Diskuse

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI – Opravdu je tak dobrý?

17.4.2017

Nedávná modernizace golfu se dotkla také verze GTI. Cena se zvýšila o 57.000 korun a výkon motoru se dostal na úroveň dřívější ostřejší verze GTI Performance.

 

  • 110 Reagovat !

    foto Velkoodberatel-kukurice

    Velkoodběratel_kukuřice 17.04.  11:56

    Ano

    Je ale s dízlem.
  • 20 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 17.04.  11:56

    Tuhé řízení....

    O tom jsem psal před chvílí ve spojitosti s 1er (používá stejný systém jako koncern). Jsem rád, že mě moje výtky s tuhostí řízení potvrdil i autor článku. :-!
  • 21 Reagovat !

    foto camco

    camco 17.04.  11:56

    sterilita

    díky za test, takže stále stejná typická sterilita, uvažuju o rychlých předních kolech, type r mi přišel drahý a extrémní a ve výsledku aspoň proti gti drahý není a apoň není nudný. pro mně v gti určitě jiný potahy, takový násilný odkaz k tradici
    • 30 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 17.04.  12:03

      « Re: sterilita

      Jo, takové potahy by ocenili třeba Skoťáci.... >:D
    • 30 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 17.04.  12:06

      « Re: sterilita

      Myslím, že jestli jdeš do manuálu, tak Type R tě po testovací jízdě uhrane a na Golf zapomeneš.... ;-)
      • 14 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 17.04.  12:09

        « Re: sterilita

        Zkus někde sehnat prefaceljtovanej Clubsport s šalinama a boostem.
        A zapomeneš na rejži.
        :-!
        • 20 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 17.04.  12:22

          « Re: Re: sterilita

          Schválně. Su moc zvědavý, jakým směrem se camco vydá a jestli nám dá vědět... ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto renda4

      renda4 17.04.  12:30

      « Re: sterilita

      Tenhle nudný design se mě líbí u Passatu , ale když sport tak raději type-r
    • 20 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 17.04.  12:42

      « Re: sterilita

      ST je po faceliftu taky moc fajn - je hravý, i když není tak rychlý jak Type-R
      • 22 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 17.04.  13:19

        « Re: Re: sterilita

        Souhlas, fordy jsou více o emocích. Ale volil bych Fiestu ST nebo pak Focus RS...ten už za ty prachy, co chou za GTI s výbavou je....druhá strana mince, nové generace od sportovních fordů jdou do prde*le s motory...3 válec ve FieSTě a 1,5 ve Focuse ST (prý), to je katastrofa z hlediska potenciálního zákazníka. Škoda...

        • 12 Reagovat !

          foto positivemind

          positivemind 17.04.  13:30

          « Re: Re: Re: sterilita

          RS už je celkem hardcore auto... musíš jet mnohem rychleji aby ses bavil. Má to prostě hodně trakce. ST je na daily pořád fajn zábavný.

          No a nebo ta Fiesta :yes:
          • 11 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 17.04.  14:40

            « Re: Re: Re: Re: sterilita

            FieSTu máme nějaký pátek doma a je to skutečně zábavné a výborné auto. Jen je překvapivě tiché, holt to chce otevřené sání a pořádné výfuky. :-!

            ... i proto nechápu, proč Ford u té 1,6 nezůstal.
            • 21 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 18.04.  08:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

              Mas na mysli Fiestu ST s 1.6 turbo? A ze je TICHA? To je vtip, nebo mas po ryme zalehle usi? A co na to Magister?
              • 00 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 18.04.  10:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

                Nevím, co na to Magistr, já ho teď delší dobu na žádné motoakci nepotkal. Co se Fiesty ST 1,6 týká, je tichá. Dnes jsem s ní jel do práce, tak o tom asi něco vím. Jediné, kdy je ji slyšet, když dáš více plynu...a jen v kabině, je tam nějaká pasivní trubka od sání. Ostatně to je taky důvod, proč pro ni vyrábí celá řada výrobců výfukové soustavy... Borla, Magnaflow, Mountune, MBRP...

                Za sebe zvažuju v prvé řadě otevřené sání KN a asi Borly. S těmi mám dobrou zkušenost.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 18.04.  10:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

                  Ani tady už ses s ním nějak dlouho "nepotkal"... :*) >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 18.04.  10:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

                    To asi ze nesel rano kolem zrcadla ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 18.04.  11:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

                      To je tak, když nemáš co napsat, co ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto mariachi

                        mariachi 18.04.  14:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

                        Ja jen cekam, kdy se konecne priznas, ze si tu z diskusnich kolegu delas celou dobu srandu se dvema nicky... Tedy z tech, co te jeste neprokoukli.
                        • 00 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 18.04.  21:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterilita

                          Evidentne čakáš márne :-)
        • 21 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 17.04.  14:30

          « Re: Re: Re: sterilita

          Focus ST začíná 710, bez nějaké extra výbavy (s halogenama atd), to je ekvivalent GTI. RS je ekvivalent R a na GTI performance Ford přímo odpověď nemá.
    • 31 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 17.04.  14:53

      « Re: sterilita

      Jak to že není, je tam rozdíl 200k, ne? Za cenu Type-R je R nebo Clubsport... nebo Cupra. Nic proti Type-R pokud ti ten styl sedí... a i pokud ne tak je to skvělé auto... Ale v cenové hladině 750 nemá co nabídnout.
      • 20 Reagovat !

        foto petous

        petous 17.04.  18:09

        « Re: Re: sterilita

        Když si dozbrojíš GTI na úroveň Cupry, tak Seat vyjde možná laciněji, základ je za 763kKč i s adaptivním podvozkem a komplet LED osvětlením.
  • 11 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 17.04.  12:25

    TPI 2034188/7

    Už to nějak vyřešili?
  • 54 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 17.04.  13:24

    Test

    Řekl bych, že jeden z nejlepších autorových testů. Příjemné překvapení :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 17.04.  16:05

      « Re: Test

      pekny test.. suhlas... a aj auto hodne naslapane... proste ikona vypilovana k dokonalosti... sice nemam golf GTI ani ziadne polo GTI ( len klasicke polo )... ale minule na mna jeden sofer prave bieleho pola GTI ( poznal som ho podla cervenej linky a chromovej mriezky aj ineho naraznika ) svetlami "zmurkol" ... mozno je to aj tym ze stretnut u nas biele vw polo nie je zase az tak bezne a on ako majitel bieleho pola GTI ma asi chcel pozdravit ;-) ( nebude to niekto z vas chlapci? priznajte sa :-) ) ... naposledy sa mi take nieco stalo na lanceri ked sme boli v slovinsku a zbadal nas jeden lancer prave z cz ;-)
      • 12 Reagovat !

        foto mikinko

        mikinko 17.04.  16:22

        « Re: Re: Test

        Inak mam rad adolescentov ktory potrebuju pri kazdej prilezitosti pripomenut ake jedinecne maju auto, bicykel,dovolenku,hodinky,mobil. Mozno na teba zmurkol z ineho dovodu co?
      • 10 Reagovat !

        foto GregorZV

        GregorZV 17.04.  16:48

        « Re: Re: Test

        Čaukoo, aj ja mám VW Polo klasické TSI 110k - trošku porobené na štýl GTI :-) Presne to isté robím aj ja, alebo mne... Pólistov zdravím bliknutím alebo zamávaním. GTI je trošku o inom, iný zážitok a iná forma zábavy ale už aj táto 1,2 TSI je celkom zábavné vozítko. Mali by sme si dať niekedy stretko :-)
    • 21 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 17.04.  16:26

      « Re: Test

      To každopádně. Včetně srovnání GTI vs. GTI Performance s VAQ. Místo obligátních keců typu "jezdí jak po kolejích" velmi dobrý popis chování v zatáčce pod plynem a při ubrání plynu. Musím přiznat, že neklidnější záď u GTI-P při tom pomáhání si do zatáčky mě zpočátku taky trochu překvapila, ale v důsledku je vlastně zábavná.

      • 00 Reagovat !

        foto maXX-CZ

        maXX_CZ 18.04.  19:10

        « Re: Re: Test

        Hodne povedeny test. Problem nekterych sportovnich (a hlavne radobysportovnich) aut v dnesni dobe je, ze sice jezdi rychle, ale je to nuda. Takze pokud to autor takto podal, pak se s jeho nazorem dokazu ztotoznit.
  • 51 Reagovat !

    foto okoloiduci

    okoloidúci 17.04.  13:51

    Sprevodovanie

    Z testu: "Převody šestistupňové skříně MQ350 jsou poskládány velmi zdařile. Při 130 km/h tak motor točil lehce přes 3000 otáček."

    Z môjho laického pohľadu toto nie je veľmi vydarené, keď vezmem do úvahy parametre motora (169 kW, 350 Nm/1 500 - 4 600); za rozumné otáčky pri 130 na najvyššom stupni by som považoval tak max. 2 400 - 2 500 (menej hluku, nižšia spotreba). Vôbec, občas sa mi zdá, že prevodovky v mnohých (i keď nie všetkých) európskych autách majú prevody veľmi krátke, keď to porovnám napr. s amerikami. Môže niekto vysvetliť prečo je to tak?
    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 17.04.  14:09

      « Re: Sprevodovanie

      No záleží na tom, co od toho auta chtěli. Zdá se, že od toho auta chtěli, aby na šestku bez přeřazení mělo ještě nějakou trakci. Proto ten převod do pomala a vyšší otáčky. Pak již záleží na utlumení interiéru. Pokud je utlumení zdařilé, tak to žádný problém nebude. Ameriky mají většinou vyšší objem motoru a proto i větší krouťák. Proto můžou být zpřevodovány do rychla a při dálničních rychlostech tolik netočí.
      • 02 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 17.04.  14:37

        « Re: Re: Sprevodovanie

        Převod do pomala by měly být nižší otáčky jak já tomu rozumím. 3000 při 130 je ok, optikou hh, na druhou stranu při 170 na tempomat by ten motor mohl klidně točit míň než 4000... jsem zvědavý, jak to bude s DQ381 7DSG.
        • 30 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 17.04.  14:51

          « Re: Re: Re: Sprevodovanie

          dorychla - převodový poměr je menší než jedna, hnané kolo se otáčí rychleji než hnací kolo, dochází ke zmenšení momentu síly,
          dopomala - převodový poměr je větší než jedna, hnané kolo se otáčí pomaleji než hnací, dochází ke zvětšení momentu síly.
          • 02 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 17.04.  15:46

            « Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

            Je potřeba to brát relativně, protože při obvodu kola řádově 2,5m by 1:1 znamenalo při 3000o/min = 50/s = 125m/s = 450km/h... v tomhle smyslu je jakýkoli převod v autě dopomala.

            3000o -> 130km/h je víc do pomala než 2500o-> 130km/h, to je fakt.
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 17.04.  16:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

              Řekl bych, že když auto točí při 130km/hod kolem 3000 ot na nejvyšší stupeň a kabina je rozumně utlumená, tak je to košer.
              • 10 Reagovat !

                foto Tymkoo

                Tymkoo 17.04.  21:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

                Já při 130 km/h točím 4000 :'-(
                • 10 Reagovat !

                  foto andy2210

                  andy2210 17.04.  22:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

                  me to toci 2 tis pri 170.
    • 21 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 17.04.  16:31

      « Re: Sprevodovanie

      No pokud se na to díváš jenom pohledem spotřeby, tak by ten motor jistě 2500 ot. při 130 km/h unesl s prstem v nose, ale GTi asi nebude model zaměřený na spotřebu, ale na co nejlepší dynamiku v celém spektru rychlostí a pak je 3000 ot. celkem logická hodnota. Zcela na dynamiku v rozsahu 0-250 zaměřené auto by mělo ve 125 km/h 3100 ot., protože při V max. by dosahovalo 6200 ot. což je maximum tohoto 2.0 TSI za které nemá smysl jej točit (výkon pak už padá). Z uvedeného je zřejmé, že ač na dynamiku zaměřené auto pořád je zde trochu tendence podtáčet v zájmu spotřeby. Třeba sup nebo pašík s 2.0 TSI mají ty otáčky někde v pásmu o kterém mluvíš, ale to jsou jinak zaměřená auta.
      • 10 Reagovat !

        foto ybalgin

        ybalgin 17.04.  16:55

        « Re: Re: Sprevodovanie

        2500 ot/min při 130 km/h točí třeba 1.4 TSI DSG s 250Nm a není to žádná tragédie (tj. cca 65 kW). Ale jak píšeš, je to hlavně o zaměření auta. Třeba staré generace TDI měly pro 125 kW kratší šestikvalt než pro 110kW, tedy dynamika v neprospěch spotřeby.
      • 11 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 17.04.  18:33

        « Re: Re: Sprevodovanie

        No takhle... původní GTI (nebo ORS) mělo 162kW v rozmezí 4500-6200. Pokud jsi ale točil pětku do redline, tak ti otáčky spadly jen někam těsně pod 5500. Z toho pohledu by klidně mohla být šestka (a pouze šestka) o pár "zubů" delší a z pohledu maximální dynamiky by se vůbec nic nestalo, protože by pořád nebyl problém držet motor v pásmu maximálního výkonu.

        [odkaz]
        • 11 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 17.04.  19:19

          « Re: Re: Sprevodovanie

          To je samozřejmě pravda, ale to platí skoro u každého dnešního turbobenzínu a jeho převodovce, vždy lze podřadit do poměrně širokého pásma max. výkonu turbobenzínu a zrychlovat s maximální intenzitou. Tady jde spíše o pružné zrychlení na daný stupeň, když ve 130 zamáčkneš šestku do tepichu u toho GTI tak jsi na 200 daleko dřív než když zamáčkneš šestku do tepichu třeba u toho Supa, který se roztáčí z nějakých 2300 ot, kdežto to GTI ze 3000. Když to zpřevodování ze Supa dáš do GTI a budeš řadit, tak i přes dlouhou 6 dosáhneš podobných hodnot absolutního zrychlení díky tomu co píšeš. Když to přeženu, tak jediný extrémní případ kdy to má vliv na čas zrychlení při řazení je situace, kdy valíš 190 po dálnici a GTI na 6 st. točí už v pásmu nejvyššího výkonu a na 250 se dostane pouhým přišlápnutím plynu, kdežto ten Sup musí pro stejnou dynamiku jít na 5 st. a v průběhu zrychlování odřadit někde ve 240 na 6. a tudíž ztratí dvěma řazeními navíc (pro jednoduchost zanedbávám hmotnost těch aut).
          • 11 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 17.04.  21:30

            « Re: Re: Re: Sprevodovanie

            Kto je lenivy si podradit zo 6, nepotrebuje take auto...
            • 01 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 17.04.  21:38

              « Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

              Naopak, kdo je lenivý, tak takové auto potřebuje ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 17.04.  22:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

                Kto je lenivy, kupi si ho s automatom :-)
          • 01 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 17.04.  21:32

            « Re: Re: Re: Sprevodovanie

            Platí to zejména pro ty ořezané verze. V plnotučné specifikaci by tam byla špička s vrcholem někde kolem těch 230kW... ale ta je tady zarovnaná do roviny, aspoň teoreticky (reálný graf by asi přece jen nějakou špičku ukázal).

