Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI – Ideál pod kapotou

Po okrajových verzích RXH a GT jsme vyzkoušeli také zlatý střed nabídky kombi Peugeot 508 SW, dvoulitrový turbodiesel s manuálem.
Zpět na článek
3. 8. 2015 14:08
3. 8. 2015 15:33
16. 8. 2015 09:19
3. 8. 2015 09:59
Vlak odjíždí...
P508 to bude mít v posledních letech svý kariéry (předpokládám ještě cca 2 roky) velmi těžký. Přes FL je to velmi nenápadnej partyzán s vysokou ceníkovou cenou a vlastnostmi, který se dají označit maximálně za průměr. Ve finále jsou zajímavý varianty RXH a GT, tam když se podaří dojednat zajímavou částku (max kolem 0,75M), pak asi není problém. Zbytek už bude bojovat zvlášť u nás velmi těžko.
Jeden z posledních plnotučných mohykánů, až mě překvapila pohotovostní hmotnost. Nástupce bude podle mě o dva metráky níž.

A prosil bych návrat k nenucenosti a pohodlí P405 ;-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ji/Ri
3. 8. 2015 10:25
Re: Vlak odjíždí...
Odjíždí, neodjíždí... Pořád je to solidní a důstojný konkurent. Osobně, ale to je osobní pohled, se vždycky za tímto krasavcem otočím. PředFL se mi líbil více zepředu, ale teď je to modernější. Interiér je krásný, kvalitní, už je i v tunelu kam položit telefon, HUD je zbytečnost ovládaná "pod kobercem"... to souhlas, nedotažené. Motor - nej ve své třídě ať už spotřebou nebo kultivovaností. 500osma je pořád dělo. Otázkou je, co na to zákazník, který pořád chce něco více a více a nakonec to více je výsledek marketingu a ne skutečnosti. S tímto motorem se běžně jezdí kolem 5 až 5,5 nebo i 5,7. Pobyt v tomto kousku je nejvíce podobný A4ce.
Jinak přeji všem hezký týden a pohodové pondělí. Tobě, Pajiku, zvláště - tento týden minimálně zakafíme ;-)
3. 8. 2015 10:27
Re: Vlak odjíždí...
Jedu za Topperem do Košic, takže až v pátek :-)

btw.: jel jsem pouze verzi GT před FL, zaměstnanec si ji vysoutěžil za fantastickou cenu (ani ji sem nebudu psát). Ale nakonec z toho sešlo. Není to špatný auto, přesto ho řadím k průměrnýmu mainstreamu. Jak vypadal company car prodejce se 100kkm nemá smysl vypisovat, tam se jakýkoliv příměr nejen k prémii ztrácí v nedohlednu :-)
Avatar - Ji/Ri
3. 8. 2015 10:30
Re: Vlak odjíždí...
>:D Tak ho pozdrav a dej mu ode mne jednoho štipaného Brežněva :-) ;-)
3. 8. 2015 10:31
Re: Vlak odjíždí...
Už i v Itálii se od toho upouští >:-[] .
Avatar - Ji/Ri
3. 8. 2015 10:31
Re: Vlak odjíždí...
...znám 4 cc a můžu říct, že srovnatelné. Nájezdy mají od 130-170t. A nejsou to žádné alůry.
3. 8. 2015 10:40
Re: Vlak odjíždí...
S A4 by snad mohlo být podobný řízení. Tedy pokud beru to základní, servotronic je už lepší a citlivější.
Avatar - wikinko
3. 8. 2015 10:50
Re: Vlak odjíždí...
Jeee, nedame fakt kafe?
3. 8. 2015 11:31
Re: Vlak odjíždí...
Teď to mám pracovně i soukr celkem ostrý, next week by to šlo ;-)
Avatar - Ozzman
3. 8. 2015 11:27
Re: Vlak odjíždí...
Vyfoť mi ho Prosím! !!:) Chci vidět že je fakt skutecnej:)))
3. 8. 2015 11:31
Re: Vlak odjíždí...
>:D Je, o tom nepochybuju ;-) . A má rád auta, takže pokec o nich by nemusel být levej ;-)
Avatar - wikinko
3. 8. 2015 11:33
Re: Vlak odjíždí...
A si teraz v KE? Aj buduci tyzden?
3. 8. 2015 11:41
Re: Vlak odjíždí...
Tento týden st a čt, příští pak út-čt.
Avatar - fOE
3. 8. 2015 12:00
Re: Vlak odjíždí...
Nevim cim jedes, ale svez ho s tim, proboha te prosim, svez ho stim. >:D
3. 8. 2015 12:03
Re: Vlak odjíždí...
S kočkou, na tyhle trasy je to přece jen nejpříjemnější ;-)
Avatar - boost.
3. 8. 2015 14:29
Re: Vlak odjíždí...
Topper, vidíš, jak tě máme rádi a jakou starost o tebe máme?! :-)

webpajo, počkej, to jako fakt jedeš za ním, nebo to byl jen šprým při pondělku? >:D
3. 8. 2015 17:16
Re: Vlak odjíždí...
Nene, pracovně ;-) . Pokud to vyznělo vážně, pak se omlouvám :-)
3. 8. 2015 15:17
Re: Vlak odjíždí...
Souhlas. Mé poznatky ohledně pětsetosmy jsou prakticky identické. :-! :yes:
Avatar - Emel
3. 8. 2015 12:24
Re: Vlak odjíždí...
Máš pravdu, vlak odjíždí. Přesto, za ceny Hyundai i40 1.7CRDi bych se nerozpakoval vzít jednu 508 2.0HDI, uvnitř se mi to auto líbí... a jak píšeš, reálné nabídky jsou dost lákavé.

Problém pro 508 se může jmenovat Talisman, který razí podobně konzervativní designový směr a je prostě novější... zase ale bych dal přednost 2.0HDI před 1.6dCi.
3. 8. 2015 12:36
Re: Vlak odjíždí...
Souhlasím se vším. Renaultí foukačky vyzkouším v pátek v Kadjaru a srovnám s Tucsonem. Zatím jsem vyzkoušel jen staticky a obě SUV mají svoje mušky.
Vše shrnu pak do blogu, než se vydám o patro výš (Q7 vs. XC90).
3. 8. 2015 17:02
Re: Vlak odjíždí...
Hyundai i40 se kupuje jinak - to se prijde k dealerovi, polozi se 480-500 na drevo a odjizdi se se skladovkou. Na vyber jsou vsechny barvy, coz je pri jedne motorizaci a jedne urovni vybavy to jedine, co je treba :-)
I pres proklamace o stredni tride holt porad soutezi spis s Oktou a Focusem.
Az bude cas, hodim recenzi na MACZ.
4. 8. 2015 21:26
Re: Vlak odjíždí...
500? Myslel jsem, že dávali ještě větší slevy.
5. 8. 2015 07:11
Re: Vlak odjíždí...
Je to možný, auto ale bylo potřeba rychle (předchůdci praskla klika a jezdit se musí) a i 410 bez DPH za předface kombi s metalízou a téměř plnou výbavou (nemá navi) mi přišlo jako bomba cena.
3. 8. 2015 17:31
Re: Vlak odjíždí...
2.0 bych taky upřednostnil.
Avatar - maros
4. 8. 2015 08:39
Re: Vlak odjíždí...
Francouz je synonymum pro nekvalitní popelnici. Nebrat ani zadarmo.
Avatar - maros
4. 8. 2015 08:38
Re: Vlak odjíždí...
Těm už vlak dávno odjel. Pokud francouzům vůbec někdy přijel. Marně pátrám, zda vůbec byli někdy schopni udělat něco, jako auto 8-s
4. 8. 2015 10:35
Re: Vlak odjíždí...
Maroši, tvůj antifrancouzský fanatismus je opravdu politovánihodný... ;-\ :no:
Avatar - 3_diamanty
3. 8. 2015 10:23
zda sa mi to
alebo ta maska uz chyta pomaly nejaky 6uholnikovy nadych ( zatial v takom zmensenom rozmere a la volvo ).... a aj tie predne svetla akoby uz zniesli aj ine logo ako leva ( kludne by to mohol by aj vw alebo volvo )..... tak ci onak.. dizajn novych aut je uz hodne sterilny podobny a nespecificky ( zlate pajero sport ) ... a mam pocit ze krasa a ladnost 406 coupe ... tak ta sa asi v peugeote uz tak skoro nevrati a mozno ju uz neuvidime vobec.... som zvedavy akou cestou pojde peugeot dalej v buducnosti... hlavne svetla maska.. celkove linie.... len pevne dufam ze z toho nevznikne dalsi passat alebo superb.... lebo pride mi ze taka stara 406tka bola eleganciou a svojim francuzskym sarmom ovela dalej ako tato nova ( uz trosku sterilna chladna ) 508micka... dnes uz ma peugeot vobec nelaka svojim sarmom ( asi je to tym ze uz ziadny nema ) tak ako kedysi za cias 206tky ci 406tky ... bohuzial .. auto ale zrejme bude ok... svoje poslanie splni :yes:
Rozbalit vlákno
19
3. 8. 2015 10:26
Re: zda sa mi to
P406 bylo nádherný auto a pokud ještě nějakou na cestě potkám, jen si nad tvary libuju. Uvnitř to bylo horší, přesto řady 405 a 406 byly krasavci.
Avatar - Ji/Ri
3. 8. 2015 10:27
Re: zda sa mi to
... to jo! ..ono ale v té době to s kantýnou měli všichni stejně.... Plast, hadr, vroubek >:D
Avatar - Ozzman
3. 8. 2015 11:30
Re: zda sa mi to
Já tedy na 406 nemohu říct Křivého slova.Francouz jak se patří. Plavne, pohodlne, prostorne a porad skvěle vypadající auto (a to ani ne mluvím o dokonalém coupe). Uvnitř solidne zpracování i materiály. Jezdil jsem jen s 66KW 1,8 a ani bych k charakteru vozu nic silnějšího nepotřeboval :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 8. 2015 11:37
Re: zda sa mi to
jeden vzdialenejsi kamarat ( este z vysky ) mal 2.0hdi s 80kw 406tku uz tu po facelifte s tymi stihlymi svetlami.... ked ju predaval tak plakal.... to sa dnes pri tychto novych autach uz nikomu nestane .... nemaju to caro predchodcov.... a bohuzial to neplati len pre peugeot... aj stare citroeny sa mi pacili viac... nehovoriac o mercedesoch ci bmw..... co uz .... asi to nezmenime
Avatar - fOE
3. 8. 2015 14:08
Re: zda sa mi to
O mnoha starych aut majitel plakal stestim kdyz se jich zbavoval, nezamenovat za slzy smutku. Zrovna tak tvrzeni ze za dnesnima autama by uz majitel neplakal je hloupost. :-)
3. 8. 2015 12:08
Re: zda sa mi to
hm obcas pojazdim na 406c 2.0i je to super auto :yes: aj ked obcas treba chytit letovacku a torx do ruky ;-) predchadzajuci majitel sa moc nestaral :no:
4. 8. 2015 10:36
Re: zda sa mi to
Tak tak, se 406 se Peugeotu opravdu podařila parádní trefa do černého a co jich ještě u nás pořád jezdí !(a většinou v pěkném stavu). Zato následník, 407, to byla opravdu tragédie.... :-( :no:
Avatar - VelkejChytrák
3. 8. 2015 14:05
Re: zda sa mi to
405 a 406 designovali Italové. Pak to šlo se vzhledem Peugeotu do háje. Ono vůbec většinu skutečně pěknejch francouzskejch aut maj na svědomí italský designéři. 406 coupé dělal dokonce Pininfarina.
3. 8. 2015 17:15
Re: zda sa mi to
Pininfarina vyjma 406 coupé dělal právě i 405. Je to vidět na tvarech, který se blíží AR164, stejně tak tomu bylo u P605.
Re: zda sa mi to
Peugeot 405 se stále vyrábí.
3. 8. 2015 18:43
Re: zda sa mi to
A kde, koukal jsem, že jel ještě v Africe a středním východu...ale kde se bouchá teď jsem nenašel.
Re: zda sa mi to
V Íránu. Firma Iran Khodro vyrábí Peugeot 405 v původní optické podobě (mají taky verzi s mírným faceliftem). Kromě toho ještě vyrábí Peugeot Pars. To byl facelift který měl Peugeot původně připraven pro Evropu ale k zavedení toho faceliftu do výroby nedošlo tak ho Francouzi poskytli automobilce Iran Khodro.

