samý parádní káry, ale stejně vyhrává Maranello... TypeR :yes: (proč jen se mi zamlouvá víc než ten Lotus? že se mi zdá 100kW málo na každý pád?) TT RS je krutá strojovna, ten motor tam je úplně nejvíc narvanej >:D
OT: jinak jsem si dneska uvědomil, kolik je zážehových 20V motorů:
R4: 1,8T (VW)
R5: 2,1-2,5 (Audi)
2,4/2,5 (Volvo + Ford)
2,0/2,4 (Fiat)
Zapomněl jsem na něco?
Vím, že tu a tam nějaká motorka měla 5V na válec. Právě zdejší test Fiatu 124 mě nasměroval na "Ferrari chudého řidiče", tedy Fiat Coupé 20V Turbo a v čem je lepší než nový 124, a pak nějak mimochodem jsem počítal ty 20-ti ventily, což je téměř výlučně evropská záležitost, zajímavé.
u aut z ropný krize se mi nelíbí ten seškrcený výkon, jinak nechápu, jak můžeš dát přednost "kokakole" před takovým špičkovým Ferrari (třeba 328 není nic moc), ale OK, někdo rád vdolky a jiný zas palačinky >:D
vzdy davam hlas tomu co sa mi najviac paci a v com by som si vedel predstavit jazdit ( a vzdy ked je v ponuke jaguar alebo nejaky mustang ... corvette a tak podobne tak tieto vozy maju u mna moj hlas )
paci sa mi aj ta honda integra.. aj ked tej by asi viac sedela ta klasicka biela farba... na ktorej by pekne vynikli tie cervene type-R detaily