Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Octavia Combi RS TSI – Král všech kombi

233 komentářů

Avatar - H.Karlik
H.Karlik
Proboha co tohle je? 8-s 8-s
Neskutečně tragický repertoár zůstává a přidá se ještě groteskový děj? Jak tohle může někdo pustit ven, a co hůř, říct, si, že tímhle odvedl dobrou práci?
Ale díky, že jste nezapomněli na škrabku. Nebylo to vtipný, ani poprvé, už se vážně zamyslete... :no:
padros
Trochu nadsázky nikdy neuškodí....Mě se to líbí.... Věčný kritik pan H.Karlík se zas projevil. Nechal bych ho natočit a postříhat nějaké auto...když je pan ,,dokonalý,, a výsledek zveřejnil....😊

Auto je jednička...zlatý ,,německý,, ručičky 😊)))
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
S TĚMA VÝFUKY VYPADÁ JAKO NA RAKETOVÝ POHON ŽE?? >😁 >😁 Proč pořát plečky z minulýho století cpou do 21. století? DIESEL je obtěžující dámy a pánové. Už aby TESLA udělala MODEL S COMBI >😒] [odkaz]
webpaja
Souhlas, za 600kkč bude fantastickej 😄
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
Kdyby ŠKODOVKA GREEN E-LINE COMBI rozjela ve velkým tak by i byla. Jenže to néé, vona se musí napakovat a zbavit TSIček a TDIček ...
webpaja
Jo a Tesla vlastně dotuje a dělá to pro blaho lidstva >😒] Auuuuuuuuu...to sou zase dneska diskuzní formáti 😄
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
TESLA MOTORS PRO ELEKTROMOBILITU V PRVÝ ŘADĚ NĚCO DĚLÁ! Narozdíl od ostatních automobilek technologických pokrokových brzd a zaprodanců (mimo NISSAN samozřejmě) a samozřejmě i vás jejich zákazníků-podporovatelů-sponzorů hawaii holiday... 😄 😄 PS: [odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
PS: .. no kdyby měl AUTOMATICKÝ EMERGENCY CALL S LOKALIZÁROREM GPS STANDART 21.století - tak by možná ještě žil ... [odkaz]
hlobilp
sezen si chlapa, nebo aspon vibrator a pak se uklidnis... nezapomen ale na baterky do nej /nejlip znacky tesla/
Avatar - Kjirka
Kjirka
no asi tak nějak. Chtěl jsem napsat, že je kus vola, ale možná je jen spíš kus krávy .
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Co ty jsi za p*ča?
Makovnik
Tebe sa to video paci? >😁
Bezne sledujes aj 3.triedne telenovely? Resp. toto je asi este horsie >😁
Avatar - Kjirka
Kjirka
video se mi páčit nemusí, je rozhodující, jestli se mi páčí to auto. A protože jsem už pár nových koncernových aut kupoval tak říkám, že se mi obzvlášť páčí nejen to auto, ale hlavně ta cenovka. Co se mi nepáčí je ta barva, trochu taky ten "uvaděč", ale ten vedle mě sedět nebude. Nepáčí se mi ta neodizolovaná kapota a nepáčí se mi ani ten drát, co jí drží. Ale protože na rozdíl od některých místních pak vím, že tam ta "deka" být má a bude, tak se stran toho nepáčení přidržím jen té vzpěry. Je fakt, že tlumič za pár šupů by už v takovým autě být mohl taky.
Avatar - VWrofl
VWrofl
Made my day! >😁 >😁 >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jo jo, je to tiche silenstvi...
Tim nerikam, ze to auto je uplne spatny.
To zase neni...
Ale tohle to tady uz je na diagnozu - ve vsi ucte.
😒
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Tomu autu to na silnici opravdu sluší a cenovka v "základu" bere dech. To by byla pěkná srovnávačka u Huyndai. Našlápnutá Octavia RS s velkým kufrem a škrabkou a vedle ní jedno velké nic... >😁
GTI
>😁 :yes:
Avatar - volvo s60
volvo s60
JJ máš pravdu bude to prodejní trhák! :-! :yes:
Avatar - volvo s60
volvo s60
A až do ní začnou dávat ten nový TSI 1.0 tak to bude teprve bomba! :-! :yes:
Avatar - Stefič
Stefič
však dobře vědí proč srovnávají i40 (střední třída) v plný palbě s OIII (nižší střední) v základu. >😁
Avatar - fOE
fOE
Protoze stoji stejne? >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak ta byla primo na komoru! :yes:
Miklásek
tak toto bol odips za milión >😁 >😁 >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Gratuluji, povedlo se ti udelat ze sebe jeste vetsiho blba, nez za jakeho te tady vsichni normalne maji. 8-s
Huben
za mě si to video klidně mohli odpustit. Ale jinak je to krasavice.. nechtít další vůz již pouze ve 4x4 , tak by byla lehce jetá v dieslu jasný favorit. 😄
Avatar - Deathstar
Deathstar
Titulek "král všech kombi" je neuvěřitelně zavádějící a hloupý,protože,neexistuje nejlepší kombi,stejně tak jako neexistuje nejlepší auto.Oktávka je povedené kombi,ale v základních verzích jí toho dost chybí a to se kufrem a škrabkou nedožene...

Na druhou stranu, je verze kombi RS v benzínu opravdu vrchol toho co Škodovka v současnosti nabízí...Prostor,slušná rychlost,univerzálnost,dobrá kvalita a velmi slušná cena.Tímhle vším dohromady, se žádný jiný model od Š momentálně nemůže pyšnit..

za povedená auta od Škody považuju,kromě O III RS😒br />
Rapid Spaceback (takový duchovní nástupce Felicie,pěkný,praktický,jednoduchý)
Superb sedan 3.6 a 2.0TDi (old school benzín a prověřená nafta,plus reprezentativní vzhled sedanu, kombík je opravdu nehezký jezevčík)
Citigo 1.0 (sakra dobré mini)

co se hrubě značce nedaří😒br />
Fabia v jakékoliv specifikaci(poměrně drahé,nevybavené,jízdně hrozné,nepovedené malé auto)
Octavia v základních verzích (slaboučké motory,špatná výbava a "ambiciózní" cena)
Superb 1.4TSi a 1.6 TDi (motory nedůstojné takovému velkému autu).

Ostatní modely a specifikace aut ze Škodovky považuju za takový slušný,nijak nevybočující automobilový průměr,nejsou hrozná jako ty co jsem napsal výše,ale ani nějak extra zajímavá,zábavná,levná nebo originální..

