zákazníky. Jediná nevýhoda je, že auta nejsou. Import zaspal a několik pár kusů k nám míří na lodi, jinak jsou sklady v Praze prázdné a čekat 5 měsíců není OK. Proto je o auta mezi dealery boj.
Ale věřím, že se zásoby doplní. A prodej se rozjede, protože kdo si to umí spočítat, nechce jezdit předraženými auty prémiových značek, chce mít 7 let záruku, chce mít bezpečný auto (90% bezpečnost Euro NCAP dle roku 2015), ten má díky Sorentu dost zamotanou hlavu.
Rozbalit vlákno
0
18. 4. 2015 14:45
obhliadka
Neda mi tu nenapisat.
Som jeden z mala stastlivcov, ktory si mozu vybrat sluzobne auto. Nemoze to byt premiovka. Bol som rozhodnuty pre novy VW passat kombi, ALE vaham.
Dovody:
Kedze sledujem aj ceny aj servisne naklady, tak si skuste dat do noveho passata tu vybavu co ma sorento, o touaregu ani nehovorim a ste inde. Daleko inde.
Servis: novy diesel od vw 190 hp alebo biturbo 240 hp ma kvoli Euro VI adblue co sorento nepotrebuje. Dokonca aj servisne prehliadky su vsetky okolo 300€ jedna. Sorento ma retaz, teda ziadna vymena rozvodov.
Prevodovka taktiez super 6 stupnov ziadne dsg.

Jedno co je sklamanie - absencia aspon bixenonu,

To iste sa tyka aj hyundaiu grand santa fe. Mile prekvapenie.

A o ostatne znacky mam odskusane takisto nissan, mitsubishi, vw. O kvalite viem svoje. Najazdim toho dost.

A mudrlanti radte na moje preferencie: Stvorkolka - kvoli zime nie terenu je to suv nie offroad, priestor pre rodinu s detmi na vikend a taka vybava. Takych ludi je si myslim dost vratane mna. Jazdenku v zasade nechcem.
Rozbalit vlákno
0