Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H.Karlik
Video
H.Karlik
| 13. 9. 2013 11:17
Proboha co tohle je? 8-s 8-s
Neskutečně tragický repertoár zůstává a přidá se ještě groteskový děj? Jak tohle může někdo pustit ven, a co hůř, říct, si, že tímhle odvedl dobrou práci?
Ale díky, že jste nezapomněli na škrabku. Nebylo to vtipný, ani poprvé, už se vážně zamyslete... :no:
Video
padros
| 13. 9. 2013 11:35
Trochu nadsázky nikdy neuškodí....Mě se to líbí.... Věčný kritik pan H.Karlík se zas projevil. Nechal bych ho natočit a postříhat nějaké auto...když je pan ,,dokonalý,, a výsledek zveřejnil....:)

Auto je jednička...zlatý ,,německý,, ručičky :))))
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Video
Berenika ANTIDIESEL
| 13. 9. 2013 12:19
S TĚMA VÝFUKY VYPADÁ JAKO NA RAKETOVÝ POHON ŽE?? >:D >:D Proč pořát plečky z minulýho století cpou do 21. století? DIESEL je obtěžující dámy a pánové. Už aby TESLA udělala MODEL S COMBI >:-[] [odkaz]
Video
webpaja
| 13. 9. 2013 12:25
Souhlas, za 600kkč bude fantastickej :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Video
Berenika ANTIDIESEL
| 13. 9. 2013 12:32
Kdyby ŠKODOVKA GREEN E-LINE COMBI rozjela ve velkým tak by i byla. Jenže to néé, vona se musí napakovat a zbavit TSIček a TDIček ...
Video
webpaja
| 13. 9. 2013 12:44
Jo a Tesla vlastně dotuje a dělá to pro blaho lidstva >:-[] Auuuuuuuuu...to sou zase dneska diskuzní formáti :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Video
Berenika ANTIDIESEL
| 13. 9. 2013 12:50
TESLA MOTORS PRO ELEKTROMOBILITU V PRVÝ ŘADĚ NĚCO DĚLÁ! Narozdíl od ostatních automobilek technologických pokrokových brzd a zaprodanců (mimo NISSAN samozřejmě) a samozřejmě i vás jejich zákazníků-podporovatelů-sponzorů hawaii holiday... :-) :-) PS: [odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Video
Berenika ANTIDIESEL
| 13. 9. 2013 13:15
PS: .. no kdyby měl AUTOMATICKÝ EMERGENCY CALL S LOKALIZÁROREM GPS STANDART 21.století - tak by možná ještě žil ... [odkaz]
Video
hlobilp
| 14. 9. 2013 12:43
sezen si chlapa, nebo aspon vibrator a pak se uklidnis... nezapomen ale na baterky do nej /nejlip znacky tesla/
Avatar - Kjirka
Video
Kjirka
| 15. 9. 2013 20:28
no asi tak nějak. Chtěl jsem napsat, že je kus vola, ale možná je jen spíš kus krávy .
Avatar - Johny.Rico
Video
Johny.Rico
| 14. 9. 2013 11:21
Co ty jsi za p*ča?
Video
Makovnik
| 13. 9. 2013 14:18
Tebe sa to video paci? >:D
Bezne sledujes aj 3.triedne telenovely? Resp. toto je asi este horsie >:D
Avatar - Kjirka
Video
Kjirka
| 16. 9. 2013 16:42
video se mi páčit nemusí, je rozhodující, jestli se mi páčí to auto. A protože jsem už pár nových koncernových aut kupoval tak říkám, že se mi obzvlášť páčí nejen to auto, ale hlavně ta cenovka. Co se mi nepáčí je ta barva, trochu taky ten "uvaděč", ale ten vedle mě sedět nebude. Nepáčí se mi ta neodizolovaná kapota a nepáčí se mi ani ten drát, co jí drží. Ale protože na rozdíl od některých místních pak vím, že tam ta "deka" být má a bude, tak se stran toho nepáčení přidržím jen té vzpěry. Je fakt, že tlumič za pár šupů by už v takovým autě být mohl taky.
Avatar - VWrofl
Král všech kombi
VWrofl
| 13. 9. 2013 11:23
Made my day! >:D >:D >:D
Král všech kombi
Ja Prvni 123
| 14. 9. 2013 21:10
jo jo, je to tiche silenstvi...
Tim nerikam, ze to auto je uplne spatny.
To zase neni...
Ale tohle to tady uz je na diagnozu - ve vsi ucte.
:-(
Avatar - strýček BOB
Sluší jí to...
strýček BOB
| 13. 9. 2013 11:41
Tomu autu to na silnici opravdu sluší a cenovka v "základu" bere dech. To by byla pěkná srovnávačka u Huyndai. Našlápnutá Octavia RS s velkým kufrem a škrabkou a vedle ní jedno velké nic... >:D
Sluší jí to...
GTI
| 13. 9. 2013 11:44
>:D :yes:
Avatar - volvo s60
Sluší jí to...
volvo s60
| 15. 9. 2013 17:51
JJ máš pravdu bude to prodejní trhák! :-! :yes:
Avatar - volvo s60
Sluší jí to...
volvo s60
| 15. 9. 2013 17:53
A až do ní začnou dávat ten nový TSI 1.0 tak to bude teprve bomba! :-! :yes:
Avatar - Stefič
Sluší jí to...
Stefič
| 13. 9. 2013 12:08
však dobře vědí proč srovnávají i40 (střední třída) v plný palbě s OIII (nižší střední) v základu. >:D
Sluší jí to...
fOE
| 13. 9. 2013 12:43
Protoze stoji stejne? >:D
Avatar - Katikakus
Sluší jí to...
Katikakus
| 14. 9. 2013 00:20
Tak ta byla primo na komoru! :yes:
Sluší jí to...
Miklásek
| 22. 9. 2013 00:06
tak toto bol odips za milión >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
Sluší jí to...
Katikakus
| 14. 9. 2013 00:21
Gratuluji, povedlo se ti udelat ze sebe jeste vetsiho blba, nez za jakeho te tady vsichni normalne maji. 8-s
no...
Huben
| 13. 9. 2013 11:52
za mě si to video klidně mohli odpustit. Ale jinak je to krasavice.. nechtít další vůz již pouze ve 4x4 , tak by byla lehce jetá v dieslu jasný favorit. :-)
Avatar - Deathstar
Zcela střízlivě
Deathstar
| 13. 9. 2013 12:09
Titulek "král všech kombi" je neuvěřitelně zavádějící a hlou­pý,pro­tože,­neexis­tuje nejlepší kombi,stejně tak jako neexistuje nejlepší auto.Oktávka je povedené kombi,ale v základních verzích jí toho dost chybí a to se kufrem a škrabkou nedožene...

Na druhou stranu, je verze kombi RS v benzínu opravdu vrchol toho co Škodovka v současnosti nabí­zí..­.Pros­tor,sl­ušná rych­lost,u­niver­zálnos­t,do­brá kvalita a velmi slušná cena.Tímhle vším dohromady, se žádný jiný model od Š momentálně nemůže pyšnit..

za povedená auta od Škody považuju,kromě O III RS:

Rapid Spaceback (takový duchovní nástupce Feli­cie,p­ěkný,­prak­tický,­jedno­duchý)
Superb sedan 3.6 a 2.0TDi (old school benzín a prověřená nafta,plus reprezentativní vzhled sedanu, kombík je opravdu nehezký jezevčík)
Citigo 1.0 (sakra dobré mini)

co se hrubě značce nedaří:

Fabia v jakékoliv specifikaci(poměrně drahé,­nevy­bave­né,jíz­dně hrozné,nepovedené malé auto)
Octavia v základních verzích (slaboučké motory,špatná výbava a "ambiciózní" cena)
Superb 1.4TSi a 1.6 TDi (motory nedůstojné takovému velkému autu).

Ostatní modely a specifikace aut ze Škodovky považuju za takový slušný,nijak nevybočující automobilový průměr,nejsou hrozná jako ty co jsem napsal výše,ale ani nějak extra zají­mavá,­zábav­ná,lev­ná nebo originální..

Ale proti gustu žádný dišputát,pro někoho je dobrý neurážející automobilový průměr mnohem lepší,než vybočování z řady:)
Avatar - Stefič
Volba roku
Stefič
| 13. 9. 2013 12:14
Teda tohle je něco. Asi před půl rokem mi prolétla hlavou myšlenka (dnes vidím, že bláhová), že kdybych moje auto bylo starší a přemýšlel bych nad novým, jasnou volbou by byla M6.
Sešel se měsíc s měsícem, a když dnes vidím M6 (moc často se to nestává >:D ) jsem rád, že jsem v té době o novém autě neuvažoval.
Za cenu 650k základu, který prakticky nabízí vše co normální řidič potřebuje, nevidím jediného konkurenta.
Můžeme tady tlachat o vyčpělém Mondeu, patvarech Hondy nebo nedej bože o Hjůndaji. Ovšem nic to nemění na věci, že OIII je ve své kategorii, třídní i cenové, naprostá královna.
Neporovnávejme OIII s Lamborgini nebo Panamerou. Takové časy z 0-100 dosahovat nebude, ale pro nás, tatíky s občasnou duší závodníka, je to za tento peníz jediná volba :yes:
Volba roku
GTI
| 13. 9. 2013 12:18
Ano, ano. Auto nádherné, prostorné, technika vynikající, a ta cena, to je silná motivace :-) :yes:
Volba roku
holden_holden
| 13. 9. 2013 12:30
tak si to kup osle
Volba roku
webpaja
| 13. 9. 2013 12:32
Ona je to spíš oslovina za ty prachy nekoupit...
Avatar - Stefič
Volba roku
Stefič
| 13. 9. 2013 12:33
ty se ale nebavíš s někým, kdo auta kupuje. Takže mrhání časem 8-s
Volba roku
MariAchi
| 13. 9. 2013 15:20
Proč už ho někdo nekillne?
Avatar - Kjirka
Volba roku
Kjirka
| 15. 9. 2013 20:35
někdo je osel, někdo vůl a někdo dokonce korunovanej
Volba roku
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
| 13. 9. 2013 12:19
Tak pěknou zábavu,tatíku :-!
Volba roku
webpaja
| 13. 9. 2013 12:24
S kterým cenově shodným kombíkem se pobavíš stejně nebo líp? ;-)
Volba roku
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
| 13. 9. 2013 12:42
Mně šlo spíš o to , jak to definoval jako auto pro tatíky,tak asi soudil podle sebe ;-)
Avatar - iudex
Volba roku
iudex
| 13. 9. 2013 13:11
Focus ST kombi? (teda cenovo myslím u nás) a pobavíš sa s ním určite lepšie. ;-)
Avatar - Stefič
Volba roku
Stefič
| 13. 9. 2013 12:24
to víš, Qoros 3 made in China to holt neni, no...
Al jeden má rád holky a jiný zase...rejži
Volba roku
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
| 13. 9. 2013 12:44
Ty budeš spíš na knedlíky ,tatíku :-!
Volba roku
Gilgit
| 13. 9. 2013 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - volvo s60
Volba roku
volvo s60
| 15. 9. 2013 17:56
A já vůl koupil předevčírem Dacii Sandero! :yes:
Avatar - Kjirka
Volba roku
Kjirka
| 17. 9. 2013 03:04
ač to byl nepochybně jen pokus o vtip, tak podobnost těch dvou aut je v rozdílu asi tak několika světelných let.
Avatar - Kjirka
Volba roku
Kjirka
| 15. 9. 2013 20:40
a v čem jezdíš ty, synku s prudce inteligentním nickem ? Ve Favoritu ?
Volba roku
Obiik
| 13. 9. 2013 12:37
Focus ST Combi je v základu o 30tis. dražší :-) ale silnější motor,lepší podvozek a v základu má taky všechno co potřebuješ :-) když máš duši závodníka podle mě lepší volba,pokud řešíš kufr atd. tak Octávia :-)
Volba roku
webpaja
| 13. 9. 2013 12:42
Duši závodníka? Tak, aby někdo poznal rozdíl v limitech bude muset na okruh. Tam s kombíkem jezdit ani nemá smysl. Bavme se pořád o tom, že se jedná o pevněji naladěnej rodinnej kočár se slušnou výkonovou rezervou. V obou případech.

Žádná duše závodníka...
Avatar - iudex
Volba roku
iudex
| 13. 9. 2013 13:15
Minimálne prejavom motora tam tá duša závodníka je. Záťah, naliehavosť a sila, to všetko korunované neskutočným zvukom (v kategórii štvorvalcov bezkonkurenčným), to všetko Ťa prinúti pri jazde sa vyškierať. :-)
Volba roku
iggy11
| 13. 9. 2013 14:33
Tak na keho frasa to potom kupovat?
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 13. 9. 2013 20:41
K čemu je ti silnější motor a lepší podvozek, když ti Octavie vypráší kožich.
Nordschleife
Focus ST 8:39
Octavia RS 8:30
A když vynecháme duši závodníka, protože závodníci nejezdí na NS s kombíky a tudíž pro kombíky je čas na NS dost nepodstatný údaj, tak nám zbude o litr nižší průměrná spotřeba Octy, navrch jenom naturalu 95 proti 98, kterou vyžaduje FoFo ST, nižší cena, trochu lepší výbava a ten větší kufr jako bonus navrch. :-)
Volba roku
DJB
| 13. 9. 2013 21:33
Laik žasne, odborník se diví. Octávka RS III je snad nejvýš postavené auto s tak "slabým" motorem na NS. O parník před Focusem ST a kousek za Focusem RS. Stáhněme ocas mezi nohy, pánové... Nebo že by v tom zas byla nějaká fičura po česku?
Volba roku
Ja Prvni 123
| 14. 9. 2013 21:19
ty voe vyprasi kozich... o 9 setin sekundy...
Ale je fakt, ze zavodnici vetsinou nejezdi kombi - tak ale pak proc existuje RS v kombiku?!
:-(
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 14. 9. 2013 21:38
1. Je to 9 sec., nikoli 9 setin
2. Protože RS není závodní nářadí, ale rychlý cesťák, tak proč by nemohl být v kombíku. Žádný kombík není sportovní nářadí a co má napsané na kufru, zda vRS, RS, ST, S, R, GT, nebo cokoliv jiného je celkem putička, prostě kombík s nějakým přívlastkem.
Volba roku
MariAchi
| 14. 9. 2013 22:22
Kombík s přívlastkem?

Dělaj se i kombajsy "výběr z komabjsů"? >:D

(jinak jsi to napsal přesně, souhlas)
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 14. 9. 2013 22:49
Momentálně nejlepší "výběr z kombajsů" čítá asi tyto dva kousky.
[odkaz]
:-)
Volba roku
MariAchi
| 14. 9. 2013 23:20
:yes:
Avatar - mehturt
Volba roku
mehturt
| 16. 9. 2013 11:59
FoFo ST nevyzaduje 98
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 16. 9. 2013 12:53
Jistě nevyžaduje a na 95 pojede, ale všude Ford doporučuje 98 octanů a v USA 93 octanů s poznámkou "K dosažení maximálního výkonu 250 koní je nutné tankovat benzín s oktanovým číslem 98 (EU) resp. 93 (US)".
Volba roku
Nagano83
| 16. 9. 2013 16:29
Tak jsem si dal tu práci a začal jsem pátrat. Čas 8:30 O3RS na NS nikdy nezajela. Na fastestlaps.com je uveden čas 8:30, byl tam zadán na základě informací z AutoBild Sportscars 08/2013, ale v tomto vydání je zmíněno pouze to, že výrobce uvádí, že by O3RS měla zajet čas okolo 8:30, ale Autobild tento čas nikdy nezajel.
Autoforum, za volantem se zkušeným a šikovným řidičem, to zajel za 9 minut a to navíc ve videu není vidět kompletní kolo, takže to bylo víc než 9 minut.

Pokud máš důkaz o tom, že to O3RS zajela tak sem s ním.

Jinak se tu prosím neoháněj tím, že O3RS vypráší kožich FoFoST...
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 16. 9. 2013 17:05
To sis moc práce dávat nemusel, stačilo jenom opsat komentář jednoho diskutéra na FastesLaps. Napiš si na FastesLaps.com, poskytnou ti referenci.

Kolo zajeté Autoforem 8:48 je za plného provozu a na částečně mokré trati, to snad nemyslíš vážně jako srovnání.
Volba roku
Nagano83
| 17. 9. 2013 10:07
Kde jsi našel informaci o tom, že autoforum zajelo to kolo za 8:48? Na videu je záznam dlouhý 9 minut a rozhodně nezahrnuje celé kolo...

Jako srovnání kolo zajeté autoforem neberu...není sice zajeté na mokré, ale jak oni tvrdí vlhké trati, nicméně já jsem se jen snažil poukázat na to, že se tu prsíš nějakým časem, který nikdo nezajel a snažíš se tu shazovat konkurenční modely...o nic jiného mi nejde.

Ohnout si realitu podle svých potřeb je totiž hrozně jednoduché, viď?
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 17. 9. 2013 10:27
Je to uvedeno přímo v testu Octy RS redaktora Jandy.
O jakém ohýbání reality mluvíš, ten čas je regulérně deklarován fastestlaps. To pak můžeme zpochybnit klidně kterýkoliv čas, který je tam uveden, včetně toho FoFo ST.
Volba roku
Nagano83
| 17. 9. 2013 11:59
Mluvím o tom, že ty už jsi rovnou napsal, že to O3RS zajela za 8:30 ... a to je kravina...stejně tak se dá snadno zpochybnit fastestlap.com, když zveřejňují časy kol, které nikdo ještě nezajel. O nic jiného se mi nejedná.
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 17. 9. 2013 14:11
V čem je to kravina? Jak nikdo nezajel?
Volba roku
Nagano83
| 17. 9. 2013 16:51
A kdo zajel NS za 8:30 s O3RS?
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 17. 9. 2013 18:29
Ten co je na adrese 188.6.*.*, napiš si na fastestlaps, třeba ti prozradí jméno a adresu.
Volba roku
Nagano83
| 18. 9. 2013 12:50
Omg! To je právě čas, který tam je zadán z článku v Autobildu...proto ti tady tvrdím, že je to blbost a nikdo ten čas ještě nezajel. 8-s
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 18. 9. 2013 13:04
A to jsi sebral kde? Že je to sebrané z Autobildu prohlásil jeden diskutér v diskuzi na fastestlaps. Máš možnost věřit fastestlaps nebo anonymnímu diskutérovi. Já bych si vybral fastestlaps, ale proti gustu žádný dišputát. Podobných pochybností je pod každým autem milion, od zpochybňování pneumatik až vyslovené nařčení, že automobilka měla nestandardní naladění motoru, jiné turbo etc. Buď údaje v FL bereš nebo je musíš odmítnout jako celek. Vybírat si jen to co se hodí fanouškům jedné značky je nesmysl.
Volba roku
Nagano83
| 19. 9. 2013 19:41
Jistě, já taky údaje na fastestlaps neuznávám. Neexistují důkazy o tom, že ty kola v takových časech někdo zajel. Ostatně ani jsem nikde nenapsal, že ty čísla uznávám. Ohradil jsem se pouze proti tobě, protože jsi začal povyšovat Octu do pozice, kdy vyprašuje FoFoST kožich na základě pofidérních údajů z fastestlap.
Avatar - Ham.
Volba roku
Ham.
| 20. 9. 2013 01:10
Pak nezbývá než počkat na srovnávací testy Oct vs FoFo, GTI zatím ST pokořilo ve všech.
S povyšování FoFo nad Octu zde začal kolega na kterého jsem reagoval. :-)
Volba roku
Maranello
| 16. 9. 2013 23:21
O vyprašování kožichů tu chlapče vůbec, ale vůbec nejde... Holt, nic jsi nepochopil, Ivánku (z Nagana)... Přít se o to, jestli O3RS zajela Zelené peklo o pár vteřin rychleji nebo pomaleji, je prostě k smíchu. Potencionální kupec tohoto auta ho vysoce pravděpodobně nemá na závodění na okruhu, ale proto, že když bude - s jinak normálním rodinným cesťákem - výkon potřebovat (nebo ho jen prostě bude chtít použít pro své potěšení), tak ví, že ho tam má a že stačí dát plyn o pár centimetrů níž...
Volba roku
Nagano83
| 17. 9. 2013 09:25
Jediný kdo tady něco nechápe jsi ty, joudo. Já reagoval na Ham.a, který psal o vyprašování kožichu a o časech na NS.
Volba roku
Ondris
| 13. 9. 2013 13:18
Podle mě jediná konfigurace OIII, která skutečně vyniká a má smysl ji bez jakýchkoli výhrad upřednostnit, je právě tahle RS TSI v kombíku bez zbytečných extras.

Se slabšími konfiguracemi už se konkurence umí popasovat lépe, stejně tak RS za 813 subjektivně za Mondeem EB 240k zaostává.
Avatar - Emel
Volba roku
Emel
| 13. 9. 2013 13:24
Pár extras by se našlo... vyhřívané sedačky, ovládání rádia na volantu apod.
Volba roku
Ondris
| 13. 9. 2013 13:58
Tak tak, tahle bych si do výbavy přidal stopro. :-)
Volba roku
bez_prislusnosti
| 14. 9. 2013 13:06
Hošek v Brně nabízí limitku C200D v kombiku za 680 vč. DPH. Asi mám malou duši závodníka, ale šel bych raději do Mercedesu ;-\ . Jinak na Škodovku ta cena není špatná, ale s příplatkama to bude 750.. pásmo kde si člověk může vybírat.
Volba roku
JuckiCZ
| 15. 9. 2013 13:22
Kizashi?
To je v cenovce cca 650k pro tatíky s občasnou duší závodníka jasná volba ;-).
Avatar - gld
Volba roku
gld
| 17. 9. 2013 14:01
Kizashi sa robí v kombi?
Volba roku
JuckiCZ
| 17. 9. 2013 15:48
Ne každej tatínek potřebuje kombi ;-). Pokud nemá zrovna 3 děti, ale třeba 2 odrostlejší (bez potřeby kočárku).
No a Kizashi mu tu duši závodníka uspokojí určitě líp ;-).
Avatar - white label
Volba roku
white label
| 17. 9. 2013 20:31
Kombík rozhodně není vhodný jen pro rodiny se třemi dětmi. Srovnáváš "nesrovnatelné", prostorné kombi(O3RS) vs ztísněný sedan (Kizashi).
Volba roku
JuckiCZ
| 17. 9. 2013 23:34
Ztísněný sedan? Vždyť je v něm o něco více místa, jako v Oktávii.
To opravdu nestačí tří, či čtyřčlenné rodině s odrostlejšími dětmi sedan střední třídy a 461 litrů v kufru? Vždyť asi nejvíc takových rodin má dnes hatchback a taky bohatě tačí. Ano, pro rodiny se třemi dětmi už je kombík nutný, ale nevidím důvod, proč by menší rodině nemohl vyhovat sedan...
Nesrovnávám, jen píšu, že mi přijde do rodiny, kde stačí sedan a rodiče mají duši závodníka, lepší Kizashi (výhodnější cena, motor s výkonovou špičkou a rychlými reakcemi, výrazně lepší podvozek, předpoklad lepší spolehlivosti, výrazně nižší zájem zlodějů, větší exkluzivita...).
Prostě nesouhlasně reaguji na názor "pro nás, tatíky s občasnou duší závodníka, je to za tento peníz jediná volba".
Název
webpaja
| 13. 9. 2013 12:19
...úplně vidím, jak se teď v bavorsku a švábsku netrhnou dveře u oddělení řešících storno objednávek kombíků... Ale pěkná nadsázka.

Skutečnost je taková, že OIIIRS je kauf, kauf s velkým K! Pěkný, velmi svižný a prostorný kombi za velmi sladkou cenu! Tohle se na rozdíl od základních verzí podařilo vybalancovat až neskutečně. Moc velká pochvala za RS verzi a obrovský pokárání cenotvůrcům OIII v běžnejch verzích, takhle se atak na worldwide top 10 bude dělat těžko, navzdory faktu, že RS je snad největší láce v dějinách škodovky a podle mě i mezi srovnatelnou konkurencí obecně.

P.S.: považovat elektricky ovládanej kufr za mínus snad ani nejde...já křičím bravo!!!
Avatar - Stefič
Název
Stefič
| 13. 9. 2013 12:31
jo přesně, ten kdo dal jako mínus elektricky ovládaný kufr toho asi moc nikdy nenakládal. Třeba v zimě, v břečce, po dešti a podobně
Název
GTI
| 13. 9. 2013 12:51
:-) :yes:
Název
MariAchi
| 13. 9. 2013 13:20
Ten kufr, to je vaverkovina jak vyšitá, takovou blbost by nikdo jinej nezplodil...

A OIII RS je opravdu cenově jemnocitná bomba :yes:

(OK, zamáčkněme slzu za Focus ST kombi - třistatisícové auto za milión a Mégana Grandtour GT)
Avatar - Emel
Název
Emel
| 13. 9. 2013 13:48
Záleží jak to v praxi chodí... jestli člověk neobroste mechem než se to zavře. Osobně taky nemám problém si víkem bouchnout ručně.
Název
MariAchi
| 13. 9. 2013 13:55
A tvá žena?
Osobně ti povím, že to je jedna z nejlepších vychytávek, kašlu na mnohapalcové displeje a neskutečně komplikované ovládání všeho toho "infotainmentu", ale automatické víko kufru je boží :-) Kór u kombajsu.
Klidně s ním můžeš bouchat ručně, ale dát elektriku do mínusu je hloupost.
Název
iggy11
| 13. 9. 2013 14:37
Vcera som nadaval pri novom Citroene C4 Picasso,ked som potreboval kazdu chvilu otvorit kufor,nieco vyti­ahnut­,zavri­et..­.ono (konkretne toto) automaticke je strasne spomalene...radsej si to naozaj otvorim a zavrem sam...usetrim cas...a nie zbytocne stat s plnymi rukami a cakat,ked si to rozmysli a otvori :-)
Avatar - Emel
Název
Emel
| 13. 9. 2013 14:40
I ta zvládá bouchnout ručně, i když by asi elektrické víko ocenila.

Pokud je víko elektricky, tak s ním právě vždycky bouchat nemůžeš.
Název
MariAchi
| 13. 9. 2013 15:19
OK, beru, že to nemusí být vždy to nejlepší řešení, každopádně trvám na tom, že je hloupost to dávat do mínusů.
Název
_MT_
| 13. 9. 2013 18:38
Sekunduje jí senzor pro otevírání kufru nohou. :-)
Název
_MT_
| 13. 9. 2013 18:37
Já tedy na zavření nečekám. Prostě zmáčknu tlačítko a jdu. Ať už pryč, nebo si sednout dovnitř. To mi více vadí pomalé otevírání.
Avatar - iudex
Název
iudex
| 13. 9. 2013 13:25
Áno, vo verzii kombi toto auto veľa konkurencie nemá. Kto prehltne dizajn, jazdným prejavom/výkonmi je na tom o niečo lepšie Focus ST kombi, Megane RS je síce stále dobrá, ale už postaršia voľba.
Ja by som ešte vypichol farby, ten výber farieb je skvelý a Škoda sa tu - na rozdiel od konkurencie - pekne odviazala, GTI je z tohto aspektu popri nej šedá myš. Taká RS kombi v zelenej či modrej metle s čiernymi doplnkami a 18kami, paráda. :-)
Název
_MT_
| 13. 9. 2013 18:56
GTI má v nabídce asi 35 laků. To mi nepřijde zrovna málo. :-)
Název
_MT_
| 16. 9. 2013 17:43
Koukám, že jsou tu nějací nevěřící Tomášové. Tak si to spočítejte sami:

Pure White 0,00 €
Schwarz 0,00 €
Tornadorot 0,00 €
Carbon Steel Grey Metallic 530,00 €
Limestone Grey Metallic 530,00 €
Night Blue Metallic 530,00 €
Reflexsilber Metallic 530,00 €
Tungsten Silver Metallic 530,00 €
Deep Black Perleffekt 530,00 €
Oryxweiß Perlmutteffekt 980,00 €
Blau 1.720,00 €
Dark Violett Perleffekt 2.140,00 €
Deep Blue Perleffekt 2.140,00 €
Inky Blue Perleffekt 2.140,00 €
Lichtblau 1.720,00 €
Mercato-Blau Metallic 2.140,00 €
Moonlight Blue Perleffekt 2.140,00 €
Ravennablau Metallic 2.140,00 €
Silberblau Metallic 2.140,00 €
Techno-Blau Perleffekt 2.140,00 €
Ultramarinblau 1.720,00 €
Violet Touch Perleffekt 2.140,00 €
Ginstergelb 1.720,00 €
Yellow 1.720,00 €
Platinum Grey Metallic 2.140,00 €
Silbergrau Metallic 2.140,00 €
Zinngrau Metallic 2.140,00 €
Bright Green Perleffekt 2.140,00 €
Minzgrün 1.720,00 €
Racing-Grün 1.720,00 €
Resedagrün 1.720,00 €
Colarot 2000 1.720,00 €
Dark Burgundy Perleffekt 2.140,00 €
Flash-Rot 1.720,00 €
Avatar - Emel
Název
Emel
| 13. 9. 2013 13:30
Souhlas, taky se umisťuje v mém žebříčku hodně vysoko. Vlastně zbývají dvě pochybnosti - spolehlivost a zájem zlodějů.
Avatar - woody-alien
Název
woody-alien
| 13. 9. 2013 13:41
Zájem zlodějů bude NEPOCHYBNÝ, takže zbývá už jen jedna pochybnost... ;-)
Avatar - Emel
Název
Emel
| 13. 9. 2013 13:45
Otázka je... jak moc by se to dotklo mě osobně? Nejde jen o ukradení celého auta, ale i o krádeže airbagů, mlhovek apod... a kupodivu se zdá, že i vykrádačky potkávají Octavie častěji než jiná auta, tedy nad míru odpovídající jejich zastoupení na silnicích.

O spolehlivosti 2.0TSI jsem neslyšel nic špatného, spíš... pokud bych srovnával třeba s Mazdou, tak Mazdě prostě věřím víc.
Avatar - woody-alien
Název
woody-alien
| 13. 9. 2013 14:10
Jakou váhu přikládáš téhle neznámé, to bude asi dost individuální. Podle situace, kdy, kde a jak dlouho s autem stáváš atd. Bydlet na sídlišti a stát s autem u chodníku, tak to asi budu hodně zvažovat. Já osobně se tím naštěstí příliš trápit nemusím. I když je fakt, že třeba redaktorům SM "odzdobili" Octávku během asi 20 minut. Na tohle je Mondeo super, to už je tak vyčpělé, jak píše Stefič, že už nikomu nestojí ani za to objet ho klíčem. >:D

A té spolehlivosti bych se u 2.0 TSI taky nebál.
Avatar - iudex
Název
iudex
| 13. 9. 2013 14:23
Vďaka za tú "vyčpělost". >:D
Avatar - Emel
Název
Emel
| 13. 9. 2013 15:36
Na sídlišti neparkuju, ale občas holt člověk chce s tím autem někam jet, tam zaparkovat a pak ho tam pár hodin až dnů nechat...
Avatar - woody-alien
Název
woody-alien
| 13. 9. 2013 15:57
Chápu, ale když neparkuješ denně venku na stejným místě, tak se to riziko přece jen dost snižuje.
Název
webpaja
| 13. 9. 2013 16:01
:-) >:-[]
Avatar - Dominik.
Název
Dominik.
| 13. 9. 2013 21:27
Taky bych to nepovažoval za mínus, ale na Questu jsme ho měli a někdy to byla fakt otrava čekat, až se poroučí. Bouchat ručně, stejně jako se zadními dveřmi, nešlo. Jestli ale u Octavky jde taky otevřít ovladačem, tak se ten problém s rychlostí dost minimalizuje.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 9. 2013 12:21
Nazvat low-cost rychly kombik, bez akychkolvek sportovych ambicii, kralom kombikov zavan absolutnou stratou sudnosti zo strany redaktora.

Vid perla: “tak širokou odrazku nemá ani Porsche 911!”

Vacsia odrazka, viac Adidas!

Ale koniec koncov, aj provokacny a nezmyselny titulok je reklamou, takze ucel (reklama) to splnilo.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
webpaja
| 13. 9. 2013 12:24
Trochu nadhledu :-) a vzpomínku na tabulky třeba SUV v anglickejch časopisech, kde na prvním místě trůnil chromej oslík jménem Freelander.
Avatar - 3_diamanty
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
3_diamanty
| 13. 9. 2013 12:55
presne tak, zavana to emociami... kedze ide o domacu znacku niet sa comu cudovat

;-)
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 9. 2013 13:47
Eta je domaca znacka a jej rychlovarnu kanvicu urcite nikto v CR nenazval najlepsou na svete :-)

Emocie su druhorade. Chces dokaz?

Sprava o viac ako 5% poklese predaja Skody je ukryta hlboko dole* :)
[odkaz]

*v case pisania prispevku
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
MariAchi
| 13. 9. 2013 13:51
Je to rovnou v nadpisu.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
MariAchi
| 13. 9. 2013 15:17
Můžu se zeptat autorů těch černejch palců, za co je mám?
Ten údaj o 5,4% dolů je opravdu přímo v nadpisu - tak v čem je problém?
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
Makovnik
| 13. 9. 2013 17:15
Vsimni si tu * v jeho prispevku.
Clanok bol prerobeny.
Mas za to, ze prudis, lebo poriadne necitas.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
MariAchi
| 13. 9. 2013 18:35
Jediný kdo prudí jsi ty.
On to napsal ve 13:47, já to v tu samou minutu přečetl, odepsal a můj koment se zobrazil o čtyři minuty později - do té doby s tím článkem nic nebylo.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
_MT_
| 13. 9. 2013 19:01
Předpokládám, že jeho poznámka se vztahuje na pozici článku na titulní straně. Na titulku vůbec nechodím, ale tak jsem to pochopil.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 9. 2013 19:48
Presne tak.
Ukryte hlboko dolu na titulke. A nebolo to 1x.
Kral vsech kombi alebo strata sudnosti?
MariAchi
| 13. 9. 2013 22:49
Jo ták - tak to potom OK.
No a máte to...
Xawier
| 13. 9. 2013 12:24
...frantíci a šikmoočci >:D
No a máte to...
LudaBaxa
| 13. 9. 2013 12:39
Jak málo stačí ke štěstí.. u tak jednoduchých lidí, jako jsou prodejci škodovek >:D
No a máte to...
Xawier
| 13. 9. 2013 15:04
>:D
Avatar - Belo13
No a máte to...
Belo13
| 17. 9. 2013 15:48
No, to teda ano..za 26.000 Eur je to teda kauf ako hrom:-)
4x4
poterienko
| 13. 9. 2013 12:32
Dlouho jsem přemýšlel, proč se to Octy RS nedává 4x4 a dnes jsem na to přišel. S 4x4 by husto řidič nemohl protáčet kola před teenkama.
Avatar - Stefič
4x4
Stefič
| 13. 9. 2013 12:34
myslíš tím jako machrovat se značkou 7777 >:-[]
4x4
poterienko
| 13. 9. 2013 17:45
Pointa?
4x4
webpaja
| 13. 9. 2013 12:43
Kterej kombík nižší střední má 4x4? A kterej 4X4 ve svý nejvýkonnější verzi? :-)
Avatar - Đawson
4x4
Đawson
| 13. 9. 2013 12:43
tenhle výkon přední náprava ještě unese + ušetří na váze a na ceně :-)
známý má v golfu V 480hp a taky se to dá, na 3r.s. to neprotáčí kola díky brutálně širokým gumám >:D
4x4
Ondris
| 13. 9. 2013 13:19
Ale křižovatky vytáčí nadvakrát jako kamion ;-)
4x4
MariAchi
| 13. 9. 2013 13:28
Buď tam má gumy z Johnnyho Deera, nebo nemá těch 480hp.
4x4
Makovnik
| 13. 9. 2013 14:23
Pisal na 3ti kvalt. To by musel mat nejakych 600, aby pretacal aj vtedy.
4x4
MariAchi
| 13. 9. 2013 15:15
Jasně, sni dál.
4x4
Ja Prvni 123
| 14. 9. 2013 21:27
smankote nekdy si to zkuste!
Moje Alfa 164 mela 147kW a protacela i na trojku na suchym asfaltu... ja jsem teda nikdy nezkousel, jestli doslova protaci... ale v te dobe jsme o "protiprokluzu" slyseli jen jako o sci-fi... takze to bylo na ridici. A clovek musel poslouchat a jak slysel ukvikavani, tak trochu slevit.
Avatar - petrumr
4x4
petrumr
| 15. 9. 2013 08:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4x4
poterienko
| 15. 9. 2013 11:42
ASR se snad nedá vypnout?
.. 110R ...
Oldass
| 13. 9. 2013 12:48
Poslední sportovní škodovka byla Škoda 110R, to si pamatuj! Přešlapy na místě, které nyní Škoda pod taktovkou lidové automobilky představuje tě možná zaujmou jako bývalého majitele Fáva, ale v širší konkurenci bude RSka šedá, nevýrazná stejně jako její barva.
p.s.: Kvalita videa absolutně koresponduje s kvalitou představeného modelu. Nezapomeň, není to Ferrko!
Avatar - twistedTSD
.. 110R ...
twistedTSD
| 13. 9. 2013 15:02
Pláčeš na špatném hrobě...
proti megane grandtour GT
holden_holden
| 13. 9. 2013 12:56
o 200 tis drazsi. co kupec dostane za to navyseni?
proti megane grandtour GT
MariAchi
| 13. 9. 2013 13:36
Víceprvek vzadu, celkově novější konstrukci - jak dlouho už je současný Mégane na trhu? - lepší dynamiku (zrychlení i maximálku), větší možnosti individualizace, možnost volit i diesel, možnost volby automatu, a k tomu je cena v základu nižší o 100 tisíc ve prospěch Méganu. Tedy řekl bych, že ceny jak OIII RS tak Méganu GT jsou v odpovídajícím poměru. A to ještě k ceně Méganu připočítej některé prvky výbavy, které jsou u Octavie ve standartu - třeba xenony, pak je ten cenový rozdíl ještě menší.
proti megane grandtour GT
holden_holden
| 13. 9. 2013 13:54
a ten rozdil tech 200 je kde? jel jsi v GT a povazujes ho o 200 horsi?
proti megane grandtour GT
MariAchi
| 14. 9. 2013 13:32
Tak ještě jednou: Ten rozdíl není 200k, je to cca do 100 a to má Mégane méně výbavy - tedy rozdíl v ceně považuju za adekvátní.
Co se týká jízdy, tak jsem nejel ani OIII RS ani Megana kombi GT, ale velice silně pochybuji, že by se tady na diskusi vyskytl někdo (možná s vyjímkou Dinára, webpaji), kdo by byl schopen těm autům sáhnout na dno a popsat odstíny šedi, které nám, normálním řidičům zůstanou bezpečně skryté.
Zapomeň na to, že Mégane Grandtour GT je Mégane RS Cup s jinou kastlí.
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 13. 9. 2013 13:03
Okovy zoufalství k pelesti přikován,
přes mlžné vitráže noc tak mít bez děsu.
Však na slunci stáj a z damašku paraván,
ukrývá srdce tvé touhu po er-esu.

Nad obočím vráska a zahnědlá dreda,
vždyť ve žluči osud a na břitu den.
Tak napumpuj balony u svého ceeda,
to er-eso přijíždí, svět tvůj a sen.

BRAVO ŠKODA OCTAVIA RS :yes: :-!
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
oldrt11
| 13. 9. 2013 13:16
tak a ted je snad uz vse jasne - vali ten r-sen z toho - nóóó - z trusu...

p.s. hod tam jeste treti strofu!
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 13. 9. 2013 20:38
Na přisprostlosti jsi zde ty... :-|
Avatar - Katikakus
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
Katikakus
| 14. 9. 2013 00:29
Na stupidity jsi tady zase ty... :-!
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 14. 9. 2013 15:45
Trochu se povznes, já přece nepsal o tvém ceedu... >:D :no:
Avatar - Katikakus
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
Katikakus
| 14. 9. 2013 15:58
Diky za potvrzeni mych slov. >:D :yes:
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 14. 9. 2013 16:11
Copak, přímo na hlavičku? >:-[] :no:
Avatar - Katikakus
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
Katikakus
| 14. 9. 2013 16:37
Jak te tak ctu, tak zrejme ano a evidentne jiz u porodu z vetsi vysky a zrejme ne jenom jednou. :-!
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 14. 9. 2013 16:39
Jak píšu, normálně se povznes, neměl jsem na mysli tvého ceeda. Ani náhodou...
Avatar - Katikakus
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
Katikakus
| 14. 9. 2013 17:24
Jak pisu, diky za potvrzeni mych slov nahore. Kouzlo nechteneho.
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 16. 9. 2013 01:05
Nákup cee´da označuješ jako kouzlo nechtěného... :-) Zajímavé, a nikoliv nutně nesmyslné...
Avatar - Katikakus
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
Katikakus
| 16. 9. 2013 08:20
Dva a pul dne ti trvalo, nez jsi vymyslel toto? Hoooodne velka slabota. :-(
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
holden_holden
| 13. 9. 2013 13:56
po RS mozna ale ne po tehle pseudors. tohle teda RS neni.
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 13. 9. 2013 20:39
Koukám, že s tebou dnes třetí lahváč mocně cloumá >:D
Avatar - Ozzman
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
Ozzman
| 13. 9. 2013 15:55
Aby ale jako ten Caesar nakonec nedopadla.... >:D
SKODUS OCTAVIUS CAESAR
GTI
| 13. 9. 2013 20:40
8-s >:D ;-)
1 cm menej a je kralovna....
Makovnik
| 13. 9. 2013 13:19
To vsak nevadi, na bezmedzne hykanie slabomyselnych to staci siroko daleko >:D
1 cm menej a je kralovna....
Gilgit
| 13. 9. 2013 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
auto paradne o tom ziadna......
3_diamanty
| 13. 9. 2013 13:25
kvalitne dostojne brutalne kombi :yes: :yes: :yes:

test sice pod navalom emocii dopadol ako dopadol a 7 plusovych vyjadreni nema ani novy mercedes S ale chapem ze sa jedna o domacu znacku a spickovu verziu najpredavanejsieho vozu.... plne zasluzene sa testeri mohli vyburit a pochvalit domace auto.... kazdy to tak robi aj nemci aj korejci aj taliani... briti.. kazdy :yes:

z ciste emocionalneho hladiska a hodnotenia tohto auta musim priznat ze na O2 to nema.... ta vyzerala daleko zivocisnejsie a presvedcivejsie a elegantnejsie v RS verzii ako tato nova dost nenapadna skatula..... takze za mna emocie 0 bodov... interier taktiez voci O2 ochladol snad o 20 stupnov a vnutri to tam doslova mrzne... vsade chlad ... strohost... ziaden kusok emocii ani nic... vnutri zastal cas... ale ok...je to len moj nazor....

z hladiska celkoveho dizajnu a dojmu .... je to poctivy kus hranateho auta ktore sice nebude nejako starnut ale na druhej strane je jeho dizajn az moc podla mna strohy nenapadny a "tuctovy" .... O2 opat aj tu vitazi.... vyzerala lepsie.... [odkaz]

co sa mi ale absolutne nepaci su tie zadne koncovky vyfukov... absolutne mi tam nepasuju : [odkaz]
trosku rusivo na mna posobia a zbytocne velke a podivneho tvaru

tu je to myslim lepsie spravene:
[odkaz] [odkaz]
Avatar - Nerez
Barva
Nerez
| 13. 9. 2013 13:29
I když se mi běžná Octavka nelíbí, ani liftback ani combi, RS už vypadá celkem k světu. U barev co jsem viděl byla zatím nejlepší bílá, ale v téhle šedé vypadá úplně parádně. I kdy bílá ji poměrně slušela, tohle je 100 a 1.
Světle šedý lak, k tomu tmavě šedá kola = dokonalá kombinace :yes:
Avatar - Emel
Barva
Emel
| 13. 9. 2013 13:32
Hm, mě neoslnila bílá a šedá se mi podle fotek vyloženě nelíbí. Moje volba by byla modrá.
Avatar - woody-alien
Barva
woody-alien
| 13. 9. 2013 13:45
Jj, modrá jí sekne. A názor ženy (té mojí) je ten, že modrá RSku sluší nejvíc, ale sama by si vybrala zelenou rallye, protože je to zkrátka "řacha". :-)
Avatar - iudex
Barva
iudex
| 13. 9. 2013 13:48
Presne tak, modrá a zelená sú najlepšie voľby pre RS a pekne ereso vyčleňujú z radu.
Avatar - petrumr
Barva
petrumr
| 15. 9. 2013 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Test?
iggy11
| 13. 9. 2013 14:42
Video test - to je snad vhodne travestyshow...nie autowebu...

Inak si pockam na test nejakeho poriadneho chlapa a nie Vaverku >:D :-!
Avatar - 3_diamanty
Test?
3_diamanty
| 13. 9. 2013 15:41
tvoje niektore prispevky su zvacsa tiez tak akurat vhodne psychiatrickej kliniky a nie autowebu.
Test?
iggy11
| 13. 9. 2013 18:15
nehnevaj sa ale ten uvod si proste mohli odpustit...
Test?
novice
| 14. 9. 2013 00:12
Jako by to u tebe taky nekdy neplatilo ;-)
Test?
novice
| 14. 9. 2013 00:11
To ja bych spis pockal na poradnou zenskou nez chlapa, ale kdyz to tak chces >:D
No tak je vidět...
Xawier
| 13. 9. 2013 15:24
...že pan Vaverka je prostě koncernovej srdcař-ne,že ne! >:D Co se týče dílenského zpracování, tady bych určitě tolik nejásal. Ústup ze slávy je oproti druhé genaraci jasně patrný... Aerodynamický hluk je od 160 km/h od oblasti předního okna opravdu silný ve všech trojkových Octávkách. Po přesednutí do Golfu VII by člověk nevěřil, jak se dá také odhlučnit interiér... Dráhy řazení jsou také delší, než by být musely-obzvláště u RS, no a konečně OIII - obzvláště u RS... je opravdu hodně tvrdá. Adaptivní tlumiče by jí hodně pomohly! Jinak celkem bez připomínek :-)
Avatar - Emel
No tak je vidět...
Emel
| 13. 9. 2013 15:37
Tvrdá... i na těch 17"?
No tak je vidět...
Xawier
| 13. 9. 2013 15:57
Všechno je relativní... Řeknu to takhle - jezdil jsem s OIII RS na 18" kolech a Golfem VII GTI na 18" kolech a Golf mi přišel když ne měkčí, tak že má rázy při přejezdu nerovností určitě podstatně lépe odhlučněny.

Klasická O3 s vlečkou na 17" kolech mi také přijde tvrdší (nebo hlučnější?), než Golf VII s vlečkou na 17" a sportovním podvozkem!!!

O2 byla celkově určitě plavnější! Ale zase měla horší jízdní vlastnosti...
No tak je vidět...
xtad
| 13. 9. 2013 20:17
Nemel ten golf adaptivni tlumice?
No tak je vidět...
Xawier
| 14. 9. 2013 08:51
Nene >:D
Avatar - iudex
No tak je vidět...
iudex
| 13. 9. 2013 16:04
Je možné, že napriek obdobnej technickej báze a podvozku sa tie autá správajú dosť rozdielne, čo som ale skúšal GTI na 18kach, tak to bolo prekvapivo komfortné (a to som nešiel autom s DCC). A ako píšeš, GTI je aj pri 160ke tiché a dobre odhlučnené. K radeniu sa neviem vyjadriť (skúšal som DSG), ale v testoch manuál chvália. Takže predsa platí ono koncernové, že VW musí byť stále vyladenejší, ako súrodenci?
No tak je vidět...
Xawier
| 13. 9. 2013 16:42
Tak sedmičkovej Golf je jednoznačně vyladěnější, než O3 - o tom není pochyb (když přišel na trh GolfV a O2 bylo tomu naopak)!

Určitě jsem neříkal,že řazení je špatné! Přesné je! Jen má delší dráhy,než by bylo pro sportovní jízdu dobré. I delší, než měla O2, nebo Golf VI...
No tak je vidět...
xtad
| 13. 9. 2013 19:53
Huci pri 160 vic, nez O2? Tam totiz v rychlostech nad 100 clovek koukal, jestli ma dovrena okna.
No tak je vidět...
Xawier
| 14. 9. 2013 08:52
A to jsem někde napsal? >:D
No tak je vidět...
xtad
| 16. 9. 2013 17:34
Nenapsal, proto se ptam.
Pan VWaverka
Pleskot
| 13. 9. 2013 17:01
Pan reportér je prostě milovníkem VW a čiší to z každého jeho příspěvku. Je to k pláči. Ach jo.
Pan VWaverka
Xawier
| 14. 9. 2013 08:54
Proč je to k pláči? Tady je to koncernovej server a nijak se s tím netají... Komu se to nelíbí, chodit sem přece nemusí :-)
Pan VWaverka
Pleskot
| 14. 9. 2013 20:00
Tak to se omlouvám, nicméně pan VWaverka - to je jedna velká tragikomedie. A když ne tedy k pláči, tak tedy k smíchu. :-) ;-) :-)
R-SYMFONIETA
GTI
| 13. 9. 2013 19:02
Slabiny v amoku, shlížím ta er-esa,
kladivo drtící, caymanův let.
Z Nošovic vane jak z temného pralesa,
tohle je eso mé, žářící květ.

Tak nastartuj sobě sám prosťáčka svého
a pod nudlí onanuj na celý… cee´d.
Jsou králové vlasti a srdéčka tvého,
navždy a napořád už ve Škodě jet!

BRAVO OCTAVIA RS :yes: :-!
R-SYMFONIETA
holden_holden
| 13. 9. 2013 20:33
nemas na nic jineho nez bejt jen permanentni osel
R-SYMFONIETA
GTI
| 13. 9. 2013 20:37
Od experta tvého formátu je to pro mne doslovný řád bílého Apoštola >:D Tak jen hezky zobej...
Avatar - Jaros71
R-SYMFONIETA
Jaros71
| 15. 9. 2013 23:51
Hele GTI.. 8-s
Uff,raději už nic netvoř..
Každému je jasné , že O III je dobré auto v 4*4 s multilink nebo v RS verzi.
Jinak to taková sláva není!
Škodovce :yes: ale šel bych si pro jiné auto..at' koncernové či třeba japonské.. ;-)
Avatar - curwasportiva
Boha ten titulek zase
curwasportiva
| 13. 9. 2013 19:12
Nová Octavia je pěkné auto a v testované specifikaci vypadá zatraceně dobře i co se technické stránky týče patří k tomu lepšímu co se v danné třídě dá pořídít. Ale proboha nazývat ji králem všech kombíků, proč?

A to srovnání s AMG, to už je opravdu trochu zcestné.

Octavia RS je pěkné a určitě nadprůměrná auto, ale trocha soudnosti by přeci jen neškodila.

No ale hlavně že má odrazku větší než 911, to mě opravdu srazilo do kolen
>:D
Kill Steel....?
madbrain
| 13. 9. 2013 19:47
pěkná recen­ze,ob­sáhlá,­plná neskrývaného nadšení z vozu(to ocenuji),oproti běžné verzi octavie je znát ohledně dizajnu skutečný posun vpřed,z octavie(v tomto provedení) se stal docela fešný vůz. :yes: ....ale.. "Král Kombíků....?"to ani náhodou!tedy,do doby,kdyby byl snad Focus stažen z trhu. :-)
PRAVDA GARÁŽE
GTI
| 13. 9. 2013 20:52
Octavia je naživo krásná, nádherná. Nebývale jiskří, tohle člověk zná až teprve z prémiových končin. Vím, je to zásluhou talentovaného designéra, mistra Kabaně, no stojím v pozoru a uznale smekám – design je jedinečný a ční nad běžnou konkurenční produkcí jako maják.

Trhnu dveřmi a doslova se leknu velikosti vnitřního prostoru. Usadím se a první, co registruji je fantastická ergonomie. V porovnání se Superbem (kde si lehce zalamuji pravou holeň o hranu středového panelu) je Octavia „samozřejmé auto“.

Mezigeneračně se mi okamžitě nabídne pocit, že sedím opravdu v autě střední třídy, pocit jako v Mercedesu-C, který je snad o fous dokonce užší. Sedadla jsou báječná, pohltí mou postavu, obejmou a neskutečně hýčkají, tohle je též pocit, jaký člověk zažívá až ve třídě prémie. Šíře je i zásluhou dokonalého tvarování přístrojové desky až neskutečná, oproti Superbu je kabina vpředu pocitově vzdušnější, lépe padne do voka i do ruky, koneckonců do celého těla. Jsem doslova unesen a nešetřím chválou. Skutečně naměřených 147 cm ve vnitřní šíři pak tohle všechno potvrzuje.

No a pak materiály a celkové sladění přístrojové desky včetně výplně dveří: špičkové, špičkové, špičkové, nedá se to jinak vyjádřit. Textura a kvalita plastů je na vrcholné úrovni, sladění materiálů je příkladné a nedostižná je též estetická úroveň všeho, na co se člověk podívá, čeho se člověk dotkne. Ovládání klimatizace, kaplička, řadička, celkový styl kabiny, volant, dále výhled z vozu, no prostě absolutní třídní král beze ztráty jediné matičky.

Usadím se do jízdní pozice, vystoupím a jdu se podívat za sebe, za sedadlo, na místo pro nohy zadního pasažéra – vskutku místo pro krále. Tak ještě otevřu kufr a dostanu poslední šlehu. Koukám do bezedné propasti, kam se vejdou všechny motoristické sny.

Závěr – design karoserie o estetické patro nad třídní konkurencí. Kabina excelentní, prostorná a na první kontakt přitažlivá. Materiály na špičkové úrovni.

Otázka dne – Co pořídit, když chce člověk kombi z nižší střední třídy? Odpověď je jednoznačná, nesmlouvavá a nemá variantu: Octavii, Octavii, nebo… Octavii.

BRAVO ŠKODA OCTAVIA :yes: :-!
PRAVDA GARÁŽE
oldrt11
| 14. 9. 2013 19:36
diky ti za dalsi sloky. jebavy hadr, ale v dobrem. hele, ale ty ses nakej naslapnej, ne? ta tvoje horejsi reakce na moji neskodnou legracku prof. hrbolka te neni hodna... nenech priste cloumat svym majestatem, jinak clovek ziskava neodbytny pocit, ze musis tu octaepicu skryte distribuovat v tunerlaufech...
Avatar - Jaros71
PRAVDA GARÁŽE
Jaros71
| 15. 9. 2013 23:57
Kombi této třídy? No tak to je jasné..
Nový VW Golf Variant 4*4..jasná volba!!
Kam se O III hrabe..
A pokud bych přidal peníze tak VW Touareg.Ale to je jiná liga.. ;-)
Jen se mi ty nové kombíky všech značek zdají proklatě nízké..a to nastupování.. :no:
Do takového Subaru Forester nebo Mazdy CX5 se vklouzne jedna básen'.. ;-)
Avatar - white label
PRAVDA GARÁŽE
white label
| 16. 9. 2013 01:39
Ale jakou verzi/motorizaci Golfu Variant postavíš proti tomuhle VéeReSu? ;-)
Avatar - Ham.
PRAVDA GARÁŽE
Ham.
| 17. 9. 2013 20:04
Dokonce i Němci vidí, že Golf na víc než druhé místo nemá. ;-)
[odkaz]
Tak som sa dočítal,
Klaudius
| 13. 9. 2013 21:57
že až na vrchol ponuky Octavie sa ako-tak dá pozerať. Smutné.
... eReS ...
Oldass
| 14. 9. 2013 00:36
K autu musíš mít důvěru, jako ke svý holce. Jenže eReS (čti pozpátku) důvěru nevzbuzuje, problém má už v názvu.
... eReS ...
Maranello
| 14. 9. 2013 01:16
To víš, má duši z gumy a boky plechový... Na druhé straně - její software selže daleko méně pravděpodobněji než dívčina průměrných kvalit.....
??
jarda f
| 14. 9. 2013 12:17
Král všech kombi - my ass
Avatar - petrumr
??
petrumr
| 15. 9. 2013 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
??
Nagano83
| 15. 9. 2013 22:55
Ja treba jezdim Mondeo 2,2 TDCi (aktualne 245 koni a 520 Nm) Titanium S kombi a troufam si tvrdit, ze je to temer ve vsech ohledech lepsi kombi nez vyse popisovana O3RS. Jasne verzi TSI z nuly na sto nedam, ale v pohodli a treba pouzitymi materialy v interieru si O3 i pres svuj vek strci Mondeo do leve kapsy pravym malickem.

Ty tu celou diskuzi jen naprosto slepe reagujes na prispevky ostatnich a jeste jsi nebyl schopen uvest padny protiargument.

