Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Golf Variant GTD DSG – Grandiózní Turizmus Dieselový

Nejsportovnější kompaktní naftové kombi Volkswagenu prošlo modernizací. Měli byste ho chtít?
Zpět na článek
5. 4. 2017 11:10
5. 4. 2017 11:16
5. 4. 2017 11:40
5. 4. 2017 11:51
5. 4. 2017 11:59
5. 4. 2017 15:12
5. 4. 2017 15:13
5. 4. 2017 15:31
6. 4. 2017 01:53
5. 4. 2017 11:43
5. 4. 2017 11:50
6. 4. 2017 19:15
5. 4. 2017 11:45
5. 4. 2017 11:53
5. 4. 2017 12:08
5. 4. 2017 12:10
5. 4. 2017 13:25
5. 4. 2017 13:57
5. 4. 2017 15:56
5. 4. 2017 16:34
5. 4. 2017 17:09
6. 4. 2017 19:35
6. 4. 2017 23:22
7. 4. 2017 01:31
7. 4. 2017 10:45
7. 4. 2017 12:45
5. 4. 2017 12:20
5. 4. 2017 11:53
5. 4. 2017 11:55
5. 4. 2017 12:19
5. 4. 2017 12:28
5. 4. 2017 13:16
5. 4. 2017 13:19
5. 4. 2017 11:51
5. 4. 2017 11:52
5. 4. 2017 12:03
5. 4. 2017 13:16
5. 4. 2017 14:34
6. 4. 2017 01:56
5. 4. 2017 11:48
5. 4. 2017 14:17
5. 4. 2017 17:04
6. 4. 2017 14:57
6. 4. 2017 15:38
6. 4. 2017 21:21
7. 4. 2017 00:02
Avatar - Barry Lyndon
5. 4. 2017 11:07
kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
že ani přívlastek nejsportovnější už to nezachrání :no:
Rozbalit vlákno
22
5. 4. 2017 11:09
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Tak já bych si ho třeba dokázal představit jako trochu lepší služebák, ale ne za tuhle cenu.. a určitě ne kvůli rádoby sportovním ambicím.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 11:26
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
ked golfik tak benzin a hatch.. tu nie je o com ;-)

PS: tie zadne partie kombi golfu su nadalej kusok "zvlastne" octavia to vie stale lepsie podla mna a leon kombi ani nevravim... ten snad ani nevyzera ze je koncernovy braska golfu .. vizualne co sa tyka zadnych partii je to ina liga
Avatar - KANKUNEN
5. 4. 2017 11:27
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Benzínové koncernové motory jsou nejkazovější.
Avatar - Dzakobo
5. 4. 2017 11:38
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Vypadá to, že ty s rozvodovým řemenem už jsou spolehlivé.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:32
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
nemaju dobru povest ale co uz...ja mam maly rocny najazd..a predpokladam ze do 10 rokov stejne auto uz vymenim.. mozno aj skor... 8 rokov by bolo asi ideal.. proste predat ho este kym bude mat aku taku hodnotu a povedzme kupit si potom zase nieco ine ... dalsich 15 rokov ako s feldou uz s polom jazdit fakt neplanujem.. uz to dnes ani nejde... lebo auta nam uz rychlo starnu .... a uz sa nekupuju na pol zivota ako kedysi ... ved co bude len o takych o 5-6 rokov uz dnes tazko hadat ... aj nejaky ten hybrid by sa mi pacil...
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 11:45
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
ked golfik tak benzin a hatch.. tu nie je o com ....a jedine 3 dverový,ten sa mi páči.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 11:53
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
a ako sluzi ;-)
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 11:59
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
ja nemám,ale keby som kupoval.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:08
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
no ja tiez benzin jednoznacne... jedine velke SUV v dizli este sa da chapat

inak je dost mozne ze 3 dverovy golf uz coskoro skonci... vid megane i30 a dalsi .. trojdveraky uz akosi miznu aj v kompaktoch .. snad ale pro ceed ostane aj nadalej
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 12:10
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
za 3dv mi bude celkom smutno.
písal som ti správu.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:15
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
dik.. tak si sa docela mas.... ;-) len tisko zavidim :yes: to musi byt delo ;-)
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 13:52
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Souhlas, taková X5 v šestiválcovém dízlu je rozumné řešení... :-!
Avatar - Sysoj Psojič
5. 4. 2017 20:49
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Blbost, nic jiného, jak 575PS V8 biturbo se tam nehodí.
Avatar - iudex
6. 4. 2017 15:40
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Hm, tak to má 90% majiteľov X5 nehodiaci sa motor. ;-)
Avatar - praděda7
6. 4. 2017 16:15
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Tož ono by se těch 575 koní hodilo, když někdo potřebuje nutně poorat pole a vy.ral se mu Zetor... ;-)
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 13:49
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Keby si kupoval (ale ty nebudeš, protože máš lepší káru ),....tak velice rychle...povídá se, že 3dr Golf brzy skončí.... :-! Kua, tady mě někdo předběhl... ;-)
Avatar - Dzakobo
5. 4. 2017 11:46
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
To bych tak netvrdil, kdo potřebuje kombi s velkým kufrem a přitom aby auto nebylo příliš dlouhé, Golf Variant je ideální.

Kdo chce DSG, stále nezbývá, než doporučit kombinaci s 2,0TDi, které má mokrou dvouspojku, 7° převodovka se suchými spojkami je bídná.

Ale záleží na rozpočtu, vedle Leonu ST Cupra toto GTD nemá opodstatnění, pokud se s tím nenajede alespoň 50tkm/rok. Jinak ty o trochu vyšší náklady na benzín se úplně ztratí v celkových nákladech na pořízení a provoz.
Avatar - white label
5. 4. 2017 14:55
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Mokré dsg v GTD je už teď (po faceliftu) také 7st., podobně jako v GTIP/R.
Avatar - Dzakobo
5. 4. 2017 15:26
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Co se týká DQ200, to VW neřeší a nechává zákazníky takříkajíc vycukat. >:D Zde je určitě použitá DQ500 (jako u BiTDI) a tady má velké rezervy, prý snese až 600 Nm. Kde šel VW dopředu: tam, kde nahradil nestíhající DQ250 za DQ500 a u malých TSI náhrada řetězu řemenem.
Avatar - Emel
5. 4. 2017 15:56
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Je tu DQ381. To není nějak principiálně lepší skříň než DQ250, taky má spojky v olejové lázni, má o stupeň navíc a asi snese o něco málo víc, ale DQ250 taky nebyla žádný potížista.
6. 4. 2017 18:03
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
DQ250 byla původně navržená na 350 Nm. DQ381 by měla být na 420 Nm. Ještě je DQ380 (7 st., mokrá), kterou používali v Číně snad místo DQ250, a ta by měla být do 380 Nm. DQ250 mívala snad problémy s mechatronikou.
6. 4. 2017 18:07
Re: kompaktní naftové kombi zní dostatečně odpudivě,
Na prd bylo, že DQ200 dali i k 1,8 T(F)SI, což byl motor relativně vysoko v nabídce. Takže jsi dostal horší převodovku a navíc seškrcený motor. Jinak je to daň za vyšší účinnost. A zřejmě bude levnější, to určitě neuškodí. :-)
5. 4. 2017 11:10
cena
cena testované verze je naprostá šílenost.
Rozbalit vlákno
7
5. 4. 2017 11:16
Re: cena
Věčná otázka, jestli je lepší auto, který je sice dobře vybavený, ale lze si připlácet i za něco, co valná většina lidí nepotřebuje, nebo auto, kde si nemůžeš připlatit, ani kdybys chtěl..
5. 4. 2017 11:40
Re: cena
Souhlasím, za ty prachy..... To tak může maximálně někdo kdo má VW vytetovany na zádech a naftu pije ke snídani.... Ani omylem.....
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 11:51
Re: cena
Věčný pláč nad novinářskými auty nabušenými výbavou. Co ten základní GTD? Co mu chybí? Tam je cena docela v pořádku. Jedinými konkurenty je ORS TDI a FoFoST TDCi. Ceny dost podobné.....
Avatar - miromen
5. 4. 2017 11:59
Re: cena
Což je snad vyhoda ne ? Nebo se ti snad nelibi, že je u auta možna slušna individualizace vybavy a to, že je z čeho vybirat ? Za mě určitě lepši, než diktatura.
Avatar - white label
5. 4. 2017 15:12
Re: cena
Nikdo nikomu nebrání koupit si GTD v základu (737.900,-), na rozdíl od základních verzí Golfu je i poměrně slušně vybavené.
Že si někdo případně může za spoustu věcí samostatně/jednotlivě připlatit, je naopak velmi příjemný bonus, na rozdíl od balíčků typu "všechno, nebo nic".
Avatar - Emel
5. 4. 2017 15:13
Re: cena
Zejména takové ty sporné věci typu panoramatické okno nebo kůže nebo nějaká obří kola... tam by měla být možnost volby. Kdyby v tom základu byla LED světla, nikdo by se asi nezlobil...
Avatar - white label
5. 4. 2017 15:31
Re: cena
LED mohly být v základu, aspoň ty statické, ale to je cenová politika (co nejníž od) pro "východní" trhy, v Německu v základu jsou.
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 11:28
Takže
dnes zrychlení z 0-100 /mimochodem u dieselových koncernových 135 Kw, takže si můžeme klidně sekundu přidat/ 7,8 s je GT raketa, zatímco včera u Lexusu 8,5 s bylo totálně nedostačující a líné auto. Dnes spotřeba mezi 6,5 - 8,5 l nafty podle stylu - šetřílek, včera stejným nebo nižším hodnotám v benzínu se redakce raději vyhnula. Včera benzínové ticho ale s obtěžujícím umělým zvukem doslova co rve uši, dnes příjemný diesel. Ceny srovnatelné, Lex i lepší, včera 3,5 hvězdy dnes víc.
Ani mně nenapadá na tohle komentář, snad jen, nepůjčujte ty lepší auta těm paznechtům. ;-)
- poslední koment není mířen na MF, ale spíš na toho co testoval Lexus-
Rozbalit vlákno
42
5. 4. 2017 11:41
Re: Takže
Souhlasím.... Je vidět kdo zobe VW párky.... ZDARMA
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 11:45
Re: Takže
Chápu že koncern protěžují, že z toho pramení výhody, že je protěžována škoda, i když s něm. kapitálem, tak fandím české značce, ale dělat to takhle přes čáru, je už spíš kontraproduktivní.
Avatar - Floyd
6. 4. 2017 01:53
Re: Takže
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
5. 4. 2017 11:43
Re: Takže
Tak když už si vymýšlíš, možná by to chtělo dělat nějak víc.. nenápadně. Nebo jsi včera četl jinej test, než já. Kde píšou o totálně nedostačujícím a línym Lexusu? Prosím odkaz. O spotřebě Lexusu píšou: "který je navíc velice úsporný, jak je u hybridů z dílny Toyoty zvykem, což v tomto případě znamená průměrnou spotřebu kolem sedmi litrů.".
O tom, zda se ti fakt nepovedlo timdle Golfem zrychlit na kilo pod 8,5 vteřiny, už pomlčme..
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 11:48
Re: Takže
Ok, tak proč v tom případě chybí hvězdy?
Avatar - Emel
5. 4. 2017 11:50
Re: Takže
To by ses musel zeptat testera. Možná proto, že je Golf prostornější, úspornější, rychlejší a levnější?

Ale takhle, nepochybuju o tom, že od pana Fokta by Lex tu hvězdu navíc dostal..
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 11:51
Re: Takže
Dobrá tak ty hvězdy získal za provedení kombi - souhlasím. :-! :-! >:D
6. 4. 2017 19:15
Re: Takže
Hlavně je to rozdílná třída. Navíc prémie vs. mainstream. Takže ty hvězdy celkem jistě nejsou porovnatelné (čtyři hvězdy v segmentu Golfu by mohly být třeba dvě v segmentu IS).
Avatar - Emel
5. 4. 2017 11:45
Re: Takže
Nechápu, na co si s tou spotřebou stěžuješ. V testu Lexusu stojí "máte tady pohodový sedan, který je navíc velice úsporný, jak je u hybridů z dílny Toyoty zvykem" a potom v plusech "Nízká spotřeba paliva za všech podmínek"... tak jak myslíš že se tomu redakce vyhnula?

BTW, tady ta spotřeba není "mezi 6,5 a 8,5", ale 6,5 v průměru při svižném testerském stylu.
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 11:50
Re: Takže
Tady jsem ti stáhl větu přímo z testu: Během celého testu jsem vcelku svižně jezdil za příjemných 6,5 litru, ale při ostrém stylu není problém se dostat i na 8,5 litru.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 11:53
Re: Takže
To znamená, že když auto budeš jen drtit, žere 8.5. Pokud budeš jezdit kombinaci, tak 6,5. Co je na tom nepochopitelné? Lexus jezdí za 7 také v kombinaci, nebo snad, pokud ho budeš jen a jen drtit, tak ta spotřeba nestoupne? Tam asi Hybrid moc nepomůže, nebo se mýlím?
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 11:59
Re: Takže
Ale jo, a není snad na pořadu dne víc vychválit benzínový hybrid, který ti jezdí v průměru za 7 l benzínu, dá stovku za 8 s, a ve městě s ním můžeš jet i za 5 l? Neztrácí snad v této chvíli nafta smysl? Nebo za kolik jezdí mx5 NC, která je lehoučká, nic neuveze a dává stovku za podobný čas? ... pod 8 se těžko dostáváš.
Proto takhle odstřelit Lexus je dost nefér. >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 12:08
Re: Takže
To je ale tendenční, proč mu naddržovat jen proto, že je to hybrid? .. objektivně ten Lexus na to, jaký má výkon zas tak rychlý není. Výhodu spatřuji jen ve městě. Já osobně se nafty neštítím, takže pro mne smysl má, hlavně v kombíku a rychlý kombík (žádný sporťák) je pro mne zajímavější volbou.

Lexus udává jiný směr, ale jak bylo i v diskuzi zmíněno, za podobné peníze jsou efektivnější hybridní auta, třeba 330e, takže i takhle je pořád Lex pomalejší. Navíc, Lexus nemá dieslové motorizace a hybrid je alternativou a rychlosti a úspornosti naftových aut nedosahuje.... Jinak mi to auto ale přijde zajímavé, což jsem i v pod tím testem napsal.

MX 5 je zase jiný druh auta :-) Tam snad spotřebu nikdo neřeší
Avatar - Emel
5. 4. 2017 12:10
Re: Takže
Ta spotřeba je samozřejmě pěkná. Dynamika už míň. Můžeme se tu jako tvářit, že 200km/h a 8,4s je fajn a že konkurence má svoje hodnoty vylhané a tak... no, ale jak testy, tak třeba Dinarovy zkušenosti potvrzují, že to prostě není žádný zázrak.

Pak si můžeme říct, že Passat 1.4TSI má 220km/h maximálku a 8,4s stovku... a tou optikou už zase ta spotřeba tak zázračná není, protože ten Passat má na Spritmonitoru průměr taky pod 7.
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 12:20
Re: Takže
Nevím kde jsi na tom byl:
Lexus - [odkaz]
Passat: [odkaz]
Avatar - iudex
5. 4. 2017 13:25
Re: Takže
Chcem veriť, že si si len nevšimol, že v tom svojom odkaze na Passat máš spotrebu rôznych motorov od 1,4 po 3,6 V6.
Ak to dáš správne, teda len 1,4TSI 110 kW, o ktorom písal Emel, tak tá spotreba je 6,95 litra: [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 13:32
Re: Takže
Sorry, neohraničil jsem to, ale pořád mám výsledek jiný: [odkaz]
i když už to není takový rozdíl. Ale i kdyby to bylo stejně, tak je to pořád výhra pro hybrid.
Avatar - Emel
5. 4. 2017 13:57
Re: Takže
Komplikuje ti to tam ta 118kW varianta, což jsou ještě B7 Passaty, mrkni na konec toho výpisu. Já to mám takhle:
[odkaz]

Je to výhra pro hybrid, který je navíc méně závislý na jízdním stylu a nejspíš bude spolehlivější a tak... ale co se spotřeby týče, není to prostě takové drama.
5. 4. 2017 15:56
Re: Takže
No ale hlavně proč porovnávat hybridní IS s benzínovým Passatem, když lze porovnávat hybridní IS s hybridním Passatem.
[odkaz]
Avatar - Emel
5. 4. 2017 16:34
Re: Takže
Ta pointa je právě v tom, proti čemu budu ten Lexus poměřovat. Pokud se na to podívám tak, že 2.5 benzín se 160kW jezdí v průměru za 7, je to pecka. Pokud tak, že benzín s maximálkou 200 a stovkou za 8,5 jezdí za 7, je to pořád pěkný výsledek, ale zase nic, kvůli čemu bych ten hybrid nutně potřeboval.

Samozřejmě, jsou parametry jako rychlost odezvy apod, které Vmax ani 0-100 nepostihnou...
5. 4. 2017 17:09
Re: Takže
Mě přijde logické poměřovat hybrid s hybridem, a benzin IS 200t s benzinem třeba 330i. IS 300h je hybrid a to se všemi výhodami (lepší spotřeba) ale i nevýhodami (velká nadváha).
6. 4. 2017 19:35
Re: Takže
O jaké velké nadváze to mluvíš? HSD bývají lehké. IS jako takové je však myslím relativně těžké, na papíře (nevím, jak přesné hodnoty Lexus běžně udává, takže bych se soudem počkal).
6. 4. 2017 23:22
Re: Takže
Lex 300h 1720 kg
BMW 330e 1735 kg

Takže 230 kg navíc třeba proti dieselu 320d, který tomu 300h dynamicky stačí
[odkaz]
7. 4. 2017 01:31
Re: Takže
A teď se podívej na hmotnost IS 200t. Není to hybridní pohon, co je na tom autě těžké.
7. 4. 2017 10:45
Re: Takže
1605 kg, tedy pořád nad metrák rozdílu. Ale v mé původní reakci nešlo o to jestli je rozdíl metrák nebo dva nebo jestli je IS těžší Berta jak Opel Insignia, ale o to, že logické je porovnávat hybrid s hybridem, benzín s benzínem. Protože hybrid je zcela jiná konstrukce než čistý benzín, prostě je to auto s baterkami, které vždy zvýší hmotnost a za to nabízí šetření energie, takže vzít si jeden parametr hybridu (spotřebu) a velebit jej proti spotřebě benzínového motoru je asi tak stejně užitečné jako ochutnat zmrzlinu a kyselé okurky a souhlasně pokyvovat nad sladkostí zmrzliny. Mě přijde rozumné porovnávat zmrzlinu se zmrzlinou a okurky s jinými okurkami.
7. 4. 2017 12:45
Re: Takže
To jsi vzal kde? Já se díval na německé stránky Lexusu a tam mají 1680 pro 200t a 1720 pro 300h. 1605 je očividně bez řidiče a zavazadla.

A proč bys nemohl srovnávat hybrid s konvenčním pohonem? Hybrid bývá dražší, pointa tedy je, jestli se to vyplatí. A je zajímavé vidět, kolik ten systém ušetří. Od toho tenhle druhu hybridu je. A nezapomínej, že GTE a 330e jsou plug-in hybridy, ne full jako IS. Tam je také slušný rozdíl.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 12:20
Re: Takže
Navíc, stojí o dost méně....
Avatar - Emel
5. 4. 2017 11:53
Re: Takže
Přesně tak. 6,5 je průměr z celého testu, při 130kmh 6,3l, při 90kmh 4,5l, při ostrém stylu se dá dostat na 8,5l... zatímco u Lexu je to v průměru kolem 7 a při ostrém stylu "málokdy přes 10".
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 11:55
Re: Takže
To je pro některé šokující, že Lexus s dokonalým a hybridním ústrojím je pomalejší, než blbej naftovej Golf >:D A myslím, že největší smršť teprve příjde do diskuze >:-[] >:D
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 12:08
Re: Takže
Houby, hybridní lexus si nekupuješ prvoplánově kvůli akceleraci.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 12:19
Re: Takže
Jak ho potom tedy hodnotit? Protože při objektivním srovnání konkurence, je buď stejně drahý, ale má horší parametry... Tohle je prodej aut, né nějaká vědecká práce, kdy se hodnotí inovatismus.

Pokud mi dáš 1M a chci vybrat to nejelpší, tzn sedan střední třídy, tak asi každý bude hodnotit za kolik auto jezdí ( Nafťák to zvládne o kus lépe) a jak rychlé auto je (opět stejný problém), pak jak se auto ovládá a další parametry výbavy...(tam už to bude složitější a na větší rozbor). Chci tím říct, že ač tento Lexus mi příjde fajn, tak z tohohle pohledu je prostě zatím horší, než auta konkurenční (stejná cena a typ auta).
To by pak redakce musela dávat každému hybridu hvězdu navíc, jen za to, že je to hybrid.

Souhlasím, že to auto si koupí člověk za jiným účelem, než najít nejlepší value/money :-)
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 12:24
Re: Takže
Souhlas, asi jsem dinosaurus, ale za 1M je u mě 100x lepší koupě Lexus IS 300h, co dá stovku o 0,5 s hůře a nedá 220 ale jen 200, než tento nafový golf-kombík. /Tedy pokud nehledáš přímo kombi/. Pořád nabízí solidní dynamiku, spotřebu, o kvalitě nemluvě a lepší zážitky za volantem.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 12:28
Re: Takže
No, pro mne za milion by také nebyla volba na Golf kombi, byť seberychlejší, za to mám krásný Passat BiTDi, když zůstaneme u koncernu. Ale prémiový sedan, který bude rychlejší než Lexus seženeš v této cené také.

Já tě chápu a neodsuzuji, jen se snažím obhájit test, kdy objektivně to auto je horší, než konkurence (a tu bych zde viděl v prémiových sedanech za podobné ceny, podobné velikosti = A4,3er, MB C, popřípadě nejdražší mainstreamové sedany stř.tř, jako je Passat, Sup, Mondeo, Insignia..).

Hledat auto v této cenové, asi bych i do toho Lexusu zašel vyzkoušet :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 13:16
Re: Takže
IS 200 je pekne auto... ;-) ... mat tie prachy.. tak ani nevaham .. tu nie je moc co riesit.. alebo jag XE za melon s 2.0T :yes:
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 13:19
Re: Takže
Víš, že se bavíme o testovaném IS 300 H? Nebo ne?
5. 4. 2017 11:51
Re: Takže
Zajímavé, že britští paznechti to vidí úplně stejně, GTD za 4*, IS300h za 3,5*
[odkaz]
[odkaz]
a v rámci třídy špička
[odkaz]
5. 4. 2017 11:52
Re: Takže
Akorát nevím, kdo je kdo.
[odkaz]
5. 4. 2017 12:03
Re: Takže
No někteří možná neví co je co. Hvězdy se nejspíš dávají podle konkurence ve třídě a nesrovnávají se mainstremová kombi nižší střední (které se musí srovnávat třeba s Astrou nebo Focusem) s prémiovým sedanem střední třídy (který se musí srovnávat třeba s 3er).
Avatar - Uživatel_5340709
5. 4. 2017 12:04
Re: Takže
Testy zajímavé, uznávám, Lex tu včera dostal zbytečnou sodu.
Avatar - Hittman
5. 4. 2017 13:16
Re: Takže
Na nižší střední to je dobrý, na Lexus, který si hraje na luxusní sportovní odnož Toyoty je to bída oproti konkurenci.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2017 14:34
Re: Takže
-Lexus testoval jiný autor, těžko lze čekat zcela stejné názory.
-Ani náhodou včera nebyl autorem Lexus titulován"totálně nedostačující". Ani s nadsázkou.
-navíc se v případě Lexusu jedná o motorový vrchol daného modelu v prémiové!!! střední třídě, v porovnání s relevantní konkurencí objektivně je méně dynamický.
- oproti tomu mainstreamový!!! golf GTD je v porovnání s relevantní neprémiovou konkurencí minimálně nadprůměrně dynamický.
- zvuk- co je špatného na výtce, že benzínový motor mohl mít lepší zvuk? Umělé dozvučení zkritizovali oba.
- hodnocení hvězd lze těžko srovnávat Golf/Lexus. Kdo má lepší naftový "warmhatch" než VW? A kdo má lepší prémiový sedan než Lexus? (odpověď na druhou otázku je daleko jednodužší, než na tu první)
5. 4. 2017 11:45
Akcelerace az od 1 800 ot/min. a u dieselu ? ! CENA ! ! !
Ve VWG se asi s cenou pomatli.

A ten motor - zda se, ze VW uz neumi konstruovat diesel motory.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
5. 4. 2017 11:47
Re: Akcelerace az od 1 800 ot/min. a u dieselu ? ! CENA ! !
To uz neumi nejmin 10 let.
Avatar - classic
5. 4. 2017 11:48
1,2 mil.!!!!!!!
>:-[] >:-[] >:-[] HAHAHAHAAAAAAAAAAA. 1.200.000,- za Golfa v kombíku..
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:07
Re: 1,2 mil.!!!!!!!
a tu cenu pritom mozes mat sorento a defakto v plnke s vyse 600 litrovym kufrom ;-) pre 6 ludi... alebo nejaky outback od subaru pripadne stylovy premiovy jaguar XE s 2.0T ..... asi aj preto takychto naslapanych golfikov nevidno nikde .... GTD som v komiku snad este ani nevidel ... mozno nahodu niekde okolo mna preletel ale nie som si vedomy toho ze som taketo nieco videl u nas v premavke.
5. 4. 2017 13:00
Re: 1,2 mil.!!!!!!!
No tak to radši dám 1,2 mega za VW než za Kiu. Sorryjako. Ale byl by to arteon, ne Golf. :-)
Mimochodem, v tu chvíli je srovnání s kiou už úplný nesmysl - bachratá koerjská krabice vs. krásný sedanoliftback.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 13:12
Re: 1,2 mil.!!!!!!!
no som zvedavy na cenu stingera... ci bude lacnejsi ako prave spominany arteon...

ja viem uz som so sorentom aj outlanderom mimo segment... ale tak melon za kompaktny kombik je fakt ulet ;-) .. to uz by som radsej aj to SUVecko zobral alebo nejaky voz ako XE
Avatar - classic
6. 4. 2017 14:13
Re: 1,2 mil.!!!!!!!
Co je možné mít za tu cenu, to je prostor pro nekonečnou diskusi... Jediné vím jistě, že takové peníze dát za Golfa je čistý nerozum. 600 je moc, natož 2x tolik...
Avatar - miromen
5. 4. 2017 11:48
Posilovač
Nepřirozene tuhnuti posilovače jsem zaznamenal i u běžne varianty s 1.2TSI 77kw, kde nebyla možnost volby jizdnich režimu.
Rozbalit vlákno
9
5. 4. 2017 12:27
Re: Posilovač
No vidíš Mirku a v té době Golf projižděl nejsofistikovněji dle testů každou zatáčku. >:D

;-)

Prostě umělá zpětná vazba aby to bylo řidičtější, teda opravuji, aby se to mohlo napsat. :-)
5. 4. 2017 13:03
Re: Posilovač
no tak to bylo asi rozbitý. Protože to vždy byla a je výhoda koncernu, že jejich řízení je normálně funguje i v pořádným slalomu, zatímco lecjaký frantík ztratilposilovací efekt a ztuhl. Z hlediska bezpečné ovladatelnosti se koncernovým autům nedá nic vytknout. V tom ostatní doooost zaostávají.
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 13:09
Re: Posilovač
pán je predajca,či servismen vw ?
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2017 13:53
Re: Posilovač
Nikoli, pán je docela obyčejný hlupák, jak nám tu pravidelně prezentuje.
5. 4. 2017 13:18
Re: Posilovač
jechecheche. Co to je za bláboly.
Avatar - miromen
5. 4. 2017 17:09
Re: Posilovač
Nepřirozenym tuhnutim posilovače mam na mysli to, že jeho učinek s rostouci rychlosti je vnimatelny. A to jako by skokově nebo prostě měl několik poloh a v těch je ta změna postřehnutelna. U jinych aut s proměnlivym učinkem posilovače je tento proces přirozenějši. Tzn., že tuhnuti probiha plynuleji. S tim jak řizeni funguje, včetně toho jestli stiha, nebo ne, to nema nic společneho. V tomhle směru mi vice seděl posilovač u šeste generace, ktery neměl proměnlivy učinek posilovače.
5. 4. 2017 18:10
Re: Posilovač
Co já vím, tak G7 má účinek posilovače řízení v daném režimu vždy konstantní, ve sportu nižší, v komfortu vyšší, ale vždy konstantní.
Stejně tak "Progresive steering", který je ve standardu u GTI má vždy konstantní účinek posilovače řízení v daném režimu, ale mění se strmost řízení podle natočení volantu, což je zajištěno speciální konstrukcí hřebenu řízení, s posilovačem to nemá nic společného. Kolem středové polohy je strmost řízení nižší, při větším natočení volantu strmost řízení plynule roste, což je dáno konstrukcí hřebenu, kdy zuby hřebenu nejsou uspořádány stejnoměrné ale progresivně.
Takže proměnný účinek posilovače je jenom ve smyslu jízdních režimů, mezi nimi roste/klesá, ale v daném režimu je vždy konstantní (pokud si tedy v zatáčce řidič nehraje s nastavením režimů ).
Avatar - miromen
5. 4. 2017 19:48
Re: Posilovač
Ano to co popisuješ je progresivni řizeni. Ja pišu o proměnlive učinnosti posilovače, což je zřejmě standard u všech G7, ktery byva i v popisech u seriovych vybav...

"Posilovač řízení - s proměnlivým účinkem v závislosti na rychlosti"
5. 4. 2017 11:52
sportove, naftove...
...to je nieco ako cestny politik. Ze vraj existuje, ale ja som takeho este nevidel...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stefič
5. 4. 2017 14:17
GTI
nick GTI už sem asi nechodí, co? Nebo ho tu někdo viděl? Docela bych zase pokecal...
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2017 17:04
Re: GTI
Ten řeší exekuce na DP v Mostě a nestíhá, tak nemá čas psát..... >:D
5. 4. 2017 16:48
Proměnný účinek posilovače
Tak aby měl člověk opravdu pocit co se děje pod koly, pak by musel mít ideálně řízení bez serva. I slušně naladěná hydraulika nebo špička v elektromechanických umí stále fungovat tak, aby řidič věděl o tom kam míří a co dělají přední kola.

Nesmysl o tom, že tužší řízení je sportovnější, vymysleli hlupáci, co o něm moc nevědí.
Rozbalit vlákno
1
6. 4. 2017 13:30
Re: Proměnný účinek posilovače
Jedna věc je skutečná zpětná vazba, která patří ale především do sportovního vozu (př. Megane RS), jiná věc je posilovač aktivně znemožňující sportovní jízdu tím, že řidiči zcela bere z rukou "jistotu" (př. Hyundai i40).

Pak je spousta kvalit mezi tím, od velmi dobrého naladění řízení v BMW 3 nebo Alfě Giulia, přes docela povedeného naladění Škodovek či Fordů, přes prapodivné, ale alespoň velmi přesné naladění Audi, až po drive-by-wire systém v Infiniti, který jsem bohužel netestoval, ale pry je to docela bláznivina. :-)
6. 4. 2017 00:11
Meli byste ho chtit?
Ne.
Za takovou cenu bychom meli chtit kvalitu.
Rozbalit vlákno
1
6. 4. 2017 08:27
Re: Meli byste ho chtit?
Tiež mi to príde ako drahý nezmysel. Ak budem hľadať za tú cenu dostanem A4 2,0 TDI STR Quattro
Avatar - Beefcake
6. 4. 2017 14:57
GT
Fascinuje ma, ako to "GT" uz stratilo ten vyznam z minulosti. Ale co by sme neurobili kvoli predaju.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
6. 4. 2017 15:38
Re: GT
Skutočne? A aký (väčší) význam malo to označenie u minulých Golfov? Vždy to bolo označenie pre hotheč, najvýkonnejšiu predokolku daného modelu, či už benzínovú (GTI), alebo neskôr aj naftovú (GTD). O akej strate významu teda hovoríš?
Avatar - Beefcake
6. 4. 2017 21:21
Re: GT
Hovorim o minulosti vseobecne, nie o minulej generacii Golfu, ta nikoho nezaujima.
Ked sa 20-30rokov dozadu povedalo GT, tak to aj nieco znamenalo.
Avatar - white label
7. 4. 2017 00:02
Re: GT
Ale on nepsal konkrétně o minulé g. Golfu, psal o minulých Golfech obecně, což je od poloviny sedmdesátých let, tedy něco přes 40 let.
6. 4. 2017 21:21
diesely tu uz netestujte
1 - uz to snad nikdo ani necte ne? ja teda takove testy uz nectu protoze jsou k nicemu
2 - snad je pro vas jednoduche rict si o benzin, plyn, elektriku???
3 - diesely se brzo zakazou
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
7. 4. 2017 11:49
Virtual kokpit ?
Pro mne hrůza , klasické budíky VW vypadají lépe a jsou čitelnější.

Digi playstationy v autě fakt mít nechci !

Měl by být jen za příplatek pro fanatiky.. ;-)
Rozbalit vlákno
0