Pokud vím tak Audi považuje A7 za sportovně stříženou A8 a Bmw zase X6 za sportovně laděnou X5 >:D
ale jo občas se taky dost pobavím co tam lidi dají :yes:
To není mýlka, ale idiocie. Pro některé lidi je těžké pochopit, že auto s půl tuny zbytečného balastu a záměrně vysokým těžištěm není sportovní z principu.
A ještě překvapivěji, pro nezanedbatelný množství lidí je těžký pochopit, že onen výraz "sportovní auto", používanej pro vozy provozovaný jenom na veřejnejch silnicích, je krávovina sama o sobě, ať už je to 458, nebo X6. Teda.. pokud si fakt nesednete do auta a nezačnete někde na okrsce "sportovat":)
No tak to ses teda předved >:D Jenže ta "slabá" Celica má o dobrých pár set kilo míň než tohle BVPčko, což si asi neuvědomuješ je ukrutnej rozdíl (nemluvě o těžišti) Takže s tou Celicou seš schopnej narozdíl od tohodle užít si sportovní jízdu. X6 je prostě otesánek absolutně nevhodnej na cokoliv ostřejšího než je rozjed z křižovatky. >:D
Sportovní jízdu v čem? V průjezdu zatáčkou? To si užiju i s Fabii, ale to že z té zatáčky se ta Celica bude šinout jak šnek, to raději nezmiňuješ? X6M bude i v zatáčkách rychlejší než Celica.
Jezdil jsem párkrát s X5 na Mkovém podvozku a zatáčky to auto řezalo velice solidně.
Sportovní auto je hodně široký pojem, kdybychom šli tomu sportu vstříc, musíme nutně za sportovní považovat jen něco malého, lehkého, výkonného, tj. nejspíš nějaké našlápnuté kupé. Proto se třeba M5 spíše označuje za sportovní sedan, což má znamenat, že je to směrem ke sportovnu v dané kategorii, třídě. Podobně X5/X6M, cayman GTS apod., jsou ke sportovnu, tj. lepší jízdní vlastnosti, vyšší výkon v dané třídě. Tak je třeba se na tohle dívat, protože jinak by označení sportovní snesl max. nějaký caterham. ;-)
Hele tak o Caymanu bacha je to moje oblíbený auto, říkat o něm že je laděný ke sportovnu, to je opravdu pozoruhodný názor
Cayman nenápadně směřuje k supersportu, ta obludná X6 s ním na rovince může držet krok,ale příjde pár zatáček a cayman ujede, Cayman je dle mě totiž supersport,
má motor uprostřed a navíc boxer, neznám moc supersporů co by měli motor boxer, současný Cayman GTS má 340 koní, další generace bude mít 400 koní, bude lehčí a ještě nabroušenější a příjde doba kdy Cayman bude rychlejší jak 911, prostě motor vzadu je nesmysl a má svá omezení, motor uprostřed, má limity mnohem dál a to znamená, že časem bude Cayman lepší jak 911
M5 je legenda, ale pěkně nám holka tloustne, její nepřítelem je vysoká váha
upřímně nechápu idioty co si z X6 a X5 udělají rádoby sportovní auta, patří do kategorie SUV, zvládnou lehounký terén, ale když se tam nastaví tvrdý podvozek , dají nizkoprofilové pneumatiky, nedej bože spoiler, tak to je opravdu idiotizmus
No tak když zmiňuješ Caymana, tak tomu může X6 ujet tak maximálně v lehčím terénu. Kam s tankem na takový malý, mrštný, silný auto na normální silnici. >:D
Co to je za dotaz? Ty si někdy zažil nějakou sportovní jízdu po rovině? No pokud bude v tý Fabii trochu silnější motor, tak souhlasím, že si s ní jakous takous sportovní jízdu užiješ. Přijde mi úsměvný, že si myslíš, že se 140 koňovou Celicou se budeš šinout jako šnek. Takový nesmysly nepíšou lidi, který mají s podobnýma autama zkušenosti. X6M nemůže být rychlá z jednoho prostýho důvodu. Je těžká a má vysoko těžiště. Dokážeš to do určitý míry oblbnout elektronikou, ale fyzikální zákony nepopřeš. Už několikrát se v historii prokázalo, že je mnohem rychlejší malý lehký auto s relativně slabým motorem než těžká kára se silným motorem a platí to pořád.
>:D >:D Nesmíš to hodnotit podle toho, jak ti jezdí autíčka na autodráze. X6M nejspíš těžko označit za sportovní auto v obecném chápání významu sportovní, ale z hlediska účinnosti, jízdy v zatáčkách, okruh nebo silnice, budeš potřebovat nějaký hodně našlápnutý HH posledních generací, aby ses jí udržel.
X5ku řídím většinou jen při rodinných pojížďkách, ale občas se stane, že s ní jedu sám, to si pak, a nejlíp na okresce, vyloženě vychutnám nějakého ryccarda s našlápnutou celicou nebo jakýmkoliv jiným "sporťákem", který nemůže pobrat, jak je možné, že mu ten autobus ujíždí, i když by se měl vysypat v první zatáčce. >:D
Otázka je jestli ten dotyčný "ryccardo" je stejný magor jako ty a je připraven položit život za to, že tě předjede. Každej to nemá v hlavě vyhrabaný, aby bezhlavě závodil s druhým autem na okresce ;-)
A proč ne?
Taková Integra se dnes už moc nevidí, byť bych byl opatrný při koupi auta po tak rozsáhlých úpravách.
Jenže dnes už taková auta nikdo nevyrábí, bohužel ani Honda ne a to je každopádně škoda.