            Jasně, to je fakt... ale pak je zase otázka, jestli je sportování o tom, že při 130 na šestku zašlápneš plyn do podlahy.
            • 10 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 17.04.  22:15

              « Re: Re: Re: Sprevodovanie

              Špička tám žádná velká není ani v reálu, prostě od 4500 otáček je tam něco mezi 240-250hp, což je rozptyl v řádu chyby měření.
              [odkaz]
              • 01 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 18.04.  07:29

                « Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

                To ale jen mluvíš o dalším ořízlém motoru. V Cupře je maximální výkon až 5600... a asi by to šlo i výš.
        • 00 Reagovat !

          foto jozinec

          jozinec 19.04.  16:00

          « Re: Re: Re: Sprevodovanie

          Tak ono treba hlavne rs melo celkem rozdilne zprevodovani dsg vs. Manual. Ve 130 toci dsg kolem 2200 a manual 3000......tady to muze byt podobne
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 19.04.  17:12

            « Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

            A u verze performance má dsg ještě o jeden stupeň více (za stejný příplatek).
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.04.  08:35

            « Re: Re: Re: Re: Sprevodovanie

            S manuálem máš pravdu, s DSG ne... točí o něco míň, ale ne o tolik.
  • 21 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 17.04.  18:46

    GT

    Konecne nejake koncernove GT* auto s poriadnym motorom. Aj ked s dizajnom takym, ze jednym okom dnu, druhym von, ani neviem, ci sa pozeram na bezny Golf, ci nejake Polo.
    Ale zase sme pri tej cene - 28-30K. To uz je nebezpecne blizko pri Type-R, ktora zacina na 32K. A tam je volba jasna. Ked uz "GT" Golf, tak ma podla mna vyznam len Rkovy.
    Nabuchanu novinarsku verziu za 1M ani nema vyznam komentovat.

    Teraz som si uvedomil, ze dnes uz skoro vsade pchaju asistent rozjazdu do kopca, no problem nie je vyjst do kopca, ale z neho zliezt. Takze vacsi vyznam by mal asistent zjazdu - vsetko, co na to treba, uz prakticky v kazdom aute je.
    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 17.04.  22:12

      « Re: GT

      Asistenta sjezdu mám v našem Yarise CVT. Když sjíždí s prudšího kopce, tak naskočí "brždění motorem" funkce a motor řve jako by ho na nože braly.... ;-)
  • 23 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 18.04.  10:01

    Evidentně

    vše při starétm, Golf GTI, nejlepší z hothatchů. :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 18.04.  10:38

      « Re: Evidentně

      Čekal bych, že si necháš místo pro M140i. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 18.04.  10:44

        « Re: Re: Evidentně

        Zadní náhon (tedy snad ještě ano), cena nad mega, to přeci není konkurence pro předokolku za 690 tis., ne???
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 18.04.  16:48

          « Re: Re: Re: Evidentně

          U mne tedy cena nehraje moc roli, když hledáš něco nejlepšího. Člověk musí počítat s tím, že si za nejlepší připlatí. Neříkám, že ji Golf nemůže udolat; to záleží na tom, jak máš nastavené měřítko.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 18.04.  10:51

        « Re: Re: Evidentně

        M140i je ale někde úplně jinde, než klasický hh typu GGTI.
        Výkon, pohon, cena, prostor, vzhled...., v rámci kategorie dnešních kompaktních hh spíš "exot" odsouzený na vymření. Ale to víš nejlíp sám.
        • 10 Reagovat !

          foto simson33

          simson33 18.04.  11:01

          « Re: Re: Re: Evidentně

          Vymření konceptu dnešní jedničky v rámci bmw určitě nastane, ale někde jsem četl, že Alfa možná postaví na zkrácené platformě giorgio něco podobného jako je dnešní jedničkové bmw... ale Italové už toho napovídali...
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 18.04.  11:12

          « Re: Re: Re: Evidentně

          Už bylo někde i oznámeno, že nová generace bude předokolka. Tuším na Autowebu o tom psali. Není se co divit, zvláště u dnešního BMW. Škoda no.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 18.04.  11:29

            « Re: Re: Re: Re: Evidentně

            Nová platforma pre predokolku, neviem presne, ako ju označujú, ale je to rovnaká platforma ako X1 a Mini. Teda predný pohon alebo xDrive. Motory naprieč, teda už žiadny R6, ale iba R4. Teda nástupca M140i bude koncepčne priamou konkurenciou pre R alebo A45 AMG, t.j. fúkaný štvorvalec vpredu naprieč, poháňajúci obe nápravy.
            • 10 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 18.04.  11:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

              Ano, zařadí se do davu. ÚStup od klasiky a toho, čím vynikali a co uměli.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 18.04.  11:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                Fuj, R4/4x4..., to by se u MB/AMG nikdy nemohlo stát... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 18.04.  16:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                Jedničkové bmw je z roku 2004, prakticky záležitost poslední dekády, ty klasiku. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 18.04.  16:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                  Asi by se dalo říct, že navazuje na trojku kompakt.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 18.04.  17:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                    Dalo i nedalo, ideově snad ano, technicky moc ne, compact je karosářská verze 3er, je to stejné auto, 1er měl s 3er stejnou jen koncepci, je to svébytný model, hlavní verze je pětidvéř. Ale o to tu nejde, reaguju na to Cherokeeho blábolení o konci klasiky, hatchback pro bmw žádnou klasikou není, že se relat. chytil a má budoucnost, je fajn, ale nic klasického nenahrazuje, a teď jen celkem logicky přechází na koncepci, která je pro danou třídu standardem. Chápal bych podobné věty, kdyby koncepci změnil model některé "klasické" třídy, ale to se neděje.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 18.04.  17:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                      Souhlas.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 18.04.  22:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                      Myslel jsem hlavně ideově. I když 1er snad vyšla z platformy 3er, tedy ta příbuznost tam byla, jen se rozhodli udělat samostatnou řadu.

                      Jinak jsem samozřejmě pochopil, co jsi chtěl říct. My to můžeme vidět jako ústup z pozic, ale ta koncepce byla vždy limitující. Mne spíš zajímá, co bude s 2er Coupé.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 18.04.  22:49

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                        Obávám se, že 1er a 2er jsou (v tomto ohledu) "spojené nádoby".
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 19.04.  07:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                          Ještě loni jsem slyšel zevnitř bmw, že dvojka by měla zůstat ve verzi kupé a kabrio jako zadokolka s technikou z trojky předchozí (což je stávající) generace. Ale teď je nějak kolem toho ticho.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 19.04.  07:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                          Viz malý sedan pro Čínu, to je odpověď.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 18.04.  16:00

        « Re: Re: Evidentně

        Já bych, muset mít nutně hatchback, určitě sáhnul po 140i, ale to je moje preference, navíc cenově je to auto trochu mimo smysluplnou zónu hot hatchů. Golf GTI je prostě etalonem HH, tak má HH vypadat, jezdit a tolik stát, aby naplnil smysl této kategorie. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 19.04.  13:52

          « Re: Re: Re: Evidentně

          Jádro pudla vidím v tom: "...muset mít nutně hatchback,...", resp. kompaktní hb s podélně uloženým R6 a rwd, na což je prostě kompaktní hb nevhodné řešení. Já chtít techniku BMW (40i/rwd), tak hb (tím spíš 5dv. hb) bude to poslední "balení", které mě pro to napadne.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 19.04.  18:18

            « Re: Re: Re: Re: Evidentně

            Což je u mne otázka preferencí. Mám radši kupé a u BMW mám na výběr. Navíc jsem zrovna jedničku nepovažoval za krásnou. Talent jí však upřít nelze. Je pak otázka, jestli je příliš kompromitovaná v praktičtějších ohledech, nebo je praktická dostatečně. Nakonec se nebavíme o TT nebo Z4.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 19.04.  19:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

              Právě, že 1er (hb) je "škaredá" i nepraktická zároveň. 5dv. verze je praktičtější o pár dveří vzadu, ale za to se do ní dopředu nastupuje hůř a taky vypadá ještě hůř, než 3dv.
              P.S. TT ani Z4 nejsou hb, od kompaktního hb očekávám praktičnost/prostornost zhruba na úrovni Golfu, o čemž se 1er může leda zdát.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 20.04.  14:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                Právě. HH mají být praktičtější než sportovní auta. Jak jsem napsal, můžeme se bavit o tom, jestli je praktická dostatečně, ale rozhodně bude praktičtější než MX-5 nebo Z4. To, že je tu 2er a pro někoho je lepší volbou, nijak nesnižuje kvality 1er. Nemám problém s tím, že HH mají být praktické a že kvůli tomu jednička jedničkou nebude. Jen bych ji nestrkal stranou.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 20.04.  14:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evidentně

                  Strkat stranou se nemusí, ale může to být překážkou při výběru hh, prostě další "mínus" (vedle ceny a vzhledu).
    • 01 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 18.04.  10:42

      « Re: Evidentně

      Jen bych doplnil, že nejlepší především kvůli své univerzálnosti, v níž snad v dané cenové hladině nemá konkurenci.
      Dá se s ním zábavně projet oblíbenou okresku (v přijatelném tempu), odvézt rodinu na návštěvu k tetičce (v přijatelném komfortu) a zaparkovat na pracovní schůzce (s přijatelnou prestiží) >:-[]
      • 01 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 18.04.  15:56

        « Re: Evidentně

        Ano, což je v podstatě definice hot hatche. Když přišel první golf GTI nikoho by nenapadlo ho hodnotit podle toho, jestli je to nejrychlejší předokolka na NS, protože to není smyslem hot hatche. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 19.04.  20:29

          « Re: Re: Evidentně

          Když jsem kupoval v roce 2008 moje první auto v Česku, tak jsem se svezl v Hondě Civic, A3, Golf GTI a Mazdě MPS. I předposlední zkoušený Golf byl jen slabý odvar v porovnání s 3MPS. Koupil jsem MPS bez váhání. Velká škoda, že Mazda již MPS nenabízí. Měl bych moji potřebu lehce vyřešenou. Ano, M140i je rychlejší a o hodně, ale jako celkový balíček by mě MPS seděla lépe.

          [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 24.04.  19:25

    GTI vs GT86

    Zaujímal by ma váš názor, ktoré by ste uvítali vo svojej garáži. ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Milují módu, následují trendy, vyznávají minimalismus, disco cirkus, vintage, punk revoltu. Snaží nesplynout s…

Jarní bylinky: Které jsou léčivé a které skvěle chutnají?

Jarní bylinky: Které jsou léčivé a které skvěle chutnají?

Na jaře začíná ze země vykukovat celá řada velice užitečných bylinek. Které z nich nejen léčí, ale především…

 

iSport.cz

Trenér Bečka po výhře Plzně: Do konce ligy bojujeme za Frantu

Trenér Bečka po výhře Plzně: Do konce ligy bojujeme…

Prožil nejnáročnější týden ve své trenérské kariéře. Po tragickém skonu Františka Rajtorala, který zasáhl celou…

Rajty, to je pro tebe! V Plzni dlouho tleskali a do nebe posílali góly

Rajty, to je pro tebe! V Plzni dlouho tleskali a do…

Jen obyčejný ligový zápas? Ne, v Plzni byla při vítězství nad Duklou 2:0 cítit úplně jiná nálada. Viktoria si…

 

Reflex.cz

Viděla ohořelou mrtvolu Hitlera, jehož chrup nesla v krabičce k identifikaci. V 97 letech zemřela tlumočnice sovětské kontrarozvědky

Viděla ohořelou mrtvolu Hitlera, jehož chrup nesla v…

Narodila se do židovské rodiny v roce 1919, proslavila se jako prozaička, která psala o svých zážitcích ze…

EU dohodla společný plán pro jednání o brexitu

EU dohodla společný plán pro jednání o brexitu

Sedmadvacet zemí Evropské unie dnes do Londýna vzkázalo, že v jednáních o vystoupení Británie z EU budou…