Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
18
/
23
Prohlédnout znovu
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
|
acz
Scania
|
acz
Kabina Topline nabízí obrovský prostor
|
acz
Dvě postele, luxusní pracoviště řidiče a všestranně stavitelné sedadlo tvořily příjemné společníky
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Absence spojkového pedálu je u vozidel Scania Opticruise už také běžná
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Šestiválec dokáže vyprodukovat 2550 N.m. Plocha chladičů je závratná.
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Černý plast zlepšuje obtékání vzduchu, lze jej získat i v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší