Diskuse

VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion – Víc než jen městská stylovka

5.2.2018

Prosadit se ve stále se rozrůstající konkurenci kompaktních SUV není vůbec snadné. Jaké zbraně kromě atraktivního designu vytasil Volkswagen s modelem T-Roc?

 

  • 123 Reagovat !

    foto liber

    liber 05.02.  14:21

    Oslava

    Článek jsem přečetl a musím konstatovat, že se jedná o jednu velkou oslavu tohoto výjimečného vozu. Vozu, který nemá prakticky jedinou chybičku a pokud ano, tak se jedná o malinkou a bezvýznamnou kaňku. Nechápu, proč by si zájemce o nový vůz koupil cokoliv jiného.
    Jsem si prakticky jistý, že si o něm zde ještě mnohokrát přečteme.
  • 31 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 05.02.  14:21

    NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

    než je popisováno v textu.
    Pravděpodobně výbava sport s Activ Infem a DSG a Navigaci Pro, Apno střechou a tak.
    Cena vozu by se šplhala k 1.milionu ceníkovky, nehledě na to, že DSG 4x4 je objednatelná od cca 820tis.
    • 70 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.02.  14:22

      « Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

      Ooops, takže testovaný model není za 770k? To nám to opět redakce přibarvila! ;-) :yes:

      Ta objektivita a vyváženost hodnocení je skvělá!
      • 60 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 05.02.  14:25

        « Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

        Přesně
        KOLMANE VYSVĚTLETE proč je na fotkách Sport za mega a vy píšete článek o Designu za 770! Na kterej ty 19ky ani nejdou!!!
        Jste buiď vědpmý lhář nebo blbec!
        • 02 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 05.02.  14:30

          « Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

          Možná špatně čtu, ale nevidím, že by Kolman tvrdil, že testoval Design. I na konečné "tabulce" cen píše, že auto bylo ve výbavě Sport.
          • 00 Reagovat !

            foto Stanislav-Kolman

            Stanislav Kolman 05.02.  14:32

            « Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

            Zdravím vás,

            moc se omlouvám za chybu, která vznikla při sestavování tabulky. Testované auto bylo samozřejmě ve vyšší výbavě a s vyšší cenou, přesně, jak píšete. Teď už by to mělo být správně.

            Díky za upozornění!
            • 21 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 05.02.  14:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

              OK, je to dost velkej rozdíl.
              A pořád to máte špatně.
              Jiná cena a taky tam nemáte spoustu výbavy z obrázků.
              Namátkou tu oanostřechu.
              Myslíte, že to dokážete NORMÁLNĚ OPRAVIT?
            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.02.  14:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

              Základní cena testované verze je za 820.900, chybu tam máte stále.
            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.02.  14:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

              A testované auto mi vyšlo na 900k. Tak nevím...
              • 01 Reagovat !

                foto maxi-

                maxi! 05.02.  15:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

                nie je to vobec spatne auticko, ale cakal som o dost mensiu cenu - v tejto vybave tak do 800 by to bolo tak-tak! :-!
          • 00 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 05.02.  14:35

            « Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

            Jasně Kájo, Sport, co začíná na 820900.
            • 02 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 05.02.  14:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

              Ok, nevím, co všechno už opravil, než jsem to četl já. Teď mu zřejmě nesedí celková cena se všemi příplatky,už jen 19" + barva+ panorama je 890tis.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 05.02.  14:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

                Navi je v ceně? ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 05.02.  14:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

                  Nezkoušel jsem dělat redaktorovu práci, dal jsem si verzi auta, a když jsem už po třech příplatcích viděl vyšší cenu než v testu, skončil jsem. ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 05.02.  14:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

                    Já taky ne, jen jsem to zkusil rychle nahodit v konfig. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 06.02.  12:04

      « Re: NA OBRÁZCÍCH JE ÚPLNĚ JINÉ AUTO

      fostek: dneska neusneš kámo, v Lednu se tu prodalo 5 ks Lexusů LS, o 4 ks víc jak Audi A8 >:D >:D >:D
  • 181 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 05.02.  14:21

    Hodnocení?

    Tak to nechápu, interiér vozu za +700k tvoří tvrdé plasty v relativně malém interiéru, podvozek je hlučnější s omezeným komfortem, motor hlučný se spotřebou v průměru 7l/100km a máme to za 4*.

    Sakra, to jsou mi divné počty! :-!
    • 01 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 05.02.  19:42

      « Re: Hodnocení?

      To víš, Machala vydal pokyn a tak se musela pravda několikrát ohnout. :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 06.02.  00:24

      « Re: Hodnocení?

      Ale pochop že se v těch tvrdých plastech cítíš komfortně ba přímo luxusně. To víš koncernový luxus šutr s úžasnou texturou ala Rolls Royce. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 06.02.  11:46

        « Re: Re: Hodnocení?

