Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
11
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
|
acz
Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
|
acz
Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
|
acz
Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
|
acz
Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV