Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 – Když zlatá není střední

Z trojice dvoulitrových verzí SUV Škoda Yeti jsme se tentokrát vrhli na prostřední provedení s výkonem 103 kW a zjišťovali jeho přednosti a nedostatky.
Zpět na článek
7. 5. 2014 08:36
7. 5. 2014 09:08
7. 5. 2014 09:39
7. 5. 2014 14:06
7. 5. 2014 09:59
7. 5. 2014 08:47
7. 5. 2014 09:03
7. 5. 2014 09:09
7. 5. 2014 09:21
7. 5. 2014 09:41
7. 5. 2014 09:49
7. 5. 2014 11:10
8. 5. 2014 08:48
9. 5. 2014 11:53
7. 5. 2014 10:37
7. 5. 2014 14:44
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
7. 5. 2014 11:03
7. 5. 2014 21:49
7. 5. 2014 18:36
7. 5. 2014 10:31
7. 5. 2014 09:42
7. 5. 2014 10:04
8. 5. 2014 09:22
9. 5. 2014 09:36
7. 5. 2014 09:08
7. 5. 2014 09:37
7. 5. 2014 09:48
7. 5. 2014 10:03
7. 5. 2014 10:20
7. 5. 2014 11:29
8. 5. 2014 11:07
7. 5. 2014 10:41
7. 5. 2014 11:47
7. 5. 2014 12:08
7. 5. 2014 13:09
7. 5. 2014 10:55
7. 5. 2014 12:05
7. 5. 2014 12:38
7. 5. 2014 12:44
7. 5. 2014 13:35
8. 5. 2014 11:14
8. 5. 2014 09:54
7. 5. 2014 10:50
7. 5. 2014 11:13
7. 5. 2014 11:23
7. 5. 2014 11:36
7. 5. 2014 14:06
7. 5. 2014 14:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2014 14:45
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2014 22:08
7. 5. 2014 20:40
7. 5. 2014 21:03
Avatar - rimow11
7. 5. 2014 08:36
škoda
tak ten interier je moc... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
7. 5. 2014 09:08
Re: škoda
Co ti na něm vadí? Mě naopak tahle určitá strohost a přehlednost vyhovuje. Holt každému bude po chuti něco jiného.
Avatar - Emel
7. 5. 2014 09:39
Re: škoda
Líbí se mi ty nové volanty, s logem uprostřed (konečně).

Ten lesklý šedý dekor působí zvláštně... asi by bylo potřeba to vidět. Jinak je to ale paráda, interiér je silnou zbraní Yetiho, i když světlá varianta asi nebude příliš korespondovat s případným využitím auta v terénu.
7. 5. 2014 14:06
Re: škoda
Volant je hezký a v třírameném provedení krásně sedí v rukou. Mám interiéry škodovek rád. Obzvlášť, dokud ještě bylo všude zelené podsvícení. Yettiho po fl jsem viděl živě a ta lišta (zeleno hnědá) je fakt nejhumusnější věc, kterou tam mohli dát. Kupovat si ho, tak s černým interiérem a lištu polepit nějakým jiným designem.
Ten kufr je fakt mini a ve vysoké výbavě s motorem se to už blíží mnohem příjemnějšímu Tiguanu....ale co, stejně co jsem vidlěl verze, které si lidi často kupují, tak je to holátko s 1,2 tsi a předokolka
8. 5. 2014 08:48
Re: škoda
áááááá DIESEL [odkaz] FUJ
to je staréj křáp, to už každej zná..
VONI DĚLAJ JAK KDYBY NEMĚLI NA BATÉÉRKYOLÉ [odkaz] :-)
No to víte, královskÝ platy pro tu armádu, to něco zisku spolkne...

VWAGÓN das ŠKÓÓDÁÁÁ KRÁÁSKÝÝ, KTEROU TAM UPATLALÁÁ... >:D >:D
Avatar - rimow11
7. 5. 2014 09:59
Re: škoda
nič mi na ňom nevadí, len sa mi nepáči.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 08:47
no neviem
priznam sa ze po facelifte sa mi uz yetina moc nepaci.... nebudem dookola o tom uz basnit a tak len v kratkosti par postrehov k autu..... ten multimedialny displej je proklate nizko.... velmi nizko., mohli s tym nieco spravit skoda. displeje na urovni kolena su uz 10 rokov out [odkaz] .... ( dlzka sedaku 490mm? v suv? .. sportage ma 530mm, maly P2008 ma 510mm ) a vnutorna sirka 1430mm? to je snad vtip ... to je hodne malo... taky sportage ma 1520mm .. to je o 9cm viac!!! ..... yetina je dost uzka, sedel som v nej .. stroha holota.... auto zvnutra geenracne uz zastarale..... oproti klasickym SUV je to skutocne uzka krabicka...... uz aj prva ravka je hadam sirsia .....

aby som len nekritizoval tak uznavam kvality auta.... tie su nepopieratelne... ale ako auto pre viac ludi je to male... a podla mna aj dost predrazene auto... zvnutra uzke... s interierom este z O2..... vek je uz citit....urcite by som v pripade zaujmu o stvorkolku za taketo prachy uz pozeral inde ako po yetine..... moj nazor ....
Rozbalit vlákno
1
7. 5. 2014 09:20
Re: no neviem
Tohle je typická lidská vlastnost: když člověku sebereš hračku, tak teprve potom zjistí, že se mu po ní stýská a že mu vlastně chybí. S těma kulatejma světlama u Yeti to je stejný: dokud byly, lidi na ně nadávali, že se jim nelíbí atd. Teď když je faceliftovaný Yeti nemá, lidi píšou, že jim chybí, že se jim vlastně předchozí model líbil víc. >:-[]
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2014 09:03
Terén
Já chápu, že je třeba papouškovat firemní marketing až do zblbnutí, ale napsat o téhle křehotince, že je připravena i do náročnějšího terénu, to je už na léčebnu.
Další úpadek auto.cz v přímém přenosu...
Rozbalit vlákno
51
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2014 09:06
Re: Terén
A zkoušel jste to? :-)
7. 5. 2014 09:09
Re: Terén
Samozřejmě, že ne... Evidentně vůbec neví :-)
7. 5. 2014 09:21
Re: Terén
Neví, ale kritizuje. Takoví jsou nejlepší :no: :no: :no:
7. 5. 2014 09:41
Re: Terén
No já jsem s Yetim taky v terénu nejezdil ale musím říct že jsem ho už i ny sněhu vytahoval, onu rádoby čtyřkolku. Taky mě celkem pobavilo když jsem v zimě před školou pozoroval jak s nemůže vyjet protože z boku nahrnuli asi 15cm sněhu a jakmile došlo tomu aby to přejel skříženýma nápravama měl s tím problé. No asi na po třetí nebo čtvrtý se to povedlo :-)
7. 5. 2014 09:49
Re: Terén
Pro mě by Yeti ve čtyřkolce byla jasná volba. Nechápu lidi, co si kupujou SUV jenom v předokole s tím, že budou jezdit jenom po městě. Jasně, ale i v tom městě nachumelí, vytvoří se náledí, a pak je ti jedna hnaná náprava málo.
7. 5. 2014 10:57
Re: Předokolka?
Ano, já ty lidi chápu! Díky krabicovitý karoserii, málo skloněným A sloupkům, vyššímu posazu a porád kompaktním rozměrům je ideální pro lidi s pohybovými problémy nebo starší generaci. Ta se určitě do žádnýho dobrodružství pouštět nebude.
Pak je předokolka logickou volbou.
7. 5. 2014 11:10
Re: Předokolka?
Hlavně sem nepiš, že je to auto pro důchodce. Někteří to zde slyší neradi. Je to auto úspěšných, mladých dynamických lidí, kteří přesně vědí kde je nejvýhodnější poměr výkon/cena. A jejich prioritou je zejména kvalita.
7. 5. 2014 11:50
Re: Předokolka?
Proč ne? Brát reklamní agenty vážně, musí každej z nás denně skákat padákem, surfovat, tahat lodˇ nebo přívěs, lyžovat a jezdit na kole, sem tam si střihnout nějakej hustokrutej terén v okolí Frýdku Místku apod. ;-)
7. 5. 2014 11:20
Re: Předokolka?
To sice ano, v tom máš pravdu, ale já znám ze svýho okolí lidi, a není jich zrovna nejmíň, kteří si koupili SUV v předokole. Prostě proto, že jim to stačí a že jim vyhovovala nižší cena, neřku-li sleva, kterou za to že si koupí právě předokolku od dealera dostali. Jenže i tihle moji kamarádi, stejně jako tebou zmiňovaní starší lidé, se v zimě dostanou do prekérní situace. A tam by jim pak čtyřkolka přišla vhod.

Čili já bych radši ubral na výbavě a připlatil si za 4x4, když by to nešlo jinak.
7. 5. 2014 11:49
Re: Předokolka?
Ano, to je tvůj pohled a priorita. Pokud bych to bral takhle, pak se musí prodávat jen čtyřkolky. neřekl bych, že by zrovna u "Jetyny" dělaly víc než polovičku.
Pokud máš 400k na auto a v tomto se ti dobře jezdí nic s tím neuděláš. Pakliže se pohybuješ převážně v městským a příměstským provozu, není s předokolkou problém.
Avatar - wakantanka
7. 5. 2014 14:19
Re: Předokolka?
Otázka skôr znie ako často v tom meste alebo behom vlastníctva ten pohon 4x4 reálne využiješ,aby ti to stálo za to ťahať to všetko po zbytoka času pri väčšej prvotnej investícii a vyšších prev. nákladoch. Ak nebývaš niekde v horách alebo nejazdíš každý víkend na chalupu do hôr je ti také 4x4 vieš načo. Akuát tak na frajerinu, že aha čo ja v tom aute mám. >:D
7. 5. 2014 19:54
Re: Předokolka?
No nevím...jezdím v zimě pravidelně i po horách a ještě jsem nikdy 4x4 nepotřeboval. ;-)
8. 5. 2014 08:48
Re: Předokolka?
Takové historky jsou pěkné, ale realita je, že někteří experti uvíznou i s G. Je komické, když pak Géčko tahá ven třeba ix35. Ne že by Yeti byl nějaký zocelený horal.
Avatar - Gasoline
9. 5. 2014 07:32
Re: Předokolka?
Tak to už je trochu velká nadsázka. Už vidím, jak si ix35 poradí s třítunovým G. >:D
9. 5. 2014 11:53
Re: Předokolka?
To nebyla nadsázka. Samozřejmě, kdyby ho mělo kompaktní SUV tahat někde v lese, tak to bude jiná. Ale vytáhnout experta, který uvízne pět metrů po sjetí ze silnice, kdy "vyprošťovací" vůz stojí na asfaltu a G je v půl metru sněhu... Jak píši, komické.
Avatar - dal
7. 5. 2014 10:37
Re: Předokolka?
Pane Mička. vím, že to nesouvisí s tématem ale kdy bude fungovat administrátor na moje auto?
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2014 12:43
Re: Předokolka?
Aby člověk věděl, je dobré to zkusit :-) .

Jak správně předpokládáte, zkoušel, jinak by nemělo smysl se o průchodnosti terénem vůbec bavit. Ačkoliv tady zaznělo pár peprných názorů o zaplaceném testu (ty jsou ale skoro vždycky), zcela nestranně - Yeti je fajn a dokáže dobře fungovat na silnici i mimo ni. Každý si samozřejmě představuje obtížnější terén různě, o zablácené střeše nebo brodění až po okna tady ale nikdo nemluvil. Řekněme, že Yeti dokáže mnohem víc, než je rámec běžného denního použití :-)

Edit: Samotnýcm schopnostem čtyřkolek Škodovky se budeme ještě v průběhu května detailněji věnovat v rámci mezinárodní prezentace. Reportáž a video jistě napoví více :-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
7. 5. 2014 14:44
Re: Předokolka?
Dobrý den,

váš PM požadavek ohledně recenze na Leon 1.2 TSI na MACZ jsme již zdárně vyřešili.
7. 5. 2014 11:03
Re: Předokolka?
A to musíš všechno zkoušet aby jsi věděl??? Když budu chtít pověsit 50 kg závaží na nit, tak to musím vyzkoušet, abych se dozvěděl, že to nelze? >:D A pane Mička, vy jste to zkoušel? Že to víte? No předpokládám, že odpovíte, že ano, jinak byste se ztrapnil.
7. 5. 2014 21:49
Re: Předokolka?
Možná by ses měl vrátit ke zkoušení. ;-) Na některých nitích by ses klidně mohl oběsit. I kdybys vážil metrák. (I když by tady hrála roli použitá definice nitě.)
7. 5. 2014 18:34
Re: Předokolka?
Já osobně zkušenosti mám. Nemůžu říct, že úplně negativní, ale s tím terénem bych hodně "ubral". Kupoval jsem předešlou "předfaceliftovou" verzi manželce, bydlíme cca 3 km od civilizace, cesta sice slušná, ale v zimě neustále zavátá. Yety odešel po první zimě, kámen úrazu byla světlá výška v kombinaci s Haldexem. Nahradil jsem Forestrem a je po problému (soused mi vnucoval Nivu - sám jí má, ale odolal jsem :-) ). Od té doby zapadla manželka jen 1x a spokojenost maximální. Dokonce jsem prodal MPS - ještě teď mi srdce "krvácí", ale v zimě jsem to nedával :-( - a koupil ještě jednoho Forestra.
Co jsem tím chtěl říct - Yeti vůbec není špatné auto, ale napsat, že se hodí do těžšího terénu je mírně řečeno přehnané. To bych pak musel napsat, že Forester se hodí do hodně těžkého terénu a Wrangler "šplhá po stromech" :-)
Avatar - dewill
8. 5. 2014 05:32
Re: Předokolka?
Já myslím, ze tohle hovoří za vše. Bydlím na úpatí Jizerek, takze mám trochu větší zkušenosti se sněhem a horši sjízdností nez většina místních vyznavačů terénu na magistrále a s kvalitnima gumama a mozkem v hlavě se dá jezdit i v aute klasické konstrukce.

Nicméně ti co jezdí denně k nám dolů a zase zpátky nahoru do hor volí jednoznačně jen souhvězdí plejád ;-) přičemž suverénně vedou legacy s outbackem, nekdy i dvacet let strarý kousky představený na plyn.
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 12:30
Re: Předokolka?
Položil bych otázku jinak - čím Yeti vyniká v terénu vůči svým konkurentům ;-) ? Aha, že ničím a že Yeti zvládne to, co všichni ostatní?

Ono prezentace Škody a tratě připravené pro daný model vždy dokáží posunout mínění, ale nevědět, že trasu předem nachystali, tak se takovýmto tratím vyhnete obloukem...
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 09:07
Re: Předokolka?
co som videl testy tak yetina bude v terene na tom slusne..... je robustna ..... ma male previsy... tuha kontrukcia... problem tohto auta vidim inde.... skor ma zaraza interier a jeho vzhlad, rozmery interieru a cena auta.... a ani exterier uz nie je co bejvavalo.... konkurencia je uz dalej
7. 5. 2014 09:23
Re: Předokolka?
Já jsem s Yeti v terénu jezdil a žádný problémy jsem neměl. Samozřejmě že musí mít člověk v hlavě mozek a vědět, co si může dovolit a na co to auto má, tohle není Defender nebo Géčko. Ale to holt někteří "borci" nechtějí asi pochopit a musí za každou cenu rejt. :yes:
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 09:27
Re: Předokolka?
v terene problem tiez nevidim..... vidim problemy tohto auta inde .... interier je uzky.... bez urazky ale je to uzke auto... kabina je uzka... darmo je rozchod kolies siroky ... ked kabinka je mala
7. 5. 2014 09:41
Re: Předokolka?
Kabina je taková jakou dovoluje postavit podvozek, jinak by to byl nafouklý jak balon. Souhlasím, prostororvě to není žádná hitparáda, ale průser taky ne. Mě to třeba nevadí ani trochu.

A pokud jde o ten tolikrát zmiňovaný malý kufr, který i v tohle testu propírají - stačí trochu porozmlýšlet při nakládání většího počtu věcí a dostateš tam co je třeba. I když, a no, musíš vrstvit věci na sebe. Náklad do kufru Yetiho se vrství na sebe, my tomu doma říkáme, že to má kufr na výšku :-) Ale s velikostí jako takovou problém nemám.
Avatar - peV
7. 5. 2014 18:36
Re: Předokolka?
To bys to mohl podložit nějakými čísly. Já ho měl a to co píšeš mě nikdy ani nenapadlo (a čtu to taky poprvé). Na nižší střdní je prostornost interiéru velmi dobrá.
7. 5. 2014 10:22
Re: Předokolka?
Tos zabil >:D >:D >:D ... zmiňovat vůbec "G" a Defendera - pravověrné offroady v příspěvku na nějakou SUV plečku... v tvém příspěvku měl být Duster...
Avatar - Emel
7. 5. 2014 10:31
Re: Předokolka?
Člověče, ty snad neumíš číst...
7. 5. 2014 10:47
Re: Předokolka?
Přečti si to ještě jednou a hodně pomalu, abys pochopil, o čem tu vůbec byla řeč. Chápat psaný text ti očividně dělá velký problém :-)
Avatar - Emel
7. 5. 2014 09:42
Re: Předokolka?
Šířka interiéru mi jako problém nepřijde, stejně tak vzhled.

Co se velikosti týče, to auto je prostě malé, zejména co se týče zavazadel... je to prostě potřeba brát jako o půl třídy menší auto než je třeba CX-5, kterou si umím představit jako plnohodnotné rodinné vozidlo.
7. 5. 2014 09:46
Re: Předokolka?
Máš pravdu, ale jak už jsme psal - když přijmeš fakt, že ten kufr je "na výšku", dostaneš dovnitř věci i na rodinnou dovolenou. A co se fakt nevejde, putuje nahoru do boxu. S ním vypadá Yeti hodně dobře :yes:
Avatar - Emel
7. 5. 2014 10:04
Re: Předokolka?
Cpát věci do boxu na vysokém SUV mě moc neláká... a že by to vypadalo dobře, tím si taky nejsem tak jistý... o vlivu na spotřebu nebo třeba citlivost na boční vítr nemluvě. Ne, prostě... v "rodinné využitelnosti" je pro mě Yeti na úrovni kompaktu (Golf, Mazda 3), rozhodně ne kompaktního kombíku...
7. 5. 2014 10:05
Re: Předokolka?
Jasně, je to kompromisní řešení, ale kolikrát za rok ho musí člověk udělat? Jednou, max. dvakrát. A to se dá přežít.
Avatar - Stefič
7. 5. 2014 10:09
Re: Předokolka?
v roce 2010 jsem o něm také přemýšlel, leč za jeho cenu bylo auto směšně malé. Ono jak píšeš, jednou nebo dvakrát do roka se to přežít dá, ale když pak zkusíš něco většího, kde bereš na dovču co tě napadne, pak ti tohle prostě bude připadat jako angličák
Avatar - Stefič
7. 5. 2014 09:58
Re: Předokolka?
Škoda, stejně jako většina SUV, je určena do tohoto terénu [odkaz]

Jestli máš potřebu projet autem Dolomity mimo silnici, pak jsi asi na špatné adrese. Zkus také trochu přemýšlet.

Nicméně projede i toto 2:30
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2014 12:53
Re: Předokolka?
Hm, a to první, to je jakože terén? S trochou přemýšlení a průměrné rozvahy to projedu ve svém kombíku a nepotřebuju Yetinu.
8. 5. 2014 10:51
Re: Předokolka?
Prve video neobsahuje narocny teren, to prejdes aj s Citigom.

V druhom videu je zaujimavejsia cast od 3min 10sek.
Skrizujes napravy a si skoncil. Teren na zaciatku videa zvladne hociktore auto so zvysenym podvozkom a 4x4.
7. 5. 2014 10:07
Re: Předokolka?
co blázníš? Pokud není řidič jelito tak to zvládne i těžší terén. Jezdil jsem s tím v Mostě po teréním polygonu a žasnul co to auto všechno zvládne.
7. 5. 2014 12:13
Re: Předokolka?
Otázka není ani co to auto zvládne (jednou), ale co zvládá (má zvládat trvale).
Tedy pro nechápavé (nemyslím teď tebe) co je schopné dlouhodobě vydržet.
Projet motokrosovou trať na předváděcím dnu je jedna věc, ale dělat to celej rok každej den někde v horách ve službách lidí v terénu je věc druhá.
Stejně tak se můžeš s každým autem vydat na dálnici, ale provozovat ho na ní dlouhodobě je u některých OK (Brabus 65S) a u jiných vůbec ne (CityGo 1,0).
Tedy Yeti rozhodně do terénu - a těžkého teprve ne - stavěný není, spíš jako daily driver a sem-tam nějaká polňačka.
9. 5. 2014 08:31
Re: Předokolka?
Měl jsem na mysli samozřejmě občasné použití. Je jasný, že když budeš s tím autem jezdit každý den v terénu tak ho odkecáš rychleji než když s ním budeš jezdit po silnici. Nicméně jízda v těžkým terénu neprospívá ani ryzímu terénímu autu. A když to vezmeme z jiný strany jseš ochotnej tvrdit, že například Impreze STI svědčí ježdění bokem po asfaltě a každodenní vybíjení závodnickejch choutek? To auto je na to primárně určený, ale pokud s ním budeš každej den takhle zacházet tak opotřebení všech součástek bude mnohem rychlejší než při normální jízdě po silnici. ;-) Prostě to auto zlikviduješ stejně jako když budeš Yetiho používat každý den v terénu.
Avatar - Emel
9. 5. 2014 09:36
Re: Předokolka?
Jasně, známý na STI (2002 tuším) vyměnil v záruce snad všechno, včetně celého motoru... ke cti značky je třeba říct, že nebyla žádná diskuse o tom, jestli s tím autem náhodou nejezdí jako prase :-)
9. 5. 2014 10:36
Re: Předokolka?
Tak to se cení. U Škodovky bych něco takovýho spíš nečekal >:D Mám na mysli ten záruční servis.
7. 5. 2014 12:05
Re: Předokolka?
Míšo, zkus si toho Yetiho někdy v terénu, ano, v terénu, tím nemyslím ujetou lesní cestu, kterou zvládne levou zadní. ;-)
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2014 12:56
Re: Předokolka?
Víš, jelítko, asi každý máme jiné vnímání toho, co je "náročnější terén". Viděl jsem dost, ale pořád ne nic, co by byl skutečný terén, natož náročnější. O skutečně náročném terénu ani nemluvím, tam jsou volby v podobě krátkých skutečných offroadů jasné.
Masírujte se tu dokonalou Škodou dál ke spokojenosti všech.
7. 5. 2014 13:01
Re: Předokolka?
Měl bys to především zkusit na vlastní kůži.
Vykládat, žes někde viděl ňáký video, to ti ani z poloviny neukáže, jak je ten terén ve skutečnosti náročný.

Tvé kecy o tom, jak to zvládáš ve svém kombíku, jsou totálně a naprosto důvodně k smíchu. >:D :yes:
Vím, že nenávidíš škodovku i koncern, ale měl bys aspoň dbát na to, abys tu ze sebe nedělal tak často vola.
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2014 13:07
Re: Předokolka?
No nic, kluci, až poznáte skutečný terén, budeme se bavit dál... Do té doby pápá :-)
7. 5. 2014 13:18
Re: Předokolka?
Ano, zajisté máš na mysli ten terén, jak v něm levou zadní provádíš svý Clio v kombíku. >:D

Jsi dobrý bavič, jen se při tom ovšem sám fackuješ.

PS: Jízda mimo komunikaci je zákonem zakázaná (pokud tedy nejezdíš po svém pozemku), takže s tím ježděním v hustokrutém terénu to zas tak horké nebude. Ale vím, chtěl si si kopnout do škodule. Jen ses při tom sám nakopal do vlastního zadku. >:D :yes:
Avatar - Sprint
7. 5. 2014 09:08
Proč?
Já teda na fotkách žádnou verzi Outdoor nevidím.
To je klasická "městská" verze.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2014 09:19
Re: Proč?
Správný poznatek. Podíváte-li se však do ceníku, městká verze 2.0 TDI 4x4 103 kW není dostupná s manuální převodovkou. My tady nicméně takové auto máme.
7. 5. 2014 09:20
Slabší motor...
Ahoj, nu já bych volil taky 81kw variantu. Pokud by mě nestačila, není problém jí chipnout na těch 103 kw za nějakech 5-10000 Kč. Promiňte, ale dávat za 22kw 70 000 Kč? Blázen ten, kdo to dá, nebo jen rozhazovačný boháč co neví co s penězma. Když už bych měl těch 70 000 k dispozici, tak raději zvolím patřičnou výbavu navíc, která se hodí - xenony, hlídání mrtvého úhlu atp. Mějte se.
Rozbalit vlákno
9
7. 5. 2014 09:25
Re: Slabší motor...
Naprosto s tebou souhlasím. Taky bych volil 81 kW, jezdil jsem s tím a úplně mi to stačí. Síly dost, spotřeba v pohodě a čtyřkolku s tím dostaneš taky. Ani já bych si nepřiplácel sedmdesát litrů na silnější motor, naopak bych vrazil ty prachy kdybych je chtěl utratit do lepší výbavy. A motor eventuálně nechal odborně čipnout.
7. 5. 2014 10:15
Re: Slabší motor...
když ale ta 103 je znatelně živější a pro mě skoro akorát. Spíš bych volil i tu 125 kW.
7. 5. 2014 11:22
Re: Slabší motor...
Jenže to už je za jiný peníze :'-( Aspoň pro mě teda jo.
7. 5. 2014 12:22
Re: Slabší motor...
tak pak jedině koupit 81 kW a přetaktovat. Koukám, že Cimbu to dělá na 138 kW a 372 torqe, ale skoro bych se bál pak o podvozkový díly, spojku atd. Škodovka už ty auta fušuje a dimenzuje tak tak aby auto ještě drželo pohromadě, ale velký rezervy na takový nárůst výkonu tam asi nebudou. ;-\ Těžko říct. Chtělo by to prokonzultovat s někým kdo už to má v autě jak se mu to osvědčilo.
7. 5. 2014 12:37
Re: Slabší motor...
Ty jo, 138 kW a 372 Nm - to už je podle mě faaakt hodně přehnaný. Kdyby sem někdo napsal svoje poznatky, kdo to má, dost by tro pomohlo. Máte někdo čipnutej motor a s jakými výsledky?
9. 5. 2014 08:37
Re: Slabší motor...
No převodovka by teoreticky mohla vydržet, protože 125 kW verze má 350 Nm kroutec. Pochybuju, že používají pro každou motorizaci jinou převodovku, ale co na to poloosy homokinetický klouby atd to nevím.
7. 5. 2014 12:54
Re: Slabší motor...
Přetaktovat! >:D

Tohle není áemdéčko >:D >:D
9. 5. 2014 08:32
Re: Slabší motor...
já mám teda doma přetaktovanej zrovna Intel >:D >:D
7. 5. 2014 09:55
Re: Slabší motor...
To je ta slavná cenová politika "naší automobilky". Když se nad tím člověk zamyslí tak 800tis za takové auto je prostě hodně. Pak už se mi stokrát vyplatí koupit si SUBARU Forester, kde je navíc třeba mnohem sofistikovanější pohon 4x4, nebo udržování nivelity zadní nápravy, ne jako u Yetiho když si do něj sednou 4-5 dospělých, kouká se řidič pánubohu do oken, a tady to můžeme taky vyzdvihnout, onen nejsledovanější parametr v čechách "Objem zavazadlového prostoru" má Forester o takžka 200L větší :-), Jo abych nezapoměl podstatně levnější servis u SUBARU (vlastní zkušenost). Takže každý ať si vybere co se jemu líbí.
7. 5. 2014 09:37
Vyzrálé auto
Kdo nepotřebuje velký kufr při cestování ve čtyřech (při cestování ve dvou naopak nabízí nákladový prostor, který konkuruje dodávce) tak daná konfigurace se jeví jako velmi rozumné optimum. Zvláště obratností a jízdními vlastnostmi hodně převyšuje konkurenci.
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
7. 5. 2014 09:44
Re: Vyzrálé auto
Souhlas. Mě na tom autě navíc fascinuje výška nad hlavou. Kdo neměří zrovna metr sedmdesát, pro něj tohle bude asi vůbec první Škodovka, kam se v pohodě posadí. Rovná střecha je pro Yeti velké plus.
7. 5. 2014 10:20
Re: Vyzrálé auto
Roomster je na tom s tou výškou nad hlavou taky ještě dobře, já mám 192 a tam se mi sedí jak královi. Blbý to měla OI, tam mi i když jsem měl sedadlo úplně dole bylo docela úzko, obzvlášť, když měla střešní okno, které strop ještě snižovalo
7. 5. 2014 11:50
Re: Vyzrálé auto
Roomster - vím, ale já prostě tohle auto nemůžu, mě vadí ten totálně nesourodý design mezi předníma a zadníma dveřma. Připadá mi to, jako kdyby to v AAA svařili ze dvou různých částí. A vím, že výhled ven vadí i dětem.
7. 5. 2014 14:39
Re: Vyzrálé auto
Hlavně asi Vašemu pravému kolenu, že? ;-)
7. 5. 2014 09:48
psaní testů
Je celkem zajímavé sledovat jak se dají napsta testy a pak už se dá jen spekulovat kdo a jak si daný test objednal :-).
Nechci Yetimu vzít jeho kvality. Určitě některé má, protože kdyby neměl, neprodával by se. Dnes si každý najde to co mu vyhovuje.
Ale když se tu v testech popisuje jiná značka, snese se vžy ohramná kritika u nás čechů na tak důležitou hodnotu objemu zavazadlového prostoru. No ale když je to Škodovka tak se to hned musí nějak okecat jako, ale na obranu má výborné ovládání a polohování sedaček nebo jak to bylo napsané, Hned se to musí omluvit a do konečného shrnutí se dá samozřejmě hodnota co největší, tedy v tomto případě bez rezervy. Pročpak asi nejsou páni redaktoři při testech jiných značek připraveni takto hájit některé a v českém prostředí jen tento jediný, o autě nic nevypovídající paramater. Kolikrát do roka všichni využijeme obří kufr?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
7. 5. 2014 11:07
Re: psaní testů
Ty ses fakt ***... Hájit?! Jaké hájit?! Autor prostě popíše svoje poznatky a taky dojmy. A ty, pokud máš o auto opravdu zájem, si vybereš to, co je pro tvoje potřeby a preference důležitější. Naprosto vyvážený/neutrální test si těžko přečteš, protože ty testy píšou lidi, ne stroje. A taky by ti takový neutrální test řekl velký prd!
7. 5. 2014 11:28
Re: psaní testů
Tos fakt zabil. Kufr v rámci segmentu není ani náhodou největší, to víme všichni a vědí to i páni redaktoři, ale přečti si to po panu Mičkovi i po sobě ještě jednou. Kufr kritiku snese, protože je takový jaký je, a nic kolem toho neokecávají.

Já za sebe říkám, že pro mě velikost kufru není parametr, zda takový auto koupit či nikoliv. Svého času jsem narval kočárek i do Daihatsu Cuore. Prostě jsem před něj postavil manželku a řekl: "Co tam dostaneš, to povezeme."
Avatar - wikinko
7. 5. 2014 10:03
test
95% testu je ako čítanie reklamnej marketingovej brožúry. hrôza. test malého zastaralého auta, za 800tisíc českých. ach bože.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Francuz
7. 5. 2014 10:20
Re: test
Myslim ze ta reklama SkoFIN na panely hovori sama za objektivnost testov tu na stranke ACZ :-)
7. 5. 2014 11:29
Re: test
To je reklama ty woe. Ty si myslíš, že Škofin dělá jenom Škodovky? Pokud ano, mrkni se na jejich web, nejprve si nastuduj co neznáš a pak sem něco napiš. Jinak se veřejně ztrapníš :no:
8. 5. 2014 11:07
Re: test
Robia aj Renault, PSA, Subaru, Opel a dalsich? asi ne, ze?
Skofin je krasna reklama na DasKoncern, pricom je umiestnena v hlavnom menu webstranky, kde nema reklamu nikto iny. Proste skodaauto.cz.
Tak rozmyslaj, kym sa strapnis.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 10:41
Re: test
;-) :yes:

tiez si myslim ze existuju lepsie investicie, hold cesky sen .... na mna akosi neucinkuje ... volil by som inu znacku

este aj SOUL ktory je od yetiho o 82mm kratsi je v interieri sirsi a ma dlhsie sedaky vid staci si pozriet tabulky udajov a porovnat... a pritom soul nie je ziadny rodinny korab... ale kompaktny mestsky crossover
7. 5. 2014 11:47
Re: test
A Yeti neni "kompaktny mestsky crossover"?
7. 5. 2014 13:09
Re: test
Taky nemá 4x4, ani DSG, ani dvoulitr turbodiesel pod kapotou, má horší dynamiku a to přes fakt, že má pohon pouze na předek atd...
Yeti taky nemusí stát 800 tisíc, klidně může být pod 400.

Takže otázka na toppera zůstává nezodpovězena: Yeti snad není "kompaktny mestsky crossover"?
7. 5. 2014 10:55
Re: test
No co, jde o to, že na to klikne hodně lidí a pak je obsáhlá diskuse. Škodovka má reklamu a Auto.cz splněno a vyděláno.
7. 5. 2014 12:05
Re: test
Osobně by mně zajímalo, kolik z vás - kritiků reklamy a tendenčních testů - by si zaplatilo autoweb bez reklam a s (více-méně) nestrannými testy - dejme tomu za 1500 CZK měsíčně.

Zkusím si tipnout nějaké číslo....hmmmm...0.

Ale keců jak na pavlači.
7. 5. 2014 12:38
Re: test
Máš pravdu, snad možná pár skalních fandů.
Ode mě máš :yes:
7. 5. 2014 12:44
Re: test
Reklama by měla být označena PR.A testy na serveru o autech,ne jedné značky,by měli být automaticky nestranné.
Označená reklama vůbec nevadí.
Nadruhou stranu musíme mít pochopení,že autoři mají zřejmě hypotéky,vysoké životní náklady,které je třeba z něčeho hradit.Korupce podle všech průzkumů k naší dnešní společnosti tak nějak asi patří.Takže alespoň a za to autory zdejších článku velmi chválím,se zde člověk velmi pobaví a humor nám prodlužuje život.
7. 5. 2014 13:35
Re: test
Pan Fokt ti jistě rád vysvětlí, že žádná nestrannost neexistuje [odkaz] , klidně se s ním o tom pobav.

Na druhé straně je zdejším koloritem psát o placené reklamě, vždy, když je v testu od koncernu VW, teď mi jen naní jasné, kam patříš :-)
8. 5. 2014 11:14
Re: test
Samozrejme; vsetci, co vyjadria kritiku na test, kde je DasKoncern su odporcovia koncernu....ty si tiez jasny... >:D
Dokonale oberauta z DasKoncernu sa jednoducho nesmu kritizovat :-!
8. 5. 2014 09:54
Re: test
Objektivní... jakou metodiku bys navrhl například na měření komfortu auta? A i když vše postavíš na měřeních, žádné subjektivní dojmy a pocity, tak tě někteří budou obviňovat, že tvá metodika (záměrně) zvýhodňuje některá auta před jinými.

Kvalitu testu ovlivňuje řada faktorů a automaticky bych nemluvil o podplácení. Například Renault tu umisťuje celkem dost reklamy a kolikrát někdo v diskuzi obvinil Renault z podplácení redakce, nebo redakci z podlézání Renaultu, aby si udrželi inzerenta?
7. 5. 2014 10:46
Toto je verzia Outdoor?????????????
Ako potom vyzera ta zakladna? Dakujem vopred.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2014 11:04
Re: Toto je verzia Outdoor?????????????
Dobrý den,

na stejnou připomínku jsem již v této diskusi reagoval. Podle zevnějšku se skutečně jedná o městskou verzi, tu však v ceníku jako 2.0 TDI 103 kW 4x4 s manuální převodovkou nenajdete. Jedná se tedy pouze o odlišné nárazníky, funkce vozu nejsou ovlivněny.
7. 5. 2014 11:53
Re: Toto je verzia Outdoor?????????????
Myslíte...jako....funkce rostlináře, jo?
7. 5. 2014 12:16
Re: Toto je verzia Outdoor?????????????
No tak na tu už vůbec ne. >:-[]
7. 5. 2014 10:50
To je test?
Eeee? Já se tam dozvěděl co preferují a nepreferují čeští chalupáři a kam s tim dojedu. Jo a že 103 kW jw víc než 81 kW. No spíš taková PR informace než test. No a bych to schytal, tak nezapomenu dodat, že spolu s Roomster a Fabií jsou to aktuálně nejohyzdnější auta na silnici.

