Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
1
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
|
acz
Ve výbavě autobusu nechyběl systém řízeného sjíždění klesání ani tempomat
|
acz
Kneeling je někdy důležitější v příměstské dopravě, když na zastávce zcela chybí zvýšený nástupní ostrůvek, což je běžná realita mnoha českých obcí
|
acz
Alkolock má v příměstské a dálkové dopravě opodstatnění
|
acz
Scania přidala k motoru Euro 5/EEV tlačítko nuceného vypálení filtru pevných částic
|
acz
Pečlivě upoutané těžké figuríny simulovaly reálné zatížení
|
acz
Kvalitní sedadlo Isri nám dopřávalo pohodu. K dispozici jsme měli samostatné nastavení topení/klimatizace pro prostor řidiče.
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Stropní police opatřené tlačítky k řidiči tvoří mix prvků pro příměstský i linkový provoz
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift