Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 508 1.6 THP Allure – Spíš na pohodu

Peugeot 508 sází na turbodiesely a kdo chce zážehový motor, nemá mnoho na výběr. Pokud navíc zvolí druhou nejvyšší výbavu Allure, smrskne se nabídka na jedinou verzi.
Zpět na článek
4. 5. 2015 14:46
4. 5. 2015 12:58
4. 5. 2015 10:21
parkovani
v minusu samocinne parkovani? wtf
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
4. 5. 2015 10:58
Parkování
V mínusech je to proto, neboť četní konkurence dnes tohle v dané třídě nabízí. 508 to nemá z výše popsaných technických důvodů.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
4. 5. 2015 11:23
Re: Parkování
Netestujete snad konkrétní automobil / konfiguraci? To tam rovnou můžete napsat, že konkurence nabízí i větší benzínový motor, nebo silnější naftu (Passat), protože to má konkurence v ceníku... Za ty peníze to konkurence nemá

Tohle je ta největší kravina, co jsem kdy slyšel a co tady v testech zahrnujete. Koncern má v plusech možnosti konfigurace, takže Oktávka 1.2TSI aktive je vlastně super kára, protože si ji mužete koupit i s dvoulitrem a koženým interiérem.... to je logika postavená na hlavu nemyslíte? To rovnou můžu napsat, že třeba Polo je nejlepší, protože si MŮŽETE koupit i Bentley, protože patří VW..... a dát to do plusů.. a jiné kraviny.

Konkrétní kus za konkrétní peníze - jaký je? To by se mělo hodnotit, Co nabídne Passat a Mondeo v této ceně a k tomu vztáhnout hodnocení (když už ti dva jsou uvedeni jako konkurence, myslím, že na trhu je toho více ne?)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
4. 5. 2015 11:37
Re: Parkování
Nevím. Testování aut je o porovnávání s konkurencí. Konkurence to nabízí, Peugeot 508 nenabízí. Nevím co se Vám na tom nelíbí. Ano s tím motorem to tam klidně napsat můžeme. Tady nejde o to jestli to konkurence má nebo nemá. Jde o to, že to 508 mít z technického důvodu nemůže. Možná jsem to napsal blbě. O to jde. Prostě to u ní není ani za příplatek. Jasně zda to někdo potřebuje nebo nepotřebu je věc jiná. O tom nepolemizuji. Ano na trhu je konkurentů více, nicméně nepíšu dealerskou příručku "Jak prodávat Peugeot 508". Tam to samozřejmě je.
4. 5. 2015 11:45
Re: Parkování
Já myslím, že to bylo napsáno dost srozumitelně. Kdo čte nejdřív test a pak mínusy, tak mu to divné nepřijde. Spíš jde o to, zda samočinné parkování někomu chybí.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2015 12:12
Re: Parkování
Ale to není pravda, tahle informace v mínusech být nemá, testuje se snad konkrétní konfigurace vozu a brečet nad tím, co má a nemá můžeme až po tom, co srovnáme, co nabídne konkurence.
4. 5. 2015 12:19
Re: Parkování
Nijak jsem nepátral, ale dle testu Mondeo 1,5 EB a Passat 1.4 TSI samočinné parkování nabízejí. Peugeot ho s daným motorem nenabízí a nenabízí ho ani s jinou motorizací z konstrukčního důvodu - elektrohydraulický posilovač.

Takže nechápu proč by to v minusech nebylo.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2015 12:45
Re: Parkování
A mají ho ve srovnatelné výbavě v základu, které jsou ve srovnání uváděny?
4. 5. 2015 13:47
Re: Parkování
Nevím, nepátral jsem. A i kdyby ne, tak o co jde? Je tu možnost si ho k dané motorizaci konkurence pořídit, u Peugeotu 508 to nelze. To je vše.

Myslím, že tohle není zrovna ten případ problému, na který se tu snažíš upozornit. Nikdo v mínusech nepíše, že Passat nabízí silnější naftu atd...na co tu narážíš.

Celkově je test laděn vyváženě, nejedná se jen o kritiku.
4. 5. 2015 18:52
Re: Parkování
Tobe unika zaklad a to, ze P508 ho nemuze vubec mit, zatimco konkurence ho nabizi v (nejen) teto tride. Sice si neumim predstavit, koho to odradi od koupe, ale jako info to do testu patri.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2015 12:11
Re: Parkování
Prosím, odpovězte mi na jednoduchou otázku.

Testujete konkrétní vůz (tzn danou motorizaci, výbavu, za určitou cenu), nebo model 508 jako celek?

Pokud testy na ACZ testují vždy jen daný model, tak já ( a myslím, že nejen já ) podstatu testů chápeme špatně.

Pokud budete dávat srovnání cen a konkurentů co mohou a nemohou mít (takové články tu jsou a tam bezpochyby informace o automatickém parkování jako mínus patří), tak ano, ale jinak do testu P508 THP allure za necelých 700 tisíc mi toto mínus opravdu přijde krajně nevhodné (možná zmínit v článku) a měl by jste se zaměřit spíše na to, co oproti němu ta konkurence nabídne... pochybuji, že základní Passat či Mondeo za tuto cenu automatické parkování má.

Nejde vůbec o to, jestli to někdo potřebuje. Budete vyčítat Fabii za 250 tisíc vyčítat, že jí chybí automatická klima vyčítat tento fakt, když ani třeba konkurenční Clio jí také nemá v této ceně? To pak opravdu můžete napsat to, že nejlepší je Passat, protože kdo chce, tak si může koupit Benltey, nabo A8mu..... jelikož to koncern nabízí >:D
Avatar - iudex
4. 5. 2015 14:46
Re: Parkování
Zbytočne to hrotíš. Ak jednoducho automobilka niečo pre daný model ponúka a konkurencia nie, je to bezpochyby konkurenčná výhoda, či už je to pohon 4x4, tri druhy prevodovky či automatické parkovanie (aj keď sa práve testuje dvojkolka s manuálom).
Takto je to nielen pri autách, ale aj inde, napr. pri foťákoch. Vždy, keď sa testuje zrkadlovka alebo CSC (kompakt s výmennými objektívmi), tak kladom je možnosť výmeny objektívov, aj keď sa práve testuje foťák so základným (nič moc) objektívom. Tiež tam možno argumentovať, že 90% ľudí si iný než ten základný objektív nekúpi a treba hodnotiť len to, čo sa testuje, ale realita je taká, že tá možnosť tu je a je to nesporne výhoda.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
4. 5. 2015 15:47
Re: Parkování
Testujeme vždy konkrétní verzi. Nicméně se v testu člověk může opírat i o zkušenosti s jinými variantami (proto tam polemizuji s tím dieselem), případě porovnávat s konkurencí. Ale upřímně nějak nechápu to spojení s tím dotazem ohledně absence samočinného parkování v mínusech. Tady nejde o to, že to nemá tento konkrétní vůz. Tady jde o to, že to Peugeot 508 nemůže vůbec mít. Tak proč to tam nezmínit? Zvlášť když vysvětlím důvod. A každý test je svým způsobem o srovnání s konkurencí. Když budu v životě řídit pouze a jen tuhle 508, tak ji vlastně nemusím vytýkat vůbec nic, neboť nemám to srovnání. To je problém u řady řidičů, kteří mají třeba 10 let jedno auto a s ním se jim jezdí dobře. Nicméně pokud by vyzkoušeli třeba jiné, zjistili by, že to zase tak dobré není. A takto bychom mohli pokračovat.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2015 21:30
Re: Parkování
Myslím, že si nerozumíme.. mne se nelíbí, že se to objevilo v mínusech a projevuje se to na hodnocení vozu.

Dám vám příklad - máte nabídku dovolené u moře. Obě stojí cca 20 tisíc, obě jsou obě jsou třeba do Řecka. Obě do 4hvězdičkového hotelu. Obě mají polopenzi. Jeden hotel ale za příplatek třeba 5000 má all inclusive,d ruhá. Která dovolená z této nabídky je objektivně lepší? Dle mne jsou si rovné.... :-)

O ostatních věcech se s vámi nepřu i o zabedněncích, kteří nevystrčili nos z 20 let staré Felicie a je pro ně to nej :-) Tak to prostě je.... O tom žádná :-)
5. 5. 2015 07:08
Re: Parkování
asi tak, mi to pripomnelo nedavny crashtest tusim noveho Espace, 500X a jeste jednoho auta (uz si nepamatuji keterho). 500x ziskala o nejake body min nez Espace, protoze se "predpoklada' , ze nouzovy brzdovy system si u Espace objedna vice zakazniku jak u Espace....podobna logika.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
5. 5. 2015 09:54
Re: Parkování
Lepší je ta, kde si můžete připlatit za All inclusive. Teda pokud nebudeme brát v potaz ostatní del mého názoru důležité aspekty. Třeba místo kde to je, přístup do moře, vzdálenost od nějakých obchodů, diskoték a obecně zábavy aj. Máte možnost volby. Vy to nechápete. U 508 si za samočinné parkování nemůžete ani připlatit. Čili nemáte v tomto případě možnost volby. A věřte, že i kdyby to tam bylo, dám tomu stejně 3 a půl hvězdy, takže se to na hodnocení nějak neprojevuje. Jen jsem to zmínil. Nebo si myslíte, že kdyby to tam bylo, tak tomu dám 5 hvězdiček? To fakt ne
Avatar - Ozzman
5. 5. 2015 11:13
Re: Parkování
Ale chápu >:D 508 je jako model horší, že tu možnost nemam, ale 508 THP Allure za necelých 600 tisíc v tomto aspektu nepřevyšuje, ale ani nestrádá na konkurenci v dané ceně, motorizaci a konfiguraci >:D

S hodnocením vozu 3.5 hvězdy souhlasím, jak jsem psal, nesouhlasím, že možnost toho, že něco nejde dokoupit nepatří do mínusů vozu (protože to pak vypadá, že to na hodnocení působí), byť v článku souhlasím s touto připomínkou. Sice jsem 508 nejel, ale na 5 hvězd bych mu nedal ani po statickém prozkoumání i když je tam oproti 407 obrovský skok.

Snad už mě chápete :-)
5. 5. 2015 19:45
Re: Parkování
Tak to rychle naprav a 508 si jdi projet. Ted jsou u Peugeotu Emotion Days. Můžeš se projet s různými modely. Je to akce pro celou ČR. Od stolu bych raději nehodnotil. Protože už interiér je na velmi slušné úrovni.

Obrovský skok oproti 407? Jízdně je 508 plavnější. 407 je tužší, obratnější, má dobré řízení a pokročilou přední nápravu pro všechny verze, ne jen pro GT jako u 508.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2015 07:58
Re: Parkování
Od stolu nehodnotím jízdu, mluvím o interiéru, ovládání a tak, co jsem si vyzkoušel. Tam je prostě 508 dál, ale na top třídy jí ještě chybí něco. Když opomenu své sympatie k Renaultu (Laguna), tak je to za mne nejlepší francouz.

407 obratné a tuhé? No nevim, tohle auto mne dost zklamalo i když nevypadá zle. Hlavně interiér a jízda. Ale jel sem jen 1.8 benzin a nějaký starší kus.
6. 5. 2015 09:56
Re: Parkování
Laguna nejlepší rozhodně ne ;). Oproti 508 je to auto o generaci zpět.

Ano 407 je tuhá a obratnější ve srovnání s 508, tak to bylo myšleno. A zaznělo to i v testu. Kdo znal předchozí francouze, tedy 405 a hlavně 406, které byly velmi měkce naladěny. Pak 407 výrazně ztuhla. Podvozek je díky závěsům velmi pevný a výborně vede v zatáčkách. 508 je spíše taková loď, měkčí, cítíš z ní kus auta.

Jel jsi jen 407 s 1.8? Tak to bylo holátko s nejslabším motorem. A teď si vem, že verze V6 měly elektronicky řízené tlumiče, o které Superb dostal až v této generaci. V normálním režimu pak byla 407 měkčí než z klasickými tlumiči. Ve sportu znatelně ztuhla a přestala se "zhoupávát", ideální na dálnici.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
6. 5. 2015 16:22
Re: Parkování
Přesně tak. 407 je v zatáčkách úžasná a to i s těžkým motorem 2.0 HDi. Kdysi jsem jezdil se 407 s 1.6 HDi. Lehký malinký hliníkový motůrek, usazený hodně vzadu v přídi. To zatáčelo naprosto úžasně. Kdo nevyzkoušel, netuší. Pro mě 407 dodnes jízdně jedno z nejlepších aut své třídy, minimálně mezi vozy s pohonem předních kol. Mimochodem, ty elektronicky řízené tlumiče (u Peugeotu tomu říkají Amwar nebo Amvar, ted z hlavy nevím jaké vé)) mohla mít už první 605 z roku 1989 :-). Francouzi byli tehdy docela pokrokoví.
6. 5. 2015 17:02
Re: Parkování
Díky za potvrzení mých dojmů ;-) . Je to tak, podvozek 407 je v rámci kategorie vozů s předním pohonem velmi stabilní a zatáčivý. A vůči výkonům motorů má výrazné rezervy. 508 už se mi jevila vláčnější, měkčí, větší loď.