Peugeot 405
[odkaz]

Peugeot Pars
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2015 19:13
Re: zda sa mi to
Ty si Gilgit nebo máš jen stejný profesní znalosti? ;-)
3. 8. 2015 20:26
Re: zda sa mi to
Facelift (Pars) připravený pro Evropu? Proč? Když faceliftem prošla 405 v roce 93 a v roce 96 už byla představena nová 406?

Mimochodem ta verze Pars má elektrický sedačky i s odvštráváním. A interiér si zachoval vetšinu dílů ze 405 včetně panelu ovládání klimatizace. Tomu říkám návrat do minulosti :).
Re: zda sa mi to
Nevím proč ale ta informace o faceliftu (Pars) původně připraveném pro Evropu pochází od člověka z PSA který se tím tehdy zabýval. Možná to byl facelift připravený pro rok 1993 a potom se rozhodli udělat jenom menší facelift. Bohužel mě nenapadlo se na to zeptat.
Avatar - maros
4. 8. 2015 08:42
Re: zda sa mi to
Tak v Iránu se vyrábí Pažoty, jenom proto, že to je jedina krajina schopna akceptovat jejich kvalitu 8-s Navíc když na to hodí lafetu, tak o nějakou životnost ani nejde.

Prostě spotřebák na jednou použítí, nebo cvičný cíl na střelnici. Na to je Pažot ideální.
4. 8. 2015 10:41
Re: zda sa mi to
Kdybych chtěl být hodně ošklivý, tak bych řekl, že ty by ses jako cvičný cíl na střelnici taky dobře vyjímal >:D
4. 8. 2015 10:39
Re: zda sa mi to
Díky moc za velmi zajímavé info! ;-) :yes:
3. 8. 2015 12:48
A kdože je ta "špička" a jak se pozná ?
Troufám si tvrdit, že bez předchozí nastudované časopisové teorie a znalosti značky auta v kterém se jede, nikdo z uživatelů této třídy aut, ani zde přispívající, žádný rozdíl mezi "špičkou" a "nešpičkou" nepoznají. Prostě auto-placebo efekt.
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2015 13:16
Re: A kdože je ta "špička" a jak se pozná ?
To by to s většinou z nás tady bylo špatný. I ten největší truhlík by to poznal minimálně při přechdu z jednoho do druhýho.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2015 12:55
Dotaz na Ondřeje
Proč je tahle motorizace jednoznačně nejlepší? V čem je ta silnější varianta horší?
Rozbalit vlákno
6
3. 8. 2015 13:12
Re: Dotaz na Ondřeje
Je pouze s automatem, má vyšší spotřebu a pocitově nejede o tolik lépe, cenově je samozřejmě o kus dražší (68 tis.) a nemá tak pěkné reakce.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2015 13:16
Re: Dotaz na Ondřeje
Aha, dík. Nemá tak pěkně reakce to je myšleno chod rsp vytáčení motoru?
3. 8. 2015 13:20
Re: Dotaz na Ondřeje
Reakce na přidání plynu i chuť do otáček. Může to být ale do značené míry způsobeno utlumeností automatem. :-)
3. 8. 2015 13:22
Re: Dotaz na Ondřeje
Pokud se to neztrácí v měniči, pak jedině těžší převody.
4. 8. 2015 22:11
Re: Dotaz na Ondřeje
Nebo jiné turbodmychadlo.
3. 8. 2015 13:21
Re: Dotaz na Ondřeje
Myslíš reakce na plyn? Lineární odezvu na polohu pedálu?
