Diskuse

Mercedes-AMG C 43 4Matic – Raketa středního doletu

2.1.2017

Pokud chcete opravdu rychlý Mercedes-Benz C, ale plnotučné AMG 63 je pro vás moc brutální a drahé, máme řešení. Jmenuje se AMG 43 4Matic a „koule“ mu opravdu nechybí!

 

  • 77 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 02.01.  11:09

    Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

    Ještě než se tu rozhoří diskuse nad tím Medvědem, tak by se chtěl redakce zeptat, proč se letos vykašlala na každoročně zveřejňovaný žebříček neajktivnějších diskutérů za uplynulý rok, tedy nyní za rok 2016????? Většinou jste ho dávali již 31.12.! Pokud jste si toho ještě nevšimli, tak už je 2. ledna 2017, pánové! Proč rušit tak pěknou, po léta zavedenou tradici? U následné diskuse jsem se vždy dobře bavil, rozhodně víc, než u videa s nekonečnou řadou přežbleptů redaktorů... 8-s
    • 66 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 02.01.  12:02

      « Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

      Hlavne tim zasi*ej diskusi pod testem :no:
      • 77 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 02.01.  12:17

        « Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

        A co se stalo tak hrozného, ty namachrovaný "experte"? Je tu málo místa? >:D >:D >:D
        • 55 Reagovat !

          foto Machyrek

          Machýrek 02.01.  12:31

          « Re: Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

          Nedočkavec se už třeseš, jestli tam budeš viď?
          >:D
          • 62 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 02.01.  12:39

            « Re: Re: Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

            Nomen omen... :-O
            Dosud nikdy jsem v tomto žebříčku nebyl a ani se o to nesnažím. Na to je můj čas příliš drahý! ;-) Jen mě prostě překvapilo, jaké tady letos vymýšleli novoroční "kraviny", ale na tradiční novoroční rubriku zapomněli, tož vše! :-!
            • 01 Reagovat !

              foto Machyrek

              Machýrek 02.01.  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

              Tak pak jo ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Floyd

              Floyd 04.01.  00:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

              Naprosto souhlasím a připojuji se :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 04.01.  00:05

      « Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

      Taky jsem čekal, že si na Silvestra dobře zadiskutujeme a ono houbelec. Možná že to za loňský rok vyšlo blbě a tak to radši nezveřejnili >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 04.01.  00:09

        « Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

        Letos možná jen nevyhrál žádný agent z Malé/Mladé Boleslavi...
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 04.01.  00:27

          « Re: Re: Re: Kde je žebříček nejaktivnějších diskutérů za rok 2016?

          >:D :yes:
  • 24 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 02.01.  11:51

    Pěkný čtení

    A i pobavilo - AMG Rice control >:D . Komu nevadí nižší posezení, naprosto ideální auto. Já bych si vybral X4 M40i.
    • 40 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 02.01.  12:32

      « Re: Pěkný čtení

      A já GLC 43 AMG pro cesty přes hory v zimě. Ale jinak to bude asi paráda.
    • 13 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 02.01.  15:16

      « Re: Pěkný čtení

      Máš dobrý vkus... :yes:
  • 90 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 02.01.  12:00

    Super bozi zeru ho!

    Tomu rikam auto na kazdy den :yes:
    Mercedes konecne nabizi neco, kvuli cemu ma smysl se zamyslet, co z ty D3 sakra vybrat. Posledni dekadu pro me byla spis D2.
    • 50 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 02.01.  12:03

      « Re: Super bozi zeru ho!

      Nezapomněl jsi na S-klasse z D3? ;-)
      Jinak doposud například céčko nabízelo o hodně víc než mainstream, netvrdím že to byly zrovna motory, netvrdím že to bylo zrovna ostré svezení, ale ta celková kombinace jak ty auta jely a kvalita interiéru dávala hodně nadstardardní pocit.
      • 17 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 02.01.  12:13

        « Re: Re: Super bozi zeru ho!

        Opravdu doporučuju zkusit nějakou obyč. 220d bez těch katalogových dekorů a dvoubarevných kůží, fakt nechápu, kde se ty ódy na interier céčka berou. Je to naprostý standard, leda by ten nadstandardní pocit dodávalo vědomí, že si musíš připlatit i za držák nápojů, to je v MBC skutečně nadstandard. ;-)
        • 70 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 02.01.  12:40

          « Re: Re: Re: Super bozi zeru ho!

          To je přesně to o čem píšu. Jak říkáš, vlezeš do toho a lekneš se - vše černé, a klavírní šedý lesk na středovém tunelu. Jenomže hned po pár minutách jízdy zjistíš, že je vše na svém místě, skoro všechno je měkký kvalitní plast, nic nevrže, vše perfektní, kovová lišta vpravo je kov, na nic si to nehraje. Za mě je tahle kombinace pořád lepší, než milion pseudo-plasotvých lišt hrajících si na kov, nerez a nevím co. Ale máš pravdu, že když jsem do toho vlezl, tak jsem si taky říkal: "Tohle má být Merdedes?", ...... ale přesvědčil mě. :-!
          (mínus jsem ti nedal)
          • 15 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.01.  13:32

            « Re: Re: Re: Re: Super bozi zeru ho!

            Ano, ale to stejné můžeš napsat o kterékoliv relevantní konkurenci.

            V klidu, palečkování nesleduju. ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 02.01.  17:07

            « Re: Re: Re: Re: Super bozi zeru ho!

            Klavirni lak muze byt cerny, klaviry jsem videl i bile a hnede, ale sedive nikdy:)
            • 01 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 02.01.  18:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Super bozi zeru ho!

              V tom je právě pointa, ono si to hraje na klavírový lak, ale v reálu je to spíš tmavě šedé než černé, prostě pure premium feeling. :-)
      • 40 Reagovat !

        foto Machyrek

        Machýrek 02.01.  12:44

        « Re: Re: Super bozi zeru ho!