Ano je to systém AMVAR :). Už ho nabízely 605, poté 607 a dostal se i do šestiválcových 407. Zde je systém mnohem pokrokovější. Řídí se každý tlumič zvlášť, navíc je při přejezdu příčných nerovností systém schopný fázově přizpůsobit tuhost zadních tlumičů vůči předním. Ve výsledku se auto méně kolébá v podélném směru, méně potápí při brzdění atd.
Avatar - Ozzman
8. 5. 2015 08:23
Re: Parkování
Tak, jestli sem jel obyč verzi a je tam tak brutální rozdíl, potom se není čemu divit, ale to auto mne přišlo takové nijaké... Lagunu neberu jako etalon, jen má mé sympatie, to je vše >:D

Možná je problém, že jsem do té 1.8 407 přesedl z Mondea MK IV, které je jízdně o galaxii jinde.
9. 5. 2015 19:01
Re: Parkování
Nevím co je Mondeo Mk4. Asi to, co dělalo do ted. Já tomu říkám Mk3. Nicméně jízdně o galaxii llepší rozhodně není. Možná je i horší, než 407, jen to nikdo neví a kdo to ví, tak se to bojí říct. Tyhle Monde jezdí skvěle o tom žádná, ale třeba příčné nerovnosti dost kopou do řízení. To 407 nedělá, neb má o galaxie lepší přední nápravu. :-)
11. 5. 2015 07:49
Re: Parkování
Různé motorizace mají různé naladění, to snad pro tebe není žádné překvapení, že to tak funguje i u 407 ;-) .

Tak už z té galaxie sestup a svez se s ní více, než jen kolem komína, aby sis nemyslel, že tě tu s p. Dusilem taháme za fusekli :-) .
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2015 01:12
Re: Parkování
Lze na to pohlížet i tak, že onen konkrétní vůz, ač v plné palbě, samočinné parkování nemá a mít by jej ani nemůže, i kdyby se zákazník třeba rozkrájel - zatímco u největší konkurence je tato výbava běžně nabízena již nějakou dobu. Kdyby 508 nemohla mít třeba xenony/LED, také by to autor nesměl do testu uvést? :-)
Avatar - Ozzman
6. 5. 2015 08:01
Re: Parkování
Jak jsem psal.... neni to o tom, že v testu to není, ale že to je v mínusech pod testem :-)
4. 5. 2015 17:19
Re: Parkování
Jde o to, ze u konkurence to mit muzes, u 508 nemuzes a to v zadne verzi, v zzadne vybave, za zadnou cenu.
4. 5. 2015 11:31
podvozek
zajimavé je, že peugeot 508 před faceliftem měl dle testérů spíše tvrdší naladění, viz odkaz, je možné, že došlo k nějaké úpravě?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
4. 5. 2015 11:38
Re: podvozek
Zda došlo k nějaké úpravě odpružení netuším. Možné to samozřejmě je. Ono taky dost záleží na motorizaci a verzi.
4. 5. 2015 11:54
Příjemný test
Musím autora pochválit za vyvážený a čtivý test. Objevilo se v něm pár zajímavých technický detailů, či srovnání s předchozí generací.

V 508 jsem 1,6 THP nejel, jen nafty. Ale motor znám z jiných modelů a je škoda pokud přišel o svou reakci na plyn, protože to byla příjemná vlastnost. Těžko říci, zda je to přechodem na Euro 6 či jen nastavením pro daný model.

508 dospěla a stále je to velmi slušné auto.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
4. 5. 2015 12:01
Re: Příjemný test
to auto sa mi paci..... a aj dizajnom zreje ako vino.... uhladene elegantne masivne tvary..... pritom v tom clovek nevidi ziadnu audinu ani passata.... proste stylovy francuz... a dnes zrejme najlepsia francuzska volba v tejto triede ( C5 a laguna uz predsa len maju kusok starsi datum narodenia ) ..........

ja vidavam jednu takuto ciernu sedan ale GTcko ked som u starkych mimo mesta ... ano tu s tym s 2,2 hdi 150kw... ten zvuk co ma je masivny... auto je robustne .... na obrovskych kolesach posobi priam fantasticky ... no prisaham ze nevidim dovod siahat po nejakom bmw ktore bude v podobnej vybave a pr ipodobnom vykone o 6 tisic eur drahsie ... p508 je totiz stale krasne auto.... stale svieze .... a viac sa mi paci prave sedan... vyzera skratka jedinecne a ma vacsiu charizmu ako nejeden premiant.... zvalst po facelifte to plati dvojnasobne.. ten jeho look je uz skratka premiovy , aj charizma, kto si nepotrpi na logo na maske... tak s 508mickou rozhodne chybu neurobi... krasne auto :yes:
Avatar - speedfred
4. 5. 2015 12:15
Re: Příjemný test
Priatelu,ja 508GT mam so vsetkymi priplatkami co tam isli dat-som hodne spokojny,ale po minulotyzdnovych jazdach na BMW vikende som troska vytriezvel z toho ako je BMW daleko-infotaiment,podvozky,vybava no a somozrejme aj cenovo...
Avatar - lamal
4. 5. 2015 12:30
Re: Příjemný test
Na 508 SW 2.0 HDI 120kw mi vadil skor prenos vahy, je to tazke na tom maksom podvozku to dost citit ... tiahle zakruty ok, ale nejake rychlejsie zmeny a uz sa to žvýka...

problem mi pride v tom, ze to bolo nemasne neslane, akoby to auto nerobilo nic poriadne... kratke tvrde nerovnosti netlmilo tak ako by malo a zas ani nemalo ziadnu odozvu pri riadeni ci sportove ambicie, pripadne len chut bezprostredne reagovat ... ako by nevedela 508 cim chce byt, neponukala ani jedno ani druhe bohuzial... napr nova 308 mi prisla ovela lepsia aj komfort a odhlucnenie aj jazdne vlastnosti ...je to jasne nizka vaha aj s 1.6hdi, no na 508 mi pride take spravanie nedostatocne, mna to auto nepresvedcilo... napr nova octavia je o kus tvrdsia, ale aspon to citit na jazdnych vlastnostiach a reakciach pri riadeni
Avatar - wikinko
4. 5. 2015 12:49
Re: Příjemný test
Prepac lamal, ale OIII nema pri riadeni reakcie ziadne. Kormidlujes lod, a este k tomu na PlayStatione.
Avatar - lamal
4. 5. 2015 13:23
Re: Příjemný test
Na o3 konkretne kombi 1.4TSI su daleko lepsie odozvy pri riadeni - tymto nemyslim spatnu vazbu v riadeni ale odozvu auta pri otoceni volantom, octavia zataca ochotne a meni smer daleko lepsie ako P508sw od ktoreho je o moc lahsia a to citit navyse to je umocnene tvrdym setupom octavie, tazke v zakrutach sedi docela slusne... kormidlovanie lodi jednoznacne pripomina 508SW podivne vymakle a nie moc komfortne auto... a ver mi, ze nemam ziaden dovod obhajovat octaviu ako ani hanit P508, naopak 508 mi pride ako slusne auto az na tej dojem z jazdnych vlastnosti, tam je po zadu aj ked na samotnu rychlost to nemusi mat realny vplyv, proste to nejazdi dobre, ale ani vyrazne zle
Avatar - wikinko
4. 5. 2015 12:20
Re: Příjemný test
Topper, jasne ze nevidis dovod na kupu bmw, pretoze ani bmw, ani 508ku si nikdy nesoferoval. ako pise speedfred nado mnou, bmw je o galaxiu inde. keby si sa previezol, taketo kraviny by si nepisal. ale ze vyzera 508ka stale dobre, s tym suhlasim. pre mna najkrajsi sedan v strednej, hned po Ccku.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2015 12:52
Re: Příjemný test
Nepsal tu minuly tyden něco o tom, že je lepší prémiové MB C v základu, než Ford Mondeo Vignale za stejné peníze, protože MB je o galaxiu inde? :D:D Někdy logiku nenajdeš >:D Tam ten rozdíl prémie/neprémie chápal >:D
4. 5. 2015 18:02
Re: Příjemný test
Když 508, tak jedině kombajn. Sedan mi připomíná svého času c4 sedan, kterému prostě nějakým nedopatřením přilepili zadek. Koukni na to pořádně, než začneš psát o eleganci: [odkaz] a taky někdy se projeď něčím jiným, než feldou, než začneš psát o neexistujícím rozdílu mezi tímto a nějakým bmw.
5. 5. 2015 18:53
Re: Příjemný test
No jedno THP doma mám. Sice ve větším autě v P5008 a ne Euro 6, ale také má 1500kg. Reakce na povel plynu je celkem slušná, nicméně po minulé servisce a aktualizaci SW je projev trochu mdlejší. Tj. nejspíš je to prostě novým SW, kvuli emisím - prostě EU...
Avatar - MGRR
4. 5. 2015 12:25
Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i Avens
Působí to nedůvěryhodně, laciný schmuck?
Nestojí podobné peníze jiné auto z roku 2015?
Např. Mondeo, Mazda 6, nebo budoucí facelift Avensis 2015

Avensis 2015 facelift: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
4. 5. 2015 12:28
Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i Avens
Působí to nedůvěryhodně, laciný schmuck?
Nestojí podobné peníze jiné auto z roku 2015?
Např. Mondeo, Mazda 6, nebo budoucí facelift Avensis 2015

Avensis 2015 facelift: [odkaz]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hittman
4. 5. 2015 13:03
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
No oproti avensisu je na tom 508 lépe, dle mého.
Avatar - MGRR
4. 5. 2015 14:16
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Myslel jsem i tak dnes opomíjené věci jako životnost, ztráta hodnoty... Toyota i Mazda rozhodně neztrácí tolik.
5. 5. 2015 08:02
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Ona je na tom v nekterych ohledech lepe i proti te Mazde 6.
4. 5. 2015 16:16
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Ja jazdím na avensise (predchádzajúci model), manželka 508 SW, jedno benzín, druhé diesel ...ak to porovnám...
Toyota: jazdí lepšie, je tichšia (veď benzín), nie je ani zďaleka tak spoľahlivá ako sa traduje a je dizajnovo neskutočne nudná a pôsobí lacno
Peugeot: jazdí horšie - cítíť tu váhu neskutočne, v diesli je len o kus hlučnajšia ako benzínová toyota, na 200 tis km absolútne bez poruchy !
Kupované boli v inej dobe, ale v peugeote dali oproti ceníku snáď 30% zlavu, lebo som bral auto z autosalónu i keď s 0 km. Toyota bez možnosti zľavy - iba akcia.
Neviem aké sú ceny , ale som presvedčený, že v peugeote vedia cenu spraviť (napr aj v opli), v toyote moc nie...
Obe sú super, s oboma som spokojný, je to iba otázka priorít a preferencií. Každý voz na trhu je iný a zameriava sa na iné priority zákazníka. Je to, ako by sme sa dohadovali, či je lepšie mať za manželku blondýnu alebo brunetu, keď v 20-tich je našou prioritou výplň podprsenky a v 50-tke výplň chladničky.... a teraz buď múdry ;-)
4. 5. 2015 18:10
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Je rozdíl koupit statickou předváděčku (Peugeot), ve které už sedělo 200 lidí a nové auto (Toyota). Na předváděčky dostaneš, samozřejmě, slevu i v Toyotě. Já tam dostal slevu i na nový vůz (tedy skladovku...která ovšem byla do posledního švu totožná s tím, co bych zadal do výroby, jelikož možnost konfigurace je u japonců tradičně omezena).
5. 5. 2015 08:56
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
On hlavne problem je v tom, ze Avensis uz je zoufale zastaraly. Dnes kupovat Avensis uz mi prijde trosku mimo misu.
5. 5. 2015 15:01
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Avensis nie je zastaralý, a už vobec nie zúfalo. Je určený inému zákazníkovi, predavajú sa ich kvantá vo svete. Auto netreba súdiť podľa svojich preferencii. Alfa vyzerá skvele, jazdí skvele a ... predajnosť?
5. 5. 2015 15:42
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
V kontextu evropské střední třídy ale zastaralý je. Nebo jinak, kolik střednětřídních modelů je zastaralejších?
5. 5. 2015 15:36
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Tvůj pocit sdílím. Mě se Avensis jinak hodně líbí (zejména po prvním faceliftu), ale když si sednu dovnitř, nemůžu se zbavit dojmu, že konkurence to dnes umí líp. Ani pocit vnímané kvality není bůhvíjaký, narážím například na madlo dveří, které je dost poddajné a mám strach, že když zaberu, zůstane mi v ruce místo toho, abych zavřel dveře a vachrlaté otočné ovladače tomu taky nepřidají. Ovšem lidi, co si jej koupí, zcela chápu :-) na současný facelift jsem už zvědav.
