Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Tiguan 2,0 TDI 125 kW – Teréňák pro všechny

Nejsilnější diesel v nejprodávanějším evropském SUV, navíc po omlazovací kúře.
Zpět na článek
23. 9. 2011 11:00
23. 9. 2011 11:37
23. 9. 2011 12:23
23. 9. 2011 13:08
23. 9. 2011 19:02
23. 9. 2011 19:03
23. 9. 2011 13:37
23. 9. 2011 14:08
23. 9. 2011 14:35
23. 9. 2011 14:57
23. 9. 2011 15:09
23. 9. 2011 15:53
23. 9. 2011 12:00
23. 9. 2011 15:58
anonym
29. 9. 2011 10:38
29. 9. 2011 12:33
29. 9. 2011 13:59
29. 9. 2011 18:37
1. 10. 2011 03:42
23. 9. 2011 12:29
23. 9. 2011 13:45
23. 9. 2011 14:04
23. 9. 2011 12:32
23. 9. 2011 12:59
23. 9. 2011 13:26
24. 9. 2011 09:53
25. 9. 2011 14:29
26. 9. 2011 08:55
26. 9. 2011 12:52
26. 9. 2011 13:34
26. 9. 2011 13:44
26. 9. 2011 15:17
26. 9. 2011 20:59
26. 9. 2011 21:21
26. 9. 2011 22:58
27. 9. 2011 00:13
23. 9. 2011 14:47
25. 9. 2011 16:52
23. 9. 2011 15:09
23. 9. 2011 19:05
neregistrovaný "bukowski"
23. 9. 2011 18:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2011 20:08
23. 9. 2011 20:13
23. 9. 2011 20:37
23. 9. 2011 20:48
23. 9. 2011 21:01
23. 9. 2011 21:09
23. 9. 2011 21:15
23. 9. 2011 21:21
23. 9. 2011 21:33
23. 9. 2011 21:39
23. 9. 2011 21:49
24. 9. 2011 12:16
23. 9. 2011 21:17
23. 9. 2011 21:22
23. 9. 2011 21:31
23. 9. 2011 21:35
24. 9. 2011 09:18
24. 9. 2011 15:29
25. 9. 2011 06:06
25. 9. 2011 17:29
24. 9. 2011 00:14
23. 9. 2011 21:47
23. 9. 2011 22:16
23. 9. 2011 22:27
23. 9. 2011 22:36
23. 9. 2011 23:49
24. 9. 2011 19:52
24. 9. 2011 13:26
25. 9. 2011 00:21
25. 9. 2011 15:25
26. 9. 2011 18:28
2. 10. 2011 11:43
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 10:26
Terenak do mesta
Terenak pro vsechny do mesta, kteri pri parkovani nahodou vyjedou na travnatou plochu. Kolega co v nem zajel na zasnezenou louku, rikal ze je to na ho.... . Je to asi takovy terenak jako 4kolka Golf a jeste je to nehezke :no:
Rozbalit vlákno
20
23. 9. 2011 10:35
Re: Terenak do mesta
Je to rovnaký terénniak ako všetky ostatné SUV v triede. V tomto prípade je chybný skôr titulok článku, nie auto. Táto trieda je produktom trhu, nie rozumu.
Je to jeden zo sympatickejších Volkswagenov. Predfaceliftový predok mi sedel viac, ak už chceli vynovovať, mali zmeniť palubku, tá je pod úroveň triedy.
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 10:49
Re: Terenak do mesta
Taky jsem prevazne reagoval na titulek. S palubkou mas pravdu. Predek mi prijde jako takovy divny zabak, takovy Ssangyong. Uvodni fotka se teda moc nepovedla. Golf je podle tohohle krasny auto. SUV od koncernu se mi vubec nelibi, jsou na me az moc tezkopadny.
23. 9. 2011 10:57
Re: Terenak do mesta
Na druhou stranu ono málokteré menší SUV je opravdu hezké. Naroubovat na tu relativně vysokou a přitom úzkou a krátkou karoserii nějaký designový styl je docela problém. Asi nejlíp to vyřešil Land Rover s Evoquem a jeho opticky nižší karoserií za cenu menší zasklené plochy. Pak ještě docela dobře vypadá dramaticky tvarovaná Kuga a jinak...?
23. 9. 2011 11:31
Re: Terenak do mesta
Suhlas Magister! Lepsie by som to nenapisal. Dokonca i na Kugu mame asi podobny nazor. Oproti tomuto VW je Kuga jedno prekrasne auto. Kvalitu a jazdne vlastnosti posudit nemozem, v Kuge som sa este neviezol.
Avatar - Blue Sun
23. 9. 2011 11:41
Re: Terenak do mesta
Zajímavé je, že dříve to šlo... Sportage (první), RAV4 (ta dodnes), Grand Vitara dodnes, CR-V...
Avatar - pario
23. 9. 2011 20:20
Re: Terenak do mesta
Tak,tak. Suzuki Vitara je krásna. RAV4-ka s rezervou na dverách :yes:
23. 9. 2011 10:59
Re: Terenak do mesta
Mně se to auto náhodou moc líbí. A podle mě si ho málokdo koupí kvůli tomu, aby s ním jezdil do terénu. A potom, když se koupí s nějakým levnějším motorem a výbavou, tak vyjde na hodně slušné peníze, za které bych si ho já teda rozhodně koupil :yes: :yes: Ale sto lidí..
23. 9. 2011 11:04
Re: Terenak do mesta
X-Trail je na tom co se týče terénních schopností nesrovnatelně líp. :-)
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 11:06
Re: Terenak do mesta
stavět tiguan vedle x-traila je urážka x-traila a všech jemu podobných aut...to je jako kdybys vedle rokerů postavil tokio hotel... >:D
23. 9. 2011 12:29
Re: Terenak do mesta
X trail taky nemá stálý náhon tak nevím proč by to měla být urážka, jezdil jsem v obou autech a z X trialu si pamatuju akorát že se tomu třepala za jízdy kapota a když jsem neměl zapnutý pás a poposedl jsem si tak auto furt dokola řvalo jak najaté... Je to už hodně dávno, dnešní generace je určitě o něčem jiném, ale hodně rád bych slyšel ty konkrétní důvody proč je X trail tak vyjímečný oproti jiným suv...
23. 9. 2011 12:53
Re: Terenak do mesta
V tomto klubu ti odpovi: Protoze neni VW.
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 11:05
Re: Terenak do mesta
no jo musíš brát ten nadpis trochu s nadhledem...dyt je to jen nafouklej golf s vyšším podvozkem a nabušenou cenou maskou z tuarega a interiérem z golfa plus...klasickej koncern styl...nejvíc mě dosdtala předchozí jetta...od předku po první pár dveří to byl golf V od zadního páru dveří po zadek passat před fl. interiér z golfa V a novej model je na světě: bravo...
23. 9. 2011 11:38
Re: Terenak do mesta
Zase tak špatně bych to neviděl.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 11:59
Re: Terenak do mesta
Uz prvni komentar u druheho videa je jasny.
" Why would you compare 4wd versions against the 2wd versions, it is stupid and doesn´t even make sense."
23. 9. 2011 12:08
Re: Terenak do mesta
Tak se přečti ten autobild. ;-)
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 12:23
Re: Terenak do mesta
U tohole auta se neda bavit o terenich vlastnostech a na ostatni ma kazdy jiny pohled.
Proste timhle jezdit bych fakt nechtel, prechod dvere pristrojovka fakt des.
[odkaz]
Osobne bych volil, jak jinak, CRV, ale skoda ze se tady neprodava s pohonem SH-AWD.
23. 9. 2011 12:39
Re: Terenak do mesta
Právě, že ani ty teréní vlastnosti nejsou tak špatný. Pro ostatní je tu Amarok. ;-)
Avatar - tomtoylc
23. 9. 2011 17:59
Re: Terenak do mesta
>:D >:D >:D >:D
23. 9. 2011 12:08
Re: Terenak do mesta
Ve své třídě patří, podle mě, mezi ty nejlepší. Najdeš i lepší, ale většinou za to zaplatíš v jiných ohledech. Záleží na prioritách.

PS: Máš pravdu, že titulek je... směšný.
Avatar - white label
23. 9. 2011 13:59
Re: Terenak do mesta
Teréňák v titulku je opravdu docela mimo, kdyby to alespoň byla verze "track/field", dalo by se to jako určitá nadsázka pochopit spíš..., mimochodem právě v té "terénnější" verzi to Tiguanu po faceliftu sluší mnohem víc...
23. 9. 2011 10:37
pojem teréňák
No pod pojmem teréňák si teda já představuji něco jiného. Jinak uznávám, že vozítko to je pěkné takové to pro ženu na nákupy do Lídlu nebo Penny, když by mě jela pro pivo Deep v akci za 5,50,-Kč i když asi nenajde tu správnou polohu za volantem což je u auta dost podstatné.
Rozbalit vlákno
67
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 10:52
Re: pojem teréňák
Nejde o to ci si predstavujes ty, ale o to na co slysi koncernovy zakaznik. Naskok diky technice, terenak,.....
23. 9. 2011 10:54
Re: pojem teréňák
..přičemž obojí odpovídá realitě asi stejně (málo).
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 11:42
Re: pojem teréňák
To sem nerekl ;-) :yes:
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:15
Re: pojem teréňák
Náskok díky panice >:D
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 10:54
Re: pojem teréňák
co to meleš o Lídlu? Máš tady slušně vybavenou káru za 900 kolíků a ty žvaníš debility o pivu Deep? Nevim, jak ty, ale já před Lidlem auta za mega moc často nevídam :no:
23. 9. 2011 11:00
Re: pojem teréňák
Vidíš, Lidl má kousek od mýho bytu prodejnu a já když jdu okolo, tak je tám vídám relativně často.
Nejvíc mě asi dostal němcký důchodce v 911:D
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 11:08
Re: pojem teréňák
jo, jednou jsem stál v Německu v Aldi, což je něco podobnýho jako Penny a nějaký postarší páreček s plnými taškami místních lahůdek si to pěkně skládal do své Panamery. Taky se mi chtělo trochu smát :-)
23. 9. 2011 11:45
Re: pojem teréňák
Jde o to, že ty kolem toho Lidlu jdeš a i "blbej" důchodce tam jede v 911.
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 11:01
Re: pojem teréňák
já u lidlu vídám všecko možné...od 120tek až po X6ky...alespoň ve varech...nevím čím se jezdí ve vašich končinách?? ;-)
23. 9. 2011 11:05
Re: pojem teréňák
Lidl je jeden z nejlepších supermarketů, tyhle pohrdavé kecy nechápu.
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 11:07
Re: pojem teréňák
...asi tak nějak... ;-)
Avatar - saldy
23. 9. 2011 11:44
Re: pojem teréňák
nemaj tam pivo v petkách, jen vyjímečně :-(
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:18
Re: pojem teréňák
ne maj tam polský pivo v plechu a prýmiový ležák Perlenbacher z bývalého NDR.

