Diskuse

Seat Leon Cupra – Rychle, zábavně a levně

7.8.2017

Hledáte silný kompaktní hot-hatch a nemáte tolik finančních prostředků? Modernizovaný Seat Leon Cupra se hlásí o vaši pozornost.

 

  • 155 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 07.08.  13:06

    Kufer 5*

    O 40 tisic drahsia a slabsia octavia 5* a Cupra 4* ... to je fakt len ten kufor za 1 hviezdu ?
    • 19 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 07.08.  13:11

      « Re: Kufer 5*

      Neříkám nic o tom, jestli by Octávka měla, nebo neměla mít lepší hodnocení než Leon, ale odkdy jsou jedinýma parametrama při výběru auta jen cena a výkon?
      • 130 Reagovat !

        foto nippon

        nippon 07.08.  13:15

        « Re: Re: Kufer 5*

        Pri športových verziách je to dosť podstatné. Kufor je druhorady
        • 35 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 07.08.  13:24

          « Re: Re: Re: Kufer 5*

          no bohuzial je tu dost ludi, ktori ta budu presviedcat, ze prvorada je praktickost aj pri octavii 245rs a na jazdne vlasnosti a fun factor kadi pes 8-s
          • 54 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 07.08.  13:35

            « Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

            Nemusí na ně kadit pes, ale ani nemusí být alfou a omegou výběru. A kupec ORS logicky nechce hardcore adrenalinový stroj, ale všestranné auto s výkonným motorem...
            • 42 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 07.08.  13:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

              aspon vidno ako prekrucas svoje vlastne tvrdenie, v teste ORS 245 si napisal:

              ´´ A neříkej, že je něco rychlejší, nebo zábavnější - to není z hlediska zaměření ORS vůbec podstatné´´

              !! VUBEC podstatné !!
              • 16 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 07.08.  13:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                V čem to je překrucování? Ano, z hlediska zábavnosti a jízdních výkonů porazí z konkurenčních hot hatchů ORS kde co, a přesto to pro její obchodní úspěch a smysl existence není VŮBEC podstatné.
                • 21 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 07.08.  13:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                  vubec podstatne to je pre teba, len pre teba... uz som ti napisal, ze tymito svojimi tvrdeniami dehonestujes modely SKODA RS ako aj pracu inzinierov co ladia RS modely...

                  modely RS by sa vobec nevyrabali, keby nemali vykon a nejaky ten drive enjoyment
                  • 25 Reagovat !

                    foto Enthusiastic-driver

                    Enthusiastic.driver 07.08.  14:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                    Překrucuješ ty. Já logicky své výroky o ORS vztahoval k nejbližší konkurenci - tedy ostrým hatchbackům - o kterých byla celou dobu řeč. Jaký by mělo smysl bavit se o ORS v kontextu obyčejných aut, oproti kterým samozřejmě nabízí zábavnější, sportovnější a rychlejší svezení?
                    • 60 Reagovat !

                      foto lamal

                      lamal 07.08.  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                      haha to akoze 5 stars hodnotenie ´´ORS v kontextu obyčejných aut´´ ? tak ano tam by 5 hviezd byt mohlo, ale v kontexte hot hatch nizsej strednej to hodnotenie uplne neobstoji, o tom su tie reakcie a hodnotenie 300k leona 4 hviezdami...
                      • 10 Reagovat !

                        foto nippon

                        nippon 07.08.  14:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                        Presne
                      • 25 Reagovat !

                        foto Enthusiastic-driver

                        Enthusiastic.driver 07.08.  14:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                        Mi to začíná připadat, jako bys na just potřeboval být furt v opozici nebo jsi opravdu nepochopil, co jsem pod ORS psal?

                        - psal jsem, že ORS si našla velmi specifický píseček, na kterém si rozehrála svoji hru se svými pravidly, dělá to dobře a subjektivním hodnocením jí klidně někdo může dát 5* a protože není jejím cílem být ultimátní hot hatch, ale lehce sportovní všeuměl, není podstatné, že jiné hot hatche jsou rychlejší či zábavnější

                        - psal jsem, že pro někoho může být 5* přes čáru, ale že mi to je fuk... (hvězdičky jsou tak abstraktní hodnocení, že imho nemá smysl řešit za co to kdo dostal, ale jestli je ono auto skutečně dobré a povedené - a pro mě ORS je skutečně dobré a povedené auto)

                        Leona jsem do diskuze vůbec netahal a ani nemíním - níže jsem koneckonců postnul, že ty dva testy tak blízko po sobě a s tímto hodnocením jsou jasný kalkul na kliky. ;-)
                        • 40 Reagovat !

                          foto lamal

                          lamal 07.08.  14:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                          bohuzial sa s tym neda suhlasit, nepotrebujem byt opposite, ale vadi mi ako si povodne komentare z Ors 245 postupne vypiloval na ´´subjektivne´´ hodnotenie 5* v konkurencii ostrych HB, ktore ti vobec nevadi... tebe nemusi, mne vadi a je to prestrelene jak prasa pretoze to je zaplatene a aj toto mi vadi, tebe nemusi... neviem co tebe vlastne vadi ked tak nadtym rozmyslam... ale uplne iracionalne kladne hodnotenia octavie ti rozhodne nevadia
                          • 04 Reagovat !

                            foto Enthusiastic-driver

                            Enthusiastic.driver 07.08.  16:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                            O subjektivnim hodnoceni a subjektivnim testu jsem psal v jednom z uplne prvnich prispevku pod ORS, zadne "postupne vypiloval". ;-)

                            Iracionalne kladne bych to nenazyval, opet jsem to psal hned v tech starsich prispevcich, je to schvalne provokativni.

                            Jeste to cele shrnu jinak. Cele to je udelano chytre. Kontroverzni a zamerne provokujici nadpis, ale text, kteremu lze stezi vytknout nejake podsouvani nepravd. Neni to uplne koser, ale vubec to nejde srovnavat
                            • 30 Reagovat !

                              foto lamal

                              lamal 07.08.  16:08

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                              uz to asi nijak neobohatime... min. pozname svoje nazory ;-)
                              • 13 Reagovat !

                                foto Enthusiastic-driver

                                Enthusiastic.driver 07.08.  16:13

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                jsem si to nechtě odeslal... text měl pokračovat:

                                Není to úplně košer, ale je to uděláno inteligentně a vůbec to nejde srovnat třeba s některými vyhlášenými srovnávacími testy, kde jednak text neodpovídá hodnocení a čteš o věcech nad kterými zůstává rozum stát nebo popisují auto tendenčně....

                                a jinak souhlasím, myslím, že už jsme se vyčerpali. ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto praptak

                        praptak 08.08.  10:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                        Však Octavia není hot hatch, respektive není vůbec hatchback. ;-) Proto do kontextu nezapadá.
          • 30 Reagovat !

            foto cupra

            cupra 07.08.  17:06

            « Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

            Kdo chce větší kufr, koupí si ST. A srovnávat předokolku s Golfem R 4x4 je také mimo.
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 07.08.  17:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

              Golf R s trochu výbavy vyjde na mega 400 tisíc = to je fakt mimo :-)
              • 30 Reagovat !

                foto cupra

                cupra 07.08.  17:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                Plně vybavená ST cupra 4x4 na 1,2 mil a nějaké drobné :-) Je to naprosto srovnatelné auto po stránce výkonu, zaměření, výbav, ať jde o 5D verzi nebo ST/Variant :-) Golf má více příplatků a také je o něco dražší, to je jasné, je to koncernová hiearchie. Za VW se platí více, kdyby byl Golf o něco levnější, jdu asi do Golfa.
              • 05 Reagovat !

                foto white-label

                white label 07.08.  17:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                Minimálně "trochu výbavy"* má GR už v základu a ten rozhodně 1,4 nestojí.
                Takže mimo budeš spíš ty, ale co jiného zrovwna od tebe čekat...

                * Sériová výbava GR
                Automatická klimatizace "Air Care Climatronic"
                Sportovní podvozek, snížení světlé výšky o 15mm
                Top-sportovní sedadla
                Rádio "Composition Media", 8" barevný dotykový displej
                Adaptivní tempomat s funkcí Front Assist
                Multifunkční kožený sportovní volant
                Palubní počítač Premium
                Paket světla a výhled
                Parkpilot
                18" kola z lehkých slitin "Cadiz"
                LED světlomety
                • 13 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 07.08.  18:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                  Nojo zrovna sem ten test dočet = neni to milion 400 tisíc je to přes 1,4 :-)

                  Co jinýho než zpochybňování vw reality od tebe čekat..
                  • 22 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 07.08.  18:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                    Pokud má podle tebe GR za 1,4 mio jen "trochu výbavy", pak není o čem diskutovat.
                    • 13 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 07.08.  18:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                      Tak trochu výbavy v uvozovkách jak si napsal ;-)

                      Nicméně cena přes milion 400 tisíc kč = za Golf = to prostě je :no: :-|

                      Slušná výbava Golfu R nic nemění na jeho naprosto brutální ceně = a to ti radši necituju z hodnocení >:-[]
                      • 11 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 07.08.  23:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                        Na palec dolů jsi ty, GR za ceníkových 1,4 mio je novinářské auto ve zbytečně plné palbě a rozhodně to není běžná konfigurace.
                        • 04 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 08.08.  07:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                          Tenhle bonmot opakuješ furt dokola = u každýho testu a šíleně předraženýho modelu ;-)

                          Neměl bys jim konečně poradit ať ty novinářský kusy.. :-)

                          Prostě to auto nedopadlo v testu na jedničku s hvězdičkou a cena je :no:

                          S tvym argumentem že ho lze vzít na základních kolech atd. a cenu trochu snížit = pochopitelně souhlas
                          • 02 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 08.08.  12:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                            Jasně, musíš ho vzít na základních kolech, aby nestálo těch 1,4 mio... >:D
                            Svatá prostoto.

                            P.S. G7R je od začátku (už se nějaký pátek vyrábí) jeden z vůbec nejúspěšnějších hh ve srovnávacích testech hh (viz EVO, TG, Speed...), ty komiku s hvězdičkou.
                            • 01 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.08.  13:46

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                              Jo svatej kecale = to je jeden z příplatků = takže bez něj >:D

                              Jinak cena přes 1,4 mega korun se slušnou výbavou = je prostě realita = když už ty vysoký ceny konečně přestaneš tak hloupě okecávat :-)

                              Nakonfigurovat si lze během chvilky = tuhle sem to během diskuze udělal s GTI = všude sem dal střed nabídky = přes 919 tisíc
                              Takže verze co bych si dal reálně = k milionu = Golf. Ne špatnej Golf možná celkově nejvyváženější verze = za milion korun českejch

                              4kolka GolfR 1,4 milionu korun = tak to prostě je = smiř se s tim už! :-!
                              • 01 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 08.08.  20:17

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                Jsi mimo, např. vezmu GR a k bohaté sériové výbavě ještě přidám:
                                Adaptivní regulace podvozku DCC, Digitální radiopřijímač (DAB+), Navigace Discover Pro, Paket Zrcátka, PreCrash, Performance paket (19" kola, brzdy z GTI CSS, progresivní řízení, deaktivace omezovače, tmavší skla) , Soundsystem Dynaudio Excite, Telefoní rozhraní "Business" inkl. LTE... a světe div se, jsem na ceníkových! 1,2 mio!
                                Tak kde jsi ty s těmi základními koly, aby ses nedostal na 1,4 mio???

                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 08.08.  22:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                  Ty si šílenej demagog = jen abys okecal cenu kterou si každej snadno může ověřit v konfigurátoru nebo ceníku ;-)

                                  Jestli nechceš základní kola = tak holt odeber něco jinýho = když se ti nezdá výsledná cena kusu v testu :-)

                                  Nemusíš tam mít třeba navigaci = hned 52 000 dolu ;-)

                                  Nemusí to bejt v kůži = 85 tisíc :-)

                                  Já mám LED na levnym hybridu v ceně = ty můžeš z toho mega 400 ušetřit 36 900 kč a mít poctivý halogeny >:-[]

                                  Nebo můžeš mít ty základní kola = prostě jak se komu chce = klidně se dá objednat nejvyšší model s nulou příplatkový výbavy = to taky de :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 08.08.  23:04

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                    Demagog jsi ty, ve tvém případě spíš mimoň, tvrdit, že 1,4 mio je normální cena za GR, abys nemusel mít základní kola je na palici. Známý teď kupoval fungl nový GR (po faceliftu) a vešel se s konečnou cenou do 1 mio (slovy - do jednoho milionu), a to nemá základní 18" kola, ale ty nejdražší z nabídky - Pretoria 19". Takže podle tvé "logiky" by musel dostat slevu přes 400 tis. Kč.
                                    Novinářsky nakonfigurovaná ("výkladní skříně") auta běžně stojí nesmyslné prachy, ale to platí víceméně obecně, stačí si projít zdejší konfigurace testovaných modelů/verzí. Za ty prachy se ta auta rozhodně běžně nekupují, naopak. Čím víc toho auto umí nabídnout za příplatek, tím je zpravidla vyšší i cena "novinářské" konfigurace.
                                    Mimochodem, co ti výrazně chybí (za 200 litrů) na mé konfiguraci za 1,2 mio?
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 08.08.  23:41

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                      Víš že se mi snažíš vložit do klávesnice něco co sis teď vymyslel = a já nikdy nenapsal žejo? :-)

                                      Přečet sem si ne špatnej ale ne pozitivní test Golfu R za milion 419 tisíc korun = a tys jako vždycky a pokaždý začal zpochybňovat reálnou cenu. No taková prostě je = jestli jí snížíš o kola nebo navigaci nebo LED světla atd. = je tvoje věc. Problém je ta fakt brutální cena = která taková přes tvý obvyklý zpochybňovací snahy = tak šílená prostě je. GolfR za 1,4 mega

                                      Je hezký že se ti podařilo nakonfiguroval Golfa za ani ne milion a čtvrt = to bude asi [odkaz] >:-[]

                                      Mě tam spíš všechno přebejvá = zajímavější a celkově lepší volba mi přijde Golf GTI za řekněme 950 000 kč :-!
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 09.08.  01:37

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                        Např. zrovna o ty LED světla ji nesnížíš, ty jsou totiž už v základu, viz má reakce.
                                        Cena 1,4 za GR není cena obvyklá ani omylem, naopak, proto obvyklá cena za GR není šílená, "šílená" může být v případě, pokud se auto nakonfiguruje ve stylu - "všechno možné".
                                        Pak se samozřejmě (jinak pozitivní) širší možnosti konfigurace do celkové ceny logicky negativně promítnou a na první pohled se z výhody stává vlastně nevýhoda.
                                        Takže, čím méně toho v příplatkovém ceníku nabízí, tím méně šílená je pak cena tzv. novinářské konfigurace ve stylu výkladní skříň daného modelu.
                                        Drtivou většinu reálných kupců tzv. "maximální" cena nezajímá, zajímá je logicky cena jejich konkrétní konfigurace.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 09.08.  08:03

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                                          Jj ty světla sorry = tak holt přece jen budeš muset odebrat asi ty kola :-)

                                          Já neřek obvyklá = jako obvykle je taková v testu = a ty jako obvykle píšeš to co teď

                                          Jinak k Golfu R co může samozřejmě bejt i trochu levnější než kus v testu za 1 416 900 kč = mrkni na dnes DonVito 10:10

                                          OT = ACZ to fakt přehání: Před 2 dnama sem hned 1. příspěvkem redakci upozornil na těžko uvěřitelnejch 12 chyb ve 2 tabulkách k RR Velar [odkaz] což je fakt už příliš = no a vy..li se na to. Prostě tam nechali tu absurdní smršť chyb včetně špatnejch označení modelů :-|

                                          Udělat z propagačního videa Kate Upton v i8 negativní [odkaz] je levárna ale ten Velar mi vadí snad víc

          • 10 Reagovat !

            foto maXX-CZ

            maXX_CZ 07.08.  17:49

            « Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

            To jsou v naproste vetsine lide, kteri takovym autem v horsim pripade nikdy nejeli, v lepsim si ho jen nikdy nekoupi :-)
      • 21 Reagovat !

        foto kpt-Budha

        kpt.Budha 07.08.  13:16

        « Re: Re: Kufer 5*

        Na druhou stranu, od kdy je jediný parametr kufr? Nebo čím je ještě RS lepší?
      • 50 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 07.08.  13:27

        « Re: Re: Kufer 5*

        ja zas nevravim, ze ´´jedinýma parametrama při výběru auta jen cena a výkon´´ alebo to snad niekde vidis? Leon je predsa v triede octavie - nizsia stredna a napriek vacsiemu vykonu, nizsej cene ma az o 1 hviezdu menej... octavia je slabsia, drahsia, ma rovnako lacny interier a ma vacsi kufor, tak co ti z toho vychadza ?
        • 13 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 07.08.  13:53

          « Re: Re: Re: Kufer 5*

          Vidím to hned v tvém prvním komentáři. Interiér Octavie bych neoznačoval jako laciný, to spíš ten Leonu je na tom hůř. Octavia je komfortnější, má lepší výbavu, je univerzálnější,...Tím neříkám že je Leon špatný, ten má zase jiný výhody
          • 20 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 07.08.  13:57

            « Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

            5 hviezd ? to je max hodnotenie vo svojej kategorii,,,, asi nevies o com je rec, bavime sa v kontexte 4 VS 5 hviezd,... to ze ma octa aj leon svoje pros aj cons nikto nepopiera... teda okrem ´´andy2210´´ podla neho ORS 245 nema ziadne slabiny >:D 8-s
            • 13 Reagovat !

              foto figurka

              figurka 07.08.  15:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

              4 vs. 5 hvězd z pohledu dvou rozdílných testérů. Každé to hodnocení je z pohledu jednoho člověka, kdy každý z nich to auto může vnímat trochu jinak.
              Vyskakuješ tady, jak kdyby hvězdičky na auto.cz byly univerzální autopravda vesmíru.
              Kupcům je jedno, co si kdo napíše. Peníze nakonec musí utratit sami a prodeje ti nejlépe ukazují, kdo si co myslí. Kdo si pořídí Oct. RS, vybral si to nejlepší, stejně jako ten, kdo si pořídí Leona Cupru.
              • 30 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 07.08.  15:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                ak veris tomu co si napisal je to tvoja vec, nejak nemam potrebu ti to vyvratit ´´Kdo si pořídí Oct. RS, vybral si to nejlepší, stejně jako ten, kdo si pořídí Leona Cupru.´´ ak su oboje to naj mali mat 5* aj u 2 rozdielnych testerov, jedine ze by mali niekde problem..
                • 23 Reagovat !

                  foto figurka

                  figurka 07.08.  15:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                  Jdi někam na koupaliště schladit se, to teplo ti hlava očividně nebere. Zbytečná debata.
                  • 10 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 07.08.  15:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                    dal som ti lajka
            • 10 Reagovat !

              foto koblih

              koblih 07.08.  19:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

              Tak teď zase naopak... Kde jsem já napsal, že je 5* dobrý hodnocení? Nic takovýho jsem nikde nikdy nenapsal..
        • 10 Reagovat !

          foto praptak

          praptak 08.08.  10:23

          « Re: Re: Re: Kufer 5*

          Octavia RS245 není dražší, stojí víceméně stejně, základní RS je dokonce levnější. Jinak má větší rozvor a ruční brzdu.
    • 33 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 07.08.  14:02

      « Re: Kufer 5*

      Člověk by řek že u tohohle typu aut těch 50 koní velikost kufru aspoň vyrovná = no na ACZ ne ;-)

      Zřejmě to ve Vlkohradí centrále nějak popletli :-)
      • 30 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 07.08.  14:12

        « Re: Re: Kufer 5*

        ako diskuter WAWRIS si zmenil kvoli tejto diskusii nick na ´´Enthusiastic.driver ´´ >:D

        tu je zrejme popletene uz uplne vsetko.... SICK
        • 03 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 07.08.  14:31

          « Re: Re: Re: Kufer 5*

          Ale houby kvůli této diskuzi... Ta dvojitá W mě s*ala od dob, co jsem se tu kdysi regnul (varianta s jednoduchými je zabraná) a až teď jsem zjistil, že se dají měnit nicky >:D
          • 30 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 07.08.  15:00

            « Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

            nevíš, ale ked to vravis... na jednej strane napises:

            - u octavie RS nejde vobec o jazdne vlastnosti vykon a fun factor

            - si velmi zapaleny driver

            - lubi sa ti octavia RS

            ako si to ma dat clovek do kopy ? RS sa ti lubi len kvoli kufru a praktickosti ale pri tom si zapaleny driver ?
            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 07.08.  15:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

              Já sem si právě přečet že 27% čechů považuje Škodovku za nejlepší automobilku >:-[]
              Na dalších místech je VW a 3. Audi = to vysvětluje mnohé :-)
              • 30 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 07.08.  15:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                kolko redaktorov ma ACZ ?

                ked zoberies kolko ludi sa zucastnilo takej skvelej ankety, tak prave tych 27% by mohlo padnut na redaktorov ACZ

                joke
                >:D
            • 23 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 07.08.  16:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

              Mi se líbí hlavně auta, která dávají jako celek smysl. :-! Bohužel, málo lidí se dokáže přenést přes "vlastní garáž" a vidění světa a ocenit dobré a komplexní auto, které by si sami nekoupili...
              ;-)

              Já bych si třeba ORS nekoupil...
              • 31 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 07.08.  16:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufer 5*

                mne je jedno co sa ti lubi, ja som cely cas pisal v kontexte 5* hodnotenia, nic viac nic menej... tiez si myslim, ze RS je v pohode auto nemam s nim problem, dizajnovo tiez urcite najkrajsia octa aj v 4okom
    • 14 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 07.08.  15:11

      « Re: Kufer 5*

      Octavka nemá mizernou převodovku.
      • 40 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 07.08.  15:25

        « Re: Re: Kufer 5*

        za priplatok bude mat aj Leon DSG otazka ci to je alebo nie je mizerna prevodovka...

        otazka:
        Kedze zdielana koncern technika je zhodna tj MQB, motory, prevodovky atd, aka bude pravdepodobnost ze octavia RS bude mat rovnaky manual ako Leon cupra ?

        skus odpovedat 8-s

        Pripadne skus odhadnut aka je aj pravdepodobnost, ze u Leona bude ta ista prevodovka v teste ACZ mizerna a v octavii super...
      • 30 Reagovat !

        foto Covenant

        Covenant 07.08.  16:17

        « Re: Re: Kufer 5*

        Leon cupra nemám taky mizernou převodovku...je to klasická vw, ale v porovnání třeba s Typer-R je horší......mizernou převodovku se představuju jinak.
  • 20 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 07.08.  13:10

    Hlídání mrtvého úhlu

    I po faceliftu do Leonu nejde objednat. :'-(
    • 01 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 07.08.  13:24

      « Re: Hlídání mrtvého úhlu

      za mňa vec čo by mi nechýbala v ďalšom aute ( aj keď to v sucastnom mám)
      • 20 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 07.08.  22:50

        « Re: Re: Hlídání mrtvého úhlu

        Tož to čumím. Hlídání mrtvého úhlu nejde totiž objednat ani na M2..... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 08.08.  11:40

          « Re: Re: Re: Hlídání mrtvého úhlu

          Nemá náhodou M2 jiná zrcátka? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 08.08.  14:57

            « Re: Re: Re: Re: Hlídání mrtvého úhlu

            To nevím, ale na M140i/M240i hlídání mrtvého úhlu ve výbavě na přání donedávna také nenabízely. Teď právě probíhá nějaký malý FL, tak uvidíme.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 07.08.  23:42

        « Re: Re: Hlídání mrtvého úhlu

        mne zase absolutne nechyba pre zmenu tempomat a tiez ho mam.. co spravis... je mi uplne na nic ale dnes je to vsetko tak nastavene aby si platil aj za to co nechces a nepotrebujes ... ;-) sucasna doba biznisu sa inak zaklada prave na tom.... na nicom inom... len presne na tom aby si platil za kde co len boze chran aby to nebolo len a len za to co ozaj potrebujes....
  • 131 Reagovat !

    foto kpt-Budha

    kpt.Budha 07.08.  13:13

    Hustý

    Nedá mi to, nejsem Škoda nenávistivec, ale ani zmínka o pár dním starém testu nejvíc nejlepšího auta RS? Pouze srovnávání s Golfem, který je o třicet procent dražší? Strašně bych to chtěl pochopit, kde Cupra, která opravdu jezdí mnohem lépe než RS, ztrácí tolik v hodnocení? Nebo už to jsou jen cílené články, aby se tu zase rozohnila diskuze?
  • 50 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 07.08.  13:23

    cupra

    Cupra je dle mého názoru (HB) nejhezčí HH na našem trhu. Opravdu povedené vozítko.
    • 23 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 07.08.  14:19

      « Re: cupra

      Cupra je rozhodně zajímavá nabídka pro tym co mají rádi auta. To, že jich jezdí má tři příčiny...

      1. nudný vzhled...příliš konzervativní pro ostrou verzi a mladší řidiče
      2. ještě horší je interiér, ten je jak z 15 let starého auta, hlavně design a tvary
      3. seat ... ten u nás lidi neberou. A ani na Západě....VW pak Škoda a pak dlouho nic a až pak Seat.

      Za mě nejvíce křičí proti tomuto autu bod 2. Jinak nic proti němu, je to zajímavá nabídka.
      • 22 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 07.08.  15:28

        « Re: Re: cupra

        1. samozřejmě individuální
        2. interiér... trochu jsem si novou Cupru ohmatal a reál nevyzní nakonec tak zle. Ale neodporuji.
        3. zvýšená odolnost proti zlodějům :-)
        • 22 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 07.08.  21:47

          « Re: Re: Re: cupra

          ad jedna samo je, ale minimálně konzervativní je hodně. Chybí mi šmrnc jako má třeba Mazda 3 nebo agresivita alá MB A 45.

          ad 2 já seděl jen v předfaceliftované Cupře...a interér byl pro mě největší slabinou. Tam se zkrátka šetří.

          ad3...souhlas, to by mi osobně vadilo nejméně, že jde o Seat.
        • 01 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 08.08.  11:48

          « Re: Re: Re: cupra

          Pochybuji, že se kradou nějak výrazně méně (v absolutních číslech pochopitelně ano, když jich jezdí mnohem méně, ta však neodráží riziko krádeže). Vnitřnosti sdílí.
          • 02 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 08.08.  12:47

            « Re: Re: Re: Re: cupra

            tak riziko krádeže je přímo úměrné místu pravidelného parkování... Nusle, Žižkoff... Brno Cejl... Severočeská hnědouhelná pánev... ;-)
  • 74 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 07.08.  13:48

    Klikačka

    Tak teď to dostává jinačí grády. Pustit test Cupry pár dní po 5* testu ORS, z toho ta cíleně vyprovokovaná konfrontace a motiv pro shitstorm v diskuzi přímo čiší... >:D

    Takže očekávám opět mohutné hejty, při kterých si ale redakce bude mnout ruce nad tím, jak jí rozzlobení čtenáři skáčou v hejnech do obrovské pasti na page views v okurkové sezoně... >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 07.08.  14:14

      « Re: Klikačka

      U mna je vitaz Seat a na hviezdy neberem ohlad ... Kufor neriesim vacsinou v nom prevazam vzduch...Golf ma lepsi interier a celkovy imidz , je samozrejme aj drahsi tak by som dost vahal a ak by kapanek tlacila penazenka Seat by vyhral ako HH...
    • 12 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 07.08.  14:14

      « Re: Klikačka

      teba asi za to platia, okrem toho ze k tomu trollovaniu velkou mierou prispievas /aj tomu klikaniu/ tak si si este aj musel zmenit nick z WAWRISa na strasne zapaleneho drivera 8-s
      • 11 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 07.08.  14:38

        « Re: Re: Klikačka

        Tak teď jsem si čuchnul k úrovni bájného GTI - placený trolling, to by bylo boží. >:-[] Mimochodem, nepřipadá ti, že k tomu klikání přispíváš úplně stejnou měrou, jako já?
        No a kdybys mě znal, věděl by jsi, že skutečně jsem velmi zapálený driver... ale tomu se asi nesmí líbit ORS >:-[] změna nicku viz.výše
        • 10 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 07.08.  14:48

          « Re: Re: Re: Klikačka

          ja si myslim, ze RS je dobre auto o jej hanenie mi neslo... malo by to byt patrne i z textov, skor ma irituje to hodnotenie a styl akym sa acz rozbehlo... vsetky sponzorovane testy su bullshity v poradi VW audi/skoda... niekde daleko za tym je seat a ostatne ´´sracky´´ a raz za cas sa objavi radoby poctivy test s par emociami aby sa uhasil ohen... tam autor dostane par pochval a dalej si plni kvoty
        • 02 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 08.08.  08:16

          « Re: Re: Re: Klikačka

          Ze se ti chce s nim dohadovat...
  • 00 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 07.08.  14:12

    Normální auto za hubičku.

    >:-[]
  • 14 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 07.08.  14:37

    Hyundai i30N

    Hyundai predstavi 13.7. nejlepsi cesky hot-hatch :-) , jak na to upozornil car v diskuzi pod proste nejlepsim jeste normalnim autem a na acz se to jeho konkurenty z koncernu zacne jen hemzit >:D Ja vim spiklenecka teorie, urcite je to nahoda.

    Zajimave je, ze acz oznacuje nejlepsi cesky hot hatch hned v uvodu korejskym :-)
    [odkaz]

    Hledáte silný kompaktní hot-hatch a nemáte tolik finančních prostředků? Modernizovaný Seat Leon Cupra se hlásí o vaši pozornost.

    Neee, chtel jsem vlastne napsat: Hyundai i30N :yes: se hlasi o vasi pozornost.

    • 30 Reagovat !

      foto zelenac

      zelenáč 07.08.  19:59

      « Re: Hyundai i30N

      Osobně si myslím, že se Hyundai pustil do vod, kde nemá šanci uspět - alespoň teda na evropským trhu. Nečekám velký prodeje, ale kdo ví. Každopádně, pokud to auto neudělá úspěch, skončí tak rychle, jako jejich ostatní výkřiky do tmy.
      • 12 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 08.08.  00:00

        « Re: Re: Hyundai i30N

        Muzes uvest nejaky "vykrik do tmy" od Hyundai?

        Proc podle tebe nema sanci uspet na evropskym trhu?
        • 11 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 08.08.  07:45

          « Re: Re: Re: Hyundai i30N

          V Evropě třeba Veloster......
          O N-ku si nicméně nic predikovat netroufám. Bude to mít proti zavedené konkurenci těžké, ale korejci jsou učenliví a věřím, že se z toho paskvilu (míněn Veloster) poučili a N-ko bude na solidní úrovni. Otázkou taky je, jak vybalancují cenu.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 08.08.  11:58

            « Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

            Veloster byl snad produkt určený pro USA, tak se nelze divit. Chtěli snad konkurovat Mini (v USA), nebo co to tenkrát blábolili.

            Tohle auto bylo dělané pro EU v Německu, inženýry si snad umí sehnat a trpěliví umí být. Předpokládám, že jdou do vytrvalostního závodu.
          • 03 Reagovat !

            foto DonVito

            DonVito 08.08.  12:05

            « Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

            Jo, ale Veloster uz ani neni v aktualni nabidce.

            Ja cekal spis odpoved Genesis. Ten zde ma vyznam spis pro image.
            Bohuzel. Podle me to je asi jediny sedan z USA, zde prodavany (krome mistnich automobilek..). Genesis ma vse, velky V6 benzin bez turba (take uz ojedinelost), 4x4 atd. Bohuzel v teto kategorii se u nas kupuje temer vyhradne diesel...
            Pritom spokojenost s Hyundai / Genesis hovori jasne:
            [odkaz]

            Treba kdyz by se srovnal Genesis s Arteonem >:D Genesis je luxusni trida:
            Cena Genesis 1.7M:
            [odkaz]
            Interier Genesis:
            [odkaz]
            Cena Arteon 1.6M:
            [odkaz]
            Interier Golfu, vlastne Arteonu:
            [odkaz]

            Arteon je nabizen na platforme Golfu (MQB) za 1.6 milionu ;-\ Geneseis je nejmene o jednu tridu vys.

            Jinak myslim, ze aktualni modelovou nabidku Hyundia/Kia pres temer vsechny segmenty, napriklad vcetne mnoha podarenych SUV, Hybridu, Elektromobilu az po vyse zminovanou opravdovou luxusni tridu by mohla vetsina znacek zavidet.

            PS Odkaz na test Genesis:
            [odkaz]
            Vykrikem do tmy bych to nenazyval.

            • 04 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 08.08.  12:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

              Genesis G80 (žel bohu) zůstane v našich končinách ještě dlouho považován za luxusní šidítko. Kdo nevyzkoušel, neuvěří, jak dobré auto to je.
              • 12 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 08.08.  13:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                Jj ja v nem akorat sedel :yes: Je to korab.

                Jinak pro vysvetleni ostatnim v USA uz se jmenuje Genesis G80, tady jeste Hyundai Genesis.
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 08.08.  13:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                  I v ČR se jmenuje Genesis G80. Jen nevím, jestli je vůbec český ceník.
                  • 00 Reagovat !

                    foto DonVito

                    DonVito 08.08.  16:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                    Koukni do odkazu v reakci 12:05 tam jsou ceny skladovek.
            • 22 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 08.08.  13:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

              Nad Genesisem (dnes G80) je přeci ještě Equus (dnes Genesis G90) V USA byl myslím řazený jako full-size, ale v EU jako vyšší střední (přitom auta jako 5er jsou v USA řazená jako mid-size). Asi podobná situace jako u 300C, což je v USA full-size, ale tady to proti S-Klasse nepostaví.
              • 11 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 08.08.  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                Nebyl jsem si jisty, jestli je G80/Hyundai Genesis vyssi stredni nebo luxusni.

                Proto pisu nejmene o jednu tridu vyse nez Arteon.
              • 01 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 08.08.  17:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                Nechapu proc mas u teto reakce 2 palce dolu :-)

            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 09.08.  10:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

              Genesis má úplně jiný problém než jsou motorizace - image. Volkswagen taky nebyl schopen dobře prodávat Phaeton s technikou Audi/Bentley. Do toho je potřeba dorůst... a Hyundai má mezi i40 1.7CRDi a Genesis díru jako vrata.

              K tomu pak jsou nějaký okrajový věci typu dostupnost dílu a pokles hodnoty a tak, ale ten základní problém je, že když už mám tolik peněz, chci radši nějakou lepší značku.
              • 10 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 09.08.  12:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                Jo k image - to mas nejspis pravdu.
                VW udela Golf VIII, ktery je sice skoro stejny jako VII, ale to mu u nas a v Evrope staci.
                Hyundai musi delat vic, aby se prosadil.

                To je take duvod mych prispevku.
                Hyundai dela spickova auta (viz Genesis, Tucson), ale u nas ma spatnou image.
                Proto muzu jen znovu uvest tento odkaz:
                [odkaz]

                K image Audi. V testu TT RS selzou brzdy s priplatkem 4600Eur (viz shrnovacka).
                Dieselgate v plnem proudu, manazery Audi zatyka policie.
                Ale image Audi to neovlivni :-|
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 09.08.  14:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                  Mě SUV nezajímají, ale podle mých diskusních kolegů, se kterými se většinou shodnu, je Tucson mizerné auto, jehož hlavní předností je design a slušná nabídka motorů. Z pohledu řidiče ale prý není o co stát - konec citace :-)

                  Co se JD Power týče, raději bych koukal na anglické žebříčky než na americké, přece jen je nám UK trh bližší. Už bude určitě venku i 2017, já tu mám po ruce 2016:
                  [odkaz]

                  Hyundai může dělat co chce a stejně zůstane korejským autem. Může za sebou klidně nechat japonská auta, ale ono tu vždycky (doufám) bude i nějaký patriotismus, který při nabídce dvou srovnatelných aut nakloní misku vah ve prospěch evropské značky.
                  • 10 Reagovat !

                    foto DonVito

                    DonVito 09.08.  14:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                    Jaky patriotismus? Co je pro tebe vic, Opel Astra vyrobeny v Nemecku nebo Hyundai i30 vyroben v Cechach? :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 09.08.  15:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai i30N

                      U i30 to takový problém není, to je budget auto. Myslel jsem teď hlavně Genesis... a spíš z pohledu evropského než českého.
  • 40 Reagovat !

    foto milic

    milic 07.08.  15:41

    Klídek

    Nechápu to rozčílení nad rozdílným počtem hvězdiček u Cupry a OIII RS. Test není zjevením slova božího, nýbrž subjektivních dojmů redaktora. Hvězdičkování neprobíhá na základě objektivního měření centimetrů, sekund nebo litrů, je to souhrn subjektivních dojmů konkrétního individua >:D Rozdíl jedné hvězdy u dvou pánů redaktorů je v normě a to i v případě koncernových sourozenců. Btw to taky něco svědčí o významu hvězdiček.
    • 00 Reagovat !

      foto bufes

      bufes 07.08.  17:09

      « Re: Klídek

      Nejaka miera subjektivity tam vzdy bude, ale tiez treba pozriet na rozsah hodnoteni. Bezne 3-5 hviezd, opravte ma ak sa pletiem. Takze potom 5hviezd je 2krat lepsie auto nez 4hviezdy. S pol-hviezdami sa to trochu zjemni, ale stale je ten rozdiel dost velky.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 08.08.  12:01

        « Re: Re: Klídek

        Takze potom 5hviezd je 2krat lepsie auto nez 4hviezdy.

        Jak jsi k tomuhle došel...
        • 00 Reagovat !

          foto bufes

          bufes 08.08.  16:03

          « Re: Re: Re: Klídek

          Mozno sa mylim, ale nepamatam si ziadnu recenziu s horsim hodnotenim nez 3 hviezdy.
          Ak najhorsie auto dostane 3 hviezdy, je to baza voci ktorej potom vztahujeme hodnotenia. 4hviezdy su potom +1 a 5hviezd je +2.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 08.08.  18:40

            « Re: Re: Re: Re: Klídek

            Nějaké nižší tu bylo. Třeba Clio RS to schytalo.

            I kdyby 3 bylo nejhorší, pořád to platit nebude. Aby to platilo, tak by to tvé tříhvězdičkové auto vlastně nebylo auto. Pro představu, řekněme, že máš nějaký bodovací systém, hodnocení. Nejhorší auto získá 66 % bodů a nejlepší auto získá 86 % bodů. Pokud nejhoršímu dáš tři, nejlepšímu pět a vezmeš to lineárně, tak čtyřem bude odpovídat 76 %. Je snad 86 dvojnásobek? Aby tohle fungovalo, tak by to nejhorší auto muselo mít 0 %. Typicky však i to nejhorší auto nějaké body získá. A proto nebývají vidět hodně nízká hodnocení. Tak špatná auta se prostě nedělají.
    • 13 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 07.08.  23:56

      « Re: Klídek

      ano vzdy je to aj o subjektivite daneho testera... suhlas .... ak si mozem vybrat z dvojice cupra-RS tak za mna radsej tmavozelene RS 4-ocko v lifte :yes:
  • 70 Reagovat !

    foto Jimbo

    Jimbo 07.08.  15:56

    -

    nudný vzhled? co to jako je? a co je teda aktivní vzhled?
    • 50 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 07.08.  17:53

      « Re: -

      Opakem nudneho je zabavny.
      Naprosto supertuctova cerna ORS a temer zadny problem a tohle je nudne? Nevim no. Clickbait dobry, ale v zivote to nemuze dostat o 1 hvezdu mene nez ORS (uz vzhledem k cene).
  • 53 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 07.08.  17:52

    Proč to sakra udělali?!!

    Seat Leon Cupra je skvělý a krásný hot hatch za skvělou cenu, ale co je to platné, když ho teď výrobce znehodnotil montáží el. P brzdy?!! To je vskutku zcela absurdní, neodpustitelný a trestuhodný zločin, kterým jen nahráli novému Hyundai i30 N! Toho, kdo toto u Seatu rozhodl, by měli na minutu vyhodit! 8-s 8-s 8-s
    • 13 Reagovat !

      foto white-label

      white label 07.08.  17:56

      « Re: Proč to sakra udělali?!!

      Kdes byl tak dlouho, tento příspěvek jsem čekal mnohem dřív... >:-[]
    • 31 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 07.08.  23:04

      « Re: Proč to sakra udělali?!!

      mat tu moznost volby HH pre zabavu tak to chce samozrejme taky ktory ma klasicku rucnu ... hyundai toto proste vie.. naslucha zakaznikom a realite trhu preto je vseobecne taky uspesny .. a nie je to len o rucnej... korejci toto proste vedia .. vedia co zakaznik potrebuje a chce... kym koncern niektore veci skor akoby sa snazil uz nasilu zakaznikovi natlacit a to uz podla mna nie je dobre... pritom az taky problem by bol ponuknut cupru s klasickou rucnou? to hadam nie ;-\
      • 23 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 08.08.  10:44

        « Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

        Vystihl jsi to naprosto přesně, u koncernu je v některých případech pořád cítit taková ta nezdravá nadřazenost "mi víme nejlépe, co má zákazník žádat", místo toho, aby nabídku přesně stavěli podle jeho skutečných požadavků!!! 8-s 8-s 8-s
        • 03 Reagovat !

          foto figurka

          figurka 08.08.  13:37

          « Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

          Podívej se na prodeje, kolika zákazníků požadavky plní.
          Nikdo tě nenutí, aby si koupil VW.
          • 20 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 08.08.  16:07

            « Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

            Ano, děkuji za názornou ukázku, to je přesně ten druh nadřazeného, zcestného myšlení, které jsem měl na mysli! Starší generace motorů TDI taky "požadavky zákazníků plní", že? >:-[] >:-[] >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 08.08.  21:57

              « Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

              On bude problém hlavne v tom, že vás vyznávačov mechanickej ručnej brzdy je asi proste málo. Ale uznávam, že takto orientovaného modelu mohli nechať možnosť voľby.
              • 10 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 08.08.  23:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

                Samozřejmě, a nejen u Cupry, ale u celé modelové řady Leon!!! A příznivců klasické mechanické ručky určitě není málo, určitě je jich víc, než příznivců toho elektrického hnusu. Opravdu ještě nikdy a nikde jsem se nesetkal s kritikou kohokoliv na nějaký nový model, že nemá el. P brzdu!!! :-!
                P.S. Tímto chci ještě jednou moc a moc poděkovat marketingu Škody Auto, že při modernizaci Octavie neudělala (na rozdíl od Seatu u Leonu) tuto strašlivou chybu. Za to jim odpouštím i ten podivný, kvadraticko-šikmooký facelift! ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto kpt-Budha

                  kpt.Budha 09.08.  08:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

                  Už jsem to sem pod různé články asi párkrát psal, ale zase mi to nedá... prosím o vysvětlení, v čem je takový problém s elektrickou ručkou? Jezdím v Cupře dva roky, po okruzích, po okreskách a o mechanickou ručku jsem ještě nezavadil. Dělám něco špatně? Moc děkuji.
                  • 11 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 09.08.  20:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

                    Problému s el. ručkou je celá řada - 1) emocionální - většina opravdu našených řidičů toto zařízení vnímá podobně negativně, jako automatickou převodovku - tedy jako něco, co jim ubírá možnost skutečně aktivního řízení vozu. Není nad to, mít v autě 3 pedály, volant a na středovém tunelu páku mechanické převodovky a za ní pořádnou páku mechanické brzdy (nejlépe s madlem potaženým kvalitní kůží :))! 2) funkční - u el. P brzdy si nemůžež dávkovat ani rychlost zatažení, ani míru zatažení - je tu jen tupá funkce zapnuto/vypnuto. 3) ekonomický - el. P brzda je zcela zbytečně další elektronické zařízení v autě se všemi z toho vyplývajícími riziky - např. drahou opravou elektromotoru, nacházejícího se na exponovaném autě pod autem. Taky nemůžeš zaparkované s vypnutým motorem vlastní silou kousek popostrčit dozadu či dopředu a pokud ti v autě třeba odejde akumulátor, máš další zbytečné problémy s odbrzděním atd. 4) Zábavný - každý nadšený řidič má občas chuť si zna nějakém opuštěném plácku zablbnout a ručka je k tomu (zejméjna u předokolky) nepostradatelná. A nemusí to být jen na sněhu, stačí třeba zaprášený asfalt! Ručka je super i na okruhu, když něco uděláš špatně a auto se ti hrne nedotáčivě do kačírku! 5) Když vidím (zejména sportovní) auto s el. ručkou, je mi na zvracení. A když je to model, kde výrobce nadřazeně svému zákazníkovi nedává možnost volby, nejraději bych její marketingového šéva nakopal někam. Stačí? :-)
                    P.S. Hlavně mi nepiš o výrazné přednosti el. P brzdy, když pracuje v automatickém režimu. To skvěle a jen softwarově řeší podržení auta při rozjezdu samočinným chvilkovým ponecháním tlaku v hydraulické brzdové soutavě. Na to vůbec nepotřebuju el. P brzdu! Taky na mě prosím nechoď s oblíbeným "argumentem" o tom, že s tlačítkem se na středový tunel vejde o jednu prohlubeň na kelímek s nápojem navíc... Toto zařízení prostě vnímám jako sprostý útok na svobodu aktivního řidiče a jako zcela nesmyslnou inovaci za každou cenu. Jaký cíl příjde příště - volant?!! Nejsem žádný zpátečník, komfortní el. prvky vítám, ale základní ovládací prvky řidiče - volant, 3 pedály, řadicí páka manuální převodovky a páka mechanické parkovací brzdy (+ ručičkový otáčkoměr) jsou pro mě svaté! :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto kpt-Budha

                      kpt.Budha 09.08.  21:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

                      Ok, děkuji. Žádné přednosti el. brzdy psát nebudu, nejsem její obhájce...vzhledem k tomu, jak jsem psal, že ji nepoužívám, tak je mi srdečně jedno, zda tam mám páku nebo tlačítko. Asi nejsem tak nadšený řidič :-) A když už jsme v tématu u Cupry...ona umí být přetáčivá až až i bez ručky :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto tradon

                      tradon 09.08.  22:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

                      Obcas jsem na snehu rucni brzdu pouzil, je to zabavne a da se otocit na petniku. Ale snehu uz posledni zimy moc nebylo. Pak mne v servisu upozornili na zkorodovany bovden rucky, ktery zpusobil ze se uplne nevracela a par mesicu brousila brzdove kotouce, oprava byla dost draha. Nove auto ma elektrickou a uz mne to ani moc nevadi ...
                      • 10 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 09.08.  22:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

                        U el. P brzdy se ti mohou bovdeny zkrodovat zrovna tak a k tomu ještě odejít drahý elektromotor, který za ně tahá (nebo drahé speciální zařízení v zadních kolech u novějších konstrukcí...). :-!
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 09.08.  10:52

            « Re: Re: Re: Re: Proč to sakra udělali?!!

            Že to zákazníci i tak kupují, ještě nutně neznamená, že tím VW splňuje jejich požadavky.
  • 25 Reagovat !

    foto MajoKE

    MajoKE 07.08.  19:29

    Opel Insignia 2.0T

    Takmer 200 kW, 4x4, 8AT, 30.990€. Je podľa mňa lepšia kúpa...
    • 30 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 07.08.  19:56

      « Re: Opel Insignia 2.0T

      Insignia není konkurentem těchto hot hatchů. A v "ne-OPC" verzi už vůbec ne. Cena těchto aut je určená i tím množstvím speciálních řešení, která tato auta mají.

      Koukal jsem ještě na OPC předchozí generace Insignie, ceny opravdu lákavé, ale není to prostě sportovní auto pro blbnutí, tuším že je snad i pomalejší než Astra OPC...kterou jsem nakonec také zvolil :-) A ta se mi zdá mimochodem jako asi největší soupeř Leonu Cupra.

      Jinak všichni tu řeší kufr, univerzálnost a takové věci. Já koupil tu Astru OPC právě protože se nejvíc odlišuje od běžného auta a přijde mi, že k autu pro zábavu ten sportovní styl tak nějak patří :-)
    • 31 Reagovat !

      foto Gvick2

      Gvick2 07.08.  23:18

      « Opel Insignia 2.0T

      když odhlédnu od skutečnosti, že Cupra a Insignia si nekonkurují, tak Insignia 2.0 T v dynamických měřeních jak v přímce (výsledky vůbec neodpovídají 200kW autům ve střední třídě, natož lehčím HB) tak v oblouku docela zklamala
      [odkaz]
      ostré HB jsou nesrovnatelně rychlejší, to co dává Insignia ve 120km/h dávají v rychlostech o 30 km/h vyšších, rozdíl v dynamice dvou parníků. Samozřejmě Insignia je velké pohodlné auto, takže osloví úplně jiné klienty než Cupra.
      [odkaz]
    • 32 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 08.08.  08:15

      « Re: Opel Insignia 2.0T

      Je videt, ze se vyznas >:D
    • 05 Reagovat !

      foto orgasmic

      orgasmic 08.08.  22:41

      « Re: Opel Insignia 2.0T

      Ty mam.rde, Insignia je nejen pomalejší, ale o 200tis dražší.
      Přestaň hulit péra ko.kote.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 09.08.  10:47

      « Re: Opel Insignia 2.0T

      Ale fuj, snad opravdu nesrovnáváš hot hatch (opravdu dobrý hot hatch) s nějakou těžkou středně třídní hrůzou v automatu. To je jako bych ti řekl, že za stejné peníze máš pěknou Alhambru.
      • 10 Reagovat !

        foto MajoKE

        MajoKE 09.08.  15:01

        « Re: Re: Opel Insignia 2.0T

        Pozdravujem vsetkych normalnych.

        Ale, ale....napisal som, ze je to lepsia kupa nie auto.

        S Leon je lepsi pre vsetkych, ktori chcu ist rychlo a rovno po suchej ceste, alebo okruhu. Vyuzitelnost 221kW na predokolku je do cca 140 km/h urcite sporna, za mokra a pri nizkych teplotach zbytocna. Ale ked niekoho bavi rozsviecovat kontrolku trakcie, ci asr, eds nech sa paci.

        V beznom zivote nie je jazda s podobnym autom ziadne terno, okrem ineho ma Insignia v zakladnej cene 30,990 e na SVK 4x4 modernejsi system zadneho pohonu ako Haldex 5 a za priplatok 32 segmentove LED svetla, co v niektorych koncernoch este nevideli. Pretoze dospelí ludia jazdia autami aj v noci, za dazda a po snehu.
        Prajem vsetkych solventnym a duchom mladym vela stastia pri jazde na HH, hlavne predokolkach :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 11.08.  23:16

          « Re: Re: Re: Opel Insignia 2.0T

          Mozes nejako popisat ten Opel AWD system ? O tom sa moc nerozprava.
          • 00 Reagovat !

            foto MajoKE

            MajoKE 12.08.  09:34

            « Re: Re: Re: Re: Opel Insignia 2.0T

            [odkaz]

            8 minúta 40 sek testu, je to systém ako Ford FOCUS RS3, dve elektromagnetické spojky a Nm sa pridávajú tam, kde ich je treba namiesto pribrzdovania odľahčeného kolesá.
  • 05 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 08.08.  08:13

    Hlavně levně!

    ...a hned na druhe fotce spotřeba 22,9l/100km >:D

    Jinak raději no comment...
    • 05 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.08.  08:27

      « Re: Hlavně levně!

      >:D :yes:
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.08.  09:09

      « Re: Hlavně levně!

      :yes: :yes: >:-[]
    • 50 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 08.08.  11:41

      « Re: Hlavně levně!

      Tak chapes s karou co ma 300 koni jde udelat celkem jakakoliv spotreba, zalezi, jak tomu nalozis. Aby to jelo, musi tam ten benzin tect - to je jedno o jake 300k auto se jedna :P

      Si uvedom, ze kdyz mas 150k auto, coz uz vetsinou "celkem jede", tak na plny plyn jsi teprve na pulce plynu u techto bestii. Ano, je to trochu nadnesene, ale v podstate je to tak :-)

      Spis jde o to, ze s timhle se da jezdit v klidu pod 10 litru, mirnou jizdou snad i za 8 coz je u 300 konoveho auta vic nez v pohode.
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 09.08.  09:45

        « Re: Re: Hlavně levně!

        Ja to vsechno samozrejme chapu, skoda, ze ty nechapes ironii ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto petous

    petous 08.08.  10:38

    Příplatek za barvu atd.

    Chybí mi v celkové ceně drobnost: příplatek za met. lak, bez něhož to stejně nelze objednat. Podle foto infotainmentu je to kus vyrobený před 06/2017 (čili před 22 týdnem), pak se změnila verze sw/hw. Nový má jiné rozložení ikon a je mnohem rychlejší, navigace se neztrácí, chytá i Glonass. Doporučoval bych si připlatit za zadní parkovací kameru a Full Link. Waze v AndroidAuto už několik týdnů funguje a na 8" LCD nemá chybu. Pokud to někdo chce provozovat i p roce 2021 tak se vyplatí připlatit za DAB rádio, analogové FM oficiálně vypnou. K ceně navigace je vhodné přičíst i cca 3000Kč za MapCare - aktualizace mapových podkladů.
    • 10 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 08.08.  12:53

      « Re: Příplatek za barvu atd.

      Přiznám se, že bych se bez těch SW fičur klidně i obešel... takové rychlé spartánské holátko... prostě jen auto na občasné řidičské vyblbnutí...
    • 10 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 08.08.  18:50

      « Re: Příplatek za barvu atd.

      Oficiálně by měl jít objednat i základní nemetalický lak (ano, v praxi to nikdo neudělá). Vypnutí FM rádia ještě není přesně definováno. Rok 2021 je datum, dokdy je platnost licencí FM rádií garantována, ale klidně to může být i déle.
  • 00 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 08.08.  18:01

    Doba hothatchove prechodova

    Kupovat hothatch dneska neni med. Renault nabizi jen light verzi, CTR je moc manga (novy bude ale jine kafe!) a 308 GTI ma sileny interier. Nezbyva tedy, nez otevrit koncernovou konzervu.

    A tam mi nejvic voni prave Cupra. Mam ji projetou, je trochu moc pricetna a rozumna. Sice zrychluje, ale az moc dobre maskuje rychlost. Zataci (a krasne!), ale moc kolem toho nenadela. Zvuk ma, ale az moc umely. Jako chapu, ze se libi, ale ja bych s ni do garaze asi nevlezl, nebo jen tak na jednu jizdu...

    Radsi si pockam na navrat krale. A ze ten uz poradne busi na dvere!

    [odkaz]
    • 20 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 08.08.  18:38

      « Re: Doba hothatchove prechodova

      Stále jde objednávat Astra OPC :-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 08.08.  22:27

        « Re: Re: Doba hothatchove prechodova

        Astra OPC sa mi páči,ale keď HH tak poriadny - M140i >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 08.08.  23:12

          « Re: Re: Re: Doba hothatchove prechodova

          140i je přece Hot Kombi, Děda to má prý napsáno (kombi) i v techničáku. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 10.08.  01:17

        « Re: Re: Doba hothatchove prechodova

        Hmm, pěkná, ale šíleně těžká... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 14.08.  09:01

      « Re: Doba hothatchove prechodova

      Jine video:
      [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto kpt-Budha

    kpt.Budha 09.08.  08:49

    Nádrž

    Jinak ještě drobnost, koukám, že i u RS je to stejné - proč mají tato auta jen 50-ti litrovou nádrž? Chápu, že je to asi tím, že je nádrž stejná pro celou modelovou řadu, ale třeba taková příplatková 80-ti litrová, to by bylo velké plus :-) Pak člověk při průjezdu Německem nevydrží ani dvě hodiny a musí k pumpě, to už je skoro jak s Teslou >:-[]
    Ten motor moc velký šetřílek není, když se na něj šlápne, ale chápu, že když se bere jako standard techničákový údaj 6,6 l/100, tak pak 50 litrů stačí ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.08.  09:02

      « Re: Nádrž

      To nebudou 2 hodiny [odkaz] >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 09.08.  09:49

      « Re: Nádrž

      Je to kvuli udajum o hmotnosti - 50litrova nadrz vazi plna mene, nez 80litrova a vtestech spotreby se hleda kazdy usporeny gram. Osobne nechapu tu manii po co nejvetsim dojezdu u aut jakhokoliv typu a pohonu, ja pri jizde na dalku stejne davam kazde dve hodky pauzu a tankovat pritom mi vubec nevazdi. A vetsinou si na malou nadrz stezuji lide, kteri pak u benziky crknou za kilo a jedou do prace, odpoledne pak cestou z prace zase za kilo a jedou domu (to neber osobne)...
      • 10 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 09.08.  09:59

        « Re: Re: Nádrž

        Tiez netankujem skoro nikdy plnu. Mam 80 L nadrz na diesel a tankujem okolo 40 - 50 L pokial raz za rok vyrazam dalej dotlacim plnu. Dnes su benzinky na kazdom rohu a prevazat v aute zbytocnych 40 Kg v tom nevidim velky zmysel. Uctovnik mi vzdy tvrdi ze nemam tankovat do svojho auta na firemnu kartu ale poznas to mam este Sprintera a Primastar dodavky a tie zacali nejak zrat viac paliva nastastie tiez diesel... >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 09.08.  10:36

        « Re: Nádrž

        Mě pauza každé dvě hodiny nebaví, klidně si protáhnu stint na dvojnásobek. Navíc nevyjíždím vždy s plnou nádrží, není všude benzínka, někde mají drahý benzín... no, prostě tu "mánii" chápu a 10l navíc bych klidně užil.

        Jinak reálně se do té nádrže podle mě takových 55l vejde.

        PS: vždycky plnou
        • 10 Reagovat !

          foto kpt-Budha

          kpt.Budha 09.08.  11:35

          « Re: Re: Nádrž

          Když člověk má před sebou třeba 15 hodin, tak dvě hodiny nejsou nic moc. Samozřejmě dvě hodiny je už extrém při většině jízdy 200+, ale například teď poslední zkušenost při návratu z Mnichova a za Prahou už jsem musel znovu natankovat, to bych si klidně dokázal představit na jeden zátah. Ale jo, chápu, že ne každý s tím jezdí křížem krážem Evropou.
          Jinak 55 litrů bych neřekl, narval jsem nejvíce 52 litrů po asi 80km s ukazatelem dojezdu 0.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 09.08.  14:46

            « Re: Re: Re: Nádrž

            No i tak - 52 jsi tam narval a evidentně prázdná nebyla... prostě má víc než 50, kolik přesně bych asi taky nezjišťoval :-)
  • 20 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 09.08.  10:10

    Shrnovacka

    Misto shrnovacky poskytnu vysledky jednoho nejmenovaneho nemeckeho media, jehoz papirova forma se mi prave dostala do rukou. Nejlepsi kompaktni sportovec je:
    1. Mercedes-AMG A45 (o 1/2 drazsi nez Honda..)
    2. Honda Civic Type R (v testu jeste minula generace, 2. nerychlejsi cas na okruhu)
    2. Subaru WRX STI
    4. Seat Leon Cupra 300 (gratulace, ani ne o sekundu horsi nez civic :-) )
    5. Ford Focus RS
    6. VW Golf R (pomalejsi na okruhu uz bylo jen SUV :-) )
    7. Mini JCW Countryman All4
    Diskvalifikovano Audi TT RS - problem s brzdami
  • 40 Reagovat !

    foto ostomas

    ostomas 09.08.  12:40

    Člověk co si Cupru koupil...

    Ahoj všem, už mám objednanou Cupru ST 4x4 DSG. Proč ne VW Golf Variant R, Subaru STi, Ford Focus RS? - jsou o >200000 dražší. Proč ne ostatní hot hatch? - nemají 4x4. Proč ne jemně ojetou prémiovku (Audi, BMW, Mercedes)? - Chtěl jsem si koupit nové auto a neřešit servis, minulost. Proč 4x4? - kvůli zimním měsícům a prudké příjezdové cestě. Proč benzín? - krátké cesty po městě. Proč tedy 300 koní? - OK zde to je úlet, ale proč si taky občas neužívat. Proč kombi? - občas jezdím do Hornbachu, místo na kočárek, atd. Vadí elektronická parkovačka? - nevím jak vy ale já používám parkovací brzdu při parkování, na blbnutí ve sněhu je stejně nejlepší Škoda 105:). DSG? - jsem líný a z 80% budu auto používat v běžném městském provozu. Co mi vadí? - není možnost vyhřívaného př. skla, volantu a není tam blind spot senzor. Spotřeba >10l je taky celkem hodně, ale je to daň za 300k. Co se mi naopak líbí - krásný design (velice subjektivní názor), kupodivu interiér (display navigace příjemně vysoko a nakloněný, super sedačky, kvalita taky super - ověřeno vlastní zkušeností), adaptivní podvozek v základu (19 kola jsou celkem tvrdé), sleva 102000 a 5 let záruky, taky se mi líbí nenápadnost, o výkonu je napsáno už hodně... Takže tak
    • 10 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 09.08.  14:51

      « Re: Člověk co si Cupru koupil...

      OK. Blahopreju pekna kara.
      Jen jsi nezminil Ford Focus ST.

      Volba Seat kvuli velikosti, nebo vykonu?

      Edit: Uz chapu - 4x4 :-)
    • 20 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 09.08.  20:03

      « Re: Člověk co si Cupru koupil...

      Pekne si to napisal. prajem vela stastnych km, a jazdi opatrne 300 koni je naozaj dost velka naloz a vela krat sa na teba budu lepit aj auta s polovicnym vykonom... :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 09.08.  22:34

      « Re: Člověk co si Cupru koupil...

      trefné otázky ,a správne odpovede.
      tak hlavne užívaj ,aj keď ti príde za chvíľu tých 300 žrebcov nejako pomálo.
      • 10 Reagovat !

        foto ostomas

        ostomas 10.08.  14:51

        « Re: Re: Člověk co si Cupru koupil...

        No... první auto byla Fabia 44kW (benzín), pak jsem koupil Focus 97kW (nafta) a teď čekám na Cupru 221kW z čehož plyne, že za 5 let budu mít něco se 400kW>:-[]... No asi ne, ale pro Cupru jsem se taky rozhodl, protože jsem byl na služebce a půjčili nám Porsche Boxter (akční nabídka, původně jsme měli jet Fiatem 500), což byla totální chrochtačka (kabrio, automat, střílení z výfuku, smýkalo to i bez ruční brzdy - mělo to elektronickou), no prostě přesvědčilo mě to, že Oktávka 2.0TDi není pro mě a na SUV jsem příliš mladý (38)....
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 10.08.  01:15

      « Re: Člověk co si Cupru koupil...

      Hmm, je vidět, že to máš pěkně promyšlené. Gratuluji k chytré volbě. Auto je to fakt super a za velmi slušnou cenu. Byť s el. P brzdou. ;-) :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 10.08.  16:43

      « Re: Člověk co si Cupru koupil...

      pekné argumenty, rozumné odpovede.
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 10.08.  11:56

    bral by som cupru

    nie som cieľovka, tak len povrchne. Ak by som sa tam niekedy dopracoval, vyhráva cupra. Mne sa práve páči decentný dizajn s vkusom dotiahnutý ku športovosti. Krídla a iné serepetičky si môžu lepiť tínedžri. Super cena, dostatočný výkon, zábavné jazdné vlastnosti. Rozhodnuté. Len ten interiér, ten interiér.
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.08.  13:26

      « Re: bral by som cupru

      Já cílovka jsem... a Cupra ST momentálně určitě patří k zajímavým nabídkám. Protože bych měl auto na normální ježdění, tak bych klidně bral i nějakou vyměklejší verzi - 260k, 18" kola, cenově o 100k níž... ale i tak jak je je to auto zajímavý.

      Interiér mě neuráží, líbí se mi architektura palubky... možná bych zvážil ty lepší sedačky s alcantarou, ten základ se mi úplně nezdá.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 10.08.  14:09

        « Re: bral by som cupru

        požiadavky sa nám prelínajú, kapsy ne :'-(
      • 20 Reagovat !

        foto cupra

        cupra 10.08.  16:48

        « Re: Re: bral by som cupru

        Sedačky určitě skořepiny, základní nic moc, ale jen v případě, pokud nejsi trochu objemnější, tam už raději základní. Ale nejlepší je si obojí vyzkoušet.
        • 20 Reagovat !

          foto Covenant

          Covenant 10.08.  21:57

          « Re: Re: Re: bral by som cupru

          Vidíš a já to mám právě naopak....základní úplně v pohodě, pokud nejsi pravidelný návštěvník okruh a to bych nakonec volil jiné než příplatkové (něco od Recara) už s 4 bodovým pásem. Naopak základní jsou na ježdění po okreskách v pohodě a jsou i dostatečně pohodlné na delší cestu ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 10.08.  22:07

            « Re: Re: Re: Re: bral by som cupru

            Mně se i mnohem víc líbí na pohled... ale jestli bych za ně vysolil ty peníze je samozřejmě věc jiná. No, uvidíme jak se dohodneme na odkupu auta ve firmě, pokud ne, asi mě čeká návštěva u Seatu... a u Opelu... a možná i u Hondy a Mazdy :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Covenant

              Covenant 10.08.  22:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: bral by som cupru

              Tak dej pak vědět co sis vybral ...nebo že by pak v Motobydle ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto cupra

            cupra 11.08.  00:06

            « Re: Re: Re: Re: bral by som cupru

            Každý to má jinak, důležité je to vyzkoušet :-)
  • 00 Reagovat !

    foto otatomekahoj

    otatomekahoj 14.08.  21:58

    interiér

    Vnitřek se mi dost líbí. Za skoro mega to tak levné není. Kdyby to bylo třeba někde v áčkách tak bych to bral spíš než RS octavii. těch jezdí docela dost a toto je sportovnější.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Do Prahy se vrátí léto: Teploty už nepřekročí tropickou třicítku

Do Prahy se vrátí léto: Teploty už nepřekročí…

„Zatímco první polovina nového týdne bude chladnější, postupně se do Česka vrátí léto. Teplotně i srážkově bude…

Andrea Kerestešová ukázala syna Tobiáše: Porod byl komplikovaný!

Andrea Kerestešová ukázala syna Tobiáše: Porod byl…

Ten si ale uměl vybrat. Syn herečky Andrey Kerestešové Růžičkové (33) se narodil den před výročím svatby svých…

 

iSport.cz

Úžasný běh! Hejnová ovládla Diamantovou ligu v Birminghamu v letošním maximu

Úžasný běh! Hejnová ovládla Diamantovou ligu v…

Zuzana Hejnová vyhrála na mítinku atletické Diamantové ligy v Birminghamu běh na 400 metrů překážek ve svém…

Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle Slavie, přiletěl mu zpátky

Zklamání u Altintopa: šel hodit dres do kotle…

Příchod Halila Altintopa do Slavie provázela velká očekávání. Turecký záložník, který má bohaté zkušenosti z…

 

Reflex.cz

Tvrdý kritik Erdogana byl zatčen v Granadě. Důvody jsou politické, zní z Německa

Tvrdý kritik Erdogana byl zatčen v Granadě. Důvody…

Kritik tureckého prezidenta Recepa Tayyipa Erdogana byl podle informací agentury Reuters zatčen včera odpoledne…

Chci jít dál, stáhněte obvinění proti Polanskému, žádá žena, již slavný režisér znásilnil. Soud její žádosti nevyhověl

Chci jít dál, stáhněte obvinění proti Polanskému,…

Čtyřiapadesátiletá Samantha Geimerová, kterou jako třináctiletou v roce 1977 znásilnil známý polsko-americký…