Proboha co tohle je? 8-s8-s
Neskutečně tragický repertoár zůstává a přidá se ještě groteskový děj? Jak tohle může někdo pustit ven, a co hůř, říct, si, že tímhle odvedl dobrou práci?
Ale díky, že jste nezapomněli na škrabku. Nebylo to vtipný, ani poprvé, už se vážně zamyslete... :no:
Trochu nadsázky nikdy neuškodí....Mě se to líbí.... Věčný kritik pan H.Karlík se zas projevil. Nechal bych ho natočit a postříhat nějaké auto...když je pan ,,dokonalý,, a výsledek zveřejnil....:)
Auto je jednička...zlatý ,,německý,, ručičky :))))
S TĚMA VÝFUKY VYPADÁ JAKO NA RAKETOVÝ POHON ŽE?? >:D >:D Proč pořát plečky z minulýho století cpou do 21. století? DIESEL je obtěžující dámy a pánové. Už aby TESLA udělala MODEL S COMBI >:-[] [odkaz]
TESLA MOTORS PRO ELEKTROMOBILITU V PRVÝ ŘADĚ NĚCO DĚLÁ! Narozdíl od ostatních automobilek technologických pokrokových brzd a zaprodanců (mimo NISSAN samozřejmě) a samozřejmě i vás jejich zákazníků-podporovatelů-sponzorů hawaii holiday... :-):-) PS: [odkaz]
video se mi páčit nemusí, je rozhodující, jestli se mi páčí to auto. A protože jsem už pár nových koncernových aut kupoval tak říkám, že se mi obzvlášť páčí nejen to auto, ale hlavně ta cenovka. Co se mi nepáčí je ta barva, trochu taky ten "uvaděč", ale ten vedle mě sedět nebude. Nepáčí se mi ta neodizolovaná kapota a nepáčí se mi ani ten drát, co jí drží. Ale protože na rozdíl od některých místních pak vím, že tam ta "deka" být má a bude, tak se stran toho nepáčení přidržím jen té vzpěry. Je fakt, že tlumič za pár šupů by už v takovým autě být mohl taky.
Tomu autu to na silnici opravdu sluší a cenovka v "základu" bere dech. To by byla pěkná srovnávačka u Huyndai. Našlápnutá Octavia RS s velkým kufrem a škrabkou a vedle ní jedno velké nic... >:D
za mě si to video klidně mohli odpustit. Ale jinak je to krasavice.. nechtít další vůz již pouze ve 4x4 , tak by byla lehce jetá v dieslu jasný favorit. :-)
Titulek "král všech kombi" je neuvěřitelně zavádějící a hloupý,protože,neexistuje nejlepší kombi,stejně tak jako neexistuje nejlepší auto.Oktávka je povedené kombi,ale v základních verzích jí toho dost chybí a to se kufrem a škrabkou nedožene...
Na druhou stranu, je verze kombi RS v benzínu opravdu vrchol toho co Škodovka v současnosti nabízí...Prostor,slušná rychlost,univerzálnost,dobrá kvalita a velmi slušná cena.Tímhle vším dohromady, se žádný jiný model od Š momentálně nemůže pyšnit..
za povedená auta od Škody považuju,kromě O III RS:
Rapid Spaceback (takový duchovní nástupce Felicie,pěkný,praktický,jednoduchý)
Superb sedan 3.6 a 2.0TDi (old school benzín a prověřená nafta,plus reprezentativní vzhled sedanu, kombík je opravdu nehezký jezevčík)
Citigo 1.0 (sakra dobré mini)
co se hrubě značce nedaří:
Fabia v jakékoliv specifikaci(poměrně drahé,nevybavené,jízdně hrozné,nepovedené malé auto)
Octavia v základních verzích (slaboučké motory,špatná výbava a "ambiciózní" cena)
Superb 1.4TSi a 1.6 TDi (motory nedůstojné takovému velkému autu).
Ostatní modely a specifikace aut ze Škodovky považuju za takový slušný,nijak nevybočující automobilový průměr,nejsou hrozná jako ty co jsem napsal výše,ale ani nějak extra zajímavá,zábavná,levná nebo originální..