        Sak taky pisu, ze "pro me". Protoze S/A8/7 nejsou auta pro me. Moc velky. Vim o tom svy. Obcas jezdim s Q7 a je to fakt opruz davat porad bacha v podzemnich parkovistich, abych nekde neodrel rafek. Preferuji mensi auta velikosti 5/3er. A tady z D3 tahal MB za nekjratsi konec. Ted se situace meni. Jinak s timhle motorem to u mem vyhrava GLC.
        • 20 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 02.01.  12:46

          « Re: Re: Re: Super bozi zeru ho!

          Jasně chápu, ještě můžeme přidat nové E-čko, to určitě taky míchá s kartami, ale s tím nemám osobní zkušenost.
        • 40 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 02.01.  13:34

          « Re: Re: Re: Super bozi zeru ho!

          Vidím to stejně, sice jsem ještě nejel novou 5er, ale éčko je po dlouhé době zase mercedes, který mě jízdně zaujal, určitě lepší auto než F10 nebo stále aktuální A6/7.
  • 44 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 02.01.  12:10

    Nad touto

    motorizací uvažuju, sice v éčku, ale ta auta mají stejné přednosti i chyby. V6 biturbo je velmi povedený motor, jakkoliv po stránce dynamiky mu od bmw stačí i papírově slabší motor 40i. Projel jsem E43 amg a čistě kvůli vzduch. podvozku bych nejspíš upřednostnil E400, protože ta defaultně vzduch mít nemusí. I když tuto konkrétní motorizaci musím teprve vyzkoušet. Problém je v tom, co popisuje i autor testu, v komfort modu je auto pohodlné, pomineme-li klasické mlácení kol na dírách, ale jestli řidič na auto přitlačí, pak na mírně náročnějším povrchu karoserie nestíhá kopírovat pohyb podvozku. Řešením je sport nebo sport plus, kdy karoserie s podvozkem "chodí" stejně, ale je to za cenu naprosté ztráty pružení, auto skáče jako koza. Dobré na okruh nebo německé silnice, u nás nepoužitelné. Céčko i éčko na obyč. podvozku s magnetorol tlumiči se chová konzistentně a je možné s ním jezdit svižně i po českých okreskách. Jinými slovy, má-li tohle být podvozkový vrchol řady, pak já říkám, že selhává, minimálně hvězdu by ho v mém hodnocení stál.
    • 30 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 02.01.  12:35

      « Re: Nad touto

      Mám jinou zkušenost a vzchové podvozek si nemůžu vynachválit. Opravdu pohodlí. Je to o zvyku, jak ho jednou máš, už jiný nechceš.
      • 03 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 02.01.  13:30

        « Re: Re: Nad touto

        Jedno auto se vzduchovým podvozkem mám, Range Sport, tam proti němu nic nenamítám, pro velké suv, které může díky vzduchu zvednout podvozek, je to dobrá varianta. U CAMG je spíše na škodu, proč, to jsem myslím popsal celkem zevrubně.
        • 10 Reagovat !

          foto tedwine

          tedwine 02.01.  15:56

          « Re: Re: Nad touto

          C AMG ma vzduch? To asi neee.. Mal som za to , ze AMG ride control nie je vzduchove pruzenie, iba nastavitelne tlmice. Opravte ma ked sa mylim kolegovia. Ja v C63s coupe ale urcite nemam vzduch.
          • 00 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 02.01.  17:16

            « Re: Re: Re: Nad touto

            Ano, máš samozřejmě pravdu, AMG C43 nemá vzduch, ale nastavitelné tlumiče.
            • 00 Reagovat !

              foto Machyrek

              Machýrek 02.01.  18:21

              « Re: Re: Re: Re: Nad touto

              C ve verzi 43 je jediný na pružinách, ostaní 43 jsou na vzduchu.
              • 00 Reagovat !

                foto Ham-

                Ham. 02.01.  21:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nad touto

                Blbost, ostatní AMG C43 samozřejmě také nemají vzduch, ale stavitelné tlumiče (T-modell, Coupé, Cabrio).
                • 00 Reagovat !

                  foto Machyrek

                  Machýrek 02.01.  21:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nad touto

                  V tom nejsme ve sporu.
                  C ve verzi 43 myslim vsechna C.
                  Ostatni 43 verze pocitam GLC, E, GLE.
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.01.  18:11

            « Re: Re: Re: Nad touto

            Ano, špatně čtu, vzhledem k popsanému chování, které mi připomělo mnou zkoušené E43 amg, jsem tam ten vzduch prostě viděl. :*)
            Každopádně je dobře, že u C amg vzduch vynechali.
    • 12 Reagovat !

      foto Anndy008

      Anndy008 03.01.  13:53

      « Re: Nad touto

      Suhlasim s dinarovym opisom podvozkov u MB. Clovek (ja) by cakal viac. Hlavne to buchanie, aj v bezvzduchovej verzii (C) je obtazujuce.
      Doma mame aktualne C (220d 4matic kombi) manzelka a ja mam 320i sedan. A tie auta maju rozne paradoxy. Napr. pri rovnakom obuti a bmw navyse runflat, zvlada to bmw (v zmysle kultivovanejsie a tichsie) niektore nerovnosti (tie ostrejsie, ako su roletky pred krizovatkou, priecne nerovnosti) lepsie az rozdielom pol triedy voci tomu C. C je sice plavnejsie, 3-ka viac kopiruje teren - ale nie neprijemne. Tazko sa popisuje. Jazdne sa mi urcite viac paci 3-ka a povazujem ju za lepsie auto (mozno aj preto, ze je to RWD - to ma hrozne bavi).
      A co je velky rozdiel - tak to C-cko celkom slusne (na premiovku neslusne) hrkoce v interieri... :(. To by ma velmi stvalo, keby som ho mal. Inak je voci 3-ke absolutne praktickejsie, co zase mne je jedno :). Plus trojka posobi hodne tuhsie. Tak isto priplatkove sportove sedadla v 3 su ovela lepsie (aj pohodlnejsie aj lepsie drzia) ako priplatkove komfortne v C. Resp. celkovo posed za volantom je v C dobry, ale v 3 vynikajuci. Naopak - silnou devizou C-ka je odhlucnenie. Tam sa 3-ka nechyta.
      Mal som moznost sa previest aj v novom E - zatia iba 220 tusim, RWD ale to auto sa mi pacilo ako jazdilo :).
  • 30 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 02.01.  12:11

    Valce / ventily 4/4

    Asi ne, ze?
    • 30 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 02.01.  12:19

      « Re: Valce / ventily 4/4

      Taky pořád přemýšlím, jak asi jede čtyřválcovej třílitr >:D
      • 20 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 02.01.  12:26

        « Re: Re: Valce / ventily 4/4

        A v uspořádání V6.
        ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 02.01.  12:55

        « Re: Re: Valce / ventily 4/4

        Dobře jede, zkus Porsche 944S s 3,0 16V. Naftu jen o 2 deci menší - 2,8 CRD můžeš projet ve Wranglerovi. ;-)
  • 23 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 02.01.  12:29

    Jako.. dobrý.

