Diskuse

Renault Koleos Energy dCi 175 4x4 X-Tronic – Vývoj správným směrem

18.10.2017

Krátce po Nissanu X-Trail se nám v redakci zabydlel sourozenecký Renault Koleos. Vyzkoušeli jsme absolutní špičku nabídky – čtyřkolku s automatem v luxusní výbavě Initiale Paris.

 

  • 110 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 18.10.  13:10

    Vývoj správným směrem...

    ...na rozdíl od vývoje ACZ >:-[] 8-s :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 19.10.  17:05

      « Re: Vývoj správným směrem...

      :yes: :yes: :yes:
  • 70 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 18.10.  13:12

    Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

    Teda pane testére, to vypadá, že nás příště oblažíte šestiválcovým dvouválcem! :yes:
    • 50 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 18.10.  13:18

      « Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

      uz opraveno
      Kazdopadne za tou prvni formulaci uz opravdu schazelo jen: [odkaz]
      • 50 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 18.10.  13:20

        « Re: Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

        Stačilo poděkovat za identifikaci chyby, ale na to jsme moc páni ;-) >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 19.10.  17:10

          « Re: Re: Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

          Proč by se namáhali >:D >:D >:D
    • 30 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 18.10.  13:23

      « Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

      Konec roku se blíží a ne a ne napsat test bez nesmyslů.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 18.10.  13:23

      « Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

      Sice né tak markantní, ale vyjádření, že dvoulitr se vyskytoval ve druhých generací Lagun a Meganu.. to je taky trochu podivné. Pár posledních II. Lagun ho mělo a Megane II snad vůbec ( a jestli jo, tak rozhodně v ČR nebyl). Hlavně byl ve III. generaci Lagun a některých Megane III.

      Jo a byl to úžasný atmosférický benzinový turbodiesel >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 18.10.  16:10

        « Re: Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

        Megane 2 ho mal vo verzii RS dci (ci ako sa to volalo). Mal myslim 127kw rovnako ako tento. Zda sa mi, ze slabsia verzia bola aj v beznom Megane, ale to sa mozno mylim.

        Laguny 2 bol uplne normalne k dispozicii posledne roky. Samozrejme islo v danu dobu o vrcholovy diesel na miesto 2.2dci, takze ho nemal hocikto, ale bol dostupny.
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 19.10.  17:08

      « Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?

      A kruciš... Kolmane Kolmane, doplňte si vzdělání, ať nejste za blbce, toto je na Zlatý ventilek. Jak tedy, 7AT, nebo CVT? Víte co jste vůbec testoval?

      Kalousek vás sežere až přijde >:D >:D >:D
  • 33 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 18.10.  13:27

    Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

    Buď to bude v reále katastrofa nebo ten ventil bude rychle odcházet nebo to bude více žrát.
    • 22 Reagovat !

      foto topten

      topten 18.10.  13:51

      « Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

      presne tak
      LNT nikde v realu nepotvrdila svoji funkcnost, rad bych videl emise jedovatého NOx v realu.
      je tenhle dyzl schopnej jezdit trvale na kratkych vzdalenostech, tedy 5km rano tam a odpoledne 5km zpet. co na to rekne DPF, resp. FAP?? narazim na absenci benzinaku
      • 20 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 18.10.  14:33

        « Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

        Otázkou je, či na jazdenie 5 km rano tam a podvečer naspäť potrebuješ suv, štvorkolku a 2l dízel ;-) . Mimochodom, nedávno som mal požičaného scenica, 10 rokov, 2l dci
        + automat s dpf a dpf tam bol pôvodný. Auto slúžilo prímárne na rozvoz deti do školy :-)
        • 11 Reagovat !

          foto topten

          topten 18.10.  15:06

          « Re: Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

          tak třeba ja mam na silnici přes 1km po sterkovy ceste castecne do prudšího kopce, která se protahuje az když je všechno protazeny, tedy klidne az odpoledne. a rano potrebuju dostat deti do skoly 3km daleko i když napadne 20cm snehu. a když uz něco napadne, byl by hrich nepokracovat dal na hory na lyze a dopoledne se trochu nevyradit.