Ale proti gustu žádný dišputát,pro někoho je dobrý neurážející automobilový průměr mnohem lepší,než vybočování z řady:)
Teda tohle je něco. Asi před půl rokem mi prolétla hlavou myšlenka (dnes vidím, že bláhová), že kdybych moje auto bylo starší a přemýšlel bych nad novým, jasnou volbou by byla M6.
Sešel se měsíc s měsícem, a když dnes vidím M6 (moc často se to nestává >:D ) jsem rád, že jsem v té době o novém autě neuvažoval.
Za cenu 650k základu, který prakticky nabízí vše co normální řidič potřebuje, nevidím jediného konkurenta.
Můžeme tady tlachat o vyčpělém Mondeu, patvarech Hondy nebo nedej bože o Hjůndaji. Ovšem nic to nemění na věci, že OIII je ve své kategorii, třídní i cenové, naprostá královna.
Neporovnávejme OIII s Lamborgini nebo Panamerou. Takové časy z 0-100 dosahovat nebude, ale pro nás, tatíky s občasnou duší závodníka, je to za tento peníz jediná volba :yes:
Focus ST Combi je v základu o 30tis. dražší :-) ale silnější motor,lepší podvozek a v základu má taky všechno co potřebuješ :-) když máš duši závodníka podle mě lepší volba,pokud řešíš kufr atd. tak Octávia :-)
Duši závodníka? Tak, aby někdo poznal rozdíl v limitech bude muset na okruh. Tam s kombíkem jezdit ani nemá smysl. Bavme se pořád o tom, že se jedná o pevněji naladěnej rodinnej kočár se slušnou výkonovou rezervou. V obou případech.
Minimálne prejavom motora tam tá duša závodníka je. Záťah, naliehavosť a sila, to všetko korunované neskutočným zvukom (v kategórii štvorvalcov bezkonkurenčným), to všetko Ťa prinúti pri jazde sa vyškierať. :-)
K čemu je ti silnější motor a lepší podvozek, když ti Octavie vypráší kožich.
Nordschleife
Focus ST 8:39
Octavia RS 8:30
A když vynecháme duši závodníka, protože závodníci nejezdí na NS s kombíky a tudíž pro kombíky je čas na NS dost nepodstatný údaj, tak nám zbude o litr nižší průměrná spotřeba Octy, navrch jenom naturalu 95 proti 98, kterou vyžaduje FoFo ST, nižší cena, trochu lepší výbava a ten větší kufr jako bonus navrch. :-)
Laik žasne, odborník se diví. Octávka RS III je snad nejvýš postavené auto s tak "slabým" motorem na NS. O parník před Focusem ST a kousek za Focusem RS. Stáhněme ocas mezi nohy, pánové... Nebo že by v tom zas byla nějaká fičura po česku?
1. Je to 9 sec., nikoli 9 setin
2. Protože RS není závodní nářadí, ale rychlý cesťák, tak proč by nemohl být v kombíku. Žádný kombík není sportovní nářadí a co má napsané na kufru, zda vRS, RS, ST, S, R, GT, nebo cokoliv jiného je celkem putička, prostě kombík s nějakým přívlastkem.
Jistě nevyžaduje a na 95 pojede, ale všude Ford doporučuje 98 octanů a v USA 93 octanů s poznámkou "K dosažení maximálního výkonu 250 koní je nutné tankovat benzín s oktanovým číslem 98 (EU) resp. 93 (US)".
Tak jsem si dal tu práci a začal jsem pátrat. Čas 8:30 O3RS na NS nikdy nezajela. Na fastestlaps.com je uveden čas 8:30, byl tam zadán na základě informací z AutoBild Sportscars 08/2013, ale v tomto vydání je zmíněno pouze to, že výrobce uvádí, že by O3RS měla zajet čas okolo 8:30, ale Autobild tento čas nikdy nezajel.
Autoforum, za volantem se zkušeným a šikovným řidičem, to zajel za 9 minut a to navíc ve videu není vidět kompletní kolo, takže to bylo víc než 9 minut.
Pokud máš důkaz o tom, že to O3RS zajela tak sem s ním.
Jinak se tu prosím neoháněj tím, že O3RS vypráší kožich FoFoST...
Kde jsi našel informaci o tom, že autoforum zajelo to kolo za 8:48? Na videu je záznam dlouhý 9 minut a rozhodně nezahrnuje celé kolo...
Jako srovnání kolo zajeté autoforem neberu...není sice zajeté na mokré, ale jak oni tvrdí vlhké trati, nicméně já jsem se jen snažil poukázat na to, že se tu prsíš nějakým časem, který nikdo nezajel a snažíš se tu shazovat konkurenční modely...o nic jiného mi nejde.
Ohnout si realitu podle svých potřeb je totiž hrozně jednoduché, viď?
Je to uvedeno přímo v testu Octy RS redaktora Jandy.
O jakém ohýbání reality mluvíš, ten čas je regulérně deklarován fastestlaps. To pak můžeme zpochybnit klidně kterýkoliv čas, který je tam uveden, včetně toho FoFo ST.
Mluvím o tom, že ty už jsi rovnou napsal, že to O3RS zajela za 8:30 ... a to je kravina...stejně tak se dá snadno zpochybnit fastestlap.com, když zveřejňují časy kol, které nikdo ještě nezajel. O nic jiného se mi nejedná.
A to jsi sebral kde? Že je to sebrané z Autobildu prohlásil jeden diskutér v diskuzi na fastestlaps. Máš možnost věřit fastestlaps nebo anonymnímu diskutérovi. Já bych si vybral fastestlaps, ale proti gustu žádný dišputát. Podobných pochybností je pod každým autem milion, od zpochybňování pneumatik až vyslovené nařčení, že automobilka měla nestandardní naladění motoru, jiné turbo etc. Buď údaje v FL bereš nebo je musíš odmítnout jako celek. Vybírat si jen to co se hodí fanouškům jedné značky je nesmysl.
Jistě, já taky údaje na fastestlaps neuznávám. Neexistují důkazy o tom, že ty kola v takových časech někdo zajel. Ostatně ani jsem nikde nenapsal, že ty čísla uznávám. Ohradil jsem se pouze proti tobě, protože jsi začal povyšovat Octu do pozice, kdy vyprašuje FoFoST kožich na základě pofidérních údajů z fastestlap.
Pak nezbývá než počkat na srovnávací testy Oct vs FoFo, GTI zatím ST pokořilo ve všech.
S povyšování FoFo nad Octu zde začal kolega na kterého jsem reagoval. :-)
O vyprašování kožichů tu chlapče vůbec, ale vůbec nejde... Holt, nic jsi nepochopil, Ivánku (z Nagana)... Přít se o to, jestli O3RS zajela Zelené peklo o pár vteřin rychleji nebo pomaleji, je prostě k smíchu. Potencionální kupec tohoto auta ho vysoce pravděpodobně nemá na závodění na okruhu, ale proto, že když bude - s jinak normálním rodinným cesťákem - výkon potřebovat (nebo ho jen prostě bude chtít použít pro své potěšení), tak ví, že ho tam má a že stačí dát plyn o pár centimetrů níž...
Podle mě jediná konfigurace OIII, která skutečně vyniká a má smysl ji bez jakýchkoli výhrad upřednostnit, je právě tahle RS TSI v kombíku bez zbytečných extras.
Se slabšími konfiguracemi už se konkurence umí popasovat lépe, stejně tak RS za 813 subjektivně za Mondeem EB 240k zaostává.
Hošek v Brně nabízí limitku C200D v kombiku za 680 vč. DPH. Asi mám malou duši závodníka, ale šel bych raději do Mercedesu ;-\ . Jinak na Škodovku ta cena není špatná, ale s příplatkama to bude 750.. pásmo kde si člověk může vybírat.
Ne každej tatínek potřebuje kombi ;-). Pokud nemá zrovna 3 děti, ale třeba 2 odrostlejší (bez potřeby kočárku).