Edit: Pardon, nevšiml jsem si, že nejsem sám, kdo si všiml, že nejedná o žádný test. Kolega wikinko byl první :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2014 10:53
Dva faktory...
...menší zavazadelník a rozdílový ceny výkonnostních variant motorů. Ať chceš nebo nechceš, náhradní kolo do podobně zaměřenýho auta patří, takže je nutný počítat s menším objemem. Cena za z mýho pohledu ustřelenej rozdíl mezi podladěným a standartním motorem je odporná (je tu někdo, kdo je schopnej popsat technický rozdíly vyjma motormanagementu?).
Jinak mi volba připadá slušná.

Bychaři dnes budou mít rej :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
7. 5. 2014 11:17
Re: Dva faktory...
Je možný, že ta 81kW verze je ještě starší generace... možná i proto je ta 103 i úspornější.

Jinak podepisuju... příplatek za 103 je hodně vysoký a kufr je hodně malý, jinak proč ne.
Avatar - Bubáq
7. 5. 2014 11:22
Re: Dva faktory...
Bychaři jsou pruďasové... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Technické rozdíly s ohledem na pracovní tlaky u jednotlivých výkonových verzí skutečně existují (nejsem ale z Česany, takže je popsat neumím), ale že by byly za + 70 tis, to asi ne. Nicméně automobilka je povinna maximalizovat zisk (jinak může na pěkná auta zapomenout), takže příplatek pro populární motor se neodvíjí od přidaného výkonu, ale od tržní pozice.
Je tu v reakcích spousta poznámek na objektivnost testu... jasně, není úplně objektivní (a bohužel nemáme médium, které by si mohlo dovolit být zcela objektivní).
Nicméně mně vadí, že jsou testy tak krátké a nedostane se na všechny informace, které by měl budoucí kupec (tedy ne bychař) právo vědět: 1) jak píše Topper, tak nízko uložený diplej rádia/infotaimentu si opravdu zaslouží hlasitou kritiku 2) flexibilita zadních sedadel jde na úkor jejich rozměrů, a to hlavně délky opěradla, což je v mých očích další ošklivý problém tohoto vozu. 3) nic jsem se nedozvěděl o vnitřní hlučnosti, která se čím dál více dostává do popředí zájmu a podle ní se usuzuje na kvalitu auta. Dále mohu kritizovat škodovku za to, že nic nědělá pro omezení krádeží komponentů a dílů z jejích aut, což by mohl být pěkný příspěvek ku podpoře zájmů českých motoristů věrných národní značce. A také Svět Motorů by se mohl do toho zapojit...
Prostě by testy měly být obsháhlejší a důkladnější, zatímco v praxi jsou čím dál kratší a stručnější. Škoda....
7. 5. 2014 11:35
Re: Dva faktory...
Já se tam dozvím vše podstatné, co potřebuji o autě vědět. Kdyby to napsali delší, bylo by to jenom mlácení prázdné slámy a další balast na internetu. Za mě :yes:

P.S.: A pro ty , co mě za tenhle názor budou palcovat dolů - nejsem fanoušek Škodovky.
7. 5. 2014 12:02
Re: Dva faktory...
Myslím si, že celosvětově objektivních testů moc nenajdeš. Ono to ani úplně nejde, protože musíš připočítat i faktor národní nátury ;-) .
Pro mě platí zlatý pravidlo, že zajímavý auto si projedu sám a pak spíš srovnávám s tím, kdo co napsal.
Za hodně velkej sešup považuju Autosalon na Primě, kde občasný neumětelství vystřídali reklamní partneři prezentovaný ještě před pořadem s následným upomínáním. Jak pak testy vypadají je nabíledni. Z toho samýho důvodu je pro mě neakceptovatelná "kvalita" SM a dalších plátků.
Potírá se tím smysl žurnalistiky jako takový.
7. 5. 2014 12:40
Re: Dva faktory...
Autosalon na Primě, tak tam je to zaplacený, to se ví už dlouho. A podle toho to taky vypadá. Stačí se podívat na skladbu toho, co tam testují a je jasno.
Avatar - Bubáq
7. 5. 2014 13:11
Re: Dva faktory...
Ano, ano....
7. 5. 2014 11:23
Re: Dva faktory...
Procházel jsem narychlo ETKU a nevidím mezi těmi motory žádný zásadní rozdíl, dokonce i turbo mají stejné. DP tu 110k verzi stejně běžně čipuje na 140k, takže to fakt nejspíš budou stejné motory.
Na konkrétní rozdíly se zeptám zítra kolegy, bude vědět.
7. 5. 2014 11:36
Re: Dva faktory...
Rozdíly mezi nimi nějaké budou (turbo je stejné, to má vždy vyšší tlak než je potřeba pro daný výkon a záleží jen na elektronice zda ten vyšší tlak využije nebo ne), ale spíš půjde o kvalitu materiálů a tím životnost některých dílů. Verze 140 hp se také čipuje, takže taková možnost u 110hp varianty není argument, čipovat jde každý turbomotor. V každém případě je ale čipování cesta k nižší životnosti.
[odkaz]
7. 5. 2014 11:57
Re: Dva faktory...
Čipuje se jednoduše vše foukaný. Tady jde podle mě o drobný změny komponent a řídící jednotky.
7. 5. 2014 12:07
Re: Dva faktory...
Tak jasně, že základ motoru je pořád stejný a rozdíl ve výrobních nákladech bude 5t, dnes to tak dělají u turbomotorů všichni, podladěná verze plus nějaká social edition výbava a na druhém konci přifouklá verze, kde nejnižší výbava není možná a statisíce v ceníku létají.
7. 5. 2014 12:40
Re: Dva faktory...
Přesně :yes:
7. 5. 2014 11:58
Re: Dva faktory...
Taky si myslím. Je to dobrá taktika jak nechat vydělat posledního garážistu.
7. 5. 2014 12:19
Re: Dva faktory...
Už jsem to sem jednou psal.

Nevýznamnějším rozdílem jsou větší brzdové kotouče u 103kW verze.
Jinak motor, blok, hlava, trysky, turbo i spojka je stejná.
Verze 125kW je jiná úplně celá.
7. 5. 2014 12:20
Re: Dva faktory...
OK, o to hůř ;-)
7. 5. 2014 12:41
Re: Dva faktory...
No tak to mě teda ... potěš ;-\
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 10:57
objektivita
neobjektivny test..... keby to bola ina znacka ( peugeot, kia, dacia ) tak sa dozvieme ake je to male zastarale auto s nic moc interierom a dizajnom.... a za drahe peniaze.....

kedze je to skoda tak je to parada na kolesach ... hotovy tereeeenak a zaroven luxusny korab >:D ... ono je to vlastne takove male GL >:D

nepochybujem ze keby sme tuto yetinu porovnali s kaskajom tak nissan pojde s dlhym nosom, skoda vzdy zvitazi.... :yes: je to parada
Rozbalit vlákno
11
7. 5. 2014 11:13
Re: objektivita
Ty to schytáš >:D
Avatar - Emel
7. 5. 2014 11:23
Re: objektivita
Podívej se na poslední test Kie od stejného autora, mudrlante ;-)
7. 5. 2014 11:33
Re: objektivita
Přesně. nejhorší je, že spoustě lidí se před očima zatmí, respektive zazelená, jenom uvidí logo Škodovky, a pak přestavou vidět objektivně. Pane Mičko, buďte v pohodě, mě se tento test Yeti líbí :yes:
7. 5. 2014 11:45
Re: objektivita
Nevím co kde čteš, ale píšeš nesmysly.
7. 5. 2014 11:56
Re: objektivita
tzv. topperoviny
7. 5. 2014 12:20
Re: objektivita
JJ, teď přišla na řadu M5 ;-)
7. 5. 2014 13:39
Re: objektivita
Já tam snad raději jen nakouknu... :-!
7. 5. 2014 13:41
Re: objektivita
Ale jen lehce ;-)
7. 5. 2014 14:18
Re: objektivita
No - žádný překvápko se nekonalo :-)
7. 5. 2014 12:20
Re: objektivita
Ty ses tu zase odkopal. 8-s :no:
7. 5. 2014 12:24
Re: objektivita
To mi říkávala maminka...pak mě hezky zakryla peřinou až ke krku a odešla z pokoje :-)
7. 5. 2014 11:36
Spotreba???
To je zvlastne. Pred par mesiacmi tu pan Jungmann testoval 2.0 TDI/125 kW 4x4 DSG:

"...dlouhodobý průměr se pohybuje kolem sedmi a půl litru, což je také hodnota, kterou uvidíte na palubním počítači při jízdě dálniční stotřicítkou. Klidné cesty po okreskách znamenají snížení spotřeby k šesti litrům..."

A teraz u Yeti 2.0 TDI 4x4 s manualom pan Mička pise ze:

"...nejlépe se však cítí po zvolnění na zákonem povolenou stotřicítku. To se pak otáčky ležérně pohybují okolo 2500 min-1 a spotřeba nepřesahuje šest litrů na 100 km..."
"...Při běžném stylu jízdy totiž není problém stlačit spotřebu pod pět litrů..."

Jeden a pol litra rozdiel v spotrebe pri 130km/h? A vyse litra na okreskach? A to ste preboha ako merali? Chapem ze to testovali dvaja rozni redaktori, a ide o dva "rozne" motory (pricom odlisny je vlastne len vykon), DSC versus manual, aj pneumatiky sa asi lisia, ale az taky rozdiel v spotrebe??? To sa mi teda nezda...
Rozbalit vlákno
1
7. 5. 2014 12:04
Re: Spotreba???
Novej modelovej rok, podladěná verze...akorát nevím jestli to platí pro Yeti nebo pro redakci ;-)

...nadsázka ;-)
7. 5. 2014 14:06
TESTOVÁ TAJENKA
Yetii je dokonale... rozjetý. Dospěl a vyspěl. V podstatě - automatické auto. Především na naše poměry vpravdě mistrovská třídní, segmentární, jakostní i velikostní trefa :yes:

Čtu-li pak na diskusi žalmy, že testy jsou krátké a postrádají potřebné informace, pak akcentuji především testový realismus, resp. realistické testové očekávání. Současně připomínám doslova obrovskou testovou materii AUTO.CZ. A právě tohle všechno dohromady dá věrný obraz: prvotřídní orientace, na dva kliky svět testů na dosah. A především o to jde.

Testy samotné jsou čtivé, sdělné, přehledné, snímky pod patronací PANA fotografa jedinečné, testy současně nepostrádají odborný nadhled, a ve svém výsledku jsou jednoznačně přínosné. Touha po jakémsi testu absolutním (patnáct tisíc slov, podrobná měření, za plentou v záloze firemní advokát s odjištěnou argumentační bazukou...) tak takový test by se napsat dal, ale holt jednou za tři měsíce a dobu mezi tím bychom si tu vyplňovali vzájemným mučením, jestli je lepší rapid od škodovky nebo od astonu. A tedy nikoliv, testy zde mají výbornou kadenci, výborný obsah a výborný záběr.

To víš, nic není beze změny, a to ani stav pánů testérů. Přiznám, že jsem po první větě vždy poznal který z pánů naklofal daný test. Někoho čtu rutinně, někoho s nadšením. Nyní čekám na svého (nového) oblíbence. Přijde či ze stávajících pánů se do tohoto stadia dopíše, to vím bezpečně. A když náhodou ne, napíšu si test sám. Stačí mi k tomu celý dosavadní život a vlastně jen dvě slova, to první je - BRAVO. Zbytek si laskavě doplň sám.

Jistý výkladový diskusní problémek totiž plyne z toho, že mladý testový diskusní kritik má tendenci svá dosavadní dílčí životní zjištění absolutizovat, na rozdíl od pánů testerů, jejichž hlavním posláním je svá zjištění garážově jaksi... relativizovat. Řečeno na plnou hubu - jsou to testy pro zkušené lidi. Jistě chápeš, že tenhle problémek ovšem není problémkem na straně testů...

BRAVO TEST :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2014 14:21
Re: TESTOVÁ TAJENKA
Bravo...Fiat? :-)

A s těmi testy - no, kdo se cítí čtenářsky nevyužitý, klidně může číst Jandu :-)
7. 5. 2014 17:22
Re: TESTOVÁ TAJENKA
nenašel jsem ten test - kde je? Našel jsem jen promočlánek, ten test ne :-(. Prosím o radu kde hledat
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2014 14:11
Praha-Pariz
"Na plnou šedesátilitrovou nádrž tedy bez větších obtíží dojedete z Prahy až do Paříže..."

Ano, to je typicka trasa ceskych chaluparov, ktorym je, podla autora, tento Yeti urceny.
Rozbalit vlákno
7
7. 5. 2014 14:22
Re: Praha-Pariz
Někdo příměr pochopil, jinej, díky jazykové bariéře a nejspíš něčemu jako Google translate nic nepochopil... :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2014 14:45
Re: Praha-Pariz
Sarcasm. It's not for everyone.
7. 5. 2014 15:41
Re: Praha-Pariz
Není nad to, snažit se být sarkastický k pouhému příměru. Co z toho vyleze, jsi krásně předvedl. Obyčejná blbost. :-!
7. 5. 2014 14:22
Re: Praha-Pariz
Ty nemáš chalupu pod La Défense?
7. 5. 2014 14:25
Re: Praha-Pariz
Ne, až v St. Maximu :-)
7. 5. 2014 16:02
Re: Praha-Pariz
Mít ji u Orly, spadne ti občas na zahrádku i nějakej ten motůrek od RR, nebo GE >:D
Avatar - salamoon
7. 5. 2014 18:30
roletka / plato
to yeti nema v zaklade ziadnu roletku alebo plato v batozinovom priestore?
nie je v ziadnom aute,ktore tu na auto.cz testovali.....

