Tohle se Opelu povedlo! Adam vypadá výtečně. Z hlediska vzhledu i toho jak na fotkách působí interiér nemám snad žádnou výtku. Ta by směřovala jednoznačně k pružení. Adam je městský auto, to by mělo být nastavený měkce, aby dokáalo bez problémů filtrovat kanály, běžný nerovnosti. Klidně bych tomu obětoval něco z jistoty ve vyšších rychlostech, naopak bych nesahal na lehký řízení.
Opel má za Adama ode mě vyseknutou poklonu! :yes:;-)
A to sem si vždycky myslel, že máš vkus >:-[] Za mne teda ne... interiér ok, ale zvenku mi to přijde jak prapodivný angličák čínské produkce >:D proti gustu :-)
Fakt tohle konkrétní auto vypadá výtečně? Ta žlutočerná kombinace je dost děs, spíš než cross mutaci mi to evokuje výbavu Junior... a to hranaté cosi na vršku plastových lemů kol tomu jen nasazuje korunu.
Nesouhlasím. Dle mého pohledu jde o dosti odporného prcka. Nemá špetku mých sympatií. Jako kdyby u Opelu zapoměli dělat design, žabí oči a tlama, barokní linie oken, k tomu "moderně" velká kola a černé plasty - vrchol nevkusu.
Jak píšu v testu, nic proti lehkému řazení - naprosto ho v takovém městském autě chápu. Pokud je tu ale superlehký mód City, mohlo by být základní nastavení o něco tužší.
Asi to bolo prvé čo ma napadlo keď som v tom prvý krát sedel a predajca mi následne zahlásil cenu. Nemá to odkaz na retro model ako tebou menované imageovky.
že v koncernu mají aspoň trochu rozum a nevyrábí zoufalost něco jako citigo-scout :-( . Ale věřím, že by to kupovalo spousta Gil......, tedy pardon volů.
asi áno, ale ľudia čo radia podľa šípky, dávajú motoru zabrať tak či tak. Aj mne radí šípka kraviny, ignorujem ju. Šípky sú nebezpečné, pre pár deci zničíš motor a nečumíš na cestu.
jazdím na rôznych, ale na všetkých čo majú šípky, radia nechať šestku trebárs v kopci, aj keď už počujem, že motor vibruje a duní (čiže sa evidentne trápi alebo trápi mňa), sú to mejnstrímy, okrem MB A. Šípky sú nastavené primárne na optimalizáciu spotreby, životnosť motora alebo zvukový komfort neriešia.
Jsou ze dvou verzí-Sport na jízdě a Cosmo na saloně.
Měkčené plasty na palubní desce,textilní výplně dveří.Sedadla velmi dobré vedení,jak Sport,tak Cosmo.Tam jsou sedadla s větším bočmím vedením.Materiály příjemné na dotek.Vpředu místa dost,vzadu za mnou také.Vzadu ISOFIX.Kufr docela velký.
Jízdní dojmy:
Moror tichý i při volnoběhu.Je to tříválec s turbem.Odhlkučení velmi dobré i na silnici 2 třídy.Řazení krátké plynulé dráhy.Brzdy s příjemným nástupem a brzdí velmi dobře.Odhlučení velmi dobré na špatném povrchu,včetně kanálů.Posilovač řízení přijemný.Jízda v zatáčkách velmi dobrá a podvozek také velmi dobré.Vyhřívaný volant moc dobrá věc.Celkově spokojenost.
Kolik má tato Corsa ujeto? Kdy byla vyrobena a kdy uvedena do provozu? Kolikátý jsi majitel? Znáš auto od začátku provozu, nebo jsi jej pořídil jako ojetý referentský vůz?
Tolik zvlášť závažných vad vzbuzuje dojem, že to ani nemůže být první servisní prohlídka...
A prosím ještě vysvětlení: co znamená "zvýšené zanášanie hlavy válcov": Je to myšleno zevnitř? Ve spalovacím prostoru? Nebo v chladících kanálech?
Díky za info.
Musím rovněž pochválit pana Bureše za obsahově dobře zpracovaný test, našel jsem v něm ty informace, které pokládám při volbě auta za rozhodující.
Co se uskákanosti a rovněž kvality povrchu městských ulic týče, myslím, že německé automobilky obecně ladí podvozky na lepší kvalitu silnic v ZEU. Plakat nad tím, že nezohledňuji podmínky provozu ve VEU je zbytečné, tolik Adamů tyto trhy zase nepojmou, aby se automobilce vyplatilo dávat na ně větší důraz. A při délce Adamova rozvoru nelze nic jiného než jistou uskákanost očekávat.
Překvapila mě výše napsaná odsouzení Adamova designu: v případě tohoto vozu jsem je opravdu neočekával. Spolu s F500 a Mini tvoří trojku nejhezčích minivozů, jejichž design je výtečný.