A když to tam není chorvatsky, tak seš v *, neb vůbec nevíš kde to vyrobili :-) >:D
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 13:04
Re: pojem teréňák
Z tema chorvatama svata pravda, taky to louskam tam. Ale stejne vetsinou kupuju nase znacky, tak mi to neva, ze mi to Lidl proda levnejc. kupuju casto spagety a ac jsem kupoval cesky za 30, tak Lidl spagety v akci za 9 jsou 2x lepsi, nerozvari se, proste pravej ital za dobrou cenu a ted muzem skocit treba na Fiata nebo na Alfu >:D
Avatar - saldy
23. 9. 2011 18:14
Re: pojem teréňák
jo, to je hrozný pivo, měl jsem z toho takovou radost, když jsem si to prvně přines domů, ale to byla chyba, ty špagety stojej taky za vyliž*** , dobrá je ta boloňská omáčka ale někdy je v ní písek takže ttaky slabota :no:
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 11:48
Re: pojem teréňák
Osobne taky nemam s Lidlem problem. Cena/kvalita je nadprumerna, teda u zbozi ktere tam kupuji ;-)
23. 9. 2011 12:05
Re: pojem teréňák
Právě. Navíc některé věci jsou jinde docela těžko dostupné, osobně ujíždím na těch mandlových tyčinách v modrém obalu >:D Nebo desetiprocentní jogurt taky jinde nemají.
A taky čokoládičky mají relativně výborný.
Hlavně Lidl proletím za patnáct minut, v Albertu zkejsnu na dvě hodiny protože nic nemůžu najít... 8-s
23. 9. 2011 12:15
Re: pojem teréňák
....si mas koupit jogurt ve sklenici od MAdety, nez ty nemecky sragory co nam sem vozej..:-)
23. 9. 2011 14:22
Re: pojem teréňák
Na tyhle zaručeně český značky bacha. Takový žervé Želetava je náký svinstvo z Polska. Výrobce Želetava, prodejce Bel sýry, a na konci Made in Poland. ... to jen tak na okraj ;-)
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 12:16
Re: pojem teréňák
hele vy kuchyňky, není to náhodou diskuze o autech >:-[]
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:19
Re: pojem teréňák
Ty vidíš někde nějaký auto? >:D :-)
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 12:27
Re: pojem teréňák
Taky jsem se nechtel vyjadrovat k Lidlu, ale pokecali jsme, ne? ;-) >:D
Co kdo vari dneska svym drahym polovickam >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 12:32
Re: pojem teréňák
ještě se můžeme pobavit na téma, jaké hovínko dnes vykakalo naše bejby >:D >:D
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 12:58
Re: pojem teréňák
Tak to zase prrr, zatim nemam, takze bych tuto odbornou diskuzi nechal zkusenejsim kolegum >:D
23. 9. 2011 12:27
Re: pojem teréňák
Tak k autu toho neni moc co rict, navic za chvili stejne dorazi eleborat o Apostolovi junior a prostaccich v Dusteru. :-)
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 12:28
Re: pojem teréňák
>:D :yes: >:D
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:34
Re: pojem teréňák
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
23. 9. 2011 12:40
Re: pojem teréňák
Pokud myslíš GTIho, tak tomu se Duster vpravdě líbí. Takže vedle. ;-)
23. 9. 2011 13:41
Re: pojem teréňák
A chápeš, že o to vlastně ani nejde?
23. 9. 2011 14:01
Re: pojem teréňák
Chápu, jde o trapné klišé, které tu sklidí bezmezný obdiv a úspěch u těch, co umí leda okopávat kotníky. ;-)
23. 9. 2011 14:56
Re: pojem teréňák
Tak aspoň, že ty jsi ten, kdo tomu tady šéfuje. ;-)
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 12:44
Re: pojem teréňák
já si teda všiml, že mistr GTI dokáže napsat elaborát na prakticky jakékoli téma. Kvantitativně nadprůměrně, ale kvalitativně...no co dodat >:D
23. 9. 2011 13:00
Re: pojem teréňák
No jo, kvalita x kvantita = konstanta ;-)
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 13:06
Re: pojem teréňák
Myslim ze ta rovnice na nej bude moc slozita ;-)
23. 9. 2011 13:20
Re: pojem teréňák
Nevadí, nemusí rozumět všemu... ;-)
A rozumí on vlastně něčemu? Možná hodinkám.
23. 9. 2011 12:19
Re: pojem teréňák
Já s 10% jogurty tedy nikdy problém neměl :-! Když jsem v Praze, tak je má snad každý supermarket v okolí - tedy pokud nějakého chytráka nenapadne na ně udělat akci, to jsou pak často jen prázdné regály 8-s
23. 9. 2011 12:28
Re: pojem teréňák
Billa, Tesco ani Spar je nemaji. Navic me ten Chocensky proste chutna. :-)
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 12:36
Re: pojem teréňák
Ten ja tuze rad >:D
Sice jako Jihocech bych mel preferovat Madetu, ale tenhle je fakt dobrej. Jinak kupuju vetsinou cerveny ochuceny Florian, nekdy modry a nekdy bio zeleny >:D
24. 9. 2011 11:51
Re: pojem teréňák
Do Tesca od určité doby nechodím, Billa tam není a Spar je má - tam je většinou kupuji, ale jinou značku.
Avatar - white label
24. 9. 2011 13:11
Re: pojem teréňák
Jestli nechodíš na jogurty do Tesca, tak to "pravděpodobně" děláš osudovou chybu, protože jak píše Barrichello, tak právě v Tescu mají údajně běžně sortiment 300 jogurtů 40ti značek, už čekám jen na jejich fotku... >:D
25. 9. 2011 16:32
Re: pojem teréňák
Sice je to hloupost, ale od té doby, co jsem tam viděl balené plesnivé maso, jsem do něj přestal chodit. Asi to už bude jinak a nikdo mi nikde nedá záruku na to, že správně skladují a přepravují zboží. Dokud seženu to, co chci, jinde, tak nemám potřebu tam chodit. A také ho nemám zrovna nejblíž, takže mě to nijak neomezuje.

Když se bavíme o jogurtech, výběr je pro mě čas od času zajímavý, kdy jdu a koupím jogurt daného druhu po jednom od každé značky, kterou najdu, na porovnání (pokud mě neodradí složení nebo něco jiného). Tesco naštěstí není jediné se širším sortimentem. Jinak kupuji pouze své oblíbené a je mi celkem jedno, jestli mají dalších 300 druhů, nebo tvoří celou nabídku. Obchodní centra nesnáším, takže si radši nakoupím v menším obchodě, když to jde. Nebo na nákup někoho pošlu.

PS: 300 jogurtů by problém být neměl (vzhledem k příchutím, různým obsahům tuku atd.), spíš těch 40 značek. Ale jo, umím si to představit. Bude záležet na tom, ve kterém Tescu.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:16
Re: pojem teréňák
Hlavně proto, že sídlí v Neckarsulmu jako zdejší modla s kruhy.

My víme >:D
23. 9. 2011 13:52
Re: pojem teréňák
Nejeden z vás neustále obhajuje koupi škodovek popř. evropskou produkci s odkazem na patriotismus či podporu "domácího", ale že ty čubky pokácely lípy vám nevadí? Stran kvality potravin se nemohu přít neb jsem lidl nikdy nenavštívil a ze zásady bych raději hladověl, než něco z lidlu pozřít, ale pamatuji na reportáže o lidlu, kdy jídlo odtud nazývalil posměšně lídlo, neb taková přehlídka syntetických náhražek jinde k vidění není. Pokud vím, tak lídl se nálepky sociálního obchodu ani nebrání, protože to obchodně funguje, většina lidí by si pro korunu nechala koleno vrtat. A propos mne napadá určitá paralela s názvem lidový vůz, lidi je mají rádi a proto je kupují, bez ohledu na kvalitu, image, poměr cenu výkon
Avatar - white label
23. 9. 2011 14:15
Re: pojem teréňák
To je diskusní klasika, sice si nikdy v Lidlu (ze zásady!) nebyl (a nebudeš), ale o nakupováním v něm víš naprosto všechno a přesně. Asi je zbytečné psát ti, že tam vedle tvrdého diskontu koupíš třeba šunku poměrně vysoké kvality (několik druhů s obsahem masa okolo 95%) za ne zcela lidovou cenu apod. Ty si možná raději koupíš tu běžnou (s cca 60% masa) s pocitem, že nakupuješ v méně lid(l)ovém marketu...
Ono život v nevědomosti je svým způsobem jednoduchší, přece si podobně jednoduše nekoupíš Volkswagen (doslova přeloženo "lidový vůz"), když můžeš mít rovnou něco jako je třeba Hyundai (doslova přeloženo "moderní") a ještě ušetříš, no to bys přece logicky musel být úplně padlý na hlavu, podobně jako ti co jezdí i do Lidlu a ke všemu ještě ve VW... 8-s
23. 9. 2011 14:25
Re: pojem teréňák
:-) :yes:
23. 9. 2011 14:29
Re: pojem teréňák
>:D :yes: Tohle je konec, přetížení procesoru, modrá smrt. >:D
Avatar - white label
23. 9. 2011 14:36
Re: pojem teréňák
Žádná modrá smrt, jen klasické odkopání jedné z (mnoha) diskusních "Kryss."... ;-)
23. 9. 2011 14:59
Re: pojem teréňák
Famózní výkon. :yes:
23. 9. 2011 15:27
Re: pojem teréňák
Tak to je přímo na komoru :yes:
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 16:44
Re: pojem teréňák
Jo v Lidlu maj 4 německý lepší šunky a takovej Globus jich má....25 z 5ti světových zemí....nabídka sýrů asi 30x větší a to smaý další produkty. Tesco jakbysmet. A nemusíš luštit v chorvatštině jestli je to prozvedeno v Njemačkoj nebo Polska (75% výrobků v Lidlu) mimo akční zboží typu Řecký týden atd. :-)

Ale WL ví, že všichni co nenakupujou u Lidla logicky nakupují asi v Kauflandu nebo Penny, že. Protože on je jasnovidec.
Klasika.

A srovnání s Hyundaem se ti zrovna vcelku nepovedlo, srovnaj si seznam výbavy, motor a jeho výkon, jízdní parametry a cenovku a vozu stejné třídy a není o čem.
A protože vW žádná prémie není, nicméně obyčejný prducent masovek jako Hynudai, tak tvrzení že dostaneš něco lepšího je mimo mističku.
Dostaneš jen lidové autíčko za přepálenou cenu s unylým, nemastným designem.

Takový Citroen je proti tomu designová perla. A mohem lepší nákup.
Avatar - white label
23. 9. 2011 16:50
Re: pojem teréňák
Nepochopil si a tím pádem ani nepřekvapil... ;-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 17:05
Re: pojem teréňák
Já to pochopil moc dobře.

Strkáš lidi do krabiček, že kdo nenakupuje v LIDLu musí nakupovat v cituju "s pocitem, že nakupuješ v méně lid(l)ovém marketu... "

On každý nakupuje v lidovém marketu lidovou šunku za 10 kč, limonádu za 3,50 a polský pivo v plechajde za 6,50. >:D
Zas snaha akorát někoho zesměšnit, udělat z něj socku ješt většínež sou ti důchodci co v Lidlu hltaj leták aby na ně vyšlo levný máslo a rohlík, když jsou v akci.

že vás germanisty tak baví urážet ty co nefandí germánii s tím, že oni sou zákonitě ještě větší povl, maj horší věci a vůbec sou to socky, protože kdyby na to měli, koupili by si ten německý luxus.

Pořád nedokážete připustit, že sou lidi co vám na německo prdí a dokonce ho vůůůůůůůůůůůůůůbec nemusí. Jako celek.

jako sou lidi který je buřt kdyby zítra z mapy zmizelo USa či čína nebo francie, sou lidi který kdyby zmizelo německo, tak by jim to bylo taky totálně putna.
23. 9. 2011 18:26
Re: pojem teréňák
Není špatné něco nepochopit, ale je blbý nápad se k tomu vyjadřovat ;-)
Avatar - white label
23. 9. 2011 19:15
Re: pojem teréňák
Napsal jsem ti jasně, žes nepochopil, takže netuším proč máš nutkavou potřebu mě znovu o tom tak naléhavě přesvědčovat? 8-s
Jinak viz nick RS v 18:26.

P.S. ...jde o princip moulo, nikoli o název marketu, nebo automobilky.
Mimochodem ten "tvůj" Globus není alternativa k Lidlu, který má několikanásobně hustší síť prodejen, Lidl je prakticky v každém menším městě, kdežto Globusy jsou třeba na Moravě pouze 4, slovy čtyři!, a to jen v největších městech Moravy - Brno, Ostrava, Olomouc, Opava.
Třeba já bydlím v 20 tis. městě a v okruhu 13 km mám na dosah Lidly tři, z toho jeden ani ne kilometr od domu, zatímco nejbližší Globus je ode mě vzdálený přes 50 km, takže tam asi běžně jen pro šunku nejezdím, ale jsou i místa v republice, kde mají lidi do Globusu dál, než 100km!, tak se už trochu prober a začni myslet hlavou a nejen "vlajkou", "ameriko"... :*)
[odkaz]
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 23:53
Re: pojem teréňák
To je tvuj boj kde bydlíš a kolik Km co máš do krámu. Já mam v okruhu 20 km3x Kaufland,asi 8 Penny, asi 5 Lidlů,Tesca, Globus, Alberty a kýho výra ještě.

Takže si člověk může opravdu vybrat kam chce jít či jet.
A já rád chodím tam,kde je z čeho si vybrat. A věř že větší výběr než v Globusu a Tescu hypermarketu nikdo jinej nemá. Proti tomu se tvuj diskont a supermarkety ze vsi můžou jít akorát zahrabat.

On každej nebydlí v Horní dolní a není tak nucenej nakupovat v "lidovém diskontu"víš. Ono jsou lidi kteří si mohou vybrat a nemusí tu tak básnit na jedním jogurtem,protože oni si můžou vybrat z 300 jogurtů 40ti značek. A vůbec nekoukaj zda je v akci za 6,50 nebo stojí 30 Kč.

To by sis měl uvědomit laskavě ty.
A přestat urážet ostatní a dělat tu jasnovidce který předem ví,kdo kam chodí nakupovat aco si tam kupuje.

Pozdravuj kolegy s kruhy, Neckarsulme.
Avatar - white label
24. 9. 2011 01:01
Re: pojem teréňák
To že si (údajně) zrovna z nějakého většího města, z tebe toho moulu bohužel nesmaže.
Tys (jako jediný z reagujících) hlavně vůbec nepochopil o čem ta reakce byla, viz reakce ostatních na ni. Ta byla o principu, nikoli o konkrétních značkách, ze kterých se tobě dělá rudo před očima hlavně proto, že mají něco společného s Německem, viz to tvé myšlení "vlajkou" a ne hlavou. Kde zrovna bydlím já (nebo kdokoli jiný), tak po tom ti je kulové, ty jsi argumentoval Globusem, kterých je v rebublice doslova pár, což se vůbec nedá srovnat s Lidlem, nebo Albertem apod. Samozřejmě, že nemám ve velmi blízkém dosahu jen Lidl, ale i další markety (např. Albert, Billa... atd.), ale zrovna tam takovou šunku nemají, o jogurtu jsem nic nepsal, ale ten tvůj údajný výběr 300 jogurtů 40ti značek (zrovna v Tescu, nenech se vysmát >:D ) jen dokazuje, podobně jako to tvoje srovnání Lidlu s Globusem, jak mimo jsi v tomto ohledu.

Pozdravuj kolegy amíky z antineofašistického odboje..., mimochodem s tím Globusem si dej před nimi raději bacha, má totiž taky původ v Německu, takže už ti zbývá jen to Tesco s 300 jogurty 40ti značek... ;-) >:-[]
Avatar - Barrichello
24. 9. 2011 02:46
Re: pojem teréňák
Ne všechno německé je špatné, je to o přístupu.
Zrovna z globusu to germánské "my sme nejlepší, sme hrdí němci a ostatní je aušus" prostě nekřičí a nedávaj to vůbec najevo. Ani nedělaj žádné německé týdny a vůbec to nezdůraznují. Jinak neřekl si mi novinku, vím dávno že je to německá firma, stejně jako o Lidlu nám vyprávěl známý z německa ještě než tu stál první.

A nemam problém ani s tím si koupit tu německou šunku nebo čokoládu, pokud je kvalitní a chutná mi, nemam s tím problém. I když v čokoládách jsou jasně lepší svýcaři, belgičani a francouzi. Vlajko >:D

BTW to bylo tuším nějaké fašistické hnutí ve 20 a 30 letech.
Že by se ti proto ten název tak líbil? Nebyl někdo od vás členem? >:D

Já ti ten regál v Globusu a Tescu vyfotím, uvidíš....
To samé je to s čokoládami, pivy, těstovinami atd.
To nemluvím o regálu mezinárodní kuchyně - skotskou marmeládu nebo americkou horčiči či barbeque omáčku si v Lidlu koupíš těžko. Myslím opravdovouu americkou(Made in USA) ne tu v rámci Amerického týdne Lidlu, kde je napsáno Proizvedeno v njemačkoj :-) a na DeLuxe marmeládě místo Skotska proizvedno v Polsce, proše pana :o))))

Můžeš směle začít počítat, než ty piva spočtneš i s mexickejma, švédskejma,německejma, rakouskejma,britskejma a belgickejma značkama, tak to se zapotíš tatko šmoulo.
Neuč mě znát sortiment toho co tam mají.
Nejsem čecháček co sáhne po svym olbíbeným gambáči a sejru želetava, mam všechny tyhle "exotický" značky dávno vyzkoušený tak vím co tam mají že.

Buenos noches amigo :-)
Avatar - white label
24. 9. 2011 11:05
Re: pojem teréňák
Vyfoť mi prosím tě ten regál v Tescu, kde mají 300 jogurtů 40 značek. >:-[]
Asi chodím do úplně jiného Tesca, než ty, nebo bydlíš někde v Anglii.
Ono je u nás (v ČR) Tesco a Tesco. Nejmenší Tesco mám asi 3 km od bydliště, jedno větší cca 14km a ještě větší (v krajském městě) asi 50 km.
Ani v jednom není výběr jogurtů nijak ohromující a číslo 300/40 je prostě směšné, odborníku na sortiment potravin v řetězcích marketů/supermarketů/hypermarketů... ;-)
Hlavní problém je ovšem to, že stále neřešíš princip/podstatu mé reakce, ale nějaké nepodstatné detaily v ní.
Šlo o to, že někdo na jednu stranu tvrdí, že s něčím nemá zásadně absolutně žádnou osobní zkušenost (a ani mít nechce), ale při tom má potřebu se k tomu podobně zásadním způsobem vyjadřovat. Je úplně jedno, jestli jde zrovna o Lidl, nebo Globus, nebo o jakou konkrétní automobilku se jedná.
Prostě dělat závěry o něčem, co mě za zásady vůbec nezajímá a nemám s tím sebemenší osobní zkušenost je tak mimo, že to snad pochopí i dítě...
Mimochodem tebe si taky nedovedu úplně představit, jak jdeš do autosalonu VW, Audi, Škoda apod...., osobně vyzkoušet nějaký nový product, abys je tady pak mohl unisono zatracovat... >:D
Avatar - Barrichello
26. 9. 2011 10:56
Re: pojem teréňák
No Tesco Express sem fakt nemyslel, předpokládal sem při tvé inteligenci, že ti dojde že myslím hypermarket.
Jinak počítal sem ti pro zábavu regál v globusu:
Jogurty tam maj jak od klasických zanček co maj všude
OLMA
Madeta
Kunín
ZOTT
Muller
Danone
Yoplait
Ehrmann

tak i od méně častých jako Pragolaktos, Campina, Meggle, Lanliebe, Bauer + italské dezerty a krémové pudingy a další ještě méně známé značky. Každá z těch zanček nabízí spousty druhů a příchutí, že.

Jasně, samozřejmě malý dítě pochopí cos svým původním příspěvkem chtěl říct. Mohu jen souhlasit že krtizovat něco co se si nevyzkoušel nebo anspon neprohlédl je o ničem.
Jenže mě o tuhle část tvého příspěvku vůbec nešlo. Což si asi nepochopil ty.
Mě nešlo o tu hlavní myšlenku, ale o způsob, kterým tohoto jedince ač tedy on krtizuje Lidl bez zkušenosti tam nakupovat - tak skrytě urážíš s tím že určitě někupuje někde v ještě horším podniku. Kde si nemůže koupit ani to co v Lidlu.
Jak to můžeš vědět?

Jak se ukázalo, sám nenakupuješ tam, kde maj největší sortiment protože si z místa kde ty obchody nejsou.
Mě se vždycky líbí ta jistota, s kterou víte kdo co dělá. Hlavně když si můžete do toho kdo vyjádří krtický názor kopnout a nějakým způsobem ho urazit, že.

Ted bych se ti mohl začít smát, že musíš nakupovat v obchodě kde maj jenom 50 jogůrtů a 10 druhů piva a že já můžu tam kde jich maj 200 resp 45.
Ale to nějak není můj styl.
Avatar - white label
26. 9. 2011 12:54
Re: pojem teréňák
Stručně řečeno, chybí ti skutečné argumenty, tak se aspoň snažíš (dost průhledně) mlžit.
Uvedl jsem snad jasně, že ani v hypermarketu Tesco (velké OC v krajském městě) nemají 300 druhů jogurtů 40 značek, ohledně Globusu jsem argumentoval pouze jeho velmi řídkým výskytem, takže se drž hypermarketu Tesco (kterým jsi argumentoval stejně, jako Globusem) a měl bys uznat, že tam si se svým odhadem jednoznačně a jasně přestřelil. ;-)
V původní reakci jsem napsal doslova: "Ty si !možná! raději koupíš tu běžnou (s cca 60% masa) s pocitem, že nakupuješ v méně lid(l)ovém marketu..." Jestli si neumíš přeložit význam slova "možná", je to tvůj problém, ale laskavě si pak odpusť bludy o nějaké jistotě v souvislosti s věděním...
Smát se klidně můžeš, ale já se rozhodně k vůli sortimentu jogurtů v Globusu (nikoli v Tescu) stěhovat nebudu, místo, kde bydlím, mi to vynahradí jinak minimálně 100x... :-)
23. 9. 2011 12:24
Re: pojem teréňák
to že nenajdeš správnou polohu za volantem je možné tak u 150kg obludy... mám tiguana takže vím jak to je
23. 9. 2011 14:51
Re: pojem teréňák
On to ale psal o ženě, když mu jede koupit to levný pivo, takže jí asi bude vadit spíš to, že piva koupila hodně a teď se tam s ním nemůže vměstnat, protože jinak by psal, že to má moc velkej volant, páč se jí pod něj nevejde hlava.... :'-(
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 11:00
interiér
nacpak podivnej interiér z golfa plus s několika chromovými doplňky do auta za necelý meloun je podivné...víc by mu slušel trochu reprezentativnější interiér z golfu nebo passatu...když stojí stejně skoro...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - abacus
23. 9. 2011 11:37
Re: interiér
Že ten recept je úspešný dokazuje Ford. Ktorý z nich je C-Max a ktorý Kuga?
[odkaz] [odkaz]
Pokiaľ sa dobre pamätám, tak pri uvedení do predaja Kuga "úspešne" atakovala milión.
23. 9. 2011 12:23
Re: interiér
u hodně aut dnes není poznat co to vlastně jede... viz např. Volvo
je to bohužel trend, sviňská unifikace... to je jedna z věcí co mi na autech opradu hodně vadí a proto jsem rád že mám tiguana před FL
Avatar - Choochoo
23. 9. 2011 13:08
Re: interiér
Pravda, uz jen ta maska na starym vypada fakt lepsi.
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 19:02
Re: interiér
mě se ten před fl. taky líbil asi víc...
Avatar - Bristol
23. 9. 2011 19:03
Re: interiér
unifikaci dnes už nezastavíš...ale když má VW na výběr z tolika fakt pěkných interiérů...tak proč tam narvou zrovna ten nejodpornější...
Avatar - Barrichello
24. 9. 2011 00:10
Re: interiér
>:D >:D >:D >:D VW a pěkný interiér, JOKE roku
Avatar - strýček BOB
23. 9. 2011 11:27
Zajímavé...
Nejprodávanější auto ve třídě, co se týče možností konfigurace naprosto nedostižné, nyní i po velmi povedeném FL a tady je to samej kritik... Stejně tak je zajímavé, když se píše o korejských designových perverzitách [odkaz] tak se diskuze hemží orgastickými výstřiky a "byl bych kupci"...

Jak to tady dneska pročítám, tak počkejte až přijde GTI s hadrama, pacienti. >:-[]
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 11:39
Re: Zajímavé...
spíš v hadrech ne? ;-)
Ať si každý koupí co chce. Můj osobní názor je, že tohle je naprosto typický kočkopes za přemrštěnou cenu. Design se mi moc nelíbí, ale to je individuální. Za cenu u tohoto modelu 900k získá zákazník poměrně malé a ničím výrazné auto. Moje osobní volba by byla spíše RAV4, který za stejné peníze nabízí silnější motor a navíc 4x4
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:14
Re: Zajímavé...
Spíš až přijde pacient >:D
23. 9. 2011 12:21
Re: Zajímavé...
900k je sice ceníková cena, ale realita je jiná... můj stál 870.000,- ceník, 750.000,- realita, 630.000,- bez DPH
za 630.000,- mít takové auto si myslím že je celkem slušné (kromě navi, střešního okna a kůže je tam všechno co tam šlo dát)
23. 9. 2011 13:37
Re: Zajímavé...
Souhlas .... RAV4 je super :-) ....
Avatar - white label
23. 9. 2011 13:52
Re: Zajímavé...
Zrovna RAVka už je nějakou dobu za zenitem a žádný menší LC to taky není...
Tiguan snad nemá 4x4 (viz 12:29)?
23. 9. 2011 14:08
Re: Zajímavé...
To mě docela zajímá, proč si myslíš, že je ravka za zenitem ?
Avatar - white label
23. 9. 2011 14:21
Re: Zajímavé...
Ono když se podíváš na její evropské prodeje kdysi, potom a dnes, tak hlavně zjistíš, že si to ani zdaleka nemyslím jen já..., a to je právě pro ten vzpomínaný zenit docela zásadní věc... ;-)
Mě by spíš zajímalo, v čem je dneska lepší/zajímavější, než její konkurence, včetně toho údajně "opravdového" 4x4...?
23. 9. 2011 14:35
Re: Zajímavé...
Tak už tomu rozumím, já soudím podle osobní zkušenosti ne podle statistik. Ravka je podle mě super auto, které v benzínu nemá chybu a je za dobré peníze .... opravdové 4x4 to nemá, můžeš si máčknou knoflík, abys měl dobrý pocit, ale když je ouha, tak ta všechna elektronika zapracuje .... jednou jsem s ní tancoval okolo příkopu někde za Táborem směrem Bechyně .... Tiguan se mi nelíbí, stejně jako Kuga ... Jezdil jsem 3 týdny v JARu Hondou CR-V a to není také špatné auto, ale nějak jsem z ní nadšený nebyl. Hyndai Santa Fé už je poměrně velká kraksna, která nemá daleko k pocitu z řízení LC nebo Patrolu (stejně jako mého domácího pajéra) ....
Co je podle Tebe dobrá volba v segmentu "malých" SUV ?
Hlavně prosím neříkej, že Subaru Forester :-)
Avatar - white label
23. 9. 2011 14:53
Re: Zajímavé...
S tím 4x4 jsem samozřejmě nenarážel na tebe, ale Štefiče v 11:39.
Osobně bych se segmentu menších meinstreamových SUV úplně vyhnul, (podobně jako i u menších MPV), rozhodně nejsem žádný velký fanda Tiguanu a jeho prodejní úspěch považuju spíš za efekt jednookého krále, mezi (skoro)slepými. Facelift exterieru Tiguanu mi na fotkách přišel opticky hodně povedný, ale v reálu mě o tom přesvědčila spíš verze track/field. Interiér převzatý z Golfu+ je větší kompromis už od začátku a ten se faceliftem zlepšil poměrně minimálně.
Z menších až středně velkých SUV vypadá aktuálně nejzájímavěji RR Evoque, ale to není přímá konkurence Tiguanu, RAV4 a spol.
23. 9. 2011 14:57
Re: Zajímavé...
Já to mám asi stejně .... SUVka jsou tak trochu divná auta, zlatý sedan střední třídy ....
Avatar - white label
23. 9. 2011 15:04
Re: Zajímavé...
Já teda sedany menších tříd moc nemusím, střední třída ještě, ale menší určitě ne. Pro mě jsou zajímavé spíš kompaktní HB, nejlépe přímo HH (u nich mám slabost pro 3dv.) a pak raději rovnou vyšší střední třída...
23. 9. 2011 15:09
Re: Zajímavé...
V tomhle případě jsem myslel, spíše srovnání cenové ... za cca 750 tis asi můžeš místo malého SUV mít sedan ve střední - pasát, mondeo, insignia ..... Mě teď kupodivu docela zajímá C6, viděl jsem pěknou ojetinu za dobrou cenu a to auto je fakt zajímavé ....
(doufám, že tu nebrousí teta Kylie ;-) ) ....
Jezdím služebním autem, ale mám doma vždycky něco rezervního .....
Avatar - white label
23. 9. 2011 15:19
Re: Zajímavé...
Aha, tak v ceně 750 tis. bych bral místo Tigiho určitě raději Golfa GTI, ale to je už příliš subjektivní pohled na věc s jinými prioritani... >:-[]
Z toho co jsi jmenoval ve střední, tak momentálně nejspíš ten Passat (i když spíš v kombíku), kterému poslední "facelift" opticky prospěl (vypadá současněji/dospěleji). C6 se mi vyloženě nelíbí, to už opticky raději poslední C5ku.
23. 9. 2011 15:53
Re: Zajímavé...
Pokud bych potřebal auto na ježdění a na "výdrž" tak bych neváhal a šel do RAVky .... C6 je něco, co mě zajímá (asi vliv Fantomase :-) ....
Avatar - white label
23. 9. 2011 16:27
Re: Zajímavé...
Ale Fantomas, ten přece ještě tehdy jezdil v opravdu povedených Citroenech... ;-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 16:50
Re: Zajímavé...
C3, C4 atd. sou designově oproti VW - no asi jako kráska a šedá myška v kožichu.

jedno má styl, eleganci a krásný design, druhý je jinak přitesaná kysna, v desginu který jedou 100 let, v holovýbavou v zákldu, motorem ze sekačky v základu za cenu která je totální úlet.
Avatar - white label
23. 9. 2011 16:53
Re: Zajímavé...
Co máš pořád s tím VW (nějaký problém?), neumíš se bavit o jiných vozech (třeba o tom Citroenu) i bez něj? :*) >:-[]
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 16:58
Re: Zajímavé...
Je tu článek o VW. Srovnávám ti s VW >:D

O Citroenu se bavím :-)

říkám ti že design Citroenu je naprosto někde jinde proti šedé unlosti, fádnosti a přitesané krabici, kterou vždycky soudruzi v koncernu jednou za x let přitesnou jinak a říkaj tomu facelift nebo nová generace.

Posměšky na desgin současného Citroenu sou teda mimo mísu. Nebýt C5 která má ty profkláklé podvozky tak si ani nikdo nestěžoval na kvalitu, co tak sbírám informace od servismenů....
Avatar - white label
23. 9. 2011 19:22
Re: Zajímavé...
Bavili jsem se snad o Citroenu, teda já o Citroenu a ty o VW a Citroenu. Já vím, ono to vypovídá víc, než bys sám chtěl, podvědomí je sviňa... >:-[]
Avatar - Barrichello
24. 9. 2011 00:00
Re: Zajímavé...
To byla reakce na tvoje "Ale Fantomas, ten přece ještě tehdy jezdil v opravdu povedených Citroenech."

Tak sem ti osvětlil, že ty současné dle tebe "ne tak povedené" Citroeny" sou ve srovnání s konkurencí, třeba tou o které je tento článek pořád někde úplně jinde. Hlavně designem, a poměrem cena/výkon/výbava.

Aby ti z VW nenaskočily pupínky, tak ony sou jinde i proti Šáde, některým korejcům, japoncům atd. Spokojen?
Avatar - Barrichello
23. 9. 2011 12:13
Re: Zajímavé...
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
23. 9. 2011 12:00
teréňák
teréňák to samozřejmě není, bez stálého pohonu a uzávěrky to nikdy teréňák nebude...
Ale co se dá s tímto autem zažít se můžete tady [odkaz] mrknout na fotky a tady [odkaz] na video, ten bílý nejšpinavější je můj takže můžu zodpovědně říct že na to že to jen Haldex to auto zvládne celkem dost
Rozbalit vlákno
6
anonym
23. 9. 2011 15:58
Re: teréňák
3:00...vcelku pěkný gejzír od předního kola ;-)
Avatar - bubucci
29. 9. 2011 10:38
Re: teréňák
Dobrý tankodrom. Popravdě jsem nečekal, že se vyškrábeš >:-[] Tady to křížení náprav je problém pro většinu 4x4 bez uzávěrky.
29. 9. 2011 12:33
Re: teréňák
no jasně, bez uzávěrky a s protilehlými koly ve vzduchu jsou všechny SUV v čudu... to taky nerozporuju... stejně si ale myslím že na to že to má jen haldex bez uzávěry je Tigouš dobře postavené auto. design je věc názoru, proti gustu... ale jinak z celkového pohledu je pro mě tiguan číslo jedna ve své třídě, je to vyvážené auto které umí udělat radost jak na silnici tak v terénu (v rámci možností své třídy)
29. 9. 2011 13:59
Re: teréňák
Elektronickou uzávěrku má snad za příplatek, ne? (Alespoň tenhle faceliftovaný.)
29. 9. 2011 18:37
Re: teréňák
elektronickou má i před FL, ale ta je k ničemu... v takové situaci je potřeba přidat plyn a ta elektronická funguje aspoň trochu když se plyn jen lechtá...
navíc v terénu se mi víc osvědčilo jezdit bez ESP a potom je neaktivní...
1. 10. 2011 03:42
Re: teréňák
Je to možné. S faceliftovanou verzí nejel, takže nevím, jestli to skutečně funguje. Ale co jsem vyrozuměl, tak by to fungovat mělo. Samozřejmě, realita může být jinde. U původní verze mi to asi nějak uniklo.
23. 9. 2011 12:22
lídr prodejů
Je zajímavé kam až se v hodnocení aut dá dostat >:D (lidl a spol)
Osobně kategorii SUV nemusím a když už ano tak X od BMW. Do Tiguanu bych osobně nešel, ale příjde mi v globálu povedený. Dokazují to i testy s konkurenty. Líbilo se mi provedení R-Line u auta před faceliftem.
U současného auta jsem v ceníku tento paket nenašel. :'-(
Annis122- Máš můj souhlas :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2011 12:29
Mix
Je to klasika od VW, nedivím se, že je neprodávanější. V každém parametru najdete jedno auto, které je lepší - x-trail v terénu, Kuga na silnici, ASX může možná mít lepší revoluční 1.8D... Ale žádné z těch aut není tak dobře vyvážené.

Haldex4 po přechodu ze Subaru AWD je překvapivě jen v některých ohledech horší, na silnici podvozku pomáhá stejně jako Forester, v prokluzu je asi srovnatelný (Můj Foráč byl horší, neměl ale ESP).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
23. 9. 2011 13:45
Re: Mix
Radši se tolik neoruhej, koncernový haldex a srovnatelný s AWD ve Forestru??? Za to by tě ve zdejších diskusích mohli mnozí klidně i ukřižovat... ;-) >:-[]
23. 9. 2011 14:04
Re: Mix
Já jen nevěřícně sleduju, jak tu zdejší diskutéři ignorují názory a zkušenosti majitelů a raději se ukájejí nesmyslným klišé. 8-s

No jo, je to VW, ten si zaslouží zepsout, poplivat, pohanět a ...
23. 9. 2011 12:32
Škoda
že nejde zkřížit Tiguana s Forestrem :-) ... Ač nejsem fandou koncernu, tak Tiguan je jeden z jejích nejpovedenějších produktů. Pro toho, kdo bydlí ve městě je to velmi dobrá volba. Pro člověka, který v zimě často bojuje se závějema naopak nedostatečné, tam je určitě vhodnější Forester. Kde má klady Tiguan, tam má zápory Forester, fakt by to chtělo nějak zkřížit :-)
Sorry za ten zavádějící nadpis :-)
Rozbalit vlákno
13
23. 9. 2011 12:59
Re: Škoda
Já za takovou rozumnou kombinaci považuji LR Freelander. Umí v terénu skoro (!) to co nejterénnější střední SUV, tedy Grand Vitara a na silnici taky není špatný, byť Kuga to samozřejmě není. A kromě toho Freelander docela slušně vypadá.
Zajímavý je taky Jeep Compass (po FL).
23. 9. 2011 13:26
Re: Škoda
Martin:
Jak píšu nahoře. V závějích je Tiguan stejný jako Forester a už z principu není důvod, aby to bylo jinak. Když Haldex sepne, je to stejné jako Forester s uzavřenou mezinápravovou spojkou. Navíc Forester je kačena na silnici, není spolehlivý a vůbec už to není co bývalo...původně byl jasná volba.
24. 9. 2011 09:53
Re: Škoda
On to rozdíl je a docela výrazný. Zaprvé v závějích je rozhodující světlá výška, když si auto sedne na břicho, je jedno jaký má pohon. Zkušenosti s tím mám po posledních zimách dost. Navíc Haldex je kompromisní řešení pro spojení výhod jednonápravového pohonu a pohonu všech kol. Pokud by to tak nebylo a bylo by to stejné, tak by automobilky nevymíšlely různé nadstavby a jiné pohony. Dokonce i VW nepoužívá do svých vozů vždy stejný pohon 4x4....
25. 9. 2011 14:29
Re: Škoda
Subaru také nabízí několik verzí pohonu všech kol, třeba v Legacy se nabízely rovnou tři různé (neznám současný stav). Haldex je konstrukčně velmi blízký mnoha jiným systémům (jako je xDrive, nebo právě S-AWD). Rozdíly jsou hlavně v softwaru a elektronice. Problém starých haldexů montovaných VW byl, že preferovaná distribuce byla 100% na předek (takže připojení zadní nápravy bylo velmi znát) a software reagoval náhle a často pozdě. 4. generace je velmi použitelná.

Důvodem, proč se nabízí několik pohonů všech kol, bývají náklady. Audi mělo v běžné produkci konstrukčně jeden z nejdražších AWD. Stejnou techniku člověk našel třeba v Toyotě LC. A předpokládám, že i nový korunový diferenciál bude velmi drahý. Otázka je, jestli takový hardware skutečně využiješ. V běžném provozu odvede moderní Haldex stejnou práci za mnohem méně peněz. Malá Audi mají Haldex, protože (v době příchodu A3) platforma VW neumožňovala zástavbu Torsenu. A dnes se na tom už nic měnit nebude.
26. 9. 2011 08:55
Re: Škoda
Jistě, Subaru používá několik pohonů 4x4 - speciální pro Sti, pro ostatní vozy dle převodovky a nakonec špičkovou verzi s VTD určenou tuším jen pro Outback s nejsilnějším motorem.
Co se týká Haldexu, tak v současné generaci je to systém již hodně vymakaný, který je pro většinu uživatelů naprosto dostačující. Jsou ale i tací, kteří potřebují trošku víc a pro ty je tu Forester nebo VItara. Na Forestru se mi líbí hlavně to, jak se Subaru vypořádalo právě s nevýhodou trvalého 4x4. Vždyť to auto je s naftou schopné jezdit do 6l/100km a "kačena" to rozhodně není (od modelu 2010 jsou náklony menší a auto sedí na SUV velmi slušně). Navíc je potřeba si uvědomit, že auto má světlou výšku 215 ...
26. 9. 2011 12:52
Re: Škoda
Pointa je, že ve většině situací, se kterými se běžně setkáš (závěj opravdu nebyla chytře zvolené slovo), Tiguan odvede stejně dobrou práci jako Forester. Budou specifické situace, kdy si Forester povede líp, a v terénu tě doveze dál. Nikdo netvrdí, že je nejlepší, ale mix vlastností nabízí velmi dobrý a vyvážený. Kdybych chtěl něco schopnějšího v terénu, možná přeskočím Forester a půjdu rovnou do Freelandera.
26. 9. 2011 13:34
Re: Škoda
Vždyť píšu, že ve většině případů je naprosto dostačující. A u Tiguanu je ten mix bezpochyby velmi dobře namixován. Mě konkrétně jde o tu jednu konkrétní specifickou situaci a tou je ten sníh. Do terénu se nedostanu, ale zasněženou 3 km dlouhou cestou k domu jezdit musím a pro tento účel se mi zdál Forester nejlepší volbou. Jednak permanentním 4x4 a hlavně světlou výškou, tam je každý cm znát, protože jak si auto sedne na břicho, může mít klidně 6x6 a je v ...
Netvrdím ale, že je Forester nejlepším SUV. Možná naopak, pro většinu bude lepší volbou dobrá polovina ostatních SUV a dokonce i s pohonem 4x2, protože 4x4 prostě a jednoduše potřebovat nebudou. Pak je zase otázka, proč vůbec SUV kupovat, ale každý si ten svůj důvod nakonec najde :-)
Jinak Freelander by byla výborná volba, ale už by to chtělo nový model, hlavně v interieru jsou roky už znát ....
26. 9. 2011 13:44
Re: Škoda
Já jsem s kámošema udělal v zimě test: jedna náprava na uměle vytvořeném co nejkluzčím ledě, druhá na suchu a zapřená o suchý obrubník. Zkoušeli jsme to zepředu i zezadu. Yeti vždy vyjel že nám padly brady. Forester (bez ESP) taky vyjel, ale měl co dělat, Allroad 2009 automat nevyjel vůbec... Jak říkám, právě ve sněhu se rozdíly v pohonu stírají úplně, poznat jsou nejvíc na suchu. Forester může ve sněhu těžit z vyšší sv. výšky, ale ne z pohonu kol.

Tiguan se umí rozjet na jedno přední kolo na suchu, zbytek na mokrém ledě - osobní zkušenost. Zadním kolem to nedokáže.
26. 9. 2011 15:17
Re: Škoda
Led a sníh je docela rozdíl - sníh, zejména mokrý, klade při jízdě dost velký odpor a v tu chvíly je potřeba mít permanentně zapnutý 4x4 (také jeden z důvodů, proč lze u některých aut s Haldexem pohon všech kol zamknout - proč by to jinak dělali, kdyby to žádné výhody neskýtalo... ). Já čerpám z praxe a opravdu tam rozdíl je.
Jinak k modelové situaci - v tomto případě se musí Yeti, Forester i jakákoli zadokolka resp. předokolka (podle toho, která náprava bude na suchu) rozjet naprosto stejně, rozdíl může být prakticky jen v pneumatikách. U všech těchto aut bude jedna náprava vyřazena, druhá bude zabírat...
26. 9. 2011 20:59
Re: Škoda
To byl trochu hloupý test, který místo pohonu testoval ESP. Allroad propadl právě díky Torsenu (který se s elektronikou nekamarádí) a nepřirozeně kluzkému ledu. Já jsem po ledu a sněhu s A6 najezdil hodně kilometrů a problémy normálně nemá. Ale jakmile jednu z náprav postavíš na hodně kluzký povrch, tak musíš trochu improvizovat - musíš na prokluzujících kolech zvětšit odpor, aby se Torsen chytnul. Yeti neměl problém, protože má slušné ESP a pohon všech kol, který je kompletně kontrolovaný elektronikou. Pokud funguje ESP, auto musí vyjet. U Audi sice ESP ví, že je něco špatně, ale Torsenu neporučí. V praxi to není tak důležité, ale je to ten důvod, proč dnes Audi montuje korunový diferenciál místo Torsenu. Jde spíš o marketing, protože díky tomu může quattro dělat stejné kousky jako xDrive.

Kvalita pohonu všech kol tkví spíš ve schopnosti udržet kola v záběru za měnících se podmínek. To takhle snadno neotestuješ.
26. 9. 2011 21:21
Re: Škoda
Já jsem pochopil, že si neodporujeme. Jen jsem zdůraznil, že diskuze byla o běžném řidiči a běžných podmínkách (nemyslím to doslova, tedy ženskou ve městě, ale z terénního hlediska). Moik psal už dříve, že v některých situacích je Forester lepší. Očividně máte každý jinou představu o závějích, ale jinak se všichni tři shodneme.

Zkus si Tiguana v "offroad" verzi. Možná budeš příjemně překvapen. Bude mít asi o 1,5 cm nižší světlou výšku než Forester (Tiguan by měl mít 20 cm). Mezi námi, 4Motion v tomto Tiguanu je permanentní čtyřkolka. Za normálních okolností (klidná jízda po rovince) posílá 5-10 % na zadek.
26. 9. 2011 22:58
Re: Škoda
Jasně, pro většinu je fakt Tiguan lepší, resp. je to na osobních preferencích. Rozdíly tam jsou a je pravda, že zatímco klady Forestra (třeba perm 4x4, větší sv. výšku) využije jen nepatrné procento, klady tiguana většina ( podstatně lepší interier, možnost zvolit třeba tu offroad verzi ).

Ta offroad verze bude určitě v horších podmínkách lepší řešení a 4motion to jen podtrhuje. 4motion jsem vyzkoušel jen v Passatu, ale nebyly moc podmínky ...

Můj pohled na věc je navíc zatížen tím, že SUV beru jako auto, které si koupím jen tehdy, pokud potřebuji častěji jezdit tam, kam se s jiným autem nedostanu. Pro běžný provoz volím jiná auta, protože když už cestovat, tak se při tom i bavit :-)
27. 9. 2011 00:13
Re: Škoda
V tomhle na tom jsme stejně (podobně). Pro mě SUV, které není v terénu lepší než řekněme takový Allroad nebo Outback, nemá moc smysl. Proto se hodně těším na Evoque. Teoreticky by měl zvládnout všechno, co v terénu běžně překonávám, a s velkou dávkou stylu k tomu. Jestli se mi to v praxi potvrdí, tak si nejspíš jednoho koupím.
23. 9. 2011 14:47
startování
Náhodou pěkný autíčko a ve spojení s tímhle motorem to musí jezdit jak střela. Ovšem, když jsem si přečetl větu: "Navíc tlačítko při startování vyžaduje dlouze držet, dokud motor úplně nenaskočí." Tak tohle je teda amatéřina. Když to neumí udělat tak aby to startovalo jen na zmačknutí, tak ať tam nechají normální spínačku s klíčem. Sem zvědavej kdy ve VW přijdou na to, že držet zapíchnutej prst s klíčkem (nebo tlačítko) a čekat až chytne motor je dosti primitivní řešení.
Rozbalit vlákno
1
25. 9. 2011 16:52
Re: startování
Je to zklamání, ale není jediný a najdou se i horší řešení.
23. 9. 2011 15:09
TÉ JAKO... TERÉN
Popravdě si napišme, že TIGI za své dosavadní vskutku fenomenální prodejní úspěchy ani tak moc nevděčí tomu, jak vypadá, nýbrž tomu, jak vypadají jeho... konkurenti 8-s >:D

Aktuální verze navíc odstranila jisté kritičtější, diskuse schopné jednotlivosti, a unifikační touaregovská aktivita tak eskalovala TIGIho skutečně na vrchol své třídy. Když to vezmeme kolem dokola, pak neexistuje jiná třída, kde by prvenství nějakého modelu bylo tak přesvědčivé, jako ve třídě kompaktních esuvé. Povětšinou jsou na volbu dva tři modely (Apoštol, Mondeo, Superb, nebo Golf, Focus, Golf... :-) avšak výhradně v předmětné kompaktní esuvéčkové je přitažlivost TIGIho natolik zřejmá, že je jakákoliv konkurence vlastně vymazaná už v zárodku garáže.

Osobně je pro mne absolutně ale absolutně nepochopitelné, jakých čísel dosahuje kvaškaj, neboť udat v Evropě tak pohledově zatěžkaný, neharmonický vůz by podle mého měla být nadlidská práce, a to i kdyby měl podvozek od Porsche... Oni se tihle dva ale nepřekrývají, takže vezmeme-li alespoň papírovou konkurenci, pak doslova fatálně selhává Ford s kugou, kugem nebo snad kaugumi?, no prostě s "hentým", však víš.

Jednu věc bychom si tu ovšem napsat jaksi obecně měli. Měli by tu naši výbavově jednodušší, intelektuálně skromnější kolegové opustit tu neskonalou trapnost, vysmívat se tu modelům SUV, ať už jsou od Renaultu nebo od Hondy, že ani jedno auto neprojede brod u jejich slepičárny. Tady se jedná o klasické prosťáčkovské nevědomí toho, kde a za jakých podmínek jezdí auta (takřka všechna). Konkrétně v České zemi, na Moravě a ve Slezsku se jezdí buďto po silnici se zpevněným povrchem, případně nějakou polňačkou. Rodeo po poli, drifty v zatopených uhelných lomech, věř tomu, to se tak nějak u běžné populace nenosí.

TIGI jede v dvojjediné konfiguraci - silniční a lehká off variace. Tohle VW trefil, kdo má chatu, chalupu či zemljanku vzdálenou od silnice, ten asi vezme TIGI off, kdo si to rozdává jen na Šumavě se zasněženými silnicemi, tomu postačí bohatě klasický haldex.

Nabízí se otázka, co dělají ti, kteří nemají tigiho, ti všichni nadmyšlení, tvrdí off-fanoušci bahen, šotolin a škváry? No ti (zejména zde na diskusích) tvrdě sjíždí... eskalátory do metra případě na té Šumavě sáňkují driftem pod bedlivým dozorem rodičů.

Závěr - TIGI, resp.jeho karosářská konfigurace samozřejmě nemůže mít takovou pohledovou razanci jako Passat CC, to tu snad tuší i legendární slepci, přesto je potřeba zejména v kontextu konkurence uznat, že ten Volkswagen prostě a s přehledem zvládl na jedničku i toto zadání. A kdyby snad měl někdo pochybnost, pak ať se zaměří na poměrně sofistikovanou jízdní techniku, zejména v off verzi, koneckonců na techniku VW obecně, neboť na TIGIm není nic (nic) co bychom měli v této rovině Volkswagenu vytknout.

Tak co s tím posazem za volantem? Těžko se vyjadřovat, když neznáme testérovu míru. Kdo se tu odhodlá mu jí vzít? Postačí uvedení konfekční velikosti (XXXXL apod.) výšku včetně číra, a pas. Nemyslím zbrojní, myslím obvod v decimetrech (15, 16 apod.). Kdo to vlastně testoval, počkej, podívám se... Lukáš, no, to je pěknej eurořízek, tak aby náhodou chyba nebyla na "našem přijímači"... ;-)

P.S. Na doplněk snad... argumentovat diskusně v případě TIGIho xtrailem... pánové, někdo se tu asi uhodil do rodidel... auto, které má v jízdním komfortu blíž k trakaři se tu má konfrontovat s evropskou prodejní jedničkou? Vždyť na tohle (jak vidíš) si netroufá ani sám Nissan...

BRAVWO TIGUAN :yes:
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Stefič
23. 9. 2011 15:17
Re: TÉ JAKO... TERÉN
a je to tady!!!! V délce nic neříkajícího textu jsi za poslední dva týdny udělal rekord.
A já se už bál, že dneska si dneska nic o prosťáčcích nepřečteme... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Chtěl jsem tě hodit na hatelist, ale kdo by mě bavil >:D >:D >:D >:D >:D
23. 9. 2011 15:31
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Jsi to ty, jak jsi tu ve svém krátkém a originálním příspěvku nedávno prezentoval názor, že Mercedes-Benz CL si nemůže koupit slušnej člověk? Já jen abych si připomněl kdo mi tu chce posuzovat příspěvek... 8-s >:-[]

Na tebe opravdu jen to - Štefiči, víš kam máš jít, do... >:D
23. 9. 2011 18:51
Re: TÉ JAKO... TERÉN
No, přinejmenší umí Stefič napsat KRÁTKÝ a ORIGINÁLNÍ příspěvek >:D >:D >:D
23. 9. 2011 19:38
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Za to ti asi nepoděkuje... ;-)
23. 9. 2011 19:46
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Já myslím, že to pochopí. ;-)
23. 9. 2011 20:04
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Při jeho názorech těžko ;-)
23. 9. 2011 20:11
Re: TÉ JAKO... TERÉN
No uvidíme. Tys nepochopil, nebo se tak alespoň tváříš, tak zkusíme Stefiče.
23. 9. 2011 20:39
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Zaptej se ho na CL :-)
23. 9. 2011 20:49
Re: TÉ JAKO... TERÉN
A proč? O tom tu snad řeč nejde, tohle je článek o naprosto průměrném zástupci středních mainstreamových SUV, proč bych sem cpal velké prémiové kupé?
23. 9. 2011 21:53
Re: TÉ JAKO... TERÉN
No protože on napsal, že CL si nemůže koupit slušný člověk a ty ho zde za to chválíš. Osobně mě tvůj postoj nijak nepřekvapuje, lidsky tě mám poměrně dobře načteného, tak píši, aby ses ho zeptal na to CL, neb to je tak nesmyslná úvaha, že ji nemohu zařadit ani do Zlatého ventilku.
24. 9. 2011 23:04
Re: TÉ JAKO... TERÉN
A ty to tady musíš rychle požalovat ostatním jako malé děcko ..... :no: :no: :no:
23. 9. 2011 15:36
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Tak X-Trailem bylo argumentováno pouze co se terénních schopností týče (Na D1 je i Leopard málo)...
Tiguan pořád vypadá bídně (v R-line paketu poměrně přijatelně), ale poměr cena/výkon/schopnosti má bezkonkurenční.

Ještě je tu konkurence v podobě Freelanderu (stojícího poněkud výše) a Evoque (který se neprodává)...takzž máš vlastně pravdu.

:yes:
23. 9. 2011 15:41
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Jistě, souhlas, vím co píšu ne ;-) On nahoře Label napsal tu pravdu - naživo to není až takovej rajc, také jsem podle snímků čekal od liftingu trochu více.

Jo, ty tebou uváděné jsou jaksi v jiné kvalitativní třídě, jsou to dobré kousky, no jsem rád, že ty na rozdíl od sociologa Štefiče jsi pochopil, co jsem chtěl napsat :yes:
23. 9. 2011 16:09
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Je videt, ze si v Nissanu asi nejel, kaskaj je minimalne podvozkem na urovni tohohle, ne li komfortem nad. Polomer otaceni ve meste ma proti tigimu supr, sedni do toho, projed se a pak neco napis, design je ciste subjektivni a asi kdyby byl hrozny tezko by predstihl toho tveho boha designu SUV tigiho. A ver mi, projizdel jsem vse, kaskaj vyhral komfortem na plne care, uz ho mame objednan pro otce. V Kuge jsem si nemohl dat pravou nohu ani rovne...nerikam ze je kaskaj dokonaly, ale urcite nadprumerny, uvidime spolehlivost, jen preci renaulti dci...
23. 9. 2011 16:12
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Nevím, zda jsi mě teď trochu nepopletl, já nepíši o tvrdé jízdě v kaškaji, ale o tvrdé jízdě v Xtrailu. Kaškaj je jízdně dobrý vůz, to nekritizuji, pro mne je nepřijatelná jeho karoserie.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 9. 2011 18:08
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Jen bych rád doplnil, že nic jako "neexistuje jiná třída, kde by prvenství nějakého modelu bylo tak přesvědčivé, jako ve třídě kompaktních esuvé" v mém testu napsané není a ani to nemělo být ukryto mezi řádky. Naopak špička mezi kompaktními SUV je dost vyrovnaná. Jde spíš o to, že Tiguan je mezi těmi "nejlepšími" SUV snad nejstarší a přesto stále nezastaral.
23. 9. 2011 18:11
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Nejsem tak velký odborník, jako zde přítomní chlapci, ale pokud vím, tak VW reagoval na pochybnou módu SUV jako jeden z posledních.. 8-s 8-s
23. 9. 2011 18:15
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Však taky většina konkurentů Tiguanu už má druhou, někteří (RAV4) i třetí generaci...
25. 9. 2011 16:00
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Tohle není jediný segment trhu, kam VW přišel jako jeden z posledních. A také to není jediný segment, kde po příchodu konkurenci prakticky vypálil rybník.
23. 9. 2011 18:17
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Bez obav, (skoro) všem nám je tu jasné, že to nejsou vaše slova ;-)
23. 9. 2011 18:23
Re: TÉ JAKO... TERÉN
S vaším názorem plně souhlasím.

Jen GTImu tohle nevysvětlíte, bo tu větu napsal on a tučně. Takže to musí být (jeho) pravda. ;-)
23. 9. 2011 18:35
Re: TÉ JAKO... TERÉN
No, já také nikde netvrdím, že snad to je někde v testu napsané, či je to vydedukované z čtení testu pozpátku, jde o mé diskusní konstatování. Ano, TIGI jede na pověstné technické a technologické vyspělosti VW v rámci mainstreamu, resp. supermainstreamu jako premiant. Bohužel ten, s nímž měl svádět důstojnou řež, to jest Kuga, prostě ne a ne zabrat. Pokud bychom měli zahájit dikusi o konkurenceschopnosti korejské produkce, pak ta sice na poměrně mladých modelech ztrácí zásadně na vizáži a na image.

VW sice do segmentu přišel až mezi posledními, ale je vidět, že si to dokázal dobře rozmyslet. Asi nejkritičtěji lze dnes vnímat kabinu, na které je znát, že již nějaký rok živila G+, jinak v komplexu se započtením té dvojverze - silnice x pole - je to určitě eso třídy. V image se mu taktéž nemůže ve třídě rovnat nikdo.

Co je však horší (také jistá specifičnost daného segmentu) že ve výrazu nikam daleko neodskočila prémie - Q3, BMW X1 se tváří jako by se za sebe tak trochu styděli, zdá se mi, že to drhne, čeká se na kompaktní crossku od Mercedesu, ta by mohla v obdobné vizáži jako takové malé GLK trhnout designovou důstojnou oponou.
neregistrovaný "bukowski"
23. 9. 2011 19:05
Re: TÉ JAKO... TERÉN
:yes:
23. 9. 2011 18:08
Re: TÉ JAKO... TERÉN
X-TRAIL je trakař? 8-s 8-s Vez jsem se v něm dvakrát, Praha - Ostrava, a pohodlnější auto jsem dlouho nezažil. Nemeleš zase z hladu? 8-s 8-s Nebo jsi fakt postiženej magor? ;-\ ;-\ ;-\
23. 9. 2011 19:18
Re: TÉ JAKO... TERÉN
To si pleteš, to byla dvanácettrojka, sanita, vezli tě v kazajce na vyšetření hlavy a jízda se ti líbila proto, žes byl pod sedativama >:D
23. 9. 2011 19:44
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Ty vole, tobě jestli je víc než 15, tak jseš úplně v p-r-d-e-l-i. :-O :-O
23. 9. 2011 20:03
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Nebuď sprostý, prosím, mám sice pochopení pro pubertu v tvém stádiu, ale zde se snažíme držet jistou komunikační úroveň. Sprostá slova ne.
23. 9. 2011 20:20
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Mě nahlas na vedení, ty chorobný, pomatený vemeno! >:D >:D >:D >:D
23. 9. 2011 20:41
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Hezky se vyspi, tvoje stavy jsme prožívali všichni, trvá to tak do sedmnácti. Ne hodin, roků >:D
23. 9. 2011 20:45
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Zajímavé je, že u jiných (třeba u Navtecha) ti sprostá slova ani trochu nevadí.
23. 9. 2011 20:48
Re: TÉ JAKO... TERÉN
U Navtecha mi nemá co vadit, neboť nepíše sprostě. On umí napsat, umí vyhmátnout, a když už ho (bože) konfrontuješ s puberťákem vosou, tak tím jen demonstruješ, jak zatím neumíš číst. Navíc Navtech je jednak dospělej člověk, jednak zdejší myšlénkový velikán.
23. 9. 2011 20:52
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Navtech používá daleko horší výrazivo a o jeho "myšlenkové velikosti" ( >:D >:D >:D ) zbytečno ztrácet slova, to se lze jen od srdce zasmát.

Ale v jednom máš pravdu: vosa z toho nejspíš vyroste, Navtech už zůstane sprostým buranským hulvátem navěky.

Ale hlavně - to byl jen příklad.
23. 9. 2011 21:09
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Ty své soudy nyní cedíš přes uraženou ješitnost, že se tu do tebe čas od času obuje, pokus se prostě pochopit, že tak jako třeba mně tak i jemu je to tvoje dvojnickovské působení směšné a lidsky nepřijatelné. V tomhle jsi prostě výrazně ztratil body.

Pokus se spíše na věc dívat z nadhledu, ano, Navtech je mistr zkratky, on umí absolutně přesně vyhmátnout, v tom ho velmi cením. A opravdu nevím, kde psal ta sprostá slova, já je tedy nikdy a nikde nečetl.
23. 9. 2011 21:18
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Samozřejmě, ty vidíš a čteš jen to, co se ti hodí do krámu.

A tu pohádku o dvojím nicku si opakuj na dobrou noc, ty malej kádrováčku, stejně to zůstane jen pohádka.
23. 9. 2011 21:29
Re: TÉ JAKO... TERÉN
No vidíš, že nedokážeš na věc nahlížet jako normální chlap, ale jak ti to někdo připomene, píšeš o kádrovákách. Jo, ztratil jsi body, s tím jsi ale měl počítat.
23. 9. 2011 21:38
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Promiň, ale jako vypravěč pohádek nestojíš za nic. Ani ta věčně opakovaná "O dvojím nicku proradného Magistra", ani ta "O objektivně nejlepších Volkswagenech" a už vůbec ne ta "O supermainstreamu" - žádná se pořádně nechytila a hlavně: všichni ví, že jsou to jen pohádky, řeči, TVOJE VÝMYSLY.

No nic, tohle téma už tu bylo 100 x a nikoho kromě tebe nezajímá (mě už taky ne), o autech už se dnes bavit nechceš, tak jdeme spát...
23. 9. 2011 21:42
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Ty sis tu začal hrát na kádrováka Navtecha, tak jsem ti musel jednak vysvětlit jeho kvalitu a poukázat na to, že tvůj (lidský) charakter ti "dovolil" zaměnit si tajně nick. Současně pak ti píši, a opravdu je to mé hluboké životní přesvědčení, že člověk, který si dá do nicku akademický titul, s tím je v životě všechno, ale úplně všechno špatně. Dokonale mi to potvrzuješ.
23. 9. 2011 21:02
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Ty jsi fakt nemocnej zoufalec, ty vole. >:D >:D Jako ono těch cca 20.000 tisíc příspěvků, kterýs tady až dosud vyblil na téma VW je nejlepší, nejkrásnější a nejchytřejší, o něčem svědčí. >:D >:D Ale jako piš dál, ty vole, protože já tě svým způsobem žeru! Ty jsi prostě prototyp diskusního psychopata, kterej se jen tak nevidí a kterej mě svým způsobem baví. Jako ty tvoje článečky, sepsaný neuměle dětinským, šroubovaným stylem, plné logických a stylistických lapsů, mě vždycky spolehlivě uvedou v úžas. No a ta tvoje "argumentace" ve stylu, stejně mám pravdu já a VW, a vy ostatní k tomu prostě musíte dospět, taky není k zahození. Jako už jsem tu kdysi napsal, ty jseš zkrátka PORNO, ty vole! >:D >:D
23. 9. 2011 21:13
Re: TÉ JAKO... TERÉN
No vidíš, že to jde i bez sprostých slov. Já ovšem myslel, že už tě zahnali na kutě. Ty se tu jednou ze sebe zvencneš, včeláku, nezapomeň, že puberta vyžaduje i klid na lůžku a ty tu kolem sebe v jednom kuse kopeš jak krtek v kalhotkách >:D
23. 9. 2011 21:18
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Ale vůbec, ty vole. Mně je tahle diskuze a v podstatě i autíčka dost u *. >:D >:D Pro mě jsi zajímavej jenom ty, protože ty jsi psychopat jako vyšitej, ty vole. >:D >:D >:D >:D
23. 9. 2011 21:38
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Hezky se vyspi, tvoje stavy jsme prožívali všichni, trvá to tak do sedmnácti. Ne hodin, roků >:D
23. 9. 2011 21:45
Re: TÉ JAKO... TERÉN
no moc ti to nejde, ty vole. ty máš jenom to "folksvágno" , co, ty drndo? >:D >:D >:D >:D no nic, já se zas na tebe přijdu podívat, páč ty jsi fakt kousek, ty vole >:D >:D >:D >:D >:D unikátní modýlek, super-hyper-sub-mejnstrým, ty vole. >:D >:D >:D >:D
23. 9. 2011 21:50
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Hezky se vyspi, tvoje stavy jsme prožívali všichni, trvá to tak do sedmnácti. Ne hodin, roků >:D
Avatar - Barrichello
24. 9. 2011 00:05
Re: TÉ JAKO... TERÉN
Opakování je sice matka moudrosti, ale někomu se evidentně zasekla tlačtka CTRL+V, který s oblibou používáš u svýc reinakrnovaných propagandistických blábolů >:D
23. 9. 2011 16:23
900 litrů ? za to mám přece mercedes
Včera jsem tady četl , že za 900 táců je mercedes, tak jen chorá hlava si může koupit obyčejnej VW, když za tu cenu je přece mercedes. Psal to tady GTI v tom jeho elaborátu jak si někdo může koupit Citroena, když za tu cenu má Merecedes.
Rozbalit vlákno
8
23. 9. 2011 16:33
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
Nikde tu nehoruji za TIGIho v ceně 900, na to pozor. Tématem vedle bylo porovnání vysoce zkomfotněného středního sedana s holou prémií. Zde, v případě SUV jsme v jiném světě, zde se tolik nekomfortní, přesto pořídit tigiho za 900 je ve stejné rovině jako pořídit tu C5 za milión. No, v tomto segmentu, kdybys chtěl Mercedes, musel bys do GLK, a to je na základu kolem toho miliónu. Tedy v rovině, zda tigiho za 900, bych to viděl tak, že to chce samozřejmě čtyřkolku, ale někde v cenové hladině kolem 600- 650, to bych viděl jako dobrej kšeft.
23. 9. 2011 18:12
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
Na druhou stranu kdybychom v této kategorii chtěli srovnání mainstream (VW) vs. prémie, můžeme se podívat třeba na výše zmíněného Freelandera a zjistíme, že je Tiguanu cenově nebezpečně blízko:

Tiguan 2.0 TDI (140 koní) 4Motion je od 679 tis. Kč, více "terénní" varianta Track (vyrovnávající funkční výbavu Freelandera) od 724 tis.:
[odkaz]

Freelander 2.2 TD4 (150 koní) 4WD začíná na 706 tis. Kč, Terrain Response už je v ceně.
[odkaz]

A za podobné peníze je i Jeep Compass s motorem 2.2 nafta od Mercedesu (160 koní) - 4WD od 697 tis. Kč. "Narozeninová" série s plnou výbavou vč. kůže a 18" kol za 762 tis. Kč.
[odkaz]
23. 9. 2011 18:24
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
Jenže na Compass potřebuješ velké pole a hooodně bláta, aby tě nikdo zezadu neviděl.
23. 9. 2011 18:49
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
??? :-|
[odkaz]
23. 9. 2011 20:14
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
lepší
[odkaz]
Avatar - Barrichello
24. 9. 2011 00:06
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
Jak ubohé no, ale co čekat od člověka co má v nicku RS >:D
24. 9. 2011 19:49
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
Prvně ti vadilo, že jsem italofil, pak ti vadilo že jsem volkswageňák, jindy zase škodovák a teď i RS? Všechno sice mylně, ale na to už jsme tu od tebe bohužel zvyklí, takže to ani nepřekvapuje ;-)
Avatar - white label
24. 9. 2011 20:57
Re: 900 litrů ? za to mám přece mercedes
To jsou ti, co obvykle nepochopí hlavně proto, že už předem "ví"... ;-)
23. 9. 2011 17:14
Koupil bych si ho!
Ale museli by ten pos.ranej haldex obrátit a dát za normálních okolností deset procent dopředu a devadesát dozadu. Absolutně nechápu tu logiku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 9. 2011 18:28
Pro vsechny? To urcite ne.
Akurat pre tych, ktori nevedia lepsie a uspokoja sa s priemerom.

Tiguan je stale tazky aerodynamicky mrzak... 0.37? Dnes? Fail!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2011 19:01
Ložná plocha?
Fakt, že vůz je příliš krátký a po složení zadních sedadel nevznikne zcela rovná plocha jako v Passatu, nebo Octavii 4x4, tento vůz v praxi výrazně diskvalifikuje. :no:
Rozbalit vlákno
4
23. 9. 2011 21:56
Re: Ložná plocha?
Kupujuci to asi az tak zle nevidia, ale kazdopadne je to skoda
Avatar - Ham.
23. 9. 2011 22:28
Re: Ložná plocha?
Kdo chce rovnou koupí si mezipodlahu.
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
24. 9. 2011 00:43
Re: Ložná plocha?
Jenomze furt hsou ty sedadla zvednuta :no:
Avatar - Ham.
24. 9. 2011 09:24
Re: Ložná plocha?
Nejsou, když je necháš spadnou vlastní vahou tak jsou mírně "do kopce", ale když je přitlačíš rukou dolů a zmáčneš tak postrování tak se zaaretují v dolní pozici a tvoří pak rovnou plochu s kufrem. Manželka Tigiho má takže celkem vím o čem mluvím.
23. 9. 2011 20:08
KONKURENCE
Tak co postavit do konkurenčního klání proti TIGImu? Prémii nechme sobě samé, TIGI je supermainstream, berme tedy do úvahy centrální kvalitativní třídu - mainstream. Vidí někdo reálného konkurenta mezi kompaktním mainstreamem?
Rozbalit vlákno
23
23. 9. 2011 20:13
Re: KONKURENCE
Máš to v mnoha příspěvcích výše.

A proč vynechávat prémii, když stojí stejně jako průměrný mainstream, tedy jako Tiguan?
23. 9. 2011 20:37
Re: KONKURENCE
Nechtěl jsem být natolik destruktivní zejména ke zdejším plakátovcům. Osobně proti tomuhle srovnání nic nenamítám, někde nahoře tu píši, že v tomhlo segmentu, jakkoli víme, že je těžké tvořit prémiovou elitu, to holt v té prémii tak nějak nejde jak by jít možná mělo. Sázím na Mercedes-Benz. Já nahoře nic neodsledoval, jedině snad toho kvaškaje, ale to je přeci jenom karosářsky "jen" vyšší kompakt.

Ať to beru z jakékoli strany, ten supermainstreamový TIGI na mě vždycky vyskočí jako jasná volba.
23. 9. 2011 20:48
Re: KONKURENCE
Samozřejmě že na tebe vždycky "vyskočí" zástupce tebou vysněné kategorie, jak jinak.

Pro nás ostatní možno zopakovat:
Kuga
Compass
Freelander
X-Trail
Qashqai
Grand Vitara
23. 9. 2011 21:01
Re: KONKURENCE
Aha... Tak abych tu pro tebe vypisoval proč ano a proč ne, na to už dnes nemám sil. Jen snad si řekněme, ano, Magistr když vybírá kompaktní SUV, zvažuje, zda TIGIho nebo... Compass nebo Vitaru... Na to nemám slova.

Dalo by se uvažovat nad výběrem BMW1, Freelander, Kuga, a chce-li někdo design jaksi off ražení a i kvalitní jízdu v terénu, pak i ten Xtrail. To jsem ochoten připustit, ale vitary a compasy... klid Magistře.
23. 9. 2011 21:09
Re: KONKURENCE
Já (naštěstí) kompaktní SUV vybírat nemusím, mám to štěstí že jezdím v jiné kategorii aut.

Ale když už máš tak rád ta "objektivní" hodnocení aut, dovol abych ti připomněl, že Tiguan zde v testu získal celkovou známku 8,19 (viz výše), zatímco Compass se srovnatelným motorem (i cenou) nedávno 7,92, viz:
[odkaz]
Jinak řečeno - ta auta jsou i "objektivně" na prakticky stejné úrovni.

Subjektivně bych si já osobně vybral Compass, jel jsem v něm a na danou ktegorii je to příjemné svezení.
23. 9. 2011 21:15
Re: KONKURENCE
Dobrou, bychu... :-)
23. 9. 2011 21:21
Re: KONKURENCE
Dobrou, šášulo...
23. 9. 2011 21:33
Re: KONKURENCE
Opět nabíráš tenze, nahoře ti připomenu, že tu živoříš pod druhým nickem, a jsi v tu ránu hotovej, nedokážeš normálně komunikovat. A když ti připomenu, že člověk, kterej je schopnej si vtělit do nicku akademickej titul, s tím je v životě špatně všechno, ale úplně všechno, tak budeš zuřit k nevydržení. Ale, baugistráte, vždyť to jsi... ty. Zlob se na sebe, ne na své okolí.
23. 9. 2011 21:39
Re: KONKURENCE
Houby s otcem, kádrováčku / pohádkáři / kecálku. Běž spát, už fakt ztrácíš glanc a nudíš mě.
23. 9. 2011 21:49
Re: KONKURENCE
:-) Přesně jak píšu, nabíráš nervózu :-) Je to tvůj problém. Mně z toho laskavě vynech.
24. 9. 2011 12:16
Re: KONKURENCE
Tak porovnávat Grand Vitaru s Tiguanem by byla - svým způsobem - urážka obou vozů, řekl bych.
Každé auto, byť snad jen velikostně je lze srovnávat, jsou úplně jiná liga jiného sportu na zcela odlišném hřišti.
A obě lze považovat za absolutní špičku toho "svého" segmentu - zatímco GV (daleko víc offroad, než ostatní SUV) bude vždy vynikat schopnostmi v terénu, Tiguan (jakožto typický zástupce městských SUV) Vitaru předčí v jiných směrech.
A bohužel i v ceně...

Celkem mě překvapila spotřeba v testu a říkám si, že na tom s GV nejsem zdaleka špatně :-! ;-) .

PS pro autora - máte chybu v technických údajích (motor - zážehový) ;-)
23. 9. 2011 21:22
Re: KONKURENCE
Je tam i Q5, asi omylem. Jo, obecně je známe, já psal o faktickém, k volbě určeném modelu, Magistr má favorita v Compassovi a ve Vitaře.
Avatar - Ham.
23. 9. 2011 21:31
Re: KONKURENCE
X1, CX7, Yeti to jsou myslím konkurenti.
23. 9. 2011 21:35
Re: KONKURENCE
On vlastně tím konkurentem od Mazdy bude asi ten nový CX5. X1 jasně a Yeti také, i když je trochu menší.
24. 9. 2011 09:18
Re: KONKURENCE
největším konkurentem bude EVOQUE a prodá se jich daleko víc...
Avatar - white label
24. 9. 2011 11:06
Re: KONKURENCE
Myslím, že ten bude cenově poněkud jinde (výš).
Avatar - Ham.
24. 9. 2011 15:29
Re: KONKURENCE
Tak víc než Freelanderů by to být mohlo.
25. 9. 2011 06:06
Re: KONKURENCE
Rozdíl mezi základem Tiguanu a Evoque je 60 tisíc takže si myslím, že je to přímý soupeř.
25. 9. 2011 17:29
Re: KONKURENCE
Základní Evoque možná stojí 33 tisíc €, ale základní Prestige už 42 tisíc, s výkonnějším dieselem a automatikou je za 49 tisíc, a když si nedáš pozor s příplatky, tak přeskočíš 70 tisíc €. To rozhodně není cenový konkurent Tiguanu (jehož základní verze s porovnatelným motorem a pohonem stojí necelých 28 tisíc).
24. 9. 2011 00:14
Re: KONKURENCE
...stale zapominas na ten kaskaj, ktery ma v EU vetsi prodeje nez TIGI ;-)
Avatar - white label
24. 9. 2011 00:36
Re: KONKURENCE
Ale ten "kaškaj" je kompaktní crossover, kdežto "TIGI" (menší) SUV.
Avatar - Machýrek
23. 9. 2011 21:34
Auto pro holky
Nemam nic proti tomuhle autu, vazne, ale me vzdycky jeho design pripadal takovy holcici. Ani po faceliftu se to moc nezlepsilo. Proto mi prijde srandovi vzdycky, kdyz v tom vidim chlapa. No je to hodne subjektivni no. Nebot btw i z teto diskuse je patrne, ze jeho popularita u muzu je velmi vysoka.
Rozbalit vlákno
2
23. 9. 2011 21:47
Re: Auto pro holky
Možná by ses měl nechat nafilmovat, jak lezeš ze svého vozu a večer se na to mrknout na plazmě. Pozor ale, abys o sobě pak neztratil garážové iluze... ;-)
24. 9. 2011 19:53
Re: Auto pro holky
To ale nebude tim, ze auto je holcici, ale tim, ze vozy SUV, a to rozdilnych velikostnich kategorii, jsou mezi zenami velice oblibene. Nicmene v cenovem rozpeti zaklad az 750 000 je to velmi dobra koupe a to pro obe pohlavi.
23. 9. 2011 21:42
Jaka je svetla vyska?
Myslim,ze u takoveho auta je to podstatna informace.U Qashqaie to bylo v reklamach, jako prednost: 200 mm. Q3 ma pouhych 170 mm. Kdo jel obcas po kamenite ceste, jiste potvrdi, ze kazdy mm se hodi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
23. 9. 2011 22:21
Re: Jaka je svetla vyska?
před faceliftem měl 200 mm, takže předpokládám, že i nyní.
23. 9. 2011 22:16
BOD BRODU
Měli by tu naši mentálně výbavově jednodušší, intelektuálně jaksi skromnější kolegové opustit tu neskonalou trapnost, vysmívat se tu modelům SUV, ať už jsou od Renaultu nebo od Hondy, že ani jedno auto neprojede brod u jejich slepičárny. Tady se jedná o klasické prosťáčkovské nevědomí toho, kde a za jakých podmínek jezdí auta (takřka všechna). Konkrétně v České zemi, na Moravě a ve Slezsku se jezdí buďto po silnici se zpevněným povrchem, případně nějakou polňačkou. Rodeo po poli, drifty v zatopených uhelných lomech, věř tomu, to se tak nějak u běžné populace nenosí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
23. 9. 2011 22:27
TGTI
Pravdu díš, GTI. Tihle tak maximálně driftujou v trenclach a jediné bláto, které zažili je to jejich “na hřišti“, které se jim tam náhle objevilo ihned poté, co jim u chatky zaprselo a byla mokrá tráva.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
23. 9. 2011 22:36
Tygří leguán
Tohle je výborný vůz. A tečka. Nic mu nechybí a hlavně je přesně takový jaký má být. Výborný posaz, skvělé nastupovani, dobre jede, hodnotny interier a na loketku jde polozit i krasne uroslou tygri leguanku. Tigu je vynikajici kara a tem placalum doporučuji svezení. Budete hoši milé překvapeni. :-!
V tomto případě se VWlčaci trefili na 100%.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
23. 9. 2011 23:22
Teréňák
A já četl: "Tuňák pro všechny..."! >:D >:D Už jsem jak dr. Zoidberg.
Rozbalit vlákno
3
23. 9. 2011 23:49
Re: Teréňák
všiml jsem si >:D
[odkaz]
Avatar - gld
24. 9. 2011 11:24
"teréniak" pre "všetkých"
Oceňujem zmysel pre humor autora článku. Ten nadpis pobavil.

Samotné auto ma nezaujíma, nuda nastriekaná čiernou metalízou :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2011 13:26
OT? SMEKNI
Tohle je nutno vidět. Pozorně se dívej, a to nejen kvůli větě, že testér předmětný model, cituji: "...považuji ML za ještě lepší v terénu, než je Touareg"

[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
29. 9. 2011 21:30
Re: OT? SMEKNI
Jo, Rasto Chvála je velmi kvalitní novinář a umí :yes:
25. 9. 2011 00:21
jj
tohle do terenu??by se to po prvnim potkanim z terenem rozpadlo >:D do terenu z nemeckejch aut tak MB G classe,nebo MB unimog.VW sou dobry smejdy,aspon tady v americe,jedno se mel dokonce doma starej golf....peknej odpad >:D
Rozbalit vlákno
3
25. 9. 2011 15:25
Re: jj
A asi nejen a Americe,kámoš má tři roky starého passata,turbo mu odešlo v 80 tis. km,nestálé problémy s elektronikou,brzdami a řízením...a to se mi smál,že si kupuju americkou plečku.No,už se dosmál,za 4 roky jsem neměl s jeepem žádný závažným problém,kdežto on je v servise VW pečený vařený.
2. 10. 2011 11:43
Re: jj
není nad starou dobrou 120L že jo