Avatar - 3_diamanty
3. 8. 2015 13:06
no ja nepovazujem
dvojlitrovy dizel za ideal v tejto triede... ale je pravda ze to uz zmyslam moc neeuropsky ( kedze s europskymi dizlami sa nestotoznujem ) .... kde su tie casy ked v aute strednej triedy frcali 3.0 V6 ..... no jo
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2015 13:18
Re: no ja nepovazujem
Šestiválce nebyly nikdy minimálně prodejními ideály. Proto jejich postupný opuštění i bez ekotlačků.
Avatar - lamal
3. 8. 2015 15:33
508
Musim pochvalit autora za vystizne opisanie problemu 508.. hlavne jazdne vlastnosti, mal som moznost celkom dobre odskusat SW pred FL s 2.0HDI 120kw a presne tie iste dojmy som si odniesol... navyse by som pridal, este neochotu menit smer a take celkom podivne žvýkanie pre zmene smeru vo vyssej rychlosti. Podvozkovo to je slaby priemer, nie vylozene spatne, ale od dobreho pomerne daleko, ani jedno nerobi dobre /komfort vs jazdne vlastnosti/

inak aj tych 120kw je na tazke SW pomerne malo s 0-100 som sa nedostal pod 10s, obcas mu trvalo kym sa lepsie nadychne k plnej akceleracii na nizsich rychlostiach aj v ot nad 2000.... divne
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2015 17:29
Za tři roky možná.
Tak tohle je po dlouhý době hezkej pažout. Je to prostorný a 110Kw ujde i s naloženym autem. Přemejšlel jsem že bych si zas nějakej povedenej model od této značky pořídil. Pokud tohle bude stát 750k tak to vidím zase na ojetinu z aaa kde tyhle auta mívaj brzy. Jen doufám že si to někdo přede mnou koupí abych to mohl vyzkoušet. Ojeté to bude levnější než Superb stejně starý a ten motor se mi líbí. Lev.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maros
4. 8. 2015 08:36
Re: Za tři roky možná.
Pažot je nejhorší automobilový odpad. Absolutní dno. Nic horšího, už si prostě dneska nekoupíte :no: 8-s
3. 8. 2015 20:46
Není to vůbec špatné auto
Normální příjemné auto. Měl jsem půjčené na dva týdny. Jezdil jsem většinou po Praze a úmyslně na co nejnižší spotřebu, ta nakonec dělala 4,3l/100km. Motor kultivovaný, tichý, start/stop decentní. Docenil jsem až po přesednutí do Superba 2.0TDI 103kW, který se ve srovnání s 508 projevuje tak trochu traktorovitě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maros
4. 8. 2015 08:37
Re: Není to vůbec špatné auto
Asi máte v dealerství Pažotů docela horko, že?
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2015 22:58
Bez chuťových náhrad a konzervantů
Peugeot 508 FL má vše jen ne to, po čem prahnou business piloti. Infotainment vozu a dostupní asistenti jsou přezrálí jak srpnové meruňky, přitažlivost modelu a jeho X-faktor je spíš akta-x faktor. Pohotovostní hmotnost takřka +300 kg oproti Superbu je pak opravdu hutným soustem, Zdálo by se auto na odpis. Jenže...

