Test: Mercedes-Benz Sprinter 4x4 - Bezpečně na sněhu
6
/
15
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Sprinter 4x4 - Bezpečně na sněhu
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Přístrojová deska sprinteru nabízí ovládací prvky pěkně v dosahu
|
acz
Po stisknutí tlačítka vpravo pod volantem se na přístrojovém štítu objeví nápis o aktivaci pohonu 4x4
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Šestiválec pěkně vyplňuje motorový prostor a podává výborný točivý moment
|
acz
Řidič se za volantem příliš neunaví, poslouží mu pohodlné sedadlo s loketní opěrkou. Jen topení by mohlo
|
acz
Zadní třímístná lavice poskytuje fixní sklon opěradla, ale všestranně stavitelné opěrky hlavy
|
acz
Šroubová chytka posuvné přepážky na pravém prostředním sloupku vadí při nastupování na třímístnou lavici
|
acz
Nákladový prostor se po posunu přepážky (vpravo) zvětší až na 10,5 m3
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Posunutím přepážky vpřed získáte více než metr ložné délky navíc. Pětibodové uchycení přepážky je perfektní.
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzoly tvoří již klasiku dodávek
|
acz
Součástí vybavení vozidla se stal podrobný navigační systém
|
acz
Zvětšená světlá výška automobilu působí z pohledu celého vozidla trochu neohrabaně, je však navýsost praktická
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší