Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 508 RXH – Allroad Français

Do světa scoutíků a allroadů vyjíždí nový hráč. A nemá jen drsný design, přidává i unikátní hybridní pohon.
Zpět na článek
28. 6. 2012 09:18
28. 6. 2012 14:07
28. 6. 2012 09:33
28. 6. 2012 09:39
28. 6. 2012 11:27
29. 6. 2012 21:55
28. 6. 2012 09:52
28. 6. 2012 10:01
28. 6. 2012 15:30
29. 6. 2012 14:41
29. 6. 2012 15:27
30. 6. 2012 10:15
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2012 09:18
nadhera
total brutus :yes:

pezot slape :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2012 14:07
Re: nadhera
já nevím. četl jsi ten test? mně se zdá, že právě moc nešlape...
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2012 18:20
Re: nadhera
Náhera je Passat 2.0TDI Alltrack.
Tohle je jen auto na "F" :no:
Avatar - strýček BOB
28. 6. 2012 09:24
Hybridní čtyřkolka...
Zní to divně, zní to tak nějak divně ekologicky. Vůbec nechápu k čemu je mi ekologicky hybridní čtyřkolka, která jaksi nefunguje například na dálnici pokryté zbytky sněhu, zmrazky a podobným svinstvem...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 11:10
Re: Hybridní čtyřkolka...
Nečekej, že ti ve vysoké rychlosti Haldex hodí na zadek více výkonu. A hlavně v takové situaci ti až tak 4x4 nepomůže.
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 20:47
Re: Hybridní čtyřkolka...
A dá sa vôbec pri Haldex-e nastavovať pohon : 4x4, auto, predné kolesá? Lebo pokiaľ viem tak nie ( aspoň pri Oktávke 4x4 sa to nastvovať nedá, pri Passate Alltracku sa to už možno dá )...
Avatar - guze
29. 6. 2012 21:05
Re: Hybridní čtyřkolka...
nedá....
Avatar - kari.laz
28. 6. 2012 09:33
Bohužel...
Je to tak, jak jsem to od začátku viděl. Předek je zbytečně vyumělkovaný a hybridní pohon mě také moc netáhne.
Přední maska se tolik nepovedla a tři pásy diod na každé straně působí dost "tuzingově"
Takže úžasná 508 SW zůstala nepřekonána.
Kdyby to auto udělali z klasické 508 SW, zvednutý podvozek, ochranné plastování a klasický pohon 4x4 bez hybridu. Bylo by to dokonalé auto.
Rozbalit vlákno
6
28. 6. 2012 09:39
Re: Bohužel...
Přesně tak. P 508 SW GT nemá chybu. :yes: :-!
28. 6. 2012 11:27
Re: Bohužel...
Stejný systém pohonu má Lexus RX a tam je to úplně v pohodě...neviděl bych vůbec problém v absenci nějakých hřídelí nebo mezinápravových diferenciálů.

Jinak solidní tuzing... ;-\
Avatar - kari.laz
28. 6. 2012 11:52
Re: Bohužel...
Tak to že to má Lexus mi je celkem jedno. Mě tento systém není sympatický. Sice lepší, než "terénní" dvoukolka, ale prostě mi to nějak nesedí.
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 13:05
Re: Bohužel...
Že ti něco nesedí neznamená, že to nefunguje. Stačí se podívat tam, kde u tohoto systému testovali trakci a třeba i srovnávali s Haldexem.
29. 6. 2012 21:55
Re: Bohužel...
Ano, RX tenhle systém pohonu zadní nápravy používá už dlouho, nicméně nikdy nebyl prodáván jako vhodný pro provoz mimo zpevněné komunikace. Přední náprava je navíc hnána klasickým Toyoťáckým hybridem, jak v AWD verzi, tak ve verzi s pohonem předních kol.
28. 6. 2012 09:43
Robotizovaná převodovka
Jezdil jsem s 3008 Hybrid 4 a ta převodovka necukala,tak nevím co se p.Červenkovi nezdálo.Já měl trasu dálnice,mezi město,město a žádné cukání nebylo,což se u P 508 E-HDI říct nedalo,tam to cukalo stašně.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 11:11
Re: Robotizovaná převodovka
I v jiných testech se píše o redukci cukání oproti klasické robotizované převodovce. Ale na auto.cz je to holt jinak, tady má i Jetta luxusní interiér 8-s
Avatar - iudex
28. 6. 2012 11:11
Re: Robotizovaná převodovka
Ja som túto prevodovku jazdil tiež v spomínanej 508 eHDI a bol to zážitok á la Praga V3S: také strašné trhanie pri radení som ešte v normálnom aute vyrobenom po r. 1989 nevidel. V hybride ju mohli trochu vyladiť, neverím ale, že natoľko výrazne, žeby nerušila a radila plynule.
28. 6. 2012 11:16
Re: Robotizovaná převodovka
V hybridě je to už v pohodě. :-!
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 11:18
Re: Robotizovaná převodovka
Zkus přečíst test někde u konkurence, tam ji chválí, třeba na vašich serverech.
28. 6. 2012 11:25
Re: Robotizovaná převodovka
Mě to stejně přijde zajímavý...proč je ten robot tak špatný? V 508 jsem s ním nejel, tak se ptám.
Jezdím autem se Selespeedem (2004), občas to škubne, ale po přizpůsobení stylu jízdy si není nač stěžovat.
28. 6. 2012 11:55
Re: Robotizovaná převodovka
U toho robota,tak musíš chvíli ubrat plyn a pak to ani moc necuká.To cukání je i u C4,P 508 není vyjímkou.Převodovka má řadit a ne se řidič přizpůsobovat převodovce. :-!

Asin v 508 GT je dokonalý.Tam to řadí super ve všech režimech.
Avatar - kari.laz
28. 6. 2012 11:56
Re: Robotizovaná převodovka
já jsem jezdil v 508 SW GT a bylo to docela v pohodě. Nic zásadního to nebylo.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2012 12:27
Re: Robotizovaná převodovka
Dokud se člověk drží v zóně Eco (max. 20 % dostupného výkonu), funguje to jako v katalogu - nic není poznat. Při velké zátěži ale převodovka řadí zoufale pomalu a výkon elektromotoru nestíhá tyto výpadky vykrýt. Popisoval jsem to už u 3008, u těžší 508 RXH je to patrné ještě víc.
Kdo tvrdí něco jiného (vizte Ronaultem popisované jinétesty) má nasazené růžové brýle.
28. 6. 2012 14:08
Re: Robotizovaná převodovka
Nebyla by k mání hodnota spotřeby v čistě městském provozu? myslím z praxe
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2012 14:59
Re: Robotizovaná převodovka
Dle provozních podmínek 4 až 6 litrů, přičemž teď v červnu byly hodnoty kolem těch šesti mnohem častější.
28. 6. 2012 15:57
Re: Robotizovaná převodovka
Lukáši a s kterou čtyřkolkou jezdíš v automatu ve městě za tolik? Podle mě to řešení není špatný a vůbec bych se nedivil, pokud obecně hybridy budou více fungovat, kdyby takto byl jednou nahrazen haldex.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2012 18:22
Re: Robotizovaná převodovka
Jestli je RXH "jen" čtyřkolka, tak je pro ni příplatek proti předokolce s (o dost lepším) automatem ve výši téměř 200 tisíc prakticky KO... Elektromotorem vzadu Peugeot chytře řeší několik problémů najednou a skutečnost, že je auto 4x4 je jen drobným střípkem ve výsledném obrazu. Nakonec teoreticky dosažitelné maximální rozdělení 120:27, resp. trvale 112:8 (při zanedbání ztrát v přenosu elektřiny od alternátoru na zadní kola) není na dnešní čtyřkolku nic moc...
A k té otázce - Superb 2,0 TDI 4x4 umí ve městě jezdit za 6,5 l/100 km [odkaz]
Jinak si taky myslím, že v koncepci, co prosazuje Peugeot, je budoucnost. Ale chce to ještě hodně práce, hlavně asi na technologiích pro baterky, protože to bude největší limit intenzity zapojení elektřiny.
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 19:47
Re: Robotizovaná převodovka
:yes: :yes:
28. 6. 2012 18:01
Re: Robotizovaná převodovka
Od čtyř do šesti. Ty dvě čísla se opakujou v testu pořád dokola. Čekal jsem trošku přesnější hodnotu.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2012 18:16
Re: Robotizovaná převodovka
Bohužel je to tak. Už to zaznělo u 3008 - hodnoty spotřeby jsou velmi rozkolísané, tady jsou hned z několika konstrukčních i vnějších důvodů vyšší. Je to dané maximálním dojezdem na elektřinu 4 km (ve skutečnosti ale baterie nejspíš nebude plně nabitá a provoz nebude takový, aby se dalo jen elektricky ***t. Takže třeba popojíždění v koloně nestojí skoro nic, ovšem jízda dvoutunového auta 50 km/h do kopce znamená velmi vysokou okamžitou spotřebu. Zprůměrováním vysokých š***k a různě dlouhých úseků s nulovou spotřebou vzniká hodně velký rozptyl dosažitelných výsledků.
Něco je k vidění zde [odkaz] ale to jsou pětiminutové úseky, z pohledu výsledků hybridního systému v zásadě střednědobé hodnoty. Osa je cejchovaná po dvou, od 0 do 10.
Jestli chcete počítat s jednou cifrou, berte jako městskou spotřebu 6 l/100 km a pak na se na mě nebudete zlobit :-)
28. 6. 2012 21:29
Re: Robotizovaná převodovka
:yes:
28. 6. 2012 18:18
Re: Robotizovaná převodovka
Jezdil jsem už s hodně automaty,takže umím posoudit,jestli to cuká nebo a když jsem najížděl na dálnici-Zlín,směr na Přerov jsem zrovna lehkou nohu neměl a necukalo ani při kicdownu ani při pomalejší jízdě to také řadilo dobře.Růžové brýle rozhodně nemám.

Jezdil jsem naposled s 508 SW GT-super automat v jakýkoliv řežimech,50008 2.0 HDI 120 KW AT6-při pomalé jízdě a ustálené rychlosti dobře řadilo.U kickdownu trochu cuklo,jediná výhrada.3008 Hybrid 4-jezdil jsem s tím na AUTO a necukalo to.
28. 6. 2012 09:52
spotreba
Tak hybrid si snizenim spotreby vydelal pouze na to, aby uzivil svoji vlastni vetsi vahu. Cili je tam zbytecne.

Na druhou stranu je treba priznat, ze pneumatiky 245 jsou brutalni a s normalnima 215-225 bude spotreba o pul litru nizsi.

Tohle u nas bestseller rozhodne nebude.
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2012 10:01
Re: spotreba
Vidím to obdobně, ale vypadá hezky.
Avatar - Dinar
28. 6. 2012 11:04
Čím víc pruhů,
tím víc... Předek se prostě nepovedl a nejlíp to dokumentuje srovnávací obrázek s běžnou 508. A to ostatní, je potřeba hodně slov a vět k vysvětlení proč a nač tento dýzl hybrid, a stejně jako odpověď zůstávájí minimálně rozpaky. Ne, tudy cesta nevede. :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 11:19
Re: Čím víc pruhů,
Tady tento hybrid přece neslouží ke snížení spotřeby, ale aby měl Peugeot přístup k 4x4, které v této třídě začíná být nutností. Proto by bylo záhodno hledět spíše k trakčním schopnostem, které jaksi v testu nezazněly, ačkoliv všude jinde se dá dočíst, že jsou výborné a na nezpevněném povrchu i lepší než třeba Haldex Alltracku.
28. 6. 2012 15:37
Re: nech vymažú mňa...
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 19:40
Re: nech vymažú mňa...
Čítal som si to už predtým...

Niektorí z tu diskutujúcich proste nepochopia, že funkciou hybridu nieje len úspora paliva. No čo už, tažko im to vysvetliť... ;-)
Avatar - Dinar
29. 6. 2012 09:26
Re: nech vymažú mňa...
Výborný test, který přesně odpovídá tomu, co říkáš, tedy, že o spotřebu paliva nejde. Proto je v souhrnu vlastností lepší/horší v plusech 508ky uvedena - nižší spotřeba. >:D Ono vůbec, vzít do testu auto s benzinovým motorem a druhé dýzlhybrid a pak psát něco o spotřebě vypovídá o vysoké odborné úrovni testu. :-!
Avatar - Ronault.
29. 6. 2012 15:36
Re: nech vymažú mňa...
Tady v tom testu Rasty Chvály je velká škoda, že Passat nedorazil v TDI.
Avatar - PeterLuk
29. 6. 2012 15:57
Re: nech vymažú mňa...
Hej, to je.
Avatar - Dinar
29. 6. 2012 09:31
Re: nech vymažú mňa...
No, z toho testu, co uvádí chlapci níže, to o lepších trakčních schopnostech nevyplývá. Ale obecně, já nemám proti tomu autu nic, může svou práci dělat celkem dobře, mluvím o tom, že oproti klasickému pohonu podobných aut, tj. dýzl s nějakým typem awd, nepřináší dýzlhybrid žádnou výhodu, vzhledem ke složitější konstrukci, vyšší váze a dalších věcí z toho plynoucích, jsou to spíše nevýhody, jinými slovy, obecně tudy cesta nevede. Chceš-li věc hodnoti pouze z pohledu Peugeotu, jako možnost mít 4x4, pak o.k.
Avatar - Ronault.
29. 6. 2012 15:39
Re: nech vymažú mňa...
V trakci 508 porážela Passata, samozřejmě šlo o malé rozdíly, nicméně je dobře, že tento systém funguje. Nemyslím si, že jde o složitější konstrukci. Jo, jsou tam baterky a silnější alternátor. Z druhé strany je tam elektromotor, který obecně má násobně vyšší životnost než spalovací a hlavně nejsou tam diferenciály, spojky atd., čili to vše, co v Haldexu či jiných čtyřkolkách stojí hodně peněz a často se odporoučí - viz třeba Yeti (neříkám, že je to u Yetiho pravidlo, jen je tam vyšší pravděpodobnost).
Avatar - PeterLuk
29. 6. 2012 20:07
Re: nech vymažú mňa...
Mňa by ešte zaujímalo, ako si systém Hybrid4 poradí v zime, v nízkych teplotách...
Jednoduchý ten systém je, s dlhou životnosťou môže byť tiež, ale vydrží v nízkych teplotách?
Lebo niektorým, aj klasickým autám za mrazov hapruje elktronika. Dúfam ža funguje ako má, pretože ak nie, bolo by to obrovská chyba, práve toto auto by malo v zime fungovať najlepšie...
Ale viem, zatiaľ nebola príležitoť ho vyskúšať v zimných podmienkach...
29. 6. 2012 22:02
Re: nech vymažú mňa...
V nízkých rychlostech možná, kdy těžíš z charakteristiky elektromotoru, ale ve vyšších? To by ta koncepce musela být opačná. Na zadku potřebuješ víc než jen pár procent, které je tam schopen elektromotor dodat. Rychlostní zkouška v zimě na klikaté zasněžené okresce by ukázala, co skutečně funguje.
Avatar - Ham.
29. 6. 2012 22:54
Re: nech vymažú mňa...
Ano, v terénu tato třída aut nějak funguje a není podstatné jaký druhu 4x4 používá, protože limitována je zde nikoliv pohonem, ale především přechodovými úhly a použitými pneu. To co uživatele této třídy zajímá daleko víc je chování 4x4 na běžné cestě jak na suchu, tak mokru, tak sněhu včetně kombinace těchto podmínek pod nápravami/stranami vozu. Třeba stará generace Haldexu neměla problém v terénu, prostě zadek to nějak připojilo a bylo po problému. Ale na běžné silnici se choval blbě a zhoršoval jízdní vlastnosti.
29. 6. 2012 23:21
Re: nech vymažú mňa...
Přesně. Pokud tohle auto má přepínač, který vynutí pohon všech kol, tak je prakticky jedno, jak to funguje. Pokud tam není (a nejde o stálý pohon), tak lze ještě hodnotit, jak rychle elektronika pozná, co má dělat. Problém u tohoto systému může nastat snad jen tehdy, kdy by elektromotor nebyl schopen vyvinout dostatečný točivý moment. Ale jinak jde o

1) pneumatiky,
2) světlou výšku,
3) úhly.

V tomhle pořadí. Alespoň podle mne. Tady SUV a zvednuté kombíky končí. Věci jako křížení náprav, to už je doménou terénních aut. Sníh, respektive led, dokáže vytáhnout chyby hnacího řetězce, špatného rozložení hmotnosti atp., protože zmenšuje trakční schopnosti pneumatik, které jinak (ve spolupráci s podvozkem) problémy zachraňují. Stejně tak vysoká rychlost. V terénu tě dokáže víc omezit třeba převodovka, která není schopná podržet rychlostní stupeň. Tímto zdravím Audi a člověka zodpovědného za nastavení S tronicu A4 allroadu (nevím, jestli to už nedali do pořádku). To auto vyjede ledacos, klidně v půl metru sněhu, ale manuální režim má být manuální. Není nad to, když ti v kopci převodovka podkopne nohy a zařadí výš.
Avatar - Ham.
29. 6. 2012 23:41
Re: nech vymažú mňa...
Myslím, že ani není potřeba čekat s testováním pohonu 4x4 na sníh a led, stačí vzít auto na skrápěný polygon v Mostě a na uzavřené dráze všechno v klidu vyzkoušet třeba v polovině července. To by si od testovacích redaktorů každý pohon 4x4 v takovéto třídě aut zasloužil.
29. 6. 2012 23:49
Re: nech vymažú mňa...
Pro testování voda postačí, ale kombinaci čtyřkolka a sníh mám rád. A uzavřená okreska je uzavřená okreska. ;-)
Avatar - Ham.
30. 6. 2012 00:03
Re: nech vymažú mňa...
To byla trochu reakce i na pana Vaverku (12:32).
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 20:08
Re: nech vymažú mňa...
Čo sa týka toho dizajnu, mne sa naopak viac páči RXH. Klasická 508 vyzerá trochu "nepeugeotovsky" a zatiaľ čo RXH už z diaľky spoznáš... :yes: ;-)
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 11:16
Co mi tady chybí...
Máme tady test hybridního Peugeotu 508, kdy hybrid byl použit spíše než pro úspornou jízdu tak k dostupnému systému 4x4 (nechápu, že autor srovnává spotřebu s předokolkou a ne s jinými čtyřkolkami v třídě...?) a mě něco v testu chybí... Design, který všichni vidíme na fotkách je popsán sáhodlouze, barva kontrolky taky, ale co by tak bylo dobré popsat u čtyřkolky... Co takhle trakci na nezpevněných površích?

Nebudu psát kde jsem se dočetl na ní "R. Chválu", aby mě tady nesmázli...
Rozbalit vlákno
14
28. 6. 2012 11:24
Re: Co mi tady chybí...
O jízdních výkonech či trakci jsem se z článku tedy moc nedozveděl, to máš pravdu.

Já bych to auto chápal úplně jinak. Proč pořád škatulkovat, jestli je to hybrid nebo nafta...
Co se na to podívat jinak. Kombi střední třídy s automatem, systémovým výkonem cca 200koní, spotřebou lehce přes 6litrů. S možností pohonu čtyř kol. Prostorným, kvalitním interiérem. S dostatečným kufrem. A že má tužší podvozek? Projedte si některá Audi na 18 kolech idealne s S-paketem, který si tam každý cpe. To rozhodně nejsou komfortní kombíky. Zákaznící to ještě berou jako sportovnost. Tak proč to u Peugeotu kritizovat, však víme jaké auto bylo pro 508 vzorem. Pro mě je to takové fancouzské audi.

A já říkám, proč ne ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 11:27
Re: Co mi tady chybí...
Naprostý souhlas :yes:
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 15:43
Re: Co mi tady chybí...
Tiež sa pridávam, súhlasím - to, čo napísal BarcudaJ je dôvodom, prečo sa jedná o moje vysnené auto. :yes: :yes:
Avatar - Dinar
29. 6. 2012 09:39
Re: Co mi tady chybí...
Čoveče, to je snad na oslavu, po kolika letech ses tu objevil. :-) ;-)

Pamatuju, žes příznivec peugeotů, ale to audi v případě 508 přece jen trochu nesedí. A4 allroad určitě není uskákaný eslajn, materiály i zpracováním je přece jen o kousek jinde, zvlášť po faceliftu. 508 a passat, to jsou auta, která se skutečně dají srovnávat, a z toho pohledu mi tady 170 koňová nafta v alltracku dává větší smysl (i finančně) než sice technicky zajímavé, ale trochu zbytečné řešení formou dýzlhybridu u 508.
29. 6. 2012 11:43
Re: Co mi tady chybí...
Ahoj, taky tě zdravím ;-) . Neboj auto.cz jsem zůstal věrný, chodím jsem stále celkem pravidelně. Jen spíš v roli pozorovatele ;-) a do diskuze se zapojuju jen vyjmečně. Jako třeba ted :-).

A4 allroad jsem ještě nejel, čili těžko posoudím. Jen si pamatuju, že když se objevila 508... že se at už novináři, ale i PSA odkazovaly na inspiraci právě u Audi. Však pamatuješ, když přišel na trh Citron C5, ta reklama na něj s helmutama.

508 využívá jeho podvozkovou platformu, i když ten přední lichoběžník má jen verze GT. Dnešní auta jsou prostě tuhá, ale určitou uskákanost, bych přisuzoval těm 18 na RXH.