Okta RS je dobry auto, ale asi by si tu panove na auto.cz meli uvedomit ze do krale kombiku to ma hoooodne daleko - na druhou stranu, na joudy jako jsi ty a nekolik jinych tady to funguje dokonale.
Avatar - flajboj82
??
flajboj82
| 18. 9. 2013 18:40
Nejsem rozhodně zaslepenej fanda škodovky...sám žádnou nemám, ale zkusil jsem v historii vrcholné dieselové motorizace a výbavy Superbu i Mondea a troufám si tvrdit dle svého subjektivního názoru, že Mondeo je rozhodně za škodovkou...a docela o dost...
??
Nagano83
| 19. 9. 2013 19:43
Tak v tomhle se asi nemáme šanci shodnout...můžeš být alespoň konkrétní v tom, jaké Motory si v daných vozech jel?
??
Miklásek
| 22. 9. 2013 00:01
Citroen C5 break prvej generácie 2,2 HDI so šesťkvaltom v plnke... Hydractive s variabilným podvozkom je u kombíka neskutočná vec.
Hmm... uz to neni ani vesely.
Ja Prvni 123
| 14. 9. 2013 21:32
Je mi lito... a byval to docela fajn web o autech - nez si ho koupilo VW jako PR nastroj.
:'-(
Avatar - petrumr
Hmm... uz to neni ani vesely.
petrumr
| 15. 9. 2013 08:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jaguar
most
| 15. 9. 2013 00:49
XF sportbrake to je pro me kral od luxusu a pohodli az po dravou zavodni selmu v podobe XF-R, pravda ze cena je jinde ale taky kvalita a vykony
Avatar - petrumr
Jaguar
petrumr
| 15. 9. 2013 08:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Jaguar
Katikakus
| 15. 9. 2013 09:34
Tak urcite...

Mnohem lepsi volbou by jiste byla tva Fabia HTP, vid? 8-s :no:
Avatar - petrumr
Jaguar
petrumr
| 15. 9. 2013 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jaguar
novice
| 15. 9. 2013 12:09
Kde tam poterienko taha HTP? Nebo jen chces od nej jazykovou radu?
Avatar - petrumr
Jaguar
petrumr
| 15. 9. 2013 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jaguar
novice
| 15. 9. 2013 13:00
Ja uz jo i kdyz je to divne, kdyz sem koukal na koho si prispevkem reagoval, zobrazilo se mi zes reagoval na poterienka, ted uz to odkazuje na katikatuse, coz uz dava smysl (az na tu slovenstinu :-) ).
Avatar - petrumr
Jaguar
petrumr
| 15. 9. 2013 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Jaguar
Katikakus
| 15. 9. 2013 19:58
Jasne, Peto. Nezapomen si vzit prasky.
Avatar - Katikakus
Jaguar
Katikakus
| 15. 9. 2013 13:08
Chapu, ze to pro tebe bylo moc slozity, Peto. Nic si z toho nedelej.
Zkusime to jako pro male deti. Stezujes si na velkou hmotnost a spotrebu. Fabia HTP je jiste lehci a ten moturek do sekacky taky bude preci jen o par deci min zrat, nemyslis?

A hlavne, abych nezapomnel: [odkaz]
Avatar - petrumr
Jaguar
petrumr
| 15. 9. 2013 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Jaguar
Katikakus
| 15. 9. 2013 19:58
Koukam, ze mas dost... 8-s :no:
cena
ajrton
| 15. 9. 2013 11:40
hm, vyse 27 500 € v benzine ... no nekup to ...
Avatar - 3_diamanty
cena
3_diamanty
| 15. 9. 2013 12:27
a potom ze 5 dverovy ceed GT za 23 tacov je pridrahy ;-) ... vobec nie... len sa na to treba pozriet zo spravneho uhla pohladu... ano voci klasickym motorizaciam su tieto top verzie pridrahe ale v ramci vzajomnej konkurencie top verzii roznych znaciek su ceny take ako su a octavka nie je zrovna tiez najlacnejsia aj ked ani pridraha je to tak akurat...
Konečně!!!!
random.jitter
| 15. 9. 2013 15:12
Teď se už může do Gumballu 3000 přihlásit i zelinář Lojza k Kardašovy Řečice. >:D
Avatar - petrumr
Konečně!!!!
petrumr
| 15. 9. 2013 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Konečně!!!!
random.jitter
| 15. 9. 2013 19:22
Jo, mám tam chybu. Gumball 3000 rallye se jede jednou ročně, kdežto zelinář Lojza bude jezdit Gumball každý den... =
Avatar - petrumr
Konečně!!!!
petrumr
| 15. 9. 2013 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Konečně!!!!
random.jitter
| 16. 9. 2013 15:35
Německé titulky už hlásí "Endlich mal ein solider Rennwagen für den Otto Normalverbraucher." Zelinář Lojza už slintá nad katalogem. "Panečku, 220 koní a ještě od odveze i tři balíky sena pro králíky na chalupu! To budou ušáci koukat na tu expres dodávku žrádla!" >:D
Ten bulvární titulek...
Muffik
| 15. 9. 2013 16:13
...si mohl p. Vaverka odpustit a být objektivnější (nebo se tak aspoň tvářit). :no:

Neříkám, že je to špatné auto, ale vydávat ho za nejlepší kombi je blbost, protože nic takového samozřejmě neexistuje. Já třeba bych si dneska nekoupil auto bez 4x4 a bez automatické převodovky, což u RS nelze. Ty sedačky jsou nejen absolutně hnusný, ale jak jsem zjistil i celkem nepřizpůsobivý mé výšce. Design je samozřejmě věc názoru, ale nad tím zadkem se určitě nerozplývám jako autor "recenze".

Jestli je ono oslavování podmíněno cenou, tak ať je to tam napsané, jinak tenhle "král" nesahá CLS SB ani po ventilky!
Avatar - petrumr
Ten bulvární titulek...
petrumr
| 15. 9. 2013 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ten bulvární titulek...
stealth01
| 15. 9. 2013 19:01
Promin ale tu otazku nemuzes myslet vazne. Cls je opravdu neco jineho. To je to samy jako ty testy superbu proti premiove vyssi stredni. To se opravdu porovnavat neda
Ten bulvární titulek...
Muffik
| 15. 9. 2013 19:12
removed
Ten bulvární titulek...
Muffik
| 15. 9. 2013 19:09
OMG nechtěj po mně, abych tady začal vypisovat, co všechno si můžeš objednat u CLS SB a co si nemůžeš objednat u O RS, najdi si to sám. Že pak bude víc jak 2x dražší? Jasně, ale kromě maximálky, o kterou jde u RS primárně, taky bude ve všem lepší - komfort, bezpečnost, kultivovanost, image (a kuwa i ten kufr je větší).
Napadá tebe kromě cenovky něco, v čem by "král kombíků" měl být lepší?

K té stupidní poznámce o normálních lidech nehanících českou výrobu se ani raději nebudu vyjadřovat. :no:
Avatar - petrumr
Ten bulvární titulek...
petrumr
| 15. 9. 2013 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ten bulvární titulek...
Muffik
| 15. 9. 2013 20:05
OK, takže jiný argument než cenu nemáš, jak jsem předpokládal. :no:

Termín ochrana děcek mi nic neříká, pošli prosím link a pak druhý na srovnání s ochranou děcek u O RS. :-!
Avatar - petrumr
Ten bulvární titulek...
petrumr
| 15. 9. 2013 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ten bulvární titulek...
Muffik
| 16. 9. 2013 08:24
Tak test pro OIII jsem na Euro NCAP našel (byť ne kombi), ale CLS (natož pak SB) nebylo testováno - odkud máš těch 70%?
skodovacky vlezdoprdelelezectvi
vlada75
| 15. 9. 2013 17:39
to skodovacky vlez­doprd­elele­zectvi uz je vic nez trapny. jasne ze skodovka je nejlepsi auto na svete co na svete v celym vesmiru !!! otevrete oci a udelejte konecne objektivni skodovkou nezaplacenej test
Avatar - CountachSV
das simply clever auto
CountachSV
| 15. 9. 2013 19:34
Mě naprosto fascinuje, jak u krále kombíků za 600kolíků otevře Vaverka haubnu a zespoda na svět z královy papuly koukají plechový výztuhy. WTF >:-[]
Avatar - petrumr
das simply clever auto
petrumr
| 15. 9. 2013 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CountachSV
das simply clever auto
CountachSV
| 16. 9. 2013 07:56
nene, chtěl bych ušetřit >:D

co takhle klasickej "filc", nestačil by? Kůže a růžový plyš by asi nesplňovaly tepelné a zvukové izolační požadavky na tlumení ;-)
Pokud pominu Combi
Maranello
| 16. 9. 2013 13:05
a vezmu v uvedené motorizaci v potaz sedan, tak v téměř plné výbavě je po slevě za 650 tis. Co víc chtít? Takový poměr cena/výkon jsem u žádné jiná značky v ekvivaletní třídě nesložil ať jsem dělal, co jsem dělal...
Avatar - Cejsi Mpower
RSo nebo 5er?
Cejsi Mpower
| 18. 9. 2013 13:56
Nové RSo, nebo zánovní BMW 5er F10, no velké dilema >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku