Diskuse

VW Golf Variant GTD DSG – Grandiózní Turizmus Dieselový

5.4.2017

Nejsportovnější kompaktní naftové kombi Volkswagenu prošlo modernizací. Měli byste ho chtít?

 

  • 123 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 05.04.  11:07

    kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

    že ani přívlastek nejsportovnější už to nezachrání :no:
    • 60 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 05.04.  11:09

      « Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

      Tak já bych si ho třeba dokázal představit jako trochu lepší služebák, ale ne za tuhle cenu.. a určitě ne kvůli rádoby sportovním ambicím.
    • 33 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.04.  11:26

      « Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

      ked golfik tak benzin a hatch.. tu nie je o com ;-)

      PS: tie zadne partie kombi golfu su nadalej kusok "zvlastne" octavia to vie stale lepsie podla mna a leon kombi ani nevravim... ten snad ani nevyzera ze je koncernovy braska golfu .. vizualne co sa tyka zadnych partii je to ina liga
      • 54 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 05.04.  11:27

        « Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

        Benzínové koncernové motory jsou nejkazovější.
        • 54 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 05.04.  11:38

          « Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

          Vypadá to, že ty s rozvodovým řemenem už jsou spolehlivé.
        • 13 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 05.04.  12:32

          « Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

          nemaju dobru povest ale co uz...ja mam maly rocny najazd..a predpokladam ze do 10 rokov stejne auto uz vymenim.. mozno aj skor... 8 rokov by bolo asi ideal.. proste predat ho este kym bude mat aku taku hodnotu a povedzme kupit si potom zase nieco ine ... dalsich 15 rokov ako s feldou uz s polom jazdit fakt neplanujem.. uz to dnes ani nejde... lebo auta nam uz rychlo starnu .... a uz sa nekupuju na pol zivota ako kedysi ... ved co bude len o takych o 5-6 rokov uz dnes tazko hadat ... aj nejaky ten hybrid by sa mi pacil...
      • 11 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.04.  11:45

        « Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

        ked golfik tak benzin a hatch.. tu nie je o com ....a jedine 3 dverový,ten sa mi páči.
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 05.04.  11:53

          « Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

          a ako sluzi ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 05.04.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

            ja nemám,ale keby som kupoval.
            • 20 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 05.04.  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

              no ja tiez benzin jednoznacne... jedine velke SUV v dizli este sa da chapat

              inak je dost mozne ze 3 dverovy golf uz coskoro skonci... vid megane i30 a dalsi .. trojdveraky uz akosi miznu aj v kompaktoch .. snad ale pro ceed ostane aj nadalej
              • 10 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 05.04.  12:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                za 3dv mi bude celkom smutno.
                písal som ti správu.
                • 10 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 05.04.  12:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                  dik.. tak si sa docela mas.... ;-) len tisko zavidim :yes: to musi byt delo ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 05.04.  13:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                Souhlas, taková X5 v šestiválcovém dízlu je rozumné řešení... :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Sysoj-Psojic

                  Sysoj Psojič 05.04.  20:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                  Blbost, nic jiného, jak 575PS V8 biturbo se tam nehodí.
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 06.04.  15:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                    Hm, tak to má 90% majiteľov X5 nehodiaci sa motor. ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 06.04.  16:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                      Tož ono by se těch 575 koní hodilo, když někdo potřebuje nutně poorat pole a vy.ral se mu Zetor... ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 05.04.  13:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

              Keby si kupoval (ale ty nebudeš, protože máš lepší káru ),....tak velice rychle...povídá se, že 3dr Golf brzy skončí.... :-! Kua, tady mě někdo předběhl... ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 05.04.  11:46

        « Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

        To bych tak netvrdil, kdo potřebuje kombi s velkým kufrem a přitom aby auto nebylo příliš dlouhé, Golf Variant je ideální.

        Kdo chce DSG, stále nezbývá, než doporučit kombinaci s 2,0TDi, které má mokrou dvouspojku, 7° převodovka se suchými spojkami je bídná.

        Ale záleží na rozpočtu, vedle Leonu ST Cupra toto GTD nemá opodstatnění, pokud se s tím nenajede alespoň 50tkm/rok. Jinak ty o trochu vyšší náklady na benzín se úplně ztratí v celkových nákladech na pořízení a provoz.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 05.04.  14:55

          « Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

          Mokré dsg v GTD je už teď (po faceliftu) také 7st., podobně jako v GTIP/R.
          • 00 Reagovat !

            foto Dzakobo

            Dzakobo 05.04.  15:26

            « Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

            Co se týká DQ200, to VW neřeší a nechává zákazníky takříkajíc vycukat. >:D Zde je určitě použitá DQ500 (jako u BiTDI) a tady má velké rezervy, prý snese až 600 Nm. Kde šel VW dopředu: tam, kde nahradil nestíhající DQ250 za DQ500 a u malých TSI náhrada řetězu řemenem.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 05.04.  15:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

              Je tu DQ381. To není nějak principiálně lepší skříň než DQ250, taky má spojky v olejové lázni, má o stupeň navíc a asi snese o něco málo víc, ale DQ250 taky nebyla žádný potížista.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 06.04.  18:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

                DQ250 byla původně navržená na 350 Nm. DQ381 by měla být na 420 Nm. Ještě je DQ380 (7 st., mokrá), kterou používali v Číně snad místo DQ250, a ta by měla být do 380 Nm. DQ250 mívala snad problémy s mechatronikou.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 06.04.  18:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,

              Na prd bylo, že DQ200 dali i k 1,8 T(F)SI, což byl motor relativně vysoko v nabídce. Takže jsi dostal horší převodovku a navíc seškrcený motor. Jinak je to daň za vyšší účinnost. A zřejmě bude levnější, to určitě neuškodí. :-)
  • 91 Reagovat !

    foto Kasprik

    Kasprik 05.04.  11:10

    cena

    cena testované verze je naprostá šílenost.
    • 31 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 05.04.  11:16

      « Re: cena

      Věčná otázka, jestli je lepší auto, který je sice dobře vybavený, ale lze si připlácet i za něco, co valná většina lidí nepotřebuje, nebo auto, kde si nemůžeš připlatit, ani kdybys chtěl..
    • 62 Reagovat !

      foto V6last-imil

      V6last imil 05.04.  11:40

      « Re: cena

      Souhlasím, za ty prachy..... To tak může maximálně někdo kdo má VW vytetovany na zádech a naftu pije ke snídani.... Ani omylem.....
    • 32 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 05.04.  11:51

      « Re: cena

      Věčný pláč nad novinářskými auty nabušenými výbavou. Co ten základní GTD? Co mu chybí? Tam je cena docela v pořádku. Jedinými konkurenty je ORS TDI a FoFoST TDCi. Ceny dost podobné.....
    • 31 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 05.04.  11:59

      « Re: cena

      Což je snad vyhoda ne ? Nebo se ti snad nelibi, že je u auta možna slušna individualizace vybavy a to, že je z čeho vybirat ? Za mě určitě lepši, než diktatura.
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 05.04.  15:12

      « Re: cena

      Nikdo nikomu nebrání koupit si GTD v základu (737.900,-), na rozdíl od základních verzí Golfu je i poměrně slušně vybavené.
      Že si někdo případně může za spoustu věcí samostatně/jednotlivě připlatit, je naopak velmi příjemný bonus, na rozdíl od balíčků typu "všechno, nebo nic".
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 05.04.  15:13

        « Re: Re: cena

        Zejména takové ty sporné věci typu panoramatické okno nebo kůže nebo nějaká obří kola... tam by měla být možnost volby. Kdyby v tom základu byla LED světla, nikdo by se asi nezlobil...
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 05.04.  15:31

          « Re: Re: Re: cena

          LED mohly být v základu, aspoň ty statické, ale to je cenová politika (co nejníž od) pro "východní" trhy, v Německu v základu jsou.
  • 137 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 05.04.  11:28

    Takže

    dnes zrychlení z 0-100 /mimochodem u dieselových koncernových 135 Kw, takže si můžeme klidně sekundu přidat/ 7,8 s je GT raketa, zatímco včera u Lexusu 8,5 s bylo totálně nedostačující a líné auto. Dnes spotřeba mezi 6,5 - 8,5 l nafty podle stylu - šetřílek, včera stejným nebo nižším hodnotám v benzínu se redakce raději vyhnula. Včera benzínové ticho ale s obtěžujícím umělým zvukem doslova co rve uši, dnes příjemný diesel. Ceny srovnatelné, Lex i lepší, včera 3,5 hvězdy dnes víc.
    Ani mně nenapadá na tohle komentář, snad jen, nepůjčujte ty lepší auta těm paznechtům. ;-)
    - poslední koment není mířen na MF, ale spíš na toho co testoval Lexus-
    • 52 Reagovat !