Stále přemýšlím, proč se PSA drží těch robotizovaných převodovek...důvodem bude asi jednoznačně cena. Jedná se o klasický manuál s elektronicky ovládanou spojkou, jen to odladění stále pokulhává...

Já myslím, že RXH má co nabídnout i ve srovnání s VW Alltrack. Cenou se Peugeot nikdy moc nepodbízel, navic tohle je potřeba chápat jako momentální vrchol řady 508. Několikrát jsem ho potkal naživo a musím říct, že i ty ledky na předku nevypadají nakonec tak pouťově :-).
Avatar - Dinar
29. 6. 2012 13:56
Re: Co mi tady chybí...
Jak má 508 co nabídnout ve srovnání s passatem, tak má co nabídnou RXH ve srovnání s Alltrackem. Minimálně tím, že je to jiné, technicky zajímavé, jakkoliv si myslím, že slepěuličkové, prostě ne lepší než ta klasika pro auto téhle kategorie, tj. dýzl s haldexem nebo nějakou viscospojkou.
A s audi bych 508 nesrovnával, ano vím, že inspirace PSA jak u C5 tak u 508 je celkem jasná a určitě není na škodu, přesto bych 508ku prostě francouzskou A4kou nenazval, mnohem více je tím francouzským passatem.

A jen nepozoruj a piš, tobě podobných diskutérů s přehledem se tu v záplavě jasnonázoráků s nudlí u nosu povážlivě nedostává. :-) ;-)
Avatar - Ronault.
29. 6. 2012 15:42
Re: Co mi tady chybí...
Já bych ještě dodal, že u Peugeotu bývá dosti velký rozdíl mezi cenou v ceníku a pak na "faktuře". Však GT se taky neprodává ani zdaleka za ceníkové ceny. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2012 12:32
Re: Co mi tady chybí...
V červnu zrovna sníh nebyl a kvůli ničemu jinému než zimní jízdě po prohrnutých silnicích se dnes kombi se 4x4 stejně nekupují...
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 13:02
Re: Co mi tady chybí...
Najít kus štěrku v kopci nebo mokré trávy není přece problém... ale tak mě to je fuk, dočetl jsem se to jinde, i v červnu ;-)

Trochu fantazie by to chtělo...
Avatar - positivemind
28. 6. 2012 12:50
Re: Co mi tady chybí...
Pokud tě zajímají trakční schopnosti toho pohonu, mrkni na auto.sme.sk. Podle tamního testu to je víc než na výbornou :yes:
Avatar - Ronault.
28. 6. 2012 13:03
Re: Co mi tady chybí...
Nemusíš navigovat, sám to skrytě navrhuju: "Nebudu psát kde jsem se dočetl na ní "R. Chválu", aby mě tady nesmázli..." ;-)
Avatar - positivemind
28. 6. 2012 18:18
Re: Co mi tady chybí...
Nevěděl jsem, jestli chvála není zakázaný slovo, moc se tady nepoužívá :-)
29. 6. 2012 07:47
Re: Co mi tady chybí...
:yes:
Avatar - sgt
29. 6. 2012 08:42
Re: Co mi tady chybí...
jj, v porovnávacom teste s Passatom Alltrack táto hybridná štvorkolka v teréne celkom slušne potrápila haldex :-O
28. 6. 2012 11:53
tak takhle asi ne
proč připlácet čtvrtmega? jako hybrid je to špatné, jako čtyřkolka drahé
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 20:02
Re: tak takhle asi ne
Ako štvorkolka drahé? Pozri sa na výbavu, je to TOP výbava. A podstatou hybridu nieje len šetriť palivo, lenže to niektorí nepochopia...
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 15:30
RXH
Nech si hovorí kot chce čo chce, Peugeot 508 RXH je mojím vysnívaným autom. OK, prevodovka nieje práve najlepšia, v batožinovom priestore nieje dvojité dno - naopak je tu ešte menší schod, nepravý pohon 4x4 a ja neviem čo všetko ešte, ale plusov je tu tiež veľa...

Moja najoblúbenejšia automobilka ma nezklamala - dizajn vyzerá super, interiér tiež, navyše je kvalitný, priestranný, vzdušný, o super výbave nehovoriac... :yes: :yes: Navyše, podľa toho čo som o aute čítal sa nejedná len o auto ktoré sa tvári ako tereňák, ale si s ľahkým terénom aj poradí. :yes:
Keď ktomu pridáme hybridný pohon, super výkon, 4x4 tak vznikne super auto.

Peugeot 508 RXH nezaujme všetkých - veď to ani nechce - ale tých čo zaujal, zaujal poriadne. Bravo Peugeot... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2012 16:29
Trochu drahý ne?:)
na rovinu: nestudoval jsem podrobně ceník ani jednoho, neporovnával jsem výbavy a celkově jsem tomu dal cca 5 minut...

ALE: A4 allroad stojí ceníkových cca 1 090 000 (177k, S tronic, manuál levnější).

Proč by měli potencionální kupci experimentovat a za skoro stejnou částku (která dle mého opravdu není malá) měli koupit radši tohle?
Rozbalit vlákno
5
28. 6. 2012 16:49
Re: Trochu drahý ne?:)
Napadlo mě přesně totéž. Kdo vysolí na stůl 1 100 000 za Peugeot, ať je sebelepší? Sice je to nadupaná verze, plná blbinek s hybridem, ale pořád je to moc peněz za pouhý Peugeot.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2012 18:24
Re: Trochu drahý ne?:)
Tento úhel pohledu jsem chtěl do testu také zahrnout, ale stačilo se podívat na soupis základní výbavy A4 allroad. To srovnání asi aspoň v ČR smysl nedává, protože kdo si chce koupit Audi, ten o Peugeot sotva zavadí myšlenkou. A kdo by chtěl místo Peugeotu Audi, musí za odpovídající výbavu přičíst další statisíce navíc.
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2012 19:50
Re: Trochu drahý ne?:)
A nemohli by ste urobiť porovnávací test "terénnych" kombi? Peugeot 508 RXH, VW Passat Alltrack, Subaru Outback, Audi A4 Allroad a možno aj nová Škoda Superb Outdoor, Opel Insignia Crosstrek. Zamerajte sa na vlastnosti pri jazde po nerovnostiach, v teréne... By ma zaujímalo ako si tam povedú. :yes:
Avatar - Mireon
28. 6. 2012 21:40
Re: Trochu drahý ne?:)
Bohužel se obavy potvrdily. Cenu přepálili jako prasu. Outback 3.6 1159000 s DPH ceník. Včetně navigace kamery atd. atd. Hybrid i naftu ať si nechají :-)
29. 6. 2012 10:02
Re: Trochu drahý ne?:)
Když já si Lukáši myslím, že prvotní myšlenka kupujícího je, že má onen cca 1 200 000 na nové auto. Pak logicky dojde spíše k prémii, ale podle mě až po tom, že tuhle částku by za Peugota nedal:)
Avatar - positivemind
29. 6. 2012 14:41
Hnědá
Ve hnědé mu to vážně sluší, ty pásy ledek vpředu vůbec nevypadají jako cirkus, je to pěkné auto :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 6. 2012 16:34
hmotnosť prípojného vozidla?
Tak by ma zaujímalo koľko to utiahne max brzdený príves, či to ma automatické vyrovnávanie zadnej nápravy a ako sa bude správať prevodovka pri naložených 2 koňoch v prepravníku (cca 1600~1800kg na ťažné).
Ináč sa mi to aj pozdáva, snáď viac ako Alltrak. Cena v pohode, pre fleetových zákazníkov pôjde PSA k 30% zľavám.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
29. 6. 2012 20:16
Re: hmotnosť prípojného vozidla?
Jak som už písal, auto sa mi hrozne páči...

Ale že by bolo pre fleet? Manažérom kúpia 508 SW GT, lesníkom Daciu Duster... Neviem, možno sú aj fleetoví zákazníci, ktorí potrebujú luxus, dynamiku, hybrid a priechodnosť lahším terénom zároveň.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
30. 6. 2012 13:25
Re: hmotnosť prípojného vozidla?
Brzděný přívěs může mít 1100 kg. Ony hybridy obecně mívají sníženou tažnou schopnost (pokud vůbec mohou mít tažné zařízení)
30. 6. 2012 10:15
NOK
Zatím hybridy nemaj žádný smysl, to už opravdu bude podobná spotřeba u dieselu který je o dost levnější, lidem nejde o emise ale o to kolik žere nebo kolik ušetří, ale kdo dá za auto milion nepotřebuje asi tolik šetřit, ale pár zákazníků si také určitě najde
Rozbalit vlákno
0