Diskuse

Testujeme nový Opel Insignia Grand Sport! Ptejte se, co vás zajímá

21.3.2017

Za prvními testy nové vlajkové lodi automobilky Opel jsme nemuseli daleko, probíhají v okolí Frankfurtu nad Mohanem. Máte dotazy? Nebojte se zeptat!

 

  • 32 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 21.03.  17:10

    Technická data

    Pokud je pravda o snížené hmotnosti, pak mi udávané parametry zrychlení připadají velmi konzervativní a Opel reálně bude rychlejší, nebo jsou převody tak těžké, že se to na dynamice negativně podepisuje.
    Komfort ve třídě dnes udává Mondeo a má naopak horší řízení než Passat, jak si stojí Insignia? Jak funguje na velkých kolech?
    • 20 Reagovat !

      foto Radek-89

      Radek_89 21.03.  18:03

      « Re: Technická data

      Co se týče dynamiky, tak mě to také dost překvapilo v souvislosti se snížením hmotnosti. Pro představu tady je video 2 litrového turba [odkaz] Za mě dost vlažné.
      • 10 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 22.03.  09:01

        « Re: Re: Technická data

        V tom videu radi automat na dalsi kvalt pred sesti tisici otackami, to asi nebylo nejlepsi mozne zrychleni... ale 260 konim to moc neodpovida...
  • 22 Reagovat !

    foto Bazalt

    Bazalt 21.03.  17:19

    Sport RS atd

    Sport, RS atd, tyhle modely miluju. Každý s motorem o výkonu, který má 20 let starý základní šestiválec v rodinném MPV v USA, Australii, N. Zelandu...
    • 20 Reagovat !

      foto praptak

      praptak 21.03.  19:07

      « Re: Sport RS atd

      Myslíte i RS modely od Audi? :-)
    • 11 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 21.03.  21:27

      « Re: Sport RS atd

      A maximální povolená rychlost v těchto zemích je 100-110 km/h. A teď babo raď - co je lepší? Mít káru co jede a jet nemůže, nebo káru co může a nejede? Protože i když nejede, tak docela jede, a může:)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 22.03.  14:30

        « Re: Re: Sport RS atd

        Jenže tady ty káry jet můžou, teda myšleno některé země Evropy. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Bazalt

        Bazalt 22.03.  14:54

        « Re: Re: Sport RS atd

        to jsem taky nikdy nepochopil... mít V8 a jezdit sotva stovkou. Ale ten zvuk :-)
  • 01 Reagovat !

    foto Tymkoo

    Tymkoo 21.03.  17:19

    Frankfurt

    Honzo, trochu to projed a stav se za mnou do Würzburgu. Daleko to není :-! >:D
  • 20 Reagovat !

    foto Bazalt

    Bazalt 21.03.  17:19

    Kupte si Opel, nebudou

    Kupte si Opel, nebudou :-)
  • 30 Reagovat !

    foto comper

    comper 21.03.  17:23

    Otazka

    Ked tak vidim tie prve tri fotky, napada ma otazka - bude aj Insignia jazdit s odrezanou zadnou polovicou kasne ako kedysi stara Vectra v kobre 11? >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubaq 21.03.  17:26

    Sedačky

    1. Mají sedačky vepředu dostatečně vysoká opěradla? Dostatečně pro osobu vysokou 185 cm. Podle fotografií mám dojem, že opěradla byla proti současné generaci zkrácena.

    2.Proč není v ceníku varianta 2,0 TDCI s 4x4 a 8AT? Nebo alespoň 6AT?
    A bude? Kdy?
    • 00 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 22.03.  07:16

      « Re: Sedačky

      To by mne také zajímalo, jaký automat dostane jednoturbová a dvouturbová nafta. A PS jak svítí světla?
  • 62 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.03.  17:27

    Otázky

    Keďže ma Insignia zaujíma ako potenciálny budúci obyvateľ mojej garáže, zaujímalo by ma:
    - Aký je komfort jazdy, tlmenie a pruženie s danými diskami/pneu. Ak budete jazdiť na viacerých modeloch, aký je rozdiel medzi jednotlivými podvozkami a kolesami (na autoexpresse 20" disky s adapt. tlmičmi kritizovali, kdežto základ na 17kach chválili);
    - či sa zlepšila agilita podvozku, ako sa javí v porovnaní s priamou konkurenciou (Superb, Passat, Mondeo);
    - aký je priestor v interiéri nielen na kolená, ale i na hlavu a ramená,
    - ako sa sedí v základných sedadlách vs. ergonomických, ako podopierajú stehná vysokému vodičovi (mám ešte o pár cm viac, ako Honzo),
    - aký je výhľad z auta, prehľadnosť karosérie a manévrovanie v meste,
    - aké je spracovanie interiéru (opäť v kontexte konkurencie),
    - dynamika benzínu 1,5turbo (ak ho vyskúšate),
    - ako pôsobia menej vybavené exempláre (ak sa k takým dostanete).
    Ďakujem.
    • 10 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 21.03.  17:32

      « Re: Otázky

      Neblázni...
    • 31 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 22.03.  08:36

      « Re: Otázky

      - sice nemlati, ale superb s DCC a upustenym vzduchem z pneu je komfortnejsi
      - ano, ale hur nez superb
      - ano, ale hur nez superb
      - dostatecne, ale konkurence, treba superb, to umi lip
      - podobna jako u superbu
      - spickovou uroven skodovek nedosahuje
      - superb s 1.4tsi je proti tomu raketa
      - ne tak hodnotne jako superb

      Nemas zac. >:-[]
  • 40 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 21.03.  17:33

    Zeptejte se zda už vyřešili klepání TURBO BENZÍNŮ

    Zeptejte se prosím jestli už dořešili klepání turbo benzínů (LSPI?). Nejen od nás ale i z Polska, Slovenska, Británie a dalších zemí je hlášeno z turbo benzínů hlasité kovové bouchání, trhání, pokles výkonu atd. a to vše bez toho aby Opel alespoň nějak naznačil že dojde k vyřešení - týká se to jak nové Astry tak Corsy, takže se dá předpokládat že to bude dělat i Insignia. Prodejci hrají mrtvé brouky a auta vracejí s tím že se závada neprojevila a vypadá to na pořádný průser.

    Viz. tady [odkaz]

    A taky názorné youtube video tady: [odkaz]

    • 22 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 21.03.  20:33

      « Re: Zeptejte se zda už vyřešili klepání TURBO BENZÍNŮ

      Vsak odpoved mate i na youtube v komentarich - staci zajet do servisu a nechat prehrat SW na ECU...
      • 20 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 22.03.  10:15

        « Re: Re: Zeptejte se zda už vyřešili klepání TURBO BENZÍNŮ

        Koukni se do té diskuze, stačí třeba jen na konec. Nic není vyřešené. Motory mlátí a ztrácejí výkon dál.
  • 30 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 21.03.  18:33

    sky otázky

    Zdravím do Frankfurtu pod Pohanem
    Zajímala by mě spousta věcí, ale především:
    Řízení – přesné, gumové, kormidlo
    Tělesné spojení vozidlo + řidič + silnice
    Podvozek – tupý, komfortní, zákeřný
    Reakce automatu ve standardním jízdním módu – mdlé, zbrklé, přesné (automatický i manuální režim)
    Hluk v kabině, především od zadních podběhů
    Čitelnost a přehlednost infotaimentu a ergonomie
    A spousta dalších věcí… v zásadě, zda je vozidlo použitelné pro cestování na dlouhé cesty po silnicích všech kategorií.
    Přeji hezké svezení
    MT

  • 10 Reagovat !

    foto Somewhere-je-uz-prec

    Somewhere je už preč 21.03.  18:45

    Ja by som rád vedel

    1. Dá sa nejak skontrolovať, koľko kvapaliny v nádržke ostrekovačov ešte je? Doplním nádržku ostrekovačov bez toho, aby som si zašpinil ruky alebo pooblieval pol motora?

    2.Dočiahnem zozadu na koniec kufra (k zadným operadlám) bez toho, aby som nohavicami poutieral zadný nárazník?

    3. Ako vysoko je nad cestou predné "lízatko", neodtrhnem ho o prvý vyšší obrubník?
    • 33 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 21.03.  21:06

      « Re: Ja by som rád vedel

      ad 1) to je spis otazka na tvou sikovnost, ne? jestli se dokazes na zachode vycurat aniz by ses udelal, jiste zvladnes i nalit vodu do ostrikovacu ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 21.03.  21:44

        « Re: Re: Ja by som rád vedel

        >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Somewhere-je-uz-prec

        Somewhere je už preč 22.03.  18:15

        « Re: Re: Ja by som rád vedel

        Smej sa, ale nie je to vždy samozrejmé. Stačí, aby bolo hrdlo nádržky ostrekovača trochu viac "utopené" a okolo bolo menej priestoru - z bežne dostupných balení proste musíš liať opatrne; fľaše aj bandasky majú krátke hrdlo (česť výnimkám s nasúvacím predĺžením, ale tých je minimum) a chtiac-nechtiac musíš z plnej nádoby liať z výšky niekoľkých centimetrov - nehovor mi, že nenaleješ aj vedľa. Čím väčšia bandaska, tým horšie. Plus zabudol som sa opýtať na objem nádržky - nemám väčších nervov, ako keď mi v trojlitrovej fľaške ostane jedno-dve deci kvapaliny, ktoré sa už nevojdú. Buď ich musíš oželieť a zahodíš to aj so zbytkom kvapaliny, alebo vláčiš skoro prázdnu fľašku v aute a lieta ti v kufri, kým niečo ostrekovačmi neminieš a nemôžeš to doliať.

        Moje otázky sú o užívateľskej prívetivosti auta, nie o tom, či obsluhuješ auto šikovnejšie ako čúraš... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto kuny

          kuny 22.03.  21:06

          « Re: Re: Re: Ja by som rád vedel

          neboj se, to vis, ze se i mne voda do ostrikovacu ze standardnich kanistriku naleva blbe, sem tam kousek cakne vedle, pricemz pri curani jsem se jeste nikdy neudelal ;-)... takze to ber jako for...

          a co se tyce toho tveho dotazu na delku kufru, no tak to si snad pri pohledu na to auto odpovis sam, ne? to si musis koupit nejaky klasicky hatch nebo mensi suv, abys nemel metr dlouhy kufr, na jehoz konec prostesnadni nedosahnes ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 21.03.  21:59

      « Re: Ja by som rád vedel

      edit: zbytečné rejpnutí
  • 60 Reagovat !

    foto empi

    empi 21.03.  18:53

    Svetla

    Pokud budete jezdit i v nocnich hodinach, pak by mne zajimalo srovnani se matrixovymi svetly Audi a Mercedesu stejne jako s klasickymi LED Passatu ci xenonu Superbu. Dekuji.
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 22.03.  11:54

      « Re: Svetla

      Předpokládám , že auto už má adaptivní full LED světla..jak fungují ?
  • 10 Reagovat !

    foto Marblik

    Marblik 21.03.  19:24

    Pocitová kvalita a robustnost

    Dobrý den,

    zajímal by mě Váš názor na tyto dotazy. Jak Insignia působí ve srovnání s předchůdcem co se týče kvality zpracování a celkového sestavení vozu. Předchozí model byl pocitově robustní a působil jako jednolité auto. To se samozřejmě projevilo v trochu těžkopádné jízdě. Jak je na tom novinka, je agilnější? A neztratila tím pádem něco z tohoto dojmu.

    Podobný jev jsem zaznamenal u nové Astry. Redukce hmotnosti, lepší jízdní vlastnosti, ale na druhou stranu pocit bytelného a jednolitého auta se tak trochu vytratil.

    Děkuji za odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto alesvladik

    alesvladik 21.03.  19:54

    Komfort

    Jak je to s odpružením a odhlučněním ?
  • 00 Reagovat !

    foto Pajaco

    Pajaco 21.03.  19:58

    Prevodovka

    Mal by som jednu otazku ak sa Vam dovolia aj pytat. Ako to bude s tou osemstupnovou prevodovkou dalej, ked ju tak velmi hlasili a dali ju k jednemu motoru?? Ci pridu aj ine motorizacie (lebo to co predviedli je tragikomedia) a ci tu prevodovku vazne nebudu okrem toho jedneho motora montovat aj k inym motorom. Lebo podla mojho nazoru a to som cakal s velkymi ocakavaniami na tuto insigniu, je to obrovske sklamanie co sa tyka motorov a toho osemstupna. Dakujem
    • 00 Reagovat !

      foto emmerityx

      emmerityx 21.03.  20:29

      « Re: Prevodovka

      8 kvalt bude dostupný s: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop, B 2.0 DTH, 125 kW / 170 KM Start/Stop, D 2.0 DTR, 154 kW / 210 KM Start/Stop
      • 00 Reagovat !

        foto Pajaco

        Pajaco 21.03.  20:48

        « Re: Re: Prevodovka

        A kedy to bude?? Mas to overene?? Lebo v cenniku u nemcov su seststupne :'-( . Dakujem
        • 00 Reagovat !

          foto emmerityx

          emmerityx 22.03.  06:42

          « Re: Re: Re: Prevodovka

          Ano. Německý konfig zatím obsahuje pouze to, co je dostupné při náběhu výroby. Další věci se v něm objeví, neboj....
  • 20 Reagovat !

    foto Twingo

    Twingo 21.03.  20:38

    levnější model

    Přeji hezký den. Rád bych se zeptal:

    - Jak vypadají méně vybavené modely (pokud tam budou k vidění)?

    - Jaké ja zpracování interiéru?

    - Jaký má člověk pocit z auta, na fotografiích působí subtilnějším dojmem než minulá generace. Jaký má člověk pocit z interiéru?

    - Bezpečnostní výbava vozu.

    - Jestli má nová insignia nějaký zajímavý prvek? Prvek, který konkurence nenabízí a právě kvůli němu je Insignia zvláštní.
  • 83 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 21.03.  20:40

    Otázky!

    Také bych měl otázky! Vezměte si, že nasněží! Jaké obrazce se pak objeví na kapotě nové Insignie? A druhá otázka! Jakých je 19 správných způsobů přistoupení k pravým zadním dveřím u nové Insignie? Děkuju!
    • 22 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 21.03.  20:51

      « Re: Otázky!

      :no:
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.03.  08:01

        « Re: Re: Otázky!

        Karlos, kosmonaut má pravdu. Na tuhle jízlivost si redakce zadělala svou vlastní hloupostí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 22.03.  13:33

          « Re: Re: Re: Otázky!

          Ale houby. Když napíšou trapárnu typu "obrazce na kapotě", pak je na místě jim to dát sežrat.
          Ale proč to psát sem? Jsi nespokojený, že dává Honza možnost se dopředu zeptat, co koho zajímá na Insignii? Nebyly obrazce na kapotě článkem T.Dusila? Co s tím má H.Mička?
          Všechno má své místo, a tady tedy nevidím žádný důvod ke kritice. Ten bude, pokud třeba autor nechá půlku otázek nezodpovězených.
          • 00 Reagovat !

            foto kuny

            kuny 22.03.  21:09

            « Re: Re: Re: Re: Otázky!

            ... to jsem zvedav, jestli redakci zkritizujes, az nezodpovi (predpokladam) kosmonautuv dotaz ohledne obrazcu na kapote >:-[]
    • 22 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 21.03.  21:00

      « Re: Otázky!

      To nebylo legrační. Spíš trapné a zbytečné. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.03.  08:02

        « Re: Re: Otázky!

        Určitě méně než články na které kosmonaut naráží a které byly odrazem toho, co si myslí redakce o nás čtenářích, zákaznících :-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.03.  08:00

      « Re: Otázky!

      Snad to nebude dlouhodobý směr redakce ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Adasiek

    Adasiek 21.03.  21:06

    Hromada dotazů

    Dobrý den,

    dopředu se omluvám, pokud následující dotazy již byly položeny, ale nemám čas na čtení diskuze. Tedy:
    1.) reakce motorů na pokyny plynovým pedálem
    2.) reálná využitelnost zavazadelníku
    3.) jízdní dynamika u zkoušených motorů - zrychlení, pružnost
    4.) přesnost, preciznost řazení u manuálu
    5.) tuhost? tvrdost podvozku?
    6.) fungování 8st. automatu?
    7.) chování nového 4x4 systému
    8.) kvalita materiálu a zpracování interiéru
    9.) odhlučnění
    10.) nesnáším adaptivní tempomat, a proto mně zajímá, zda se dá tu "adaptivnost" vypnout nebo zda bude možné objednat insignii v plné palbě, ale bez adapt. temp.
    11.) výhled z auta (hlavně přes zrcátka a A sloupky)
    12.) pokud budete jezdit v noci - jak fungují nové IntelliLUX světla

    Snad je to všechno >:D

    Většinu věcí určitě zmíníte tak jako tak :-)

    Předem díky, a přeji zážitek z jízdy!
  • 00 Reagovat !

    foto ole-18

    ole_18 21.03.  22:45

    Test svetiel

    Spravte uz konecne niekto poriadny test svetlometov, je ich ako safranu. Takze to rovno mozte prelozit aj do ENG pre cudzojazycnych. ;-)

    Porovnanie napr.
    Matrix(Audi), Matrix/InteliLux(Opel), MultiBeam(MB), i-ActiveSense LED(Mazda) , LED(VW, Seat, Skoda), Laser(BMW) ...pripadne dalsie zaujimave (mozno Porsche alebo ina spicka, ci je rozdiel badatelny)
  • 00 Reagovat !

    foto emmerityx

    emmerityx 22.03.  06:47

    Bose

    Prémiový sound Bose kvůli subwooferu nelze kombinovat s rezervou, pouze lepící sadou. Pokud bude takový vůz k dispozici, můžete nafotit jak je řešeno provedení subwooferu a zda by šlo nějak jednoduše vyjmout? Děkuji.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 22.03.  08:59

      « Re: Bose

      No a keď aj vyberieš ten subwoofer ... basy ti budú robiť streďáky a výškače v kabíne? >:D
      PS : kedy a s čím bude 8 kvalt. vieš a toto nie? hmmmm
      • 00 Reagovat !

        foto emmerityx

        emmerityx 22.03.  09:11

        « Re: Re: Bose

        Pokud tu rozhoduješ na co se můžu zeptat, tak samozřejmě beru dotaz zpět. Hmmmm.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 22.03.  13:04

          « Re: Re: Re: Bose

          o tom čo sa môžeš opýtať samozrejme nerozhodujem, ale ak máš hodnoverné a zaručené informácie ku kombináciám prevodoviek a motorov, tak sa divím, že nemáš info o nejakom subwooferi :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 22.03.  07:46

    Otazky

    1. Celkovy priestor v kabine sa zlepsil? Hlavne na kolena zadnych pasazierov. Ale aj v predu som si pripadal ako v tanku, strasne zle vyuzitie priestoru.
    2. Znizila sa realne hmotnost? Viem ze na prezentacii to asi nebudete vazit ale do buducna by to bolo zaujimave.
    3. 8-kvalt automat ako radi, porovnat pripadne so ZF alebo Aisinom, preco nie je v ponuke k slabsiemu benzinu?
    4. Hrana kufru uz dufam netrci tak strasne von, ked som sa naciahol (mam cez 2m) tak som nedociahol na koniec kufra, mozno ak by som si totalne zasral nohavice tak to dam, dvere kufra su hadam tensie ako na predchadzajucom modeli lebo tam boli strasne hrube a oberalo to kufor o priestor
    5. Porovnat zakladny podvozok a Flexride ci sa oplati priplatit
    6. Porovnat zakladne svetla a Matrix, co tam je vlastne zaklad halogen? Jasne, ze Matrix bude lepsi ale mohli by ste zhodnotit ako svieti zaklad.
    7. Dynamika nevyzera nejak oslnujuco na papieri, skuste aspon nieco namerat ci si Opel nechava rezervu alebo budu tie hodnoty horsie.

    Celkovo predchodca bol pekne, dobre jazdiace auto ale pri tej velkosti (kombi 4,9m) velmi malo miesta a maly kufor (max priemer).
  • 00 Reagovat !

    foto Tomas136

    Tomas136 22.03.  07:47

    OPC bude kdy?

    Dobrý den, rád bych věděl, kdy se na trhu objeví Insignia ve verzi OPC a s jakým bude motorem/výkonem. Mám Insignii 2.8V6 a startovní nabídka benzínových motorizací je pro mne zklamáním.
  • 10 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 22.03.  08:56

    Misto

    Je v tom vevnitr misto?
    Predchozi gen byla velka zvenku jak mondeo a vevnitr mensi nez golf...

    Existuje nejaky duvod si to poridit misto mondea/passata?
    Jediny duvod predchozi gen. byla cena, jinak plosne komplet vsechno horsi...
    (Jo dalsi duvod mohla byt verze OPC, to bych jeste pochopil, pokud je nekdo magor s V6 opelem co jezdi za 13 na sto...) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto frogman

    frogman 22.03.  10:04

    Prečo je tak pomalá?

    Insignia čo má 260 koní potrebuje na stovku 7,3s? 8-s Táto hodnota skôr pripomína moju Mazdu 6. (175 koní, 7,9s.)

    Passat s 220 koňmi to dá za 6,7s a keď má 280k tak mu stačí 5,5s.
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.03.  11:40

      « Re: Prečo je tak pomalá?

      Opel udáva zrýchlenie za 6,9s, to mi príde na strednú triedu atakujúcu 5 metrov a s 8st. automatom primerané. Je ale pravda, že Pasat/Superb udáva lepšie cifry, tipujem teda, že najskôr to bude v 8st. automate, ktorý jednak do stovky radí viackrát ako 6st DSG, jednak DSG radí rýchlejšie.
      Na druhej strane Mondeo s 2,0EB a 6st. automatom dá stovku za 7,9s. Takže Insignia je niekde medzi.
      • 00 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 23.03.  00:18

        « Re: Re: Prečo je tak pomalá?

        Vykon je vicemene irelevantni, protoze je odvozen od tociveho momentu.
        Tocivy moment na kole je odvozen od zvoleneho prevodu.
        Dlouhe zprevodovani muze zabit jakykoliv vykon, kdyz na to prijde.
        Sice se delaji stale silnejsi motory, ale take se kvuli spotrebe davaji stale delsi prevody...
        No a jsme doma proc 260k (navic bez 4x4) ma zrychleni na sto za 7s a pritom 280k Superb/Passat 4x4 ma jen 5.5s... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto voyo

    voyo 22.03.  11:27

    LCD

    Ja len tak kratko:
    Da sa vypnut LCD infotainmentu uplne, alebo sa da len stmavit?
    Je nezavisle na stiemavani pristrojoveho panela?

    Skuste sa s tym pohrat. Ja u mna LCD vypinam uplne a pristrojovy panel mam na minime.
    Neznasam ked mi vsetko svieti do oci :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 22.03.  11:46

    V6

    Je stále v plánu po spojení s PSA ještě V6?
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.03.  12:33

      « Re: V6

      Prevzatie Oplu koncernom PSA nemá nijaký vplyv na Insigniu, to je hotové auto s ukončeným vývojom, takže o OPC už muselo byť dávno rozhodnuté a či v ňom bude V6 alebo nebude, Peugeot podľa mňa nijako neovplyvní.
      • 00 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 23.03.  00:20

        « Re: Re: V6

        Jinak tenhle Opel je jakoze opravdu Opel nebo je taky vyvinuty v americe jako Buick stejne jako minula generace?
  • 00 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 22.03.  11:47

    Budíky...

    SUPER !
    OPEL má stále budíky a ne šílený digidisplay jako koncern VW :yes:
    Ne každý je fanda playstationu a xboxu v autech..!
    Krásná nová Insignia....jen škoda že padá pod francouzskou vládu.
    Aby to nebyla Oplí labutí písen'... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto LuCZiano

    LuCZiano 22.03.  12:59

    Spolupráce

    Je už insignie výsledkem spolupráce PSA x Opel, tak jako např Crossland X - tam jsou tuším podvozky a motory...
    Díky
    • 00 Reagovat !

      foto Jan-Micka-Auto-cz-

      Jan Mička (Auto.cz) 22.03.  15:45

      « Re: Spolupráce

      Dobrý den,

      odpovím rovnou tady. V zásadě spolupracují už několik let, což bude patrné hlavně na nové Zafiře crossover prodávané verze stávajícího MPV. Podle neoficiálních informací by měla z Opelu Insignia vycházet i nová generace Peugeotu 508, který uvidíme příští rok na podzim.
  • 00 Reagovat !

    foto soulwasted

    soulwasted 22.03.  22:44

    Dotykový panel - používání

    Zdravím,

    jak se chová dotykový panel? Zajímá mne:
    1/ rychlost vlastního integraveného systému
    2/ rychlost při použití CarPlay

    Rychlostí myslím - odezva systému a displeje.
  • 00 Reagovat !

    foto caboml

    caboml 27.04.  23:41

    Chovanie volantu

    Zaujímalo by ma, ako sa chová posilovač riadenia resp. volant? Snáď nie je taký ako v predchádzajúcej generácii Opelu Astra, veľmi jemný okolo stredovej pozície s veľmi veľkou citlivosťou na pohyb okolo stredovej pozície a s malým odporom pri pohybe v natáčaní?Proste zvláštne preposilovaný s nejasnou odozvou od vozovky. Druhá otázka je ohľadne chovania motoru B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM. Nemá problémy s trhaním a stratou výkonu pri akcelerácii (známy problém u niektorých motorov Opel-u) a aká je jeho reálna spotreba? Dá sa jazdiť na dialnici rozumne do 7.5l a mesto do 10l? Pochopiteľne pri ekonomickom štýle jazdy so zameraním sa na spotrebu, alebo sú údaje od výrobcu veľmi optimistické a spotreba sa reálne šplhá ďaleko vyššie - podotýkam pri rozumnej ekonomickej jazde? Ďakujem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Parašutista na letenském Dni armády dopadl mezi diváky. Zranil tři lidi včetně dítěte

Parašutista na letenském Dni armády dopadl mezi…

Den armády na Letné přilákal od rána stovky návštěvníků. Někteří z nich na něj ale nebudou vzpomínat v dobrém -…

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila kritiku za řeč před ženami lídrů

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila…

Melania Trumpová zahájila slavnostní oběd chotí světových lídrů, kteří se sešli na Valném shromáždění OSN. Její…

 

iSport.cz

Kings vyhráli i druhý přípravný zápas v Číně. Chytil nahrával na gól

Kings vyhráli i druhý přípravný zápas v Číně. Chytil…

Hokejisté Los Angeles Kings porazili Vancouver Canucks i ve druhém přípravném duelu v Číně. Po výhře 5:2 v…

SESTŘIH: Neuerův náhradník vyrobil velký kiks, Bayern ztratil

SESTŘIH: Neuerův náhradník vyrobil velký kiks,…

Fotbalisté Bayernu Mnichov pouze remizovali v předehrávce 6. kola bundesligy s Wolfsburgem 2:2 a promarnili před…

 

Reflex.cz

Parašutista na Dnu armády v Praze nezvládl přistání. Dopadl mezi diváky a tři z nich zranil

Parašutista na Dnu armády v Praze nezvládl přistání.…

Při závěrečném seskoku osmi parašutistů na Dnech armády na pražské Letné se jeden z nich netrefil do určeného…

Inspektor Mrázek, šplhoun Mazánek nebo dabér Louise de Funse. Před 110 lety se narodil František Filipovský

Inspektor Mrázek, šplhoun Mazánek nebo dabér Louise…

Přestože František Filipovský ve filmech a seriálech sbíral spíš menší role, patřil vždy k hereckým ozdobám…