Ale proti gustu žádný dišputát,pro někoho je dobrý neurážející automobilový průměr mnohem lepší,než vybočování z řady😊
Avatar - Stefič
Stefič
Teda tohle je něco. Asi před půl rokem mi prolétla hlavou myšlenka (dnes vidím, že bláhová), že kdybych moje auto bylo starší a přemýšlel bych nad novým, jasnou volbou by byla M6.
Sešel se měsíc s měsícem, a když dnes vidím M6 (moc často se to nestává >😁 ) jsem rád, že jsem v té době o novém autě neuvažoval.
Za cenu 650k základu, který prakticky nabízí vše co normální řidič potřebuje, nevidím jediného konkurenta.
Můžeme tady tlachat o vyčpělém Mondeu, patvarech Hondy nebo nedej bože o Hjůndaji. Ovšem nic to nemění na věci, že OIII je ve své kategorii, třídní i cenové, naprostá královna.
Neporovnávejme OIII s Lamborgini nebo Panamerou. Takové časy z 0-100 dosahovat nebude, ale pro nás, tatíky s občasnou duší závodníka, je to za tento peníz jediná volba :yes:
GTI
Ano, ano. Auto nádherné, prostorné, technika vynikající, a ta cena, to je silná motivace 😄 :yes:
holden_holden
tak si to kup osle
webpaja
Ona je to spíš oslovina za ty prachy nekoupit...
Avatar - Stefič
Stefič
ty se ale nebavíš s někým, kdo auta kupuje. Takže mrhání časem 8-s
MariAchi
Proč už ho někdo nekillne?
Avatar - Kjirka
Kjirka
někdo je osel, někdo vůl a někdo dokonce korunovanej
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Tak pěknou zábavu,tatíku :-!
webpaja
S kterým cenově shodným kombíkem se pobavíš stejně nebo líp? 😉
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Mně šlo spíš o to , jak to definoval jako auto pro tatíky,tak asi soudil podle sebe 😉
Avatar - iudex
iudex
Focus ST kombi? (teda cenovo myslím u nás) a pobavíš sa s ním určite lepšie. 😉
Avatar - Stefič
Stefič
to víš, Qoros 3 made in China to holt neni, no...
Al jeden má rád holky a jiný zase...rejži
tramtadADAM "tydýt" Lej(No)vák
Ty budeš spíš na knedlíky ,tatíku :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - volvo s60
volvo s60
A já vůl koupil předevčírem Dacii Sandero! :yes:
Avatar - Kjirka
Kjirka
ač to byl nepochybně jen pokus o vtip, tak podobnost těch dvou aut je v rozdílu asi tak několika světelných let.
Avatar - Kjirka
Kjirka
a v čem jezdíš ty, synku s prudce inteligentním nickem ? Ve Favoritu ?
Obiik
Focus ST Combi je v základu o 30tis. dražší 😄 ale silnější motor,lepší podvozek a v základu má taky všechno co potřebuješ 😄 když máš duši závodníka podle mě lepší volba,pokud řešíš kufr atd. tak Octávia 😄
webpaja
Duši závodníka? Tak, aby někdo poznal rozdíl v limitech bude muset na okruh. Tam s kombíkem jezdit ani nemá smysl. Bavme se pořád o tom, že se jedná o pevněji naladěnej rodinnej kočár se slušnou výkonovou rezervou. V obou případech.

Žádná duše závodníka...
Avatar - iudex
iudex
Minimálne prejavom motora tam tá duša závodníka je. Záťah, naliehavosť a sila, to všetko korunované neskutočným zvukom (v kategórii štvorvalcov bezkonkurenčným), to všetko Ťa prinúti pri jazde sa vyškierať. 😄
igorvrazic
Tak na keho frasa to potom kupovat?
Avatar - Ham.
Ham.
K čemu je ti silnější motor a lepší podvozek, když ti Octavie vypráší kožich.
Nordschleife
Focus ST 8😁9
Octavia RS 8😁0
A když vynecháme duši závodníka, protože závodníci nejezdí na NS s kombíky a tudíž pro kombíky je čas na NS dost nepodstatný údaj, tak nám zbude o litr nižší průměrná spotřeba Octy, navrch jenom naturalu 95 proti 98, kterou vyžaduje FoFo ST, nižší cena, trochu lepší výbava a ten větší kufr jako bonus navrch. 😄
DJB
Laik žasne, odborník se diví. Octávka RS III je snad nejvýš postavené auto s tak "slabým" motorem na NS. O parník před Focusem ST a kousek za Focusem RS. Stáhněme ocas mezi nohy, pánové... Nebo že by v tom zas byla nějaká fičura po česku?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
ty voe vyprasi kozich... o 9 setin sekundy...
Ale je fakt, ze zavodnici vetsinou nejezdi kombi - tak ale pak proc existuje RS v kombiku?!
😒
Avatar - Ham.
Ham.
1. Je to 9 sec., nikoli 9 setin
2. Protože RS není závodní nářadí, ale rychlý cesťák, tak proč by nemohl být v kombíku. Žádný kombík není sportovní nářadí a co má napsané na kufru, zda vRS, RS, ST, S, R, GT, nebo cokoliv jiného je celkem putička, prostě kombík s nějakým přívlastkem.
MariAchi
Kombík s přívlastkem?

Dělaj se i kombajsy "výběr z komabjsů"? >😁

(jinak jsi to napsal přesně, souhlas)
Avatar - Ham.
Ham.
Momentálně nejlepší "výběr z kombajsů" čítá asi tyto dva kousky.
[odkaz]
😄
MariAchi
:yes:
Avatar - mehturt
mehturt
FoFo ST nevyzaduje 98
Avatar - Ham.
Ham.
Jistě nevyžaduje a na 95 pojede, ale všude Ford doporučuje 98 octanů a v USA 93 octanů s poznámkou "K dosažení maximálního výkonu 250 koní je nutné tankovat benzín s oktanovým číslem 98 (EU) resp. 93 (US)".
Nagano
Tak jsem si dal tu práci a začal jsem pátrat. Čas 8😁0 O3RS na NS nikdy nezajela. Na fastestlaps.com je uveden čas 8😁0, byl tam zadán na základě informací z AutoBild Sportscars 08/2013, ale v tomto vydání je zmíněno pouze to, že výrobce uvádí, že by O3RS měla zajet čas okolo 8😁0, ale Autobild tento čas nikdy nezajel.
Autoforum, za volantem se zkušeným a šikovným řidičem, to zajel za 9 minut a to navíc ve videu není vidět kompletní kolo, takže to bylo víc než 9 minut.

Pokud máš důkaz o tom, že to O3RS zajela tak sem s ním.

Jinak se tu prosím neoháněj tím, že O3RS vypráší kožich FoFoST...
Avatar - Ham.
Ham.
To sis moc práce dávat nemusel, stačilo jenom opsat komentář jednoho diskutéra na FastesLaps. Napiš si na FastesLaps.com, poskytnou ti referenci.

Kolo zajeté Autoforem 8:48 je za plného provozu a na částečně mokré trati, to snad nemyslíš vážně jako srovnání.
Nagano
Kde jsi našel informaci o tom, že autoforum zajelo to kolo za 8:48? Na videu je záznam dlouhý 9 minut a rozhodně nezahrnuje celé kolo...

Jako srovnání kolo zajeté autoforem neberu...není sice zajeté na mokré, ale jak oni tvrdí vlhké trati, nicméně já jsem se jen snažil poukázat na to, že se tu prsíš nějakým časem, který nikdo nezajel a snažíš se tu shazovat konkurenční modely...o nic jiného mi nejde.

Ohnout si realitu podle svých potřeb je totiž hrozně jednoduché, viď?
Avatar - Ham.
Ham.
Je to uvedeno přímo v testu Octy RS redaktora Jandy.
O jakém ohýbání reality mluvíš, ten čas je regulérně deklarován fastestlaps. To pak můžeme zpochybnit klidně kterýkoliv čas, který je tam uveden, včetně toho FoFo ST.
Nagano
Mluvím o tom, že ty už jsi rovnou napsal, že to O3RS zajela za 8😁0 ... a to je kravina...stejně tak se dá snadno zpochybnit fastestlap.com, když zveřejňují časy kol, které nikdo ještě nezajel. O nic jiného se mi nejedná.
Avatar - Ham.
Ham.
V čem je to kravina? Jak nikdo nezajel?
Nagano
A kdo zajel NS za 8😁0 s O3RS?
Avatar - Ham.
Ham.
Ten co je na adrese 188.6.*.*, napiš si na fastestlaps, třeba ti prozradí jméno a adresu.
Nagano
Omg! To je právě čas, který tam je zadán z článku v Autobildu...proto ti tady tvrdím, že je to blbost a nikdo ten čas ještě nezajel. 8-s
Avatar - Ham.
Ham.
A to jsi sebral kde? Že je to sebrané z Autobildu prohlásil jeden diskutér v diskuzi na fastestlaps. Máš možnost věřit fastestlaps nebo anonymnímu diskutérovi. Já bych si vybral fastestlaps, ale proti gustu žádný dišputát. Podobných pochybností je pod každým autem milion, od zpochybňování pneumatik až vyslovené nařčení, že automobilka měla nestandardní naladění motoru, jiné turbo etc. Buď údaje v FL bereš nebo je musíš odmítnout jako celek. Vybírat si jen to co se hodí fanouškům jedné značky je nesmysl.
Nagano
Jistě, já taky údaje na fastestlaps neuznávám. Neexistují důkazy o tom, že ty kola v takových časech někdo zajel. Ostatně ani jsem nikde nenapsal, že ty čísla uznávám. Ohradil jsem se pouze proti tobě, protože jsi začal povyšovat Octu do pozice, kdy vyprašuje FoFoST kožich na základě pofidérních údajů z fastestlap.
Avatar - Ham.
Ham.
Pak nezbývá než počkat na srovnávací testy Oct vs FoFo, GTI zatím ST pokořilo ve všech.
S povyšování FoFo nad Octu zde začal kolega na kterého jsem reagoval. 😄
Maranello
O vyprašování kožichů tu chlapče vůbec, ale vůbec nejde... Holt, nic jsi nepochopil, Ivánku (z Nagana)... Přít se o to, jestli O3RS zajela Zelené peklo o pár vteřin rychleji nebo pomaleji, je prostě k smíchu. Potencionální kupec tohoto auta ho vysoce pravděpodobně nemá na závodění na okruhu, ale proto, že když bude - s jinak normálním rodinným cesťákem - výkon potřebovat (nebo ho jen prostě bude chtít použít pro své potěšení), tak ví, že ho tam má a že stačí dát plyn o pár centimetrů níž...
Nagano
Jediný kdo tady něco nechápe jsi ty, joudo. Já reagoval na Ham.a, který psal o vyprašování kožichu a o časech na NS.
Ondris
Podle mě jediná konfigurace OIII, která skutečně vyniká a má smysl ji bez jakýchkoli výhrad upřednostnit, je právě tahle RS TSI v kombíku bez zbytečných extras.

Se slabšími konfiguracemi už se konkurence umí popasovat lépe, stejně tak RS za 813 subjektivně za Mondeem EB 240k zaostává.
Avatar - Emel
Emel
Pár extras by se našlo... vyhřívané sedačky, ovládání rádia na volantu apod.
Ondris
Tak tak, tahle bych si do výbavy přidal stopro. 😄
bez_prislusnosti
Hošek v Brně nabízí limitku C200D v kombiku za 680 vč. DPH. Asi mám malou duši závodníka, ale šel bych raději do Mercedesu ;-\ . Jinak na Škodovku ta cena není špatná, ale s příplatkama to bude 750.. pásmo kde si člověk může vybírat.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Kizashi?
To je v cenovce cca 650k pro tatíky s občasnou duší závodníka jasná volba 😉.
Avatar - gld
gld
Kizashi sa robí v kombi?
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Ne každej tatínek potřebuje kombi 😉. Pokud nemá zrovna 3 děti, ale třeba 2 odrostlejší (bez potřeby kočárku).
No a Kizashi mu tu duši závodníka uspokojí určitě líp 😉.
Avatar - white label
white label
Kombík rozhodně není vhodný jen pro rodiny se třemi dětmi. Srovnáváš "nesrovnatelné", prostorné kombi(O3RS) vs ztísněný sedan (Kizashi).
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Ztísněný sedan? Vždyť je v něm o něco více místa, jako v Oktávii.
To opravdu nestačí tří, či čtyřčlenné rodině s odrostlejšími dětmi sedan střední třídy a 461 litrů v kufru? Vždyť asi nejvíc takových rodin má dnes hatchback a taky bohatě tačí. Ano, pro rodiny se třemi dětmi už je kombík nutný, ale nevidím důvod, proč by menší rodině nemohl vyhovat sedan...
Nesrovnávám, jen píšu, že mi přijde do rodiny, kde stačí sedan a rodiče mají duši závodníka, lepší Kizashi (výhodnější cena, motor s výkonovou špičkou a rychlými reakcemi, výrazně lepší podvozek, předpoklad lepší spolehlivosti, výrazně nižší zájem zlodějů, větší exkluzivita...).
Prostě nesouhlasně reaguji na názor "pro nás, tatíky s občasnou duší závodníka, je to za tento peníz jediná volba".
webpaja
...úplně vidím, jak se teď v bavorsku a švábsku netrhnou dveře u oddělení řešících storno objednávek kombíků... Ale pěkná nadsázka.