10. 5. 2015 15:07
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Pozri ako vyzerajú madla v passatoch, či alhambrach - vozoch za 40-50tis Eur, po 3-4 rokoch bežného používania. Toyota vyzerá lacno, ale vyzerá tak isto aj po 10 rokoch...
11. 5. 2015 12:30
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Těžko soudit, jak budou vypadat za 10 let, ale důvěru nevzbuzují ani jako nové (na rozdíl třeba od Aurisu, tam je to v naprostém pořádku).
Avatar - CommonUser
6. 5. 2015 10:15
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Mohol by som vediet, aky problem mas s Avensisom v otazke spolahlivosti ?
10. 5. 2015 15:00
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
starter, 2 x lambda sonda, spinanie svetla pri otvoreni dverí... to je ale asi vsetko vzhladom na 173 ris km na tachometri. Myslím, že nejeden majiteľ vozidiel vw group o takejto poruchovosti može iba snívať.
10. 5. 2015 15:01
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
starter, 2 x lambda sonda, spinanie svetla pri otvoreni dverí... to je ale asi vsetko vzhladom na 173 ris km na tachometri. Myslím, že nejeden majiteľ vozidiel vw group o takejto poruchovosti može iba snívať.
Avatar - CommonUser
11. 5. 2015 11:05
Re: Vypadá to divně... za peníze bude lepší Mazda 6, ale i A
Dik za info. Mam T27 benal a zatial klop, klop. Nie je to super kara, ale ... beha.
Pytal som sa, lebo si hore pisal o myte spolahlivosti ale starter nie je ziadna tragedia. Starter je tusim Bosch, lambda asi tiez.
Avatar - Hittman
4. 5. 2015 12:58
Škoda
těch tetrisových displayů v době LCD, které jsou za pakatel...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
4. 5. 2015 13:33
Moc se mi nezdá, že by komfort odpružení
mohl tak lítat u jednoho modelu. Jednou je to tvrdé a pak zas pohodlné. Vyplývá z toho, že je třeba mít přímé srovnání.
Rozbalit vlákno
3
4. 5. 2015 14:02
Re: Moc se mi nezdá, že by komfort odpružení
No kupříkladu rozdíl mezi 508 RXH a GT byl opravdu velký, ve prospěch GT. :-)
Avatar - iudex
4. 5. 2015 14:50
Re: Moc se mi nezdá, že by komfort odpružení
Ja si viem kľudne predstaviť, že benzínová 1,6ka má citeľne mäkšie naladenie, ako 2,2 dízel. Objemnejší a nemálo ťažší turbodízel pred prednou nápravou túto iste zaťažuje oveľa viac, preto treba tuhší setup pružín/tlmičov a auto je vo výsledku citeľne tvrdšie, ako menší a ľahší benzín, ktorému stačí mäkšie pruženie. Je to tak aj u konkurencie, len možno nie v takom citeľnom meradle.
Avatar - KANKUNEN
4. 5. 2015 15:25
Re: Moc se mi nezdá, že by komfort odpružení
Zrovna 2,2 jezdí nejlíp.
5. 5. 2015 08:03
Bez parkovani bych se obesel
To automaticke parkovani bych odpustil, spise je horsi ze nema ani adaptivni tempomat, coz uz dneska konkurence nabizi i o level nize. Navic by se hodily i novejsi automaty nez nabizene staricke Aisiny spolehlive likvidujici jakykoliv naznak dynamiky.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
5. 5. 2015 19:33
Re: Bez parkovani bych se obesel
-s tým automatom máš pravdu
-ale ak sa adap. tempomat nedá prepnúť na normálny tempomat ja by som nebral
-zabudli dať do plusov veľkú nádrž,ktorá sa u konkurencii v tejto dobe len tak nevidí
6. 5. 2015 07:46
Re: Bez parkovani bych se obesel
508cka ma na stredni tridu celkem standardnich 70 litru, stejnou nadrz ma i Passat, posledni evropske Mondeo, konkurencni Frantici a dalsi auta. Japonci maji mensi nadrze a pak uz jenom ruzni exoti typu Skoda Superb.