Francouzi prostě diesely umí jak téměř nikdo na světě a - světe div se - i s mamutí nadváhou dosahuje P508 nižší reálné spotřeby než Superb 1.6 TDI... Model přitom není váhově podvyživený a má tak stále solidní předpoklady pro dlouhodobou udržitelnost jeho fungování.

Většina nepochybně skončí díky firemní politice u Superbu, popř. Passatu. Peugeot 508 ale představuje velmi zajímavou volbu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - maros
4. 8. 2015 08:35
Re: Bez chuťových náhrad a konzervantů
Hmm, ale kvalitativně je Pažot někde na úrovní Wartburga. Hnusná, nekvalitní a předražená francouzká popelnice.

Každému rozumnému jedinci doporučuji, vyhněte se Pažotu. Nebrat za žádnou cenu 8-s
4. 8. 2015 10:50
Re: Bez chuťových náhrad a konzervantů
Sorry Maroši, ale připomínáš zaseklej, otravnej gramofón. :-!
4. 8. 2015 16:53
Re: Bez chuťových náhrad a konzervantů
Soused má s 406 bez potíží neježděno cca 380 kam.Já kdysi dávno s 4o5 grd najeto cca 1oo kkm. A to v té době měla víc než 4ookkm.Marosi docela by mě zajímalo jaké, že to super auto sedlas? Tuším, že něco k koncernu. Z tvých příspěvků je to cítit.
4. 8. 2015 20:51
Re: Bez chuťových náhrad a konzervantů
No ja nevim, kdyz si dam spritmonitor, kde je ta spotreba precejen trochu realnejsi, tak mi ten SUp vychazi o dost uspornejsi, je ale fakt, ze 508 s dieselem 110kW tam je pomalu...