alebo je tato ultraluxusna polozka za priplatok?
Rozbalit vlákno
3
7. 5. 2014 20:36
Re: roletka / plato
Pokud vím, má, jen je mají ve zvyku vyndavat pro fotky zavazadelníku. Neptej se mě proč.
Avatar - salamoon
7. 5. 2014 21:48
Re: roletka / plato
dik za odpoved.

inak yeti sa mi celkom pozdava :yes:
7. 5. 2014 18:38
Mezi hlavní plus
bych zařadil kulatá kola a průhledná skla. Jinak spíše samé mínus. Možná ještě skutečnost, že použili dveře z Rúmstra a dávají tak možnost si zavzpomínat na hranatá okna. Také je možnou výhodou skutečnost, že je tak předražený, že si ho moc lidí nekoupí a tak nebudou mít všichni Yetiho. To Duster je na tom rozhodně hůře.
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2014 20:40
Skúsenosti
Yeti-ho mám v práci, tiež 2.0 TDI 103KW má už 4 roky a nejakých 80 tis. najazdené. Môžem povedať aj keď nie som zástancom koncernu, tak je to príjemné auto na jazdenie. Spotreba sa drží okolo 7L nafty (50% mesto, 50% vidiek), dynamika dostačujúca, jazdné vlastnosti príjemné (istejšie ako Ford Kuga, ktorý máme tiež). Oproti Fordu Kuga musím spomenúť, že tam kde sa s Yetim otočím na jeden krát tak s Kugou sa točím na 3x. Má však aj svoje negatíva.
Mne osobne najviac vadí ten dotykový display, ktorý nereaguje na každý dotyk a je dosť pomalý. Jeho pozícia tiež nie je najergonomickejšia (hlavne, že koncernové autá považujú páni novinári za etalón ergonómie :no: )..... Súhlasím s autorom článku, že radiaca páka je naozaj umiestnená nízko. Po tých 4 rokoch auto vŕzga, ale určite menej ako moji dvaja francúzi po 4 rokoch.
Auto má určite viac pozitív ako negatív takže si myslím, že potenciálny majiteľ bude spokojný :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - simon_sez
7. 5. 2014 21:03
porovnanie
je narocne/nemozne zmanazovat test viacerych stvorkoliek naraz?
zobrat ich do terenu a porovnat co ktora dokaze? len tak by ste dostali exaktne vysledky.
(ano viem, ze na to SUVcka nie su primarne urcene)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 12:43
Prošlé zboží s přepepenou etiketou
Yeti má nejlepší léta za sebou a přinejmenším interiér prostě je za zenitem. Tvarově byl vždy naprosto nezáživným křížencem krásného interiéru Octavie 2 a Fabie, ozdobné dekory nejsou zrovna nejlepší vizitkou ale z dnešního pohledu trpí ergonomie (nízko umístěná navigace, kterou zachraňuje jen maxidot).
Bohužel ale, Yeti nenabízí pro řidiče dobrou pozici za volantem a sklon volantu, umístění řadicí páky a pedálů způsobují, že vyšší postava si pohodlnou pozici nenajde. Porovnám-li interiér s Mokkou, není vůbec o čem debatovat, Yeti to projíždí na plné čáře.
Stejně tak vnější vzhled, diagonální ostré rovné linie a hrany na náraznících působí stejně přesvětčivě jako přelepená etiketa na zboží... Technické kvality Yetimu upřít nelze, ale podle mého jsou dnes příjemnější volby.

Co by mě ale zajímalo, jaký je vlastně technický rozdíl mezi 81 a 103 kW verzí TDI? Jde o stejné železo, nebo jde o motory různých "generací"? Podle mého 4 z 5 čechů raději koupí 81 kW a přemapujou řídící jednotku v první garáži...
Rozbalit vlákno
6
8. 5. 2014 13:05
Re: Prošlé zboží s přepepenou etiketou
Opět píšeš nesmysly. Kolik jsi toho s Yetim najezdil? Já teda malej zrovna nejsem, ale že bych si tam nenašel polohu za volantem? To myslíš vážně? Je tam více místa i variability než v Octavii.
O nějakém přemapování jednotky, no, jde vidět, že o těchto věcech víš opět velký kulový. S novými typy jednotek, to není zdaleka tak jednoduché a neumí to kdejakej Lojza s káblem.

Naposled jsi nebyl schopen ani pochopit rozměr jeho kol a terénní schopnosti. Takže tohle je opět další tvůj klasický závěr od monitoru počítače. :-! :no:
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 14:07
Re: Prošlé zboží s přepepenou etiketou
Jestli nechápeš rozdíl mezi prostorností a pozicí za volantem, pak chyba není na mojí straně 8-s . Nikde jsem nepsal, že Yeti nemá dost prostoru, jen že pozice za volantem má pro vyšší postavy do ideálu daleko.

Jiné nastavení ŘJ není problém ani dnes, nabízí to desítky firem, tak nevím co prudíš :no:
8. 5. 2014 16:50
Re: Prošlé zboží s přepepenou etiketou
Z tvých reakcí opět čouhá jedna jediná věc, a to, že opět hodnotíš jen od monitoru. V tomto směru všechno. A to já VÍM. :-! :no:
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 16:55
Re: Prošlé zboží s přepepenou etiketou
Teď sis ale naprosto naběhl na vidle, o víkendu jsem měl možnost přímo porovnat Yeti třeba s Mokkou nebo ASX. Takže VÍŠ jedno velké .... >:-[] :-!
8. 5. 2014 17:00
Re: Prošlé zboží s přepepenou etiketou
A proto píšeš ty nesmysly vejš, co?
Ty garážovej čiptunere.
:-! :no:
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 17:09
Re: Prošlé zboží s přepepenou etiketou
dnes vyloženě meleš z posledních sil, asi ti to sluníčko způsobilo úžeh 8-s :no: No nic, klidně se tu dál ztrapňuj...

[odkaz]
Avatar - janoš
8. 5. 2014 15:56
To je verze city ne outdoor
To je už druhý novinář, co prezentuje verzi city jako verzi outdoor...nevím, proč si to předtím neověří... na webu škodovky to je docela jasné...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
8. 5. 2014 16:09
Re: To je verze city ne outdoor
v diskusi už to bylo vysvětleno.
10. 5. 2014 21:29
Testovaný testovaný vůz s výbavou 801.600 Kč (Elegance Outdo
Testovaný testovaný vůz s výbavou 801.600 Kč (Elegance Outdoor/2.0 TDI 103 kW)
jsem normální spotřebitel , ale takovou cenovku nemůže snad ani Škodovka myslet vážně a pro ty tzv.testovatele Auta cz - vezmtete si od YETIHO něco mezi 350 000,- - 450 000,- a potom se pokoušejte přesvědčovat jak je to super auto (a samozřejmě to musí být 4x4 , v reklamách slyším ŠKODA YETI od 354 900 , ale že je to holátko bez ničeho se člověk dozví až u prodejce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
11. 5. 2014 13:07
Re: Testovaný testovaný vůz s výbavou 801.600 Kč (Elegance O
No a u konkurence dostaneš za cenu "již od" auto nabyté výbavou od předního nárazníku až po ten zadní, že 8-s
Avatar - wembloud
1. 7. 2014 14:49
Re: Testovaný testovaný vůz s výbavou 801.600 Kč (Elegance O
hmmm... třeba mazda cx5 v takovéhle cenovce už je se 110 kW motorem i automatickou převodovkou... dospělejší auto s podobnou výbavou a rozhodně lepší spotřebou...