          otázka, jestli ten tvůj DPF byl funkcni, jestli aspoň cas od casu se s tim nejelo na delší vylet a jak to funguje u soucasnych aut. ja mam signály, ze s tim je problem
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 18.10.  15:39

            « Re: Re: Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

            Zapchatý dpf by sa zrejme počas 1400km prejavil. Áno, pri nevhodne používaných autách, ako napríklad 2l dízel skackajúci po meste sa problémy vyskytnú (aj také máme vo firme kde pracujem). Pokiaľ s tým pojazdíš 100 km po meste za týždeň a potom zmizneš na hory, tak to zrejme nejakú dlhšiu dobu vydrží. V zamestnaní máme autá, čo neprelezú za hranicu okresného mesta a tam už na problém došlo...
            • 11 Reagovat !

              foto topten

              topten 18.10.  16:11

              « Re: Re: Re: Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

              jenze ja to mam na hory na první slusnou sjezdovku 20km, proto jezdim jen dopoledne ve vsedni den a jen když je hezky a jsou slusny podminky. pro me ctyrkolka v nafte je docela problem a v benzinu je vyber omezenej. na zimu bych s tou naftou ještě cas od casu asi na nejakou delší cestu vyrazil kdybych se nevyhrabal s dvojkolkou, ale jinak nevidim důvod jezdit se ctyrkolkou delší trasy, když to levneji zastane dvojkolka.

              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 18.10.  22:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,

                Mne je to jasné, ja mám na prvú slušnú zjazdovku cca 170 km z toho väčšina po diaľnici a robievam to podobne. Ráno hodím dcéru do školy, zalyžujem na prázdnom kopci a poobede odídem ;-) 20 km v zime stačí akurát na zohriatie toho dízla >:D
  • 44 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 18.10.  13:30

    Motor

    Ten motor by mohli dát do Talismana pro lidi, kteří nechcou SUV, ale ani jezdit bez motoru :-!
    • 22 Reagovat !

      foto Gvick2

      Gvick2 18.10.  14:53

      « Re: Motor

      No on ten dvoulitr na konkurenci dost podstatně ztrácí jak v dynamice, tak ve spotřebě. Takže je otázkou, zda není v tomto případě lepší volba ta 1.6dCi, která sice v takové stodole také nepojede, ale alespoň bude mít solidní spotřebu.
      [odkaz]
      • 11 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 18.10.  22:01

        « Re: Re: Motor

        Asi tak, 1,6 biturbo mne osobne pripadá ako lepšia voľba ako krívajúci dvojliter :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 24.10.  08:37

        « Re: Re: Motor

        Jakýkoli motor od rendlíku bude zase jen motor od rendlíku. Tedy žravý, chcíplý, nespolehlivý a smradlavý.
        Na téhle hrůze mne spíš zaujala ta příšernost před řidičem. U rendlíků bude dobře až budou montovat v licenci vozy VW.
  • 21 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 18.10.  13:37

    Gratuluji

    Po dlouhe dobe nejaky objektivni clanek, kde se okate neplive na neco jineho nez Skodovka.Myslim, ze chyby byly celkem objektivne zhodnoceny.

    Zklamani z toho, ze tady radsi nebyla 1.6DCI, ktere neni skoro nikde otestovna. Motorizace a vybava v clanku byla zrecenzovana snad uz vsude, takze jsem se vlastne nic noveho nedozvedel.

    Skoda toho, ze Renault nezaradil benzin. Myslim, ze se tim osidil o lepsi prodeje.

    Nicmene mam 2 komentare k clanku. Prostor na nohu se mi nezda maly po tom co jsem v tom aute sedl a to merim 183 cm. Stejne tak jsem se vesel pod pate dvere. Na sirku je to auto o neco horsi nez Talisman, v podelnem smeru srovnatelny. Nicmene oproti talismanui je jeste vice komfortne nastaveny.

    K Apple Carplay a Android auto, ktere se na tom screenu zobrazuje jen na sirku neni bohuzel vina Renault, ale toho, ze Apple a Google nechteji nic jineho povolit.

    Nemyslim si, ze naklaneni je chyba. Auto je ladane zcela jasne do komfortu to ukazalo i pohodolne prejizdeni vyssi rychlosti na polnich cestach. Kodiaq je jistejsi, ale zase co jsem cetl po forech celkem prkenny. Takze tady je to spise volba pro nekoho komfort, pro nekoho vice dynamicky podvozek. Nicmene jezdit s SUV dynamicky...? Asi kazdeho volba.
    • 40 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 18.10.  13:48

      « Re: Gratuluji

      Nejel jsem Koleos, ale jestli má něco kaďák správně, tak je to výtečný balanc podvozku mezi komfortem a jistotou. Pokud něco na autech nesnáším, je to masivní nedotáčivost nakloněného auta. A nejde primárně o to, že se nedá nastavit jinak.
      Někteří z výrobců začínají používat agresivnější geometrii a odklony kol, zatáčí lépe, jen mají nevýhodu v těch, co rádi odjedou velkou porci km na jednom obutí, sjíždějí se mnehm rychleji vnitřní části pneu.
    • 10 Reagovat !

      foto comper

      comper 18.10.  14:04

      « Re: Gratuluji

      Co si cakal, pisal som to uz pod clankom o xtraile, pri novinke dava vzdy importer na testy top verzie aby model zaposobil, social edition o ktoru mas zaujem mozes cakat ma test tak o rok, ak vobec.
    • 31 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 18.10.  14:51

      « Re: Gratuluji

      Konečně se na Koleos dá dívat , už to není obluda.
      Jízdně je auto zřejmě o dost horší než koncernový bratr NiSSAN X-TRAIL.
      Navíc design Nissanu je mnohem povedenější.
      Má i lepší normální interier bez tabletu..Koleos opět francouzský dotyk bez tlačítek :no:
      X-Trail má větší kufr a sklápění sedadel vzadu s tunelem na lyže..
      Renault za milion si koupí jen fanda značky..logická volba je X-Trail.
      A Nissan je subjektivně lepší značka..
  • 11 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 18.10.  14:04

    Renault opět těží s designu

    ... a já mu to přeju. Měl jsem možnost statického šmejdění. Uvnitř velmi, velmi vzdušný vůz, parádní posaz jak vpředu tak vzadu, příjemné nastupování a obří kufr. Tohle se Renaultu/Hnissanu povedlo. Jízdně... ještě nevím.
    Jak někdo psal výše, motor by byl více než vhodným i do Talismanu...
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 18.10.  14:08

      « Re: Renault opět těží s designu

      Talisman by si dvoulitr zasloužil. Včera jsem za jedním kombíkem popojížděl v koloně a to auto je obrovské ! Přitom na prodejně mi zas tak extra nepřišlo...
      • 00 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 18.10.  14:14

        « Re: Re: Renault opět těží s designu

        no je to koráb. V kombi pěknej... S tou benzínovou 1.6 (snad jsem to zase....) jede vcelku dobře, sic ta EDC je taková občas nevyzpytatelná (pomalá). Jako cukala mi u Talismanu (služební) peněženka, to zase ne že ne. Ale jak už to bývá...

        • 12 Reagovat !

          foto del42sa

          del42sa 18.10.  14:20

          « Re: Re: Renault opět těží s designu

          Jenže těch 128kW je v dnešní době už málo, chtělo by to dvoulitr s alespoň 150kW a ty pak dávat do Talismanu i Espacu. Právě ty malé motory mě od Renaultu nejvíce odrazují.......
          • 10 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 18.10.  14:26

            « Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

            No jo, ale pak by to už bylo drahé.
            Ve Francii jezdí Talismanů málem jak u nás Superbů (všude tu kolem jsou), čili to asi bude na business ježdění dostačující.
          • 10 Reagovat !

            foto Neurotic

            Neurotic 18.10.  14:53

            « Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

            A není 150kw málo? Já bych tam přihodil 6 turb ať to má aspon 300Kw na životnosti nezáleží >:D 128Kw je na 2l akorát...
            • 21 Reagovat !

              foto del42sa

              del42sa 18.10.  18:07

              « Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

              @neurotic: v tom případě by to chtělo nějaký menší motor, myslím že 1,6l je na Renault zbytečně velký motor >:D :yes:

              PS: to že Francii mají takové stupidní podmínky pro auta s větším objemem a pojistné podmínky si můžou sami a to jejich "ekologické myšlení". Já osobně bych si tak velké auto jako je Talisman s 1,6l motorem nekoupil a ještě mají tu drzost za to chtít víc jak milion korun... :no:

              @Kyklop: nejde o to kolik turbodmychadel ten motor má. Jde jen a pouze o výkon který z toho motoru v roce 2017 je výrobce schopen vymáčknout. VW i Jaguar dokážou z objemu 2.0l vymáčknout 176 - 177kW, Volvo a BMW 170kW, Ford Mondeo 2.0l TDCI 154kW, PSA mělo ještě donedávna 2,2l motor s jedním turbem a taky měl 150kW. Výkonem 128kW mohl Renault někoho ohromit před 10 lety, ale ne dneska. Každopádně přechod směrem k dvoulitru byl od Renaultu krok správným směrem. Co nebylo úplně o.k. je to, že vzali dneska už konstrukčně starý motor a pouze ho nezbytnými úpravami předělali na emisní normu Euro 6.

              Když už francouzské automobilky zařízly svoje V6 motory ( na což mají právo), tak ať mají alespoň výkonově adekvátního nástupce v nějakém dvoulitru ( tak jako to udělalo např. Volvo)
              Renault je v tomhle nejhorší, protože nabízí velké vozy jako Epace nebo Talisman s nejsilnější dieselovou motorizací 1,6l a to je prostě na velké auto pouze průměrná motorizace.... Vymlouvají se na to , že kvůli emisím nemůžou vyrábět V6 motory a najednou nemůžou vyrábět ani dvoulitrové motory ??? Pche, zlatí Němci :-!

              Prostě těmto vozům chybí nějaká top motorizace, samozřejmě můžeme polemizovat o tom, že na běžné ježdění z bodu A do bodu B bude stačit i 1,6l, ale když už si máš koupit vůz jehož cena přesahuje 800.000,-Kč tak já osobně bych chtěl, aby to mělo i nějaký výkon ( nějakou rezervu ) ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 18.10.  22:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                Nie je podstatné čo si myslíme my v diskusii, ale čo si myslí zákazník. A Renaultu to evidentne ide aj bez tých top motorizácií a otázne je, či má pre nich zmysel vynaložiť balík eurokreditov , aby mali motor v aute , ktoré si aj tak diskutéri na fóre nekúpia. Netuším aké sú predaje tých vrcholných dvojlitrov ako tu spomínaš vw, prípadne bmw ,ale tipujem, že u vw to bude len malé percento. U bmw zase tento natlačený R4 nahradil podladené R6 dízle. Volvo by som sem neťahal, tým že začínajú a aj končia na dvojlitroch a ešte sa chcú porovnávať s tými lepšími, tak ho vyhnali do výšin. To zarezanie V6 motorov Francúzmi je dosť tendenčné, kto z konkurencie - tej neprémiovej má V6? Môžem sa mýliť , ale nenapadá ma nikto
                • 12 Reagovat !

                  foto del42sa

                  del42sa 19.10.  07:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                  viz odpověď Ericn dole pode mnou ;-)

                  PS: jenže právě postup Volva mi jediný dává smysl, u všech ostatní nastala degradace výkonu i následně také image a nejvíce patrné je to právě u Renaultu. PSA má ještě v záloze alespoň hybridy s dostatečným výkonem i když dneska u dieselu také výkonově končí na 132kW, což je dost velký propad z původních 177kW u V6 HDI. Renault ale končí na 118kW u 1,6l a to má být "top" motorizace. Směšné.....
          • 20 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 18.10.  15:41

            « Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

            Koľko jednoturbových dízlov v neprémiovej kategórií má tých 150kW?
          • 10 Reagovat !

            foto Devil007cz

            Devil007cz 18.10.  16:06

            « Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

            Ma to jednoduchy duvod. Vetsina Talismanu se proda ve Francii podle me diky obrovskym malusum, ktere tam maji by nikdo tu 2.0DCI se 150kw nechtel.

            Staci se podivat na narust malusu 2017 vs 2018 (posledni dve tabulky na konci clanku).

            [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 18.10.  20:01

              « Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

              Tak Talisman v Evropě tahá za kratší konec provazu, za 1-8/2017 je to:

              Talisman 22567 ks
              Superb 55633 ks
              Mondeo 39283 ks

              Tzn ze to zrovna moc populární model není a to nejspíš díky chybějícím 2l motorům, oblíbeným v manažerské třídě ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 18.10.  22:36

                « Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                V Evropě jako celku to žádná sláva není. Devil007 spíše odkazoval na zpoplatnění provozu ve Francii.
                • 12 Reagovat !

                  foto del42sa

                  del42sa 19.10.  07:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                  právě že mají tak blbou "ekologickou" politiku, že si tím zabíjí vlastní průmysl. Ale to jim zřejmě nevadí, hlavně že mají plné ulice barevných a gheta, kam se večer neodváží ani nezarytější francouz. Ať žije svoboda :yes: >:D
              • 00 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 19.10.  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                A taky se neprodává v Británii.
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.10.  14:21

          « Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

          Mne se líbí, že předváděčky jsou hodně dostupné, ale zároveň mi je tak trochu proti srsti volit 1.6 do takového auta. V mém případě Dci a vím, že 96kw by vlastně asi uplně stačilo a i ten motor jede dobře, ale... pořád vedle mohu mít ještě dvoulitr :-)
          • 30 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 18.10.  14:24

            « Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

            a tohle přesně jsem si tehdá nedávno řekl ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 18.10.  14:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

              :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Devil007cz

            Devil007cz 18.10.  16:15

            « Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

            Ty si jel v nejake predvadecce s 1.6dci? Pokud ano, jak se ti to zdalo vykonove? Tady na severni morave snad zadna neni...
            • 51 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 18.10.  16:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

              Je to trochu mimo, ale jel jsem v nejsilnější 1,6DCi v Talismanu a byl jsem hodně hodně zklamanej. A to nejsem žádnej závodník. Do takovéto stodoly (Koleos) bych ho nechtěl ani za poloviční cenu. Dvoulitr bude fajn.
              • 12 Reagovat !

                foto Futurista

                Futurista 18.10.  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                Zklamanej z ceho? Ja mel Talismana s 1,6 dCi 118kW na celej vikend, projel jsem celou CR s celou rodinou a naprosto mi to na jizdu stacilo a byl jsem spokojenej. Spotreba 6,1, a to jsem moc podle predpisu nejezdil. Kdyz bylo potreba, dostal nakrmit a jel.

                Ja se divim,jak je nekomu 160 koni v nafte malo... Na druhou stranu v Koleosu by to asi chtelo ten dvoulitr, o tom zadna.
                • 11 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 18.10.  17:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                  Měl jsem auto s naprosto totožnými parametry - 118kw, 250Nm. Pravda - benzín. Rozdíl diametrální. Možná jen subjektivně, nic jsem neměřil. Ale měl jsem pocit, že aby to trochu jelo, musím plnej, a pak - to TROCHU jede. Určitě ne na 118kw. Opakuji - subjektivně.
                  Kdybych měl srovnat, jelo to tak možná, možná na úrovni Mondea 1,8TDCi 92kw.
                  • 22 Reagovat !

                    foto Futurista

                    Futurista 18.10.  18:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                    Pockej, 250Nm? Tak ted nevim,ale to snad ani nemohla bejt nafta. Nebo jsi mel tu zakladni 1,5 dCi.  Ale jak jsem psal,ja byl spokojenej. Zrovna jsem mel srovnani se Superbem 1,6 TDi, a tam byl teda rozdil neskutecnej...
                    • 11 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 18.10.  18:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                      Omluva, máš recht, DCi má 380Nm, můj 1,8TSI měl jen 250. A přesto - jak jsem psal.
                      Jen pro info - byl jsem z Talismanu nadšený, šel jsem na jízdu s těšením, ne se snahou dokázat, jak je špatný.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Futurista

                        Futurista 18.10.  20:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                        Jo v pohode. Ja ted cekam, az se uvolni Koleos na vikend. Maj tam presne takhle nakonfigurovanou predvadecku, v modry metle. To je pokoukanicko. Tak uvidim,ale zatim jsem cetl vsude jen prekvapive kladne recenze. Tak snad nebudu zklamanej.
                  • 02 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 18.10.  18:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                    taky mi jeden znamej tvrdil, ze ta jeho dyzlova fabie 1.4tdi jede lip nez ta moje 1.8tsi 118kw/250Nm. no, jednou me tim svez a dojem byl, ze to je skoro zavodak a když to při tom turbokopanci na chvilku zabralo, mel clovek opravdu pocit ze to tahne podstane vic, nez ten linearni zatah 1.8tsi. nikdy sem si ale nevsim, ze by me nekdy takova podobna fabie predjizdela, většinou za chvilku mizela ve zpetnym zrcatku ...
                    • 10 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 18.10.  22:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                      Podobné tvrdenia má zmysel len ignorovať. V zamestnaní máme pár exotov čo si krochkajú blahom nad súcasným 1,4tdi >:D >:D . A to je fakt triesnivý motor (na súčasné pomery)
                • 01 Reagovat !

                  foto Devil007cz

                  Devil007cz 20.10.  08:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

                  Ja jsem jel vcera s Talisman Grandtour 1.6TCE 150 koni ve trech a prislo mi to uplne vpohode. Samozrejme nejsem zavodnik, radsi jezdim na pohodu, ale stacilo by mi to. 7-dvojspojka radila prijemne sametove, bez cukani (asi tim ze je v oleji), zda se mi lepsi nez DSG. Nezmatkovala nijak. Velice komfortni auto na 18" kolech. Otazka jestli by komnfort na pripadnych 19 (ktere se mi moc libi) moc neunesl.

                  Odhlucneni perfektni a ta akusticka pohodo oproti 4 valcovemu diesl motoru.

                  Koeleos jsem zavrhnul nakonec kvuli absenci benzinu. Diesl proste nechci a pri najezdu 20 tisic rocne se mi to nevyplati. Rozdil spotreby na penezence mesicne 500 korun neresim.
            • 20 Reagovat !

              foto Odan

              Odan 18.10.  17:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

              Souhlas s Karlem, nejsilnější varianta působí o něco hůř než 2.0TDI 110kW v B8 Passatu.
              Jediná přijatelná varianta je pro mě TCe200, ta jede opravdu příjemně.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 19.10.  08:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Renault opět těží s designu

              Ne, v Talismanu ne, v Megane. Tak nechci soudit větší Talisman, na Megane mi to přišlo jako super motorizace.
  • 00 Reagovat !

    foto Dan666

    Dan666 18.10.  20:27

    Zajímavá volba

    Já když tohle auto viděl prvně, líbilo se mi. Říkal jsem si že by to mohl být celkem držák jako kdysi megan, scenic. Koukal jsem že se dá pořídit celkem výhodně no, za 300 s 2.0 ve velkym autobazaru. Potěšení s jízdy s tím bude lepší než se sedanem olítanym rapidem za stejný peníze.
  • 31 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 18.10.  20:35

    renolt

    Myslim, ze z ponuky "SUV" od Rendlika sa jedna o najvydarenejsi model a konecne opravneneho zastupcu tejto kategorie. Ale nejako nevidim dovod, preco nekupit X-trail, ked bol naviac cenovo vyhodnejsi ako som nedavno pozeral. A pokial pride FL od Nissanu uz nebude ozaj co riesit.
    • 31 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 19.10.  10:44

      « Re: renolt

      X-Trail by byl i moje volba , design i interier vč.zavazadelníku má Nissan lepší.
      Navíc ten facelift už letos Nissan má za sebou :-)
      • 23 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 19.10.  11:16

        « Re: Re: renolt

        Vyzkoušej sedačky a pohodlí. Třeba ty zadní nemají v této třídě konkurenci. U Renaultu obětovali variabilitu a možnost 7 sedaček ve prospěch pohodlí. Ta zadní sedadla jsou min o třídu lepší než v X-Trailu nebo Kodiaqu.
        • 20 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 19.10.  20:43

          « Re: Re: Re: renolt

          Hmm..i kdyby...vzadu vozím děti , občas i v sedačce..
          Jde o rodinné auto..kolikrát vzadu pojede dospělý?
          X-TRAIL je nejprodávanější SUV na světě , a je jasné proč.
          Renault bude jen paběrkovat..jako obvykle.
          I když to auto už konečně konkurence schopné je.
  • 02 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 19.10.  12:30

    pekne

    tu mi tento dizajn sedi viac ako na megane.. ta zavalitost aj tieto kukadla sa razom vynima inak ako na hatchi .... inak tych novych meganov vidim hodne malo u nas.. dovolim si tvrdit ze mazdy 3 vidim u nas ovela castejsie pritom vieme kde su v predajnosti v rebricku u nas mazdy a kde renaulty .. ale koleos ma fakt smrnc ... ten sa mi paci :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 19.10.  16:35

      « Re: pekne

      Dizajn a technika povedzme ok, ale ak jazdi ako pisu : "Už jen svižné rozjíždění či naopak prudké brzdění se vyznačuje nemalými náklony karoserie a v zatáčkách se při vyšších rychlostech děje to samé – auto působí těžkopádně a do obratných manévrů se mu prostě nechce." - to je jasne KO kriterium. Samozrejme to dufam kazdy pred kupou vyskusa,lebo niekomu to vadit nemusi. Aj preto som sa vykaslal kedysi na Outlander.
      • 01 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 19.10.  16:53

        « Re: Re: pekne

        No s temy naklony a houpanim si nejsem tolik jistej, ale soudit Koleos zatim nemuzu. Ale mam projety vsechny Renaulty za poslednich 10 let, a marne vzpominam na houpavy auto, co se naklanelo do zatacek. Dokonce ani Espace mi neprisel rozevlatej. Ono uz dlouho neplati, ze Renault jsou mekka auta. Ale jak sam pises, neni nad osobni zkusenost. Zas na druhou stranu radeji mekci auto, nez tvrdou uskakanou kozu. Kor u auta typu SUV, ktera neni na zavodeni...
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 21.10.  11:01

          « Re: Re: Re: pekne

          " Renaulty za poslednich 10 let, a marne vzpominam na houpavy auto, co se naklanelo do zatacek" - toto je prave irelevantne, kedze ide o totalne ine auto.
          I ked bezne SUV nie su primarne na "zavodenie", preco si neuzit trocha zabavy a nedat autu vyborny podvozok, ked to je mozne.
          • 00 Reagovat !

            foto Futurista

            Futurista 22.10.  10:03

            « Re: Re: Re: Re: pekne

            No totálně jiný auto bych neřekl. Nečekám, že tam bude tak velkej rozdíl oproti novýmu Espace nebo Talismanu. Přeci jen takový výkyvy v chování aut ze stejný rodiny nejsou asi moc očekávatelný. Ale nevím, třeba se fakt pletu.
  • 02 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 19.10.  17:40

    Parádní auto

    Moc pěkně se na něj kouká, je to kolos jen co je říct.
    Ondra Kroutil :yes: za fotky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…