    Ale pořád jsem nepobral to sezení na zemi... mimo okruh.

    "Pozice za volantem je u třídy C tradičně špičková, sedíte hodně nízko a rozsah nastavení sedadla vůči volantu dovoluje takřka závodní posaz...".

    Vám se fakt sedí dobře, a řídí dobře, se sedačkou až na zemi?
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 02.01.  12:31

      « Re: Jako.. dobrý.

      Jo.
    • 12 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 02.01.  12:33

      « Re: Jako.. dobrý.

      Já sedačku na zemi vždy preferoval. Razil jsem vždy, že posaz čím níž = tím lépe. Liboval jsem si v dvojkové Laguně, která má posaz hodně nízko a přesedlání do Mondea IV byl šok. Nyní i když pořád jezdím se sedačkou na zemi si musim při rizikovějším parkování "vyjet" nahoru, protože nevidím kolem sebe, natožpak čumák auta >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 02.01.  12:35

        « Re: Re: Jako.. dobrý.

        Laguna II, fakt? Tam se přece zase tak dole nesedí...
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 02.01.  12:37

          « Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

          Ano, z dobových mainstreamových kombiků byla rozhodně nějnižší - Mondeo, Passat.. i porovnání s Oktávkou I a II, Jettou. Neměl jsem elektrické sedačky, proto možná byla nižší.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 02.01.  12:48

            « Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

            V Octavii III se rozhodně sedí výrazně níž... Octavii II nemám přímé srovnání, ale podle mě taky. Taky jsem neměl elektriku.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 02.01.  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

              Jo, trojka mi přišla také nižší, nižší, než dvojková, naposledy jsem ale seděl v té tvé a to už je taky docela dlouho na srovnání >:D
    • 20 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 02.01.  12:43

      « Re: Jako.. dobrý.

      Třeba za mě je možnost dát sedačku dolu k podlaze hodně dobrá věc. Nerad jezdím po "francouzku" NA autě, ale V autě. :-)
      • 30 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 02.01.  12:53

        « Re: Re: Jako.. dobrý.

        Tak jo, tak jsem "exot".
        :-)
        Píšu to jako reakci na Tebe, ale shrnuju tím všechny.
        Mně se prostě líp řídí, když mám volný ruce... a když sedím hodně nízko, tak mi to ty ruce "svazuje".

        Ale nikomu to nevnucuju.
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 02.01.  13:50

          « Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

          Nejsi exot, jsi asi jako velká část tohoto národa, co se najde nejlépe v SUV. Exot jsem spíš já. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 02.01.  13:01

        « Re: Jako.. dobrý.

        Takhle jsem si jednou sedl známému za volant, taky rád sedí na zemi (musí, má přes 1,90, já jsem proti němu malé pivo), před očima jsem měl kapličku přístrojů, nad ní ještě věnec volantu a jediný provoz, který bych z té pozice mohl sledovat, byl ten letový 8-s abych to zkrátil, sedím raději NA autě :-)
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 02.01.  15:41

          « Re: Re: Jako.. dobrý.

          V tom případě doporučuji tohle: [odkaz]
          :-) :-) :-)
          • 20 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 02.01.  15:47

            « Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

            Ano, přesně tak to mám rád :-) nebo [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 02.01.  15:57

              « Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

              >:D dobrovolně to vzdávám,......... dostal jsi mě. >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 02.01.  16:38

            « Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

            >:D >:D >:D :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 02.01.  13:40

      « Re: Jako.. dobrý.

      Tento autorem zmíněný "takřka závodní posaz" umí každá relevantní konkurence, jen u XE je sedačka o fous výš než by měla, ale A4, 3er jsou ještě o kousek lepší céčka v tom, že umožňují ještě více přitáhnout volant, o málo, ale třeba pro mně je to docela zásadní věc, protože já jsem ten typický příklad na zemi s nohama nataženýma sedícího řidiče, přičemž se u toho nechci sápat po volantu. Pro mně je v tomto ve třídě nejlepší 3er, ale jak říkám, D3 tohle umí obecně.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 02.01.  14:27

        « Re: Re: Jako.. dobrý.

        U XE to jde taky, ale přijdeě o elektriku ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 02.01.  15:20

          « Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

          Pak zas přijdeš o odvětrávání, a to je jedna z deviz XE. :-) ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 02.01.  15:30

            « Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

            Souhlas, A4 a F30 jsem s elektrikou nezkoušel. Navíc víš, že aftermarket a prodlužka dokážou svý >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 02.01.  18:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

              To jo, ale na auto za 1,75 je nutnost řešit tohle podložkou z tesca dost bída. ;-\
              • 20 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 03.01.  07:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

                >:-[] Dnes to krásně klouže, mám radost jako malý kluk
                • 10 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 03.01.  09:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

                  Hned ráno jsem vypnul DSC a dal si pár koleček po fabrickým perimetru, než mi to během dne rozjezdí, paráda. >:D >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto maxi-

                    maxi! 03.01.  22:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jako.. dobrý.

                    teraz vecer je to super, jazdil som okolo Pruhonic - super! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 02.01.  14:25

      « Re: Jako.. dobrý.

      Jasně!
  • 30 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 02.01.  12:35

    Krásné auto

    Jak se mi minulé Cé-kombi nelíbilo, tak tohle je paráda... barva, kola... všechno sedí.