        Tvrdé plasty sou in? Sakra, to aby redakce na týden zavřela, nevydala jediný článek protože bude muset všechny staré testy amerik přebodovat a přidat jim 2 hvězdičky >:D >:D >:D
  • 131 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 05.02.  14:28

    Guliverovy cesty?

    Takže dozadu si "za sebe" sedne s rezrvou i skoro dvoumetrový H.Mička, ale přesto je to vhodné spíš jen pro děti?
    • 01 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 05.02.  15:17

      « Re: Guliverovy cesty?

      tiež ma to zarazilo, ale pridali 2 dospelých, tak asi ide skôr o šírku.
    • 01 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 05.02.  19:43

      « Re: Guliverovy cesty?

      >:D >:D >:D
      Mička asi hodně zhubnul >:D >:D >:D
  • 42 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 05.02.  14:31

    KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

    Kde se vzala ta slabina (drncající 19ky) na autě, na kterém NEMOHOU BÝT?
    Jel jsi v tom, nebos navalil fotky a vymyslel celej test?
    Anebo jsi testoval toh Sporta za mega z fotek? Tak proč píšeš 770?
    PROČ?!?!
    Proč je v galerii Active Info Displej, Navi Pro, DSG, Panoramatická střecha a další věci za asi 300.000 v součtu, které testovaný vůz nemá?
    EDIT, OK, už vyřešeno

    • 70 Reagovat !

      foto liber

      liber 05.02.  14:39

      « Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

      Panu redaktorovi se prostě pod návalem obdivu k autu vloudila malá chybička a zapomněl v čem seděl. Přece ho nechceš donutit k tomu, aby přiznal, že v něm vůbec nejel a převzal text od někoho jiného.
      • 40 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 05.02.  14:43

        « Re: Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

        neee on převzal jen od VW text co se má otisknout!
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 05.02.  19:44

          « Re: Re: Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

          >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.02.  14:42

      « Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

      Není vyřešeno...je to stále špatně.
      • 60 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 05.02.  15:13

        « Re: Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

        Tak máme nový rekord, test s největším počtem nesmyslů. Doufejme, že Kolman nemá řidičák, protože kdyby řídil jak píše, tak je na cestě veřejné nebezpečí. Není schopen to ani opravit. A jak se dospává bílý lak? Do růžova?
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 05.02.  19:47

          « Re: Re: Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

          >:D >:D >:D :yes:
    • 70 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 05.02.  16:07

      « Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

      Vypadá to, že jste to nepochopili. Standa není redaktor, ale v ACZ působí jakožto TROLL >:D >:D Jen vás zkouší, zda dáváte pozor a těm cancům někteří méně zběhlí věří - Standa z toho má celoročně apríl. >:-[] >:-[] A Machi ho poplácává po rameni, jak pěkně rozproudil diskuzi, i když jde o auto, které je celkem k prdu.
      • 01 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 05.02.  19:48

        « Re: Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
      • 12 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 05.02.  23:32

        « Re: Re: KOLMANE ČEKÁM NA VYSVĚTLENÍ

        Hele, kromě ceny - co je na tom autě k prdu? To co má tohle auto nemá mnohá konkurence nejmíň o třídu výš.
  • 113 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 05.02.  14:32

    atraktivní design

    No osobně si myslím, že T-Roc má všechno, jen ne atraktivní design. Jak se mi u VW nelíbila ťuťu kulaťoučká hra na chrom (Passat B6, Tiguan Mk1, Touran Mk1 FL), tak pak to začalo vypadat dobře, sympaticky ostře (Passat B8, Golf 7), no a teď to všechno zase začíná vypadat jako taková hra na Hyundai (Tiguan 2, Arteon, a teď tenhle T-Roc). Auta jsou "obtěžkána" zbytečnými detaily a kravinami, blikátkama, hýbacíma směrovkama, falešnými výfuky, nádechy, výdechy, no wtf...?
    Falešné, ale svítí [odkaz]
    Jedny falešné, ale odrazkují, druhé už neumí vůbec nic [odkaz]
    Profil špatně, kombinace šlupek a děr v podběhách zas vypadají jak od trakaře [odkaz]
    No škoda dobrého auta, za mě tedy hnus.
    • 53 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 05.02.  14:44

      « Re: atraktivní design

      Osobně považuji design T-Rocu za vydařený, líbí se mi mnohem víc než srovnatelná konkurence, jen vyjma základu je v cenách blížících se prémii.
      • 21 Reagovat !

        foto Habakuk14

        Habakuk14 05.02.  14:49

        « Re: Re: atraktivní design

        Co je konkurence?
        • 111 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 05.02.  14:54

          « Re: Re: Re: atraktivní design

          VW nemá konkurenci!
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.02.  14:54

          « Re: Re: Re: atraktivní design

          Ptáš se na slovo, nebo modely? ;-)

          Je to auto velikosti mezi Capturem a Kadjarem, P2008 nebo P3008, E-Pace a zřejmě i Q2, GLA apod.

          Cenově, ale i technicky výš než mainstream.
          • 30 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 05.02.  15:43

            « Re: Re: Re: Re: atraktivní design

            Co z nej dela vic nez mainstream?
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 05.02.  16:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: atraktivní design

              Možnost 4WD? Nabídka motorů končící dvoulitrem 140kw? Adaptivní podvozek? ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 06.02.  09:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: atraktivní design

                Malicky Nissan Juke Nismo s FWD nebo AWD, MT nebo AT, sice ne 2L ale zase az 160kw... to nam zustava bud ten 2L, ale nafta, anebo ten adapt. podvozek. Za me at jedno nebo druhe, oboje na premii malo. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 08.02.  20:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: atraktivní design

                Dobry podvozok nepotrebuje adaptivne kraviny.
                Keby to malo pneu podvozok, to je ina vec.
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 05.02.  18:58

            « Re: Re: Re: Re: atraktivní design

            Len to kľudne napíš, je to supermainstream. Poriadne TDI, TSI, dvojspojka, 4x4 >:D
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 05.02.  14:51

        « Re: Re: atraktivní design

        Q2 ala VW predsa nebude stáť polovicu >:D
      • 92 Reagovat !

        foto kosmonaut

        kosmonaut 05.02.  14:57

        « Re: Re: atraktivní design

        Vidíš, na mě působí, jako když se sousedovic, dejme tomu třeba Maruška, která dělá na hromadném příjmu na poště v Golčově Jeníkově a nechce jí nikdo p....t, tak jako když se ta zmaluje jak mýval, oblékne černé legíny, obuje boty s tou 15cm podrážkou a jde se ukázat na ulici.
        • 52 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.02.  15:01

          « Re: Re: Re: atraktivní design

          Názor na design bude vždy tím nejrozdílnějším. Mě přijde T-Roc vkusný, jemně agresivní a svěží ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto kosmonaut

            kosmonaut 05.02.  15:08

            « Re: Re: Re: Re: atraktivní design

            OK >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 05.02.  19:51

            « Re: Re: Re: Re: atraktivní design

            Souhlasím. Naživo vypadá dokonce lépe než na fotkách.
          • 01 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 06.02.  12:13

            « Re: Re: Re: Re: atraktivní design

            Souhlas, designově velmi povedená krabička. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 05.02.  19:50

          « Re: Re: Re: atraktivní design

          Jen za to sousloví :yes: :yes: :yes:
        • 11 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.02.  00:16

          « Re: Re: Re: atraktivní design

          O.K., tak se ti nelíbí..., Marušku z GJ může p(olíbi)t/p(robudi)t/p(otěši)t... někdo jiný, a stejně tak si někdo jiný může koupit T-Roc.
          Mě by spíš zajímalo (pokud teda u sebe nemáš fotku té Marušky z GJ), jak podle tebe v mainstreamu vypadá naopak pěkné SUV podobné velikosti?
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 05.02.  23:11

        « Re: Re: atraktivní design

        suhlas.. dizajn ako taky je pekny... je to stylove neokukane... len tie ovalne pochromovane vyduchy v narazniku su hadam az moc gycove... ale chapem.. snaha o styl si vyzaduje tu a tam pouzit aj kusok gycu... ale ako celok je auto pekne to ano.... este posadit cenu priemerne o 200 litrov nizsie a T-roc zacne aj davat zmysel
    • 21 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 05.02.  14:53

      « Re: atraktivní design

      Chtěl jsem napsat něco podobného a než jsem dočetl test, už je to tu. Tak díky za ušetření času. :-)
      Doplnil bych k té neatraktivitě ještě příliš šikmý zadní sloupek a rádoby-kupé profil auta. Vypadá to divně, nakopnutě.
    • 00 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 05.02.  18:19

      « Re: atraktivní design

      za mě by ke zlepšení vizuálního dojmu z fotek pomohlo, kdyby pro příště vyretušovali šoféra >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 06.02.  18:36

      « Re: atraktivní design

      Už sem zanechal koment jinde....ano, u mě profil, especially C sloupek.....nespolknutelný.... ;-\ Zbytek OK.... :-!
  • 11 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 05.02.  14:37

    Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

    Nebudu moc korektní, ale fakt se přimlouvám, aby to příště bylo opačně.
    • 40 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 05.02.  14:39

      « Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

      TWL von tu tabulku předělal a má to zase BLBĚ!
      To snad ne.
      8-s :no:
      • 51 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 05.02.  14:54

        « Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

        a co čekáš od lidí, kteří umí jen dostat mail od VW či Škody, udělat ctrl c a ctrl p.....a tomuhle říkají novinařina...
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.02.  14:56

          « Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

          CTRL P? Co to dělá? 3,14čoviny? ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto Joky

            Joky 05.02.  14:57

            « Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

            joooo přesně tak !
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 05.02.  17:43

            « Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

            Tisk. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 05.02.  19:52

            « Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

            Twl, dneska brutálně perlíš >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 05.02.  15:03

          « Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

          Kdokoliv z nich je pořád proti tobě Einstein.
          • 01 Reagovat !

            foto Joky

            Joky 05.02.  15:11

            « Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

            To je fakt, Einstein ve škole moc dobře neprospíval...
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 05.02.  18:37

              « Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

              Jenže nebyl pitomec ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 05.02.  23:45

        « Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

        Další důkaz, že to, co tady v té redakci zbylo, není tak tendenční, jako..., no prostě bl.bé! 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 05.02.  17:59

      « Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

      No... to zní, jako bys kritizoval i fotografa, ale úroveň fotek je na standardní (vysoké) úrovni.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 05.02.  21:46

        « Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

        Ne, pokud to není shoda jmen, pak tu Lilling napsal několik testů, a všechny byly (podle mě) velmi dobré.
        • 00 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 05.02.  22:47

          « Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

          Souhlasím
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.02.  20:38

          « Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

          Pokud navrhuješ, aby to příště bylo opačně, tak navrhuješ, aby pan Liling psal a pan Kolman fotil. Tomu prvnímu rozumím, to druhé by asi nedopadlo dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 06.02.  12:42

        « Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

        To bych zase netvrdil. Po technické stránce jsou některé (např. detaily interieru) hodně mizerné.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.02.  20:36

          « Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

          Hoď příklad.
          • 00 Reagovat !

            foto JirkaX

            JirkaX 06.02.  21:54

            « Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

            Tak např. když už fotím ovladače klimy, tak by mohly být ostré všechny tři, ne jenom prostřední. Zrovna tak snímky interieru. Ten čtenář si to chce prohlédnout a záběr neostrých dveří je mu k ničemu.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 07.02.  11:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autor: S.Kolman, foto O.Lilling

              Hm, budiž, těch fotek vnitřku tam je spousta a za mě nemusí bejt nutně všechno ostrý...
  • 51 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 05.02.  14:42

    Stylovka?

    Tahle nuda a šeď? :-O
    • 00 Reagovat !

      foto R32

      R32 06.02.  14:00

      « Re: Stylovka?

      Veľmi rád by som videl fotky tejto stylofky v základe na 16" plecháčoch... 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 06.02.  20:35

        « Re: Re: Stylovka?

        Když pominu hloupost toho názoru (které auto vypadá v základu skvěle?), pak T-Roc se na plecháčích nedělá.
        • 00 Reagovat !

          foto R32

          R32 07.02.  00:06

          « Re: Re: Re: Stylovka?

          Neviem prečo máš zväčša potrebu negovať názory ostatných no sú autá ktoré v základe nevyzerajú ako socky a majú v základe aj spomínané disky z ľahkých zliatin (napr. Honda Civic). No a k T-Rocu, neviem ako v CZ no u nás má základ plecháče... ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 07.02.  00:44

            « Re: Re: Re: Re: Stylovka?

            U nás jsou 16" Chester v základu, u vás, a taky v Německu, Rakousku, Polsku naopak ne..., to víš, máme vyspělejší/náročnější trh... >:-[]
            V Dolních Uhrách (Maďarsku) taky nejsou v základu plecháče, ale tam je dáno to tím, že se nabízí jen dvě nejvyšší řady, Styl a Sport.
            • 00 Reagovat !

              foto R32

              R32 07.02.  07:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Stylovka?

              Tak to asi máte rozumnejšieho importéra, u nás má celý koncern pod palcom jeden importér (pokiaľ dobre viem) a ten je schopný dať plecháče hádam aj na Bentley... >:-[]
              V tom chudobnom Maďarsku fakt len dve top výbavy? >:D Sa s tým teda nesr@li >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 07.02.  07:45

            « Re: Re: Re: Re: Stylovka?

            U nás jsou v základu 16" alu.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 07.02.  10:05

            « Re: Re: Re: Re: Stylovka?

            Civic S má 16" plecháče... a ten interiér bez rádia je taky velká paráda
            [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 07.02.  12:52

          « Re: Re: Re: Stylovka?

          Které ? No přece Jimny.... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 07.02.  12:54

            « Re: Re: Re: Re: Stylovka?

            Nebo ještě Aventador.
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 06.02.  22:00

        « Re: Re: Stylovka?

        Nic není nemožné, plecháče možná výrobce nabídne i s poklicema na zimu, jako u Tiguana. Viděl jsem to na autě, vypadají dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 06.02.  22:37

        « Re: Re: Stylovka?