Skutečnost je taková, že OIIIRS je kauf, kauf s velkým K! Pěkný, velmi svižný a prostorný kombi za velmi sladkou cenu! Tohle se na rozdíl od základních verzí podařilo vybalancovat až neskutečně. Moc velká pochvala za RS verzi a obrovský pokárání cenotvůrcům OIII v běžnejch verzích, takhle se atak na worldwide top 10 bude dělat těžko, navzdory faktu, že RS je snad největší láce v dějinách škodovky a podle mě i mezi srovnatelnou konkurencí obecně.

P.S.: považovat elektricky ovládanej kufr za mínus snad ani nejde...já křičím bravo!!!
Avatar - Stefič
Stefič
jo přesně, ten kdo dal jako mínus elektricky ovládaný kufr toho asi moc nikdy nenakládal. Třeba v zimě, v břečce, po dešti a podobně
GTI
😄 :yes:
MariAchi
Ten kufr, to je vaverkovina jak vyšitá, takovou blbost by nikdo jinej nezplodil...

A OIII RS je opravdu cenově jemnocitná bomba :yes😒br />
(OK, zamáčkněme slzu za Focus ST kombi - třistatisícové auto za milión a Mégana Grandtour GT)
Avatar - Emel
Emel
Záleží jak to v praxi chodí... jestli člověk neobroste mechem než se to zavře. Osobně taky nemám problém si víkem bouchnout ručně.
MariAchi
A tvá žena?
Osobně ti povím, že to je jedna z nejlepších vychytávek, kašlu na mnohapalcové displeje a neskutečně komplikované ovládání všeho toho "infotainmentu", ale automatické víko kufru je boží 😄 Kór u kombajsu.
Klidně s ním můžeš bouchat ručně, ale dát elektriku do mínusu je hloupost.
igorvrazic
Vcera som nadaval pri novom Citroene C4 Picasso,ked som potreboval kazdu chvilu otvorit kufor,nieco vytiahnut,zavriet...ono (konkretne toto) automaticke je strasne spomalene...radsej si to naozaj otvorim a zavrem sam...usetrim cas...a nie zbytocne stat s plnymi rukami a cakat,ked si to rozmysli a otvori 😄
Avatar - Emel
Emel
I ta zvládá bouchnout ručně, i když by asi elektrické víko ocenila.

Pokud je víko elektricky, tak s ním právě vždycky bouchat nemůžeš.
MariAchi
OK, beru, že to nemusí být vždy to nejlepší řešení, každopádně trvám na tom, že je hloupost to dávat do mínusů.
_MT_
Sekunduje jí senzor pro otevírání kufru nohou. 😄
_MT_
Já tedy na zavření nečekám. Prostě zmáčknu tlačítko a jdu. Ať už pryč, nebo si sednout dovnitř. To mi více vadí pomalé otevírání.
Avatar - iudex
iudex
Áno, vo verzii kombi toto auto veľa konkurencie nemá. Kto prehltne dizajn, jazdným prejavom/výkonmi je na tom o niečo lepšie Focus ST kombi, Megane RS je síce stále dobrá, ale už postaršia voľba.
Ja by som ešte vypichol farby, ten výber farieb je skvelý a Škoda sa tu - na rozdiel od konkurencie - pekne odviazala, GTI je z tohto aspektu popri nej šedá myš. Taká RS kombi v zelenej či modrej metle s čiernymi doplnkami a 18kami, paráda. 😄
_MT_
GTI má v nabídce asi 35 laků. To mi nepřijde zrovna málo. 😄
_MT_
Koukám, že jsou tu nějací nevěřící Tomášové. Tak si to spočítejte sami😒br />
Pure White 0,00 €
Schwarz 0,00 €
Tornadorot 0,00 €
Carbon Steel Grey Metallic 530,00 €
Limestone Grey Metallic 530,00 €
Night Blue Metallic 530,00 €
Reflexsilber Metallic 530,00 €
Tungsten Silver Metallic 530,00 €
Deep Black Perleffekt 530,00 €
Oryxweiß Perlmutteffekt 980,00 €
Blau 1.720,00 €
Dark Violett Perleffekt 2.140,00 €
Deep Blue Perleffekt 2.140,00 €
Inky Blue Perleffekt 2.140,00 €
Lichtblau 1.720,00 €
Mercato-Blau Metallic 2.140,00 €
Moonlight Blue Perleffekt 2.140,00 €
Ravennablau Metallic 2.140,00 €
Silberblau Metallic 2.140,00 €
Techno-Blau Perleffekt 2.140,00 €
Ultramarinblau 1.720,00 €
Violet Touch Perleffekt 2.140,00 €
Ginstergelb 1.720,00 €
Yellow 1.720,00 €
Platinum Grey Metallic 2.140,00 €
Silbergrau Metallic 2.140,00 €
Zinngrau Metallic 2.140,00 €
Bright Green Perleffekt 2.140,00 €
Minzgrün 1.720,00 €
Racing-Grün 1.720,00 €
Resedagrün 1.720,00 €
Colarot 2000 1.720,00 €
Dark Burgundy Perleffekt 2.140,00 €
Flash-Rot 1.720,00 €
Avatar - Emel
Emel
Souhlas, taky se umisťuje v mém žebříčku hodně vysoko. Vlastně zbývají dvě pochybnosti - spolehlivost a zájem zlodějů.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Zájem zlodějů bude NEPOCHYBNÝ, takže zbývá už jen jedna pochybnost... 😉
Avatar - Emel
Emel
Otázka je... jak moc by se to dotklo mě osobně? Nejde jen o ukradení celého auta, ale i o krádeže airbagů, mlhovek apod... a kupodivu se zdá, že i vykrádačky potkávají Octavie častěji než jiná auta, tedy nad míru odpovídající jejich zastoupení na silnicích.

O spolehlivosti 2.0TSI jsem neslyšel nic špatného, spíš... pokud bych srovnával třeba s Mazdou, tak Mazdě prostě věřím víc.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jakou váhu přikládáš téhle neznámé, to bude asi dost individuální. Podle situace, kdy, kde a jak dlouho s autem stáváš atd. Bydlet na sídlišti a stát s autem u chodníku, tak to asi budu hodně zvažovat. Já osobně se tím naštěstí příliš trápit nemusím. I když je fakt, že třeba redaktorům SM "odzdobili" Octávku během asi 20 minut. Na tohle je Mondeo super, to už je tak vyčpělé, jak píše Stefič, že už nikomu nestojí ani za to objet ho klíčem. >😁

A té spolehlivosti bych se u 2.0 TSI taky nebál.
Avatar - iudex
iudex
Vďaka za tú "vyčpělost". >😁
Avatar - Emel
Emel
Na sídlišti neparkuju, ale občas holt člověk chce s tím autem někam jet, tam zaparkovat a pak ho tam pár hodin až dnů nechat...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Chápu, ale když neparkuješ denně venku na stejným místě, tak se to riziko přece jen dost snižuje.
webpaja
😄 >😒]
Avatar - Dominik.
Dominik.
Taky bych to nepovažoval za mínus, ale na Questu jsme ho měli a někdy to byla fakt otrava čekat, až se poroučí. Bouchat ručně, stejně jako se zadními dveřmi, nešlo. Jestli ale u Octavky jde taky otevřít ovladačem, tak se ten problém s rychlostí dost minimalizuje.
Nazvat low-cost rychly kombik, bez akychkolvek sportovych ambicii, kralom kombikov zavan absolutnou stratou sudnosti zo strany redaktora.

Vid perla: “tak širokou odrazku nemá ani Porsche 911!”

Vacsia odrazka, viac Adidas!

Ale koniec koncov, aj provokacny a nezmyselny titulok je reklamou, takze ucel (reklama) to splnilo.
webpaja
Trochu nadhledu 😄 a vzpomínku na tabulky třeba SUV v anglickejch časopisech, kde na prvním místě trůnil chromej oslík jménem Freelander.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak, zavana to emociami... kedze ide o domacu znacku niet sa comu cudovat

😉
Eta je domaca znacka a jej rychlovarnu kanvicu urcite nikto v CR nenazval najlepsou na svete 😄

Emocie su druhorade. Chces dokaz?

Sprava o viac ako 5% poklese predaja Skody je ukryta hlboko dole* 😊
[odkaz]

*v case pisania prispevku
MariAchi
Je to rovnou v nadpisu.
MariAchi
Můžu se zeptat autorů těch černejch palců, za co je mám?
Ten údaj o 5,4% dolů je opravdu přímo v nadpisu - tak v čem je problém?
Makovnik
Vsimni si tu * v jeho prispevku.
Clanok bol prerobeny.
Mas za to, ze prudis, lebo poriadne necitas.
MariAchi
Jediný kdo prudí jsi ty.
On to napsal ve 13:47, já to v tu samou minutu přečetl, odepsal a můj koment se zobrazil o čtyři minuty později - do té doby s tím článkem nic nebylo.
_MT_
Předpokládám, že jeho poznámka se vztahuje na pozici článku na titulní straně. Na titulku vůbec nechodím, ale tak jsem to pochopil.
Presne tak.
Ukryte hlboko dolu na titulke. A nebolo to 1x.
MariAchi
Jo ták - tak to potom OK.
Xawier
...frantíci a šikmoočci >😁
LudaBaxa
Jak málo stačí ke štěstí.. u tak jednoduchých lidí, jako jsou prodejci škodovek >😁
Xawier
>😁
Avatar - Belo13
Belo13
No, to teda ano..za 26.000 Eur je to teda kauf ako hrom😄
Avatar - poterienko
poterienko
Dlouho jsem přemýšlel, proč se to Octy RS nedává 4x4 a dnes jsem na to přišel. S 4x4 by husto řidič nemohl protáčet kola před teenkama.
Avatar - Stefič
Stefič
myslíš tím jako machrovat se značkou 7777 >😒]
Avatar - poterienko
poterienko
Pointa?
webpaja
Kterej kombík nižší střední má 4x4? A kterej 4X4 ve svý nejvýkonnější verzi? 😄
Avatar - Đawson
Đawson
tenhle výkon přední náprava ještě unese + ušetří na váze a na ceně 😄
známý má v golfu V 480hp a taky se to dá, na 3r.s. to neprotáčí kola díky brutálně širokým gumám >😁
Ondris
Ale křižovatky vytáčí nadvakrát jako kamion 😉
MariAchi
Buď tam má gumy z Johnnyho Deera, nebo nemá těch 480hp.
Makovnik
Pisal na 3ti kvalt. To by musel mat nejakych 600, aby pretacal aj vtedy.
MariAchi
Jasně, sni dál.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
smankote nekdy si to zkuste!
Moje Alfa 164 mela 147kW a protacela i na trojku na suchym asfaltu... ja jsem teda nikdy nezkousel, jestli doslova protaci... ale v te dobe jsme o "protiprokluzu" slyseli jen jako o sci-fi... takze to bylo na ridici. A clovek musel poslouchat a jak slysel ukvikavani, tak trochu slevit.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - poterienko
poterienko
ASR se snad nedá vypnout?
Oldass
Poslední sportovní škodovka byla Škoda 110R, to si pamatuj! Přešlapy na místě, které nyní Škoda pod taktovkou lidové automobilky představuje tě možná zaujmou jako bývalého majitele Fáva, ale v širší konkurenci bude RSka šedá, nevýrazná stejně jako její barva.
p.s.: Kvalita videa absolutně koresponduje s kvalitou představeného modelu. Nezapomeň, není to Ferrko!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pláčeš na špatném hrobě...
holden_holden
o 200 tis drazsi. co kupec dostane za to navyseni?
MariAchi
Víceprvek vzadu, celkově novější konstrukci - jak dlouho už je současný Mégane na trhu? - lepší dynamiku (zrychlení i maximálku), větší možnosti individualizace, možnost volit i diesel, možnost volby automatu, a k tomu je cena v základu nižší o 100 tisíc ve prospěch Méganu. Tedy řekl bych, že ceny jak OIII RS tak Méganu GT jsou v odpovídajícím poměru. A to ještě k ceně Méganu připočítej některé prvky výbavy, které jsou u Octavie ve standartu - třeba xenony, pak je ten cenový rozdíl ještě menší.
holden_holden
a ten rozdil tech 200 je kde? jel jsi v GT a povazujes ho o 200 horsi?
MariAchi
Tak ještě jednou: Ten rozdíl není 200k, je to cca do 100 a to má Mégane méně výbavy - tedy rozdíl v ceně považuju za adekvátní.
Co se týká jízdy, tak jsem nejel ani OIII RS ani Megana kombi GT, ale velice silně pochybuji, že by se tady na diskusi vyskytl někdo (možná s vyjímkou Dinára, webpaji), kdo by byl schopen těm autům sáhnout na dno a popsat odstíny šedi, které nám, normálním řidičům zůstanou bezpečně skryté.
Zapomeň na to, že Mégane Grandtour GT je Mégane RS Cup s jinou kastlí.
GTI
Okovy zoufalství k pelesti přikován,
přes mlžné vitráže noc tak mít bez děsu.
Však na slunci stáj a z damašku paraván,
ukrývá srdce tvé touhu po er-esu.

Nad obočím vráska a zahnědlá dreda,
vždyť ve žluči osud a na břitu den.
Tak napumpuj balony u svého ceeda,
to er-eso přijíždí, svět tvůj a sen.

BRAVO ŠKODA OCTAVIA RS :yes: :-!
oldrt11
tak a ted je snad uz vse jasne - vali ten r-sen z toho - nóóó - z trusu...

p.s. hod tam jeste treti strofu!
GTI
Na přisprostlosti jsi zde ty... 😐
Avatar - Katikakus
Katikakus
Na stupidity jsi tady zase ty... :-!
GTI
Trochu se povznes, já přece nepsal o tvém ceedu... >😁 :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Diky za potvrzeni mych slov. >😁 :yes:
GTI
Copak, přímo na hlavičku? >😒] :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jak te tak ctu, tak zrejme ano a evidentne jiz u porodu z vetsi vysky a zrejme ne jenom jednou. :-!
GTI
Jak píšu, normálně se povznes, neměl jsem na mysli tvého ceeda. Ani náhodou...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jak pisu, diky za potvrzeni mych slov nahore. Kouzlo nechteneho.
GTI
Nákup cee´da označuješ jako kouzlo nechtěného... 😄 Zajímavé, a nikoliv nutně nesmyslné...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Dva a pul dne ti trvalo, nez jsi vymyslel toto? Hoooodne velka slabota. 😒
holden_holden
po RS mozna ale ne po tehle pseudors. tohle teda RS neni.
GTI
Koukám, že s tebou dnes třetí lahváč mocně cloumá >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Aby ale jako ten Caesar nakonec nedopadla.... >😁
GTI
8-s >😁 😉
Makovnik
To vsak nevadi, na bezmedzne hykanie slabomyselnych to staci siroko daleko >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kvalitne dostojne brutalne kombi :yes: :yes: :yes😒br />
test sice pod navalom emocii dopadol ako dopadol a 7 plusovych vyjadreni nema ani novy mercedes S ale chapem ze sa jedna o domacu znacku a spickovu verziu najpredavanejsieho vozu.... plne zasluzene sa testeri mohli vyburit a pochvalit domace auto.... kazdy to tak robi aj nemci aj korejci aj taliani... briti.. kazdy :yes😒br />
z ciste emocionalneho hladiska a hodnotenia tohto auta musim priznat ze na O2 to nema.... ta vyzerala daleko zivocisnejsie a presvedcivejsie a elegantnejsie v RS verzii ako tato nova dost nenapadna skatula..... takze za mna emocie 0 bodov... interier taktiez voci O2 ochladol snad o 20 stupnov a vnutri to tam doslova mrzne... vsade chlad ... strohost... ziaden kusok emocii ani nic... vnutri zastal cas... ale ok...je to len moj nazor....

z hladiska celkoveho dizajnu a dojmu .... je to poctivy kus hranateho auta ktore sice nebude nejako starnut ale na druhej strane je jeho dizajn az moc podla mna strohy nenapadny a "tuctovy" .... O2 opat aj tu vitazi.... vyzerala lepsie.... [odkaz]

co sa mi ale absolutne nepaci su tie zadne koncovky vyfukov... absolutne mi tam nepasuju : [odkaz]
trosku rusivo na mna posobia a zbytocne velke a podivneho tvaru

tu je to myslim lepsie spravene😒br /> [odkaz] [odkaz]
Avatar - Nerez
Nerez
I když se mi běžná Octavka nelíbí, ani liftback ani combi, RS už vypadá celkem k světu. U barev co jsem viděl byla zatím nejlepší bílá, ale v téhle šedé vypadá úplně parádně. I kdy bílá ji poměrně slušela, tohle je 100 a 1.
Světle šedý lak, k tomu tmavě šedá kola = dokonalá kombinace :yes:
Avatar - Emel
Emel
Hm, mě neoslnila bílá a šedá se mi podle fotek vyloženě nelíbí. Moje volba by byla modrá.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jj, modrá jí sekne. A názor ženy (té mojí) je ten, že modrá RSku sluší nejvíc, ale sama by si vybrala zelenou rallye, protože je to zkrátka "řacha". 😄
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, modrá a zelená sú najlepšie voľby pre RS a pekne ereso vyčleňujú z radu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
igorvrazic
Video test - to je snad vhodne travestyshow...nie autowebu...

Inak si pockam na test nejakeho poriadneho chlapa a nie Vaverku >😁 :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tvoje niektore prispevky su zvacsa tiez tak akurat vhodne psychiatrickej kliniky a nie autowebu.
igorvrazic
nehnevaj sa ale ten uvod si proste mohli odpustit...
novice
Jako by to u tebe taky nekdy neplatilo 😉
novice
To ja bych spis pockal na poradnou zenskou nez chlapa, ale kdyz to tak chces >😁
Xawier
...že pan Vaverka je prostě koncernovej srdcař-ne,že ne! >😁 Co se týče dílenského zpracování, tady bych určitě tolik nejásal. Ústup ze slávy je oproti druhé genaraci jasně patrný... Aerodynamický hluk je od 160 km/h od oblasti předního okna opravdu silný ve všech trojkových Octávkách. Po přesednutí do Golfu VII by člověk nevěřil, jak se dá také odhlučnit interiér... Dráhy řazení jsou také delší, než by být musely-obzvláště u RS, no a konečně OIII - obzvláště u RS... je opravdu hodně tvrdá. Adaptivní tlumiče by jí hodně pomohly! Jinak celkem bez připomínek 😄
Avatar - Emel
Emel
Tvrdá... i na těch 17"?
Xawier
Všechno je relativní... Řeknu to takhle - jezdil jsem s OIII RS na 18" kolech a Golfem VII GTI na 18" kolech a Golf mi přišel když ne měkčí, tak že má rázy při přejezdu nerovností určitě podstatně lépe odhlučněny.

Klasická O3 s vlečkou na 17" kolech mi také přijde tvrdší (nebo hlučnější?), než Golf VII s vlečkou na 17" a sportovním podvozkem!!!

O2 byla celkově určitě plavnější! Ale zase měla horší jízdní vlastnosti...
XTad
Nemel ten golf adaptivni tlumice?
Xawier
Nene >😁
Avatar - iudex
iudex
Je možné, že napriek obdobnej technickej báze a podvozku sa tie autá správajú dosť rozdielne, čo som ale skúšal GTI na 18kach, tak to bolo prekvapivo komfortné (a to som nešiel autom s DCC). A ako píšeš, GTI je aj pri 160ke tiché a dobre odhlučnené. K radeniu sa neviem vyjadriť (skúšal som DSG), ale v testoch manuál chvália. Takže predsa platí ono koncernové, že VW musí byť stále vyladenejší, ako súrodenci?
Xawier
Tak sedmičkovej Golf je jednoznačně vyladěnější, než O3 - o tom není pochyb (když přišel na trh GolfV a O2 bylo tomu naopak)!