    Vnitřek taky super, minimálně volant a sedačky... ty bílé dveřní výplně a červené pásy jsou už možná trošku moc, ale kdyby to muselo být, asi bych se i s tím smířil :-)
    [odkaz]
    • 22 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 02.01.  12:38

      « Re: Krásné auto

      Tak kombíky nejsou o kráse, ale spíše nouze. Když potřebuju více místa nebo kufr, koupím SUV. Osobně jsme dávl v této třídě přednost kupé minulé generace. Bylo takové více chlapské.
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 02.01.  12:43

        « Re: Re: Krásné auto

        SUV na kufr? Aby si suploval kufr Cčka, musel by si o dvě třídy do většího SUV, které bude také o dvě třídy dražší... Mne se zrovna kombik C líbí více... které SUV bys volil namísto C?
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 02.01.  13:16

          « Re: Re: Re: Krásné auto

          Hloupost brachu. BMW X1, tedy i to nejmensi iXko od BMW ma kufr:
          Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 505 / 1550
          Proti zde testovane C Klasse:
          Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 490 / 1510

          A to se bavime o iXku postavenem na platforme (budouci) jednicky, tedy nizsi stredni. Takze o tridu mensi SUV nez zde testovana C klasse a prece s vetsim kufrem. Kdyz se podivame jeste o stupen vys do "strednich" SUV na takovou X3 a porovname Cecko tady, tak je to pro kombik tradicniho modelu jeste smutnejsi vysledek:
          Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 550 / 1600
          ;-)

          PS: a at v tom nemachame jen Stutgartske, i stredni z Mnichova v karoserii kombi ma zakladn objem jen 495l.

          PS2: A hele ho, Audi A4 avant, ktere jsem osobne daval nejvetsi sance, ma taky kufr jen 505l. Nova Q5 pak 550l. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 02.01.  13:34

            « Re: Re: Re: Re: Krásné auto

            Tak zrovna Q5 je o pár set tisíc dražší, než A4 Avant :-) Základ Avantu je 850 a Q5 1 070. SUV je prostě povětšinou dražší a když budeme hledat dále a né jen u prémiovek, tak to bude v hodně případech naopak.
            • 10 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 02.01.  13:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

              Q5 urcite neni drazsi o par set tisic. Ano, zaklad avantu je za 850tis, ale je vhodne dodat, ze je to za 1.4tsi, manual a FWD. V takhle oholene konfiguraci se Q5 vubec nenabizi. Ta Q5 za 1070tis o ktere pises je 2.0tdi quattro a manual. Tady se zase nenabizi A4 ve stejne konfiguraci, prvnim prusecnikem je az 2L TDI 140kw quattro a automat a tam je rozdil 64tis Kc (1190tis vs. 1254tis) ve prospech A4 avant (vybavu jsem nezkoumal). V podobnych cenach docela zanedbatelne, resp. poplatne tomu, ze s SUV clovek dostane "vic auta". A kdyz to vemu ciste v cislech, tak o 5% vic stojici Q5 nabizejici o proti avantu o 10% vic litru v kufru bude vitez tak jako tak. ;-)
              A ano, zminuju jen premii, kolik toho clovek nalozi do kodiaqu asi pripadneho kupce C Klasse zajimat nejspis nebude.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 02.01.  14:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                Chápu kam tím míříš, jenže zase z hlediska ceny, když chci A4ku, tak nějakou takovou použitelnou koupím za 900-950 tisíc, nepotřebuji Quattro, atd... Proto připlácet za Q5 nemusí být vždy nutné, nebo na to ani nemám rozpočet.
                • 00 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 02.01.  17:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                  A4 za 900-950tis bude zcela jiste pouzitelna, ale pekny pohled na takove, nac chodit kolem horke kase, holatko, to urcite nebude. Kazdopadne to uz zklouzavame nekam uplne jinam, slo mi jen o to ukazat, ze kufrem SUV za stejnetridnim kombikem obycejne nezaostavaji, ba naopak. ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 03.01.  21:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                  A4 za 900-950 bude chtít pevnou vůli a hodně odříkání. Udržet prémiovou střední pod milionem není sranda. Ani sedan, který bude nejlevnější.
          • 11 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 02.01.  14:57

            « Re: Re: Re: Re: Krásné auto

            Jenze SUV ty litry nahani vyskou. Kufr kombiku byva delsi, coz je rozhodne pouzitelnejsi. Kazdopadne potrebuji-li vice mista, nebo kufr, koupim si... vetsi sedan ;-)
            • 21 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 02.01.  19:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

              No takhle jednoznacne bych to urcite nerekl. Neni nic hloupejsiho nez nekonecne dlouhy kufr v kterem jednu nebo jen par veci ma clovek problem rozumne dosahnout, bo jsou metr dvacet daleko. A kdyz uz je spokojene dosahne tak jen za cenu toho, ze si prave ocisti zadni naraznik svyma kalhotama. Ne, dekuji. Delka je fajn chci li vozit dlouhe predmety, jinak je spis na skodu.
              • 11 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 02.01.  20:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                :yes:
              • 11 Reagovat !

                foto XTad

                XTad 02.01.  21:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                Delka je fajn hlavne proto, ze lze predmety rovnomerne rozlozit a nemusis je valet po sobe.
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 03.01.  21:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                  Jak jsem napsal, je to individuální. Záleží, co a jak převážíš. Mně je většinou úplně jedno, že věci skládám na sebe.
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 03.01.  21:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

                Pokud tam máš jednu nebo pár věcí, tak se to typicky dá řešit nějakým organizačním/ fixačním přípravkem. Jen kombinace malá a těžká je problematická; těžké věci je dobré zafixovat zapřené o opěradla, aby vůči nim nenabraly moc rychlost.
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 03.01.  21:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krásné auto

              To je individuální. U sedanů mi právě nejvíc chybí výška. Nepotřebuji jít až ke stropu, ale chtěl bych mít možnost rozumně velký kufr postavit (druhý největší rozměr na výšku). Velká hloubka (délka) pak umí být otravná, když se musíš pro něco natahovat až k sedadlům. Zase tolik zavazadel nevyžaduje velkou plochu (mám kufr, který je zhruba metr na metr, a plochu podlahy tak dokáže využít).
      • 31 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 02.01.  12:44