No a Kizashi mu tu duši závodníka uspokojí určitě líp ;-).
Ztísněný sedan? Vždyť je v něm o něco více místa, jako v Oktávii.
To opravdu nestačí tří, či čtyřčlenné rodině s odrostlejšími dětmi sedan střední třídy a 461 litrů v kufru? Vždyť asi nejvíc takových rodin má dnes hatchback a taky bohatě tačí. Ano, pro rodiny se třemi dětmi už je kombík nutný, ale nevidím důvod, proč by menší rodině nemohl vyhovat sedan...
Nesrovnávám, jen píšu, že mi přijde do rodiny, kde stačí sedan a rodiče mají duši závodníka, lepší Kizashi (výhodnější cena, motor s výkonovou špičkou a rychlými reakcemi, výrazně lepší podvozek, předpoklad lepší spolehlivosti, výrazně nižší zájem zlodějů, větší exkluzivita...).
Prostě nesouhlasně reaguji na názor "pro nás, tatíky s občasnou duší závodníka, je to za tento peníz jediná volba".
...úplně vidím, jak se teď v bavorsku a švábsku netrhnou dveře u oddělení řešících storno objednávek kombíků... Ale pěkná nadsázka.
Skutečnost je taková, že OIIIRS je kauf, kauf s velkým K! Pěkný, velmi svižný a prostorný kombi za velmi sladkou cenu! Tohle se na rozdíl od základních verzí podařilo vybalancovat až neskutečně. Moc velká pochvala za RS verzi a obrovský pokárání cenotvůrcům OIII v běžnejch verzích, takhle se atak na worldwide top 10 bude dělat těžko, navzdory faktu, že RS je snad největší láce v dějinách škodovky a podle mě i mezi srovnatelnou konkurencí obecně.
P.S.: považovat elektricky ovládanej kufr za mínus snad ani nejde...já křičím bravo!!!
A tvá žena?
Osobně ti povím, že to je jedna z nejlepších vychytávek, kašlu na mnohapalcové displeje a neskutečně komplikované ovládání všeho toho "infotainmentu", ale automatické víko kufru je boží :-) Kór u kombajsu.
Klidně s ním můžeš bouchat ručně, ale dát elektriku do mínusu je hloupost.
Vcera som nadaval pri novom Citroene C4 Picasso,ked som potreboval kazdu chvilu otvorit kufor,nieco vytiahnut,zavriet...ono (konkretne toto) automaticke je strasne spomalene...radsej si to naozaj otvorim a zavrem sam...usetrim cas...a nie zbytocne stat s plnymi rukami a cakat,ked si to rozmysli a otvori :-)
Áno, vo verzii kombi toto auto veľa konkurencie nemá. Kto prehltne dizajn, jazdným prejavom/výkonmi je na tom o niečo lepšie Focus ST kombi, Megane RS je síce stále dobrá, ale už postaršia voľba.
Ja by som ešte vypichol farby, ten výber farieb je skvelý a Škoda sa tu - na rozdiel od konkurencie - pekne odviazala, GTI je z tohto aspektu popri nej šedá myš. Taká RS kombi v zelenej či modrej metle s čiernymi doplnkami a 18kami, paráda. :-)
Otázka je... jak moc by se to dotklo mě osobně? Nejde jen o ukradení celého auta, ale i o krádeže airbagů, mlhovek apod... a kupodivu se zdá, že i vykrádačky potkávají Octavie častěji než jiná auta, tedy nad míru odpovídající jejich zastoupení na silnicích.
O spolehlivosti 2.0TSI jsem neslyšel nic špatného, spíš... pokud bych srovnával třeba s Mazdou, tak Mazdě prostě věřím víc.
Jakou váhu přikládáš téhle neznámé, to bude asi dost individuální. Podle situace, kdy, kde a jak dlouho s autem stáváš atd. Bydlet na sídlišti a stát s autem u chodníku, tak to asi budu hodně zvažovat. Já osobně se tím naštěstí příliš trápit nemusím. I když je fakt, že třeba redaktorům SM "odzdobili" Octávku během asi 20 minut. Na tohle je Mondeo super, to už je tak vyčpělé, jak píše Stefič, že už nikomu nestojí ani za to objet ho klíčem. >:D
Taky bych to nepovažoval za mínus, ale na Questu jsme ho měli a někdy to byla fakt otrava čekat, až se poroučí. Bouchat ručně, stejně jako se zadními dveřmi, nešlo. Jestli ale u Octavky jde taky otevřít ovladačem, tak se ten problém s rychlostí dost minimalizuje.
Jediný kdo prudí jsi ty.
On to napsal ve 13:47, já to v tu samou minutu přečetl, odepsal a můj koment se zobrazil o čtyři minuty později - do té doby s tím článkem nic nebylo.
tenhle výkon přední náprava ještě unese + ušetří na váze a na ceně :-)
známý má v golfu V 480hp a taky se to dá, na 3r.s. to neprotáčí kola díky brutálně širokým gumám >:D
smankote nekdy si to zkuste!
Moje Alfa 164 mela 147kW a protacela i na trojku na suchym asfaltu... ja jsem teda nikdy nezkousel, jestli doslova protaci... ale v te dobe jsme o "protiprokluzu" slyseli jen jako o sci-fi... takze to bylo na ridici. A clovek musel poslouchat a jak slysel ukvikavani, tak trochu slevit.
Poslední sportovní škodovka byla Škoda 110R, to si pamatuj! Přešlapy na místě, které nyní Škoda pod taktovkou lidové automobilky představuje tě možná zaujmou jako bývalého majitele Fáva, ale v širší konkurenci bude RSka šedá, nevýrazná stejně jako její barva.
p.s.: Kvalita videa absolutně koresponduje s kvalitou představeného modelu. Nezapomeň, není to Ferrko!
Víceprvek vzadu, celkově novější konstrukci - jak dlouho už je současný Mégane na trhu? - lepší dynamiku (zrychlení i maximálku), větší možnosti individualizace, možnost volit i diesel, možnost volby automatu, a k tomu je cena v základu nižší o 100 tisíc ve prospěch Méganu. Tedy řekl bych, že ceny jak OIII RS tak Méganu GT jsou v odpovídajícím poměru. A to ještě k ceně Méganu připočítej některé prvky výbavy, které jsou u Octavie ve standartu - třeba xenony, pak je ten cenový rozdíl ještě menší.
Tak ještě jednou: Ten rozdíl není 200k, je to cca do 100 a to má Mégane méně výbavy - tedy rozdíl v ceně považuju za adekvátní.
Co se týká jízdy, tak jsem nejel ani OIII RS ani Megana kombi GT, ale velice silně pochybuji, že by se tady na diskusi vyskytl někdo (možná s vyjímkou Dinára, webpaji), kdo by byl schopen těm autům sáhnout na dno a popsat odstíny šedi, které nám, normálním řidičům zůstanou bezpečně skryté.
Zapomeň na to, že Mégane Grandtour GT je Mégane RS Cup s jinou kastlí.
Okovy zoufalství k pelesti přikován,
přes mlžné vitráže noc tak mít bez děsu.
Však na slunci stáj a z damašku paraván,
ukrývá srdce tvé touhu po er-esu.
Nad obočím vráska a zahnědlá dreda,
vždyť ve žluči osud a na břitu den.
Tak napumpuj balony u svého ceeda,
to er-eso přijíždí, svět tvůj a sen.
test sice pod navalom emocii dopadol ako dopadol a 7 plusovych vyjadreni nema ani novy mercedes S ale chapem ze sa jedna o domacu znacku a spickovu verziu najpredavanejsieho vozu.... plne zasluzene sa testeri mohli vyburit a pochvalit domace auto.... kazdy to tak robi aj nemci aj korejci aj taliani... briti.. kazdy :yes:
z ciste emocionalneho hladiska a hodnotenia tohto auta musim priznat ze na O2 to nema.... ta vyzerala daleko zivocisnejsie a presvedcivejsie a elegantnejsie v RS verzii ako tato nova dost nenapadna skatula..... takze za mna emocie 0 bodov... interier taktiez voci O2 ochladol snad o 20 stupnov a vnutri to tam doslova mrzne... vsade chlad ... strohost... ziaden kusok emocii ani nic... vnutri zastal cas... ale ok...je to len moj nazor....
z hladiska celkoveho dizajnu a dojmu .... je to poctivy kus hranateho auta ktore sice nebude nejako starnut ale na druhej strane je jeho dizajn az moc podla mna strohy nenapadny a "tuctovy" .... O2 opat aj tu vitazi.... vyzerala lepsie.... [odkaz]
co sa mi ale absolutne nepaci su tie zadne koncovky vyfukov... absolutne mi tam nepasuju : [odkaz]
trosku rusivo na mna posobia a zbytocne velke a podivneho tvaru
I když se mi běžná Octavka nelíbí, ani liftback ani combi, RS už vypadá celkem k světu. U barev co jsem viděl byla zatím nejlepší bílá, ale v téhle šedé vypadá úplně parádně. I kdy bílá ji poměrně slušela, tohle je 100 a 1.
Světle šedý lak, k tomu tmavě šedá kola = dokonalá kombinace :yes:
Jj, modrá jí sekne. A názor ženy (té mojí) je ten, že modrá RSku sluší nejvíc, ale sama by si vybrala zelenou rallye, protože je to zkrátka "řacha". :-)
...že pan Vaverka je prostě koncernovej srdcař-ne,že ne! >:D Co se týče dílenského zpracování, tady bych určitě tolik nejásal. Ústup ze slávy je oproti druhé genaraci jasně patrný... Aerodynamický hluk je od 160 km/h od oblasti předního okna opravdu silný ve všech trojkových Octávkách. Po přesednutí do Golfu VII by člověk nevěřil, jak se dá také odhlučnit interiér... Dráhy řazení jsou také delší, než by být musely-obzvláště u RS, no a konečně OIII - obzvláště u RS... je opravdu hodně tvrdá. Adaptivní tlumiče by jí hodně pomohly! Jinak celkem bez připomínek :-)
Všechno je relativní... Řeknu to takhle - jezdil jsem s OIII RS na 18" kolech a Golfem VII GTI na 18" kolech a Golf mi přišel když ne měkčí, tak že má rázy při přejezdu nerovností určitě podstatně lépe odhlučněny.
Klasická O3 s vlečkou na 17" kolech mi také přijde tvrdší (nebo hlučnější?), než Golf VII s vlečkou na 17" a sportovním podvozkem!!!
O2 byla celkově určitě plavnější! Ale zase měla horší jízdní vlastnosti...
Je možné, že napriek obdobnej technickej báze a podvozku sa tie autá správajú dosť rozdielne, čo som ale skúšal GTI na 18kach, tak to bolo prekvapivo komfortné (a to som nešiel autom s DCC). A ako píšeš, GTI je aj pri 160ke tiché a dobre odhlučnené. K radeniu sa neviem vyjadriť (skúšal som DSG), ale v testoch manuál chvália. Takže predsa platí ono koncernové, že VW musí byť stále vyladenejší, ako súrodenci?
Hele GTI.. 8-s
Uff,raději už nic netvoř..
Každému je jasné , že O III je dobré auto v 4*4 s multilink nebo v RS verzi.
Jinak to taková sláva není!
Škodovce :yes: ale šel bych si pro jiné auto..at' koncernové či třeba japonské.. ;-)
Nová Octavia je pěkné auto a v testované specifikaci vypadá zatraceně dobře i co se technické stránky týče patří k tomu lepšímu co se v danné třídě dá pořídít. Ale proboha nazývat ji králem všech kombíků, proč?
A to srovnání s AMG, to už je opravdu trochu zcestné.
Octavia RS je pěkné a určitě nadprůměrná auto, ale trocha soudnosti by přeci jen neškodila.
No ale hlavně že má odrazku větší než 911, to mě opravdu srazilo do kolen
>:D
pěkná recenze,obsáhlá,plná neskrývaného nadšení z vozu(to ocenuji),oproti běžné verzi octavie je znát ohledně dizajnu skutečný posun vpřed,z octavie(v tomto provedení) se stal docela fešný vůz. :yes: ....ale.. "Král Kombíků....?"to ani náhodou!tedy,do doby,kdyby byl snad Focus stažen z trhu. :-)
Octavia je naživo krásná, nádherná. Nebývale jiskří, tohle člověk zná až teprve z prémiových končin. Vím, je to zásluhou talentovaného designéra, mistra Kabaně, no stojím v pozoru a uznale smekám – design je jedinečný a ční nad běžnou konkurenční produkcí jako maják.
Trhnu dveřmi a doslova se leknu velikosti vnitřního prostoru. Usadím se a první, co registruji je fantastická ergonomie. V porovnání se Superbem (kde si lehce zalamuji pravou holeň o hranu středového panelu) je Octavia „samozřejmé auto“.
Mezigeneračně se mi okamžitě nabídne pocit, že sedím opravdu v autě střední třídy, pocit jako v Mercedesu-C, který je snad o fous dokonce užší. Sedadla jsou báječná, pohltí mou postavu, obejmou a neskutečně hýčkají, tohle je též pocit, jaký člověk zažívá až ve třídě prémie. Šíře je i zásluhou dokonalého tvarování přístrojové desky až neskutečná, oproti Superbu je kabina vpředu pocitově vzdušnější, lépe padne do voka i do ruky, koneckonců do celého těla. Jsem doslova unesen a nešetřím chválou. Skutečně naměřených 147 cm ve vnitřní šíři pak tohle všechno potvrzuje.
No a pak materiály a celkové sladění přístrojové desky včetně výplně dveří: špičkové, špičkové, špičkové, nedá se to jinak vyjádřit. Textura a kvalita plastů je na vrcholné úrovni, sladění materiálů je příkladné a nedostižná je též estetická úroveň všeho, na co se člověk podívá, čeho se člověk dotkne. Ovládání klimatizace, kaplička, řadička, celkový styl kabiny, volant, dále výhled z vozu, no prostě absolutní třídní král beze ztráty jediné matičky.
Usadím se do jízdní pozice, vystoupím a jdu se podívat za sebe, za sedadlo, na místo pro nohy zadního pasažéra – vskutku místo pro krále. Tak ještě otevřu kufr a dostanu poslední šlehu. Koukám do bezedné propasti, kam se vejdou všechny motoristické sny.
Závěr – design karoserie o estetické patro nad třídní konkurencí. Kabina excelentní, prostorná a na první kontakt přitažlivá. Materiály na špičkové úrovni.
Otázka dne – Co pořídit, když chce člověk kombi z nižší střední třídy? Odpověď je jednoznačná, nesmlouvavá a nemá variantu: Octavii, Octavii, nebo… Octavii.
diky ti za dalsi sloky. jebavy hadr, ale v dobrem. hele, ale ty ses nakej naslapnej, ne? ta tvoje horejsi reakce na moji neskodnou legracku prof. hrbolka te neni hodna... nenech priste cloumat svym majestatem, jinak clovek ziskava neodbytny pocit, ze musis tu octaepicu skryte distribuovat v tunerlaufech...
Kombi této třídy? No tak to je jasné..
Nový VW Golf Variant 4*4..jasná volba!!
Kam se O III hrabe..
A pokud bych přidal peníze tak VW Touareg.Ale to je jiná liga.. ;-)
Jen se mi ty nové kombíky všech značek zdají proklatě nízké..a to nastupování.. :no:
Do takového Subaru Forester nebo Mazdy CX5 se vklouzne jedna básen'.. ;-)
Ja treba jezdim Mondeo 2,2 TDCi (aktualne 245 koni a 520 Nm) Titanium S kombi a troufam si tvrdit, ze je to temer ve vsech ohledech lepsi kombi nez vyse popisovana O3RS. Jasne verzi TSI z nuly na sto nedam, ale v pohodli a treba pouzitymi materialy v interieru si O3 i pres svuj vek strci Mondeo do leve kapsy pravym malickem.
Ty tu celou diskuzi jen naprosto slepe reagujes na prispevky ostatnich a jeste jsi nebyl schopen uvest padny protiargument.
Okta RS je dobry auto, ale asi by si tu panove na auto.cz meli uvedomit ze do krale kombiku to ma hoooodne daleko - na druhou stranu, na joudy jako jsi ty a nekolik jinych tady to funguje dokonale.
Nejsem rozhodně zaslepenej fanda škodovky...sám žádnou nemám, ale zkusil jsem v historii vrcholné dieselové motorizace a výbavy Superbu i Mondea a troufám si tvrdit dle svého subjektivního názoru, že Mondeo je rozhodně za škodovkou...a docela o dost...
Ja uz jo i kdyz je to divne, kdyz sem koukal na koho si prispevkem reagoval, zobrazilo se mi zes reagoval na poterienka, ted uz to odkazuje na katikatuse, coz uz dava smysl (az na tu slovenstinu :-) ).
Chapu, ze to pro tebe bylo moc slozity, Peto. Nic si z toho nedelej.
Zkusime to jako pro male deti. Stezujes si na velkou hmotnost a spotrebu. Fabia HTP je jiste lehci a ten moturek do sekacky taky bude preci jen o par deci min zrat, nemyslis?
a potom ze 5 dverovy ceed GT za 23 tacov je pridrahy ;-) ... vobec nie... len sa na to treba pozriet zo spravneho uhla pohladu... ano voci klasickym motorizaciam su tieto top verzie pridrahe ale v ramci vzajomnej konkurencie top verzii roznych znaciek su ceny take ako su a octavka nie je zrovna tiez najlacnejsia aj ked ani pridraha je to tak akurat...
Německé titulky už hlásí "Endlich mal ein solider Rennwagen für den Otto Normalverbraucher." Zelinář Lojza už slintá nad katalogem. "Panečku, 220 koní a ještě od odveze i tři balíky sena pro králíky na chalupu! To budou ušáci koukat na tu expres dodávku žrádla!" >:D
...si mohl p. Vaverka odpustit a být objektivnější (nebo se tak aspoň tvářit). :no:
Neříkám, že je to špatné auto, ale vydávat ho za nejlepší kombi je blbost, protože nic takového samozřejmě neexistuje. Já třeba bych si dneska nekoupil auto bez 4x4 a bez automatické převodovky, což u RS nelze. Ty sedačky jsou nejen absolutně hnusný, ale jak jsem zjistil i celkem nepřizpůsobivý mé výšce. Design je samozřejmě věc názoru, ale nad tím zadkem se určitě nerozplývám jako autor "recenze".
Jestli je ono oslavování podmíněno cenou, tak ať je to tam napsané, jinak tenhle "král" nesahá CLS SB ani po ventilky!
Promin ale tu otazku nemuzes myslet vazne. Cls je opravdu neco jineho. To je to samy jako ty testy superbu proti premiove vyssi stredni. To se opravdu porovnavat neda
OMG nechtěj po mně, abych tady začal vypisovat, co všechno si můžeš objednat u CLS SB a co si nemůžeš objednat u O RS, najdi si to sám. Že pak bude víc jak 2x dražší? Jasně, ale kromě maximálky, o kterou jde u RS primárně, taky bude ve všem lepší - komfort, bezpečnost, kultivovanost, image (a kuwa i ten kufr je větší).
Napadá tebe kromě cenovky něco, v čem by "král kombíků" měl být lepší?
K té stupidní poznámce o normálních lidech nehanících českou výrobu se ani raději nebudu vyjadřovat. :no:
to skodovacky vlezdo***elezectvi uz je vic nez trapny. jasne ze skodovka je nejlepsi auto na svete co na svete v celym vesmiru !!! otevrete oci a udelejte konecne objektivni skodovkou nezaplacenej test
a vezmu v uvedené motorizaci v potaz sedan, tak v téměř plné výbavě je po slevě za 650 tis. Co víc chtít? Takový poměr cena/výkon jsem u žádné jiná značky v ekvivaletní třídě nesložil ať jsem dělal, co jsem dělal...