Edit.: Pokud tedy nemyslis Superb 2015 s 1,6 TDI / 88kW, ten neni na SM ani jeden, tezko pak soudit realnou spotrebu.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2015 22:10
Re: Bez chuťových náhrad a konzervantů
Ano, presne ten myslim.
4. 8. 2015 13:32
dieselový motor nemôže byť ideál
Je to fajn auto, ale ten motor je hnus a už vôbec nechápem, ako môže auto.cz napísať, že smradlavý dieslový motor vypúšťajúci rakovinu je ideál.
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2015 13:00
Reálne skúsenosti majiteľa...
Chýbjú mi asi 4 tis. km do 200 000. Auto mám v totožnej motorizácií, 120kw + manuál , kombík. Ročník 2012, absolútne ale absolútne bez problémov - servis pozná iba z garančiek (prisám bohu :-) ), sám som milo prekvapený a myslel som, že i keď bol za naozaj dobré peniaze, že bude s ním viac problémov. Vzhľadom na to, že mám na starosti firemnú flotilu, dovolím si tvrdiť, že poruchovosť vozidiel do 200 tis km a cca 5 rokov je viac-menej totožná medzi všetkými značkami. Najrozhodujúcejším faktorom je článok medzi pedálmi a volantom a prístup k údržbe. Ja robím spotrebu 5,7 - 5,9 a jazdím skôr rýchlejšie ako pomalšie. Úplne inak sa vyjadrujú k téme spoľahlivosti ľudia, čo kupujú nové autá a servisujú ako majú a inak tí, čo si myslia, že kupujú zánovné autá s pár tis. km za dobrý peniaz. Na mojom keby stočím z tých 200 na 60 tis km nikto to nespozná. Autá su dnes na toľko kvalitné v povrchových materiáloch interiéru i exteriéru, že bežný laik rozdiel nepostrehne ani keď sa rozkrája. Mnohí nadávajú na tú, či onú značku, lebo kúpili auto s práve 60 000 km a po 15 tis. km sa im to začne rozpadávať. Nie je problém pre obchodného cestujúceho nastrielať behom 3 - 4 rokov 350 tis km a náš bazárista tomu uberie 300... Nebudte naivní, nemec ani talian nie je hlúpi, aby predával pod cenu práve nám - len to hovorí o hlúposti našich národov a našej naivite ( a naších vlád a zákonov...).
Technicky je 508 iste vozidlom pre pokojnejšieho vodiča, predok je ťažký a nedotáčavosť prichádza veľmi skoro. Vozidlo je veľmi tiché ( tichšie ako passat) podvozok presne ako píše autor - ani ryba ani rak. Na dlhšie cesty výborné auto, na horské priechody nie. Poruchovosť podľa seba výborná (zo skúsenoti s autoparkom rôznych značiek ), priemerná spotreba pri rôznych štýloch jazdy od 5,5 - 6,5 l - veľmi stála. A napr. presklená strecha je pekná vec, ale inak totálna zbytočnosť - v lete teplo, v zime pocit chladu na hlavu...takže je permanentne zatiahnutá. Miesta dosť pre 4 člennú rodinu. Vozidlo jednoznačne doporučujem, tak ako mnoho iných ale všetko záleží na cene. Je scestné glorifikovať spoľahlivosť nejakej značky, lebo vyslovene kvalitné a vyslovene nekvalitné značky neexistujú.
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2015 15:24
Moje zkušenosti se sluz. 508
...poslední dobou se na různých www strankách vyrojili testy P 508......všude rozebírají prkennost podvozku (to je pravda), kvalitu interieru....(taky pravda)...pridam par svých postrehu.
- ovladani palubnich systemu je absolutni tragedie...ovladani radia jak by smet...nikde o tom ani zminka...napr. ovladani telefonu..lze jen pres displej...hovor nejde ani prijmout ani ukoncit tlacitkem...listovani v radiu...jedna velka tragedie...dokonce pri toceni volantem jednou rukou (napr. pri parkovani), bezne preladite stanici (jemne kolecko na volantu o ktere se neustale "brnka"
- kapsy ve dverich...dalsi tragedie...jak jednou do ni date 1,5 lahev..tak jiz ji nevytahnete...tedy s velkym usilim a za spousty sprostych nadavek...
- drzaky na male napoje....jsou akurat takove..co vyjedou z pristrojovky a dovnitr vsadite bud 0,5 l vody a nebo maly kavovy plastak....vetsi kovovku (termohrnek) jiz ne....u radici paky zadny prostor pro piti neni.....a krom toho...napoje v tech jejich drzazich..prekazeji ovladani :))
- neni kam dat slunecni bryle? (ok je tam sklenena strecha..ale preci...
- razeni (Focus z roku 2005 je na tom lepe), nesmyslne dlouhe prevody (nez se auto rozhybe. a hlavne ve meste je to nepohodlne...to aby clovek jezdil na 1. ci 2...mam FL 2,0 HDI s 162 koni)
- podvozek..prkeny..ani netlumi ani nesportuje...pokud chcete jet rychle na okresce prudsi zatacky...tak at nutite auto sebevic..proste to nejde..(v porovnani s predeslym mondeem 2,0 EB) auto rovnou na takovou jizdu rezignuje.
- jak bylo zmineno v testu...dobre auto na kvalitni cesty a pokud mozno jezdit rovne.
- kvalitni a pekny interier...velmi kvalitni sedadla, dobre reseny kufr
- uz bych to auto ale nechtel..zlaTE MONDEO :)))

- pro uplnost mam od unora najeto 25 tis.
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2015 11:23
Skús mondeo v cene 508...
Manažéri sú super, aspoň tí naši: každý jeden žije v predstave, že je nenahraditeľný a zaslúži si len a len to najkvalitnejšie na tejto zemeguli, čo to stojí firmu nerieši, veď on je jednotka, čo zarobí firme miliardy miliárd >:D