        Důvod? Víš snad o nějaké podobné "stylovce", které by plecháče naopak slušely? 8-s :-)
        Mimochodem na základních plecháčích (16") vypadá takto: [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto R32

          R32 07.02.  00:12

          « Re: Re: Re: Stylovka?

          Samozrejme, že nie... Skôr mi šlo o to, že pri takej cene už mohli dať do základu nie plechy, rozdiel v cene je (pri zohľadnení nemalej ceny auta) zanedbateľný. Ale oni vedia ako z ľudí ťahať ďalšie peniaze, v reklamáchv testoch či na bilbordoch na teba kričí auto v plnej palbe s cenou od..., zapáči sa ti no keď chceš aby aj tvoje tak vyzeralo cena bude "dvojnásobná" 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 07.02.  00:39

            « Re: Re: Re: Re: Stylovka?

            Dělá to snad někdo opačně? ;-)
            A, že by na tom "mém" odkazu vypadal (na těch plecháčích) tragicky, se také říct úplně nedá.
            • 00 Reagovat !

              foto R32

              R32 07.02.  07:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Stylovka?

              :yes: je to tak, robia to všetci, nebudeme si klamať... ;-)
              T-Roc na plechoch (z odkazu) síce nieje žiaden vlhký sen a pri takejto kvázi image káre je to skrátka 8-s no dajme tomu že je to stráviteľné. Určite lepšie ako napr. Octavia v základe. >:D
  • 21 Reagovat !

    foto swifter

    swifter 05.02.  14:54

    Takové nijaké auto,

    bez duše, i Golf má svou tvář, tohle NE..
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.02.  22:51

      « Re: Takové nijaké auto,

      mne sa to paci... len ta cena je podla mna uplne sialena .. ked si vezmeme za kolko sa da kupit podobne velka vitara S s pohonom 4x4 tak T-roc je razom nepredajny .... auto to pritom iste nebude zle... a aj praktickost vw nejde upriet... tu bude opat bodovat .. aj ked tie ovalne pochromovane otvory v narazniku ( na inej ako bielej kasni posobia doslova ako past na oko ) preglgam stale tazko ... to je v podani vw vizualny gyc roka za ktory ba sa nemuselo hanbit ani DS-ko alebo nejaky citron, reno, pezo
      • 00 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 06.02.  09:01

        « Re: Re: Takové nijaké auto,

        Akurat, ze Vitara je vsetko, len nie velka. Teda zvonku tak posobi, vnutri je to na urovni fabie. Ked som do nej v ocakavani sadol, tak hned prislo vytriezvenie a prestal som rozumiet tomu ako sa tak dobre moze predavat.
  • 92 Reagovat !

    foto Jenik3

    Jenik3 05.02.  15:03

    zase naftak do mesta

    To si redakce neumi rici, ze chce na test auto, ktere jezdi na benzin a je to dvoukolka, coz bude, dle meho nazoru, nejcastejsi kombinace.
    Jestli to nebude tim, ze ACZ musi poslouchat VAG, potazmo AZNP?
  • 51 Reagovat !

    foto steny007

    steny007 05.02.  15:11

    No,

    zmiňovaný golf nejen, že lépe pojede, ale bude mít i nižší spotřebu a to vše za nižší cenu. Pokud někdo mermomocí chce SUV v této kategorii, tak obdobná Ateca, Karoq nabídnou za shodnou cenu větší auto.
    Tohle je zbytečný auto.
    • 00 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 06.02.  20:31

      « Re: No,

      Navíc Golf je větší.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 07.02.  11:27

        « Re: Re: No,

        Hele... kufr 445l FWD nebo 392l AWD... a Golf má 380. Tj. užitná hodnota T-Roca a Golfa HB je +- stejná.

        TR je o 2,5cm kratší, o 2cm širší, o 12cm vyšší... má o 3cm kratší rozvor a +- stejné rozchody. Pokud chceš napsat o jednom že je větší, pak je to T-Roc díky výšce.
  • 70 Reagovat !

    foto liber

    liber 05.02.  15:17

    Cena

    Přečtu text, vidím super vybavené auto za 700 tis. Beru věci a letím objednat levnější verzi. Tu mi napočítají na 680 tis. Vyděšen jim zamávám článkem před nosem pro porovnání a oni mi tuto verzi napočítají na 956 300,- Kč.
    Naštěstí se z tohoto snu probudím. Vše je jak má být.
  • 40 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 05.02.  15:29

    kto nemá suv akoby nebol

    a potom sa tu iudex diví, či sa oplatí ukončiť fabku kombi a robiť škodaq. Veď na jednom mini suv zarobia 2x toľko. Ja nemám nič proti tomu, ak si ľudia kúpia štýlovku, ale do štýlu už vrhajú aj ľudia, čo sa nevedia dočkať výplaty.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 05.02.  15:51

      « Re: kto nemá suv akoby nebol

      Si to napisal akoby doteraz podobne skupiny neboli. Akurat si miesto SUV dosad nieco s TDI po dochodcovi z nemecka, ci lahko ojazdenu premiu atd. :-)
  • 60 Reagovat !

    foto liber

    liber 05.02.  15:36

    Cena opravena

    Pane Kolmane, vzhledem k tomu, že cena auta, která je také jistě důležitým parametrem v počtu přidělených hvězd, je již opravena a výrazně zvýšena, zůstává podle vašeho názoru přidělení čtyř hvězd adekvátní ? Myslím s ohledem na porovnání kvality interiéru, prostornosti, jizdních vlastností a dalších měřítek vztažených k ceně auta téměř 1 milion Kč....
    • 11 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 05.02.  16:01

      « Re: Cena opravena

      Přesně, cena neodpovídá hodnotě. To bych radši šel pro XC40, která má skutečně styl a zákazník dostane mnohem lepší a promyšlenější auto.
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 05.02.  16:15

        « Re: Re: Cena opravena

        To jsem si nakonfiguroval za 1,5mio ;-) E-Pace za 1,9M... ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto car

          car 05.02.  16:54

          « Re: Re: Re: Cena opravena

          Za mě 3008,za mě jasná volba..
          • 10 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 05.02.  18:43

            « Re: Re: Re: Re: Cena opravena

            Na testovaný 4motion ale 3008 odpověď nemá.
            • 00 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 05.02.  18:49

              « Re: Re: Re: Re: Cena opravena

              Zbytečné, lidi přece nepotřebují čtyřkolku, potřebují ale pologazíka, nejlépe s interiérem na ruby.
            • 11 Reagovat !

              foto car

              car 05.02.  19:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena opravena

              No nemá..to víš že ne:-)
              • 20 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 06.02.  12:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena opravena

                Jakou, tekuté řetězy?
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 05.02.  22:46

            « Re: Re: Re: Re: Cena opravena

            3008 nie je SUVecko.. leda tak zvysena dodavka alebo akysi MPV cross ... ale s 4-kolkami ako napr eclipse cross alebo subaru XV to ani nejde zrovnavat... tie su ina liga
        • 00 Reagovat !

          foto Johny-Rico

          Johny.Rico 06.02.  08:00

          « Re: Re: Re: Cena opravena

          Vy nemáte limity, pánové >:D
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 05.02.  17:56

      « Re: Cena opravena

      Cena právě není důležitým kritériem v udílení hvězd. Tedy nebyla, pokud mě paměť nešálí.
  • 01 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 05.02.  19:35

    Cena je přímo šílená

    Tak nějak mi uniká smysl T-Rocu, když je tu Tiguan. T-roc je jen přizvednutý Golf, někdo může říct, že tu jde o styl, ale... Copak Golf není stylový? Může mít stejné motory i 4motion.

    Jenže zatím co slušně vypavený golf s 1.4TSI 110kW Marathon edition seženete ve skladovce v klidu do 500tis a nic podstatného mu ve výbavě nechybí. T-roc už tedy s 1.5TSI 110kW začíná na 580tis? Ptám se proč za něj vyhazovat peníze, když vlastně nedostanu nic navíc? Kdyby ten rozdíl byl vykoupen 4motionem, tak beru ;-)

    Testovaný model za 965tis Kč je absolutně mimo mísu, tak o 300tis Kč. Nu což jde o novinku a VW půjde rychle dolu jinak budou počítat prodeje na prstech jedné ruky >:D
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.02.  22:37

      « Re: Cena je přímo šílená

      suhlas... ta cena je priam sialena a to aj u nas... obavam sa ze zmysel bude tym padom davat len ako zaklad ( podobne ako aj rapid od skody ) .. lebo ak uz pojdes do vyssich vybav a motorizacii razom si na cene o triedu lepsich a vacsich a serioznejsich SUVecok... pritom vw vacsinou vie ponuknut dokonale volby ale tentokrat to akosi prekaucoval... k tomu ja by som ani tie 3 valce v zaklade nezniesol ... a zase 1,5tka stale este nema moznost mat 4kolku... to aby clovek kupoval uz kusok seriozneho T-roca za cenu 6 miestneho outlanderu ... auto je pritom pekne sikovne... ale takto ho cenou aj pohonom a nesikovnymi kombinaciami dobabrat? .. clovek by to cakal od japoncov ze sa akosi "netrafia" a kdesi to presvihnu ... ale ze to takto presustruje vw to je fakt prekvapko... auto je pritom ako take dokonale posadene.. ale ked na to pride tak to uz si clovek moze rovno kupit premiovy RR evoque a nie predrazeny T-roc
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.02.  02:25

        « Re: Re: Cena je přímo šílená

        RRE se v běžných nižších konfiguracích prodává kolem 1,2mio. Střed 1,5mio.