Určitě jsem neříkal,že řazení je špatné! Přesné je! Jen má delší dráhy,než by bylo pro sportovní jízdu dobré. I delší, než měla O2, nebo Golf VI...
XTad
Huci pri 160 vic, nez O2? Tam totiz v rychlostech nad 100 clovek koukal, jestli ma dovrena okna.
Xawier
A to jsem někde napsal? >😁
XTad
Nenapsal, proto se ptam.
Pleskot
Pan reportér je prostě milovníkem VW a čiší to z každého jeho příspěvku. Je to k pláči. Ach jo.
Xawier
Proč je to k pláči? Tady je to koncernovej server a nijak se s tím netají... Komu se to nelíbí, chodit sem přece nemusí 😄
Pleskot
Tak to se omlouvám, nicméně pan VWaverka - to je jedna velká tragikomedie. A když ne tedy k pláči, tak tedy k smíchu. 😄 😉 😄
GTI
Slabiny v amoku, shlížím ta er-esa,
kladivo drtící, caymanův let.
Z Nošovic vane jak z temného pralesa,
tohle je eso mé, žářící květ.

Tak nastartuj sobě sám prosťáčka svého
a pod nudlí onanuj na celý… cee´d.
Jsou králové vlasti a srdéčka tvého,
navždy a napořád už ve Škodě jet!

BRAVO OCTAVIA RS :yes: :-!
holden_holden
nemas na nic jineho nez bejt jen permanentni osel
GTI
Od e😜erta tvého formátu je to pro mne doslovný řád bílého Apoštola >😁 Tak jen hezky zobej...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Hele GTI.. 8-s
Uff,raději už nic netvoř..
Každému je jasné , že O III je dobré auto v 4*4 s multilink nebo v RS verzi.
Jinak to taková sláva není!
Škodovce :yes: ale šel bych si pro jiné auto..at' koncernové či třeba japonské.. 😉
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Nová Octavia je pěkné auto a v testované specifikaci vypadá zatraceně dobře i co se technické stránky týče patří k tomu lepšímu co se v danné třídě dá pořídít. Ale proboha nazývat ji králem všech kombíků, proč?

A to srovnání s AMG, to už je opravdu trochu zcestné.

Octavia RS je pěkné a určitě nadprůměrná auto, ale trocha soudnosti by přeci jen neškodila.

No ale hlavně že má odrazku větší než 911, to mě opravdu srazilo do kolen
>😁
madbrain
pěkná recenze,obsáhlá,plná neskrývaného nadšení z vozu(to ocenuji),oproti běžné verzi octavie je znát ohledně dizajnu skutečný posun vpřed,z octavie(v tomto provedení) se stal docela fešný vůz. :yes: ....ale.. "Král Kombíků....?"to ani náhodou!tedy,do doby,kdyby byl snad Focus stažen z trhu. 😄
GTI
Octavia je naživo krásná, nádherná. Nebývale jiskří, tohle člověk zná až teprve z prémiových končin. Vím, je to zásluhou talentovaného designéra, mistra Kabaně, no stojím v pozoru a uznale smekám – design je jedinečný a ční nad běžnou konkurenční produkcí jako maják.

Trhnu dveřmi a doslova se leknu velikosti vnitřního prostoru. Usadím se a první, co registruji je fantastická ergonomie. V porovnání se Superbem (kde si lehce zalamuji pravou holeň o hranu středového panelu) je Octavia „samozřejmé auto“.

Mezigeneračně se mi okamžitě nabídne pocit, že sedím opravdu v autě střední třídy, pocit jako v Mercedesu-C, který je snad o fous dokonce užší. Sedadla jsou báječná, pohltí mou postavu, obejmou a neskutečně hýčkají, tohle je též pocit, jaký člověk zažívá až ve třídě prémie. Šíře je i zásluhou dokonalého tvarování přístrojové desky až neskutečná, oproti Superbu je kabina vpředu pocitově vzdušnější, lépe padne do voka i do ruky, koneckonců do celého těla. Jsem doslova unesen a nešetřím chválou. Skutečně naměřených 147 cm ve vnitřní šíři pak tohle všechno potvrzuje.

No a pak materiály a celkové sladění přístrojové desky včetně výplně dveří: špičkové, špičkové, špičkové, nedá se to jinak vyjádřit. Textura a kvalita plastů je na vrcholné úrovni, sladění materiálů je příkladné a nedostižná je též estetická úroveň všeho, na co se člověk podívá, čeho se člověk dotkne. Ovládání klimatizace, kaplička, řadička, celkový styl kabiny, volant, dále výhled z vozu, no prostě absolutní třídní král beze ztráty jediné matičky.

Usadím se do jízdní pozice, vystoupím a jdu se podívat za sebe, za sedadlo, na místo pro nohy zadního pasažéra – vskutku místo pro krále. Tak ještě otevřu kufr a dostanu poslední šlehu. Koukám do bezedné propasti, kam se vejdou všechny motoristické sny.

Závěr – design karoserie o estetické patro nad třídní konkurencí. Kabina excelentní, prostorná a na první kontakt přitažlivá. Materiály na špičkové úrovni.

Otázka dne – Co pořídit, když chce člověk kombi z nižší střední třídy? Odpověď je jednoznačná, nesmlouvavá a nemá variantu: Octavii, Octavii, nebo… Octavii.

BRAVO ŠKODA OCTAVIA :yes: :-!
oldrt11
diky ti za dalsi sloky. jebavy hadr, ale v dobrem. hele, ale ty ses nakej naslapnej, ne? ta tvoje horejsi reakce na moji neskodnou legracku prof. hrbolka te neni hodna... nenech priste cloumat svym majestatem, jinak clovek ziskava neodbytny pocit, ze musis tu octaepicu skryte distribuovat v tunerlaufech...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Kombi této třídy? No tak to je jasné..
Nový VW Golf Variant 4*4..jasná volba!!
Kam se O III hrabe..
A pokud bych přidal peníze tak VW Touareg.Ale to je jiná liga.. 😉
Jen se mi ty nové kombíky všech značek zdají proklatě nízké..a to nastupování.. :no:
Do takového Subaru Forester nebo Mazdy CX5 se vklouzne jedna básen'.. 😉
Avatar - white label
white label
Ale jakou verzi/motorizaci Golfu Variant postavíš proti tomuhle VéeReSu? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Dokonce i Němci vidí, že Golf na víc než druhé místo nemá. 😉
[odkaz]
Klaudius
že až na vrchol ponuky Octavie sa ako-tak dá pozerať. Smutné.
Oldass
K autu musíš mít důvěru, jako ke svý holce. Jenže eReS (čti pozpátku) důvěru nevzbuzuje, problém má už v názvu.
Maranello
To víš, má duši z gumy a boky plechový... Na druhé straně - její software selže daleko méně pravděpodobněji než dívčina průměrných kvalit.....
jarda f
Král všech kombi - my ass
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nagano
Ja treba jezdim Mondeo 2,2 TDCi (aktualne 245 koni a 520 Nm) Titanium S kombi a troufam si tvrdit, ze je to temer ve vsech ohledech lepsi kombi nez vyse popisovana O3RS. Jasne verzi TSI z nuly na sto nedam, ale v pohodli a treba pouzitymi materialy v interieru si O3 i pres svuj vek strci Mondeo do leve kapsy pravym malickem.