Reálna cena proti cenníkovej je niekde inde a ak človek dokáže zjednávať podmienky na úrovní, tak sa môže stať, že rovnako nakonfigurované vozidlo od peugeotu stojí o 25 - 30 % menej ako od VW. Teda, takmer každé 4. auto je pre firmu akoby grátis. Samozrejme, treba spočítať aj všetky veci okolo: dĺžku užívania vozidla, kilometrový nábeh,servis, spotrebu, odpredajnú cenu, záruky, ale aj požiadavky užívateľa a i majiteľa (investora). Prestíž je to, čo vybudovalo VW group v nás a dokonale vymylo mozgy všetkým východoeurópanom svojim marketingom - tu nemajú reálne konkurenciu.

P508 iste nie je tak dospelé auto ako passat alebo mondeo, ktoré sú etalóny v triede. Na druhej strane, neviem, či by si tak ospevoval mondeo, keby si ho mal v tej cene ako dobre nakonfigurovanú 508. Ja som si hneď vybavil jedného priateľa, ktorý sa ponosoval, že musí v robote jazdiť na passate, čo sa to nedá porovnať s jeho BMW 3, čo má doma ... ;-) To sú smradi, tí jeho šéfovia, keď sú pre nich tak rozhodujúce i peniaze pri výbere vozidla >:D

A nakoniec, keď človek zistí pozadie toho, ako sa nakupujú vozidlá v autoparkoch firiem, príde na smutný fakt, že korupcia vládne svetom. Mnohé veci sú zazmluvnené na tak vysokej úrovní, hlavne v nadnárodných firmách, že výber vlastne uskutočnuje majiteľ firmy pri golfe so svojím priateľom, majiteľom VW (členom vrcholového manažmentu) ...
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2015 11:12
Re: Skús mondeo v cene 508...
K cene......nejprve jsem zasl...za jakych cenovych podminek se nam podarilo P 508 vytendreovat...a samozrejme....."za ty prachy...zlate auto" (operak)

..jenze ted se spustila vlna levnych leasingu(operak).....a do druhe firmy Mondea v lepsi vybave..se silnejsim motorem..za stejne prachy :-) ...byt jsem na primo neporovnaval vsechny podminky....

V kazdem pripade je P508 kvalitni auto za vyborne penize (kdyz ho vytendrujes)...ale proste me to zklamalo par blbostma...zejmena ovladanim "radia, tel a spol" a pak ulozne prostory .....
16. 8. 2015 09:19
súhlas
:yes:

presne o tom to je. Vždy rozhodujem, čo za akých podmienok dostanem ja a podľa toho hodnotím. My vozidla nakupujeme, nakoľko máme vlastné servisné strediská, operák je pre nás zbytočne drahý. Sú firmy, kde menia autá každý rok (naozaj), lebo sú obrovský koncern a majú tak neskutočne veľkú flotilu po Európe, že majú ceny nižšie ako naši predajcovia bez marží - majú vlastnú leasingovku a pod. A keď sa rozhodnú, že pôjdu do renaultov tak asi nie kvôli radeniu, riadeniu a podvozku ale jednoducho preto, že to auto dostanú za neskutočne dobrý peniaz...

BMW 3 je lepšie ako passat, ten je lepší ako P508.... lenže za to slovo lepší, si každý jeden z nás priplatí a je len otázkou osobných priorít, komu to za to stojí. Ak budem mať na výber rovnaké výbavy v rovnakej cene u M-B a VW - iste pôjdem do mercedesu... teda v globále tu porovnávame aj tak neporovnateľné :-)

A keby sa do fór mali vyjadrovať iba ľudia, čo majú skúsenosti s vozidlom od novoty - fóra by tvorilo 5 - 10 príspevkov od 2 - 3 ľudí ;-) ...lebo je iné mať auto od novoty so 120 tis km a iné auto z bazáru po nemeckom dôchodcovi so 120 tis km - a kto si myslí, že nie je, tak je bohužiaľ nekompetentný v tejto oblasti. ;-\
Rozbalit vlákno
0