        Trochu jiné cenové drama.
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 06.02.  12:41

          « Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

          Znovu, budme radi ze nezminuje veloster. >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 05.02.  23:19

      « Re: Cena je přímo šílená

      T-Roc vedle Tiguana je jako Golf vedle Passata. Prodávat se bude obojí. A btw. tak jako považuješ T-Roc za přizvednutý Golf, tak Tiguan není nic jiného než přizvednutý Passat. A obávám se, že s tím počítáním prodejů na prstech jedné ruky se krutě mýlíš, stejně jako se krutě mýlí VW v odhadech kapacity výroby, já si naopak tipnu, že tak jako mají kapacitní problémy s výrobou Tiguanu, Kodiaqu, Karoqu nebo Atecy tak úplně stejné kapacitní problémy budou mít s výrobní kapacitou T-Rocu.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 06.02.  19:53

        « Re: Re: Cena je přímo šílená

        Tak zatím do konce roku 2017 se prodalo 4970ks v EU a 15ks u nás, letos 57ks = nejspíš se bavíme zatím o předváděčkách ;-)

        Tipnu si, že těžiště T-Rocu bude na benzinu 4x2 do 600tis, kousky s vyšší výbavou půjdou na český trh s cenou nad 800tis dost těžko. Ale třeba se mýlím a lidi jim utrhají ruce, kdo ví...
    • 20 Reagovat !

      foto white-label

      white label 06.02.  00:00

      « Re: Cena je přímo šílená

      Nebuď naivní, všechny novější koncernovwé SUV jsou relativně drahé/rozhodně nejsou levné, a jak se přitom prodávají..., takže nevidím důvod, proč by tomu zrovna u T-Rocu mělo být výrazně jinak.
      Podívej se tady třeba na podbné reakce (ve starších diskusích) na ceny nového/aktuálního Tiguanu a pak se mrkni na jeho prodeje.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 06.02.  17:48

        « Re: Re: Cena je přímo šílená

        Tak Tiguan se vždy prodával ve výbavách a cenách pod 1 mil, idkyž nebyl problém u trochu oholeného kusu se dostat kolem 600tis. Proto moc nechápu cenu T-Rocu, což je o číslo menší SUV. Zrovna dneska jsem na něj koukal v autosalonu.

        Jinak je jasné, že u VW se za ceníkovky nekupuje. Zrovna v pátek jsem si domu přivezl zbrusu nový Touran, tak bych o tom mohl něco vědět ;-)

        BTW T-Roc by mi dával smysl kolem 500tis Kč + automatem a 4motionem tak do 600tis, výš už ne...
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.02.  18:49

          « Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

          "Tak Tiguan se vždy prodával ve výbavách a cenách pod 1 mil, i když nebyl problém u trochu oholeného kusu se dostat kolem 600tis."
          Ale VW své SUV nevyrábí primárně pro český trh a i u nás se prodávají i Tiguany za +1mil.
          Tobě by dával smysl takhle, ale jiným/jinde i za víc.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 06.02.  19:44

            « Re: Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

            Pokud si někdo chce koupit T-Roca za 800k, tak good luck. Pro mě to tu hodnotu prostě nemá, je to jen malé SUV. Tj poměr výkon/cena prostě dost mimo, toť vše.

            Ano, Tigi se tu kupuje i za milion +, já to nijak nerozporuju. Je mi jasné že VW nedělá SUV jen pro ČR, ale já žiji tady, tak se na to dívám českou optikou. Tj. co dostanu za své vydělané peníze. Je mi úplně fuk, jak se na to dívá francouz nebo němec ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 06.02.  20:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

              Pokud se to díváš čistě osobně, no problem, ale pak to nepiš stylem:
              "Nu což jde o novinku a VW půjde rychle dolu jinak budou počítat prodeje na prstech jedné ruky", což bylo právě to, na co jsem původně reagoval. :-)
              P.S. Mimochodem nejsem kupec SUV.
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 06.02.  20:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

                No uvidíme, jak se mu bude dařit, zatím v prosinci v EU jen 2700ks, celkem za první 3 měsíce prodejů 4970ks. 1H 2018 dá odpověď.

                Nicméně svůj názor můžu napsat tak, jak uznám za vhodné ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 06.02.  22:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

                  To samozřejmě můžeš, stejně jako já, nebo kdokoli jiný, následnou reakci na něj... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.02.  20:48

          « Re: Re: Re: Cena je přímo šílená

          No... silná nafta, automat, 4x4... a rázem jsi na milionu i s relativně střídmým Maratonem (Tigi). To jsou ty věci, se kterými to skáče... a skáče to i u toho Golfu nebo Passatu. Za 643 je základ s tou nic moc 1.4TSI 92kW.
  • 02 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 05.02.  22:32

    auto krasne

    ale ta cena je proste mimo misu.... rovnako nechapem preco 1,5tsi nema 4x4... pritom by to bola dokonala volba.... chapem ze litrove 1.0tsi 4kolku mat proste nebude... ale 110kw 1,5tka si ju priam pyta... skoda... velka skoda... mozno casom... bola by to tutovka... samozrejme s 2.0tdi a 2.0tsi uz 4kolku mame .. lenze za cenu podstatne vacsieho outlanderu ci mazdy 5 ze jo... auto ako take je pritom paradne .... ale ze zrovna vw to takto prekaucoval pohonom aj cenami je pre mna prekvapko lebo inak sa vie kombinaciami trafit vzdy do cierneho... aj ked ano.. t-roc bude z 90 percent jazdit ako dvojfarebna dvojkolka pre mamicky do mesta ... a tu aj liter v dvojkolke postaci ... inak to auto mohlo mat ovela vacsie moznosti.. velka skoda... ale fandit mu aj tak budem aj ked nebudem sa divit ked ich na cestach u nas moc nebude ... to uz radsej vitaru S s 4x4 no jo
    • 10 Reagovat !

      foto Punkstar

      Punkstar 06.02.  11:04

      « Re: auto krasne

      Pokial viem, tak u Karoqu bude 1,5 TSI so 4x4 niekedy na jesen tohto roku. Da sa teda predpokladat, ze u T-rocu to nebude inak.

  • 00 Reagovat !

    foto Postreh

    Postreh 06.02.  11:04

    Cena

    Strašne predražené auto... nie je hodné 33 000 EUR :'-(
  • 21 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 06.02.  12:28

    Opačny směr

    Vzhledově se mi T-Roc libi což je u koncernovych krabic světla vyjimka, ale ten směr v podobě provedeni interieru k lowendu, ktere maji na starosti škoda a seat mě docela udivuje.
    • 01 Reagovat !

      foto R32

      R32 06.02.  14:08

      « Re: Opačny směr

      Hmm, a čo povedať na prémiový plastový interiér prémiového Audi Q2 za nekresťansky prémiovú cenu? 8-s Skrátka koncern sa rozhodol zaviesť nové štandardy a hold novinári majú za úlohu ľuďom vysvetliť, že je to vlastne super a tak to má byť. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 07.02.  13:31

      « Re: Opačny směr

      On je Seat a Škoda lowend? Já myslel že lowend je třeba Dacia a Lada, ale asi jiná doba.
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 06.02.  18:47

    Vidím v tom

    moc Q2....nepovedený zadek...asi Trok zpracovával stejný maník... ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto Krtek-no1

    Krtek_no1 06.02.  19:42

    Vzhled...

    Nemůžu si pomoct. Vzhledově jsem si to podle prvotního náhledu splet s Fiatem Sedici nebo SX4kou či co to bylo tehdá za hnusný dvojčata :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 07.02.  11:05

    Stylovka

    TDI a 4Motion su predsa protiklady toho, co sa da povazovat za "městskou stylovku". Teda, pokial ma clovek trochu rozumu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

VIDEO: Zavalení dělníci jsou cizinci. Policie prohledává sutiny v centru Prahy dronem

VIDEO: Zavalení dělníci jsou cizinci. Policie…

Pražští kriminalisté používají pro ohledání sutin v Mikulandské ulici v centru hlavního města i dron. Na místě…

Vendula Pizingerová

Vendula Pizingerová "řádí" na instagramu: Od syna…

Zatímco s manželem Josefem (30) vystavuje na sociálních sítích každou chvíli novou fotografii, o jejím synovi…

 

iSport.cz

Murray sletěl za rok žebříčkem do suterénu, je až 23. mezi Brity

Murray sletěl za rok žebříčkem do suterénu, je až…

Získal tři grandslamové tituly, rok 2016 dokonce zakončil na čele světového žebříčku. Jako tenisový král. Vinou…

Kdo si na MS řekl o angažmá? O Chorvaty stojí United, zaujal i Henry

Kdo si na MS řekl o angažmá? O Chorvaty stojí…

Fotbalové mistrovství světa je minulost, po francouzském triumfu startují přestupové tahanice o největší hvězdy…

 

Reflex.cz

Babišova média zakrývají lži a premiér chce ještě šéfovat boji proti korupci, říká Ivan Bartoš

Babišova média zakrývají lži a premiér chce ještě…

Piráti dostali za uši a poučili se z toho. Šéf strany Ivan Bartoš přiznává chyby, které jeho kolegové udělali v…

Starostové a obecní zastupitelstva se těší největší důvěře lidí. Další důvod, proč neměnit způsob jejich volby

Starostové a obecní zastupitelstva se těší největší…

Podle červnového výzkumu CVVM mají u Čechů největší důvěru starostové a obecní zastupitelstva. Jejich podpora u…