      foto V6last-imil

      V6last imil 05.04.  11:41

      « Re: Takže

      Souhlasím.... Je vidět kdo zobe VW párky.... ZDARMA
      • 43 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 05.04.  11:45

        « Re: Re: Takže

        Chápu že koncern protěžují, že z toho pramení výhody, že je protěžována škoda, i když s něm. kapitálem, tak fandím české značce, ale dělat to takhle přes čáru, je už spíš kontraproduktivní.
      • 00 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 06.04.  01:53

        « Re: Re: Takže

        >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 22 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 05.04.  11:43

      « Re: Takže

      Tak když už si vymýšlíš, možná by to chtělo dělat nějak víc.. nenápadně. Nebo jsi včera četl jinej test, než já. Kde píšou o totálně nedostačujícím a línym Lexusu? Prosím odkaz. O spotřebě Lexusu píšou: "který je navíc velice úsporný, jak je u hybridů z dílny Toyoty zvykem, což v tomto případě znamená průměrnou spotřebu kolem sedmi litrů.".
      O tom, zda se ti fakt nepovedlo timdle Golfem zrychlit na kilo pod 8,5 vteřiny, už pomlčme..
      • 12 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 05.04.  11:48

        « Re: Re: Takže

        Ok, tak proč v tom případě chybí hvězdy?
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.04.  11:50

          « Re: Re: Re: Takže

          To by ses musel zeptat testera. Možná proto, že je Golf prostornější, úspornější, rychlejší a levnější?

          Ale takhle, nepochybuju o tom, že od pana Fokta by Lex tu hvězdu navíc dostal..
          • 10 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 05.04.  11:51

            « Re: Re: Re: Re: Takže

            Dobrá tak ty hvězdy získal za provedení kombi - souhlasím. :-! :-! >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 06.04.  19:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takže

              Hlavně je to rozdílná třída. Navíc prémie vs. mainstream. Takže ty hvězdy celkem jistě nejsou porovnatelné (čtyři hvězdy v segmentu Golfu by mohly být třeba dvě v segmentu IS).
    • 32 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 05.04.  11:45

      « Re: Takže

      Nechápu, na co si s tou spotřebou stěžuješ. V testu Lexusu stojí "máte tady pohodový sedan, který je navíc velice úsporný, jak je u hybridů z dílny Toyoty zvykem" a potom v plusech "Nízká spotřeba paliva za všech podmínek"... tak jak myslíš že se tomu redakce vyhnula?

      BTW, tady ta spotřeba není "mezi 6,5 a 8,5", ale 6,5 v průměru při svižném testerském stylu.
      • 10 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 05.04.  11:50

        « Re: Re: Takže

        Tady jsem ti stáhl větu přímo z testu: Během celého testu jsem vcelku svižně jezdil za příjemných 6,5 litru, ale při ostrém stylu není problém se dostat i na 8,5 litru.
        • 11 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 05.04.  11:53

          « Re: Re: Re: Takže

          To znamená, že když auto budeš jen drtit, žere 8.5. Pokud budeš jezdit kombinaci, tak 6,5. Co je na tom nepochopitelné? Lexus jezdí za 7 také v kombinaci, nebo snad, pokud ho budeš jen a jen drtit, tak ta spotřeba nestoupne? Tam asi Hybrid moc nepomůže, nebo se mýlím?
          • 10 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 05.04.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: Takže

            Ale jo, a není snad na pořadu dne víc vychválit benzínový hybrid, který ti jezdí v průměru za 7 l benzínu, dá stovku za 8 s, a ve městě s ním můžeš jet i za 5 l? Neztrácí snad v této chvíli nafta smysl? Nebo za kolik jezdí mx5 NC, která je lehoučká, nic neuveze a dává stovku za podobný čas? ... pod 8 se těžko dostáváš.
            Proto takhle odstřelit Lexus je dost nefér. >:-[]
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 05.04.  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takže

              To je ale tendenční, proč mu naddržovat jen proto, že je to hybrid? .. objektivně ten Lexus na to, jaký má výkon zas tak rychlý není. Výhodu spatřuji jen ve městě. Já osobně se nafty neštítím, takže pro mne smysl má, hlavně v kombíku a rychlý kombík (žádný sporťák) je pro mne zajímavější volbou.

              Lexus udává jiný směr, ale jak bylo i v diskuzi zmíněno, za podobné peníze jsou efektivnější hybridní auta, třeba 330e, takže i takhle je pořád Lex pomalejší. Navíc, Lexus nemá dieslové motorizace a hybrid je alternativou a rychlosti a úspornosti naftových aut nedosahuje.... Jinak mi to auto ale přijde zajímavé, což jsem i v pod tím testem napsal.

              MX 5 je zase jiný druh auta :-) Tam snad spotřebu nikdo neřeší
            • 02 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 05.04.  12:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takže

              Ta spotřeba je samozřejmě pěkná. Dynamika už míň. Můžeme se tu jako tvářit, že 200km/h a 8,4s je fajn a že konkurence má svoje hodnoty vylhané a tak... no, ale jak testy, tak třeba Dinarovy zkušenosti potvrzují, že to prostě není žádný zázrak.

              Pak si můžeme říct, že Passat 1.4TSI má 220km/h maximálku a 8,4s stovku... a tou optikou už zase ta spotřeba tak zázračná není, protože ten Passat má na Spritmonitoru průměr taky pod 7.
              • 21 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 05.04.  12:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                Nevím kde jsi na tom byl:
                Lexus - [odkaz]
                Passat: [odkaz]
                • 01 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 05.04.  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                  Chcem veriť, že si si len nevšimol, že v tom svojom odkaze na Passat máš spotrebu rôznych motorov od 1,4 po 3,6 V6.
                  Ak to dáš správne, teda len 1,4TSI 110 kW, o ktorom písal Emel, tak tá spotreba je 6,95 litra: [odkaz]
                  • 11 Reagovat !

                    foto J-W

                    J@W 05.04.  13:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                    Sorry, neohraničil jsem to, ale pořád mám výsledek jiný: [odkaz]
                    i když už to není takový rozdíl. Ale i kdyby to bylo stejně, tak je to pořád výhra pro hybrid.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 05.04.  13:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                      Komplikuje ti to tam ta 118kW varianta, což jsou ještě B7 Passaty, mrkni na konec toho výpisu. Já to mám takhle:
                      [odkaz]

                      Je to výhra pro hybrid, který je navíc méně závislý na jízdním stylu a nejspíš bude spolehlivější a tak... ale co se spotřeby týče, není to prostě takové drama.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Gvick2

                        Gvick2 05.04.  15:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                        No ale hlavně proč porovnávat hybridní IS s benzínovým Passatem, když lze porovnávat hybridní IS s hybridním Passatem.
                        [odkaz]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 05.04.  16:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                          Ta pointa je právě v tom, proti čemu budu ten Lexus poměřovat. Pokud se na to podívám tak, že 2.5 benzín se 160kW jezdí v průměru za 7, je to pecka. Pokud tak, že benzín s maximálkou 200 a stovkou za 8,5 jezdí za 7, je to pořád pěkný výsledek, ale zase nic, kvůli čemu bych ten hybrid nutně potřeboval.

                          Samozřejmě, jsou parametry jako rychlost odezvy apod, které Vmax ani 0-100 nepostihnou...
                          • 00 Reagovat !

                            foto Gvick2

                            Gvick2 05.04.  17:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                            Mě přijde logické poměřovat hybrid s hybridem, a benzin IS 200t s benzinem třeba 330i. IS 300h je hybrid a to se všemi výhodami (lepší spotřeba) ale i nevýhodami (velká nadváha).
                            • 00 Reagovat !

                              foto -MT-

                              _MT_ 06.04.  19:35

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                              O jaké velké nadváze to mluvíš? HSD bývají lehké. IS jako takové je však myslím relativně těžké, na papíře (nevím, jak přesné hodnoty Lexus běžně udává, takže bych se soudem počkal).
                              • 00 Reagovat !

