Mám skvělou zprávu! Na rallyeové tratě se vrátí zadokolky! Německá závodní divize Toyoty oficiálně oznámila, že postaví rallyeový speciál na bázi kupé GT86.
...zase asfalt, jen sem-tam mírná dávka šotoliny, nebo bahna.
Možná se dívám na špatné soutěže, ale to, co poslední dobou vidím připomíná spíš závody na normálních cestách, než rallye, jak si ji pamatuju ze stránek Světa Motorů z osmdesátých let (čest vyjímkám, ještě jsou).
Stačí se mrknout na moderní rallye auto - pod něj by člověk nestrčil ani spároměrku - a porovnat to třeba s legendárním Audi Quattro, které se při startu nakrčilo na zadek tak, až si jeden myslel, že odstartuje po zadních :-)
Ani se nedivím, při ceně vozu WRC, nebo S2000/1600 je nabíledni, že si ho tým nechce nechat rozmlátit na cestě plné děr, výmolů a kořenů...
Takže na ty (z velké části) asfaltové soutěže se bude dobře vyvážená zadokolka hodit :-)