Ty tu celou diskuzi jen naprosto slepe reagujes na prispevky ostatnich a jeste jsi nebyl schopen uvest padny protiargument.

Okta RS je dobry auto, ale asi by si tu panove na auto.cz meli uvedomit ze do krale kombiku to ma hoooodne daleko - na druhou stranu, na joudy jako jsi ty a nekolik jinych tady to funguje dokonale.
flajboj82
Nejsem rozhodně zaslepenej fanda škodovky...sám žádnou nemám, ale zkusil jsem v historii vrcholné dieselové motorizace a výbavy Superbu i Mondea a troufám si tvrdit dle svého subjektivního názoru, že Mondeo je rozhodně za škodovkou...a docela o dost...
Nagano
Tak v tomhle se asi nemáme šanci shodnout...můžeš být alespoň konkrétní v tom, jaké Motory si v daných vozech jel?
Miklásek
Citroen C5 break prvej generácie 2,2 HDI so šesťkvaltom v plnke... Hydractive s variabilným podvozkom je u kombíka neskutočná vec.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Je mi lito... a byval to docela fajn web o autech - nez si ho koupilo VW jako PR nastroj.
😢
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
most
XF sportbrake to je pro me kral od luxusu a pohodli az po dravou zavodni selmu v podobe XF-R, pravda ze cena je jinde ale taky kvalita a vykony
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak urcite...

Mnohem lepsi volbou by jiste byla tva Fabia HTP, vid? 8-s :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
novice
Kde tam poterienko taha HTP? Nebo jen chces od nej jazykovou radu?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
novice
Ja uz jo i kdyz je to divne, kdyz sem koukal na koho si prispevkem reagoval, zobrazilo se mi zes reagoval na poterienka, ted uz to odkazuje na katikatuse, coz uz dava smysl (az na tu slovenstinu 😄 ).
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jasne, Peto. Nezapomen si vzit prasky.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Chapu, ze to pro tebe bylo moc slozity, Peto. Nic si z toho nedelej.
Zkusime to jako pro male deti. Stezujes si na velkou hmotnost a spotrebu. Fabia HTP je jiste lehci a ten moturek do sekacky taky bude preci jen o par deci min zrat, nemyslis?

A hlavne, abych nezapomnel: [odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Koukam, ze mas dost... 8-s :no:
ajrton
hm, vyse 27 500 € v benzine ... no nekup to ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a potom ze 5 dverovy ceed GT za 23 tacov je pridrahy 😉 ... vobec nie... len sa na to treba pozriet zo spravneho uhla pohladu... ano voci klasickym motorizaciam su tieto top verzie pridrahe ale v ramci vzajomnej konkurencie top verzii roznych znaciek su ceny take ako su a octavka nie je zrovna tiez najlacnejsia aj ked ani pridraha je to tak akurat...
random.jitter
Teď se už může do Gumballu 3000 přihlásit i zelinář Lojza k Kardašovy Řečice. >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
random.jitter
Jo, mám tam chybu. Gumball 3000 rallye se jede jednou ročně, kdežto zelinář Lojza bude jezdit Gumball každý den... =
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
random.jitter
Německé titulky už hlásí "Endlich mal ein solider Rennwagen für den Otto Normalverbraucher." Zelinář Lojza už slintá nad katalogem. "Panečku, 220 koní a ještě od odveze i tři balíky sena pro králíky na chalupu! To budou ušáci koukat na tu e😜res dodávku žrádla!" >😁
Muffik
...si mohl p. Vaverka odpustit a být objektivnější (nebo se tak aspoň tvářit). :no😒br />
Neříkám, že je to špatné auto, ale vydávat ho za nejlepší kombi je blbost, protože nic takového samozřejmě neexistuje. Já třeba bych si dneska nekoupil auto bez 4x4 a bez automatické převodovky, což u RS nelze. Ty sedačky jsou nejen absolutně hnusný, ale jak jsem zjistil i celkem nepřizpůsobivý mé výšce. Design je samozřejmě věc názoru, ale nad tím zadkem se určitě nerozplývám jako autor "recenze".

Jestli je ono oslavování podmíněno cenou, tak ať je to tam napsané, jinak tenhle "král" nesahá CLS SB ani po ventilky!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
stealth01
Promin ale tu otazku nemuzes myslet vazne. Cls je opravdu neco jineho. To je to samy jako ty testy superbu proti premiove vyssi stredni. To se opravdu porovnavat neda
Muffik
removed
Muffik
OMG nechtěj po mně, abych tady začal vypisovat, co všechno si můžeš objednat u CLS SB a co si nemůžeš objednat u O RS, najdi si to sám. Že pak bude víc jak 2x dražší? Jasně, ale kromě maximálky, o kterou jde u RS primárně, taky bude ve všem lepší - komfort, bezpečnost, kultivovanost, image (a kuwa i ten kufr je větší).
Napadá tebe kromě cenovky něco, v čem by "král kombíků" měl být lepší?

K té stupidní poznámce o normálních lidech nehanících českou výrobu se ani raději nebudu vyjadřovat. :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Muffik
OK, takže jiný argument než cenu nemáš, jak jsem předpokládal. :no😒br />
Termín ochrana děcek mi nic neříká, pošli prosím link a pak druhý na srovnání s ochranou děcek u O RS. :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Muffik
Tak test pro OIII jsem na Euro NCAP našel (byť ne kombi), ale CLS (natož pak SB) nebylo testováno - odkud máš těch 70%?
vlada75
to skodovacky vlezdo***elezectvi uz je vic nez trapny. jasne ze skodovka je nejlepsi auto na svete co na svete v celym vesmiru !!! otevrete oci a udelejte konecne objektivni skodovkou nezaplacenej test
Avatar - CountachSV
CountachSV
Mě naprosto fascinuje, jak u krále kombíků za 600kolíků otevře Vaverka haubnu a zespoda na svět z královy papuly koukají plechový výztuhy. WTF >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CountachSV
CountachSV
nene, chtěl bych ušetřit >😁

co takhle klasickej "filc", nestačil by? Kůže a růžový plyš by asi nesplňovaly tepelné a zvukové izolační požadavky na tlumení 😉
Maranello
a vezmu v uvedené motorizaci v potaz sedan, tak v téměř plné výbavě je po slevě za 650 tis. Co víc chtít? Takový poměr cena/výkon jsem u žádné jiná značky v ekvivaletní třídě nesložil ať jsem dělal, co jsem dělal...
Avatar - Cejsi Mpower
Cejsi Mpower
Nové RSo, nebo zánovní BMW 5er F10, no velké dilema >😒]