Škoda zjevných ergonomických nedostatků na přístrojové desce (panel rádia a ovládání klimatizace). Takové prohřešky u vozů uvedených na trh v posledních 3 letech bych opravdu neočekával. Proto má smysl tyto nedostatky v testech pravidelně uvádět, aby se už neopakovaly. Zrovna u Opelu, který u ostatních modelů orientuje středové výdechy klimatizace svisle a otevírá prostor pro vysoké umístění displeje i ovládání klima, taková chyba zvlášť zamrzí.
Hádám, že s tou vetší hmotností má co do činění ta možnost plátěné střechy. Karoserii bylo třeba náležitě vyztužit. Plus, trochu extra kvichtu pomůže, aby vůz po městě moc neposkakoval... :-!
Určitě, ta střecha vyžaduje zpevnění. Ale celkově nechápu chytrákovu výtku: Adam je koncipován jako dražší minivůz a nejen tester, ale i Dixík konstatují, že odhlučnění motoru i PODVOZKU jsou výborné. Jak jinak, než tuhostí skeletu, kvalitním upevněním náprav do skeletu (to zn. těžším řešením) a vyšším množstvím izolace chceš takovýto výsledek zajistit? To jsou všechno kila navíc, která ale zájemci o Adam oplakávat nebudou, neboť se jim líbí právě zvuková kvalita při jízdě s tímto vozem.
Tak jinak -zde testovane polo 1.2 tsi melo ov petidverove verzi 40kg miň! Auto o třídu výše. Mate snad nekdo pocit ze nabizi horsi komfort nez opel? U opela to s vahou fakt neumějí...
Ono vůbec zaobírat se barevnými kombinacemi karosérie/interiéru nebno off-road paketem je poněkud zbytečné... Voleb je přece u konkrétního modelu hodně a příslušné řešení si každý vybere podle SVÉHO vkusu.
Povedlo se autorovi testu si do toho sednou tak aby prave koleno neprotestovalo? Ja se snazil marne. A ze neslo o nejakou malou nepohodlnost ale stredova konzola mi vadila docela fest. Jinak souhlas s tim, ze auto je to uvnitr velice prijemne a pusobi o level vys (kdyz to prirovnam k ceskemu snu, tak snad i o dva levely vys).
Prirovnani ke kabelce potesilo, po skoumani s pritelkyni jsme totiz naznali, ze prave kabelka je asi tak to jedine co se vejde do kufru. :-)
...Osobne bych mu vytknul ponury, cernocerny interier, mozna to vypada "sportovne", ale cim je auto mensi, tim by mel byt interier svetlejsi, jinak z nej clovek chytne depku.
Co se tyka prilivu muzskych zakazniku, mam dojem, ze cilem vezrze Rocks, je spis dat zenam "chlapacke" auto, ne kazda chce kotatko, nebo berusku.
Dale bych jeste vytknul vysokou hmotnost, kdo vi, jak bby se predvedl patrne vytecny motor 1,0 turbo, kdyby Adam vazil umerne sve velikosti - tady o nejakych 200kg mene.
Zda se, ale, ze Opel vystihl dnesni trend a byt je Adam neskutecne drahy, a v grafu pomeru cena-uzitne vlastnosti by byl az nekde hodne v rohu, patrne se libi dost na to, aby lidi vyuzili srotovne :-)
Jakkoli sám osobně Oply už dlouhou dobu nemusím, tak Adam je velmi povedené auto. Až na těch pár (těžkých) drobností.
Z mého pohledu přesně tak má vypadat moderní design malého auta.
pod 9 se s prehledem dostane O3 1.4tsi nebo 2.0tdi a nikdo nepise ze to je raketa. ja mam O2 s 7.8 a zadna raketa nebo raketka to není ani nahodou.
O3 RS je pod 7sec a jedna se jen o sviznejsi auto.
jestliže někdo nejaky auto prirovna k rakete nebo raketce, ocekavam zrychleni hluboko pod 7. u tohodle lenocha ze zrychlenim za skoro 10 to je samozrejme nerealny
Sice je pěkné že se Opel snaží, ale stačí to? Konkurence nespí a zatímco rok 2014 zakončil na 8.místě ve třídě, po dvou měsících 2015 je až 11. a to mu Smart dýchá na záda s novou generací. Nevím jestli prodej cca 50-55tis ročně je rentabilní ...není to trochu málo? Takové Twingo je trefa do černého a ve Wolfsburgu by měli rychle chystal oživení svých miniaut.
Kolínské trio 1-2/15: 35927ks
Bratislavské trio 1-2/15: 26763ks
Ať jsme komplet tak italské trio 1-2/15: 64881ks