        « Re: Re: Krásné auto

        To je ale blbost, většina kombíků má větší kufr, než stejně dlouhé SUV, tedy alespoň kombíků s pohonem předních kol. U MB je to možná jinak...
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 03.01.  22:44

          « Re: Re: Re: Krásné auto

          Stejně dlouhé? Nebývá kombík delší?
      • 21 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 02.01.  12:46

        « Re: Re: Krásné auto

        Jako názor beru, mně se ale kombíky líbí o hodně víc než jakékoli SUV a když je to hezky udělané, tak nemám problém ani dát přednost kombíku před sedanem / liftem.
      • 21 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 02.01.  13:00

        « Re: Re: Krásné auto

        Tak tady bych si dovolil ohradit se:) kvůli tomu, že potřebuješ převézt postel z IKEA přece nepotřebuješ sedět o dvacet čísel vejš:) Navíc, iluze, že je v SUV více místa je skutečně iluzorní...
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 02.01.  12:45

      « Re: Krásné auto

      Pěkné to auto je, jenom se mi u těch MB nové generace těžce nelíbí ta banánovitě prohnutá spodní linie bočních oken. Jako se to auto roztékalo... :-O
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 02.01.  12:47

        « Re: Re: Krásné auto

        Zrovna u C s tím problém nemám
        [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 02.01.  12:58

          « Re: Re: Re: Krásné auto

          Asi se tímto svérázným způsobem designéři Mercedesu snaží o to, aby nad zadním podběhem nebylo příliš plechu, jinak si to nedovedu vysvětlit... :-O
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 02.01.  16:25

          « Re: Re: Re: Krásné auto

          Myslím, že tenhle pohled je nejhorší:

          [odkaz]

          [odkaz]
          • 20 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 02.01.  16:35

            « Re: Re: Re: Re: Krásné auto

            Jo jo, styl Rozteklý banán fakt není nic moc... :'-( :no:
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 02.01.  17:14

            « Re: Re: Re: Re: Krásné auto

            To říkám furt že jsou kombíky lepčí :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 04.01.  07:20

            « Re: Re: Re: Re: Krásné auto

            Vyloženě nanuk, v té bílé...
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 02.01.  15:24

        « Re: Re: Krásné auto

        Přesně! Já myslel, že styl "zpráskaný pes" na kombi nepůjde...a hle, mýlil jsem se...jde... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 02.01.  20:34

        « Re: Re: Krásné auto

        Mali to aj predchádzajúce C a E kombi. Síce to nebilo tak do očí, ale tá klesajúca zahnutá línia spodnej hrany okien vzadu tam bola. Myslím že toto len naväzuje na predchodcov.
  • 20 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 02.01.  12:55

    V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompesorem...

    :-)

    Ale tenhle Mercedes fakt není ostuda.

    :-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 02.01.  14:34

      « Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompesorem...

      Třeba bych i souhlasil, s jedním velkým ALE. Prémiový střední vysokovýkonný sedan se dá používat jako rodinný poměrně omezeně a s odstupem času (jak mám své auto rád) přemýšlím nad výměnou za kupé. Obvykle v něm jezdím sám nebo ve dvou a na převoz rodiny s harampádím včetně hafuši použiju gazík. Pak přes všechny klady převáží krásná karoserie kupé s o něco menší váhou a ostřejším nastavením.
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 02.01.  16:03

        « Re: Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompesorem...

        presne tak som uvažoval aj ja a už mám kupé,ale miesto SUV mám MPV
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 02.01.  16:21

          « Re: Re: Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompesorem...

          Já na to musel přijít přesmyčkou ;-) Ale vypiluju to >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 02.01.  17:25

            « Re: Re: Re: Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompesorem...

            :-)

            Já se držím víc při zemi a navíc jsem ve věku, kdy už moc prostoru nepotřebuju.
            Takže mám 500X jako dospělý auto, u kterého vím, že mě proveze i sněhovou nadílkou, jako je teď za okny... a k tomu Punto pro případy, kdy chci jet jen kousek a levně.
            A většinou s ním jezdí má lepší polovička.

            Takže to řeším tak nějak akademicky. A s kočkou je prostě víc potěšení... výhody kombi tím vůbec nezpochybňuju.
        • 10 Reagovat !

          foto Londonbridge

          Londonbridge 02.01.  17:28

          « Re: Re: Re: V týhle lize pro mě pořád vede Jaguar XE S 3.0 s kompesorem...

          Jaguara mame a zobrali sme ho prevetrat do Francuzkych Alp... Je to ale XF 3 d. myslim 280 koni / tie nove uz maju 300 koni / . Mozem porovnat z E 350 d a podvozok na Jagu je stvoreny na zakruty a sportove jazdenie. MB ma lepsie odhlucnenie je konfortnejsi a lepsi interier. Strucne povedane MB je nudnejsie auto a JAG je najvacsi fesak krajsi ako BMW,Audi alebo MB tam to aj slepy uzna aspon teda po hmatu... Tazko sa v tych vodach vybera obidve auta stali okolo 50 000 euri je tam dost vybavy aj ked nie plnka... ja som vybral E 350 kedze mi vyhovuje nudne presuvanie.... Inak AMG bude ine kaficko... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MrBeranek

    MrBeranek 02.01.  13:46

    Mercedes

    Moc povedená alternativa k 340xi, jakkoli bych stále dal přednost BMW (zvenku ten Mercedes vypadá dost útle a nevidím tam nikde mnoho "sportovních" ambicí), ale hádám, že to je záměrně (přece jen cílovka je jiná než u 3er). Přesto :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 02.01.  14:29

    Kombinace...

    ...kombík, modrá, AMG paket a benzín vypadá a zní třídně dokonale. Jen klasické odpružení a hurá na něj!

    Jen je velká škoda, že klasické M-B vyjma S nutně potřebují AMG paket, aby to smázlo dojem z banánu.
    • 10 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 02.01.  17:39

      « Re: Kombinace...

      Myslim ze v UK ti ani ine nepredaju ako AMG packet ktory je standard. Aspon tomu tak bolo ked som pred rokom kupoval MB. Ten AMG packet je len par dodatkov nejake listy, disky kolies a par prkotin. Mne osobne sa viac paci hviezda na kapote / nemyslim nalepenu placku / . volakedy to ale dost kradli neviem ako je to dnes...Na ten design sa da zvyknut. Zenam sa ale hviezda dost lubi je to ako lep na muchy a skor potrebujes biolit proti otravnym mucham do povinnej vybavy.... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto XTad

    XTad 02.01.  15:04

    vykon vs. objem

    "Třílitrový šestiválec se dvěma turbodmychadly pod kapotou „baby“ AMG? Ten musí mít přinejmenším přes 400 koní! Jenže chyba lávky. Tento motor má „jenom“ 270 kW..."
    Nespletl si autor kilowaty a kone? Vzdyt samotny mercedes oznacenim C43 rika "nebyt evropske unie, byl by to 4.3 V8", vzhledem ke kroutaku dokonce 5.2. Takze 270 kW ze trilitru mi nijak prizemni nepripada, naopak...
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 02.01.  15:26

      « Re: vykon vs. objem

      Přízemní to není, ono papírové koně nejsou všechno, aktuální RS4 jich má 450 z osmiválce a v reálu neujede ani 340 koňové 340i, a počítám, že ani těmto 365 koním v c43 amg, protože prostě turbo matters. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 02.01.  19:52

        « Re: Re: vykon vs. objem

        Tak já už snad jen přidám srovnání 340i a RS4. Čert ví, jaké měly oba vozy podmínky, spíše pro ilustraci...

        [odkaz]

        Ještě OFF TOPIC. Já teď hltám každou informaci o SQ7, protože květen se blíží a napadlo mě udělat srovnání těch nejsilnějších naftových motorizací Audi a BMW.
        Pro "topten" ještě jeden bonus ve srovnání s 540i. Upřímně řečeno - NIC TAK VYROVNANÉHO JSEM DLOUHO NEVIDĚL. Omluva za velká písmena, ale Kylie mi tak moc chybí...
        ;-)

        [odkaz]

        [odkaz]

        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 03.01.  08:59

          « Re: Re: vykon vs. objem

          Pěkný videjka. Tu RS4 jsem uvedl, protože jsem se s jednou nedávno potkal na dálnici a divil jsem se, že mi (335xd) neujíždí, z nuly na 200 by mi o pár vteřin ulítl, ale v klasickém pružném dálničním zrychlování z 90 na nejvýš tak 220 mi vždy ujel max. o pár metrů, stejně jako 340i, takže jsem měl za to, že budou s 340i prakticky nastejno, což tvé video potvrzuje. Pikantní je, že 335xd jede na chlup stejně jako 330d zadokolka, takže v reálu se bude 450 koňová RS4 trápit s tím, aby ujela o 200 koní slabší 330d, na tom je jednak hezky vidět, co znamená váhový rozdíl 300 kg, jednak, že papírové koně nevypovídají o všem.

          Ta SQ7 je neskutečná, z 0-200 za 17s a jezdí za 8 litrů, to je opravdu motorový majstrštyk. Podobně 540i při jejím papírovém výkonu, s E43 amg jsem se pod 17s nedostal a je o 50 koní silnější. Na svezení s g30 se fakt těším.
          • 00 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 03.01.  09:56

            « Re: Re: Re: vykon vs. objem

            Hm, 335d jsem testoval v Touring variantě, to zrychlení bylo opravdu neskutečné. Ne tak pichlavé jako "vosa" M3, ale spíš brutální tah, pořád a pořád.
            Na SQ7 se už moc těším. Je to sice krabice, ale uvnitř je prostor a nadhled v rámci provozu.
          • 00 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 03.01.  17:24

            « Re: Re: Re: vykon vs. objem

            Tak mi to nedalo, abych nezpracoval krále rychlých SUV:

            [odkaz]

            Uznávám, že náš oddíl čtyř prstenů se musel sklonit, ale nebylo to tak špatné :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 03.01.  23:11

              « Re: Re: Re: Re: vykon vs. objem

              Těch +103kW by mělo být (v tomto případě) znát.
              Ale teď si srovnej kolik k tomu potřebovala nafty SQ7 a kolik X5M benzínu... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Gvick2

                Gvick2 03.01.  23:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: vykon vs. objem

                Tady je porovnání Panamera Diesel vs 750d. Sice je to jen ta slabší verze osmiválce bez kompresoru a s nižším výkonem i krouťákem, ale přesto se dynamicky hlavně nad 100km/h quadturbo nechytá.
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.01.  00:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vykon vs. objem

                  Díky...
                • 00 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 04.01.  08:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vykon vs. objem

                  Tak vysledek poplatny rozdilu vykonu a Nm. Co me ale prastilo do oci jsou ty dB u panamery :-O
      • 00 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 02.01.  21:04

        « Re: vykon vs. objem

        hele drobný OT: svého času jsi ty a Webpaja tuším psal že budete jezdit nějakou Giulií.... už to proběhlo? jsou z toho nějaké dojmy?
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 03.01.  07:48

          « Re: Re: vykon vs. objem

          Ahoj, zatím nula, nula, nula. Víkend kdy to mělo proběhnout auto nakonec nebylo a pak zase nebyl čas. Tohle si chce užít na známých cestách, ne jen objet pár desítek km. Chci srovnání s auty, která mám najeta. QV ale určitě bude. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mr-Murphy

            Mr.Murphy 03.01.  10:50

            « Re: Re: vykon vs. objem

            jasný.... tak to pak hoďte na blog, snad to nepřehlídnu.... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 03.01.  10:01

          « Re: Re: vykon vs. objem

          Já jsem řídil QV z Chomutova do Prahy, ale nejel jsem po R7, ale po okreskách až do Rakovníku a pak chvíli po dálnici. Bylo bohužel dost špatné počasí. Oproti M3 mám jen jednu výtku a tou je příliš vyměklá přední náprava. Tam, kde je M3 tuhá na předku, tam QV hraje trošičku divadlo a je malinko nervóznější. Ale bylo to zoufale málo kilometrů a zadruhé to počasí stálo fakt za starou bačkoru. Silnice byla dost navlhlá.
          Jinak super auto, se strmým řízením a šíleným výkonem.
    • 02 Reagovat !

      foto Machyrek

      Machýrek 03.01.  00:39

      « Re: vykon vs. objem

      Acko 45 AMG jsem zkousel na okruhu a vyslo mi z toho, ze to jen umi davat vykon stylem "vsechno nebo nic", zadna super zabava s nim jezdit nebyla, kdezto papirove slabsi 43 (mel jsem tu cest v GLC) byla mnohem zabavnejsi a navic univerzalnejsi. Od spoda do hora v ni mas porad nejakou skalu zabavy. Je jedno, jestli potrebujes zrychlit z 50 na 80, nebo ze 130 na 180, pokazdy to je zazitek. U toho Acka mi to prislo, ze aby ses bavil, tak musis na to dupnout z nuly co to de a pak na chvilku probehne silnicni apokalypsa a pak uz jedes zase moc rychle, tak si moc nedokazu predstavit kazdodenni zivot s tim.
    • 01 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 03.01.  23:08

      « Re: vykon vs. objem

      Označení 43 spíš říká, že by pro marketingové oddělení 30 nebyla přípustná. :-) Je to prostě příliš malé číslo. Že je 45 dvoulitr, je pak podle mne trochu komické.
  • 01 Reagovat !

    foto fletino

    fletino 03.01.  00:05

    pane redaktore

    Opravte si rozdeleni hnacich sil na 33 predek a 67 zadek, budte tak hodny a ctete si radne to zakladni a docela zasadni info. Jinak jezdit s tim za 14? Ze vy jezdite trosku jako pirat. ;-) GLE 43 AMG na 21" bezne jezdim prumer do 12, a to casto a rad vyuzivam sport+ a palbu z vyfuku. Usporne po okreskach ci dalnicich atakuju 9-10 a rychlejsi presuny (160kmh tempomat) se drzi kolem 11-12. Rozsah spotreb je dan provozem, ale skutecne to neni problem drzet na velice rozumne mire, beru-li v potaz hmotnost i odpor vzduchu. I oproti 350d, ktere jsem mel drive, je ten rozdil spotreby minimalni. 43amg je jedna z nejlepsich motorizaci pro kteroukoliv tridu MB.
    • 10 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 03.01.  00:27

      « Re: pane redaktore

      Na dvou procentech asi moc nezáleží, ale 31:69 uvádí samotný Mercedes. 33:67 měl C450 AMG. "AMG Performance 4MATIC all-wheel drive with rear-biased torque distribution of 31 to 69 percent."
      [odkaz]
      A k té spotřebě, autor netvrdí, že auto jezdí za 14, tvrdí, že průměr má od 9 do 14, 14 ve městě, dálnice 10, okreska 9 a průměr po dotankování rovných 10. Tedy v podstatě to co píšeš ty a to co uvádí i různé testy této motorizace.
      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Jan-Micka-Auto-cz-

      Jan Mička (Auto.cz) 03.01.  09:00

      « pane redaktore

      Dobrý den,

      je to přesně jak píše Ham. v 00:27 ;-).
  • 35 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 03.01.  00:10

    Nevkusné tvrzení

    Přirovnávat osobní vůz k raketě středního doletu, která je vražedným strojem, je hooodně daleko za jakýmkoli limitem slušnosti! :no:
    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 03.01.  00:25

      « Re: Nevkusné tvrzení

      Ádo, ono hlavně záleží na tom, jestli tu raketu má ve své moci nějaký poblblý agresivní diktátor, nebo jestli tato zbraň slouží jako odstrašující prostředek proti případnému vnějšímu napadení. Jinak historie nás učí, že pacifismus je nejjistější cesta k válce. :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

        Ada - stop rendlíkovskému odpadu 03.01.  13:14

        « Re: Re: Nevkusné tvrzení

        Žádná raketa není mírová.
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 03.01.  20:26

          « Re: Re: Re: Nevkusné tvrzení

          Ha, ha, tak to je Ádo asi tak stejně "chytré" prohlášení, jako tvrdit, že nejlepší motor do jakéhokoliv auta je diesel, nebo že všechny Renauty jsou křápyl! >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 03.01.  17:40

      « Nevkusné tvrzení

      Ádo neber to tak doslovně. To je jako říct vašim, že dát ti jméno po vůdci je za hranu:)))
      • 00 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 04.01.  00:02

        « Re: Nevkusné tvrzení

        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 03.01.  21:21

      « Re: Nevkusné tvrzení

      Kdyz se to vezme do dusledku, tak auta urcite zabila vic lidi, nez rakety stredniho doletu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 04.01.  10:03

      « Re: Nevkusné tvrzení

      A já už několikrát v souvislosti s autem použil slovní spojení "to je dělo".

      Stydím se stydím :-(
      • 00 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 04.01.  16:34

        « Re: Re: Nevkusné tvrzení

        to je ale bomba auto??? :-!
  • 40 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 03.01.  23:11

    len pre porovnanie

    od 2014 som mal C 220 AMG paket,
    teraz som na Vianoce kupoval dcerke BMW 3 taktiez 2014 rocnik - a len ked uz je tu rec o prevedeni interieru C klasse, kedze som denne presadal, tak si to niekedy skuste! Ten bavorak budil dojem lacneho, starsieho auta. Clovek by nikdy neodhadol, ze su vlastne v jednej triede..... aj ked medzi uvedenim aut je casovy rozdiel, tak to je fakt uplne ina trieda a dizajn - prevedenie ovladacov a material, etccc.
    :-!
    • 14 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 04.01.  07:26

      « len pre porovnanie

      Nepochybně. Ale pak se dcera přiveze před školu, a když vystoupí z Mercedesu, polovina kamarádek si ji odhlásí z FB. A pak se svez, bezprostředně za sebou a uvidíš, že to jak věci vypadají je někdy totálně odlišné od toho, jak fungují:)
      • 10 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 04.01.  09:23

        « Re: len pre porovnanie

        dcera chodi do skoly, to je fakt!
        ale je aj fakt, ze tam vezie svoje dve deti ( 12 a 10 rocne!) :-!
        a nema Facebook, v nasej rodine to neriesime.
        porovnaval som len vzhlad tych dvoch aut z roku 2014 a ja v tom vidim dost markantny rozdiel, mne sa mercedes momentalne paci, aj ked do prichodu Bangla som bol velky fanda BMW ( dokonca som mal aj 12 valec, heh!)
        Ale nic proti novej rade 5 - je mozne, ze ju skusim, ale az po E klasse a potom casom by som radsej E coupe
        ( nic v zlom, je to vsetko len nazor a vec vkusu!) :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 04.01.  11:57

          « Re: Re: len pre porovnanie

          Tak zrovna za Banglových časů byly interiéry doslova a do písmene k zblití. A stejně jsme těmi auty rádi jezdili:) Banglova sedma po faceliftu se mi líbí doteď, ale je to prostě obrovský kus železa na moje ježdění...
    • 30 Reagovat !

      foto Radoslav-Tintera

      Radoslav_Tintera 04.01.  09:19

      « Re: len pre porovnanie

      Také na mě BMW tak působí. V autě za milion a čtvrt to vypadá podobně jako v Octavii (s trochou přehánění). Černé plasty všude.
      • 11 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.01.  10:30

        « Re: Re: len pre porovnanie

        Ano, Octa má možná i lepší iDrive, Head up, plast ve dveřích hodnotnější než látka a kůže. Přesně tak to bez přehánění působí ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 04.01.  11:56

        « Re: Re: len pre porovnanie

        BMW nemá, nemělo a ani nebude nikdy mít takové interiéry jako Audi /napsal bych nebo MB, ale ten jde úplně mimo mně/. Jsou strohé, komisní a funkční.
  • 01 Reagovat !

    foto PetrNovo

    PetrNovo 04.01.  08:32

    Přední spoiler?

    Za ty prachy a špatně přišroubovanej přední spoiler?? 8-s 8-s

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  10:33

      « Re: Přední spoiler?

      Asi každý, kdo trochu chápe techniku pochopí, že podobné věci se mohou stát. Nemělo by, ale tímto se opravdu neřídím. Nejde o vyloženou fatalitu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Radoslav-Tintera

    Radoslav_Tintera 04.01.  09:18

    Vyšší střední

    Stačí se podívat na fotky a pak si nechte v Autosalonu vysvětlit, jak je Superb vlastně vyšší střední. A má větší kufr a dva deštníky ! >:D
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.01.  10:29

      « Re: Vyšší střední

      Autosalon je videoverzí Světa motorů, snad nikdo si o tom pořadu iluze nedělá. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 04.01.  13:43

        « Re: Re: Vyšší střední

        paja, neber mi moje iluzie.... pliz! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Stargazer

    Stargazer 05.01.  11:10

    Cena tohoto auta je podstatně vyšší než udávaných 1,3M.

    v metle a se sadou Active za něj dáš aspoň 1.620.883,- Kč(viz konfigurátor)
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 06.01.  00:51

      « Re: Cena tohoto auta je podstatně vyšší než udávaných 1,3M.

      U Mercedes-Benz se to dá předpokládat.Dost věcí je za příplatek.
      Auto se mi líbí hlavně v interieru , design předku je trošku podivný.
      Hlavně světla moc neladí.
      Motoricky jde zřejmě o super auto.
      • 00 Reagovat !

        foto Stargazer

        Stargazer 06.01.  11:31

        « Re: Re: Cena tohoto auta je podstatně vyšší než udávaných 1,3M.

        Ano, máte pravdu a navíc jsem si nevšiml, že 1,3M je za A45.
        Ovšem stejně bych chtěl vidět toho, kdo si koupí C combi ve verzi amg 43 za 1,6M, když může mít E 400 combi za 1,75M? Oba mají V6 a 4M, céčko má sice o 25kW více ale pokud už bych potřeboval vagón, tak si raději něco málo připlatím, abych měl prostor a pohodlí.
  • 00 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 08.01.  10:13

    vw v krizi

    pěkná recenze ,auto je krasavec a cena adekvátní,řidičí octávek budou ve svém vraku stejně víc namyšlený a agresivnější než řidič takového MB..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dítě může ve škole prožívat peklo: 5 stresů, které ho mohou děsit

Dítě může ve škole prožívat peklo: 5 stresů, které…

Dva měsíce školy jsou skoro za námi. Děti, a to nejen prvňáčci, mohou prožívat spoustu každodenních stresů,…

Masakr na dovolené Petry Černocké: Přestřelka islamistů, při níž zemřelo 30 policistů!

Masakr na dovolené Petry Černocké: Přestřelka…

Na dovolenou hrůzy Petra Černocká (67) jen tak nezapomene. S dcerou Bárou (38) a vnučkou Coco (6) odletěla do…

 

iSport.cz

Zabíjejí sport, obvinil Verstappen komisaře formule 1. Zlobil se i Lauda

Zabíjejí sport, obvinil Verstappen komisaře formule…

Pilot Max Verstappen z Red Bullu velmi těžce nesl pětivteřinový trest, který ho připravil o třetí místo v…

SESTŘIHY: Plzeň vede ligu už o 11 bodů, pád Slavie a tři hattricky

SESTŘIHY: Plzeň vede ligu už o 11 bodů, pád Slavie a…

Jedenáct kol, jedenáct vítězství a 11 bodů náskok. Fotbalisté Plzně si připsali v HET lize další triumf, když…

 

Reflex.cz

Vše o volbách: Pečinka, Steigerwald, Fištejn, Höschl a Balík komentovali výsledky, jejich příčiny a budoucnost

Vše o volbách: Pečinka, Steigerwald, Fištejn, Höschl…

Na jednom místě tady najdete všechno, co jsme během víkendu vydali k parlamentním volbám. Kromě komentovaného…

Ženská legie v Norsku: Země má premiérku, ministryni zahraničí, šéfku obrany i ministryni průmyslu

Ženská legie v Norsku: Země má premiérku, ministryni…

Zatímco v některých státech se o možnosti silnějšího postavení žen v politice dlouho diskutuje, tak v Norsku už…