                                foto Gvick2

                                Gvick2 06.04.  23:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                                Lex 300h 1720 kg
                                BMW 330e 1735 kg

                                Takže 230 kg navíc třeba proti dieselu 320d, který tomu 300h dynamicky stačí
                                [odkaz]
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -MT-

                                  _MT_ 07.04.  01:31

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                                  A teď se podívej na hmotnost IS 200t. Není to hybridní pohon, co je na tom autě těžké.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Gvick2

                                    Gvick2 07.04.  10:45

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                                    1605 kg, tedy pořád nad metrák rozdílu. Ale v mé původní reakci nešlo o to jestli je rozdíl metrák nebo dva nebo jestli je IS těžší Berta jak Opel Insignia, ale o to, že logické je porovnávat hybrid s hybridem, benzín s benzínem. Protože hybrid je zcela jiná konstrukce než čistý benzín, prostě je to auto s baterkami, které vždy zvýší hmotnost a za to nabízí šetření energie, takže vzít si jeden parametr hybridu (spotřebu) a velebit jej proti spotřebě benzínového motoru je asi tak stejně užitečné jako ochutnat zmrzlinu a kyselé okurky a souhlasně pokyvovat nad sladkostí zmrzliny. Mě přijde rozumné porovnávat zmrzlinu se zmrzlinou a okurky s jinými okurkami.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto -MT-

                                      _MT_ 07.04.  12:45

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                                      To jsi vzal kde? Já se díval na německé stránky Lexusu a tam mají 1680 pro 200t a 1720 pro 300h. 1605 je očividně bez řidiče a zavazadla.

                                      A proč bys nemohl srovnávat hybrid s konvenčním pohonem? Hybrid bývá dražší, pointa tedy je, jestli se to vyplatí. A je zajímavé vidět, kolik ten systém ušetří. Od toho tenhle druhu hybridu je. A nezapomínej, že GTE a 330e jsou plug-in hybridy, ne full jako IS. Tam je také slušný rozdíl.
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 05.04.  12:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                Navíc, stojí o dost méně....
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.04.  11:53

          « Re: Re: Re: Takže

          Přesně tak. 6,5 je průměr z celého testu, při 130kmh 6,3l, při 90kmh 4,5l, při ostrém stylu se dá dostat na 8,5l... zatímco u Lexu je to v průměru kolem 7 a při ostrém stylu "málokdy přes 10".
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 05.04.  11:55

        « Re: Re: Takže

        To je pro některé šokující, že Lexus s dokonalým a hybridním ústrojím je pomalejší, než blbej naftovej Golf >:D A myslím, že největší smršť teprve příjde do diskuze >:-[] >:D
        • 10 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 05.04.  12:08

          « Re: Re: Re: Takže

          Houby, hybridní lexus si nekupuješ prvoplánově kvůli akceleraci.
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 05.04.  12:19

            « Re: Re: Re: Re: Takže

            Jak ho potom tedy hodnotit? Protože při objektivním srovnání konkurence, je buď stejně drahý, ale má horší parametry... Tohle je prodej aut, né nějaká vědecká práce, kdy se hodnotí inovatismus.

            Pokud mi dáš 1M a chci vybrat to nejelpší, tzn sedan střední třídy, tak asi každý bude hodnotit za kolik auto jezdí ( Nafťák to zvládne o kus lépe) a jak rychlé auto je (opět stejný problém), pak jak se auto ovládá a další parametry výbavy...(tam už to bude složitější a na větší rozbor). Chci tím říct, že ač tento Lexus mi příjde fajn, tak z tohohle pohledu je prostě zatím horší, než auta konkurenční (stejná cena a typ auta).
            To by pak redakce musela dávat každému hybridu hvězdu navíc, jen za to, že je to hybrid.

            Souhlasím, že to auto si koupí člověk za jiným účelem, než najít nejlepší value/money :-)
            • 30 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 05.04.  12:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Takže

              Souhlas, asi jsem dinosaurus, ale za 1M je u mě 100x lepší koupě Lexus IS 300h, co dá stovku o 0,5 s hůře a nedá 220 ale jen 200, než tento nafový golf-kombík. /Tedy pokud nehledáš přímo kombi/. Pořád nabízí solidní dynamiku, spotřebu, o kvalitě nemluvě a lepší zážitky za volantem.
              • 11 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 05.04.  12:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                No, pro mne za milion by také nebyla volba na Golf kombi, byť seberychlejší, za to mám krásný Passat BiTDi, když zůstaneme u koncernu. Ale prémiový sedan, který bude rychlejší než Lexus seženeš v této cené také.

                Já tě chápu a neodsuzuji, jen se snažím obhájit test, kdy objektivně to auto je horší, než konkurence (a tu bych zde viděl v prémiových sedanech za podobné ceny, podobné velikosti = A4,3er, MB C, popřípadě nejdražší mainstreamové sedany stř.tř, jako je Passat, Sup, Mondeo, Insignia..).

                Hledat auto v této cenové, asi bych i do toho Lexusu zašel vyzkoušet :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 05.04.  13:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                  IS 200 je pekne auto... ;-) ... mat tie prachy.. tak ani nevaham .. tu nie je moc co riesit.. alebo jag XE za melon s 2.0T :yes:
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 05.04.  13:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže

                    Víš, že se bavíme o testovaném IS 300 H? Nebo ne?
    • 11 Reagovat !

      foto Gvick2

      Gvick2 05.04.  11:51

      « Re: Takže

      Zajímavé, že britští paznechti to vidí úplně stejně, GTD za 4*, IS300h za 3,5*
      [odkaz]
      [odkaz]
      a v rámci třídy špička
      [odkaz]

      • 11 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 05.04.  11:52

        « Re: Takže

        Akorát nevím, kdo je kdo.
        [odkaz]
        • 11 Reagovat !

          foto Gvick2

          Gvick2 05.04.  12:03

          « Re: Re: Takže

          No někteří možná neví co je co. Hvězdy se nejspíš dávají podle konkurence ve třídě a nesrovnávají se mainstremová kombi nižší střední (které se musí srovnávat třeba s Astrou nebo Focusem) s prémiovým sedanem střední třídy (který se musí srovnávat třeba s 3er).
      • 11 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 05.04.  12:04

        « Re: Re: Takže

        Testy zajímavé, uznávám, Lex tu včera dostal zbytečnou sodu.
    • 01 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 05.04.  13:16

      « Re: Takže

      Na nižší střední to je dobrý, na Lexus, který si hraje na luxusní sportovní odnož Toyoty je to bída oproti konkurenci.
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 05.04.  14:34

      « Re: Takže

      -Lexus testoval jiný autor, těžko lze čekat zcela stejné názory.
      -Ani náhodou včera nebyl autorem Lexus titulován"totálně nedostačující". Ani s nadsázkou.
      -navíc se v případě Lexusu jedná o motorový vrchol daného modelu v prémiové!!! střední třídě, v porovnání s relevantní konkurencí objektivně je méně dynamický.
      - oproti tomu mainstreamový!!! golf GTD je v porovnání s relevantní neprémiovou konkurencí minimálně nadprůměrně dynamický.
      - zvuk- co je špatného na výtce, že benzínový motor mohl mít lepší zvuk? Umělé dozvučení zkritizovali oba.
      - hodnocení hvězd lze těžko srovnávat Golf/Lexus. Kdo má lepší naftový "warmhatch" než VW? A kdo má lepší prémiový sedan než Lexus? (odpověď na druhou otázku je daleko jednodužší, než na tu první)
  • 56 Reagovat !

    foto Blatouch

    Blatouch 05.04.  11:45

    Akcelerace az od 1 800 ot/min. a u dieselu ? ! CENA ! ! !

    Ve VWG se asi s cenou pomatli.

    A ten motor - zda se, ze VW uz neumi konstruovat diesel motory.
    • 57 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 05.04.  11:47

      « Re: Akcelerace az od 1 800 ot/min. a u dieselu ? ! CENA ! ! !

      To uz neumi nejmin 10 let.
  • 112 Reagovat !

    foto classic

    classic 05.04.  11:48

    1,2 mil.!!!!!!!

    >:-[] >:-[] >:-[] HAHAHAHAAAAAAAAAAA. 1.200.000,- za Golfa v kombíku..
    • 23 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.04.  12:07

      « Re: 1,2 mil.!!!!!!!

      a tu cenu pritom mozes mat sorento a defakto v plnke s vyse 600 litrovym kufrom ;-) pre 6 ludi... alebo nejaky outback od subaru pripadne stylovy premiovy jaguar XE s 2.0T ..... asi aj preto takychto naslapanych golfikov nevidno nikde .... GTD som v komiku snad este ani nevidel ... mozno nahodu niekde okolo mna preletel ale nie som si vedomy toho ze som taketo nieco videl u nas v premavke.
      • 45 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 05.04.  13:00

        « Re: Re: 1,2 mil.!!!!!!!

        No tak to radši dám 1,2 mega za VW než za Kiu. Sorryjako. Ale byl by to arteon, ne Golf. :-)
        Mimochodem, v tu chvíli je srovnání s kiou už úplný nesmysl - bachratá koerjská krabice vs. krásný sedanoliftback.
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 05.04.  13:12

          « Re: Re: Re: 1,2 mil.!!!!!!!

          no som zvedavy na cenu stingera... ci bude lacnejsi ako prave spominany arteon...

          ja viem uz som so sorentom aj outlanderom mimo segment... ale tak melon za kompaktny kombik je fakt ulet ;-) .. to uz by som radsej aj to SUVecko zobral alebo nejaky voz ako XE
        • 00 Reagovat !

          foto classic

          classic 06.04.  14:13

          « Re: Re: Re: 1,2 mil.!!!!!!!

          Co je možné mít za tu cenu, to je prostor pro nekonečnou diskusi... Jediné vím jistě, že takové peníze dát za Golfa je čistý nerozum. 600 je moc, natož 2x tolik...
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 05.04.  11:48

    Posilovač

    Nepřirozene tuhnuti posilovače jsem zaznamenal i u běžne varianty s 1.2TSI 77kw, kde nebyla možnost volby jizdnich režimu.
    • 20 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 05.04.  12:27

      « Re: Posilovač

      No vidíš Mirku a v té době Golf projižděl nejsofistikovněji dle testů každou zatáčku. >:D

      ;-)

      Prostě umělá zpětná vazba aby to bylo řidičtější, teda opravuji, aby se to mohlo napsat. :-)
    • 12 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 05.04.  13:03

      « Re: Posilovač

      no tak to bylo asi rozbitý. Protože to vždy byla a je výhoda koncernu, že jejich řízení je normálně funguje i v pořádným slalomu, zatímco lecjaký frantík ztratilposilovací efekt a ztuhl. Z hlediska bezpečné ovladatelnosti se koncernovým autům nedá nic vytknout. V tom ostatní doooost zaostávají.
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.04.  13:09

        « Re: Re: Posilovač

        pán je predajca,či servismen vw ?
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 05.04.  13:53

          « Re: Re: Re: Posilovač

          Nikoli, pán je docela obyčejný hlupák, jak nám tu pravidelně prezentuje.
      • 10 Reagovat !

        foto Kasprik

        Kasprik 05.04.  13:18

        « Re: Posilovač

        jechecheche. Co to je za bláboly.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 05.04.  17:09

        « Re: Re: Posilovač

        Nepřirozenym tuhnutim posilovače mam na mysli to, že jeho učinek s rostouci rychlosti je vnimatelny. A to jako by skokově nebo prostě měl několik poloh a v těch je ta změna postřehnutelna. U jinych aut s proměnlivym učinkem posilovače je tento proces přirozenějši. Tzn., že tuhnuti probiha plynuleji. S tim jak řizeni funguje, včetně toho jestli stiha, nebo ne, to nema nic společneho. V tomhle směru mi vice seděl posilovač u šeste generace, ktery neměl proměnlivy učinek posilovače.
        • 00 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 05.04.  18:10

          « Re: Re: Posilovač

          Co já vím, tak G7 má účinek posilovače řízení v daném režimu vždy konstantní, ve sportu nižší, v komfortu vyšší, ale vždy konstantní.
          Stejně tak "Progresive steering", který je ve standardu u GTI má vždy konstantní účinek posilovače řízení v daném režimu, ale mění se strmost řízení podle natočení volantu, což je zajištěno speciální konstrukcí hřebenu řízení, s posilovačem to nemá nic společného. Kolem středové polohy je strmost řízení nižší, při větším natočení volantu strmost řízení plynule roste, což je dáno konstrukcí hřebenu, kdy zuby hřebenu nejsou uspořádány stejnoměrné ale progresivně.
          Takže proměnný účinek posilovače je jenom ve smyslu jízdních režimů, mezi nimi roste/klesá, ale v daném režimu je vždy konstantní (pokud si tedy v zatáčce řidič nehraje s nastavením režimů ).
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 05.04.  19:48

            « Re: Re: Re: Posilovač

            Ano to co popisuješ je progresivni řizeni. Ja pišu o proměnlive učinnosti posilovače, což je zřejmě standard u všech G7, ktery byva i v popisech u seriovych vybav...

            "Posilovač řízení - s proměnlivým účinkem v závislosti na rychlosti"
  • 70 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 05.04.  11:52

    sportove, naftove...

    ...to je nieco ako cestny politik. Ze vraj existuje, ale ja som takeho este nevidel...
  • 01 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 05.04.  14:17

    GTI

    nick GTI už sem asi nechodí, co? Nebo ho tu někdo viděl? Docela bych zase pokecal...
    • 11 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 05.04.  17:04

      « Re: GTI

      Ten řeší exekuce na DP v Mostě a nestíhá, tak nemá čas psát..... >:D
  • 01 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 05.04.  16:48

    Proměnný účinek posilovače

    Tak aby měl člověk opravdu pocit co se děje pod koly, pak by musel mít ideálně řízení bez serva. I slušně naladěná hydraulika nebo špička v elektromechanických umí stále fungovat tak, aby řidič věděl o tom kam míří a co dělají přední kola.

    Nesmysl o tom, že tužší řízení je sportovnější, vymysleli hlupáci, co o něm moc nevědí.
    • 00 Reagovat !

      foto GeekStar

      GeekStar 06.04.  13:30

      « Proměnný účinek posilovače

      Jedna věc je skutečná zpětná vazba, která patří ale především do sportovního vozu (př. Megane RS), jiná věc je posilovač aktivně znemožňující sportovní jízdu tím, že řidiči zcela bere z rukou "jistotu" (př. Hyundai i40).

      Pak je spousta kvalit mezi tím, od velmi dobrého naladění řízení v BMW 3 nebo Alfě Giulia, přes docela povedeného naladění Škodovek či Fordů, přes prapodivné, ale alespoň velmi přesné naladění Audi, až po drive-by-wire systém v Infiniti, který jsem bohužel netestoval, ale pry je to docela bláznivina. :-)
  • 23 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 06.04.  00:11

    Meli byste ho chtit?

    Ne.
    Za takovou cenu bychom meli chtit kvalitu.
    • 00 Reagovat !

      foto robsi167

      robsi167 06.04.  08:27

      « Re: Meli byste ho chtit?

      Tiež mi to príde ako drahý nezmysel. Ak budem hľadať za tú cenu dostanem A4 2,0 TDI STR Quattro
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 06.04.  14:57

    GT

    Fascinuje ma, ako to "GT" uz stratilo ten vyznam z minulosti. Ale co by sme neurobili kvoli predaju.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.04.  15:38

      « Re: GT

      Skutočne? A aký (väčší) význam malo to označenie u minulých Golfov? Vždy to bolo označenie pre hotheč, najvýkonnejšiu predokolku daného modelu, či už benzínovú (GTI), alebo neskôr aj naftovú (GTD). O akej strate významu teda hovoríš?
      • 11 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 06.04.  21:21

        « Re: Re: GT

        Hovorim o minulosti vseobecne, nie o minulej generacii Golfu, ta nikoho nezaujima.
        Ked sa 20-30rokov dozadu povedalo GT, tak to aj nieco znamenalo.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 07.04.  00:02

          « Re: Re: Re: GT

          Ale on nepsal konkrétně o minulé g. Golfu, psal o minulých Golfech obecně, což je od poloviny sedmdesátých let, tedy něco přes 40 let.
  • 02 Reagovat !

    foto wolf66

    wolf66 06.04.  21:21

    diesely tu uz netestujte

    1 - uz to snad nikdo ani necte ne? ja teda takove testy uz nectu protoze jsou k nicemu
    2 - snad je pro vas jednoduche rict si o benzin, plyn, elektriku???
    3 - diesely se brzo zakazou
  • 00 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 07.04.  11:49

    Virtual kokpit ?

    Pro mne hrůza , klasické budíky VW vypadají lépe a jsou čitelnější.

    Digi playstationy v autě fakt mít nechci !

    Měl by být jen za příplatek pro fanatiky.. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi krk. Nakonec padl

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi…

Má víc štěstí než rozumu. To by se dalo říct o toreadorovi Arturu Macíasovi, který málem zemřel v Mexiku během…

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung Galaxy Tab Active 2

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung…

V polovině září se na internetu začalo mluvit o nástupci dva roky starého tabletu Galaxy Tab Active od Samsungu.…

 

iSport.cz

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi. Odvolal Koemana

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi.…

Fotbalisté Evertonu mění trenéra. Ronald Koeman byl odvolán po nedělní prohře 2:5 s Arsenalem, po které je…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Podívejte se na 10 tipů, které byste si podle cestovatelky Petry Ježkové při návštěvě Kuby neměli nechat ujít.